1.06 score from hupso.pl for:
polskikursblendera.pl



HTML Content


Titlepolski kurs blendera - ... dla wszystkich ...

Length: 45, Words: 6
Description ... dla wszystkich ...

Length: 22, Words: 2
Keywords pusty
Robots noodp
Charset UTF-8
Og Meta - Title exist
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name exist
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1036
Text/HTML 10.63 %
Headings H1 1
H2 5
H3 12
H4 0
H5 0
H6 0
H1
polski kurs blendera
H2
bge: sensor near
bge: sensor delay
bge: sensor always
bge: logic editor
bge: debug i trochę o ustawieniach
H3
tutoriale podstawowe
tutoriale średnio-trudne
tutoriale zaawansowane
zastosowania blendera
forum pkb
forum troman.pl
komentarze
nowości z blender.org
informacje dodatkowe
mini galeria
tematy
słowa kluczowe
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title exist
twitter:description exist
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 31
Pliki CSS 8
Pliki javascript 23
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 340
Linki wewnętrzne 11
Linki zewnętrzne 329
Linki bez atrybutu Title 202
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

kontakt /about
start /
mapa /mapa
spis /nawigacja/spis
tagi /nawigacja/tagi
galeria /galeria/
forum /forum
wejdź tutaj: start /nawigacja/start
kurs! /nawigacja/kursy/
o stronie /about/
polityka poprawności /about/polityka-poprawnosci/

Linki zewnętrzne

mapa kursów http://www.mindomo.com/view.htm?m=d810818269d541a6a9d58d43a383cce5
blender http://blender.org
testowe http://download.blender.org/release/
blendswap http://blendswap.com
cgtextures http://cgtextures.com
graphicall http://graphicall.org
hdri http://hdrmaps.com/freebies
ior http://refractiveindex.info
dof http://dofsimulator.net/pl/
kolory http://colorschemedesigner.com/
of http://www.openfootage.net/
p3d.in http://p3d.in/gallery/staffpicks
sketchfab https://sketchfab.com/models/popular
polski kurs blendera http://polskikursblendera.pl
forum http://polskikursblendera.pl/forum/
mapa http://polskikursblendera.pl/mapa/
książka http://polskikursblendera.pl/nawigacja/ksiazka/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/nawigacja/spis/
kursy w pkb http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/
kurs podstawowy http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom1/
kursy tematyczne http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/
animacja http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/kurs-tematyczny-animacja/
cząstki http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/kurs-tematyczny-czastki/
cycles http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/cycles/
nody http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/kurs-tematyczny-nody/
rigid body http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/rigid-body/
vse http://polskikursblendera.pl/nawigacja/kursy/kurs-poziom2/vse/
spis tutoriali http://polskikursblendera.pl/nawigacja/spis/
pokaż wszystkie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
podstawowe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
średnie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/srednie/
zaawansowane http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/zaawansowane/
zastosowania http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/zastosowania/
tagi http://polskikursblendera.pl/nawigacja/tagi/
interfejs http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/interfejsblendera/
modelowanie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/
tryb obiektowy http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/trybobiektowy/
tryb edycji http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/trybedycji/
tryb rzeźbienia http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/trybrzezbienia/
modyfikatory http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modyfikatory/
krzywe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/krzywe/
tekst http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/tekst/
materiały http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/materialy/
tekstury http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/materialy/tekstury/
uv http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/materialy/tekstury/uv/
animacja http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/
stabilizacja http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/stabilizacja/
vse http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/vse/
renderowanie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/renderowanie/
cycles http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/cycles/
wypalanie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/renderowanie/bake/
światło http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/swiatlo/
edytor nodów http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/edytornodow/
fotoxx http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/fotoxx/
gimp http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/gimp/
galeria http://polskikursblendera.pl/galeria/
prace miesiąca http://polskikursblendera.pl/galeria/prace-miesiaca/
galeria pkb http://polskikursblendera.pl/galeria/pkb/
galeria użytkowników http://polskikursblendera.pl/galeria/users/
galeria kursantów http://polskikursblendera.pl/galeria/kursantow/
galeria studentów http://polskikursblendera.pl/galeria/studentow/
galeria yabc-2013 http://polskikursblendera.pl/yabc2013/gallery/
o stronie http://polskikursblendera.pl/about/
autorzy http://polskikursblendera.pl/about/autorzy/
arek foks http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/arek/
bartek skorupa http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/bartekskorupa/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
piotr zgodziński http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/jubi/
witold jaworski http://polskikursblendera.pl/nawigacja/ksiazka/
polityka poprawności http://polskikursblendera.pl/about/polityka-poprawnosci/
podziękowania http://polskikursblendera.pl/about/podziekowania/
yabc-2013 http://polskikursblendera.pl/yabc2013/
materiały http://polskikursblendera.pl/yabc-2013-materialy-konferencyjne
galeria yabc-2013 http://polskikursblendera.pl/yabc2013/gallery/
http://facebook.com/polskikursblendera/
https://twitter.com/#!/piotao/polski-kurs-blendera
http://polskikursblendera.pl/feed/
  http://polskikursblendera.pl
bge: sensor near http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-near/
bge: sensor delay http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-delay/
bge: logic editor http://polskikursblendera.pl/bge-logic-editor/
bge: debug i trochę o ustawieniach http://polskikursblendera.pl/bge-ustawienia/
bge: wprowadzenie i zapowiedź http://polskikursblendera.pl/bge-intro/
przemodelowanie ula z gotowego modelu http://polskikursblendera.pl/przemodelowanie-ula-gotowego-modelu/
modelowanie piłki nożnej http://polskikursblendera.pl/modelowanie-pilki-noznej/
opcja follow http://polskikursblendera.pl/opcja-follow/
>>> tutaj znajdziesz więcej podstaw... http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
teksturowanie ula – szybka zmiana materiału http://polskikursblendera.pl/teksturowanie-ula-szybka-zmiana-materialu/
teksturowanie ula – poprawki uv http://polskikursblendera.pl/teksturowanie-ula-poprawki-uv/
tryb rzeźbienia – dyntopo http://polskikursblendera.pl/tryb-rzezbienia-dyntopo/
teksturowanie ula http://polskikursblendera.pl/teksturowanie-ula/
cycles: wypiekanie/baking http://polskikursblendera.pl/cycles-wypiekaniebaking/
vse: pasek tekst http://polskikursblendera.pl/vse-pasek-tekst/
vse: podgląd maski i jej jednoczesna edycja http://polskikursblendera.pl/vse-podglad-maski-jej-jednoczesna-edycja/
vse: kontrola prędkości http://polskikursblendera.pl/vse-kontrola-predkosci/
>>> więcej tutków średniego poziomu tutaj! http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/srednie/
bge: sensor always http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-always/
drivery cz.5 – py-drivers http://polskikursblendera.pl/drivery-cz-5-py-drivers/
drivery cz.4: typy zmiennych i custom properties http://polskikursblendera.pl/drivery-cz-4-typy-zmiennych-custom-properties/
drivery cz.3 – typy driverów http://polskikursblendera.pl/drivery-3/
drivery – cz.2 – krzywe i kontrola wartości http://polskikursblendera.pl/drivery-2/
zaawansowane teksturowanie ula http://polskikursblendera.pl/zaawansowane-teksturowanie-ula/
drivery – część pierwsza – podstawy http://polskikursblendera.pl/drivery-1/
kompilacja blendera pod linux z cmake http://polskikursblendera.pl/kompilacja-blendera-pod-linux-cmake/
>>> obejrzyj więcej zaawansowanych tutoriali. http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/zaawansowane/
tworzenie prostej gry: labirynt http://polskikursblendera.pl/bge-labirynt/
zastosowania: budowa przekładni planetarnej http://polskikursblendera.pl/przekladnia-planetarna/
modelowanie szkiełka zegarkowego http://polskikursblendera.pl/modelowanie-szkielka-zegarkowego/
modelowanie sprężyny http://polskikursblendera.pl/modelowanie-sprezyny/
modelowanie prostych kryształów http://polskikursblendera.pl/modelowanie-prostych-krysztalow/
zastosowania: tworzenie materiału gruszki http://polskikursblendera.pl/zastosowania-tworzenie-materialu-gruszki/
prosta animacja po trajektorii ósemki http://polskikursblendera.pl/zastosowania-animacja-trajektoria-osemki/
prosta animacja po trajektorii koła http://polskikursblendera.pl/zastosowania-animacja-trajektoria-kola/
>>> więcej zastosowań!!! http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/zastosowania/
2 http://polskikursblendera.pl/?paged=2
3 http://polskikursblendera.pl/?paged=3
4 http://polskikursblendera.pl/?paged=4
5 http://polskikursblendera.pl/?paged=5
6 http://polskikursblendera.pl/?paged=6
80 http://polskikursblendera.pl/?paged=80
następne » http://polskikursblendera.pl/?paged=2
bge: sensor near http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-near/
- http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-near/
pokaż całość → http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-near/
bge http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
podstawowe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
wszystko http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/
2.78 http://polskikursblendera.pl/tag/2-78/
bge http://polskikursblendera.pl/tag/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/tag/blender/
near http://polskikursblendera.pl/tag/near/
podstawy http://polskikursblendera.pl/tag/poziom1/
sensor http://polskikursblendera.pl/tag/sensor/
tutorial http://polskikursblendera.pl/tag/tutek/
bge: sensor delay http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-delay/
- http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-delay/
pokaż całość → http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-delay/
bge http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
podstawowe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
wszystko http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/
2.78 http://polskikursblendera.pl/tag/2-78/
bge http://polskikursblendera.pl/tag/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/tag/blender/
delay http://polskikursblendera.pl/tag/delay/
podstawy http://polskikursblendera.pl/tag/poziom1/
tutorial http://polskikursblendera.pl/tag/tutek/
bge: sensor always http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-always/
- http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-always/
pokaż całość → http://polskikursblendera.pl/bge-sensor-always/
bge http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
wszystko http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/
zaawansowane http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/zaawansowane/
2.78 http://polskikursblendera.pl/tag/2-78/
always http://polskikursblendera.pl/tag/always/
bge http://polskikursblendera.pl/tag/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/tag/blender/
sensor http://polskikursblendera.pl/tag/sensor/
tutorial http://polskikursblendera.pl/tag/tutek/
zaawansowane http://polskikursblendera.pl/tag/poziom3/
bge: logic editor http://polskikursblendera.pl/bge-logic-editor/
- http://polskikursblendera.pl/bge-logic-editor/
pokaż całość → http://polskikursblendera.pl/bge-logic-editor/
bge http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
podstawowe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
wszystko http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/
2.78 http://polskikursblendera.pl/tag/2-78/
bge http://polskikursblendera.pl/tag/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/tag/blender/
logic editor http://polskikursblendera.pl/tag/logic-editor/
podstawy http://polskikursblendera.pl/tag/poziom1/
tutorial http://polskikursblendera.pl/tag/tutek/
bge: debug i trochę o ustawieniach http://polskikursblendera.pl/bge-ustawienia/
- http://polskikursblendera.pl/bge-ustawienia/
pokaż całość → http://polskikursblendera.pl/bge-ustawienia/
bge http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
podstawowe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
2.78 http://polskikursblendera.pl/tag/2-78/
bge http://polskikursblendera.pl/tag/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/tag/blender/
debug http://polskikursblendera.pl/tag/debug/
podstawy http://polskikursblendera.pl/tag/poziom1/
ustawienia http://polskikursblendera.pl/tag/ustawienia/
wstęp http://polskikursblendera.pl/tag/wstep/
2 http://polskikursblendera.pl/?paged=2
3 http://polskikursblendera.pl/?paged=3
4 http://polskikursblendera.pl/?paged=4
5 http://polskikursblendera.pl/?paged=5
6 http://polskikursblendera.pl/?paged=6
80 http://polskikursblendera.pl/?paged=80
następne » http://polskikursblendera.pl/?paged=2
- http://polskikursblendera.pl/forum/index.php?action=.xml;type=rss2;sa=news;
forum pkb http://polskikursblendera.pl/forum/index.php
takie tam w ciągu trzech lat http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,3416.0.html
render animacji http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,3415.0.html
kamera osi z http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,3413.0.html
refleksy na bake'u z cycles http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,3412.0.html
jak zmodyfikować współrzędne myszy? http://polskikursblendera.pl/forum/index.php/topic,3411.0.html
- http://troman.pl/feed/
forum troman.pl http://troman.pl/
rolling template - szablon gry http://troman.pl/news/rolling-template-szablon-gry_id74
polski kurs blendera http://troman.pl/news/polski-kurs-blendera_id73
bge realistic forest http://troman.pl/news/bge-realistic-forest_id71
ekrany wczytywania http://troman.pl/news/ekrany-wczytywania_id64
narisoto arni girls http://troman.pl/news/narisoto-arni-girls_id66
piotao http://polskikursblendera.pl
poruszanie się i obsługa blendera http://polskikursblendera.pl/poruszanie-sie-i-obsluga-blendera/#comment-9750
poruszanie się i obsługa blendera http://polskikursblendera.pl/poruszanie-sie-i-obsluga-blendera/#comment-9742
bge: wprowadzenie i zapowiedź http://polskikursblendera.pl/bge-intro/#comment-9740
nsuidara http://nsuidara.x14.eu/
zaawansowane teksturowanie ula http://polskikursblendera.pl/zaawansowane-teksturowanie-ula/#comment-9718
piotao http://polskikursblendera.pl
o stronie http://polskikursblendera.pl/about/#comment-9705
- http://blender.org/rss
nowości z blender.org https://www.blender.org/
the top 30 blender developers 2016 https://www.blender.org/development/the-top-30-blender-developers-2016/
miyazaki tribute https://www.blender.org/user-stories/miyazaki-tribute/
siggraph 2016 report https://www.blender.org/media-exposure/siggraph-2016-report/
e-interiores: next-generation interior design with blender https://www.blender.org/user-stories/e-interiores-next-generation-interior-design-with-blender/
cosmos laundromat wins siggraph 2016 computer animation festival jury’s choice award https://www.blender.org/press/cosmos-laundromat-wins-siggraph-2016-computer-animation-festival-jurys-choice-award/
blender foundation certified trainer https://www.blendernetwork.org/piotr-arlukowicz
blender developer fund http://www.blender.org/foundation/development-fund/
animacja http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/
autorzy http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/
bge http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/bge/
blender http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/
cycles http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/cycles/
cząstki http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/symulacje/czastki/
drivery http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/drivery/
edytor nodów http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/edytornodow/
efekty (fx) http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/efekty-fx/
fluid http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/symulacje/fluid/
informacje http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/informacje/
interfejs http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/interfejsblendera/
konfiguracja http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/konfiguracja/
kości http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/kosci/
krzywe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/krzywe/
kurs http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/informacje/kurs/
linux http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/linux/
materiały http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/materialy/
miesiące http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/miesiace/
modelowanie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/
modyfikatory http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modyfikatory/
piotr arłukowicz http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/autors/piotao/
podstawowe http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/podstawy/
renderowanie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/renderowanie/
rigid body http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/symulacje/rigid-body/
symulacje http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/symulacje/
tekst http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/tekst/
tekstury http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/materialy/tekstury/
timelapse http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/timelapse/
tryb edycji http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/trybedycji/
tryb obiektowy http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/trybobiektowy/
tryb rzeźbienia http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/modelowanie/trybrzezbienia/
tutoriale http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/
uv http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/materialy/tekstury/uv/
vse http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/vse/
wszystko http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/
wtyczki http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/wtyczki/
www http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/www/
wydarzenia http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/wydarzenia/
wypalanie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/renderowanie/bake/
zaawansowane http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/zaawansowane/
zastosowania http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/zastosowania/
śledzenie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/animacja/sledzenie/
średnie http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/tutorial/srednie/
światło http://polskikursblendera.pl/category/wszystko/blender/swiatlo/
2.61 http://polskikursblendera.pl/tag/2-61/
2.62 http://polskikursblendera.pl/tag/2-62/
2.63 http://polskikursblendera.pl/tag/2-63/
2.64 http://polskikursblendera.pl/tag/2-64/
2.65 http://polskikursblendera.pl/tag/2-65/
2.66 http://polskikursblendera.pl/tag/2-66/
2.67 http://polskikursblendera.pl/tag/2-67/
2.69 http://polskikursblendera.pl/tag/2-69/
2.70 http://polskikursblendera.pl/tag/2-70/
2.73 http://polskikursblendera.pl/tag/2-73/
2.76 http://polskikursblendera.pl/tag/2-76/
animacja http://polskikursblendera.pl/tag/animacja/
bake http://polskikursblendera.pl/tag/bake/
blender http://polskikursblendera.pl/tag/blender/
bsdf http://polskikursblendera.pl/tag/bsdf/
cycles http://polskikursblendera.pl/tag/cycles/
cząstki http://polskikursblendera.pl/tag/czastki/
fizyka http://polskikursblendera.pl/tag/fizyka/
informacje http://polskikursblendera.pl/tag/informacje/
interfejs http://polskikursblendera.pl/tag/interfejs/
konfiguracja http://polskikursblendera.pl/tag/konfiguracja/
kurs http://polskikursblendera.pl/tag/kurs-2/
linux http://polskikursblendera.pl/tag/linux/
materiały http://polskikursblendera.pl/tag/materialy/
modelowanie http://polskikursblendera.pl/tag/modelowanie/
modyfikatory http://polskikursblendera.pl/tag/modyfikatory/
nody http://polskikursblendera.pl/tag/nody/
orientacje http://polskikursblendera.pl/tag/orientacje/
podstawy http://polskikursblendera.pl/tag/poziom1/
rigid body http://polskikursblendera.pl/tag/rigid-body/
rodzaje tekstur http://polskikursblendera.pl/tag/rodzaje-tekstur/
symulacja http://polskikursblendera.pl/tag/symulacja/
task http://polskikursblendera.pl/tag/task/
tekstury http://polskikursblendera.pl/tag/tekstury/
tryb edycji http://polskikursblendera.pl/tag/tryb-edycji/
tryb rzeźbienia http://polskikursblendera.pl/tag/tryb-rzezbienia/
tutorial http://polskikursblendera.pl/tag/tutek/
unwrap http://polskikursblendera.pl/tag/unwrap/
uv http://polskikursblendera.pl/tag/uv/
vse http://polskikursblendera.pl/tag/vse/
wstęp http://polskikursblendera.pl/tag/wstep/
wypas http://polskikursblendera.pl/tag/wypas/
zaawansowane http://polskikursblendera.pl/tag/poziom3/
średnio zaawansowany http://polskikursblendera.pl/tag/poziom2/
światło http://polskikursblendera.pl/tag/swiatlo/
treść licencji cc-by http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
- http://www.counterxxl.de
- http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/

Zdjęcia

Zdjęcia 10
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 10
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://polskikursblendera.pl/wp-content/unsafe/2017/01/img-bgesensnear-620x180-1.jpg
http://polskikursblendera.pl/wp-content/unsafe/2017/01/img-bgesensdelay-620x180-1.jpg
http://polskikursblendera.pl/wp-content/unsafe/2017/01/img-bgealways-620x180-1.jpg
http://polskikursblendera.pl/wp-content/unsafe/2016/12/pkb-bgelogiceditor-620x180-1.jpg
http://polskikursblendera.pl/wp-content/unsafe/2016/12/pkb-bgedebugustawienia-620x180-1.jpg
http://polskikursblendera.pl/wp-includes/images/rss.png
http://polskikursblendera.pl/wp-includes/images/rss.png
http://polskikursblendera.pl/wp-includes/images/rss.png
http://counterxxl.de/counter-x/count/counter.php?piotao
http://i.creativecommons.org/l/by/3.0/pl/88x31.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://counterxxl.de/counter-x/count/counter.php?piotao

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

--> mapa kursów blender testowe blendswap cgtextures graphicall hdri ior dof kolory of p3d.in sketchfab kontakt polski kurs blendera … dla wszystkich … - bge: sensor near start forum mapa książka tutoriale kursy w pkb kurs podstawowy kursy tematyczne animacja cząstki cycles nody rigid body vse spis tutoriali pokaż wszystkie podstawowe średnie zaawansowane zastosowania tagi interfejs modelowanie tryb obiektowy tryb edycji tryb rzeźbienia modyfikatory krzywe tekst materiały tekstury uv animacja stabilizacja vse renderowanie cycles wypalanie światło edytor nodów fotoxx gimp galeria prace miesiąca galeria pkb galeria użytkowników galeria kursantów galeria studentów galeria yabc-2013 o stronie autorzy arek foks bartek skorupa piotr arłukowicz piotr zgodziński witold jaworski polityka poprawności podziękowania yabc-2013 materiały galeria yabc-2013 blog znajdź: --> tutoriale podstawowebge: sensor near bge: sensor delay bge: logic editor bge: debug i trochę o ustawieniach bge: wprowadzenie i zapowiedź przemodelowanie ula z gotowego modelu modelowanie piłki nożnej opcja follow >>> tutaj znajdziesz więcej podstaw... tutoriale średnio-trudneteksturowanie ula – szybka zmiana materiału teksturowanie ula – poprawki uv tryb rzeźbienia – dyntopo teksturowanie ula cycles: wypiekanie/baking vse: pasek tekst vse: podgląd maski i jej jednoczesna edycja vse: kontrola prędkości >>> więcej tutków średniego poziomu tutaj! tutoriale zaawansowanebge: sensor always drivery cz.5 – py-drivers drivery cz.4: typy zmiennych i custom properties drivery cz.3 – typy driverów drivery – cz.2 – krzywe i kontrola wartości zaawansowane teksturowanie ula drivery – część pierwsza – podstawy kompilacja blendera pod linux z cmake >>> obejrzyj więcej zaawansowanych tutoriali. zastosowania blenderatworzenie prostej gry: labirynt zastosowania: budowa przekładni planetarnej modelowanie szkiełka zegarkowego modelowanie sprężyny modelowanie prostych kryształów zastosowania: tworzenie materiału gruszki prosta animacja po trajektorii ósemki prosta animacja po trajektorii koła >>> więcej zastosowań!!! mapa dla podróżników, spis dla niecierpliwych, tagi dla odkrywców, galeria dla inspiracji, forum dla społeczności! jesteś początkujący? nie wiesz jak zacząć? wejdź tutaj: start nowość: kurs! poniżej lista wszystkich postów: 1 2 3 4 5 6 … 80 następne » bge: sensor near sty 14 2017 near, to inaczej „blisko”. zobacz, jak można wykryć istnienie jakiegoś obiektu w pobliżu, bez kolizji, na odległość. dowiedz się, jak tworzyć proste elementy gry, aby potem zrobić wypasioną grę! zapraszam do oglądania. pokaż całość → bge · blender · piotr arłukowicz · podstawowe · tutoriale · wszystko 2.78bgeblendernearpodstawysensortutorial bge: sensor delay sty 4 2017 sensor delay to metoda na opóźnienie lub zwłokę. gdy lubimy coś odkładać na przyszłość, jest to idealny sensor dla nas! w materiale wideo tłumaczę działanie kilku podstawowych ustawień, jakie ten sensor udostępnia, porównuję go z sensorem always, oraz wyjaśniam, jak można uzyskać efekt przerywanej czasowo animacji. przy użyciu takich sensorów możemy nawet wykonać zegar. zapraszam! pokaż całość → bge · blender · piotr arłukowicz · podstawowe · tutoriale · wszystko 2.78bgeblenderdelaypodstawytutorial bge: sensor always sty 2 2017 czy coś, co ma trwać zawsze, może trwać tylko chwilę? sensor always dostarcza niezapomnianych przeżyć związanych z tym, że raz działa tylko raz, a innym razem przez cały czas. jak to możliwe? sam się przekonaj :) pokaż całość → bge · blender · piotr arłukowicz · tutoriale · wszystko · zaawansowane 2.78alwaysbgeblendersensortutorialzaawansowane bge: logic editor gru 29 2016 czas rozpocząć poznawanie szczegółów dotyczących edytora logiki gry. w tej części – logic editor! zapraszam do analizy opcji, które często są pomijane i czasami nawet ignorowane, mimo, że zapewniają sporo możliwości kontroli tego, co się wyświetla, a co się nie wyświetla. oczywiście chodzi o logic editor, czyli narzędzie do tworzenia gry, w którym ustawiać można ... pokaż całość → bge · blender · piotr arłukowicz · podstawowe · tutoriale · wszystko 2.78bgeblenderlogic editorpodstawytutorial bge: debug i trochę o ustawieniach gru 27 2016 budowanie gry to świetna sprawa, ale gdy coś nie działa, zaczyna się proces szukania błędów. prosty sposób na to pokazuję w tym filmie, a potem opowiadam o niektórych ustawieniach, które trzeba mieć włączone, aby można było tworzyć gry w ogólnym zarysie. jest to kolejna szczypta wiedzy na temat pracy w bge, należąca do serii blender ... pokaż całość → bge · blender · piotr arłukowicz · podstawowe · tutoriale 2.78bgeblenderdebugpodstawyustawieniawstęp 1 2 3 4 5 6 … 80 następne » forum pkbtakie tam w ciągu trzech lat 20170220 20:24render animacji 20170220 20:21kamera osi z 20170219 19:53refleksy na bake'u z cycles 20170219 17:35jak zmodyfikować współrzędne myszy? 20170218 23:24 forum troman.plrolling template - szablon gry 20160119 21:33polski kurs blendera 20141130 23:18bge realistic forest 20141120 13:55ekrany wczytywania 20140314 19:04narisoto arni girls 20140313 18:28komentarzepiotao o poruszanie się i obsługa blenderaoskar kielczyk o poruszanie się i obsługa blenderam. dunajski o bge: wprowadzenie i zapowiedźnsuidara o zaawansowane teksturowanie ulapiotao o o stronie nowości z blender.orgthe top 30 blender developers 2016 20161231 18:09miyazaki tribute 20161118 16:56siggraph 2016 report 20160807 13:10e-interiores: next-generation interior design with blender 20160728 10:56cosmos laundromat wins siggraph 2016 computer animation festival jury’s choice award 20160707 15:23informacje dodatkowe stronę prowadzi blender foundation certified trainer wspieramy deweloperów: blender developer fund jako gold sponsor mini galeria tematyanimacja autorzy bge blender cycles cząstki drivery edytor nodów efekty (fx) fluid informacje interfejs konfiguracja kości krzywe kurs linux materiały miesiące modelowanie modyfikatory piotr arłukowicz podstawowe renderowanie rigid body symulacje tekst tekstury timelapse tryb edycji tryb obiektowy tryb rzeźbienia tutoriale uv vse wszystko wtyczki www wydarzenia wypalanie zaawansowane zastosowania śledzenie średnie światło słowa kluczowe2.61 2.62 2.63 2.64 2.65 2.66 2.67 2.69 2.70 2.73 2.76 animacja bake blender bsdf cycles cząstki fizyka informacje interfejs konfiguracja kurs linux materiały modelowanie modyfikatory nody orientacje podstawy rigid body rodzaje tekstur symulacja task tekstury tryb edycji tryb rzeźbienia tutorial unwrap uv vse wstęp wypas zaawansowane średnio zaawansowany światło © 2017 polski kurs blendera (c) piotr arłukowicz,cc-by. zapytań: 109 w czasie: 0,772 s. polski kurs blendera jest stroną stworzoną w celach edukacyjnych dla zapaleńców, przez zapaleńca. wszystkie znaki handlowe i własności są zachowane przez odpowiednie podmioty a autor nie rości sobie do nich żadnych praw. większość treści na stronie jest autorska i nie narusza niczyich praw. serwis używa cookies. materiały ze strony mogą być używane zgodnie z licencją cc-by. o stronie | polityka poprawności | treść licencji cc-by -->


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 981

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 4.99% (49)
blender - 2.75% (27)
bge - 2.65% (26)
ale - 2.45% (24)
pod - 2.14% (21)
tutorial - 1.73% (17)
sensor - 1.53% (15)
bge: - 1.33% (13)
kurs - 1.22% (12)
tekst - 1.22% (12)
2016 - 1.12% (11)
tutoriale - 1.02% (10)
- 1.02% (10)
jak - 0.92% (9)
2017 - 0.92% (9)
tekstur - 0.92% (9)
piotr - 0.92% (9)
tryb - 0.92% (9)
galeria - 0.92% (9)
modelowanie - 0.82% (8)
zaawansowane - 0.82% (8)
dla - 0.82% (8)
czy - 0.82% (8)
blendera - 0.82% (8)
arłukowicz - 0.82% (8)
ula - 0.82% (8)
podstawowe - 0.71% (7)
się - 0.71% (7)
vse - 0.71% (7)
gry - 0.71% (7)
podstawy - 0.61% (6)
cycles - 0.61% (6)
pokaż - 0.61% (6)
animacja - 0.61% (6)
drivery - 0.61% (6)
sty - 0.51% (5)
logic - 0.51% (5)
editor - 0.51% (5)
always - 0.51% (5)
całość - 0.51% (5)
- 0.51% (5)
teksturowanie - 0.51% (5)
materiały - 0.51% (5)
że - 0.51% (5)
wszystko - 0.51% (5)
czas - 0.51% (5)
jest - 0.51% (5)
zastosowania - 0.51% (5)
near - 0.51% (5)
autor - 0.41% (4)
>>> - 0.41% (4)
polski - 0.41% (4)
- 0.41% (4)
forum - 0.41% (4)
delay - 0.41% (4)
więcej - 0.41% (4)
stronie - 0.41% (4)
raz - 0.41% (4)
można - 0.41% (4)
rzeźbienia - 0.41% (4)
gru - 0.31% (3)
coś - 0.31% (3)
linux - 0.31% (3)
przez - 0.31% (3)
temat - 0.31% (3)
informacje - 0.31% (3)
mapa - 0.31% (3)
działa - 0.31% (3)
vse: - 0.31% (3)
zapraszam - 0.31% (3)
... - 0.31% (3)
--> - 0.31% (3)
cc-by - 0.31% (3)
yabc-2013 - 0.31% (3)
ior - 0.31% (3)
pkb - 0.31% (3)
cząstki - 0.31% (3)
rigid - 0.31% (3)
body - 0.31% (3)
średnie - 0.31% (3)
tutaj - 0.31% (3)
edycji - 0.31% (3)
modyfikatory - 0.31% (3)
krzywe - 0.31% (3)
tekstury - 0.31% (3)
światło - 0.31% (3)
edytor - 0.31% (3)
interfejs - 0.31% (3)
ustawieniach - 0.31% (3)
debug - 0.31% (3)
- 0.2% (2)
nody - 0.2% (2)
wprowadzenie - 0.2% (2)
podstawowy - 0.2% (2)
prosty - 0.2% (2)
tym - 0.2% (2)
interior - 0.2% (2)
kontrola - 0.2% (2)
lat - 0.2% (2)
20170220 - 0.2% (2)
animacji - 0.2% (2)
20170219 - 0.2% (2)
poruszanie - 0.2% (2)
obsługa - 0.2% (2)
top - 0.2% (2)
siggraph - 0.2% (2)
tej - 0.2% (2)
wypas - 0.2% (2)
cc-by. - 0.2% (2)
używa - 0.2% (2)
praw. - 0.2% (2)
zapowiedź - 0.2% (2)
zaawansowany - 0.2% (2)
średnio - 0.2% (2)
wstęp - 0.2% (2)
developer - 0.2% (2)
wszystkich - 0.2% (2)
start - 0.2% (2)
bake - 0.2% (2)
kości - 0.2% (2)
konfiguracja - 0.2% (2)
kursy - 0.2% (2)
które - 0.2% (2)
autorzy - 0.2% (2)
następne - 0.2% (2)
gdy - 0.2% (2)
polityka - 0.2% (2)
nodów - 0.2% (2)
trajektorii - 0.2% (2)
tworzyć - 0.2% (2)
proste - 0.2% (2)
gry, - 0.2% (2)
aby - 0.2% (2)
potem - 0.2% (2)
prosta - 0.2% (2)
wypalanie - 0.2% (2)
renderowanie - 0.2% (2)
tworzenie - 0.2% (2)
budowa - 0.2% (2)
lub - 0.2% (2)
zastosowania: - 0.2% (2)
typy - 0.2% (2)
tylko - 0.2% (2)
spis - 0.2% (2)
tutoriali - 0.2% (2)
sam - 0.2% (2)
wszystkie - 0.2% (2)
trochę - 0.2% (2)
tagi - 0.2% (2)
może - 0.2% (2)
poprawności - 0.2% (2)
trwać - 0.2% (2)
obiektowy - 0.2% (2)
nawet - 0.2% (2)
przy - 0.2% (2)
efekt - 0.2% (2)
jakie - 0.2% (2)
materiału - 0.2% (2)
piotr arłukowicz - 0.82% (8)
bge: sensor - 0.71% (7)
arłukowicz · - 0.51% (5)
pokaż całość - 0.51% (5)
· blender - 0.51% (5)
teksturowanie ula - 0.51% (5)
· piotr - 0.51% (5)
całość → - 0.51% (5)
logic editor - 0.51% (5)
bge · - 0.51% (5)
blender · - 0.51% (5)
· tutoriale - 0.51% (5)
→ bge - 0.51% (5)
tutoriale · - 0.41% (4)
podstawowe · - 0.41% (4)
· podstawowe - 0.41% (4)
· wszystko - 0.41% (4)
kurs blendera - 0.41% (4)
polski kurs - 0.41% (4)
edycji tryb - 0.31% (3)
rigid body - 0.31% (3)
sensor near - 0.31% (3)
sensor always - 0.31% (3)
sensor delay - 0.31% (3)
się i - 0.2% (2)
80 następne - 0.2% (2)
zaawansowane zastosowania - 0.2% (2)
poruszanie się - 0.2% (2)
i obsługa - 0.2% (2)
o poruszanie - 0.2% (2)
cycles cząstki - 0.2% (2)
blender developer - 0.2% (2)
co się - 0.2% (2)
informacje interfejs - 0.2% (2)
linux materiały - 0.2% (2)
uv vse - 0.2% (2)
interfejs konfiguracja - 0.2% (2)
kurs linux - 0.2% (2)
rzeźbienia tutorial - 0.2% (2)
... pokaż - 0.2% (2)
zaawansowane teksturowanie - 0.2% (2)
obiektowy tryb - 0.2% (2)
i zapowiedź - 0.2% (2)
prosta animacja - 0.2% (2)
po trajektorii - 0.2% (2)
… 80 - 0.2% (2)
następne » - 0.2% (2)
drivery – - 0.2% (2)
>>> więcej - 0.2% (2)
bge: wprowadzenie - 0.2% (2)
animacja po - 0.2% (2)
o ustawieniach - 0.2% (2)
i trochę - 0.2% (2)
4 2017 - 0.2% (2)
jest to - 0.2% (2)
bge: debug - 0.2% (2)
polityka poprawności - 0.2% (2)
edytor nodów - 0.2% (2)
a autor - 0.2% (2)
→ bge · - 0.51% (5)
piotr arłukowicz · - 0.51% (5)
· piotr arłukowicz - 0.51% (5)
bge · blender - 0.51% (5)
pokaż całość → - 0.51% (5)
blender · piotr - 0.51% (5)
całość → bge - 0.51% (5)
· blender · - 0.51% (5)
· podstawowe · - 0.41% (4)
tutoriale · wszystko - 0.41% (4)
· tutoriale · - 0.41% (4)
arłukowicz · podstawowe - 0.41% (4)
polski kurs blendera - 0.41% (4)
podstawowe · tutoriale - 0.41% (4)
tryb edycji tryb - 0.31% (3)
bge: sensor near - 0.31% (3)
tryb obiektowy tryb - 0.2% (2)
80 następne » - 0.2% (2)
prosta animacja po - 0.2% (2)
bge: wprowadzenie i - 0.2% (2)
trochę o ustawieniach - 0.2% (2)
i trochę o - 0.2% (2)
bge: debug i - 0.2% (2)
bge: logic editor - 0.2% (2)
bge: sensor delay - 0.2% (2)
edycji tryb rzeźbienia - 0.2% (2)
poruszanie się i - 0.2% (2)
o poruszanie się - 0.2% (2)
informacje interfejs konfiguracja - 0.2% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.