1.94 score from hupso.pl for:
reporterzy.info



HTML Content


Titlereporterzy.info - media i dziennikarstwo

Length: 40, Words: 6
Description reporterzy.info - media i dziennikarstwo od kuchni. serwis dla studentów dziennikarstwa i adeptów tej trudnej sztuki. porady warsztatowe, historia mediów, prawo, opinie, książki.

Length: 178, Words: 28
Keywords media, mediowy, medialny, mediach, dziennikarstwo, dziennikarz, dziennikarze, dziennikarstwie, dziennikarzach, dziennikarzy, reporter, reporterzy, reporterów, reporterach, fotoreporter, fotoreporterzy, fotoreporterów, fotoreporterach, fotoredaktor, redaktorzy, redaktorów, redaktorach, prasa, prasie, prasy, radio, radia, telewizja, telewizji, redakcja, redakcje, redakcjach, newsroom, historia mediów, warsztat dziennikarski, fotografia prasowa, prawo prasowe, rozgłośnia, rozłgośnie, radio, on-line, instytucje medialne, redakcje, internet, bartomiej dwornik, porady, materiały, studia dziennikarskie, książka, książki, książek, księgarnia, prenumerata, e-wydania, prasa on-line, opinie, opinia
Robots index, follow
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 655
Text/HTML 19.40 %
Headings H1 1
H2 5
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
wynurzenia odautorskie
H2
co nowego
polecana praca
reklama
społeczność
wspomóż rozwój
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 11
Pliki CSS 1
Pliki javascript 10
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 66
Linki wewnętrzne 37
Linki zewnętrzne 29
Linki bez atrybutu Title 66
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- /
instytucje instytucje.html
podziel się wiedzą! dodaj.html
książki ksiazki,media.html
sprzęt foto foto,aparaty.html
przegląd prasy /przeglad
historia mediów historia-mediow.html
rynek medialny rynek-medialny.html
warsztat reportera warsztat-reportera.html
fotografia prasowa fotografia-prasowa.html
prawo w mediach prawo-w-mediach.html
praca i praktyki praca-i-praktyki.html
jak fotografować smartfonem. pięć zasad dobrego zdjęcia 3364,jak-fotografowac-smartfonem-piec-zasad-dobrego-zdjecia.html
fotografia prasowa fotografia-prasowa.html
media "czwartą władzą"? 2941,media-czwarta-wladza.html
rynek medialny rynek-medialny.html
badania na temat wideo w internecie. tak oglądają polacy 2792,badania-na-temat-wideo-w-internecie-tak-ogladaja-polacy.html
rynek medialny rynek-medialny.html
reklama w e-wydaniach gazet. czy jest skuteczna? 2791,reklama-w-e-wydaniach-gazet-czy-jest-skuteczna.html
rynek medialny rynek-medialny.html
prawo cytatu w internecie, czyli co, kiedy i ile wolno wykorzystać 2783,prawo-cytatu-w-internecie-czyli-co-kiedy-i-ile-wolno-wykorzystac.html
prawo w mediach prawo-w-mediach.html
dziennikarze na zleceniach będą płacić zus od każdej umowy 2775,dziennikarze-na-zleceniach-beda-placic-zus-od-kazdej-umowy.html
prawo w mediach prawo-w-mediach.html
technologia rozpoznawania obrazu. szansa na drugie życie prasy? 2774,technologia-rozpoznawania-obrazu-szansa-na-drugie-zycie-prasy.html
warsztat reportera warsztat-reportera.html
jak sprzedawać swoje zdjęcia na stocku 2773,jak-sprzedawac-swoje-zdjecia-na-stocku.html
fotografia prasowa fotografia-prasowa.html
- ksiazki.html
- więcej tytułów ksiazki.html
- zarabiaj.html
- zobacz, kto dzieli się pieniędzmi zarabiaj.html
współpraca wspolpraca.html
o autorze autor.html
sklep reportera /sklep
usługi finansowe /finanse.html
mapa serwisu sitemap.html

Linki zewnętrzne

e-gazety http://www.nexto.pl/?pid=107
jimmym walesem z wikipedii http://www.reporterzy.info/1647,co-dalej-z-wikipedia-wywiad-z-jimmym-walesem.html
nolanem bushnellem, założycielem atari http://tech.money.pl/nauczyciele-mnie-znienawidza-tworca-atari-proponuje-rewolucje-w-szkolach-0-1015031.html
wywiad z rafałem brzoską, twórcą inpostu http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/wywiady/przy-piwie-wymyslil-jak-ograc-google-amazon-i-ebay-246185
raportem na temat losów papierowej prasy w czasach internetu http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/prasa;jako;biznes;umiera;oto;zaskakujace;dane;o;przychodach;sprzedazy;czytelnictwie,67,0,1306435.html
służbowy, fejsbukowy fanpejdż https://www.facebook.com/dwornik.moneypl
- http://www.facebook.com/reporterzy.info
- http://twitter.com/intent/follow?source=followbutton&variant=1.0&screen_name=b_dwornik
- https://plus.google.com/100358116595520508803
- http://www.linkedin.com/in/?id=15705948
- http://feeds.feedburner.com/reporterzyinfo
-
13 wojen i jedna. prawdziwa historia reportera wojennego
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1462178)p(240493)product(52611d01e4b0e9718ed4a15b)ttid(3)url(http%3a%2f%2fwww.znak.com.pl%2fkartoteka%2cksiazka%2c3662%2c13-wojen-i-jedna%3futm_source%3dtradedoubler%26utm_medium%3dremarketing%26utm_campaign%3d2014)
-
propaganda w nrd. media i literatura
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1462178)p(227536)product(51948c1de4b07b5b3816b548)ttid(3)url(http%3a%2f%2fwww.saturn.pl%2fksiazka-propaganda-w-nrd-media-i-literatura%2cid-802819%3futm_source%3dafiliacja%26amp%3butm_medium%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_term%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_campaign%3dtradedoubler_xml)
-
reporterzy bez fikcji. rozmowy z polskimi reporterami
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1462178)p(227536)product(51948c1de4b07b5b3816cfef)ttid(3)url(http%3a%2f%2fwww.saturn.pl%2freporterzy-bez-fikcji-rozmowy-z-polskimi-reporterami%2cid-827955%3futm_source%3dafiliacja%26amp%3butm_medium%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_term%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_campaign%3dtradedoubler_xml)
-
wywiad z władzą
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1462178)p(229227)product(51948a02e4b00d36c3e6bf16)ttid(3)url(http%3a%2f%2fwww.mediamarkt.pl%2fwywiad-z-wladza%2cid-685521%3futm_source%3dafiliacja%26amp%3butm_medium%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_term%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_campaign%3dtradedoubler_xml)
-
fotografia prasowa. z obiektywem za kulisami niezwykłych wydarzeń
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1462178)p(229227)product(519489ffe4b00d36c3e58d6d)ttid(3)url(http%3a%2f%2fwww.mediamarkt.pl%2ffotografia-prasowa-z-obiektywem-za-kulisami-niezwyklych-wydarzen%2cid-157021%3futm_source%3dafiliacja%26amp%3butm_medium%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_term%3dtradedoubler_xml%26amp%3butm_campaign%3dtradedoubler_xml)
-
my, właściciele teksasu. reportaże z prl-u
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1462178)p(240493)product(52611cfae4b0e9718ed4a13a)ttid(3)url(http%3a%2f%2fwww.znak.com.pl%2fkartoteka%2cksiazka%2c3638%2cmy-wlasciciele-teksasu%3futm_source%3dtradedoubler%26utm_medium%3dremarketing%26utm_campaign%3d2014)
- https://partnerzy.ceneo.pl/account/register?referrer=7448
- http://www.mbank.net.pl/18564
- http://uggrest.produktyfinansowe.pl/e/lead/714/
- http://www.reporterzy.info/sklep/index.php?go=prasacyfrowa
- więcej tytułów http://www.reporterzy.info/sklep/index.php?go=prasacyfrowa
-
topgear
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=34138&pid=107
-
zwierciadło
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=171&pid=107
-
fakty i mity
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=83843&pid=107
-
gazeta wyborcza
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=2875&pid=107
-
newsweek
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=34144&pid=107
-
press
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=118&pid=107
rss http://feeds.feedburner.com/reporterzyinfo

Zdjęcia

Zdjęcia 29
Zdjęcia bez atrybutu ALT 13
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 25
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

gfx/editor.png
/gfx/soc-facebook.gif
/gfx/soc-twitter.gif
/gfx/soc-google.gif
/gfx/soc-linkedin.gif
/gfx/soc-rss.gif
https://www.paypalobjects.com/pl_pl/i/scr/pixel.gif
gfx/ico_play.gif
http://www.znak.com.pl/files/covers/card/b3/miller_13wojen_popr_500pcx.jpg
http://static.saturn.pl/thumbs/2/38/propaganda-w-nrd--media-i-literatura-383554-140x140.jpg
http://static.saturn.pl/thumbs/2/33/reporterzy-bez-fikcji--rozmowy-z-polskimi-reporterami-333211-140x140.jpg
http://static.mediamarkt.pl/thumbs/1/39/wywiad-z-wladza-392733-140x140.jpg
http://static.mediamarkt.pl/thumbs/1/33/fotografia-prasowa--z-obiektywem-za-kulisami-niezwyklych-wydarzen-331162-140x140.jpg
http://www.znak.com.pl/files/covers/card/b3/szejnert_mywlascicieleteksasu_500pcx.jpg
gfx/ico_play.gif
gfx/z-ceneo.gif
gfx/z-mbank.gif
gfx/z-bankier.gif
gfx/ico_play.gif
http://www.nexto.pl/oimg?p=34138&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=171&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=83843&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=2875&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=34144&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=118&t=1

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.paypalobjects.com/pl_pl/i/scr/pixel.gif
http://www.znak.com.pl/files/covers/card/b3/miller_13wojen_popr_500pcx.jpg
http://static.saturn.pl/thumbs/2/38/propaganda-w-nrd--media-i-literatura-383554-140x140.jpg
http://static.saturn.pl/thumbs/2/33/reporterzy-bez-fikcji--rozmowy-z-polskimi-reporterami-333211-140x140.jpg
http://static.mediamarkt.pl/thumbs/1/39/wywiad-z-wladza-392733-140x140.jpg
http://static.mediamarkt.pl/thumbs/1/33/fotografia-prasowa--z-obiektywem-za-kulisami-niezwyklych-wydarzen-331162-140x140.jpg
http://www.znak.com.pl/files/covers/card/b3/szejnert_mywlascicieleteksasu_500pcx.jpg
http://www.nexto.pl/oimg?p=34138&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=171&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=83843&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=2875&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=34144&t=1
http://www.nexto.pl/oimg?p=118&t=1

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

 instytucjepodziel się wiedzą!książkie-gazetysprzęt fotoprzegląd prasy historia mediówrynek medialnywarsztat reporterafotografia prasowaprawo w mediachpraca i praktyki  co nowego wynurzenia odautorskie dawno nie zrobiłem dobrego wywiadu, a ubiegłoroczna wizyta na dld i rozmowy z jimmym walesem z wikipedii albo nolanem bushnellem, założycielem atari, tylko zaostrzyły apetyt. trochę ugrzęzłem za biurkiem, a kiedy dziennikarzowi zamiast dziennikarzenia przychodzi administraczyć i zarządzać zespołem, zaczyna się dusić. na szczęście okazało się, że jeszcze całkiem pióro mi się nie stępiło. za wywiad z rafałem brzoską, twórcą inpostu zebrałem parę ciepłych słów. kij w mrowisko wspólnie z piotrkiem kaszuwarą wbiłem sążnistym raportem na temat losów papierowej prasy w czasach internetu. i znów poczułem, jakie to świetne uczucie, kiedy napiszesz dobry materiał. dlatego będzie więcej. zapraszam na służbowy, fejsbukowy fanpejdż. tam na bieżąco publikuję wieści z frontu. dwornik 18.05.2013 jak fotografować smartfonem. pięć zasad dobrego zdjęcia sekcja: fotografia prasowa agnieszka stańczuk smartfony powoli wypierają tradycyjne aparaty cyfrowe zmieniając na zawsze oblicze fotografii. w jaki sposób zrobić oszałamiające zdjęcie niepozornym telefonem? oto 5 praktycznych porad, które pomogą przy fotografowaniu smartfonem. media "czwartą władzą"? sekcja: rynek medialny paulina dużyk-dyna w dokumentach prawnych demokratycznych państw jest zapisane i funkcjonuje trójpodział władzy. skąd więc wziął się termin czwartej władzy? i dlaczego to mediom przypisuje się to pojęcie? badania na temat wideo w internecie. tak oglądają polacy sekcja: rynek medialny gabriela jakimik połowa badanych przez iab internautów w tradycyjnej tv ogląda tylko programy na żywo i filmy dokumentalne. natomiast wszystkie pozostałe materiały (seriale, filmy, sport) głównie w sieci. reklama w e-wydaniach gazet. czy jest skuteczna? sekcja: rynek medialny emilia klepacka rich media angażują odbiorców na dłużej, przez co zasadniczo wpływają na postrzeganie i odbiór reklamy. wykorzystanie tego potencjału wciąż jednak nie jest powszechne. prawo cytatu w internecie, czyli co, kiedy i ile wolno wykorzystać sekcja: prawo w mediach sebastian bobrowski w jakich przypadkach można użyć cudzych utworów bez zgody twórców? jak duży fragment cudzego utworu można zacytować? warto o tym wiedzieć, żeby nieświadomie nie łamać przepisów. dziennikarze na zleceniach będą płacić zus od każdej umowy sekcja: prawo w mediach jakub ceglarz sejm przyjął nowelizację przepisów, dotyczących umów zleceń. nie będzie już możliwości obejścia przepisów, podpisując dwie umowy zlecenie by tylko jedna z nich, ta na niższą kwotę, podlegała oskładkowaniu. technologia rozpoznawania obrazu. szansa na drugie życie prasy? sekcja: warsztat reportera maja baczyńska nowe technologie, w tym przede wszystkim internet, mocno uderzyły w gazety i magazyny. choć postrzegane są jako zagrożenie, wcale nie muszą nim być. jak sprzedawać swoje zdjęcia na stocku sekcja: fotografia prasowa konrad bąk, tomasz tulik poradnik, jak zacząć sprzedawać swoje prace w banku zdjęć i na nich zarabiać. szczególnie, że fotografia stockowa jest dosyć specyficzna i różni się od tej tradycyjnej. polecana praca reklama społeczność obserwuj @b_dwornik --> --> wspomóż rozwój książki związane z tematem więcej tytułów 13 wojen i jedna. prawdziwa historia reportera wojennego propaganda w nrd. media i literatura reporterzy bez fikcji. rozmowy z polskimi reporterami wywiad z władzą fotografia prasowa. z obiektywem za kulisami niezwykłych wydarzeń my, właściciele teksasu. reportaże z prl-u zarabiaj z reporterzy.info zobacz, kto dzieli się pieniędzmi e-wydania. czytaj na komputerze! więcej tytułów topgear zwierciadło fakty i mity gazeta wyborcza newsweek press współpraca | o autorze | rss | sklep reportera | usługi finansowe | mapa serwisu | © bartłomiej dwornik 2oo1-2o14


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 538

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.16% (17)
jak - 1.86% (10)
oto - 1.86% (10)
media - 1.86% (10)
sekcja: - 1.49% (8)
się - 1.49% (8)
że - 1.12% (6)
czy - 1.12% (6)
reportera - 0.93% (5)
fotografia - 0.93% (5)
przy - 0.93% (5)
prasowa - 0.74% (4)
medialny - 0.74% (4)
prawo - 0.74% (4)
więc - 0.74% (4)
jest - 0.74% (4)
rynek - 0.74% (4)
jaki - 0.74% (4)
tylko - 0.56% (3)
kiedy - 0.56% (3)
mediach - 0.56% (3)
nowe - 0.56% (3)
prasy - 0.56% (3)
tym - 0.56% (3)
wywiad - 0.56% (3)
praca - 0.56% (3)
tradycyjne - 0.56% (3)
więcej - 0.56% (3)
temat - 0.56% (3)
jedna - 0.56% (3)
dwornik - 0.56% (3)
gazety - 0.37% (2)
- 0.37% (2)
tytułów - 0.37% (2)
życie - 0.37% (2)
warsztat - 0.37% (2)
my, - 0.37% (2)
władzą - 0.37% (2)
--> - 0.37% (2)
reporterzy - 0.37% (2)
wojen - 0.37% (2)
książki - 0.37% (2)
tej - 0.37% (2)
swoje - 0.37% (2)
nich - 0.37% (2)
sprzedawać - 0.37% (2)
ogląda - 0.37% (2)
zasad - 0.37% (2)
zdjęcia - 0.37% (2)
przez - 0.37% (2)
smartfonem. - 0.37% (2)
będzie - 0.37% (2)
historia - 0.37% (2)
dobrego - 0.37% (2)
rozmowy - 0.37% (2)
tradycyjnej - 0.37% (2)
 - 0.37% (2)
duży - 0.37% (2)
dziennikarze - 0.37% (2)
umowy - 0.37% (2)
bez - 0.37% (2)
można - 0.37% (2)
filmy - 0.37% (2)
reklama - 0.37% (2)
tego - 0.37% (2)
przepisów, - 0.37% (2)
w mediach - 0.56% (3)
sekcja: rynek - 0.56% (3)
prawo w - 0.56% (3)
rozmowy z - 0.37% (2)
wywiad z - 0.37% (2)
sprzedawać swoje - 0.37% (2)
w jaki - 0.37% (2)
sekcja: fotografia - 0.37% (2)
sekcja: prawo - 0.37% (2)
na temat - 0.37% (2)
prawo w mediach - 0.56% (3)
sekcja: rynek medialny - 0.56% (3)
sekcja: fotografia prasowa - 0.37% (2)
sekcja: prawo w - 0.37% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.