3.49 score from hupso.pl for:
wiedzawfirmie.pl



HTML Content


Titletechniki sprzedaży, oferta handlowa i reklama w internecie

Length: 58, Words: 9
Description jak reklamować się w internecie, jak napisać skuteczną ofertę handlową. jakie są techniki sprzedaży. co to marketing i tworzenie stron www

Length: 140, Words: 22
Keywords oferta handlowa, techniki sprzedaży, reklama w internecie, wzór oferty handlowej
Robots index,follow
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 2405
Text/HTML 34.90 %
Headings H1 0
H2 18
H3 21
H4 2
H5 2
H6 0
H1
H2
jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych
wzory oferty handlowej
wzory oferty - ile są warte?
szablon wzoru oferty handlowej - kurs
generator ofert handlowych
by sprzedać - odpowiadaj na pytania i ... tyle
darmowe przeglądarki dokumentów ms office
jak opisać usługę w sposób atrakcyjny dla klienta
jak zwiększyć skuteczność własnej oferty
organizacja pracy biurowej związanej z ofertami handlowymi
openoffice, a może ms office - czy wiesz, w co się pakujesz?
openoffice vs ms office
automatyczne tworzenie wiadomości e-mail
reklama czy sprzedaż
oferta handlowa (od naciągacza)
ofertą handlową od szui
uwaga! ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
sprzedaż bez wysiłku
H3
zaloguj się
załóż konto
kategorie blogu o sprzedaży
biuletyn wiedzawfirmie.pl
jak napisać skuteczną ofertę handlową?
jakie są techniki sprzedaży i jak je wdrażać we własnej firmie?
jak pozyskać nowych klientów dzięki „trikom” marketingowym na stronie www?
jak w lokalnym biznesie wykorzystać sklep internetowy?
skąd możesz wziąć wzory ofert handlowych?
szybki kurs tworzenia oferty handlowej
te niecałe ... czytaj więcej...
od czego zacząć aby opis usługi "wciągnął" klienta?
jak można zwiększyć siłę oddziaływania e-maila? co skraca czas przygotowania profesjonalnie wyglądającej wiadomości elektronicznej?
podkategorie
oferta handlowa
techniki sprzedaży
reklama w internecie
kategorie blogu o sprzedaży
biuletyn wiedzawfirmie.pl
informacje
twoje konto
H4 jak trafić w zainteresowanie klienta?
według badań idc pracownicy poświęcają od 15 do 35% swojego czasu na poszukiwanie „zagubionych” dokumentów.
H5 dostęp do kursu jest natychmiastowy - wystarczy się zalogować.
to w twoich odpowiedziach tkwi sekret przekonania klienta do zakupu
H6
strong
opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe
generowanie lead’ów sprzedażowych
bardzo atrakcyjny dla klienta
według badań idc pracownicy poświęcają od 15 do 35% swojego czasu na poszukiwanie „zagubionych” dokumentów.
chcesz lepiej zorganizować prace biurowe związane z tworzeniem i zapisywaniem ofert handlowych
ms office czy openoffice, na co postawić?
na zwiększaniu mocy e-maili poprzez formę prezentacji treśc
czy oferta handlowa wymaga reklamy?
pewnie (tak samo jak ja) zastanawiasz się w jakiej formie zaprezentować produkt aby zainteresować klienta
pseudo ofertę
opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe
generowanie lead’ów sprzedażowych
b
i
em
Bolds strong 12
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 51
Pliki CSS 18
Pliki javascript 33
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 71
Linki wewnętrzne 66
Linki zewnętrzne 5
Linki bez atrybutu Title 62
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- /
 zaloguj się za pomocą facebooka /component/slogin/provider/facebook2/auth
zerejestruj się /zaloguj-sie?view=registration
nie pamiętasz hasła? /zaloguj-sie?view=reset
nie pamiętasz nazwy? /zaloguj-sie?view=remind
 zaloguj się za pomocą facebooka /component/slogin/provider/facebook2/auth
politykę prywatności /polityka-prywatnosci
o skutecznej sprzedaży /
techniki sprzedaży /strategie-sprzedazy/techniki-sprzedazy
oferta handlowa /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa
reklama w internecie /strategie-sprzedazy/reklama-w-internecie
marketing internetowy mix /marketing-internetowy-mix
tworzenie stron www /tworzenie-stron-www
sklep z usługami /sklep-z-uslugami
oferta /oferta
kontakt /kontakt
oferta handlowa /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa
techniki sprzedaży /strategie-sprzedazy/techniki-sprzedazy
reklama w internecie /strategie-sprzedazy/reklama-w-internecie
polityka prywatności /polityka-prywatnosci?tmpl=component
jak napisać skuteczną ofertę handlową /oferta
sklep z usługami /sklep-z-uslugami
jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/20-jak-napisac-oferte-przyklady-ofert-handlowych
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/20-jak-napisac-oferte-przyklady-ofert-handlowych
wzory oferty handlowej /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/18-wzory-oferty-handlowej
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/18-wzory-oferty-handlowej
szablon wzoru oferty handlowej - kurs /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/32-szablon-wzoru-oferty-handlowej-kurs
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/32-szablon-wzoru-oferty-handlowej-kurs
generator ofert handlowych /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/39-generator-ofert-handlowych
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/39-generator-ofert-handlowych
darmowe przeglądarki dokumentów ms office /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/67-przegladarki-dokumentow-ms-office
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/67-przegladarki-dokumentow-ms-office
jak opisać usługę w sposób atrakcyjny dla klienta /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/29-jak-opisac-wlasna-usluge-w-sposob-atrakcyjny-dla-klienta
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/29-jak-opisac-wlasna-usluge-w-sposob-atrakcyjny-dla-klienta
jak zwiększyć skuteczność własnej oferty /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/62-jak-zwiekszyc-skutecznosc-wlasnej-oferty
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/62-jak-zwiekszyc-skutecznosc-wlasnej-oferty
organizacja pracy biurowej związanej z ofertami handlowymi /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/19-organizacja-pracy-biurowej-zwiazanej-z-ofertami-handlowymi
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/19-organizacja-pracy-biurowej-zwiazanej-z-ofertami-handlowymi
openoffice, a może ms office - czy wiesz, w co się pakujesz? /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/21-openoffice-a-moze-ms-office-czy-wiesz-w-co-sie-pakujesz
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/21-openoffice-a-moze-ms-office-czy-wiesz-w-co-sie-pakujesz
automatyczne tworzenie wiadomości e-mail /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/68-automatyczne-tworzenie-wiadomosci-e-mail
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/68-automatyczne-tworzenie-wiadomosci-e-mail
reklama czy sprzedaż /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/50-reklama-czy-sprzedaz
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/50-reklama-czy-sprzedaz
oferta handlowa (od naciągacza) /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/17-oferta-handlowa-od-naciagacza
czytaj więcej... /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa/17-oferta-handlowa-od-naciagacza
oferta handlowa /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa
techniki sprzedaży /strategie-sprzedazy/techniki-sprzedazy
reklama w internecie /strategie-sprzedazy/reklama-w-internecie
2 /?start=12
3 /?start=24
4 /?start=36
następny artykuł /?start=12
koniec /?start=36
oferta handlowa /strategie-sprzedazy/oferta-handlowa
techniki sprzedaży /strategie-sprzedazy/techniki-sprzedazy
reklama w internecie /strategie-sprzedazy/reklama-w-internecie
polityka prywatności /polityka-prywatnosci?tmpl=component
czytaj więcej… /informacje-o-cookies
this shows content of element who has id="data" #modclose
czytaj więcej /lista-kontrolna-ukladu-oferty-handlowej
regulamin /regulamin-sklepu
informacje o cookies /informacje-o-cookies
polityka prywatności /polityka-prywatnosci
zarejestruj się /zarejestruj-sie
zaloguj się /zaloguj-sie

Linki zewnętrzne

slogin.info http://slogin.info
slogin.info http://slogin.info
- https://wizytowka.rzetelnafirma.pl/i82zbs9a
- https://wizytowka.rzetelnafirma.pl/i82zbs9a
wojciech kawa http://wojciechkawa.pl/

Zdjęcia

Zdjęcia 19
Zdjęcia bez atrybutu ALT 10
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 15
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=1731981927055317&ev=pageview&noscript=1
http://wiedzawfirmie.pl/images/logo-new.png
/images/blog/oferta_handlowa/wzor-oferty-pisanie1-300x200.jpg
/images/blog/oferta_handlowa/wzory-oferty-handlowej-300x225.png
/templates/wkstar/img/blank.png
/templates/wkstar/img/blank.png
/images/blog/oferta_handlowa/powerpoint_viewer-mini.png
/templates/wkstar/img/blank.png
/templates/wkstar/img/blank.png
/images/blog/oferta_handlowa/segregatory_mini.png
/templates/wkstar/img/blank.png
/images/blog/oferta_handlowa/automatyczne_tworzenie_wiadomosci_email.png
/images/blog/oferta_handlowa/wrog_skutecznej_sprzedazy-300x225.png
/images/blog/oferta_handlowa/oferta_handlowa_od_szui-217x300.jpg
/media/mod_pwebbox/images/toggler/f-white-left.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=1731981927055317&ev=pageview&noscript=1
http://aktywnybaner.rzetelnafirma.pl/activebanner/getactivebannerimage/3/i82zbs9a
/images/blog/oferta_handlowa/wzory-oferty-handlowej-300x225.png
/images/blog/oferta_handlowa/powerpoint_viewer-mini.png
/images/blog/oferta_handlowa/segregatory_mini.png
/images/blog/oferta_handlowa/automatyczne_tworzenie_wiadomosci_email.png
/images/blog/oferta_handlowa/wrog_skutecznej_sprzedazy-300x225.png
/images/blog/oferta_handlowa/oferta_handlowa_od_szui-217x300.jpg
http://aktywnybaner.rzetelnafirma.pl/activebanner/getactivebannerimage/3/i82zbs9a
/media/mod_pwebbox/images/toggler/f-white-left.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

zaloguj zarejestruj zaloguj się zaloguj się za pomocą facebooka slogin.info nazwa * hasło * pamiętaj mnie lub zerejestruj się nie pamiętasz hasła? nie pamiętasz nazwy? załóż konto zaloguj się za pomocą facebooka slogin.info pola wymagane są oznaczone gwiazdką (*). login * nazwa * hasło * potwierdź hasło * email * potwierdź email * zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności strony. zarejestruj szukaj... koszyk jest pusty o skutecznej sprzedażytechniki sprzedażyoferta handlowareklama w interneciemarketing internetowy mixtworzenie stron wwwsklep z usługamiofertakontakt home kategorie blogu o sprzedaży oferta handlowa techniki sprzedaży reklama w internecie w artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu. krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. prowadzę z sukcesem własną firmę. generowanie lead’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów. zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* użyj ich i doskonal własny biznes. *część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni. biuletyn wiedzawfirmie.pl w biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni. polityka prywatności jak napisać skuteczną ofertę handlową? jakie są techniki sprzedaży i jak je wdrażać we własnej firmie? jak pozyskać nowych klientów dzięki „trikom” marketingowym na stronie www? jak w lokalnym biznesie wykorzystać sklep internetowy? w artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego marketingu o techniki, które sprawdziły się u innych. jeśli w czasie lektury dojdziesz do wniosku, że wdrażanie rozwiązań marketingowych lub napisanie profesjonalnej oferty handlowej wolisz jednak zlecić specjaliście, to skorzystaj z usług „zrób to za mnie” – sklep z usługami. skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e na setki tysięcy zł. ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. w usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline. jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych szczegóły autor: piotr kawa prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? a może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. mam dla ciebie rozwiązanie. w artykule znajdziesz coś więcej niż tylko kolejne proste tekstowe wzory oferty handlowej. a więc do dzieła! skąd możesz wziąć wzory ofert handlowych? na pewno źródłami takich pism są internet i specjalne publikacje książkowe. ale nim do nich sięgniesz, warto abyś poznał plusy i minusy korzystania z "gotowców". sam spotykałem ... czytaj więcej... wzory oferty handlowej szczegóły autor: piotr kawa jak wygląda dobra oferta handlowa? co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. w tym artykule poznasz dwie konkretne podpowiedzi, które powinny pomóc ci w ustaleniu, co to jest dobry wzorzec oferty sprzedaży. wzory oferty - ile są warte? szukając wzoru na pewno chcesz znaleźć coś naprawdę wartościowego. w końcu pragniesz użyć tego pisma jako wzorca, aby na jego podstawie stworzyć własną perswazyjną ofertę skłaniającą klientów ... czytaj więcej... szablon wzoru oferty handlowej - kurs szczegóły autor: piotr kawa szybki kurs tworzenia oferty handlowej w tym artykule znajdziesz dostęp do wszystkich lekcji kursu "oferta handlowa – 8 najważniejszych elementów" , który pierwotnie wysyłałem mailem. kurs obejmuje uporządkowaną wiedzę dotyczącą co i jak umieścić w ofercie sprzedaży aby klient chciał ją przeczytać i znalazł w niej argumenty za tym aby kupić. aby ułatwić ci stworzenie takiej oferty przygotowałem również szablon do najpopularniejszych edytorów tekstowych. dostęp do kursu jest natychmiastowy - wystarczy się zalogować. jeżeli jesteś jedną z tych osób, która potrzebuje natychmiastowej pomocy w pisaniu oferty handlowej, to w dalszej części artykułu znajdziesz linki do odpowiednich materiałów. na dole strony załączam również poglądowe wideo, ... czytaj więcej... generator ofert handlowych szczegóły autor: piotr kawa by sprzedać - odpowiadaj na pytania i ... tyle to w twoich odpowiedziach tkwi sekret przekonania klienta do zakupu jeśli jesteś właścicielem lub kluczowym handlowcem w małej firmie. potrzebujesz tworzyć dobre i przede wszystkim skuteczne oferty handlowe. z reguły nie zadowalają cię podpowiedzi w postaci zwykłych wzorów pism. lecz szukasz rozwiązania, które ułatwi ci : napisanie ciekawego tekstu opisującego produkt lub usługę, ułożenia stworzonego tekstu w profesjonalną ofertę handlową, maksymalne podniesienie skuteczności napisanego przez ciebie pisma handlowego, zapoznaj się z generatorem ofert, dzięki któremu definitywnie pozbędziesz się problemu polegającego na tym, że siadasz się przed pustą stroną edytora tekstu i zmuszasz się do napisania oferty. te niecałe ... czytaj więcej... darmowe przeglądarki dokumentów ms office szczegóły autor: piotr kawa poniżej umieściłem linki do stron, z których możesz pobrać darmową przeglądarkę dla dokumentów worda, excela i powerpointa bezpośrednio ze stron microsoftu. za pomocą tych programów odczytasz dokumenty "wyprodukowane" w formatach najnowszych płatnych wersjach ms office'a. przeglądarka word (otwiera wszystkie dotychczasowe formaty dokumentów do word 2010 włącznie) przejdź na stronę: ... czytaj więcej... jak opisać usługę w sposób atrakcyjny dla klienta szczegóły autor: piotr kawa „nie umiem dokładnie napisać oferty na usługi wykonywane przez moją firmę.” „nie wiem jak atrakcyjnie opisać mój innowacyjny produkt.” przy takim problemie powstaje pytanie: od czego zacząć aby opis usługi "wciągnął" klienta? atrakcyjność opisu produktu lub usługi zależy od tego czy: trafiasz pierwszymi słowani opisu w uwagę klienta tekst jest wiarygodny opis uslugi jest czytelny i zrozumiały dla klienta trzymając się powyższych wytycznych jesteś w stanie stworzyć opis usługi lub produktu, który będzie bardzo atrakcyjny dla klienta. jak trafić w zainteresowanie klienta? odpowiedź jest tylko jedna. musisz dowiedzieć się co klient chce osiągnąć lub jakiego problemu chce się pozbyć. najprostszym sposobem jest w tym przypadku zapytanie się potencjalnego kupującego ... czytaj więcej... jak zwiększyć skuteczność własnej oferty szczegóły autor: piotr kawa jeżeli jesteś przedsiębiorcą z dużym, kilkuletnim stażem. masz od kilku lat oprogramowanie crm, w dodatku jego wdrożenie się powiodło, a twoi pracownicy trzymają się wytycznych i systematycznie gromadzą dane. i jeżeli wciąż to czytasz to znaczy, że albo nie bardzo wiesz jak zinterpretować gromadzone informacje albo zbierasz nie koniecznie te dane, które są istotne. ci co tworzą systemy informatyczne takie jak crm'y to bardzo mądrzy ludzie, przewidujący naprawdę ogromną możliwość rozwiązań dla swoich klientów - ale. tu wspomnę o jednej z ważnych informacji, która bardzo często jest pomijana, a której gromadzenie i analizowanie mówi niezmiernie dużo o twojej firmie. pomijana jest najczęściej ... czytaj więcej... organizacja pracy biurowej związanej z ofertami handlowymi szczegóły autor: piotr kawa według badań idc pracownicy poświęcają od 15 do 35% swojego czasu na poszukiwanie „zagubionych” dokumentów. nie wiesz gdzie zapisałeś ofertę sprzedaży, którą wysłałeś do klienta dwa tygodnie temu? nie pamiętasz, w którym miejscu na dysku są zapisane parametry techniczne produktu, a akurat pilnie potrzebujesz odpisać na zapytanie klienta? a może właśnie rozmawiasz z klientem handlowca, gość chce zamówić, a ty nie możesz odnaleźć przesłanej mu oferty? masz już dość „bałaganu w papierach” i chcesz lepiej zorganizować prace biurowe związane z tworzeniem i zapisywaniem ofert handlowych we własnej firmie? możesz to zrobić prawie natychmiast i znacznie uprościć poszukiwanie „zagubionych” ofert sprzedaży. mam dla ciebie ... czytaj więcej... openoffice, a może ms office - czy wiesz, w co się pakujesz? szczegóły autor: piotr kawa openoffice vs ms office siedzę w wygodnym fotelu. na uszach mam słuchawki i od dobrego kwadransa słucham muzyki. pełen relaks. a tu jak nie gwizdnie mi w uszach sygnał wywołania rozmówcy w skype – coś strasznego! dzwoni kumpel - informatyk. kilka godzin wcześniej w trakcie rozmowy ze znajomym przedsiębiorcą usłyszałem po raz kolejny pytanie: ms office czy openoffice, na co postawić? odpowiedź wydawała się prosta, ale jak się później okazało... z kumplem miałem do omówienia konkretne sprawy związane z firmą. byłem przygotowany. zalogowałem się do firmowego egroupware i po chwili wyświetliłem notatkę z pytaniami do niego. zaczęliśmy rozmawiać o rozwiązaniu kilku ... czytaj więcej... automatyczne tworzenie wiadomości e-mail szczegóły autor: piotr kawa korespondencja e-mailowa w firmie to obecnie podstawa komunikacji z klientem, a jak ona wygląda u ciebie. jak można zwiększyć siłę oddziaływania e-maila? co skraca czas przygotowania profesjonalnie wyglądającej wiadomości elektronicznej? wiadomość przesyłana pocztą elektroniczną jest jak list i to z jaką siłą oddziałuje na czytelnika zależy od dwóch czynników: treści – czyli tekstu wiadomości, formy – czyli tego jak wiadomość się prezentuje. w tym artykule skupimy naszą uwagę na zwiększaniu mocy e-maili poprzez formę prezentacji treści. robię to ze względu na obserwacje jakie poczyniłem. na co dzień mam do czynienia z ogromną ilością korespondencji mailowej. widzę jak to wygląda i wiem, że ze względu na ... czytaj więcej... reklama czy sprzedaż szczegóły autor: piotr kawa czy oferta handlowa wymaga reklamy? jaki wpływ na skuteczność oferty handlowej ma forma i rodzaj zastosowanego przekazu? czy oferta handlowa może być multimedialna? jeżeli tworzysz ofertę handlową, to pewnie (tak samo jak ja) zastanawiasz się w jakiej formie zaprezentować produkt aby zainteresować klienta. oferta handlowa może przybierać różne formy: (tekst w wersji elektronicznej) krótka wiadomość e-mail z nazwą towaru, ceną i warunkami zakupu (tekst w wersji elektronicznej lub papierowej) forma faksu z nagłówkami, tekstem wprowadzenia, krótkim opisem produktu i warunkami zakupu (tekst ze statyczną grafiką w wersji elektronicznej lub papierowej) bogato ilustrowany list sprzedażowy (dynamiczny obraz, dźwięk i tekst w wersji ... czytaj więcej... oferta handlowa (od naciągacza) szczegóły autor: piotr kawa ja to nazywam: ofertą handlową od szui poniżej prezentuję autentyczną ofertę handlową (oczywiście pseudo ofertę od naciągacza), którą otrzymałem. robię to by przestrzec ciebie przed takim oszustwem. porozmawiałem ostatnio z kilkoma znajomymi na temat tej przekręconej oferty, i o zgrozo dowiedziałem się, że niemal każdy z nich miał już do czynienia z czymś takim. pisząc oferty handlowe na co dzień, wiem, że techniki manipulacyjne w takiej ofercie niestety poszerzają grono naciągniętych osób. na pierwszy rzut oka pismo wygląda jak – pismo z jednego z niezliczonych urzędów naszego pięknego kraju. układ pisma od kogo (udaje urząd centralny) – do tego stopnia, że nawet określili nr ... czytaj więcej... podkategorie oferta handlowa techniki sprzedaży reklama w internecie strona 1 z 4 startpoprzedni artykuł1234następny artykułkoniec kategorie blogu o sprzedaży oferta handlowa techniki sprzedaży reklama w internecie w artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu. krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. prowadzę z sukcesem własną firmę. generowanie lead’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów. zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* użyj ich i doskonal własny biznes. *część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni. biuletyn wiedzawfirmie.pl w biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni. polityka prywatności uwaga! ten serwis używa cookies i podobnych technologii. brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. czytaj więcej… zrozumiałem this shows content of element who has id="data" sprzedaż bez wysiłku czytaj więcej informacje regulamininformacje o cookiespolityka prywatności twoje konto zarejestruj sięzaloguj się © 2016 wiedzawfirmie.pl programowanie: wojciech kawa


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2017

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 5.16% (104)
ofert - 2.58% (52)
czy - 2.13% (43)
przed - 1.98% (40)
się - 1.88% (38)
jak - 1.69% (34)
sprzedaż - 1.59% (32)
jest - 1.44% (29)
że - 1.39% (28)
... - 1.34% (27)
klient - 1.14% (23)
sprzedaży - 1.04% (21)
technik - 0.99% (20)
oferty - 0.89% (18)
więc - 0.84% (17)
opis - 0.74% (15)
dla - 0.74% (15)
handlowe - 0.74% (15)
więcej - 0.74% (15)
ją - 0.69% (14)
czytaj - 0.69% (14)
tekst - 0.64% (13)
stron - 0.64% (13)
kawa - 0.64% (13)
– - 0.59% (12)
ofertę - 0.59% (12)
szczegóły - 0.59% (12)
więcej... - 0.59% (12)
piotr - 0.59% (12)
oferta - 0.59% (12)
autor: - 0.59% (12)
ona - 0.55% (11)
ich - 0.55% (11)
lub - 0.55% (11)
ale - 0.55% (11)
klienta - 0.55% (11)
może - 0.5% (10)
usług - 0.5% (10)
tego - 0.5% (10)
przy - 0.5% (10)
forma - 0.5% (10)
handlowa - 0.5% (10)
tych - 0.45% (9)
firmie - 0.45% (9)
aby - 0.45% (9)
marketing - 0.45% (9)
pism - 0.45% (9)
techniki - 0.45% (9)
handlowych - 0.4% (8)
który - 0.4% (8)
tym - 0.4% (8)
znajdziesz - 0.4% (8)
są - 0.4% (8)
handlową - 0.4% (8)
office - 0.4% (8)
jaki - 0.35% (7)
mam - 0.35% (7)
handlowej - 0.35% (7)
klientów - 0.35% (7)
niej - 0.35% (7)
produkt - 0.35% (7)
które - 0.35% (7)
czas - 0.3% (6)
biuletyn - 0.3% (6)
wygląda - 0.3% (6)
ten - 0.3% (6)
osób - 0.3% (6)
napisać - 0.3% (6)
firmie. - 0.3% (6)
jego - 0.3% (6)
internet - 0.3% (6)
sprzedaży. - 0.3% (6)
możesz - 0.25% (5)
jeżeli - 0.25% (5)
usługi - 0.25% (5)
jesteś - 0.25% (5)
bardzo - 0.25% (5)
ciebie - 0.25% (5)
kurs - 0.25% (5)
opisu - 0.25% (5)
chce - 0.25% (5)
czytasz - 0.25% (5)
e-mail - 0.25% (5)
sprzedażowy - 0.25% (5)
oka - 0.25% (5)
has - 0.25% (5)
stronie - 0.25% (5)
zaloguj - 0.25% (5)
materiałów - 0.25% (5)
lat - 0.25% (5)
internetowy - 0.25% (5)
reklama - 0.25% (5)
ludzi - 0.25% (5)
wiedza - 0.25% (5)
handlowego - 0.25% (5)
zakupu - 0.25% (5)
tworzyć - 0.2% (4)
jakie - 0.2% (4)
darmo - 0.2% (4)
być - 0.2% (4)
mnie - 0.2% (4)
produktu - 0.2% (4)
triki - 0.2% (4)
sprzedażowe - 0.2% (4)
warto - 0.2% (4)
klientów. - 0.2% (4)
wzory - 0.2% (4)
artykule - 0.2% (4)
skuteczność - 0.2% (4)
www - 0.2% (4)
wiesz - 0.2% (4)
odpowiedzi - 0.2% (4)
konkretne - 0.2% (4)
firmę - 0.2% (4)
prywatności - 0.2% (4)
skuteczne - 0.2% (4)
tworzenie - 0.2% (4)
związane - 0.2% (4)
wersji - 0.2% (4)
handlowych, - 0.2% (4)
takie - 0.2% (4)
tylko - 0.2% (4)
pytania - 0.2% (4)
tekstu - 0.2% (4)
potrzebuje - 0.2% (4)
dokumentów - 0.2% (4)
miał - 0.2% (4)
temat - 0.2% (4)
handlową, - 0.2% (4)
dostęp - 0.2% (4)
elektronicznej - 0.2% (4)
internecie - 0.2% (4)
openoffice - 0.15% (3)
klienta? - 0.15% (3)
również - 0.15% (3)
sprawdzone - 0.15% (3)
doświadczenia - 0.15% (3)
takim - 0.15% (3)
przez - 0.15% (3)
zarejestruj - 0.15% (3)
ponad - 0.15% (3)
mówi - 0.15% (3)
maili - 0.15% (3)
informacje - 0.15% (3)
szukasz - 0.15% (3)
swojego - 0.15% (3)
przeczytasz - 0.15% (3)
stworzyć - 0.15% (3)
pisma - 0.15% (3)
kilku - 0.15% (3)
artykułach - 0.15% (3)
word - 0.15% (3)
masz - 0.15% (3)
potrzebujesz - 0.15% (3)
coś - 0.15% (3)
można - 0.15% (3)
praktyki - 0.15% (3)
niż - 0.15% (3)
kategorie - 0.15% (3)
nich - 0.15% (3)
wiem - 0.15% (3)
formaty - 0.15% (3)
natychmiast - 0.15% (3)
skłania - 0.15% (3)
hasło - 0.15% (3)
czym - 0.15% (3)
marketingowym - 0.15% (3)
sklep - 0.15% (3)
własnej - 0.15% (3)
pamiętasz - 0.15% (3)
marketingowych - 0.15% (3)
polityka - 0.15% (3)
używa - 0.15% (3)
wiadomość - 0.15% (3)
login - 0.15% (3)
mocy - 0.15% (3)
wiedzieć - 0.15% (3)
polega - 0.15% (3)
firmę. - 0.15% (3)
wiedzawfirmie.pl - 0.15% (3)
raz - 0.15% (3)
własną - 0.15% (3)
którym - 0.15% (3)
zapoznaj - 0.15% (3)
pomocą - 0.15% (3)
(tekst - 0.15% (3)
wiadomości - 0.15% (3)
papierowej) - 0.1% (2)
przydatnych - 0.1% (2)
„nie - 0.1% (2)
warunkami - 0.1% (2)
atrakcyjny - 0.1% (2)
pytanie: - 0.1% (2)
usługę - 0.1% (2)
uszach - 0.1% (2)
slogin.info - 0.1% (2)
opisać - 0.1% (2)
problemu - 0.1% (2)
podpowiedzi - 0.1% (2)
bez - 0.1% (2)
ułatwi - 0.1% (2)
element - 0.1% (2)
opisane - 0.1% (2)
cookies - 0.1% (2)
bloga - 0.1% (2)
naciągacza) - 0.1% (2)
przeglądarki - 0.1% (2)
facebooka - 0.1% (2)
pismo - 0.1% (2)
poniżej - 0.1% (2)
pierwszy - 0.1% (2)
nazwa - 0.1% (2)
blogu - 0.1% (2)
będzie - 0.1% (2)
wymaga - 0.1% (2)
potwierdź - 0.1% (2)
„trików” - 0.1% (2)
albo - 0.1% (2)
treści - 0.1% (2)
list - 0.1% (2)
ogromną - 0.1% (2)
pomijana - 0.1% (2)
email - 0.1% (2)
czyli - 0.1% (2)
poszukiwanie - 0.1% (2)
„zagubionych” - 0.1% (2)
miałem - 0.1% (2)
klientem - 0.1% (2)
już - 0.1% (2)
biurowe - 0.1% (2)
openoffice, - 0.1% (2)
trzymają - 0.1% (2)
pracownicy - 0.1% (2)
zależy - 0.1% (2)
odpowiedź - 0.1% (2)
uwagę - 0.1% (2)
konto - 0.1% (2)
wytycznych - 0.1% (2)
produktu, - 0.1% (2)
znajomym - 0.1% (2)
klienta. - 0.1% (2)
wiem, - 0.1% (2)
czynienia - 0.1% (2)
twoi - 0.1% (2)
zapytanie - 0.1% (2)
zwiększyć - 0.1% (2)
dzień - 0.1% (2)
względu - 0.1% (2)
robię - 0.1% (2)
przedsiębiorcą - 0.1% (2)
formy - 0.1% (2)
którą - 0.1% (2)
pozyskiwania - 0.1% (2)
dobre - 0.1% (2)
sprawdziły - 0.1% (2)
skuteczną - 0.1% (2)
handlową? - 0.1% (2)
firmie? - 0.1% (2)
temat, - 0.1% (2)
dzięki - 0.1% (2)
podobne - 0.1% (2)
internetowych - 0.1% (2)
użyciem - 0.1% (2)
sprzedażowych - 0.1% (2)
jeśli - 0.1% (2)
4-5 - 0.1% (2)
lead’ów - 0.1% (2)
wdrażanie - 0.1% (2)
rozwiązań - 0.1% (2)
napisanie - 0.1% (2)
generowanie - 0.1% (2)
tworzeniu - 0.1% (2)
sukcesem - 0.1% (2)
pracy - 0.1% (2)
wzorów - 0.1% (2)
prowadzę - 0.1% (2)
tygodni. - 0.1% (2)
wysyłany - 0.1% (2)
całe - 0.1% (2)
własny - 0.1% (2)
telefonów - 0.1% (2)
większości - 0.1% (2)
potencjalnych - 0.1% (2)
prezentowanymi - 0.1% (2)
technikami - 0.1% (2)
sprzedażowymi - 0.1% (2)
marketingowymi.* - 0.1% (2)
użyj - 0.1% (2)
dlatego - 0.1% (2)
doskonal - 0.1% (2)
biznes. - 0.1% (2)
itp. - 0.1% (2)
*część - 0.1% (2)
udostępniam - 0.1% (2)
zarejestrowanych, - 0.1% (2)
wszyscy - 0.1% (2)
muszą - 0.1% (2)
specjalizuję. - 0.1% (2)
rejestracja - 0.1% (2)
zmieni. - 0.1% (2)
biuletynie - 0.1% (2)
opisy - 0.1% (2)
handlowego. - 0.1% (2)
moje - 0.1% (2)
handlowcem - 0.1% (2)
szablon - 0.1% (2)
znaleźć - 0.1% (2)
których - 0.1% (2)
jakich - 0.1% (2)
odniesienia - 0.1% (2)
pomocy - 0.1% (2)
ile - 0.1% (2)
wzoru - 0.1% (2)
chcesz - 0.1% (2)
naprawdę - 0.1% (2)
zastosowania - 0.1% (2)
kursu - 0.1% (2)
był - 0.1% (2)
ofercie - 0.1% (2)
tym: - 0.1% (2)
sprzedażowe. - 0.1% (2)
takiej - 0.1% (2)
„triki” - 0.1% (2)
która - 0.1% (2)
części - 0.1% (2)
linki - 0.1% (2)
strony - 0.1% (2)
generator - 0.1% (2)
gdzie - 0.1% (2)
używać - 0.1% (2)
metod - 0.1% (2)
podchodzących - 0.1% (2)
celu - 0.1% (2)
przykłady - 0.1% (2)
20-cia - 0.1% (2)
mnie: - 0.1% (2)
krótko - 0.1% (2)
prostu - 0.1% (2)
zawodu. - 0.1% (2)
wzorca, - 0.1% (2)
szybki - 0.1% (2)
sposób - 0.1% (2)
dotychczasowe - 0.1% (2)
zdobyć - 0.1% (2)
poważnie - 0.1% (2)
rzemiosła - 0.1% (2)
uczciwe - 0.1% (2)
pewno - 0.1% (2)
opisuję - 0.1% (2)
nim - 0.1% (2)
poznał - 0.1% (2)
sam - 0.1% (2)
naciągaczy - 0.1% (2)
opublikowanych - 0.1% (2)
twoje - 0.1% (2)
piotr kawa - 0.59% (12)
... czytaj - 0.59% (12)
autor: piotr - 0.59% (12)
czytaj więcej... - 0.59% (12)
szczegóły autor: - 0.59% (12)
oferta handlowa - 0.5% (10)
oferty handlowe - 0.45% (9)
techniki sprzedaży - 0.35% (7)
oferty handlowej - 0.35% (7)
się z - 0.35% (7)
ofert handlowych - 0.25% (5)
na stronie - 0.25% (5)
ms office - 0.25% (5)
a może - 0.25% (5)
ofertę handlową, - 0.2% (4)
w wersji - 0.2% (4)
jak napisać - 0.2% (4)
zaloguj się - 0.2% (4)
się za - 0.2% (4)
w internecie - 0.2% (4)
się nie - 0.2% (4)
, który - 0.15% (3)
hasło * - 0.15% (3)
tym artykule - 0.15% (3)
nie pamiętasz - 0.15% (3)
w którym - 0.15% (3)
dla klienta - 0.15% (3)
wzory oferty - 0.15% (3)
w artykułach - 0.15% (3)
za pomocą - 0.15% (3)
skuteczność w - 0.15% (3)
bo nie - 0.15% (3)
związane z - 0.15% (3)
sprzedaży reklama - 0.15% (3)
napisać ofertę - 0.15% (3)
do zakupu - 0.15% (3)
handlowa techniki - 0.15% (3)
wersji elektronicznej - 0.15% (3)
technik sprzedaży - 0.15% (3)
z usług - 0.15% (3)
sprzedaży i - 0.15% (3)
są techniki - 0.15% (3)
ofertę handlową? - 0.1% (2)
handlowej w - 0.1% (2)
pomocą facebooka - 0.1% (2)
* hasło - 0.1% (2)
to jest - 0.1% (2)
we własnej - 0.1% (2)
ofert sprzedaży. - 0.1% (2)
artykule znajdziesz - 0.1% (2)
* potwierdź - 0.1% (2)
na pewno - 0.1% (2)
o marketing - 0.1% (2)
dla ciebie - 0.1% (2)
bardzo wiesz - 0.1% (2)
po prostu - 0.1% (2)
email * - 0.1% (2)
lub po - 0.1% (2)
blogu o - 0.1% (2)
handlowych szczegóły - 0.1% (2)
w tworzeniu - 0.1% (2)
sprzedaży oferta - 0.1% (2)
bloga opisane - 0.1% (2)
tekstu w - 0.1% (2)
dostęp do - 0.1% (2)
robię to - 0.1% (2)
kawa ja - 0.1% (2)
i tekst - 0.1% (2)
elektronicznej lub - 0.1% (2)
facebooka slogin.info - 0.1% (2)
lub papierowej) - 0.1% (2)
warunkami zakupu - 0.1% (2)
(tekst w - 0.1% (2)
nazwa * - 0.1% (2)
handlowa może - 0.1% (2)
czy oferta - 0.1% (2)
wiem, że - 0.1% (2)
do czynienia - 0.1% (2)
ze względu - 0.1% (2)
– czyli - 0.1% (2)
pomocy w - 0.1% (2)
mam dla - 0.1% (2)
własnej firmie? - 0.1% (2)
z klientem - 0.1% (2)
poszukiwanie „zagubionych” - 0.1% (2)
wiesz jak - 0.1% (2)
nie bardzo - 0.1% (2)
jeżeli jesteś - 0.1% (2)
jest w - 0.1% (2)
opis usługi - 0.1% (2)
jesteś w - 0.1% (2)
zależy od - 0.1% (2)
atrakcyjny dla - 0.1% (2)
więcej... jak - 0.1% (2)
tygodni. polityka - 0.1% (2)
napisać skuteczną - 0.1% (2)
w biuletynie - 0.1% (2)
co 4-5 - 0.1% (2)
ludzi poważnie - 0.1% (2)
to temat, - 0.1% (2)
technik marketingowych - 0.1% (2)
użyciem internetowych - 0.1% (2)
sprzedażowych z - 0.1% (2)
generowanie lead’ów - 0.1% (2)
własną firmę. - 0.1% (2)
z sukcesem - 0.1% (2)
handlowego. prowadzę - 0.1% (2)
lat doświadczenia - 0.1% (2)
ponad 20-cia - 0.1% (2)
mnie: mam - 0.1% (2)
krótko o - 0.1% (2)
swojego zawodu. - 0.1% (2)
podchodzących do - 0.1% (2)
handlowego dla - 0.1% (2)
dlatego w - 0.1% (2)
praktyki rzemiosła - 0.1% (2)
opisuję uczciwe - 0.1% (2)
naciągaczy – - 0.1% (2)
wiedza dla - 0.1% (2)
jest to - 0.1% (2)
klientów. nie - 0.1% (2)
by zdobyć - 0.1% (2)
warto używać - 0.1% (2)
i jakich - 0.1% (2)
ludzi skłania - 0.1% (2)
handlową, co - 0.1% (2)
tym: jak - 0.1% (2)
sprzedażowe. przeczytasz - 0.1% (2)
sprawdzone „triki” - 0.1% (2)
się specjalizuję. - 0.1% (2)
większości opublikowanych - 0.1% (2)
wysyłany jest - 0.1% (2)
*część materiałów - 0.1% (2)
itp. biuletyn - 0.1% (2)
triki sprzedażowe - 0.1% (2)
technik handlowych, - 0.1% (2)
znajdziesz opisy - 0.1% (2)
biuletyn wiedzawfirmie.pl - 0.1% (2)
nie zmieni. - 0.1% (2)
to się - 0.1% (2)
darmo i - 0.1% (2)
jest za - 0.1% (2)
sprzedaży. rejestracja - 0.1% (2)
czym polega - 0.1% (2)
wszyscy muszą - 0.1% (2)
dla zarejestrowanych, - 0.1% (2)
udostępniam tylko - 0.1% (2)
własny biznes. - 0.1% (2)
materiałów znajdziesz - 0.1% (2)
nr telefonów - 0.1% (2)
odniesienia do - 0.1% (2)
technik i - 0.1% (2)
„trików” przydatnych - 0.1% (2)
do zastosowania - 0.1% (2)
celu pozyskiwania - 0.1% (2)
maili i - 0.1% (2)
od osób - 0.1% (2)
i doskonal - 0.1% (2)
– potencjalnych - 0.1% (2)
klientów. zapoznaj - 0.1% (2)
prezentowanymi tu - 0.1% (2)
technikami sprzedażowymi - 0.1% (2)
i marketingowymi.* - 0.1% (2)
użyj ich - 0.1% (2)
wiedzieć na - 0.1% (2)
... czytaj więcej... - 0.59% (12)
szczegóły autor: piotr - 0.59% (12)
autor: piotr kawa - 0.59% (12)
reklama w internecie - 0.2% (4)
jak napisać ofertę - 0.15% (3)
w tym artykule - 0.15% (3)
w wersji elektronicznej - 0.15% (3)
są techniki sprzedaży - 0.15% (3)
oferta handlowa techniki - 0.15% (3)
sprzedaży reklama w - 0.15% (3)
techniki sprzedaży i - 0.15% (3)
zapoznaj się z - 0.15% (3)
handlowa techniki sprzedaży - 0.15% (3)
stronie jest za - 0.1% (2)
sprawdzone „triki” sprzedażowe. - 0.1% (2)
handlowego dla ludzi - 0.1% (2)
uczciwe praktyki rzemiosła - 0.1% (2)
naciągaczy – opisuję - 0.1% (2)
to wiedza dla - 0.1% (2)
klientów. nie jest - 0.1% (2)
używać by zdobyć - 0.1% (2)
technik sprzedaży warto - 0.1% (2)
zakupu i jakich - 0.1% (2)
ludzi skłania do - 0.1% (2)
ofertę handlową, co - 0.1% (2)
tym: jak napisać - 0.1% (2)
przeczytasz tu o - 0.1% (2)
darmo i to - 0.1% (2)
swojego zawodu. krótko - 0.1% (2)
bloga opisane są - 0.1% (2)
internecie w artykułach - 0.1% (2)
blogu o sprzedaży - 0.1% (2)
się nie zmieni. - 0.1% (2)
biuletyn wiedzawfirmie.pl w - 0.1% (2)
biuletynie znajdziesz opisy - 0.1% (2)
warunkami zakupu (tekst - 0.1% (2)
technik handlowych, triki - 0.1% (2)
(tekst w wersji - 0.1% (2)
oferta handlowa może - 0.1% (2)
sprzedażowe itp. biuletyn - 0.1% (2)
wysyłany jest co - 0.1% (2)
poważnie podchodzących do - 0.1% (2)
o mnie: mam - 0.1% (2)
sprzedaży. rejestracja na - 0.1% (2)
i nr telefonów - 0.1% (2)
polega skuteczność w - 0.1% (2)
wiedzieć na czym - 0.1% (2)
nie wszyscy muszą - 0.1% (2)
dla zarejestrowanych, bo - 0.1% (2)
materiałów udostępniam tylko - 0.1% (2)
własny biznes. *część - 0.1% (2)
ich i doskonal - 0.1% (2)
i marketingowymi.* użyj - 0.1% (2)
tu technikami sprzedażowymi - 0.1% (2)
się z prezentowanymi - 0.1% (2)
potencjalnych klientów. zapoznaj - 0.1% (2)
od osób – - 0.1% (2)
celu pozyskiwania maili - 0.1% (2)
ponad 20-cia lat - 0.1% (2)
stronie www w - 0.1% (2)
do zastosowania na - 0.1% (2)
i „trików” przydatnych - 0.1% (2)
odniesienia do technik - 0.1% (2)
opublikowanych materiałów znajdziesz - 0.1% (2)
dlatego w większości - 0.1% (2)
którym się specjalizuję. - 0.1% (2)
to temat, w - 0.1% (2)
czytaj więcej... jak - 0.1% (2)
sprzedażowych z użyciem - 0.1% (2)
firmę. generowanie lead’ów - 0.1% (2)
z sukcesem własną - 0.1% (2)
doświadczenia handlowego. prowadzę - 0.1% (2)
internetowych technik marketingowych - 0.1% (2)
za pomocą facebooka - 0.1% (2)
atrakcyjny dla klienta - 0.1% (2)
– opisuję uczciwe - 0.1% (2)
się specjalizuję. dlatego - 0.1% (2)
temat, w którym - 0.1% (2)
technik marketingowych to - 0.1% (2)
z użyciem internetowych - 0.1% (2)
generowanie lead’ów sprzedażowych - 0.1% (2)
sukcesem własną firmę. - 0.1% (2)
handlowego. prowadzę z - 0.1% (2)
20-cia lat doświadczenia - 0.1% (2)
mnie: mam ponad - 0.1% (2)
zawodu. krótko o - 0.1% (2)
podchodzących do swojego - 0.1% (2)
dla ludzi poważnie - 0.1% (2)
praktyki rzemiosła handlowego - 0.1% (2)
wiedza dla naciągaczy - 0.1% (2)
materiałów znajdziesz odniesienia - 0.1% (2)
nie jest to - 0.1% (2)
by zdobyć klientów. - 0.1% (2)
sprzedaży warto używać - 0.1% (2)
i jakich technik - 0.1% (2)
skłania do zakupu - 0.1% (2)
handlową, co ludzi - 0.1% (2)
tu o tym: - 0.1% (2)
„triki” sprzedażowe. przeczytasz - 0.1% (2)
sprzedaży i sprawdzone - 0.1% (2)
opisane są techniki - 0.1% (2)
w artykułach bloga - 0.1% (2)
o sprzedaży oferta - 0.1% (2)
* hasło * - 0.1% (2)
pomocą facebooka slogin.info - 0.1% (2)
w większości opublikowanych - 0.1% (2)
do technik i - 0.1% (2)
zaloguj się za - 0.1% (2)
skuteczność w sprzedaży. - 0.1% (2)
w tworzeniu ofert - 0.1% (2)
nie bardzo wiesz - 0.1% (2)
handlowych szczegóły autor: - 0.1% (2)
tygodni. polityka prywatności - 0.1% (2)
jest co 4-5 - 0.1% (2)
itp. biuletyn wysyłany - 0.1% (2)
handlowych, triki sprzedażowe - 0.1% (2)
znajdziesz opisy technik - 0.1% (2)
wiedzawfirmie.pl w biuletynie - 0.1% (2)
nie zmieni. biuletyn - 0.1% (2)
i to się - 0.1% (2)
jest za darmo - 0.1% (2)
rejestracja na stronie - 0.1% (2)
na czym polega - 0.1% (2)
„trików” przydatnych do - 0.1% (2)
wszyscy muszą wiedzieć - 0.1% (2)
zarejestrowanych, bo nie - 0.1% (2)
udostępniam tylko dla - 0.1% (2)
biznes. *część materiałów - 0.1% (2)
i doskonal własny - 0.1% (2)
marketingowymi.* użyj ich - 0.1% (2)
technikami sprzedażowymi i - 0.1% (2)
z prezentowanymi tu - 0.1% (2)
klientów. zapoznaj się - 0.1% (2)
osób – potencjalnych - 0.1% (2)
nr telefonów od - 0.1% (2)
pozyskiwania maili i - 0.1% (2)
www w celu - 0.1% (2)
zastosowania na stronie - 0.1% (2)
4-5 tygodni. polityka - 0.1% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.