4.70 score from hupso.pl for:
unikatowo.pl



HTML Content


Titlezakupy

Length: 6, Words: 1
Description kupuj taniej z nami !!!

Length: 23, Words: 4
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title exist
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name exist
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 2724
Text/HTML 46.99 %
Headings H1 0
H2 18
H3 5
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
najnowsze wpisy
categories
recent comments
jak kupować ubrania?
problem z miejscem na nowe artykuły
relacje klient – sprzedawca w sklepie
wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach
z kartą kredytową na zakupach
zwalczanie pokus w sklepach
zakupy i dzieci
marketing producentów
zakup usług
zakupy dziś i wczoraj
featured video
popular posts
najnowsze wpisy
kategorie
czy warto
H3
1
2
3
4
5
H4
H5
H6
strong
zakupy
b
i
em
Bolds strong 1
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 11
Pliki CSS 4
Pliki javascript 7
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 74
Linki wewnętrzne 14
Linki zewnętrzne 60
Linki bez atrybutu Title 31
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- #
- #
- #
- #
- #
#featured-post-next
#featured-post-prev
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #

Linki zewnętrzne

home http://unikatowo.pl/
www.casabianca.pl skandynawskie dekoracje sklep http://www.casabianca.pl
- http://unikatowo.pl
home http://unikatowo.pl
briju http://www.briju.pl/bizuteria/pierscionki
skrzatonline.pl http://skrzatonline.pl/509-smoby-jezdzik-minnie-auto-balade.html
marcin mosiagin http://www.mar-tools.pl
jak kupować ubrania? http://unikatowo.pl/zakupy/jak-kupowac-ubrania
problem z miejscem na nowe artykuły http://unikatowo.pl/zakupy/problem-z-miejscem-na-nowe-artykuly
relacje klient – sprzedawca w sklepie http://unikatowo.pl/zakupy/relacje-klient-sprzedawca-w-sklepie
wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach http://unikatowo.pl/zakupy/wzajemna-pomoc-damsko-meska-na-zakupach
z kartą kredytową na zakupach http://unikatowo.pl/zakupy/z-karta-kredytowa-na-zakupach
kupowanie na co zwracać uwagę http://unikatowo.pl/category/kupowanie-na-co-zwracac-uwage
na co zwracać uwagę http://unikatowo.pl/category/na-co-zwracac-uwage
na zakupach http://unikatowo.pl/category/na-zakupach
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
jak kupować ubrania? http://unikatowo.pl/zakupy/jak-kupowac-ubrania
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
problem z miejscem na nowe artykuły http://unikatowo.pl/zakupy/problem-z-miejscem-na-nowe-artykuly
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
relacje klient – sprzedawca w sklepie http://unikatowo.pl/zakupy/relacje-klient-sprzedawca-w-sklepie
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach http://unikatowo.pl/zakupy/wzajemna-pomoc-damsko-meska-na-zakupach
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
z kartą kredytową na zakupach http://unikatowo.pl/zakupy/z-karta-kredytowa-na-zakupach
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
zwalczanie pokus w sklepach http://unikatowo.pl/zakupy/zwalczanie-pokus-w-sklepach
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
zakupy i dzieci http://unikatowo.pl/zakupy/zakupy-i-dzieci
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
marketing producentów http://unikatowo.pl/zakupy/marketing-producentow
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
zakup usług http://unikatowo.pl/zakupy/zakup-uslug
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
zakupy dziś i wczoraj http://unikatowo.pl/zakupy/zakupy-dzis-i-wczoraj
2 http://unikatowo.pl/page/2
3 http://unikatowo.pl/page/3
4 http://unikatowo.pl/page/4
5 http://unikatowo.pl/page/5
next › http://unikatowo.pl/page/2
last » http://unikatowo.pl/page/13
http://unikatowo.pl/zakupy/inwestowanie-w-swoj-sklep
inwestowanie w swój sklep http://unikatowo.pl/zakupy/inwestowanie-w-swoj-sklep
http://unikatowo.pl/zakupy/nowe-formy-platnosci
nowe formy płatności http://unikatowo.pl/zakupy/nowe-formy-platnosci
http://unikatowo.pl/zakupy/nowe-sposoby-placenia
nowe sposoby płacenia http://unikatowo.pl/zakupy/nowe-sposoby-placenia
jak kupować ubrania? http://unikatowo.pl/zakupy/jak-kupowac-ubrania
problem z miejscem na nowe artykuły http://unikatowo.pl/zakupy/problem-z-miejscem-na-nowe-artykuly
relacje klient – sprzedawca w sklepie http://unikatowo.pl/zakupy/relacje-klient-sprzedawca-w-sklepie
wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach http://unikatowo.pl/zakupy/wzajemna-pomoc-damsko-meska-na-zakupach
z kartą kredytową na zakupach http://unikatowo.pl/zakupy/z-karta-kredytowa-na-zakupach
kupowanie na co zwracać uwagę http://unikatowo.pl/category/kupowanie-na-co-zwracac-uwage
na co zwracać uwagę http://unikatowo.pl/category/na-co-zwracac-uwage
na zakupach http://unikatowo.pl/category/na-zakupach
zakupy http://unikatowo.pl/category/zakupy
sklep.sizeer.com http://sklep.sizeer.com/nike,marka,ni/
- http://themepix.com
zakupy http://unikatowo.pl

Zdjęcia

Zdjęcia 48
Zdjęcia bez atrybutu ALT 42
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 41
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://themepix.com/pix/uploads/ad-468.png
http://themepix.com/pix/uploads/ad-160x600.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/1.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/2.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/3.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/4.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/5.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/rss.png
http://themepix.com/pix/uploads/ad-125.png
http://themepix.com/pix/uploads/ad2-125.png
http://themepix.com/pix/uploads/ad-250.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/1.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/2.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/3.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/4.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/jdgallery/slides/5.jpg
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/date.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/folder.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/comments.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/rss.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/facebook.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/twitter.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/googleplus.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/linkedin.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/youtube.png
http://unikatowo.pl/wp-content/themes/bigmagazine/images/social-icons/email.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

home www.casabianca.pl skandynawskie dekoracje sklep home briju skrzatonline.pl marcin mosiagin najnowsze wpisy jak kupować ubrania? problem z miejscem na nowe artykuły relacje klient – sprzedawca w sklepie wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach z kartą kredytową na zakupach categories kupowanie na co zwracać uwagę na co zwracać uwagę na zakupach zakupy recent comments 1 2 3 4 5 wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe jak kupować ubrania? ubrania to rzeczy, które dość często kupujemy sobie, rodzinie, dzieciom i najbliższym. wybieramy się na duże zakupy, mając przeznaczone na to pieniądze, chodzimy po sklepach i często bywa tak, że czegoś szukając, nie można znaleźć nic, co by się podobało i odpowiadało w 100%. kupując ubrania trzeba zwrócić uwagę na kilka czynników. podstawowym z nich jest materiał, z którego uszyte jest ubranie. najlepsza oczywiście będzie bawełna, dzięki której ciało nie poci się i może swobodnie oddychać, nie tak jak w ubraniach ze sztucznego materiału. drugim ważnym czynnikiem podczas zakupów jest rozmiar. nie zawsze trzeba się sugerować nim, bo nie zawsze są one takie same. najlepiej, gdy ubrania można przymierzyć przed zakupem. w każdym sklepie można skorzystać z takiej opcji. dużo ciężej będzie na ryneczkach czy giełdach, chociaż i tam znajdują się przymierzalnie. jest to dość ważne szczególnie podczas zakupu kurtek, spodni, żakietów, marynarek, sukienek wizytowych i innych rzeczy które muszą być dopasowane do ciała. czasem nie warto kupować ubrań na prezent, choćby dlatego, że mogą one się nie spodobać i osoba obdarowana nim włoży je do szafy i zapomni, że coś takiego w ogóle ma. lepiej podarować kartę podarunkową naładowaną dowolną kwotą. coraz więcej sklepów proponuje takie rozwiązanie. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe problem z miejscem na nowe artykuły kobieta na zakupach ma nie lada problem. podstawowe pytanie brzmi: co kupić zadaje je sobie tysiące osób, które każdego dnia w każdej minusie jest w sklepie. problemu nie mają jedynie co, którzy mają pieniądze i nie muszą się martwić o to, że na coś im nie starczy. pozostałe osoby, które są – no cóż nie da się ukryć znaczną większością w naszym jakże cudownym państwie, zastanawiają się nad kupnem wielu produktów nie tylko spożywczych, mało kto może sobie pozwolić na szaleństwo. to smutne i przytłaczające, ze tak właśnie wygląda rzeczywistość. niemniej jednak trzeba z tym żyć i jakoś dawać sobie radę i co najważniejsze nie ulegać sklepowym pokusom. to wyjdzie na dobre nie tylko naszemu portfelowi, ale także nam. bo cóż…. trzeba przyznać, że wiele rzeczy an sklepowych półkach nie musi być i na naszych półkach. wszak nie o to chodzi, żeby wszystko chomikować, ale żeby racje mieć w domu same przydatne rzeczy i takie które nie zawalają miejsca. niesyte rzeczywistość jest taka, ze jednak przewagę mają rzeczy zupełnie zbędne. niepotrzebne do niczego i do nikogo. w takiej sytuacji często trzeba się pozbywać jednych artykułów i produktów, żeby zrobić miejsce dla drugich, a nie jest to takie łatwe jakby się zdawało. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe relacje klient – sprzedawca w sklepie jeśli się jest w sklepie, trzeba potrafić się także zachować. to bardzo ważne, ponieważ nie każdy potrafi być przyjemny dla osób, które sprzedają w danym butiku. niestety, kultury niektórym brak, a trzeba przyznać, że gdyby nie sprzedawcy zrobiłoby się kilka o ile nie kilkanaście zakupowych wpadek. co zrobić, kiedy się nie wie, co wybrać, jaki jest rozmiar danej rzeczy? odpowiedź jest bardzo prosta: człowiek udaje się do ekspedientki, która na pewno pomoże, ponieważ, jak to już powszechnie wiadomo – ma prowizje od każdej sprzedaży. dlatego też sprzedawczynie muszą naprawdę czasem wiele znieść i robią to tylko po to, żeby zadowolić klienta i tym samym zarobić trochę więcej aniżeli podstawowa stawka. klienci jednak jeśli chcą dokonać dobrego zakupu także powinni wykazać się czymś takim jak empatia i kultura. wtedy mogą liczyć na wzajemności całość atrakcji może zostać przeprowadzona w miłej i przyjaznej atmosferze, a to na pewno zawsze warto podkreślić i budować z każdym człowiekiem, nie tylko podczas zakupów, ale każdego dnia z każdą osobą. uprzejmości nigdy za wiele, zwłaszcza podczas zakupów, kiedy to dobra rada znaczy więcej aniżeli pospolite lanie wody, które nie daje żadnej korzyści, a jedynie stratę czasu. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach mówi się powszechnie, że kobieta na zakupach to samo zło. że nie sposób z nią wytrzymać. tymczasem od kilku już sezonów, można coraz częściej w sklepach z ubraniami, choć nie tylko z ubraniami, spotkać znudzone kobiety, które to czekają na swoich mężczyzn, a właściwie na to, aż oni w końcu coś wybiorą. tymczasem takie sytuacje należą już do rzadkości – obecnie i mężczyźni czują się obowiązku wyglądać zawsze nie tylko modnie, ale także atrakcyjnie. to przerażające jak bardzo jest to widoczne, tym bardziej, że krąży powszechna opinia o tym, jak to kobiety zwlekają z kupieniem, ba właściwie z wybraniem odpowiednich butów do sukienki. a teraz nagle się okazuje, że mężczyźni tez lubią mieć dobrane spodnie do butów i do koszuli, i do kilkunastu jeszcze innych rzeczy. prawda jest taka, że każdy człowiek potrzebuj porady innego człowieka, nawet jeśli ta porada będzie związana z krytyką. nie warto czasem kłamać tylko po to, żeby się atmosfera nie popsuła. zakupy to czas, kiedy wybiera się rzeczy nie tylko modne, ale także takie, w których się będzie dobrze wyglądało. i o to głównie chodzi, a nie o jakieś konwenanse i dbanie o to, czy będzie to jeszcze modne w następnym sezonie. takie myślenie jest błędne i należy się go szybko pozbyć. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe z kartą kredytową na zakupach wyposażenie własnego mieszkania wiąże się z wieloma spacerami po sklepach z meblami i dodatkami. zakupy w tym wypadku to sama przyjemność, niemniej jednak warto zaopatrzyć się podczas nich nie tylko w osobę, która będzie wiedziała, co ze sobą i jak połączyć, ale także mieć portfel z pieniędzmi lub po prostu kartę kredytową, jak to przystało na osoby żyjące w dwudziestym pierwszym wieku. karta kredytowa to jednak bardzo zdradziecki wynalazek, wiele osób popadło przez nią w długi i nie sposób się teraz z nich wygrzebać. niemniej jednak każdy właściwie ma w każdym banku, w którym ma konto kartę kredytową. to bardzo wygodne, ponieważ nie nosi się w portfelu całej gotówki, ale jedynie jeden plastikowy blankiet, który załatwia wszystkie płatności we wszystkich sklepach. i tak oto właśnie wydaje się pieniądze na zakupach w markowych sklepach. coś to za szybkie i za proste. obecnie modne są jeszcze płatności kartą dotykową, nie trzeba nawet wciskać kodu. zakupy przebiegają szybko i sprawnie i to jest dla niektórych trochę przerażające, ponieważ równie szybko i sprawnie może przebiegać ucieczka pieniędzy z konta, co już tak bardzo nie cieszy, a nawet wręcz przeciwnie zasmuca i staje się przyczyną złego humoru. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe zwalczanie pokus w sklepach kiedy się jest na zakupach, człowiek nie wie, co kupi i za ile. to trochę dziwne dla niektórych, ponieważ i tu trzeba przyznać rację, jeszcze dwadzieścia, trzydzieści lat temu problem tkwił w tym, że się miało pieniądze, ale nie było zbyt wielu produktów na półkach. i tak oto nawet jeśli się zdarzały, to zakupy wyglądało mniej więcej tak, że się stało w gigantycznych kolejach z jedną rzecz bądź po jedną rzecz. obecnie stoi się w kolejkach, ale ma się wózek wypchany wszystkim i niczym. z perspektywy czasu nie wiadomo dokładnie, co jest gorsze a co jest lepsze. nadmiar produktów w sklepach z pewnością nie jest niczym dobrym bo to prowadzi do tego, że się bierze duży wózek i człowiek czuje się w obowiązku do wypełnienia go różnościami, które niekoniecznie są potrzebne, ale ślicznie i apetycznie wyglądają w związku z tym, warto by było się nimi bliżej zainteresować. tym bardziej że bardzo trudno jest się oprzeć wszystkiemu co jest zwłaszcza słodkie i dobre. człowiek każdego dnia w związku z tym przekraczając próg sklepu, nieważne jakiego jest narażony an swoistego rodzaju pokusy. od niego zależy czy im ulegnie i czy się podda własnym instynktom. bardzo to trudna walka, ponieważ dotyczy walki z samym sobą i nie zawsze jak się bardzo często okazuje, kończy się sukcesem, raczej porażką. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe zakupy i dzieci mówiąc o zakupach warto zwrócić szczególną uwagę na im tak naprawdę najwięcej zarabiają producenci oferujący nam swoje artykuły. przede wszystkim na dzieciach. większość oferowanych przedmiotów jest przedstawiana nam w mediach w sposób przyjazny dla rodziny, kolorowy i bajkowy. nawet reklamy zwykłego proszku do prania, z którym nasze dzieci tak naprawdę styczności nie mają są przedstawiane nam poprzez jakąś postać z bajki. w ten sposób głównym odbiorcą artykuły staje się dziecko, które zaczyna pytać o tą postać a z czasem widząc ją w jakimś sklepie na opakowaniu woła, żeby daną rzecz kupić. nie ważne jest, że nasze dziecko nie będzie się tym bawić, nie będzie miało żadnego kontaktu z daną rzeczą, ale w tym momencie dziecko kojarzy tą rzecz z kolorową reklamą i tą postacią z opakowania, która mówi czy bawi się z dziećmi w reklamami, a przecież może w domu też wyjdzie z pudełka i będzie się bawić? dlatego warto jest od najmłodszych lat wyznaczać dziecku granicę zakupów i potrzeb, żeby uniknąć właśnie takich sytuacji, w których reklama je ogłupia a przy tym my stajemy się źli, bo nie chcemy czegoś dziecku kupić. pojawia się wtedy histeria i płacz, mimo, że i tak dana rzecz naszemu dziecku do niczego się nie przyda. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe marketing producentów bardzo często bywa tak, że idziemy do sklepu i przy kasie okazuje się, że mamy fortunę do zapłacenia a zakupów tak naprawdę na raptem dwa obiady. jak to się dzieje? odpowiedzią są chwyty marketingowe producentów. najczęściej takie zjawisko spotykane jest w sklepach samoobsługowych. ogólnie uważa się, że takie sklepy są dużo tańsze, dlatego do nich chodzimy. jednak mało osób sobie zdaje sprawę z tego, że przechadzając się pomiędzy regałami i patrząc na te wszystkie kolorowe artykuły symetrycznie poukładane na półkach nas przyciągają i mimowolnie, nawet jak nie są nam one potrzebne wkładamy je do koszyka. każdy lubi kolory, a jeszcze jak przy tym są one radosne, dobrane ze smakiem oraz na opakowaniu jest namalowany uśmiechnięty mały stworek to aż grzechem jest takiego cudeńka nie wrzucić do koszyka. i w ten oto sposób wychodzimy ze sklepu z koszykiem pełnym głupot do niczego nie potrzebnych i rachunkiem na kolosalną kwotę. jak się tego ustrzec? sposób jest prosty i w ostatnim czasie często spotykany w takich sklepach. wystarczy przed wyjściem do sklepu zrobić sobie listę najpotrzebniejszych zakupów. chodząc po sklepie trzeba się sztywno tej listy trzymać i szukać na półkach tego, co mamy wypisane a nie oglądać rzeczy nam nie potrzebne i przy tym tracić nasz bardzo cenny czas. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe zakup usług każdy z nas dokonuje najróżniejszych zakupów. jednym z nich jest wszelkiego rodzaju zakup usług. usługi oferowane są w każdej profesji. począwszy od elektryka, przez hydraulika aż po malarza bądź tapeciarza. zamawiając tego typu usługi jednak każdy powinien obrać swoje kryterium wyboru. nawet idąc do fryzjera przeważnie nie sugerujemy się ceną tylko opinią o danym salonie czy tym, jaki ma wygląd oraz jaką ma obsługę. biorąc pod uwagę to, że w dzisiejszych czasach robimy sobie cuda na głowach, a nie tak jak to kiedyś było, że dziecku zakładało się garnek na głowę i obcinało w półokrągło. dlatego zarówno przy wyborze fryzjera czy tapeciarza kierujemy się nie ceną tylko renomą danej osoby tak naprawdę. fachowców na dzisiejszym rynku mamy naprawdę wielu, nawet czasami są w stanie wykonać usługę za półdarmo tylko czy czasem nie trzeba będzie po tych tanich fachowcach robić poprawek? a to już może kosztować nas dużo więcej – finansowo, psychicznie i fizycznie. nie dość, że zapłacimy podwójnie, bo trzeba będzie coś poprawić, będziemy źli, że coś powinno być już zrobione a nie jest to jeszcze wycieńczenie fizyczne przy tym wszystkim na pewno da nam się odczuć. dlatego warto najpierw przeanalizować nasz wybór, zaczerpnąć opinii znajomych a później dokonać ostatecznego wyboru usługodawcy, żeby czasem nie żałować. wrzesień 3rd, 2013 zakupy komentowanie nie jest możliwe zakupy dziś i wczoraj wielu młodych ludzi chodząc po centrach handlowych nie zdaje sobie sprawy z tego jak było kiedyś. kiedyś, ale jeszcze nie tak dawno. każdy patrzy na kolorowe witryny sklepów i możliwość kupienia wszystkiego, czego tylko dusza zapragnie i myśli, że to normalne, że zawsze tak było, jest i będzie. jednak spoglądając w niedaleką przeszłość, cofając się około 20-30 lat wstecz można zauważyć bardzo dużą różnicę dokonując zakupów. kiedyś żeby kupić papier toaletowy ludzie potrafili stać całą noc w kolejce. na półkach był dostępny tylko przysłowiowy ocet, a inne artykuły były na wydział. wyliczone, jako średnie zużycie i były przydzielane na nie kartki. za pieniądze można było dokonywać zakupów w pewexach. były to ciężkie czasy, jeżeli chodzi o handel, jednak można w nich zauważyć wiele plusów, a przede wszystkim szacunek do tego, co się ma, co się zdobyło i co się posiada. dziś mamy wszystko, kiedyś trzeba było dużo wysiłku poświęcić żeby coś mieć. kiedyś ludzie mieli pieniądze na zakupy, ale nie mieli, co kupować, dziś mamy, co kupować tylko nie bardzo mamy, za co. dziś coś kupujemy i jak nam się nudzi to odkładamy to w kąt, albo wyrzucamy. kiedyś zwykły miś był łatany, prany i przekazywany innym dzieciom. page 1 of 1312345next ›last » featured video popular posts inwestowanie w swój sklep robienie zakupów musi być w dzisiejszych czasach wyjątkowo [...] nowe formy płatności większość dużych sklepów doskonale rozumie ideę wprowadzania nowych [...] nowe sposoby płacenia unowocześnianie punktów handlowych to dzisiaj podstawa przetrwania w [...] najnowsze wpisy jak kupować ubrania? problem z miejscem na nowe artykuły relacje klient – sprzedawca w sklepie wzajemna pomoc damsko – męska na zakupach z kartą kredytową na zakupach kategorie kupowanie na co zwracać uwagę na co zwracać uwagę na zakupach zakupy czy warto  kup tanio markowe buty,odzież i akcesoria nike na stronie sklep.sizeer.com.wybierz na sklep.sizeer.com.skorzystaj. copyright © zakupy - kupuj taniej z nami !!!


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2309

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 7.62% (176)
kup - 3.07% (71)
się - 2.82% (65)
że - 2.56% (59)
zakup - 2.17% (50)
aż - 1.86% (43)
jest - 1.78% (41)
tak - 1.78% (41)
czy - 1.73% (40)
sklep - 1.34% (31)
ją - 1.34% (31)
jak - 1.26% (29)
przy - 1% (23)
ale - 0.91% (21)
zakupy - 0.91% (21)
pod - 0.82% (19)
tym - 0.82% (19)
rzecz - 0.74% (17)
tego - 0.69% (16)
tylko - 0.65% (15)
przed - 0.61% (14)
takie - 0.56% (13)
trzeba - 0.56% (13)
zakupach - 0.56% (13)
bardzo - 0.56% (13)
był - 0.56% (13)
nas - 0.56% (13)
będzie - 0.56% (13)
które - 0.52% (12)
rzeczy - 0.48% (11)
są - 0.48% (11)
kiedy - 0.48% (11)
dla - 0.48% (11)
oni - 0.48% (11)
każdy - 0.43% (10)
zakupów - 0.43% (10)
nam - 0.43% (10)
osób - 0.43% (10)
żeby - 0.43% (10)
– - 0.43% (10)
jednak - 0.43% (10)
3rd, - 0.43% (10)
2013 - 0.43% (10)
komentowanie - 0.43% (10)
możliwe - 0.43% (10)
wrzesień - 0.43% (10)
sklepach - 0.39% (9)
ubrania - 0.39% (9)
warto - 0.39% (9)
nią - 0.39% (9)
lat - 0.39% (9)
one - 0.35% (8)
sobie - 0.35% (8)
czasem - 0.35% (8)
coś - 0.35% (8)
tą - 0.35% (8)
który - 0.35% (8)
sklepie - 0.35% (8)
nawet - 0.35% (8)
było - 0.35% (8)
nich - 0.35% (8)
nasz - 0.35% (8)
kiedyś - 0.3% (7)
artykuły - 0.3% (7)
człowiek - 0.3% (7)
kupi - 0.3% (7)
może - 0.3% (7)
uwagę - 0.3% (7)
jeszcze - 0.3% (7)
można - 0.3% (7)
dlatego - 0.26% (6)
ponieważ - 0.26% (6)
to, - 0.26% (6)
usług - 0.26% (6)
już - 0.26% (6)
więcej - 0.26% (6)
pieniądze - 0.26% (6)
także - 0.26% (6)
wygląd - 0.26% (6)
półkach - 0.26% (6)
zawsze - 0.26% (6)
naprawdę - 0.26% (6)
chodzi - 0.26% (6)
być - 0.26% (6)
mamy - 0.26% (6)
daje - 0.26% (6)
kupować - 0.26% (6)
problem - 0.26% (6)
sposób - 0.26% (6)
często - 0.26% (6)
czego - 0.26% (6)
wiele - 0.22% (5)
dzieci - 0.22% (5)
nowe - 0.22% (5)
kredytową - 0.22% (5)
wygląda - 0.22% (5)
robić - 0.22% (5)
tego, - 0.22% (5)
jaki - 0.22% (5)
podczas - 0.22% (5)
stać - 0.22% (5)
mają - 0.22% (5)
tym, - 0.17% (4)
potrzebne - 0.17% (4)
pewno - 0.17% (4)
wszystkim - 0.17% (4)
oraz - 0.17% (4)
mieć - 0.17% (4)
nasze - 0.17% (4)
mniej - 0.17% (4)
dziecku - 0.17% (4)
wszystkie - 0.17% (4)
sklepu - 0.17% (4)
przez - 0.17% (4)
miejsce - 0.17% (4)
osoby - 0.17% (4)
jeśli - 0.17% (4)
których - 0.17% (4)
kupuj - 0.17% (4)
klient - 0.17% (4)
ważne - 0.17% (4)
kartą - 0.17% (4)
wielu - 0.17% (4)
produktów - 0.17% (4)
dziś - 0.17% (4)
kupić - 0.17% (4)
dużo - 0.17% (4)
nim - 0.17% (4)
zwracać - 0.17% (4)
okazuje - 0.13% (3)
gdy - 0.13% (3)
każdym - 0.13% (3)
mówi - 0.13% (3)
męska - 0.13% (3)
oto - 0.13% (3)
dobra - 0.13% (3)
muszą - 0.13% (3)
sklepach. - 0.13% (3)
płatności - 0.13% (3)
szybko - 0.13% (3)
kilka - 0.13% (3)
właściwie - 0.13% (3)
pokus - 0.13% (3)
obecnie - 0.13% (3)
[...] - 0.13% (3)
którym - 0.13% (3)
były - 0.13% (3)
tak, - 0.13% (3)
bawi - 0.13% (3)
dziecko - 0.13% (3)
dość - 0.13% (3)
bywa - 0.13% (3)
chodzimy - 0.13% (3)
lub - 0.13% (3)
portfel - 0.13% (3)
modne - 0.13% (3)
staje - 0.13% (3)
trochę - 0.13% (3)
damsko - 0.13% (3)
każdej - 0.13% (3)
ubrania? - 0.13% (3)
dobre - 0.13% (3)
miejscem - 0.13% (3)
żyć - 0.13% (3)
niemniej - 0.13% (3)
właśnie - 0.13% (3)
niczego - 0.13% (3)
zrobić - 0.13% (3)
relacje - 0.13% (3)
jedynie - 0.13% (3)
przyznać - 0.13% (3)
zakupów. - 0.13% (3)
potrafi - 0.13% (3)
wie, - 0.13% (3)
sprzedawca - 0.13% (3)
sobą - 0.13% (3)
pomoc - 0.13% (3)
kartę - 0.13% (3)
dnia - 0.13% (3)
wzajemna - 0.13% (3)
sklepów - 0.13% (3)
ludzi - 0.13% (3)
która - 0.13% (3)
każdego - 0.13% (3)
swoje - 0.09% (2)
przede - 0.09% (2)
większość - 0.09% (2)
ten - 0.09% (2)
mamy, - 0.09% (2)
postać - 0.09% (2)
płacenia - 0.09% (2)
rodzaju - 0.09% (2)
jaką - 0.09% (2)
źli, - 0.09% (2)
mieli - 0.09% (2)
zauważyć - 0.09% (2)
bardziej - 0.09% (2)
ceną - 0.09% (2)
fryzjera - 0.09% (2)
usługi - 0.09% (2)
trzymać - 0.09% (2)
było, - 0.09% (2)
tapeciarza - 0.09% (2)
wyboru - 0.09% (2)
chodząc - 0.09% (2)
lubi - 0.09% (2)
handlowych - 0.09% (2)
koszyka. - 0.09% (2)
patrzy - 0.09% (2)
kolorowe - 0.09% (2)
jako - 0.09% (2)
zdaje - 0.09% (2)
dwa - 0.09% (2)
się, - 0.09% (2)
ludzie - 0.09% (2)
producentów - 0.09% (2)
marketing - 0.09% (2)
dzisiejszych - 0.09% (2)
inne - 0.09% (2)
reklama - 0.09% (2)
takich - 0.09% (2)
kupić. - 0.09% (2)
daną - 0.09% (2)
opakowaniu - 0.09% (2)
czasach - 0.09% (2)
home - 0.09% (2)
związku - 0.09% (2)
musi - 0.09% (2)
nad - 0.09% (2)
mało - 0.09% (2)
kto - 0.09% (2)
wyjdzie - 0.09% (2)
naszemu - 0.09% (2)
przyznać, - 0.09% (2)
półkach. - 0.09% (2)
osób, - 0.09% (2)
chodzi, - 0.09% (2)
wszystko - 0.09% (2)
racje - 0.09% (2)
domu - 0.09% (2)
same - 0.09% (2)
rzeczywistość - 0.09% (2)
taka, - 0.09% (2)
cóż - 0.09% (2)
kobieta - 0.09% (2)
danym - 0.09% (2)
pieniądze, - 0.09% (2)
najnowsze - 0.09% (2)
wpisy - 0.09% (2)
kupowanie - 0.09% (2)
kupujemy - 0.09% (2)
dzieciom - 0.09% (2)
zakupy, - 0.09% (2)
czegoś - 0.09% (2)
coraz - 0.09% (2)
zwrócić - 0.09% (2)
takiej - 0.09% (2)
zakupu - 0.09% (2)
innych - 0.09% (2)
mogą - 0.09% (2)
takiego - 0.09% (2)
lepiej - 0.09% (2)
sytuacji - 0.09% (2)
ile - 0.09% (2)
duży - 0.09% (2)
niektórych - 0.09% (2)
butów - 0.09% (2)
teraz - 0.09% (2)
okazuje, - 0.09% (2)
dobrane - 0.09% (2)
wybiera - 0.09% (2)
sprawnie - 0.09% (2)
miało - 0.09% (2)
przerażające - 0.09% (2)
wyglądało - 0.09% (2)
stało - 0.09% (2)
jedną - 0.09% (2)
bądź - 0.09% (2)
wózek - 0.09% (2)
czasu - 0.09% (2)
niczym - 0.09% (2)
kobiety - 0.09% (2)
obowiązku - 0.09% (2)
rozmiar - 0.09% (2)
zakupów, - 0.09% (2)
danej - 0.09% (2)
powszechnie - 0.09% (2)
też - 0.09% (2)
samym - 0.09% (2)
aniżeli - 0.09% (2)
dokonać - 0.09% (2)
wtedy - 0.09% (2)
zwłaszcza - 0.09% (2)
mężczyźni - 0.09% (2)
rada - 0.09% (2)
samo - 0.09% (2)
tymczasem - 0.09% (2)
kilku - 0.09% (2)
częściej - 0.09% (2)
ubraniami, - 0.09% (2)
choć - 0.09% (2)
wiadomo - 0.09% (2)
nie jest - 0.61% (14)
na zakupach - 0.52% (12)
komentowanie nie - 0.43% (10)
jest możliwe - 0.43% (10)
3rd, 2013 - 0.43% (10)
zakupy komentowanie - 0.43% (10)
2013 zakupy - 0.43% (10)
wrzesień 3rd, - 0.43% (10)
nie tylko - 0.3% (7)
a przy - 0.26% (6)
uwagę na - 0.26% (6)
w sklepie - 0.22% (5)
się w - 0.22% (5)
jak to - 0.22% (5)
się z - 0.22% (5)
możliwe z - 0.22% (5)
się nie - 0.17% (4)
to, że - 0.17% (4)
że się - 0.17% (4)
nie tak - 0.17% (4)
ale także - 0.17% (4)
przy tym - 0.17% (4)
w sklepach - 0.17% (4)
na półkach - 0.17% (4)
jest to - 0.17% (4)
zwracać uwagę - 0.17% (4)
tak naprawdę - 0.17% (4)
co zwracać - 0.17% (4)
zakupach z - 0.17% (4)
i przy - 0.17% (4)
co jest - 0.13% (3)
nie zawsze - 0.13% (3)
kartą kredytową - 0.13% (3)
jak kupować - 0.13% (3)
sklepach z - 0.13% (3)
z miejscem - 0.13% (3)
na nowe - 0.13% (3)
które nie - 0.13% (3)
tylko po - 0.13% (3)
męska na - 0.13% (3)
na pewno - 0.13% (3)
klient – - 0.13% (3)
sprzedawca w - 0.13% (3)
trzeba się - 0.13% (3)
czasem nie - 0.13% (3)
pomoc damsko - 0.13% (3)
damsko – - 0.13% (3)
jest na - 0.13% (3)
niemniej jednak - 0.13% (3)
tak, że - 0.13% (3)
– sprzedawca - 0.13% (3)
kupować ubrania? - 0.13% (3)
relacje klient - 0.13% (3)
wzajemna pomoc - 0.13% (3)
problem z - 0.13% (3)
miejscem na - 0.13% (3)
nowe artykuły - 0.13% (3)
kredytową na - 0.13% (3)
każdego dnia - 0.13% (3)
co się - 0.13% (3)
z kartą - 0.13% (3)
– męska - 0.13% (3)
bardzo często - 0.09% (2)
na opakowaniu - 0.09% (2)
dlatego warto - 0.09% (2)
bywa tak, - 0.09% (2)
do sklepu - 0.09% (2)
i będzie - 0.09% (2)
nie będzie - 0.09% (2)
będzie się - 0.09% (2)
daną rzecz - 0.09% (2)
nam się - 0.09% (2)
się, że - 0.09% (2)
to jeszcze - 0.09% (2)
wpisy jak - 0.09% (2)
[...] nowe - 0.09% (2)
w dzisiejszych - 0.09% (2)
ale nie - 0.09% (2)
dziś mamy - 0.09% (2)
możliwe zakupy - 0.09% (2)
wszystkim na - 0.09% (2)
trzeba będzie - 0.09% (2)
że takie - 0.09% (2)
dzisiejszych czasach - 0.09% (2)
jednak każdy - 0.09% (2)
zakup usług - 0.09% (2)
chodząc po - 0.09% (2)
jak się - 0.09% (2)
sklepu z - 0.09% (2)
nie są - 0.09% (2)
przede wszystkim - 0.09% (2)
najnowsze wpisy - 0.09% (2)
związku z - 0.09% (2)
innych rzeczy - 0.09% (2)
w domu - 0.09% (2)
musi być - 0.09% (2)
przyznać, że - 0.09% (2)
trzeba z - 0.09% (2)
nie da - 0.09% (2)
w każdej - 0.09% (2)
osób, które - 0.09% (2)
kobieta na - 0.09% (2)
są one - 0.09% (2)
ponieważ nie - 0.09% (2)
i może - 0.09% (2)
nich jest - 0.09% (2)
często bywa - 0.09% (2)
zakupach zakupy - 0.09% (2)
kupowanie na - 0.09% (2)
sklepie wzajemna - 0.09% (2)
artykuły relacje - 0.09% (2)
ubrania? problem - 0.09% (2)
się jest - 0.09% (2)
trzeba przyznać, - 0.09% (2)
dnia w - 0.09% (2)
tak oto - 0.09% (2)
w związku - 0.09% (2)
do tego, - 0.09% (2)
co kupi - 0.09% (2)
nie wie, - 0.09% (2)
kiedy się - 0.09% (2)
dla niektórych - 0.09% (2)
to jest - 0.09% (2)
szybko i - 0.09% (2)
to bardzo - 0.09% (2)
wie, co - 0.09% (2)
zakupy w - 0.09% (2)
po sklepach - 0.09% (2)
nie warto - 0.09% (2)
nawet jeśli - 0.09% (2)
a właściwie - 0.09% (2)
z ubraniami, - 0.09% (2)
podczas zakupów, - 0.09% (2)
to, żeby - 0.09% (2)
jest rozmiar - 0.09% (2)
tym, jak - 0.09% (2)
zakupy komentowanie nie - 0.43% (10)
wrzesień 3rd, 2013 - 0.43% (10)
nie jest możliwe - 0.43% (10)
2013 zakupy komentowanie - 0.43% (10)
komentowanie nie jest - 0.43% (10)
3rd, 2013 zakupy - 0.43% (10)
jest możliwe z - 0.22% (5)
na co zwracać - 0.17% (4)
na zakupach z - 0.17% (4)
zwracać uwagę na - 0.17% (4)
co zwracać uwagę - 0.17% (4)
problem z miejscem - 0.13% (3)
na nowe artykuły - 0.13% (3)
damsko – męska - 0.13% (3)
– sprzedawca w - 0.13% (3)
miejscem na nowe - 0.13% (3)
jest możliwe zakup - 0.13% (3)
kartą kredytową na - 0.13% (3)
relacje klient – - 0.13% (3)
męska na zakupach - 0.13% (3)
pomoc damsko – - 0.13% (3)
klient – sprzedawca - 0.13% (3)
jak kupować ubrania? - 0.13% (3)
sprzedawca w sklepie - 0.13% (3)
wzajemna pomoc damsko - 0.13% (3)
kredytową na zakupach - 0.13% (3)
– męska na - 0.13% (3)
o to, że - 0.13% (3)
każdego dnia w - 0.09% (2)
ubrania? problem z - 0.09% (2)
uwagę na co - 0.09% (2)
trzeba przyznać, że - 0.09% (2)
zakupach z kartą - 0.09% (2)
sklepie wzajemna pomoc - 0.09% (2)
często bywa tak, - 0.09% (2)
artykuły relacje klient - 0.09% (2)
z nich jest - 0.09% (2)
wpisy jak kupować - 0.09% (2)
uwagę na zakupach - 0.09% (2)
w dzisiejszych czasach - 0.09% (2)
a nie jest - 0.09% (2)
tak naprawdę na - 0.09% (2)
bywa tak, że - 0.09% (2)
jest możliwe zakupy - 0.09% (2)
na zakupach w - 0.09% (2)
kobieta na zakupach - 0.09% (2)
w sklepach z - 0.09% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.