2.27 score from hupso.pl for:
pedagogszkolny.pl



HTML Content


Titlepedagog szkolny - news

Length: 22, Words: 4
Description praca pedagoga szkolnego : zadania i obowi?zki, uregulowania prawne, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, diagnoza,scenariusze zaj??, instytucje wsp?pracuj?ce

Length: 161, Words: 20
Keywords pedagog szkolny, pedagog, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, wychowanie, opieka, profilaktyka, dzieci, dostosowanie wymaga?
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 3427
Text/HTML 22.74 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
dyskutowane rozwi?zania nie przewiduj? wy??czenia ?adnej z grup nauczycieli spod unormowa? karty nauczyciela.
propozycje:
4 kwietnia maj? by? przedstawione przez men szczeg?owe rozwi?zania, kt?re zaczn? obowi?zywa? od przysz?ego roku. zobaczymy na ile b?d? one zgodne z propozycjami opisanymi powy?ej.
a co najwa?niejsze na ka?dym poziomie kszta?cenia b?d? potrzebni doradcy zawodowi i w ka?dej plac?wce maj? by? zatrudnieni psycholodzy i pedagodzy a to w?a?nie daje wielu nauczycielom szans? na prac?.
komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r.
po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami.
w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y.
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
kaziu
gosiap75
michal l
kazia
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
b
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
dyskutowane rozwi?zania nie przewiduj? wy??czenia ?adnej z grup nauczycieli spod unormowa? karty nauczyciela.
propozycje:
4 kwietnia maj? by? przedstawione przez men szczeg?owe rozwi?zania, kt?re zaczn? obowi?zywa? od przysz?ego roku. zobaczymy na ile b?d? one zgodne z propozycjami opisanymi powy?ej.
a co najwa?niejsze na ka?dym poziomie kszta?cenia b?d? potrzebni doradcy zawodowi i w ka?dej plac?wce maj? by? zatrudnieni psycholodzy i pedagodzy a to w?a?nie daje wielu nauczycielom szans? na prac?.
komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r.
po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami.
w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y.
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
kaziu
gosiap75
michal l
kazia
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
i
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
dyskutowane rozwi?zania nie przewiduj? wy??czenia ?adnej z grup nauczycieli spod unormowa? karty nauczyciela.
propozycje:
4 kwietnia maj? by? przedstawione przez men szczeg?owe rozwi?zania, kt?re zaczn? obowi?zywa? od przysz?ego roku. zobaczymy na ile b?d? one zgodne z propozycjami opisanymi powy?ej.
a co najwa?niejsze na ka?dym poziomie kszta?cenia b?d? potrzebni doradcy zawodowi i w ka?dej plac?wce maj? by? zatrudnieni psycholodzy i pedagodzy a to w?a?nie daje wielu nauczycielom szans? na prac?.
komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r.
po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami.
w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y.
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
kaziu
gosiap75
michal l
kazia
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
em
Bolds strong 35
b 35
i 35
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 6
Pliki CSS 1
Pliki javascript 5
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 189
Linki wewnętrzne 177
Linki zewnętrzne 12
Linki bez atrybutu Title 144
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

strona g??wna index.php
artyku?y i scenariusze zaj?? articles.php
news news.php
linki weblinks.php
forum forum/index.php
szukaj search.php
mapa strony viewpage.php?page_id=48
regulamin viewpage.php?page_id=102
strona g??wna index.php
charakterystyka zawodu viewpage.php?page_id=1
warunki zatrudnienia viewpage.php?page_id=3
wymagane kwalifikacje viewpage.php?page_id=5
dokumentacja viewpage.php?page_id=6
awans zawodowy viewpage.php?page_id=91
pomoc materialna viewpage.php?page_id=7
pomoc psych-ped. viewpage.php?page_id=10
diagnoza viewpage.php?page_id=17
dostosowanie wymaga? viewpage.php?page_id=71
problemy w nauce-?wiczenia viewpage.php?page_id=119
sprawdzian/egzamin viewpage.php?page_id=118
odpowiedzialno?? nieletnich viewpage.php?page_id=26
plac?wki specjalistyczne viewpage.php?page_id=24
ksi??ki viewpage.php?page_id=28
inne viewpage.php?page_id=172
artyku?y i scenariusze zaj?? articles.php
news news.php
linki weblinks.php
forum forum/index.php
pliki do pobrania downloads.php
akty prawne viewpage.php?page_id=33
szukaj search.php
kontakt contact.php
karina12 profile.php?lookup=1948
gwiazdeczka25 profile.php?lookup=62993
betti0705 profile.php?lookup=91274
ciekawy przypadek jaki... articles.php?article_id=144
w?a?nie przeprowadzi?a... articles.php?article_id=59
to by?o w krakowie, mi... articles.php?article_id=141
tak wiem o takiej mo?l... articles.php?article_id=141
mia?em przypadek pierw... articles.php?article_id=141
czyli musi jeszcze by?... news.php?readmore=1060
tak jak pisze [b]ergo[... news.php?readmore=1060
nie, poniewa? zgodnie ... news.php?readmore=1060
czy w przypadku wprowa... news.php?readmore=1060
...bo nikt nie wie o c... news.php?readmore=1063
a ja zaczynam dopiero ... viewpage.php?page_id=168
?wietne, z tego co pis... viewpage.php?page_id=109
dzi?kuj? , pomys?owe i... viewpage.php?page_id=109
fantastyczna! viewpage.php?page_id=109
super!!! viewpage.php?page_id=109
reforma forum/viewthread.php?thread_id=4109&pid=39623#post_39623
reszta profile.php?lookup=465
niebieski wieloryb forum/viewthread.php?thread_id=4181&pid=39622#post_39622
reszta profile.php?lookup=465
zesp? aspergera forum/viewthread.php?thread_id=2366&pid=39621#post_39621
kazimierz profile.php?lookup=1
filmy o tematyce profilakt... forum/viewthread.php?thread_id=480&pid=39617#post_39617
majka123 profile.php?lookup=13061
doradztwo zawodowe forum/viewthread.php?thread_id=1302&pid=39600#post_39600
reszta profile.php?lookup=465
rodzice nie chc? ucznia z a... forum/viewthread.php?thread_id=3037&pid=39588#post_39588
ss profile.php?lookup=5009
sta? na dyplomowanego forum/viewthread.php?thread_id=1696&pid=39585#post_39585
reszta profile.php?lookup=465
obowi?zek szkolny - pismo d... forum/viewthread.php?thread_id=802&pid=39580#post_39580
reszta profile.php?lookup=465
zaj?cia rewalidacyjne forum/viewthread.php?thread_id=516&pid=39575#post_39575
reszta profile.php?lookup=465
wsp?praca z s?dem/kuratorami forum/viewthread.php?thread_id=1413&pid=39568#post_39568
karkalmaz profile.php?lookup=62286
ponadwymiarowe/nadliczbowe forum/viewthread.php?thread_id=2734&pid=39565#post_39565
reszta profile.php?lookup=465
petycja- wysy?amy od ponied... forum/viewthread.php?thread_id=2834&pid=39562#post_39562
kazimierz profile.php?lookup=1
zagr. niedost. spo?. - orze... forum/viewthread.php?thread_id=3074&pid=39540#post_39540
wosiu profile.php?lookup=9109
obowi?zkowa lektura na waka... forum/viewthread.php?thread_id=648&pid=39535#post_39535
reszta profile.php?lookup=465
dziecko partnerem? forum/viewthread.php?thread_id=4179&pid=39528#post_39528
lukrecja profile.php?lookup=55735
nowy ipe-t? forum/viewthread.php?thread_id=2523&pid=39527#post_39527
reszta profile.php?lookup=465
opieka prawna forum/viewthread.php?thread_id=1121&pid=39491#post_39491
majlena profile.php?lookup=49556
dodatek "trudny" forum/viewthread.php?thread_id=1379&pid=39473#post_39473
zetka profile.php?lookup=3458
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
1 komentarz news.php?readmore=1063#comments
- print.php?type=n&item_id=1063
kazimierz profile.php?lookup=1
0 komentarzy news.php?readmore=1062#comments
- print.php?type=n&item_id=1062
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
0 komentarzy news.php?readmore=1061#comments
- print.php?type=n&item_id=1061
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
20 komentarzy news.php?readmore=1060#comments
- print.php?type=n&item_id=1060
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
5 komentarzy news.php?readmore=1057#comments
- print.php?type=n&item_id=1057
kazimierz profile.php?lookup=1
20 komentarzy news.php?readmore=1056#comments
- print.php?type=n&item_id=1056
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
2 komentarzy news.php?readmore=1055#comments
- print.php?type=n&item_id=1055
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
czytaj wi?cej news.php?readmore=1054
6 komentarzy news.php?readmore=1054#comments
- print.php?type=n&item_id=1054
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
0 komentarzy news.php?readmore=1052#comments
- print.php?type=n&item_id=1052
kazimierz profile.php?lookup=1
22 komentarzy news.php?readmore=1051#comments
- print.php?type=n&item_id=1051
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
3 komentarzy news.php?readmore=1050#comments
- print.php?type=n&item_id=1050
2 news.php?rowstart=11
3 news.php?rowstart=22
4 news.php?rowstart=33
91 news.php?rowstart=990
zarejestruj si? register.php
nowe has?o lostpassword.php
kazimierz profile.php?lookup=1
reszta profile.php?lookup=465
ergo profile.php?lookup=5397
kaczuszka1313 profile.php?lookup=31445
kaczuszka1313 profile.php?lookup=31445
dabix profile.php?lookup=1756
gosiap75 profile.php?lookup=13537
kaczuszka1313 profile.php?lookup=31445
agnus profile.php?lookup=43755
viola1 profile.php?lookup=5709
kazimierz profile.php?lookup=1
gosiap75 profile.php?lookup=13537
gosiap75 profile.php?lookup=13537
mucha27 profile.php?lookup=11471
kazimierz profile.php?lookup=1
reszta profile.php?lookup=465
reszta profile.php?lookup=465
reszta profile.php?lookup=465
kasiareed profile.php?lookup=72329
reszta profile.php?lookup=465
archiwum shoutboksa infusions/shoutbox_panel/shoutbox_archive.php
reforma forum/viewthread.php?thread_id=4109
niebieski wieloryb forum/viewthread.php?thread_id=4181
zesp? aspergera forum/viewthread.php?thread_id=2366
filmy o tematyce pr... forum/viewthread.php?thread_id=480
doradztwo zawodowe forum/viewthread.php?thread_id=1302
projekt nowego ro... forum/viewthread.php?thread_id=606
petycja- wysy?amy... forum/viewthread.php?thread_id=2834
godziny pedagoga ... forum/viewthread.php?thread_id=1766
zaj?cia rewalidac... forum/viewthread.php?thread_id=516
zatrudnienie peda... forum/viewthread.php?thread_id=47

Linki zewnętrzne

forum dla rodzic?w http://pedagogszkolny.pl/forum/index.php
zach?cam do polubienia nas na facebook'u http://www.facebook.com/pages/pedagogszkolnypl/300524709978553
- http://www.facebook.com/pages/pedagogszkolnypl/300524709978553
men.gov.pl https://men.gov.pl/ministerstwo/informacje/zespol-do-spraw-statusu-zawodowego-pracownikow-oswiaty-spotkanie-grup-roboczych-w-men.html
www.znp.edu.pl http://www.znp.edu.pl/element/3023/obnizka_pensji_nauczycieli._nie_zgadzamy_sie_na_propozycje_men
www.bibliotekawszkole.pl http://www.bibliotekawszkole.pl/news.php?id=599
serwisy.gazetaprawna.pl http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1019632,zmiany-w-karcie-nauczyciela-przywileje.html
www.solidarnosc.org.pl http://www.solidarnosc.org.pl/oswiata/index.php/prezyduim-skoiw/2724-komunikat-z-obrad-grupy-roboczej-do-spraw-czasu-i-warunkow-pracy-nauczycieli-powoanej-przez-zespo-do-spraw-statusu-zawodowego-pracownikow-owiaty-warszawa-3-lutego-2017-r.html
forsal.pl http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hodujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierzaja.html
http://oskko.edu..
..hp?w=58270
http://oskko.edu.pl/forum/watek.php?w=58270
nick jones http://php-fusion.co.uk/news.php
harly http://php-fusion.openworld.dk/

Zdjęcia

Zdjęcia 233
Zdjęcia bez atrybutu ALT 160
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 213
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

themes/brightcopper/images/darksilver_03.png
themes/brightcopper/images/darksilver_06.png
../foto2/b.jpg
themes/brightcopper/images/darksilver_11.png
themes/brightcopper/images/darksilver_13.png
themes/brightcopper/images/darksilver_23.png
themes/brightcopper/images/darksilver_27.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/panel_off.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
../foto2/facebook.jpg
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/solidarnosc.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/men.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/znp.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/matrix.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/zalewska.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/books1.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/znp.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/men.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/solidarnosc.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/yes.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/smiley/wink.gif
images/smiley/smile.gif
images/smiley/wink.gif
images/smiley/wink.gif
images/smiley/wink.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/spacer.png
images/spacer.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilver_34.png
themes/brightcopper/images/darksilver_38.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

themes/brightcopper/images/darksilver_03.png
themes/brightcopper/images/darksilver_06.png
../foto2/b.jpg
themes/brightcopper/images/darksilver_11.png
themes/brightcopper/images/darksilver_13.png
themes/brightcopper/images/darksilver_23.png
themes/brightcopper/images/darksilver_27.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/panel_off.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
../foto2/facebook.jpg
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/solidarnosc.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/men.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/znp.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/matrix.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/zalewska.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/books1.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/znp.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/men.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/solidarnosc.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/yes.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/spacer.png
images/spacer.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilver_34.png
themes/brightcopper/images/darksilver_38.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

issn 2081 - 6375 :: strona g??wna :: artyku?y i scenariusze zaj?? :: news :: linki :: forum :: szukaj :: mapa strony :: regulamin nawigacja strona g??wna charakterystyka zawodu warunki zatrudnienia wymagane kwalifikacje dokumentacja awans zawodowy pomoc materialna pomoc psych-ped. diagnoza dostosowanie wymaga? problemy w nauce-?wiczenia sprawdzian/egzamin odpowiedzialno?? nieletnich plac?wki specjalistyczne ksi??ki inne artyku?y i scenariusze zaj?? news linki forum pliki do pobrania akty prawne szukaj kontakt aktualnie online go?ci online: 11 u?ytkownik?w online: 2 karina12, gwiazdeczka25 ??cznie u?ytkownik?w: 20,987 najnowszy u?ytkownik: betti0705 ostatnie komentarze scenariusze ciekawy przypadek jaki... w?a?nie przeprowadzi?a... to by?o w krakowie, mi... tak wiem o takiej mo?l... mia?em przypadek pierw... zdj?cia brak komentarzy newsy czyli musi jeszcze by?... tak jak pisze [b]ergo[... nie, poniewa? zgodnie ... czy w przypadku wprowa... ...bo nikt nie wie o c... artyku?y a ja zaczynam dopiero ... ?wietne, z tego co pis... dzi?kuj? , pomys?owe i... fantastyczna! super!!! zapraszam do wsp?tworzenia strony. do dodawania news?w, link?w, artyku??w i scenariuszy ( po zalogowaniu, zak?adki: dodaj link, dodaj artyku? lub scenariusz, dodaj newsa ) oraz do odpowiedzi na pytania pojawiaj?ce si? na forum. forum dla rodzic?w zach?cam do polubienia nas na facebook'u ostatnio poruszane tematy temat obejrze? odpowiedzi ostatni post reforma zatrudnienie 15921 378 reszta 23. marzec 2017 21:12 niebieski wieloryb wychowanie 410 14 reszta 23. marzec 2017 16:52 zesp? aspergera pomoc psychologiczno-pedagogiczna 5996 125 kazimierz 23. marzec 2017 15:18 filmy o tematyce profilakt... szkolenia, kampanie, programy 1619 27 majka123 23. marzec 2017 13:40 doradztwo zawodowe r?no?ci 2020 35 reszta 22. marzec 2017 16:22 rodzice nie chc? ucznia z a... wychowanie 2545 62 ss 21. marzec 2017 22:05 sta? na dyplomowanego awans zawodowy 880 25 reszta 21. marzec 2017 19:47 obowi?zek szkolny - pismo d... dokumentacja 6614 149 reszta 21. marzec 2017 18:35 zaj?cia rewalidacyjne pomoc psychologiczno-pedagogiczna 23719 503 reszta 21. marzec 2017 08:45 wsp?praca z s?dem/kuratorami wychowanie 1564 44 karkalmaz 20. marzec 2017 20:31 ponadwymiarowe/nadliczbowe prawo o?wiatowe 4609 86 reszta 20. marzec 2017 13:19 petycja- wysy?amy od ponied... zatrudnienie 30657 557 kazimierz 20. marzec 2017 11:26 zagr. niedost. spo?. - orze... pomoc psychologiczno-pedagogiczna 2870 71 wosiu 17. marzec 2017 20:38 obowi?zkowa lektura na waka... prawo o?wiatowe 4646 69 reszta 17. marzec 2017 17:33 dziecko partnerem? wychowanie 166 4 lukrecja 17. marzec 2017 09:53 nowy ipe-t? pomoc psychologiczno-pedagogiczna 8993 138 reszta 17. marzec 2017 08:40 opieka prawna opieka 2153 73 majlena 15. marzec 2017 14:31 dodatek "trudny" prawo o?wiatowe 627 13 zetka 14. marzec 2017 17:24 krajowa sekcja o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??" - komunikat krajowa sekcja o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??" - komunikat komunikat krajowej sekcji o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??" z obrad prezydium rady ksoiw w dniach 21-22 marca br. i spotkania z prezydium komisji krajowej nszz "solidarno??". nszz „solidarno??” nie popiera akcji protestacyjnej zapowiadanej na 31 marca br., poniewa? krajowa sekcja o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??" nadal jest w trakcie negocjacji z rz?dem rp i oczekuje realizacji ustale? w sprawie podwy?ek p?ac w o?wiacie ze spotkania z premier beat? szyd?o w listopadzie ub. roku. w trakcie negocjacji nszz "solidarno??"; sprzeciwi?a si? pomys?owi wprowadzenia kolejnych stopni awansu zawodowego. prezydium komisji krajowej nszz "solidarno??" zadeklarowa?o, ?e b?dzie wspiera?o dzia?ania krajowej sekcji o?wiaty i wychowania. krajowa sekcja o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??"; nie popiera zapowiadanego na 31 marca br. protestu. nszz "solidarno??" ma inne postulaty i prowadzi negocjacje z rz?dem rp na temat podwy?ek p?ac w o?wiacie i statusu zawodowego nauczycieli oraz innych pracownik?w o?wiaty. zgodnie z obowi?zuj?cym prawem, osoby ze szk? obj?tych strajkiem, kt?re nie przyst?pi? do niego, nie mog? mie? potr?conego wynagrodzenia za dzie? 31 marca br. w listopadzie ub. roku podczas pierwszego spotkania prezydium ksoiw z premier beat? szyd?o ustalono, ?e po pierwszym kwartale 2017 r. rz?d rp przedstawi drog? doj?cia do wy?szych p?ac w o?wiacie. prezydium ksoiw oczekuje od rz?du realizacji postulat?w p?acowych zg?oszonych przez nszz „solidarno??” i wprowadzenia korzystnych zmian w systemie wynagradzania nauczycieli oraz pracownik?w niepedagogicznych. ko?cz? si? prace zespo?u do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty. podczas prac grup roboczych przedstawiciele nszz "solidarno??" zg?osili szereg korzystnych propozycji w sprawie wynagrodze?, warunk?w pracy itd. z krytyk? naszego zwi?zku spotka?y si? propozycje men, np. wprowadzenia kolejnych stopni awansu zawodowego lub powi?zania oceny pracy nauczycieli z wysoko?ci? ich wynagrodzenia. przedstawiciele ksoiw, bior?cy udzia? w spotkaniach, zg?aszali tak?e zastrze?enia odno?nie organizacji prac grup roboczych, m.in. brak uzgodnie? w sprawie zmian termin?w spotka?, nieterminowe przesy?anie materia??w roboczych. uniemo?liwi?o to udzia? naszych przedstawicieli w pracach grupy w dniu 6 marca br. podczas spotkania prezydium ksoiw z prezydium komisji krajowej przewodnicz?cy kk piotr duda zadeklarowa?, ?e komisja krajowa nszz "solidarno??" b?dzie wspiera?a dzia?ania krajowej sekcji o?wiaty i wychowania w rozmowach z rz?dem rp i innych dzia?aniach w kierunku wzrostu wynagrodze? pracownik?w o?wiaty i wprowadzenia korzystnych zmian w statusie zawodowym nauczyciela. w zwi?zku z rozpowszechnianymi nieprawdziwymi informacjami dotycz?cymi kwestii wynagradzania i statusu nauczycieli bibliotekarzy oraz nauczycieli specjalist?w (pedagog?w, psycholog?w, logoped?w) prezydium ksoiw informuje, ?e przepisy w zakresie obejmowania tych nauczycieli kart? nauczyciela i ?r?d?a finansowania nie zmieni?y si? i nie s? planowane zmiany w tym zakresie. wnioskiem przedstawicieli nszz "solidarno??" podczas rozm?w w men by?o ujednolicenie i zapisanie w karcie nauczyciela pensum nauczycieli specjalist?w do 20 godzin tygodniowo. kazimierz dnia 22. marzec 2017 · 1 komentarz · 204 czyta? · zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty – spotkanie grup roboczych w men zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty – spotkanie grup roboczych w men we wtorek, 21 marca br. w gmachu ministerstwa edukacji odby?o si? spotkanie grup roboczych pracuj?cych w ramach zespo?u do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty. w pracach zespo?u bior? udzia? przedstawiciele reprezentatywnych zwi?zk?w zawodowych zrzeszaj?cych nauczycieli, og?lnopolskich organizacji jednostek samorz?du terytorialnego, wchodz?cych w sk?ad komisji wsp?lnej rz?du i samorz?du terytorialnego, oraz przedstawiciele ministerstw. minister anna zalewska, przewodnicz?ca zespo?u powo?a?a cztery grupy robocze, kt?rych zadaniem jest przedyskutowanie kierunk?w zmian w zakresie finansowania o?wiaty i statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty, w zwi?zku z tym, ?e obecne rozwi?zania oceniane s? jako nieadekwatne do wsp?czesnych warunk?w spo?ecznych, ekonomicznych, demograficznych. na kolejnych spotkaniach grup roboczych analizowano mo?liwo?? wdro?enia rozwi?za? optymalizuj?cych zasady finasowania zada? o?wiatowych przez jednostki samorz?du terytorialnego, zracjonalizowania systemu wynagradzania nauczycieli, aktualizacji zasad awansu zawodowego nauczycieli w odpowiedzi na potrzeby szko?y i rozwoju zawodowego nauczyciela, a tak?e uporz?dkowania przepis?w reguluj?cych czas pracy nauczycieli. z?ce si? rozmowy, wymiana opinii, propozycje kierunk?w rozwa?a? w chwili obecnej maj? charakter roboczy, podlegaj? dalszej szerokiej dyskusji i odnosz? si? do cz?ci z zaplanowanych obszar?w tematycznych prac zespo?u. na tym etapie prac, celem zespo?u jest wypracowanie mechanizm?w prawnych stwarzaj?cych optymalne, racjonalne warunki rozwoju zawodowego nauczycieli, a w zakresie finansowania – podzia? ?rodk?w w spos?b bardziej dostosowany do zada? realizowanych przez jednostki samorz?du terytorialnego. dyskutowane rozwi?zania nie przewiduj? wy??czenia ?adnej z grup nauczycieli spod unormowa? karty nauczyciela. podsumowanie pierwszego etapu prac zespo?u planowane jest w kwietniu br. przypomnijmy, ?e w tym roku, po raz pierwszy od pi?ciu lat, dokonana zostanie waloryzacja wynagrodze? nauczycieli. natomiast ju? w kwietniu br., zgodnie z wcze?niejszymi zapowiedziami, poka?emy harmonogram podwy?ek dla nauczycieli. ?r?d?o: men.gov.pl kazimierz dnia 22. marzec 2017 · 0 komentarzy · 15 czyta? · znp dementuje znp dementuje [...] zwi?zek nauczycielstwa polskiego dementuje przedstawione w mediach informacje o rzekomym podsumowaniu prac grup roboczych, a tak?e dokonania jakichkolwiek ustale?. fakt ten jest przyk?adem dezinformowania opinii publicznej, manipulowania faktami, a tak?e dowodem bezprecedensowego nieliczenia si? z opini? wyra?an? przez partnera spo?ecznego. zwi?zek nauczycielstwa polskiego domaga si? autentycznych rozm?w i konsultacji. domagamy si? rozm?w i rozstrzygni?? uwzgl?dniaj?cych stanowiska i opinie poszczeg?lnych partner?w spo?ecznych. jeste?my przeciwni grze pozor?w i pr?bie wmanipulowania znp w rozwi?zania, kt?re s? niekorzystne dla pracownik?w. zwi?zek nauczycielstwa polskiego ??da upublicznienia stenogramu z posiedzenia grup roboczych, kt?re odby?o si? w ministerstwie edukacji narodowej 21 marca 2017 r. ?r?d?o:www.znp.edu.pl kazimierz dnia 22. marzec 2017 · 0 komentarzy · 16 czyta? · podsumowanie prac zespo??w podsumowanie prac zespo??w wczoraj w men podsumowane zosta?y prace zespo??w zajmuj?cych si? m.in. nowymi zasadami finansowania o?wiaty, czasem i warunkami pracy nauczycieli oraz uproszczeniem systemu wynagrodze?. propozycje: • powi?zanie wynagrodze? nauczycieli z wysoko?ci? ?redniej krajowej. sta?ysta zarabia?by 70% ?redniej krajowej, dyplomowany ok. 120%. oznacza?oby to wzrost wynagrodze? mi?dzy 300, a 600 z?otych. jednocze?nie ma by? zlikwidowany jednorazowy dodatek uzupe?niaj?cy. "solidarno??" na tak, znp na nie. • pensum specjalist?w (pedagodzy, psycholodzy, logopedzi) ma by? zapisane w kn. proponowana wysoko?? 18 – 20 godzin. • pedagodzy i logopedzi obligatoryjnie zatrudnieni w przedszkolach i szko?ach (s? spory, kto mia?by to finansowa?). • ocena pracy nauczyciela obligatoryjnie, co 5-7 lat. 4 kwietnia maj? by? przedstawione przez men szczeg?owe rozwi?zania, kt?re zaczn? obowi?zywa? od przysz?ego roku. zobaczymy na ile b?d? one zgodne z propozycjami opisanymi powy?ej. ?r?d?o: dziennik gazeta prawna kazimierz dnia 22. marzec 2017 · 20 komentarzy · 1287 czyta? · matrix matrix "przyjechali?my tu dumni z naszej premier. to, co pokaza?a w brukseli w ci?gu wczorajszego i dzisiejszego dnia to co?, co napawa dum?. broni?a polskiej sprawy. broni?a dzielnie, w spos?b, kt?ry pozostanie w naszej historii" - o?wiadczy? jaros?aw kaczy?ski, witaj?c premier beat? szyd?o na lotnisku w warszawie. podzi?kowa? jej za umiej?tno?? obrony polskich spraw. kazimierz dnia 10. marzec 2017 · 5 komentarzy · 551 czyta? · dla przypomnienia dla przypomnienia w roku szkolnym 2017/2018 zajmiemy si? ca?o?ciowo reform? subwencji o?wiatowej, kt?rej spos?b ustalania jest ju? do?? archaiczny. musimy te? wprowadzi? dodatkowego nauczyciela w klasach integracyjnych i okre?li? w rozporz?dzeniach jego obowi?zki, a tak?e pensum. zobaczmy, co si? sta?o po ostatnich wyrokach s?dowych, kt?re pozwoli?y samorz?dom ustala? pensum pedagog?w. ot? organy prowadz?ce ustanawiaj? dla nich pensum wynosz?ce blisko 40 godzin tygodniowo. dlatego prosz? organizacje zwi?zkowe, aby pomog?y nam wsp?lnie ustali? pensum dla tych nauczycieli specjalist?w. pensum logopedy, psychologa, pedagoga i doradcy zawodowego zostanie ustalone bezpo?rednio w karcie nauczyciela. gminy nie b?d? mia?y ju? wp?ywu na jego wysoko?? - - powiedzia?a pani minister. ************ po ostatnim spotkaniu w men mamy zapewnienie pani minister, ?e pensum tych nauczycieli [pedagog?w, logoped?w, doradc?w zawodowych] b?dzie zapisane bezpo?rednio w ustawie i ma by? ustalone na poziomie 20 do maksymalnie 24 godzin – m?wi dgp s?awomir wittkowicz, przewodnicz?cy bran?y nauki, o?wiaty i kultury forum zwi?zk?w zawodowych. ************ pani minister podkre?li?a (spotkanie prezydium rady ksoiw z ministrem edukacji narodowej), ?e na wniosek solidarno?ci zostan? ujednolicone w karcie nauczyciela m.in. pensa pedagog?w psycholog?w, logoped?w, metodyk?w a co najwa?niejsze na ka?dym poziomie kszta?cenia b?d? potrzebni doradcy zawodowi i w ka?dej plac?wce maj? by? zatrudnieni psycholodzy i pedagodzy a to w?a?nie daje wielu nauczycielom szans? na prac?. w zwi?zku z licznymi interwencjami ws art.42 pani minister ponownie rozwa?y zmian? jego zapis?w tak by by? on jednoznaczny i nie pozwala? na interpretacj? r?n? od intencji ustawodawcy. informacja podana przez znp przedstawiciel ministerstwa edukacji narodowej w sprawach finansowania o?wiaty zg?osi? mi?dzy innymi propozycj? zabezpieczenia w subwencji o?wiatowej ?rodk?w na wynagrodzenia nauczycieli realizuj?cych ramowe plany nauczania, z wy??czeniem nauczycieli psycholog?w, pedagog?w, logoped?w, nauczycieli ?wietlic i bibliotek. propozycja ta spotka?a si? z jednoznaczn?, krytyczn? reakcj? znp. jak zaznaczy? przedstawiciel zwi?zku propozycja ta jest sprzeczna z zapowiedziami minister edukacji anny zalewskiej dotycz?cymi uporz?dkowania spraw nauczycieli specjalist?w. o ile jest to informacja prawdziwa, to sam pomys?, ?eby co? takiego zaproponowa? jest skandaliczny. mam tak? nadziej? (cho? nadzieja matk? g?upc?w), ?e wyskoczy? z t? propozycj? jaki? urz?dnik ni?szego szczebla bez wiedzy i konsultacji z szefostwem men. je?li by?o to jednak uzgodnione i mia?o sondowa? jak daleko mo?na si? posun?? (taktyka ostatnio bardzo cz?sto stosowana w r?nych obszarach), to w kontek?cie wcze?niejszych wypowiedzi pani minister nie zni?? si? do komentarza. nieoficjalne (p?ki co) stanowisko "solidarno?ci" jest jednoznaczne. w tej sprawie nie ma ?adnego pola do dyskusji. nie ma na to zgody. kazimierz dnia 09. marzec 2017 · 20 komentarzy · 2073 czyta? · podstawa programowa bez preambu?y o bibliotekach podstawa programowa bez preambu?y o bibliotekach minister anna zalewska podpisa?a rozporz?dzenie w sprawie podstawy programowej kszta?cenia og?lnego w szkole podstawowej. z podstawy programowej znikn?a niestety preambu?a m?wi?ca m.in., ?e realizacj? cel?w kszta?cenia „powinna wspomaga? dobrze wyposa?ona biblioteka szkolna, dysponuj?ca aktualnymi zbiorami, zar?wno w postaci ksi?gozbioru, jak i zasob?w multimedialnych. nauczyciele wszystkich przedmiot?w powinni odwo?ywa? si? do zasob?w biblioteki szkolnej i wsp?pracowa? z nauczycielami bibliotekarzami w celu wszechstronnego przygotowania uczni?w do samokszta?cenia i ?wiadomego wyszukiwania, selekcjonowania i wykorzystywania informacji”. powy?szy zapis w dotychczasowej podstawie programowej by? bardzo istotny z punktu widzenia statusu biblioteki szkolnej. odegra? on te? wa?n? rol? w 2013 r. podczas akcji „stop likwidacji bibliotek”, kiedy to by? jednym z kluczowych argument?w prawnych w przeciwstawianiu si? projektom umo?liwiaj?cym zast?powanie bibliotek szkolnych przez biblioteki publiczne. ?r?d?o: www.bibliotekawszkole.pl kazimierz dnia 08. marzec 2017 · 2 komentarzy · 325 czyta? · rozmowy p?acowe w men rozmowy p?acowe w men 6 marca w ministerstwie edukacji narodowej odby?a si? kolejna tura rozm?w ws. nowego sposobu finansowania o?wiaty i modelu finansowania wynagrodze? nauczycieli. resortowe propozycje znp oceni? bardzo krytycznie, poniewa? np. likwidacja tzw. ?rednich wynagrodze? mo?e oznacza? zmniejszenie wynagrodze? nauczycieli! kazimierz dnia 07. marzec 2017 · czytaj wi?cej · 6 komentarzy · 737 czyta? · zmiany w karcie? zmiany w karcie? osoby zatrudnione w plac?wkach opieku?czo-wychowawczych, kt?re do 2 stycznia 2014 r. mog?y korzysta? z uprawnie? nauczycielskich, maj? szanse zn?w je odzyska?. resort edukacji, przy okazji zmian dotycz?cych finansowania o?wiaty i tych dotycz?cych statusu nauczycieli, chce te? wobec takich os?b przywr?ci? kart? nauczyciela. dotyczy?oby to tylko tej grupy, kt?ra wci?? pracuje i kt?ra korzysta?a z jej przywilej?w. zmiany nie obejm? pracownik?w, kt?rzy byli zatrudniani na podstawie kodeksu pracy. planuje si? r?wnie?, by pedagodzy, psycholodzy, doradcy zawodowi, a tak?e inni tzw. nauczyciele specjali?ci, mieli zagwarantowan? w karcie wysoko?? tygodniowego pensum. ?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl kazimierz dnia 20. luty 2017 · 0 komentarzy · 232 czyta? · pensum specjalist?w pensum specjalist?w komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r. [...] po dokonaniu wprowadzenia przez przedstawicieli men zaproponowane zosta?y wst?pne koncepcje dotycz?ce pensum dydaktycznego tzw. nauczycieli specjalist?w, tj. psycholog?w, pedagog?w, doradc?w zawodowych, logoped?w i nauczycieli wspomagaj?cych. najbardziej sporne by?o w czasie dyskusji doj?cie do ustalenia proporcji mi?dzy pensum a pozosta?ym czasem pracy. po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami. naturalnie z wpisem do art. 42 ust. 3 kn. ale nale?y doprecyzowa? poj?cia: praca z dzieckiem a praca na rzecz dziecka. [...] kolejna cz?? spotkania dotyczy?a przeredagowania nieszcz?snego art. 42 (by w spos?b jednoznaczny unikn?? w?tpliwo?ci), dotycz?cego realizacji przez nauczycieli dodatkowych zaj?? i czynno?ci w ramach ustalonego wynagrodzenia w zakresie nieprzekraczaj?cym 40 godzin czasu pracy tygodniowo. wiele kontrowersji wzbudza?y sformu?owania: w ramach ustalonego wynagrodzenia, zaj?cia i czynno?ci... w trakcie dyskusji zaprezentowana zosta?a nast?puj?ca propozycja brzmienia art. 42 ust. 2d (kt?ry wejdzie w ?ycie od 1 wrze?nia 2017 r.) krajowej sekcji o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??": 2d. w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y. [...] ?r?d?o: www.solidarnosc.org.pl kazimierz dnia 08. luty 2017 · 22 komentarzy · 2751 czyta? · czy hodujemy zombie? czy hodujemy zombie? [...] ju? ponad 10 lat temu historyk literatury, eseista, profesor uniwersytetu gda?skiego stefan chwin alarmowa?, ?e b??dem wsp?czesnego modelu wychowawczego jest tyrania optymizmu, tyrania udawania, ?e wszystko b?dzie ok – tylko si? starajcie i uczcie pilnie. ?e wystarczy wiara, i? wszyscy mog? wszystko, ?e wystarczy chcie?, by m?c. jednak takie g?osy rozs?dku przegra?y z przekonaniem, i? wszyscy s? r?wni i maj? takie same szanse, a szcz?liwy cz?owiek to cz?owiek sukcesu. [...] zdolnej, inteligentnej m?odzie?y nie przyb?dzie dlatego, ?e uda?o si? wm?wi? m?odym ludziom, ?e mog? si?gn?? po nieosi?galne. 20 lat temu do szk? z matur? sz?o najwy?ej 30 proc. uczni?w po podstaw?wce. dzi? wska?nik ten si?gn?? prawie 90 proc. na rynku pojawi?a si? wi?c armia z dyplomami, niestety zbyt cz?sto bez zdolno?ci, umiej?tno?ci i pasji. – wielu ludziom robimy tym krzywd?. tej nadprodukcji magistr?w rynek nie przyjmuje, rodzi si? za to frustracja z niespe?nienia oczekiwa?, kt?rymi ?aduje si? ich od najm?odszych lat. [...] ?r?d?o:forsal.pl *artyku? kontrowersyjny, z szeregiem tez trudno nie polemizowa?, ale tym bardziej polecam lektur? ca?o?ci. kazimierz dnia 05. luty 2017 · 3 komentarzy · 476 czyta? · strona 1 z 91: 1234...91 logowanie nazwa u?ytkownika has?o nie masz jeszcze konta? zarejestruj si? nie mo?esz si? zalogowa?? popro? o nowe has?o ostatnie artyku?y brak artyku??w shoutbox musisz zalogowa? si?, aby m?c doda? wiadomo??. kazimierz 23/03/2017ju? zrobione. reszta 23/03/2017kaziu, znowu te cuda si? porobi?y? ergo 23/03/2017dzisiaj to zaszczyt by? obywatelem gorszego sortu. jeste?my w dobrym towarzystwie, z rowerzystami i wegetarianami kaczuszka1313 23/03/2017ehhh nauczyciele specjalisci gorszego sortu kaczuszka1313 23/03/2017http://www.oswiata .abc.com.pl/czytaj /-/artykul/po-za-p odwyzki-dla-nauczy cieli-tablicowych- zaplaca-pozostali- pedagodzy?utm_sour ce=facebook.com&utm _medium=social&utm_ campaign=artykul&ut m_ter dabix 22/03/2017http://praca.inter ia.pl/zarobki/news -zmiany-w-szkolach -wedlug-men-nauczy ciele-beda-pracowa c-mniej,nid,237219 5 gosiap75 21/03/2017przepraszam troch? mnie nie by?o. co do informacji mam j? np g?osu nauczyciela , protestu n-li bibliotekarzy na face. warto si? temu przyjrze?. a generalnie jestem ostatni? osob? , kt?ra panikuje. kaczuszka1313 21/03/2017czy co? wiadomo nt. naszego pensum o kt?rym podobno dzi? ,,m?dre" g?owy mia?y radzi? ?? agnus 21/03/2017rozmowy by?y 06.03- dzisiaj decyzja- mowie o finansowaniu. oby nie pzresz?o viola1 20/03/2017sk?d gosiu masz takie informacje? usuni?cie z kn, przecie? nasze pensum ma by? okre?lone w karcie - a tu masz taki news od ciebie!!!!!!!! kazimierz 19/03/2017gosiap75, zr?b sobie dobrego drinka, obejrzyj ciekawy film......wyluzuj gosiap75 19/03/2017moze warto co? zrobic juz raz nam si? uda?o. gosiap75 19/03/2017pragn? poinformowa? kole?anki i koleg?w , ?e 21 marca odbedzie sie w men. spotkanie ekspert?w nt. pracy nauczycieli specjalist?w. jest projekt usuniecia nas z kn. umowy o prac? z kp. pensja z samorzad mucha27 18/03/2017ludzkie pany! nie pami?tam, kiedy nie by?am na rp i nie pami?tam, kiedy po przyj?ciu do domu nie robi?am niczego do pracy. maj? poj?cie o naszej pracy takie, jak ja o ca?kach i macierzach. kazimierz 17/03/2017takich maj? pracownik?w jakimi s? dyrektorami. reszta 17/03/2017 i le?? tylko i pachn? ?adnie - po 40 im! reszta 17/03/2017 http://oskko.edu.. ..hp?w=58270 reszta 17/03/2017hmmm, wszystko zgodnie z procedurami kasiareed 17/03/2017a co na to procedury? reszta 17/03/2017michal l to do us?yszenia i zobaczenia u kazia i jakby si? nie zapiera? to si? cieszy archiwum shoutboksa ostatnio na forum najnowsze tematy reforma niebieski wieloryb zesp? aspergera filmy o tematyce pr... doradztwo zawodowe najciekawsze tematy projekt nowego ro... [1162] petycja- wysy?amy... [557] godziny pedagoga ... [511] zaj?cia rewalidac... [503] zatrudnienie peda... [474] original theme by nick jones original style by yassineb. modyfied into brightcopper by harly 16,906,524 unikalnych wizyt


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 3018

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 4.57% (138)
czy - 3.21% (97)
2017 - 1.79% (54)
nauczyciel - 1.72% (52)
prac - 1.59% (48)
si? - 1.39% (42)
wie - 1.33% (40)
... - 1.23% (37)
men - 1.16% (35)
nauczycieli - 1.03% (31)
marzec - 0.86% (26)
tak - 0.73% (22)
o?wiaty - 0.73% (22)
by? - 0.7% (21)
przy - 0.6% (18)
jest - 0.56% (17)
rz?d - 0.56% (17)
mowa - 0.56% (17)
spraw - 0.53% (16)
kazimierz - 0.53% (16)
pensum - 0.5% (15)
zawodowe - 0.5% (15)
nszz - 0.5% (15)
dnia - 0.5% (15)
ich - 0.46% (14)
one - 0.46% (14)
"solidarno??" - 0.46% (14)
komentarz - 0.46% (14)
reszta - 0.46% (14)
minister - 0.43% (13)
czas - 0.43% (13)
zawodowego - 0.43% (13)
bibliotek - 0.43% (13)
pracy - 0.43% (13)
przedstawi - 0.43% (13)
grup - 0.43% (13)
ale - 0.4% (12)
nauczyciela - 0.4% (12)
pracownik?w - 0.4% (12)
nas - 0.36% (11)
dla - 0.36% (11)
zmian - 0.36% (11)
przez - 0.36% (11)
czyta? - 0.36% (11)
jak - 0.36% (11)
komentarzy - 0.36% (11)
sta? - 0.33% (10)
sam - 0.33% (10)
raz - 0.33% (10)
przedstawiciel - 0.33% (10)
statusu - 0.33% (10)
sie - 0.33% (10)
taki - 0.3% (9)
tym - 0.3% (9)
roboczych - 0.3% (9)
krajowej - 0.3% (9)
prezydium - 0.3% (9)
marca - 0.3% (9)
lat - 0.3% (9)
wynagrodze? - 0.3% (9)
ostatni - 0.3% (9)
specjalist?w - 0.3% (9)
wychowania - 0.27% (8)
artyku? - 0.27% (8)
br. - 0.27% (8)
oraz - 0.27% (8)
temat - 0.27% (8)
finansowania - 0.27% (8)
bez - 0.27% (8)
znp - 0.27% (8)
zaj?? - 0.27% (8)
biblioteka - 0.23% (7)
zespo?u - 0.23% (7)
zawodowy - 0.23% (7)
pomoc - 0.23% (7)
pani - 0.23% (7)
by?o - 0.23% (7)
dzi? - 0.23% (7)
ksoiw - 0.23% (7)
tych - 0.23% (7)
kt?re - 0.23% (7)
spotkania - 0.23% (7)
tak? - 0.23% (7)
kt?ry - 0.23% (7)
karcie - 0.23% (7)
edukacji - 0.23% (7)
news - 0.23% (7)
godzin - 0.23% (7)
[...] - 0.23% (7)
?r?d?o: - 0.23% (7)
maj? - 0.23% (7)
prawie - 0.2% (6)
p?ac - 0.2% (6)
pedagog?w - 0.2% (6)
praca - 0.2% (6)
17/03/2017 - 0.2% (6)
tak?e - 0.2% (6)
takie - 0.2% (6)
zatrudnieni - 0.2% (6)
- 0.2% (6)
nasze - 0.2% (6)
tematy - 0.2% (6)
oby - 0.2% (6)
forum - 0.2% (6)
rz?du - 0.2% (6)
temu - 0.17% (5)
zakresie - 0.17% (5)
mnie - 0.17% (5)
wprowadzenia - 0.17% (5)
b?dzie - 0.17% (5)
ten - 0.17% (5)
podczas - 0.17% (5)
nie, - 0.17% (5)
te? - 0.17% (5)
ju? - 0.17% (5)
zwi?zku - 0.17% (5)
mog? - 0.17% (5)
roku - 0.17% (5)
wynagrodzenia - 0.17% (5)
logoped?w - 0.17% (5)
zesp? - 0.17% (5)
sprawie - 0.17% (5)
dyskusji - 0.17% (5)
krajowa - 0.17% (5)
o?wiatowe - 0.17% (5)
os?b - 0.17% (5)
pedagodzy - 0.17% (5)
zgodnie - 0.17% (5)
awans - 0.17% (5)
z?ce - 0.17% (5)
a... - 0.17% (5)
22. - 0.17% (5)
spotkanie - 0.17% (5)
zmiany - 0.17% (5)
zapis - 0.17% (5)
przedstawicieli - 0.13% (4)
psycholog?w, - 0.13% (4)
zawodowych - 0.13% (4)
art. - 0.13% (4)
propozycja - 0.13% (4)
narodowej - 0.13% (4)
nauczycieli, - 0.13% (4)
przedstawiciele - 0.13% (4)
rozmowy - 0.13% (4)
samorz?du - 0.13% (4)
ustalone - 0.13% (4)
- 0.13% (4)
pedagog?w, - 0.13% (4)
b?d? - 0.13% (4)
mam - 0.13% (4)
rozwi?zania - 0.13% (4)
m.in. - 0.13% (4)
kszta?cenia - 0.13% (4)
ramach - 0.13% (4)
propozycje - 0.13% (4)
np. - 0.13% (4)
co? - 0.13% (4)
nauczycieli. - 0.13% (4)
nich - 0.13% (4)
nauczyciela. - 0.13% (4)
spos?b - 0.13% (4)
grupy - 0.13% (4)
rozm?w - 0.13% (4)
nam - 0.13% (4)
ramowe - 0.13% (4)
psychologiczno-pedagogiczna - 0.13% (4)
premier - 0.13% (4)
gosiap75 - 0.13% (4)
wychowanie - 0.13% (4)
20. - 0.13% (4)
23. - 0.13% (4)
nowe - 0.13% (4)
post - 0.13% (4)
17. - 0.13% (4)
odpowiedzi - 0.13% (4)
sekcja - 0.13% (4)
komunikat - 0.13% (4)
sekcji - 0.13% (4)
komisji - 0.13% (4)
i... - 0.13% (4)
tego - 0.13% (4)
21. - 0.13% (4)
prowadzi - 0.13% (4)
akty - 0.13% (4)
artyku?y - 0.13% (4)
specjalist?w. - 0.1% (3)
psycholodzy - 0.1% (3)
ostatnio - 0.1% (3)
inne - 0.1% (3)
projekt - 0.1% (3)
zosta?y - 0.1% (3)
zespo??w - 0.1% (3)
zatrudnienie - 0.1% (3)
strony - 0.1% (3)
tura - 0.1% (3)
polskiego - 0.1% (3)
tzw. - 0.1% (3)
m?wi - 0.1% (3)
nauczycielstwa - 0.1% (3)
zwi?zek - 0.1% (3)
dementuje - 0.1% (3)
informacja - 0.1% (3)
scenariusze - 0.1% (3)
korzystnych - 0.1% (3)
zostanie - 0.1% (3)
podsumowanie - 0.1% (3)
bardziej - 0.1% (3)
kaczuszka1313 - 0.1% (3)
kiedy - 0.1% (3)
lub - 0.1% (3)
mi?dzy - 0.1% (3)
doradcy - 0.1% (3)
tej - 0.1% (3)
musi - 0.1% (3)
podstawa - 0.1% (3)
programowa - 0.1% (3)
jego - 0.1% (3)
poniewa? - 0.1% (3)
bardzo - 0.1% (3)
programowej - 0.1% (3)
naszej - 0.1% (3)
szkole - 0.1% (3)
ile - 0.1% (3)
brak - 0.1% (3)
men. - 0.1% (3)
kto - 0.1% (3)
nauczyciele - 0.1% (3)
dodaj - 0.1% (3)
szkolny - 0.1% (3)
kn. - 0.1% (3)
biblioteki - 0.1% (3)
logoped?w, - 0.1% (3)
uczni?w - 0.1% (3)
online - 0.1% (3)
wysoko?? - 0.1% (3)
wynagradzania - 0.1% (3)
strona - 0.1% (3)
o?wiacie - 0.1% (3)
czasu - 0.1% (3)
rodzi - 0.1% (3)
prawna - 0.1% (3)
wi?c - 0.1% (3)
tygodniowo. - 0.1% (3)
rz?dem - 0.1% (3)
realizacji - 0.1% (3)
ust. - 0.1% (3)
podwy?ek - 0.1% (3)
beat? - 0.1% (3)
terytorialnego, - 0.1% (3)
szyd?o - 0.1% (3)
wszystko - 0.1% (3)
kolejnych - 0.1% (3)
awansu - 0.1% (3)
roboczych, - 0.1% (3)
czynno?ci - 0.1% (3)
dzia?ania - 0.1% (3)
udzia? - 0.1% (3)
o?wiaty. - 0.1% (3)
warunk?w - 0.1% (3)
masz - 0.1% (3)
trakcie - 0.1% (3)
prawo - 0.1% (3)
tylko - 0.1% (3)
zasad - 0.1% (3)
pracy. - 0.1% (3)
kt?rych - 0.1% (3)
kt?ra - 0.1% (3)
luty - 0.1% (3)
zaj?cia - 0.1% (3)
karcie? - 0.07% (2)
wystarczy - 0.07% (2)
rzecz - 0.07% (2)
cz?sto - 0.07% (2)
dzisiaj - 0.07% (2)
tyrania - 0.07% (2)
wszyscy - 0.07% (2)
dodatkowych - 0.07% (2)
sortu - 0.07% (2)
dotycz?cych - 0.07% (2)
kt?rym - 0.07% (2)
jednak - 0.07% (2)
mog?y - 0.07% (2)
konsultacji - 0.07% (2)
pami?tam, - 0.07% (2)
?wietlic - 0.07% (2)
form? - 0.07% (2)
ergo - 0.07% (2)
hodujemy - 0.07% (2)
znp. - 0.07% (2)
zapowiedziami - 0.07% (2)
zosta?a - 0.07% (2)
preambu?y - 0.07% (2)
zombie? - 0.07% (2)
prac? - 0.07% (2)
ponad - 0.07% (2)
szanse - 0.07% (2)
ustalonego - 0.07% (2)
gorszego - 0.07% (2)
korzysta? - 0.07% (2)
nt. - 0.07% (2)
podstawy - 0.07% (2)
bibliotekach - 0.07% (2)
informacji - 0.07% (2)
nowego - 0.07% (2)
kolejna - 0.07% (2)
p?acowe - 0.07% (2)
mo?e - 0.07% (2)
protestu - 0.07% (2)
has?o - 0.07% (2)
08. - 0.07% (2)
oznacza? - 0.07% (2)
dotycz?ce - 0.07% (2)
ludziom - 0.07% (2)
podstawie - 0.07% (2)
si?, - 0.07% (2)
inni - 0.07% (2)
pedagodzy, - 0.07% (2)
szkolnej - 0.07% (2)
zalewska - 0.07% (2)
r?wni - 0.07% (2)
modelu - 0.07% (2)
czytaj - 0.07% (2)
takich - 0.07% (2)
zalogowa? - 0.07% (2)
niestety - 0.07% (2)
wiadomo - 0.07% (2)
cz?owiek - 0.07% (2)
proc. - 0.07% (2)
warto - 0.07% (2)
zasob?w - 0.07% (2)
resort - 0.07% (2)
uda?o - 0.07% (2)
si?gn?? - 0.07% (2)
sz?o - 0.07% (2)
m?c - 0.07% (2)
systemu - 0.07% (2)
o?wiatowej - 0.07% (2)
innych - 0.07% (2)
„solidarno??” - 0.07% (2)
popiera - 0.07% (2)
akcji - 0.07% (2)
br., - 0.07% (2)
negocjacji - 0.07% (2)
oczekuje - 0.07% (2)
ustale? - 0.07% (2)
listopadzie - 0.07% (2)
ub. - 0.07% (2)
roku. - 0.07% (2)
"solidarno??"; - 0.07% (2)
stopni - 0.07% (2)
osoby - 0.07% (2)
obrad - 0.07% (2)
szk? - 0.07% (2)
dzie? - 0.07% (2)
pierwszego - 0.07% (2)
prace - 0.07% (2)
szereg - 0.07% (2)
naszego - 0.07% (2)
wysoko?ci? - 0.07% (2)
organizacji - 0.07% (2)
pracach - 0.07% (2)
przewodnicz?cy - 0.07% (2)
dotycz?cymi - 0.07% (2)
bibliotekarzy - 0.07% (2)
kart? - 0.07% (2)
rady - 0.07% (2)
dodatek - 0.07% (2)
ministerstwa - 0.07% (2)
artyku??w - 0.07% (2)
linki - 0.07% (2)
szukaj - 0.07% (2)
warunki - 0.07% (2)
dokumentacja - 0.07% (2)
online: - 0.07% (2)
u?ytkownik?w - 0.07% (2)
ostatnie - 0.07% (2)
ciekawy - 0.07% (2)
przypadek - 0.07% (2)
w?a?nie - 0.07% (2)
jeszcze - 0.07% (2)
c... - 0.07% (2)
reforma - 0.07% (2)
opieka - 0.07% (2)
niebieski - 0.07% (2)
wieloryb - 0.07% (2)
aspergera - 0.07% (2)
filmy - 0.07% (2)
tematyce - 0.07% (2)
doradztwo - 0.07% (2)
ucznia - 0.07% (2)
d... - 0.07% (2)
503 - 0.07% (2)
petycja- - 0.07% (2)
wysy?amy - 0.07% (2)
557 - 0.07% (2)
nowy - 0.07% (2)
planowane - 0.07% (2)
odby?o - 0.07% (2)
propozycj? - 0.07% (2)
pensum. - 0.07% (2)
psycholodzy, - 0.07% (2)
zapisane - 0.07% (2)
logopedzi - 0.07% (2)
obligatoryjnie - 0.07% (2)
lat. - 0.07% (2)
gazeta - 0.07% (2)
matrix - 0.07% (2)
broni?a - 0.07% (2)
jej - 0.07% (2)
polskich - 0.07% (2)
przypomnienia - 0.07% (2)
subwencji - 0.07% (2)
ot? - 0.07% (2)
wzrost - 0.07% (2)
dlatego - 0.07% (2)
aby - 0.07% (2)
pedagoga - 0.07% (2)
bezpo?rednio - 0.07% (2)
mia?y - 0.07% (2)
************ - 0.07% (2)
doradc?w - 0.07% (2)
poziomie - 0.07% (2)
solidarno?ci - 0.07% (2)
zawodowi - 0.07% (2)
daje - 0.07% (2)
wielu - 0.07% (2)
jednoznaczny - 0.07% (2)
nie. - 0.07% (2)
ok. - 0.07% (2)
bior? - 0.07% (2)
prawnych - 0.07% (2)
zwi?zk?w - 0.07% (2)
anna - 0.07% (2)
kierunk?w - 0.07% (2)
o?wiaty, - 0.07% (2)
obecne - 0.07% (2)
spotkaniach - 0.07% (2)
zada? - 0.07% (2)
jednostki - 0.07% (2)
g??wna - 0.07% (2)
szko?y - 0.07% (2)
rozwoju - 0.07% (2)
uporz?dkowania - 0.07% (2)
charakter - 0.07% (2)
?rodk?w - 0.07% (2)
?redniej - 0.07% (2)
kwietniu - 0.07% (2)
pierwszy - 0.07% (2)
przedstawione - 0.07% (2)
informacje - 0.07% (2)
fakt - 0.07% (2)
opinii - 0.07% (2)
manipulowania - 0.07% (2)
domaga - 0.07% (2)
jeste?my - 0.07% (2)
rozwi?zania, - 0.07% (2)
ministerstwie - 0.07% (2)
wczoraj - 0.07% (2)
czasem - 0.07% (2)
original - 0.07% (2)
marzec 2017 - 0.86% (26)
o?wiaty i - 0.43% (13)
nszz "solidarno??" - 0.43% (13)
kazimierz dnia - 0.36% (11)
czyta? · - 0.36% (11)
2017 · - 0.36% (11)
komentarzy · - 0.33% (10)
pracownik?w o?wiaty - 0.27% (8)
i wychowania - 0.27% (8)
grup roboczych - 0.27% (8)
w karcie - 0.23% (7)
statusu zawodowego - 0.23% (7)
wychowania nszz - 0.2% (6)
nauczycieli specjalist?w - 0.2% (6)
marca br. - 0.2% (6)
do spraw - 0.2% (6)
zawodowego pracownik?w - 0.2% (6)
pracy nauczycieli - 0.17% (5)
finansowania o?wiaty - 0.17% (5)
0 komentarzy - 0.17% (5)
pani minister - 0.17% (5)
spraw statusu - 0.17% (5)
22. marzec - 0.17% (5)
w ramach - 0.13% (4)
prezydium ksoiw - 0.13% (4)
krajowej sekcji - 0.13% (4)
w zakresie - 0.13% (4)
17. marzec - 0.13% (4)
sekcja o?wiaty - 0.13% (4)
21. marzec - 0.13% (4)
ma by? - 0.13% (4)
edukacji narodowej - 0.13% (4)
krajowa sekcja - 0.13% (4)
2017 r. - 0.13% (4)
23. marzec - 0.13% (4)
pomoc psychologiczno-pedagogiczna - 0.13% (4)
reszta 17/03/2017 - 0.13% (4)
dnia 22. - 0.13% (4)
sekcji o?wiaty - 0.13% (4)
prac grup - 0.1% (3)
tych nauczycieli - 0.1% (3)
i statusu - 0.1% (3)
zwi?zku z - 0.1% (3)
rz?dem rp - 0.1% (3)
zmiany w - 0.1% (3)
karcie nauczyciela - 0.1% (3)
nauczycielstwa polskiego - 0.1% (3)
w spos?b - 0.1% (3)
zesp? do - 0.1% (3)
nauczycieli specjalist?w. - 0.1% (3)
podstawa programowa - 0.1% (3)
21 marca - 0.1% (3)
samorz?du terytorialnego, - 0.1% (3)
i samorz?du - 0.1% (3)
si? do - 0.1% (3)
w zwi?zku - 0.1% (3)
zawodowego nauczycieli - 0.1% (3)
ksoiw z - 0.1% (3)
spotkanie grup - 0.1% (3)
art. 42 - 0.1% (3)
grup roboczych, - 0.1% (3)
i czynno?ci - 0.1% (3)
reszta 21. - 0.1% (3)
prawo o?wiatowe - 0.1% (3)
komisji krajowej - 0.1% (3)
31 marca - 0.1% (3)
jest w - 0.1% (3)
z rz?dem - 0.1% (3)
p?ac w - 0.1% (3)
premier beat? - 0.1% (3)
prezydium komisji - 0.1% (3)
nauczycieli oraz - 0.1% (3)
luty 2017 - 0.1% (3)
pensum specjalist?w - 0.1% (3)
zmian w - 0.1% (3)
pracownik?w o?wiaty. - 0.1% (3)
beat? szyd?o - 0.1% (3)
pami?tam, kiedy - 0.07% (2)
masz taki - 0.07% (2)
maj? by? - 0.07% (2)
si? nie - 0.07% (2)
rozwi?zania, kt?re - 0.07% (2)
czy hodujemy - 0.07% (2)
dnia 08. - 0.07% (2)
niebieski wieloryb - 0.07% (2)
ministerstwie edukacji - 0.07% (2)
gorszego sortu - 0.07% (2)
lat temu - 0.07% (2)
i doradcy - 0.07% (2)
?e wystarczy - 0.07% (2)
i? wszyscy - 0.07% (2)
dla przypomnienia - 0.07% (2)
o bibliotekach - 0.07% (2)
w karcie? - 0.07% (2)
r. podczas - 0.07% (2)
dodatkowych zaj?? - 0.07% (2)
ustalonego wynagrodzenia - 0.07% (2)
42 ust. - 0.07% (2)
zaj?? i - 0.07% (2)
bez preambu?y - 0.07% (2)
[...] ?r?d?o: - 0.07% (2)
20 komentarzy - 0.07% (2)
hodujemy zombie? - 0.07% (2)
p?acowe w - 0.07% (2)
nauczycieli z - 0.07% (2)
propozycja ta - 0.07% (2)
czasu pracy - 0.07% (2)
pedagog?w, logoped?w, - 0.07% (2)
· czy - 0.07% (2)
subwencji o?wiatowej - 0.07% (2)
artyku?y i - 0.07% (2)
podsumowanie prac - 0.07% (2)
z prezydium - 0.07% (2)
z premier - 0.07% (2)
krajowej nszz - 0.07% (2)
kolejnych stopni - 0.07% (2)
nszz "solidarno??"; - 0.07% (2)
listopadzie ub. - 0.07% (2)
spotkania z - 0.07% (2)
trakcie negocjacji - 0.07% (2)
nie popiera - 0.07% (2)
nszz „solidarno??” - 0.07% (2)
prezydium rady - 0.07% (2)
warunk?w pracy - 0.07% (2)
z obrad - 0.07% (2)
- komunikat - 0.07% (2)
"solidarno??" - - 0.07% (2)
reszta 17. - 0.07% (2)
doradztwo zawodowe - 0.07% (2)
filmy o - 0.07% (2)
reszta 23. - 0.07% (2)
odpowiedzi na - 0.07% (2)
strona g??wna - 0.07% (2)
wprowadzenia korzystnych - 0.07% (2)
wprowadzenia kolejnych - 0.07% (2)
prac zespo??w - 0.07% (2)
jednostki samorz?du - 0.07% (2)
w ministerstwie - 0.07% (2)
odby?o si? - 0.07% (2)
rozm?w i - 0.07% (2)
znp dementuje - 0.07% (2)
w kwietniu - 0.07% (2)
wynagrodze? nauczycieli. - 0.07% (2)
kwietniu br. - 0.07% (2)
nauczycieli, a - 0.07% (2)
rozwoju zawodowego - 0.07% (2)
zakresie finansowania - 0.07% (2)
stopni awansu - 0.07% (2)
minister anna - 0.07% (2)
w pracach - 0.07% (2)
roboczych w - 0.07% (2)
scenariusze zaj?? - 0.07% (2)
godzin tygodniowo. - 0.07% (2)
kart? nauczyciela - 0.07% (2)
spotkania prezydium - 0.07% (2)
6 marca - 0.07% (2)
z wysoko?ci? - 0.07% (2)
zesp? aspergera - 0.07% (2)
o?wiaty i wychowania - 0.27% (8)
marzec 2017 · - 0.27% (8)
statusu zawodowego pracownik?w - 0.2% (6)
wychowania nszz "solidarno??" - 0.2% (6)
i wychowania nszz - 0.2% (6)
zawodowego pracownik?w o?wiaty - 0.2% (6)
spraw statusu zawodowego - 0.17% (5)
22. marzec 2017 - 0.17% (5)
do spraw statusu - 0.17% (5)
sekcja o?wiaty i - 0.13% (4)
krajowej sekcji o?wiaty - 0.13% (4)
dnia 22. marzec - 0.13% (4)
17. marzec 2017 - 0.13% (4)
23. marzec 2017 - 0.13% (4)
sekcji o?wiaty i - 0.13% (4)
spotkanie grup roboczych - 0.1% (3)
premier beat? szyd?o - 0.1% (3)
w zwi?zku z - 0.1% (3)
zwi?zek nauczycielstwa polskiego - 0.1% (3)
· 0 komentarzy - 0.1% (3)
w karcie nauczyciela - 0.1% (3)
2017 · 0 - 0.1% (3)
prac grup roboczych - 0.1% (3)
p?ac w o?wiacie - 0.1% (3)
z rz?dem rp - 0.1% (3)
finansowania o?wiaty i - 0.1% (3)
zesp? do spraw - 0.1% (3)
20. marzec 2017 - 0.1% (3)
reszta 21. marzec - 0.1% (3)
31 marca br. - 0.1% (3)
2017 · 20 - 0.07% (2)
ministerstwie edukacji narodowej - 0.07% (2)
20 komentarzy · - 0.07% (2)
podstawa programowa bez - 0.07% (2)
preambu?y o bibliotekach - 0.07% (2)
a w zakresie - 0.07% (2)
minister anna zalewska - 0.07% (2)
p?acowe w men - 0.07% (2)
zaj?? i czynno?ci - 0.07% (2)
i scenariusze zaj?? - 0.07% (2)
zawodowego pracownik?w o?wiaty. - 0.07% (2)
krajowej nszz "solidarno??" - 0.07% (2)
filmy o tematyce - 0.07% (2)
reszta 17. marzec - 0.07% (2)
prezydium rady ksoiw - 0.07% (2)
komisji krajowej nszz - 0.07% (2)
w trakcie negocjacji - 0.07% (2)
kolejnych stopni awansu - 0.07% (2)
i statusu zawodowego - 0.07% (2)
roboczych w men - 0.07% (2)
marca br. w - 0.07% (2)
listopadzie ub. roku - 0.07% (2)
prezydium ksoiw z - 0.07% (2)
wprowadzenia korzystnych zmian - 0.07% (2)
artyku?y i scenariusze - 0.07% (2)
stopni awansu zawodowego - 0.07% (2)
korzystnych zmian w - 0.07% (2)
w ramach ustalonego - 0.07% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.