4.24 score from hupso.pl for:
streetcom.pl



HTML Content


Titlestreetcom

Length: 9, Words: 1
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1053
Text/HTML 42.36 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 19
Pliki CSS 9
Pliki javascript 10
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 44
Linki wewnętrzne 8
Linki zewnętrzne 36
Linki bez atrybutu Title 44
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

streetcom dla firm /strefa-firm
streetcom@streetcom.pl mailto:streetcom@streetcom.pl
- /strefa-eksperta/
strefa eksperta /?yy6wr4
aktualności /aktualnosci/category/aktualnosci/?f=3&lang=pl
kodeks eksperta /?yy6wr4
opinie ekspertów /?yy6wr4
- ?z=5

Linki zewnętrzne

- http://streetcom.pl/?lang=pl?lang=pl
- http://streetcom.pl/?lang=pl?lang=pe
- http://streetcom.cz/?lang=pl?lang=cz
- http://streetcom.hu/?lang=pl?lang=hu
http://facebook.com/streetcom
- https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/login
- https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/registration
strefa eksperta http://streetcom.pl/strefa-eksperta/?lang=pl
streetcom http://streetcom.pl/strefa-eksperta/streetcom/?lang=pl
dlaczego warto zostać ekspertem http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-zostac-ekspertem/?lang=pl
kodeks eksperta http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-zostac-ekspertem/kodeks-eksperta/?lang=pl
opinie ekspertów http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-zostac-ekspertem/opinie-ekspertow/?lang=pl
najczęstsze pytania http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-zostac-ekspertem/najczestsze-pytania/?lang=pl
ekspert miesiąca http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-zostac-ekspertem/ekspert-miesiaca/?lang=pl
dlaczego warto dołączyć do blog team http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-dolaczyc-blog-team/?lang=pl
kodeks blogera http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-dolaczyc-blog-team/kodeks-blogera/?lang=pl
najczęstsze pytania http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-dolaczyc-blog-team/najczestsze-pytania/?lang=pl
blog team http://streetcom.pl/strefa-eksperta/dlaczego-warto-dolaczyc-blog-team/blog-team/?lang=pl
kampanie http://streetcom.pl/strefa-eksperta/kampanie/?lang=pl
kontakt http://streetcom.pl/strefa-eksperta/kontakt/?lang=pl
cookies http://streetcom.pl/polityka-plikow-cookies/?lang=pl
referencje http://streetcom.pl/referencje_cz/?lang=pl
referencje http://streetcom.pl/referencje_pe/?lang=pl
referencje http://streetcom.pl/referencje_ce/?lang=pl
referencje http://streetcom.pl/referencje_hu/?lang=pl
promocje http://streetcom.pl/strefa-eksperta/promocje/?lang=pl
promocja http://streetcom.pl/promocja/?lang=pl
- http://streetcom.pl/realizacja/playboy/?lang=pl?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/mbank/?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/6316/?lang=pl?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/loreal-magic-blur/?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/loreal/?lang=pl?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/dacia/?lang=pl?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/purina/?lang=pl?z=5
- http://streetcom.pl/realizacja/optima-cardio/?lang=pl?z=5
streetcom https://www.facebook.com/streetcom

Zdjęcia

Zdjęcia 26
Zdjęcia bez atrybutu ALT 21
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 26
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

/wp-content/plugins/qtranslate/flags/pl.png
/wp-content/plugins/qtranslate/flags/gb.png
/wp-content/plugins/qtranslate/flags/cz.png
/wp-content/plugins/qtranslate/flags/hu.png
http://streetcom.pl/wp-content/themes/sc/resources/img/logo.png
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/07/zaloguj.png
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/07/zarejestruj.png
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2015/01/skyn_slider_11.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/playboy_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/mbank_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/vichy_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/loreal_slider_12.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/loreal_slider.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/dacia_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/purina_slider.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/optimacardio_slider.jpg
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/07/zaloguj.png
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/07/zarejestruj.png
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2015/01/skyn_slider_11.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/playboy_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/mbank_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/vichy_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/12/loreal_slider_12.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/loreal_slider.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/dacia_slider_1.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/purina_slider.jpg
http://streetcom.pl/wp-content/uploads/2014/08/optimacardio_slider.jpg
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png
/wp-content/themes/sc/resources/img/50x50.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

--> --> --> --> --> przejdź do streetcom dla firm logowanie rejestracja --> zadzwoń do nas: 22 511 11 11 napisz do nas: streetcom@streetcom.pl ponad 300 000 aktywnych ekspertów, do których możesz przyłączyć się już dziś i testować nowości! --> strefa ekspertastrefa eksperta streetcom aktualności dlaczego warto zostać ekspertem kodeks ekspertakodeks eksperta opinie ekspertówopinie ekspertów najczęstsze pytania ekspert miesiąca dlaczego warto dołączyć do blog team kodeks blogera najczęstsze pytania blog team kampanie kontakt cookies referencje referencje referencje referencje promocje promocja --> strona główna --> streetcom zobacz raporty z rozmów --> ewa małek podczas wizyty rodziny poczęstowałam gości naleśnikami z pastą warzywną z suszonymi pomidorami. "miód z boczkiem" - określenie mojego syna na coś wyśmienitego w smaku. i faktycznie. jedyna wada to za mały słoiczek. zorientowałam się w okolicznych sklepach i nigdzie niestety nie mają wawrzyńca w asortymencie. --> ewa małek pracuję w kobiecym środowisku, gdzie prawie każda pani była, jest lub planuje przejść na dietę. zabrałam do pracy słoiczek z wawrzyńcem o smaku grillowanego bakłażana i krążki waflowe. podczas przerwy poczęstowałam koleżanki kanapeczkami. wszystkie panie zainteresowane były producentem, smakami i wykorzystaniem pasty. duże wrażenie zrobił skład pasty: zupełnie wolny od niechcianych dodatków. ja obiecałam kolejną niespodziankę, a one planowały rozejrzeć się w sklepach za wawrzyńcem i jego produktami. --> iwona wielogórska zaprosiłam znajomych na obiad, na który podałam m.in. schab duszony z pastą z ciecierzycy, pieprzem i czarmuszką. znajomi byli zachwyceni wyrazistym smakiem pasty wawrzyniec, która niezle sie komponowała ze schabikiem. wszyscy goście jednogłosnie stwierdzili, że pasta jest "zajefajna" i na pewno zagości na ich stole w trybie pilnym. --> marzena malicka niedzielny obiad z moją siostrą i jej narzeczonym i bratem mojego partnera i jego żoną. pastę z suszonych pomidorów dodałam do kotletów mielonych. wszyscy goście zaskoczeni smakiem. "genialne !","super smak, trochę słodkawy"," suszone pomidory wspaniale podkręciły smak mięsa,a nutka żurawiny dodała nieco przekory". --> barbara włoch rozmowę przeprowadziłam przez internet z moim kuzynem z drugiego końca polski, nie miałam więc okazji poczestować go produktem. przez znajomego podałam mu ulotkę. własciwie to rozmowę zaczął kuzyn, gdy zobaczył że udostępniam na facebooku grafikę wawrzyńca. zdziwił się, że wolę kupować gotowe produkty zamiast przyrządzic je samodzielnie(mieszkam na wsi i mam własny ogródek warzywny). napisałam mu, ze owszem, sama robie przetwory, ale biorę udział w kampanii streetcom i testuję ten produkt. on akurat mieszka w duzym mieście i nie ma mozliwości przygotowania przetworów ze swoich warzyw, zachecałam go do wypróbowania past, bo są naturalne i fajnie smakują. pytał o skład, napisałm mu w skrócie, ale jako że znajomy wybierał sie do niego, podałam mu ulotke, która dostałam. kuzyn bardzo lubi jeść naturalnie, myslę, ze produkt go zaciekawił, ale nie wiem, czy aż na tyle, żeby go kupic. stwierdził, że może wypróbuje, głównie z ciekawości. --> grzegorz bajenski znajomy, z którym nie miałem okazji od dawna rozmawiać zadzwonił do mnie aby podzielić się opinia na temat past warzywnych. jakiś czas temu zobaczył post z facebooka który wrzuciłem przy okazji nowej kampanii. zdążył już spróbować dwóch. pasta z grillowanym bakłażanem bardzo mocno kojarzy się z pastą z suszonych pomidorów z popularnej sieci dyskontów, natomiast druga, z cukinią, jest już bardziej oryginalna. zaproponowałem jeszcze 2 możliwości, które mogłem poznać z ulotki i próbek , które dostałem w pakiecie eksperta. razem zgodziliśmy się, że wawrzyniec to jakość warta swojej ceny. --> anna piskorska w weekend zaprosiłam koleżanki na wielkie testowanie pasty wawrzyniec.wcześniej nawet nie słyszały o takich pastach. a,że wszystkie są zwolenniczkami zdrowego żywienia, testowanie zaczęły od przeczytania etykiet. bardzo ich zaskoczył naturalny skład, a tym bardziej smak past. podczas spotkania największą testerką okazała się moja córka, która wręcz językiem chciała wyjadać pastę ze słoiczka:) --> karolina gąsiorowska nasze biuro liczy 22 pracowników,mamy wspólną kuchnię. postanowiłam kupić świeże bagietki i zabrać do pracy pasty. zrobiłam kanapki z różnymi pasami i poprosiłam koleżanki o częstowanie się a póżniej o wyrażenie opinii. sama od siebie dodałam że pasty są naturalne i można je wykorzystać w przeróżny sposób nie tylko w podanej przeze mnie wersji. z opinii wynika że najsmaczniejsza z past to ta z pomidorami i żurawiną, natomiast najmniej do gustu przypadła ta z bakłażanem(jałowa). niektóre koleżanki potrzebowały soli twierdząc że pasy są za mało słone. ogólnie opinie były dość neutralne, żadna z osób próbujących nie była zachwycona produktem ani nie wyraziła chęci zakupu twierdząc że jest to produkt niepotrzebny w ich kuchni. --> grzegorz wietrzyński przy okazji imprezy w domu, zrobiłem przekąski/kanapki z pastą wawrzyniec z suszonymi pomidorami i z ciecierzycą. wszystkim bardzo smakowało, goście byli zaskoczeni smakiem i teksturą past. dwóm osobom trochę przeszkadzała zbyt duża ilość oleju/tłuszczu w pastach. --> renata wiśniewska-gałka pastę podałam w kanapkach podczas grzybobrania. opinie o smaku były bardzo dobre, jednak ciocia wczytała się w skład i powiedziała, że dla niej jest za dużo soli. pochwaliła brak innych konserwantów. najbardziej smakowała wszystkim pasta z pomidorami. eksperci streetcom to wyjątkowa i jedyna społeczność, złożona z ponad  400 000 osób, zarejestrowanych na naszej stronie (właśnie tutaj!). uczestniczą oni w kampaniach rekomendacji. co to znaczy? wybrani konsumenci otrzymują do testowania nieodpłatnie produkty i dzielą się próbkami ze swoimi znajomymi. przesyłają nam swoje opinie, które przekazujemy producentom. przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, sprzętu elektronicznego czy produktów ekskluzywnych. to miejsce dla aktywnych, otwartych, ciekawych i rozmownych ludzi – takich, jak ty? dzięki streetcom świat stoi otworem dla mnie, umożliwia mi kreowanie nowych trendów wśród znajomych… jolanta lorem (oral-b ipt.) jestem ekspertem, bo jestem wybredna. nie zadowalam się byle czym i zawsze polecam innym to, co dobre. -->


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 909

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 6.6% (60)
ani - 2.64% (24)
past - 2.53% (23)
--> - 2.2% (20)
że - 2.09% (19)
czy - 1.43% (13)
smak - 1.43% (13)
się - 1.32% (12)
ekspert - 1.21% (11)
produkt - 1.1% (10)
jest - 0.99% (9)
streetcom - 0.88% (8)
pani - 0.88% (8)
dla - 0.88% (8)
- 0.77% (7)
przy - 0.66% (6)
pasty - 0.66% (6)
ich - 0.66% (6)
bardzo - 0.55% (5)
gości - 0.55% (5)
znajomy - 0.55% (5)
ale - 0.55% (5)
czas - 0.55% (5)
niej - 0.55% (5)
pasta - 0.55% (5)
opinie - 0.55% (5)
eksperta - 0.55% (5)
okazji - 0.44% (4)
koleżanki - 0.44% (4)
smaku - 0.44% (4)
pomidorami - 0.44% (4)
podczas - 0.44% (4)
podałam - 0.44% (4)
mnie - 0.44% (4)
jego - 0.44% (4)
który - 0.44% (4)
skład - 0.44% (4)
tym - 0.44% (4)
sie - 0.44% (4)
oni - 0.44% (4)
wawrzyniec - 0.44% (4)
które - 0.44% (4)
- 0.44% (4)
jak - 0.44% (4)
pastą - 0.44% (4)
referencje - 0.44% (4)
bardziej - 0.33% (3)
dodała - 0.33% (3)
smakiem - 0.33% (3)
która - 0.33% (3)
pastę - 0.33% (3)
blog - 0.33% (3)
już - 0.33% (3)
goście - 0.33% (3)
ekspertów - 0.33% (3)
były - 0.33% (3)
kodeks - 0.33% (3)
kuzyn - 0.33% (3)
osób - 0.33% (3)
kampanii - 0.33% (3)
zobacz - 0.33% (3)
zrobił - 0.33% (3)
przez - 0.33% (3)
one - 0.33% (3)
aktywnych - 0.22% (2)
post - 0.22% (2)
ekspertem - 0.22% (2)
dlaczego - 0.22% (2)
000 - 0.22% (2)
grzegorz - 0.22% (2)
może - 0.22% (2)
strefa - 0.22% (2)
warto - 0.22% (2)
pastach. - 0.22% (2)
ponad - 0.22% (2)
produktem - 0.22% (2)
była - 0.22% (2)
wszystkim - 0.22% (2)
nas: - 0.22% (2)
jestem - 0.22% (2)
produktów - 0.22% (2)
swoje - 0.22% (2)
twierdząc - 0.22% (2)
soli - 0.22% (2)
takich - 0.22% (2)
testowanie - 0.22% (2)
natomiast - 0.22% (2)
jako - 0.22% (2)
past. - 0.22% (2)
opinii - 0.22% (2)
kanapki - 0.22% (2)
nasze - 0.22% (2)
bakłażanem - 0.22% (2)
rozmowę - 0.22% (2)
wawrzyńcem - 0.22% (2)
słoiczek - 0.22% (2)
pracy - 0.22% (2)
lub - 0.22% (2)
wszystkie - 0.22% (2)
panie - 0.22% (2)
znajomych - 0.22% (2)
zaprosiłam - 0.22% (2)
pasty. - 0.22% (2)
team - 0.22% (2)
gdzie - 0.22% (2)
suszonymi - 0.22% (2)
ewa - 0.22% (2)
poczęstowałam - 0.22% (2)
pomidorami. - 0.22% (2)
mojego - 0.22% (2)
wawrzyńca - 0.22% (2)
sklepach - 0.22% (2)
jedyna - 0.22% (2)
schab - 0.22% (2)
byli - 0.22% (2)
produkty - 0.22% (2)
się, - 0.22% (2)
zobaczył - 0.22% (2)
małek - 0.22% (2)
mam - 0.22% (2)
mu, - 0.22% (2)
naturalne - 0.22% (2)
mieszka - 0.22% (2)
sama - 0.22% (2)
trochę - 0.22% (2)
zaskoczeni - 0.22% (2)
najczęstsze - 0.22% (2)
pytania - 0.22% (2)
wszyscy - 0.22% (2)
obiad - 0.22% (2)
jej - 0.22% (2)
dodałam - 0.22% (2)
pomidorów - 0.22% (2)
suszonych - 0.22% (2)
skład, - 0.22% (2)
z pastą - 0.44% (4)
się w - 0.33% (3)
, które - 0.33% (3)
przy okazji - 0.22% (2)
się, że - 0.22% (2)
pasta z - 0.22% (2)
bardziej smak - 0.22% (2)
pomidorami i - 0.22% (2)
o smaku - 0.22% (2)
z suszonymi - 0.22% (2)
twierdząc że - 0.22% (2)
--> grzegorz - 0.22% (2)
nie ma - 0.22% (2)
do pracy - 0.22% (2)
ewa małek - 0.22% (2)
referencje referencje - 0.22% (2)
do nas: - 0.22% (2)
pastą z - 0.22% (2)
i jego - 0.22% (2)
--> --> - 0.22% (2)
podałam mu - 0.22% (2)
z suszonych - 0.22% (2)
są naturalne - 0.22% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.