2.41 score from hupso.pl for:
specjal.com.pl



HTML Content


Titlepphu "specjał" sp. z o.o.

Length: 25, Words: 6
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots index, follow
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 688
Text/HTML 24.05 %
Headings H1 1
H2 8
H3 3
H4 3
H5 0
H6 0
H1
strona główna
H2
wyszukiwarka
subskrypcja
sektor spożywczy fmcg
hurt i detal medyczny
agencja ochrony
grupa kapitałowa specjał
aktualności
grupę kapitałową specjał tworzą:
H3
nowy numer kwartalnika grupy kapitałowej specjał
ld holding stawia na jakość obsługi w sklepach zrzeszonych pod szyldem livio
trwa program lojalnościowy zakupy mistrzów
H4 07.12.2016
05.12.2016
28.11.2016
H5
H6
strong
73 380 m2
200 przedstawicieli handlowych,
54 koordynatorów psh nasz sklep
33 koordynatorów ld holding
1,55 mld zł
5,2 mld zł
2,05 mld zł
20 600
b
73 380 m2
200 przedstawicieli handlowych,
54 koordynatorów psh nasz sklep
33 koordynatorów ld holding
1,55 mld zł
5,2 mld zł
2,05 mld zł
20 600
i
em
Bolds strong 8
b 8
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 54
Pliki CSS 2
Pliki javascript 52
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 169
Linki wewnętrzne 157
Linki zewnętrzne 12
Linki bez atrybutu Title 131
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

szukaj javascript: void(0)
zapisz javascript: void(0)
strona główna /
grupa kapitałowa /grupa-kapitalowa/
historia firmy /grupa-kapitalowa/historia-firmy/
misja i wizja /grupa-kapitalowa/misja/
struktura gk specjał /grupa-kapitalowa/struktura-grupy-kapitalowej-specjal/
przychody ze sprzedaży gk specjał /grupa-kapitalowa/przychody-ze-sprzedazy-gk-specjal/
dane rejestrowe /grupa-kapitalowa/kapital-zakladowy/
dane statystyczne /grupa-kapitalowa/dane-statystyczne/
działania społeczne /grupa-kapitalowa/dzialania-spoleczne/
zarząd firmy /grupa-kapitalowa/zarzad-firmy/
działania marketingowe /dzialania-marketingowe/
gazetki /dzialania-marketingowe/gazetki-promocyjne/
pikniki handlowe /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/
relacja z biesiady 2008 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2008/
relacja z biesiady 2009 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2009/
relacja z biesiady 2010 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2010/
relacja z biesiady 2011 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2011/
relacja z biesiady 2012 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2012/
relacja z biesiady maj 2013 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2013/
relacja z biesiady sierpień 2013 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-2013-/
relacja z biesiady maj 2014 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-maj-2014/
relacja z biesiady wrzesień 2014 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-wrzesien-2014/
relacja z biesiady maj 2015 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-maj-2015/
relacja z biesiady wrzesień 2015 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-biesiady-wrzesien-2015/
relacja z dnia handlowca maj 2016 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/rel/
relacja z dnia handlowca wrzesień 2016 /dzialania-marketingowe/pikniki-handlowe/relacja-z-dnia-handlowca-w2016/
targi biznes-żywność-medycyna /dzialania-marketingowe/targi/
skuteczne narzędzie marketingowe /dzialania-marketingowe/targi/skuteczne-narzedzie-marketingowe/
lokalizacja /dzialania-marketingowe/targi/lokalizacja/
koszty uczestnictwa w targach /dzialania-marketingowe/targi/koszty-uczestnictwa-w-targach/
pisma do pobrania /dzialania-marketingowe/targi/pisma-do-pobrania/
patronaty /dzialania-marketingowe/targi/patronaty/
nagrodzone firmy /dzialania-marketingowe/targi/nagrodzone-firmy/
konkurs "złote medale" /dzialania-marketingowe/targi/konkurs-zlote-medale/
katalog targowy /dzialania-marketingowe/targi/katalog-targowy/
galeria /dzialania-marketingowe/targi/galeria/
relacje z targów /dzialania-marketingowe/targi/relacje-z-targow/
kontakt /dzialania-marketingowe/targi/kontakt/
programy lojalnościowe /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/
egipt /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/egipt/
turcja /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/turcja/
rodos /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/rodos/
włochy /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/wlochy/
praga /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/praga/
majorka /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/majorka/
maroko /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/maroko/
ibiza /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/ibiza/
meksyk /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/meksyk/
austria /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/austria/
kreta /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/kreta/
włochy andalo /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/wlochy-andalo/
rodos ii /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/rodos-ii/
kuba /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/kuba/
krynica zdrój /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/krynica-zdroj/
włochy andalo 2015 /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/wlochy-andalo-2015/
teneryfa /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/teneryfa/
arłamów /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/arlamow/
sycylia /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/sycylia/
usa /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/usa/
rejs po karaibach /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/rejs-po-karaibach/
budapeszt /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/budapeszt/
włochy - val di sole /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/wlochy---val-di-sole-/
czarnogóra /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/czarnogora/
praga 2016 /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/praga-2016/
grecja 2016 /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/grecja-2016/
wietnam /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/wietnam/
obecnie realizowany program lojalnościowy /dzialania-marketingowe/programy-lojalnosciowe/obecnie-realizowany-program-lojalnosciowy/
program nice price /dzialania-marketingowe/nice-price/
asortyment /dzialania-marketingowe/nice-price/asortyment/
kontakt /dzialania-marketingowe/nice-price/kontakt/
produkty rekomendowane /dzialania-marketingowe/produkty-rekomendowane/
premium /dzialania-marketingowe/produkty-rekomendowane/premium/
promocje smsowe /dzialania-marketingowe/promocje-smsowe/
ehurtownia /dzialania-marketingowe/ehurtownia/
obszary działania /obszary-dzialania/
sektor spożywczy fmcg /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/
specjał oddział czeladź /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-czeladz/
specjał oddział gdańsk /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-gdansk/
specjał oddział leszno /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-leszno/
specjał oddział łódź /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-lodz/
specjał oddział kędzierzyn-koźle /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-kedzierzyn-kozle/
specjał oddział kraków /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-krakow/
specjał oddział mszana dolna /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-mszana-dolna/
specjał oddział rzeszów /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-centrala-rzeszow/
specjał oddział rzeszów - horeca /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-rzeszow---horeca/
specjał oddział rzeszów - franco /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-rzeszow---franco/
specjał oddział szczecin /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-szczecin/
specjał oddział tomaszów lubelski /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-tomaszow-lubelski/
specjał oddział warszawa /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-warszawa/
specjał oddział wrocław /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-wroclaw/
franczyza /obszary-dzialania/franczyza/
sieć sklepów spożywczych /obszary-dzialania/siec-sklepow-spozywczych/
sieć sklepów spożywczych własnych nasz sklep /obszary-dzialania/siec-sklepow-spozywczych/siec-sklepow-spozywczych-wlasnych-nasz-sklep/
sklepy własne delikatesy sezam /obszary-dzialania/siec-sklepow-spozywczych/sklepy-wlasne-delikatesy-sezam/
sklepy własne lubazo /obszary-dzialania/siec-sklepow-spozywczych/sklepy-wlasne-lubazo/
sektor medyczny /obszary-dzialania/sektor-medyczny/
cezal rzeszów /obszary-dzialania/sektor-medyczny/cezal-rzeszow/
cezal śląski /obszary-dzialania/sektor-medyczny/cezal-slaski/
sektor ochroniarski /obszary-dzialania/sektor-ochroniarski/
ochrona specjał/nasz sklep /obszary-dzialania/sektor-ochroniarski/ochrona-specjalnasz-sklep/
sektor finansowy/ grupy zakupowe /obszary-dzialania/sektor-finansowy-grupy-zakupowe/
kariera /kariera/
kapitał ludzki /kariera/kapital-ludzki/
rekrutacja /kariera/rekrutacja/
praca dla osób niepełnosprawnych /kariera/praca-dla-osob-niepelnosprawnych/
oferty pracy /kariera/oferty-pracy/
kontakt hr /kariera/kontakt-hr/
biuro prasowe /biuro-prasowe/aktualnosci/
aktualności /biuro-prasowe/aktualnosci/
rankingi i nagrody /biuro-prasowe/rankingi-i-nagrody/
materiały firmy /biuro-prasowe/materialy-firmy/
kwartalnik /biuro-prasowe/kwartalnik/
press room /biuro-prasowe/press-room/
kontakt /kontakt/formularz-kontaktowy/
formularz kontaktowy /kontakt/formularz-kontaktowy/
centralny dział reklamacji /kontakt/centralny-dzial-reklamacji/
mapa punktów /kontakt/mapa-punktow/
nowy numer kwartalnika grupy kapitałowej specjał /biuro-prasowe/aktualnosci/art,231,nowy-numer-kwartalnika-grupy-kapitalowej-specjal.html
ld holding stawia na jakość obsługi w sklepach zrzeszonych pod szyldem livio /biuro-prasowe/aktualnosci/art,230,ld-holding-stawia-na-jakosc-obslugi-w-sklepach-zrzeszonych-pod-szyldem-livio.html
trwa program lojalnościowy zakupy mistrzów /biuro-prasowe/aktualnosci/art,220,trwa-program-lojalnosciowy-zakupy-mistrzow.html
więcej /biuro-prasowe/aktualnosci/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-centrala-rzeszow/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-rzeszow---franco/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-czeladz/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-wroclaw/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-wroclaw/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-lublin/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-krakow/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-krakow/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-tomaszow-lubelski/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-tomaszow-lubelski/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-warszawa/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-leszno/
- /obszary-dzialania/siec-sklepow-spozywczych/sklepy-wlasne-lubazo/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-kedzierzyn-kozle/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-mszana-dolna/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-gdansk/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-lodz/
- /obszary-dzialania/sektor-spozywczy-fmcg/specjal-oddzial-szczecin/
- /obszary-dzialania/siec-sklepow-spozywczych/siec-sklepow-spozywczych-wlasnych-nasz-sklep/
- /obszary-dzialania/franczyza/delikatesy-premium-nasz-sklep/
- /obszary-dzialania/franczyza/delikatesy-sezam/
- /obszary-dzialania/franczyza/
- /obszary-dzialania/franczyza/
- /obszary-dzialania/franczyza/
- /obszary-dzialania/sektor-medyczny/cezal-rzeszow/historia/
- /obszary-dzialania/sektor-medyczny/cezal-slaski/
- /obszary-dzialania/sektor-ochroniarski/ochrona-specjalnasz-sklep/
- /obszary-dzialania/sektor-ochroniarski/ochrona-specjalnasz-sklep/
- /obszary-dzialania/sektor-ochroniarski/arma-krosno/
- /obszary-dzialania/handel-polski/
|
mapa serwisu /mapa-serwisu/
|
polityka cookies /polityka-cookies/

Linki zewnętrzne

- http://www.specjal.com.pl
nasz sklep sa http://www.nasz-sklep.pl/
delikatesy premium nasz sklep http://www.nasz-sklep.pl/
delikatesy sezam http://delikatesysezam.pl/
ld holding s.a. http://liviosklepy.pl/
handel polski http://www.handelpolski.pl/
arma krosno http://www.armakrosno.pl/
- https://www.facebook.com/pages/specjał/509823915735124
- http://www.specjalfinanse.pl/
cms http://www.edito.pl/
edito http://www.edito.pl/
ideo http://www.ideo.pl/

Zdjęcia

Zdjęcia 33
Zdjęcia bez atrybutu ALT 2
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 33
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

/szablony/specjal/images/25-lat.png
/szablony/specjal/images/link-facebook.gif
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,specjal01.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_franco.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,maciejaszek.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,retman.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_era.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,pcd01.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,polamo.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_sekpol.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,mazex.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,narpol.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_bobmark.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,hurtimex-logo_firmy.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_lubazo.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_kk.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,logo_md.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,gdansk.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,specjal_lodz.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,szczecin.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,nasz_sklep.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,marka3.gif
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,sezam_logo.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,ld-krzywe.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,livio.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,siec_34.png
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,cezal_rzeszow.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,cezal_slask.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,specjal_ao.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,specjal_finanse_logo.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,ochrona_nasz_sklep.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,arma.jpg
/gfx/specjal/_thumbs/specjal_marki/mvpcgf2mrz9wba,handel-polski.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

/szablony/specjal/images/25-lat.png
/szablony/specjal/images/link-facebook.gif

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

strona główna zakładki --> wyszukiwarka szukaj subskrypcja zapisz strona główna grupa kapitałowa historia firmy misja i wizja struktura gk specjał przychody ze sprzedaży gk specjał dane rejestrowe dane statystyczne działania społeczne zarząd firmy działania marketingowe gazetki pikniki handlowe relacja z biesiady 2008 relacja z biesiady 2009 relacja z biesiady 2010 relacja z biesiady 2011 relacja z biesiady 2012 relacja z biesiady maj 2013 relacja z biesiady sierpień 2013 relacja z biesiady maj 2014 relacja z biesiady wrzesień 2014 relacja z biesiady maj 2015 relacja z biesiady wrzesień 2015 relacja z dnia handlowca maj 2016 relacja z dnia handlowca wrzesień 2016 targi biznes-żywność-medycyna skuteczne narzędzie marketingowe lokalizacja koszty uczestnictwa w targach pisma do pobrania patronaty nagrodzone firmy konkurs "złote medale" katalog targowy galeria relacje z targów kontakt programy lojalnościowe egipt turcja rodos włochy praga majorka maroko ibiza meksyk austria kreta włochy andalo rodos ii kuba krynica zdrój włochy andalo 2015 teneryfa arłamów sycylia usa rejs po karaibach budapeszt włochy - val di sole czarnogóra praga 2016 grecja 2016 wietnam obecnie realizowany program lojalnościowy program nice price asortyment kontakt produkty rekomendowane premium promocje smsowe ehurtownia obszary działania sektor spożywczy fmcg specjał oddział czeladź specjał oddział gdańsk specjał oddział leszno specjał oddział łódź specjał oddział kędzierzyn-koźle specjał oddział kraków specjał oddział mszana dolna specjał oddział rzeszów specjał oddział rzeszów - horeca specjał oddział rzeszów - franco specjał oddział szczecin specjał oddział tomaszów lubelski specjał oddział warszawa specjał oddział wrocław franczyza nasz sklep sa delikatesy premium nasz sklep delikatesy sezam ld holding s.a. sieć sklepów spożywczych sieć sklepów spożywczych własnych nasz sklep sklepy własne delikatesy sezam sklepy własne lubazo handel polski sektor medyczny cezal rzeszów cezal śląski sektor ochroniarski ochrona specjał/nasz sklep arma krosno sektor finansowy/ grupy zakupowe kariera kapitał ludzki rekrutacja praca dla osób niepełnosprawnych oferty pracy kontakt hr biuro prasowe aktualności rankingi i nagrody materiały firmy kwartalnik press room kontakt formularz kontaktowy centralny dział reklamacji mapa punktów --> sektor spożywczy fmcg prowadzimy kompleksową dystrybucję obejmującą produkty ogólnospożywcze, produkty dla sektora horeca, alkohole, nabiał i ryby w oparciu o 13 centrów dystrybucyjnych, w ofercie posiadamy 20 tys. pozycji asortymentowych, podpisanych mamy ponad 500 umów handlowych, posiadamy 45 sklepów własnych, franczyza psh nasz sklep i ld holding ma już 5 533 sklepów. hurt i detal medyczny kompleksowe zaopatrzenie ochrony zdrowia w sprzęt medyczny, materiały opatrunkowe, dezyfencję oraz w obuwie i odzież medyczną, zaopatrzenie aptek szpitalnych w produkty lecznicze, środki do diagnostyki obrazowej, produkty do żywienia jelitowego i poza jelitowego, zaopatrzenie w materiały jednorazowego użytku do gabinetów lekarskich i centrów medycznych, kompleksowe zaopatrzenie w meble medyczne, refundacja nfz na środki pomocnicze i sprzęt ortopedyczny, sklep medyczny www.cezal24.pl. agencja ochrony ochrona osób i mienia, utrzymanie porządku i czystości, systemy alarmowe, systemy telewizji dozorowej, konwój i inkaso, outsourcing. grupa kapitałowa specjał 73 380 m2 powierzchni magazynowej, 200 przedstawicieli handlowych, 54 koordynatorów psh nasz sklep, 33 koordynatorów ld holding, 1,55 mld zł obrotów rocznie, obrót psh nasz sklep 5,2 mld zł, obrót sieć 34, ld holding, livio 2,05 mld zł, 20 600 obsługiwanych sklepów. aktualności nowy numer kwartalnika grupy kapitałowej specjał 07.12.2016 zachęcamy do lektury najnowszego wydania kwartalnika. w bieżącym numerze znajdziecie państwo relację z xix międzynarodowych targów biznes żywność medycyna auto flota 2016. polecamy również relacje z ostatnich wyjazdów konferencyjnych. ld holding stawia na jakość obsługi w sklepach zrzeszonych pod szyldem livio 05.12.2016 ld holding stawia na podnoszenie jakości zrzeszonych pod szyldem livio sklepów poprzez przeprowadzane remodelingi, połączone z odpowiednim ułożeniem asortymentu zgodnie z przygotowanym planogramem. trwa program lojalnościowy zakupy mistrzów 28.11.2016 trwa program lojalnościowy "zakupy mistrzów" dedykowany klientom hurtu fmcg specjał. program obowiązuje do 30 kwietnia 2017 r. więcej grupę kapitałową specjał tworzą: © copyright 2011. wszelkie prawa zastrzeżone dla specjał. | mapa serwisu | polityka cookies powered by: cms edito realizacja: ideo,


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 617

One word

Two words phrases

Three words phrases

specjał - 3.57% (22)
dział - 2.92% (18)
sklep - 2.76% (17)
oddział - 2.27% (14)
relacja - 2.11% (13)
biesiady - 1.78% (11)
2016 - 1.3% (8)
nasz - 1.13% (7)
program - 0.97% (6)
holding - 0.97% (6)
sektor - 0.97% (6)
sklepów - 0.97% (6)
kapitał - 0.81% (5)
kontakt - 0.81% (5)
maj - 0.81% (5)
medyczny - 0.81% (5)
produkty - 0.81% (5)
zł - 0.65% (4)
rzeszów - 0.65% (4)
spożywczy - 0.65% (4)
zaopatrzenie - 0.65% (4)
włochy - 0.65% (4)
pod - 0.65% (4)
firmy - 0.65% (4)
livio - 0.49% (3)
2015 - 0.49% (3)
hurt - 0.49% (3)
mld - 0.49% (3)
materiały - 0.49% (3)
sieć - 0.49% (3)
wrzesień - 0.49% (3)
fmcg - 0.49% (3)
działania - 0.49% (3)
psh - 0.49% (3)
200 - 0.49% (3)
dla - 0.49% (3)
asortyment - 0.49% (3)
lojalnościowy - 0.49% (3)
cezal - 0.49% (3)
kwartalnik - 0.49% (3)
delikatesy - 0.49% (3)
jelitowego - 0.32% (2)
środki - 0.32% (2)
oraz - 0.32% (2)
sprzęt - 0.32% (2)
ochrony - 0.32% (2)
kompleksowe - 0.32% (2)
systemy - 0.32% (2)
strona - 0.32% (2)
koordynatorów - 0.32% (2)
stawia - 0.32% (2)
mistrzów - 0.32% (2)
zakupy - 0.32% (2)
trwa - 0.32% (2)
szyldem - 0.32% (2)
zrzeszonych - 0.32% (2)
obsługi - 0.32% (2)
medycyna - 0.32% (2)
holding, - 0.32% (2)
żywność - 0.32% (2)
biznes - 0.32% (2)
kwartalnika - 0.32% (2)
numer - 0.32% (2)
zł, - 0.32% (2)
obrót - 0.32% (2)
sklepów. - 0.32% (2)
sklepy - 0.32% (2)
handlowych, - 0.32% (2)
praga - 0.32% (2)
--> - 0.32% (2)
grupa - 0.32% (2)
kapitałowa - 0.32% (2)
dane - 0.32% (2)
marketingowe - 0.32% (2)
2011 - 0.32% (2)
2013 - 0.32% (2)
2014 - 0.32% (2)
dnia - 0.32% (2)
handlowca - 0.32% (2)
relacje - 0.32% (2)
targów - 0.32% (2)
rodos - 0.32% (2)
andalo - 0.32% (2)
posiadamy - 0.32% (2)
premium - 0.32% (2)
horeca - 0.32% (2)
franczyza - 0.32% (2)
sezam - 0.32% (2)
spożywczych - 0.32% (2)
własnych - 0.32% (2)
główna - 0.32% (2)
własne - 0.32% (2)
ochrona - 0.32% (2)
grupy - 0.32% (2)
osób - 0.32% (2)
aktualności - 0.32% (2)
mapa - 0.32% (2)
centrów - 0.32% (2)
specjał. - 0.32% (2)
specjał oddział - 2.27% (14)
relacja z - 2.11% (13)
z biesiady - 1.78% (11)
nasz sklep - 1.13% (7)
ld holding - 0.97% (6)
biesiady maj - 0.49% (3)
program lojalnościowy - 0.49% (3)
mld zł - 0.49% (3)
oddział rzeszów - 0.49% (3)
psh nasz - 0.49% (3)
zrzeszonych pod - 0.32% (2)
stawia na - 0.32% (2)
pod szyldem - 0.32% (2)
holding stawia - 0.32% (2)
sklepy własne - 0.32% (2)
ld holding, - 0.32% (2)
szyldem livio - 0.32% (2)
kompleksowe zaopatrzenie - 0.32% (2)
sektor spożywczy - 0.32% (2)
mld zł, - 0.32% (2)
strona główna - 0.32% (2)
sieć sklepów - 0.32% (2)
sklepów spożywczych - 0.32% (2)
delikatesy sezam - 0.32% (2)
grupa kapitałowa - 0.32% (2)
rzeszów - - 0.32% (2)
spożywczy fmcg - 0.32% (2)
włochy andalo - 0.32% (2)
relacje z - 0.32% (2)
dnia handlowca - 0.32% (2)
2015 relacja - 0.32% (2)
2014 relacja - 0.32% (2)
2013 relacja - 0.32% (2)
gk specjał - 0.32% (2)
zakupy mistrzów - 0.32% (2)
relacja z biesiady - 1.78% (11)
z biesiady maj - 0.49% (3)
specjał oddział rzeszów - 0.49% (3)
psh nasz sklep - 0.49% (3)
2014 relacja z - 0.32% (2)
z biesiady wrzesień - 0.32% (2)
2015 relacja z - 0.32% (2)
oddział rzeszów - - 0.32% (2)
sieć sklepów spożywczych - 0.32% (2)
holding stawia na - 0.32% (2)
ld holding stawia - 0.32% (2)
zrzeszonych pod szyldem - 0.32% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.