4.03 score from hupso.pl for:
poradnikplemiona.tk



HTML Content


Titleporadnik do plemion - gramy w plemiona od lat

Length: 45, Words: 9
Description poradnik do plemion. plemiona to gra w którą autorzy grają od lat i dzielą się tu pomysłami i uwagami oraz doświadczeniem.

Length: 122, Words: 24
Keywords plemiona, plemion, poradnik, porady, strategie, przewodnik, porady, pomoce, plemię, gra
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 2730
Text/HTML 40.26 %
Headings H1 1
H2 7
H3 5
H4 0
H5 0
H6 0
H1
poradnik do plemion
H2
ocal rodzinę królewską
pomoc rodzinie królewskiej
świat bez milisekund – atak
świat bez farmienia
plemię
zwiadowca w akcji
synchronizacja ataków
H3
kategorie
najnowsze wpisy
meta
polecamy
tagi
H4
H5
H6
strong
poradniku do plemion
b
i
em
Bolds strong 1
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 17
Pliki CSS 2
Pliki javascript 15
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 84
Linki wewnętrzne 1
Linki zewnętrzne 83
Linki bez atrybutu Title 66
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne

poradnik do plemion http://poradnikplemiona.caba-it.com/
strona główna http://poradnikplemiona.caba-it.com/
co chcesz wiedzieć ? http://poradnikplemiona.caba-it.com/co-chcesz-wiedziec/
cookie policy http://poradnikplemiona.caba-it.com/co-chcesz-wiedziec/cookie-policy/
napisz własny artykuł http://poradnikplemiona.caba-it.com/informacje/
starsze wpisy http://poradnikplemiona.caba-it.com/page/2/
ocal rodzinę królewską http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/ocal-rodzine-krolewska/
http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/ocal-rodzine-krolewska/
poradnik plemiona http://poradnikplemiona.caba-it.com/author/admin/
pozostałe http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/opisy/
1 komentarz http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/ocal-rodzine-krolewska/#comments
świat bez milisekund – atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/swiat-bez-milisekund-atak/
http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/swiat-bez-milisekund-atak/
zielony http://poradnikplemiona.caba-it.com/author/zielony/
atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/atak/
atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/atak-2/
bez farmienia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/bez-farmienia/
podbój http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/podboj/
skomentuj http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/swiat-bez-milisekund-atak/#respond
świat bez farmienia http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/swiat-bez-farmienia/
http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/swiat-bez-farmienia/
zielony http://poradnikplemiona.caba-it.com/author/zielony/
początek http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/poczatek/
bez farmienia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/bez-farmienia/
strategia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/strategia/
14 komentarzy http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/swiat-bez-farmienia/#comments
plemię http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/plemie/
http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/plemie/
zielony http://poradnikplemiona.caba-it.com/author/zielony/
początek http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/poczatek/
plemię http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/plemie/
strategia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/strategia/
skomentuj http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/plemie/#respond
zwiadowca w akcji http://poradnikplemiona.caba-it.com/jednostki/zwiadowca-w-akcji/
http://poradnikplemiona.caba-it.com/jednostki/zwiadowca-w-akcji/
zielony http://poradnikplemiona.caba-it.com/author/zielony/
jednostki http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/jednostki/
jednostki http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/jednostki-2/
strategia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/strategia/
wojsko http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/wojsko/
skomentuj http://poradnikplemiona.caba-it.com/jednostki/zwiadowca-w-akcji/#respond
synchronizacja ataków http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/synchronizacja-atakow/
http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/synchronizacja-atakow/
poradnik plemiona http://poradnikplemiona.caba-it.com/author/admin/
kalkulator do plemion http://www.plemiona.caba-it.com
atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/atak/
kalkulator ataków http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/kalkulator-atakow/
synchronizacja http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/synchronizacja/
skomentuj http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/synchronizacja-atakow/#respond
starsze wpisy http://poradnikplemiona.caba-it.com/page/2/
atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/atak/
jednostki http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/jednostki/
obrona http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/obrona/
początek http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/poczatek/
pozostałe http://poradnikplemiona.caba-it.com/category/opisy/
ocal rodzinę królewską http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/ocal-rodzine-krolewska/
świat bez milisekund – atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/swiat-bez-milisekund-atak/
świat bez farmienia http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/swiat-bez-farmienia/
plemię http://poradnikplemiona.caba-it.com/poczatek/plemie/
zwiadowca w akcji http://poradnikplemiona.caba-it.com/jednostki/zwiadowca-w-akcji/
synchronizacja ataków http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/synchronizacja-atakow/
najczęściej używane pojęcia w plemionach http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/najczesciej-uzywane-pojecia-w-plemionach/
czterech szlachciców w jednej sekundzie http://poradnikplemiona.caba-it.com/atak/czterech-szlachcicow-w-jednej-sekundzie/
wioska obronna http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/wioska-obronna/
jak wykryć szpiega w plemieniu? http://poradnikplemiona.caba-it.com/opisy/jak-wykryc-szpiega-w-plemieniu/
zaloguj się http://poradnikplemiona.caba-it.com/wp-login.php
kanał rss z wpisami http://poradnikplemiona.caba-it.com/feed/
kanał rss z komentarzami http://poradnikplemiona.caba-it.com/comments/feed/
wordpress.org https://pl.wordpress.org/
atak http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/atak-2/
bez farmienia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/bez-farmienia/
faq http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/faq/
jednostki http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/jednostki-2/
kalkulator ataków http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/kalkulator-atakow/
obrona http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/obrona-2/
plemię http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/plemie/
podbój http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/podboj/
strategia http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/strategia/
synchronizacja http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/synchronizacja/
wojsko http://poradnikplemiona.caba-it.com/tag/wojsko/
poradnik do plemion http://poradnikplemiona.caba-it.com/
dumnie wspierane przez wordpressa. https://pl.wordpress.org/
czytaj więcej http://poradnikplemiona.caba-it.com/http://poradnikplemiona.caba-it.com/co-chcesz-wiedziec/cookie-policy/

Zdjęcia

Zdjęcia 1
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 1
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://poradnikplemiona.caba-it.com/wp-content/uploads/2011/10/poradnikplemiona.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://poradnikplemiona.caba-it.com/wp-content/uploads/2011/10/poradnikplemiona.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

poradnik do plemion strona z poradami do gry plemiona. przeskocz do treści strona głównaco chcesz wiedzieć ? cookie policy napisz własny artykuł ← starsze wpisy ocal rodzinę królewską opublikowano 27 maja 2015, autor: poradnik plemiona kolejny raz pojawiło się wydarzenie dzięki któremu możemy zyskać bonusy więc warto się w to pobawić. pomoc rodzinie królewskiej potwory porwały członków rodziny królewskiej! na szczęście twoi mieszkańcy wiedzą, gdzie można ich odnaleźć. wyszpieguj jakie niebezpieczeństwa czają się w jaskiniach strzeżonych przez potwory i wybierz właściwego bohatera, który będzie w stanie pokonać potwora w walce. rodzina królewska na pewno będzie potrafiła okazać swoją wdzięczność… obecne wydarzenie kończy się dnia 10.06. o 12:00, znikną wówczas wszystkie aktywne bonusy. poniżej przedstawiam listę jednostek które pokonują odpowiednie potworki : ciężka kawaleria – smok, olbrzym lekka kawaleria – goblin, gnom pikinier – jednorożec, centaur, słoń miecznik – minos, ork topornik – człowiek-drzewo, bazyliszek opublikowano pozostałe | 1 komentarz świat bez milisekund – atak opublikowano 22 sierpnia 2011, autor: zielony w grze plemiona mamy dostępne kilka światów (między innymi ś52) na których nie występują milisekundy. wiąże się to z tym, iż ataki wysłane z różnych wiosek na tą samą sekundę będą wchodzić wg kolejności wysyłania ich. dla przykładu: jeśli wyślemy ataki z grubasami o godzinie 12:00:00, a ataki czyszczące o godzinie 12:01:00 na ta samą sekundę to niestety mimo że, w czasie wysyłania ataków zwracaliśmy uwagę na milisekundy to szlachcice wejdą do wioski wcześniej niż ataki, które mają im wyczyścić stojącego tam deffa. aczkolwiek specyfikacja świata bez milisekund daje agresorowi  możliwość przejmowania wiosek bez możliwości sklinowania go przez obrońcę. aby jednak w ten sposób przejmować wioski należy od samego początku ustalić kierunek rozwoju i rekrutować wioski z podziałem na grupy, tak by najdalej celu naszych ataków robić offy z taranami, bliżej offy z grubasami, a najbliżej wioski deff z jednym grubasem. dzięki tak ułożonej grupie wiosek atakujących ustawiamy sobie atak na jedna sekundę by wysyłać je w takiej właśnie kolejności: 1 – wioska off z maszynami (tarany i katapulty) – jeśli mamy możliwość wysłania kilku offów czyszczących, ok 4-5, a atakowane są z zaskoczenia wszystkie wioski przeciwnika (akcja grupowa) polecam nie używać maszyn, wtedy po przejęciu wioski mamy w niej od razu mur co zwiększy naszą skuteczność obrony przed odbiciem. metoda ta jednak ma ten minus że na pewno stracimy dużo więcej offa niż przy użyciu taranów. 2- wioska off z maszynami lub bez 3- wioska off z grubasem (w zależności od przeciwnika albo 3 różne offy każdy z grubasem, lub 3 grubasów z tej samej wioski z niewielką obstawą np. 300 toporników) 4- wioska deff z grubasem (po to by po przejęciu wioski od razu była w niej obstawa) ponieważ wysłaliśmy ataki jako pierwsi obrońca nie ma możliwości wstawienia tak zwanego klina pomiędzy naszych grubasów. nawet jeśli uda mu się wysłać deffa na tą samą sekundę zwracając uwagę na milisekundy jego wsparcie dotrze po ostatnim naszym szlachcicu. jedyna szansa wbicia klina jest taka, że obrońca nas przejrzy i wyśle wsparcie po wysłaniu przez nas offów, ale wcześniej niż my grubaski. zwykle jednak offy i grubaski idą dłużej do atakowanych wiosek (np 6 – 10h)  więc zwyczajnie deffa nie da się wysłać wcześniej niż my wyślemy nasze ataki. opublikowano atak | otagowano atak, bez farmienia, podbój | skomentuj świat bez farmienia opublikowano 5 lipca 2011, autor: zielony wiem co zrobić by znaleźć się w czołówce graczy świata na plemionach – farmić, farmić i jeszcze raz farmić.  ale co zrobić gdy specyfika świata jest inna i farmienie jest zablokowane? doświadczenia z pięciu różnych kont wskazują jednoznacznie, że na takim świecie najlepiej przyjąć, że tak to określę strategię „noobów” z poprzednich światów. na początek surowce – można w nie spokojnie pakować, w końcu same do nas nie przyjdą. surowce 19 -huta 2-3 poziomy niżej, ratusz 15, spichlerz (coby się surowce nie marnowały), zagroda wg potrzeb, koszary 5, kuźnia 1-2. wojsko – spokojnie może poczekać, jeśli uda nam się w między czasie wyprodukować 100pik i 100 mieczy to i tak jest nieźle. nie wolno zapomnieć o ciągłym obserwowaniu okolicy i rozwoju sąsiadów. z aktywnym warto zagadać. plemiona to jakby nie było gra zespołowa więc w pojedynkę daleko nie zajdziemy. jeśli w pobliżu jest więcej aktywnych (takich którym szybko punkty idą w górę) warto postawić stajnie i w międzyczasie produkować zwiad. 300 do 500 sztuk przy 2tysiacach punktów będzie ok. jednakże jeśli w okolicy są tylko wolno rozwijające się wioski, a jedyny aktywny sąsiad jest już naszym znajomym można sobie zwiad darować lub z rekrutować go znacznie mniej. warto też postawić ok 4 poziom rynku i wymieniać surowce, które mamy w nadmiarze. i jedziemy dalej. surowce do 25-26, ratusz 20-21, mur 10-15, koszary 10-12, stajnia 8-10, kuźnia 10, warsztat 2-3, zagroda i spichlerz wg potrzeb. nie zapominamy o obserwacji okolicy. jeśli kilku aktywnych produkujemy w miedzy czasie, nie nadwyrężając budowy – piki i miecze. nie podam konkretnej liczby, bo jej zwyczajnie nie znam. zwykle staram się być przodującym graczem w okolicy, więc produkcje woja zaczynam dopiero na tym etapie. stawiam 600 – 700 zwiadowców – na wypadek gdyby komuś taka głupota przyszła do głowy i chciał sprawdzić co mam w wiosce. surowce 29 – 30, warto podrównać hutę (28-29) – żelazo będzie teraz coraz bardziej potrzebne, mur 19-20, koszary 18-20, stajnia 12-15, rynek 10, zagroda tak aby było tysiąc, dwa wolnego miejsca. ruszamy z budową kuźni i rekrutacją wojska na maxa. jak stawiamy pałac w wiosce dobrze jest mieć już w koszarach 1000-1300 toporków i 300-500lekkiej w stajni + tarany 70-100 i 10 katapult (to w warsztacie oczywiście). na pierwszą wieś obieram zawsze tą najbardziej rozwiniętą w okolicy 3-4 pól ode mnie. nie bać jeśli ma więcej punktów niż my. tak apropo przy wyżej wymienionej zabudowie w trakcie przejmowania pierwszej wsi będziemy mieć ok 5 – 6k punktów. zrobić zwiad, ocenić możliwości w symulatorze i jeżeli wybijamy mu wojsko (nawet jeśli sami większość tracimy) proponuję jechać. albo wybijemy deffa i offa, który pewnie jest szykowany na nas, albo zburzymy mur – jeśli inteligentny sąsiad wycofa wojo. gwarantuję, że jeśli wasze katapulty zaczną niszczyć mu wieś przestanie uciekać z wojskiem, wtedy na niskim murze będziecie mieli znacznie niższe straty. po długim i nudnawym początku zdobywamy kolejne wioski i przyjmujemy strategie rozbudowy i podziału z poprzednich światów. gra na serwerze bez farmienia jest dla tych którzy nie mają zbyt dużo czasu, bądź są zbyt leniwi by farmić kilkanaście razy dziennie te same wioski. jak dla mnie w sam raz na zabawę w plemiona w czasie wakacji  😀 opublikowano początek | otagowano bez farmienia, strategia | 14 komentarzy plemię opublikowano 8 kwietnia 2011, autor: zielony nie jest problemem założyć plemię. ale prowadzić je tak by lało inne plemiona to już jest nie lada wyczyn. niestety przy najlepszej organizacji, jeśli członkowie załogi są niezaangażowani sukcesu nie będzie… ale zawsze można się postarać o takich członków którzy chętnie przyłączą się do wspólnej chwały twojego plemienia. po pierwsze w pierwszych tygodniach musisz poświęcać minimum 3 godziny dziennie na administrację plemienia – jeśli nie masz na to czasu – odpuść sobie. po drugie pamiętaj, że nikt nie lubi jak się nim rządzi więc staraj się tak kierować ludźmi by tego nie zauważyli. pozwól by każdy członek poczuł się ważny. pytaj o zdanie członków, zwłaszcza w sprawach które dotyczą ich bezpośrednio – sojusz, pon, rekrutacja. gracze muszą wiedzieć, że to dla nich tworzysz to wszystko, im grę chcesz ułatwić i dać pole rozwoju. po trzecie – autorytet. to podstawa jeśli chcesz by gracze liczyli sie z twoim zdaniem i szanowali twoje decyzje. pamiętaj by nie działać pochopnie, emocjonalnie. wszystko dokładnie analizuj i przedkładaj dobro plemienia nad własne. po czwarte – zgranie. najłatwiej dążyć do tego przez wspólną grę. wymagaj wysyłania pomocy (tam gdzie jest potrzebna), organizuj wspólne akcje offowe, tak by każdy po kolei osiągał z tego zysk. pamiętaj, że nie wystarczy powiedzieć „atakujemy” czasem należy wyznaczyć cel, określić czas dotarcia offa (lub deffa) – im więcej ćwiczycie na początku, tym lepiej będzie wam szło później. po piąte – sprawdzanie członków. uważam za konieczne. nie znacie sie, nie wiecie jakimi jesteście graczami więc ty musisz wiedzieć o nich jak najwięcej. musisz wiedzieć kto jak buduje wioskę, jak kto rozwija wojo, podpowiedzieć czego oczekujesz, wynegocjować kompromis. po szóste wydalenie z plemienia. nawet jeśli ktoś jest graczem top1 w plemieniu musi przestrzegać prawo – jeśli tego nie robi a ty pozwolisz by nadal był waszym członkiem stracisz szacunek u reszty i plemię zacznie się sypać. zawsze informuj graczy o decyzjach i uzasadniaj je – każdy ma prawo wiedzieć co sie dzieje i dlaczego tak sie dzieje. jak zacząć? na początek spróbuj zwerbować graczy znanych ci z innych światów, nawet jeśli nie chcą grać dłużej na tym świecie będą stanowili „wabik” dla innych – ważne by szybko się rozwijali przez pierwszy miesiąc. jeśli nie masz takich znajomych, porozmawiaj z wyróżniającymi się graczami w twojej okolicy. dobrze by było żeby osoby te miały minimum 17 lat, były aktywne czasowo i doświadczone w grze. na początku rekrutacją, dyplomacja i administracja plemienia możesz zajmować się sam, ale z czasem będzie ci potrzebna pomoc, wiec zacznij szukać wśród swoich członków takich ludzi którym powierzysz takie zadania. pamiętaj że nie potrzebujesz w radzie graczy którzy ślepo patrzą na twoje decyzje i je powielają. potrzebujesz graczy o odmiennych poglądach z którymi będziesz mógł dyskutować. dzięki temu będziesz miał pewność że nie tylko dla ciebie liczy się to plemię i kiedy ciebie zabraknie, będą ludzie którzy pociągną to dalej. forum przede wszystkim zakładki takie jak: ogólne (sprawy dotyczące plemienia, ustalenia, decyzje), pomoc (gracze proszą o pomoc), atak (gracze chwalą się swoimi osiągnięciami, z czasem organizują tam wspólne akcje), karczma (czyli wszystko co nazywamy spamem), archiwum (stare tematy, których się nie usuwa a przenosi właśnie do tej zakładki), rada (ukryte forum dla rady). rekrutacja nie ma pospiechu.  sprawdzajcie graczy z top 50 kontynentu, sprawdzajcie ich rankingi agresora, rozmawiajcie z nimi. nic na siłę. ważne by zdobyć tylko tych aktywnych i doświadczonych. rekrutacje należy zacząć dopiero kiedy na kontynencie pojawia się gracze mający po 400 – 600 punktów, wtedy łatwiej stwierdzić kto gra aktywnie a kto tylko pyka. powyższe uwagi to jedynie podpowiedź jak stworzyć solidny fundament. reszta zależy od tego jak bardzo zaangażujecie się w grę, jak daleko potraficie przewidzieć rozwój na świecie – w tym celu dobrze jest tworzyć na bieżąco mapki poglądowe i rozmawiać z innymi plemionami. nie ma jednak utartego sposobu na sukces – w większości wypadków poza dobrą organizacją potrzeba jeszcze szczęścia. opublikowano początek | otagowano plemię, strategia | skomentuj zwiadowca w akcji opublikowano 7 kwietnia 2011, autor: zielony zwiadowca, nazywany przez użytkowników gry plemiona „biały koń” – taka mała rzecz a czasem cieszy. co daje nam posiadanie białych koni? wysyłając zwiad na wioskę przeciwnika w zależności od specyfikacji świata możemy wykryć: ilość i jakość wojska w wiosce, wojska poza wioską oraz rozwój zabudowy wioski. kiedy dowiemy się już jakie wojsko i w jakiej ilości posiada przeciwnik w swojej wiosce, wpisujemy dane w symulatorze ataków (dostępny w grze w miejscu „plac”) i sprawdzamy czy jesteśmy w stanie pokonać tą armie oraz nasze przybliżone straty. na światach gdzie zwiad wykrywa tylko jednostki będące w czasie ataku w wiosce gracze stosują manewr uniku – czyli wycofują jednostki. wtedy możemy spojrzeć na stopień rozbudowy zagrody. zagroda jak wiadomo na każdym poziomie ma określoną liczbę członków w wiosce. dzięki temu jesteśmy w stanie określić ile najwięcej przeciwnik może posiadać własnego wojska w tejże wiosce. osobiście nie jestem zwolennikiem zwiadu. pozwala on przeciwnikowi uświadomić że planujemy na niego atak i daje czas na zorganizowanie sobie pomocy. jednakże czasem się przydaje, wiec jeśli ktoś musi go już koniecznie mieć dobrze by wiedział gdzie i jak go używać. by przeżył twój zwiad i wrócił z informacją do ciebie musi być w ilości dwa razy większej od tej którą ma przeciwnik. zwiad najlepiej wysyłać w nocy. przed północą lub nawet po. najefektywniejsze zwiady są po 2 nad ranem – wtedy większość graczy śpi  . po nocnym zwiadzie najlepiej od razu słać atak tak by doszedł zaraz po bonusie nocnym. zwiadem można zmylić przeciwnika – wystarczy wysłać zwiad na inna jego wioskę niż planujemy zaatakować. w swoich wioskach dobrze jest mieć po 100 sztuk zwiadu. po co? bo gracze często wysyłając offa dokładają tam po 10szt zwiadowców – jeśli off nie przeżyje, wiedza przynajmniej dlaczego i jaka armia została w wiosce. dlatego warto się przed tym zabezpieczyć. poza tym jeśli dysponujemy w wioskach po 100sztuk zwiadowców wystarczy dołożyć po jednym tarana i już mamy gotowe ataki na fejki. nie proponuje tez robić wiosek z samym zwiadem. kilka toporków wystarczy by nasza 10 dniowa rekrutacja poszła w piach., dlatego jeśli już pokusimy się o wioskę zwiadowcza wystarczy 4000zwiadowców a resztę dorobić pikami i mieczami, by broniły tego zwiadu – przed pełnym offem to nie wystarczy,  ale poczyni straty w offie przeciwnika. opublikowano jednostki | otagowano jednostki, strategia, wojsko | skomentuj synchronizacja ataków opublikowano 6 marca 2011, autor: poradnik plemiona dziś w poradniku do plemion kilka słów na temat synchronizacji ataków i pomocnych narzędzi dostępnych online. mam nadzieję że nie muszę pisać jak bardzo ważne jest synchronizacja aby wojska wkroczyły do wioski w jak najmniejszym odstępie czasu. ręczne obliczanie o której chcemy wysłać wojsko jest dość nudne więc warto skorzystać z jakiś narzędzi online. jest wiele kalkulatorów do plemion ale jedynym słusznym wg. mnie jest ten kalkulator do plemion. posiada on opcję kalkulatora złożonego dzięki czemu nie musimy przepisywać kordów tylko wprowadzamy naszą nazwę oraz nazwę przeciwnika i lista wiosek sama się generuje. potem wystarczy zaznaczyć z których wiosek chcemy atakować i które wioski są naszym celem, wprowadzamy dane i dostajemy kod w bb-code do przesłania w wiadomości do siebie dzięki czemu mamy zapisane kiedy z jakiej wioski i na jaką mamy atakować. warto korzystać z dostępnych pomocy online 🙂 opublikowano atak | otagowano kalkulator ataków, synchronizacja | skomentuj ← starsze wpisy kategorie atak jednostki obrona początek pozostałe najnowsze wpisy ocal rodzinę królewską świat bez milisekund – atak świat bez farmienia plemię zwiadowca w akcji synchronizacja ataków najczęściej używane pojęcia w plemionach czterech szlachciców w jednej sekundzie wioska obronna jak wykryć szpiega w plemieniu? meta zaloguj się kanał rss z wpisami kanał rss z komentarzami wordpress.org polecamytagiatak bez farmienia faq jednostki kalkulator ataków obrona plemię podbój strategia synchronizacja wojsko poradnik do plemion dumnie wspierane przez wordpressa. używamy cookies do logowania, uwierzytelniania oraz reklamy. korzystanie z witryny bez zmiany ustawień twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w twoim urządzeniu końcowym. czytaj więcejok


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2382

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 4.53% (108)
tak - 2.39% (57)
- 1.64% (39)
że - 1.47% (35)
czy - 1.47% (35)
atak - 1.43% (34)
się - 1.34% (32)
jak - 1.13% (27)
ale - 1.01% (24)
jest - 0.97% (23)
gra - 0.97% (23)
zwiad - 0.97% (23)
jeśli - 0.92% (22)
czas - 0.76% (18)
off - 0.71% (17)
ich - 0.67% (16)
plemion - 0.67% (16)
wioski - 0.63% (15)
bez - 0.63% (15)
sam - 0.63% (15)
raz - 0.63% (15)
więc - 0.63% (15)
nas - 0.59% (14)
- 0.59% (14)
przy - 0.55% (13)
sie - 0.55% (13)
świat - 0.55% (13)
opublikowano - 0.5% (12)
plemiona - 0.46% (11)
będzie - 0.46% (11)
dla - 0.46% (11)
niej - 0.42% (10)
przeciwnik - 0.42% (10)
tego - 0.42% (10)
nam - 0.38% (9)
- 0.38% (9)
mam - 0.38% (9)
gracze - 0.38% (9)
niż - 0.38% (9)
przed - 0.38% (9)
mnie - 0.34% (8)
warto - 0.34% (8)
armie - 0.34% (8)
ataków - 0.34% (8)
który - 0.34% (8)
pomoc - 0.34% (8)
wiosce - 0.34% (8)
robi - 0.29% (7)
ataki - 0.29% (7)
wiosek - 0.29% (7)
wioska - 0.29% (7)
tym - 0.29% (7)
wiedzieć - 0.29% (7)
deff - 0.29% (7)
jedna - 0.29% (7)
one - 0.29% (7)
musi - 0.29% (7)
wystarczy - 0.29% (7)
graczy - 0.29% (7)
więcej - 0.29% (7)
plemię - 0.29% (7)
już - 0.29% (7)
top - 0.29% (7)
które - 0.29% (7)
mamy - 0.29% (7)
przez - 0.29% (7)
czasie - 0.25% (6)
robić - 0.25% (6)
lub - 0.25% (6)
może - 0.25% (6)
wojsko - 0.25% (6)
autor: - 0.25% (6)
100 - 0.25% (6)
surowce - 0.25% (6)
kto - 0.25% (6)
jednak - 0.25% (6)
członków - 0.25% (6)
był - 0.25% (6)
okolicy - 0.25% (6)
jednostki - 0.25% (6)
farmienia - 0.25% (6)
dzięki - 0.25% (6)
plemienia - 0.25% (6)
wiec - 0.25% (6)
tylko - 0.25% (6)
milisekund - 0.25% (6)
nad - 0.25% (6)
przeciwnika - 0.25% (6)
masz - 0.21% (5)
pól - 0.21% (5)
wtedy - 0.21% (5)
mur - 0.21% (5)
każdy - 0.21% (5)
nawet - 0.21% (5)
deffa - 0.21% (5)
nim - 0.21% (5)
dobrze - 0.21% (5)
- 0.21% (5)
stanie - 0.21% (5)
początek - 0.21% (5)
nic - 0.21% (5)
aktywny - 0.21% (5)
poradnik - 0.21% (5)
można - 0.21% (5)
kalkulator - 0.21% (5)
synchronizacja - 0.21% (5)
słać - 0.21% (5)
oraz - 0.21% (5)
twoje - 0.21% (5)
2011, - 0.21% (5)
będą - 0.21% (5)
otagowano - 0.21% (5)
świata - 0.21% (5)
wojska - 0.21% (5)
czasem - 0.21% (5)
15, - 0.17% (4)
wysłać - 0.17% (4)
wiosce. - 0.17% (4)
mieć - 0.17% (4)
sami - 0.17% (4)
między - 0.17% (4)
tej - 0.17% (4)
zagroda - 0.17% (4)
same - 0.17% (4)
farmić - 0.17% (4)
budowy - 0.17% (4)
jej - 0.17% (4)
którzy - 0.17% (4)
stawiam - 0.17% (4)
punktów - 0.17% (4)
skomentuj - 0.17% (4)
300 - 0.17% (4)
stajni - 0.17% (4)
zwiadowców - 0.17% (4)
początku - 0.17% (4)
daje - 0.17% (4)
wioskę - 0.17% (4)
jakie - 0.17% (4)
gdzie - 0.17% (4)
pamiętaj - 0.17% (4)
tam - 0.17% (4)
lepiej - 0.17% (4)
sekundę - 0.17% (4)
wiecie - 0.17% (4)
wam - 0.17% (4)
grubasem - 0.17% (4)
posiada - 0.17% (4)
światów - 0.17% (4)
kiedy - 0.17% (4)
takich - 0.17% (4)
strategia - 0.17% (4)
offa - 0.17% (4)
zielony - 0.17% (4)
ork - 0.17% (4)
nich - 0.17% (4)
offy - 0.17% (4)
sobie - 0.17% (4)
kilka - 0.17% (4)
ciebie - 0.13% (3)
sąsiad - 0.13% (3)
rekrutacja - 0.13% (3)
poza - 0.13% (3)
którym - 0.13% (3)
zwiadu - 0.13% (3)
straty - 0.13% (3)
atakować - 0.13% (3)
online - 0.13% (3)
czyli - 0.13% (3)
było - 0.13% (3)
sztuk - 0.13% (3)
decyzje - 0.13% (3)
ataku - 0.13% (3)
zwiadowca - 0.13% (3)
ważne - 0.13% (3)
grę - 0.13% (3)
dać - 0.13% (3)
pole - 0.13% (3)
wszystko - 0.13% (3)
czasu - 0.13% (3)
katapult - 0.13% (3)
my. - 0.13% (3)
musisz - 0.13% (3)
zawsze - 0.13% (3)
pomocy - 0.13% (3)
wspólne - 0.13% (3)
takie - 0.13% (3)
10, - 0.13% (3)
poziom - 0.13% (3)
być - 0.13% (3)
czego - 0.13% (3)
kuźni - 0.13% (3)
taka - 0.13% (3)
rozwija - 0.13% (3)
znacznie - 0.13% (3)
aktywnych - 0.13% (3)
rozwoju - 0.13% (3)
wpisy - 0.13% (3)
zrobić - 0.13% (3)
należy - 0.13% (3)
specyfika - 0.13% (3)
kont - 0.13% (3)
aby - 0.13% (3)
których - 0.13% (3)
twoi - 0.13% (3)
naszym - 0.13% (3)
możemy - 0.13% (3)
wyśle - 0.13% (3)
komentarz - 0.13% (3)
grze - 0.13% (3)
razu - 0.13% (3)
jego - 0.13% (3)
świecie - 0.13% (3)
ten - 0.13% (3)
wysyłania - 0.13% (3)
wcześniej - 0.13% (3)
chcesz - 0.13% (3)
mają - 0.13% (3)
najlepiej - 0.13% (3)
albo - 0.13% (3)
dnia - 0.13% (3)
pewno - 0.13% (3)
możliwości - 0.13% (3)
milisekundy - 0.13% (3)
samą - 0.13% (3)
koszary - 0.13% (3)
topornik - 0.08% (2)
zacząć - 0.08% (2)
400 - 0.08% (2)
liczy - 0.08% (2)
wszystkie - 0.08% (2)
(gracze - 0.08% (2)
sprawdzajcie - 0.08% (2)
pozostałe - 0.08% (2)
kawaleria - 0.08% (2)
aktywne - 0.08% (2)
zakładki - 0.08% (2)
rada - 0.08% (2)
forum - 0.08% (2)
twojej - 0.08% (2)
prawo - 0.08% (2)
różnych - 0.08% (2)
dzieje - 0.08% (2)
dlaczego - 0.08% (2)
kolejności - 0.08% (2)
plemieniu - 0.08% (2)
grubasami - 0.08% (2)
wyślemy - 0.08% (2)
ktoś - 0.08% (2)
innych - 0.08% (2)
pierwszy - 0.08% (2)
potrzebujesz - 0.08% (2)
będziesz - 0.08% (2)
temu - 0.08% (2)
ludzi - 0.08% (2)
swoich - 0.08% (2)
łatwiej - 0.08% (2)
potrzebna - 0.08% (2)
innymi - 0.08% (2)
miał - 0.08% (2)
wysyłając - 0.08% (2)
narzędzi - 0.08% (2)
dostępnych - 0.08% (2)
online. - 0.08% (2)
chcemy - 0.08% (2)
temat - 0.08% (2)
- 0.08% (2)
wioskach - 0.08% (2)
dlatego - 0.08% (2)
tarana - 0.08% (2)
starsze - 0.08% (2)
cookie - 0.08% (2)
czemu - 0.08% (2)
wykryć - 0.08% (2)
kanał - 0.08% (2)
rss - 0.08% (2)
strona - 0.08% (2)
obrona - 0.08% (2)
gry - 0.08% (2)
wprowadzamy - 0.08% (2)
nazwę - 0.08% (2)
atakować. - 0.08% (2)
korzystać - 0.08% (2)
zwiadem - 0.08% (2)
ocal - 0.08% (2)
wiosce, - 0.08% (2)
jakiej - 0.08% (2)
ilości - 0.08% (2)
potwory - 0.08% (2)
pokonać - 0.08% (2)
graczami - 0.08% (2)
rozwój - 0.08% (2)
tworzyć - 0.08% (2)
sukces - 0.08% (2)
akcji - 0.08% (2)
królewskiej - 0.08% (2)
dane - 0.08% (2)
najwięcej - 0.08% (2)
zwiadu. - 0.08% (2)
planujemy - 0.08% (2)
nocnym - 0.08% (2)
wiadomo - 0.08% (2)
rodzinę - 0.08% (2)
bonusy - 0.08% (2)
jesteśmy - 0.08% (2)
wydarzenie - 0.08% (2)
królewską - 0.08% (2)
bardzo - 0.08% (2)
możliwość - 0.08% (2)
zwyczajnie - 0.08% (2)
dłużej - 0.08% (2)
idą - 0.08% (2)
bardziej - 0.08% (2)
nasze - 0.08% (2)
600 - 0.08% (2)
graczem - 0.08% (2)
dopiero - 0.08% (2)
podbój - 0.08% (2)
farmienia, - 0.08% (2)
dwa - 0.08% (2)
grubaski - 0.08% (2)
tarany - 0.08% (2)
klina - 0.08% (2)
wieś - 0.08% (2)
obrońca - 0.08% (2)
uda - 0.08% (2)
toporków - 0.08% (2)
rekrutacją - 0.08% (2)
zwykle - 0.08% (2)
stawiamy - 0.08% (2)
wsparcie - 0.08% (2)
wiem - 0.08% (2)
piki - 0.08% (2)
postawić - 0.08% (2)
produkować - 0.08% (2)
500 - 0.08% (2)
spokojnie - 0.08% (2)
szybko - 0.08% (2)
2-3 - 0.08% (2)
kuźnia - 0.08% (2)
spichlerz - 0.08% (2)
daleko - 0.08% (2)
ratusz - 0.08% (2)
światów. - 0.08% (2)
jednakże - 0.08% (2)
stajnia - 0.08% (2)
jeszcze - 0.08% (2)
okolicy. - 0.08% (2)
plemionach - 0.08% (2)
dalej. - 0.08% (2)
gdy - 0.08% (2)
poprzednich - 0.08% (2)
jedyny - 0.08% (2)
inna - 0.08% (2)
jako - 0.08% (2)
ode - 0.08% (2)
dotyczą - 0.08% (2)
jednym - 0.08% (2)
bliżej - 0.08% (2)
naszych - 0.08% (2)
zdanie - 0.08% (2)
wysyłać - 0.08% (2)
kilku - 0.08% (2)
maszynami - 0.08% (2)
pamiętaj, - 0.08% (2)
właśnie - 0.08% (2)
celu - 0.08% (2)
rekrutować - 0.08% (2)
określić - 0.08% (2)
uwagę - 0.08% (2)
niestety - 0.08% (2)
sie, - 0.08% (2)
powiedzieć - 0.08% (2)
akcje - 0.08% (2)
twoim - 0.08% (2)
przejmowania - 0.08% (2)
organizuj - 0.08% (2)
wolno - 0.08% (2)
offów - 0.08% (2)
minimum - 0.08% (2)
rozbudowy - 0.08% (2)
tych - 0.08% (2)
zależności - 0.08% (2)
zbyt - 0.08% (2)
straty. - 0.08% (2)
katapulty - 0.08% (2)
grubasów - 0.08% (2)
wsi - 0.08% (2)
symulatorze - 0.08% (2)
większość - 0.08% (2)
razy - 0.08% (2)
dziennie - 0.08% (2)
używać - 0.08% (2)
plemienia. - 0.08% (2)
pierwsze - 0.08% (2)
polecam - 0.08% (2)
kwietnia - 0.08% (2)
przejęciu - 0.08% (2)
wioski. - 0.08% (2)
dużo - 0.08% (2)
naszą - 0.08% (2)
godzinie - 0.08% (2)
się w - 0.42% (10)
nie ma - 0.29% (7)
w wiosce - 0.25% (6)
bez farmienia - 0.25% (6)
– jeśli - 0.21% (5)
2011, autor: - 0.21% (5)
do plemion - 0.21% (5)
nie jest - 0.21% (5)
| otagowano - 0.21% (5)
świat bez - 0.17% (4)
jeśli w - 0.17% (4)
że nie - 0.17% (4)
| skomentuj - 0.17% (4)
nawet jeśli - 0.17% (4)
tak by - 0.17% (4)
autor: zielony - 0.17% (4)
raz na - 0.13% (3)
dobrze jest - 0.13% (3)
więc w - 0.13% (3)
z grubasem - 0.13% (3)
wcześniej niż - 0.13% (3)
na początek - 0.13% (3)
niż my - 0.13% (3)
bez milisekund - 0.13% (3)
od razu - 0.13% (3)
w stanie - 0.13% (3)
w czasie - 0.13% (3)
samą sekundę - 0.13% (3)
wojska w - 0.13% (3)
w grze - 0.13% (3)
w okolicy - 0.13% (3)
wioska off - 0.13% (3)
zwiad na - 0.13% (3)
w plemieniu - 0.08% (2)
nie masz - 0.08% (2)
plemiona to - 0.08% (2)
nie wystarczy - 0.08% (2)
wspólne akcje - 0.08% (2)
by każdy - 0.08% (2)
sie, nie - 0.08% (2)
tego nie - 0.08% (2)
pamiętaj, że - 0.08% (2)
musisz wiedzieć - 0.08% (2)
z czasem - 0.08% (2)
do wioski - 0.08% (2)
jak bardzo - 0.08% (2)
poradnik plemiona - 0.08% (2)
o wioskę - 0.08% (2)
dzięki czemu - 0.08% (2)
korzystać z - 0.08% (2)
zwiadowca w - 0.08% (2)
ocal rodzinę - 0.08% (2)
starsze wpisy - 0.08% (2)
zwiadowców – - 0.08% (2)
zwiadu. po - 0.08% (2)
graczy o - 0.08% (2)
twoje decyzje - 0.08% (2)
dobrze by - 0.08% (2)
ważne by - 0.08% (2)
strategia | - 0.08% (2)
w zależności - 0.08% (2)
gry plemiona - 0.08% (2)
w akcji - 0.08% (2)
graczami w - 0.08% (2)
w między - 0.08% (2)
na milisekundy - 0.08% (2)
na tą - 0.08% (2)
iż ataki - 0.08% (2)
go przez - 0.08% (2)
z maszynami - 0.08% (2)
w niej - 0.08% (2)
po przejęciu - 0.08% (2)
się to - 0.08% (2)
– atak - 0.08% (2)
rodzinę królewską - 0.08% (2)
wpisy ocal - 0.08% (2)
← starsze - 0.08% (2)
autor: poradnik - 0.08% (2)
warto się - 0.08% (2)
kawaleria – - 0.08% (2)
na pewno - 0.08% (2)
że na - 0.08% (2)
zależności od - 0.08% (2)
na tym - 0.08% (2)
poradnik do - 0.08% (2)
jeśli uda - 0.08% (2)
jeśli ma - 0.08% (2)
w symulatorze - 0.08% (2)
początek | - 0.08% (2)
z poprzednich - 0.08% (2)
poprzednich światów. - 0.08% (2)
co zrobić - 0.08% (2)
się wysłać - 0.08% (2)
przejęciu wioski - 0.08% (2)
wioski z - 0.08% (2)
tą samą - 0.08% (2)
uwagę na - 0.08% (2)
opublikowano atak - 0.08% (2)
i wyśle - 0.08% (2)
kwietnia 2011, - 0.08% (2)
2011, autor: zielony - 0.17% (4)
autor: poradnik plemiona - 0.08% (2)
jesteśmy w stanie - 0.08% (2)
do wioski w - 0.08% (2)
zwiadowca w akcji - 0.08% (2)
atak | otagowano - 0.08% (2)
kanał rss z - 0.08% (2)
świat bez farmienia - 0.08% (2)
milisekund – atak - 0.08% (2)
opublikowano początek | - 0.08% (2)
z poprzednich światów. - 0.08% (2)
bez milisekund – - 0.08% (2)
w stanie pokonać - 0.08% (2)
wpisy ocal rodzinę - 0.08% (2)
na tą samą - 0.08% (2)
uwagę na milisekundy - 0.08% (2)
opublikowano atak | - 0.08% (2)
wcześniej niż my - 0.08% (2)
po przejęciu wioski - 0.08% (2)
poradnik do plemion - 0.08% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.