2.13 score from hupso.pl for:
pedagogszkolny.pl



HTML Content


Titlepedagog szkolny - news

Length: 22, Words: 4
Description praca pedagoga szkolnego : zadania i obowi?zki, uregulowania prawne, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, diagnoza,scenariusze zaj??, instytucje wsp?pracuj?ce

Length: 161, Words: 20
Keywords pedagog szkolny, pedagog, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, wychowanie, opieka, profilaktyka, dzieci, dostosowanie wymaga?
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 3156
Text/HTML 21.33 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c.
je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki
o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy.
a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne
propozycja zaj?? w oparciu o programy edukacyjne znajduj?ce si? w ofercie kopalni soli w bochni jest ciekaw? alternatyw? dla standardowych lekcji prowadzonych w obr?bie klasy szkolnej.
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
reszta
zetka
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
b
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c.
je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki
o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy.
a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne
propozycja zaj?? w oparciu o programy edukacyjne znajduj?ce si? w ofercie kopalni soli w bochni jest ciekaw? alternatyw? dla standardowych lekcji prowadzonych w obr?bie klasy szkolnej.
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
reszta
zetka
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
i
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c.
je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki
o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy.
a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne
propozycja zaj?? w oparciu o programy edukacyjne znajduj?ce si? w ofercie kopalni soli w bochni jest ciekaw? alternatyw? dla standardowych lekcji prowadzonych w obr?bie klasy szkolnej.
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
reszta
zetka
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
em
Bolds strong 31
b 31
i 31
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 8
Pliki CSS 1
Pliki javascript 7
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 187
Linki wewnętrzne 174
Linki zewnętrzne 13
Linki bez atrybutu Title 143
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

strona g??wna index.php
artyku?y i scenariusze zaj?? articles.php
news news.php
linki weblinks.php
forum forum/index.php
szukaj search.php
mapa strony viewpage.php?page_id=48
regulamin viewpage.php?page_id=102
strona g??wna index.php
charakterystyka zawodu viewpage.php?page_id=1
warunki zatrudnienia viewpage.php?page_id=3
wymagane kwalifikacje viewpage.php?page_id=5
dokumentacja viewpage.php?page_id=6
awans zawodowy viewpage.php?page_id=91
pomoc materialna viewpage.php?page_id=7
pomoc psych-ped. viewpage.php?page_id=10
diagnoza viewpage.php?page_id=17
dostosowanie wymaga? viewpage.php?page_id=71
problemy w nauce-?wiczenia viewpage.php?page_id=119
sprawdzian/egzamin viewpage.php?page_id=118
odpowiedzialno?? nieletnich viewpage.php?page_id=26
plac?wki specjalistyczne viewpage.php?page_id=24
ksi??ki viewpage.php?page_id=28
inne viewpage.php?page_id=172
artyku?y i scenariusze zaj?? articles.php
news news.php
linki weblinks.php
forum forum/index.php
pliki do pobrania downloads.php
akty prawne viewpage.php?page_id=33
szukaj search.php
kontakt contact.php
karolina kozicka profile.php?lookup=84883
ciekawy przypadek jaki... articles.php?article_id=144
w?a?nie przeprowadzi?a... articles.php?article_id=59
to by?o w krakowie, mi... articles.php?article_id=141
tak wiem o takiej mo?l... articles.php?article_id=141
mia?em przypadek pierw... articles.php?article_id=141
najlepiej to si? rz?dz... news.php?readmore=1047
kardamon :) rzecz tu w... news.php?readmore=1047
"...szacunkiem dla adw... news.php?readmore=1047
arogancja, pycha i prz... news.php?readmore=1047
hm....pytanie pewnie n... news.php?readmore=1047
a ja zaczynam dopiero ... viewpage.php?page_id=168
?wietne, z tego co pis... viewpage.php?page_id=109
dzi?kuj? , pomys?owe i... viewpage.php?page_id=109
fantastyczna! viewpage.php?page_id=109
super!!! viewpage.php?page_id=109
reforma forum/viewthread.php?thread_id=4109&pid=38998#post_38998
reszta profile.php?lookup=465
superwizje forum/viewthread.php?thread_id=4150&pid=38995#post_38995
is profile.php?lookup=66
szkolny program profilaktyki forum/viewthread.php?thread_id=856&pid=38989#post_38989
reszta profile.php?lookup=465
o?wiatowy przegl?d prasy forum/viewthread.php?thread_id=3135&pid=38957#post_38957
buka profile.php?lookup=7266
respektowanie opinii forum/viewthread.php?thread_id=436&pid=38944#post_38944
majlena profile.php?lookup=49556
obowi?zek szkolny - pismo d... forum/viewthread.php?thread_id=802&pid=38927#post_38927
wiiollaa profile.php?lookup=62671
niebieska karta forum/viewthread.php?thread_id=2560&pid=38926#post_38926
kazimierz profile.php?lookup=1
zesp? aspergera forum/viewthread.php?thread_id=2366&pid=38914#post_38914
majlena profile.php?lookup=49556
ciekawe pomoce dydaktyczne forum/viewthread.php?thread_id=1012&pid=38900#post_38900
reszta profile.php?lookup=465
fundacja "nieustraszone" forum/viewthread.php?thread_id=4146&pid=38870#post_38870
miczka profile.php?lookup=3695
od g??wnego administratora forum/viewthread.php?thread_id=695&pid=38811#post_38811
zetka profile.php?lookup=3458
brak promocji ucznia kl.v forum/viewthread.php?thread_id=2910&pid=38835#post_38835
majka123 profile.php?lookup=13061
doskonalenie (studia, podyp... forum/viewthread.php?thread_id=354&pid=38834#post_38834
nika1 profile.php?lookup=4742
prezentacja forum/viewthread.php?thread_id=120&pid=38630#post_38630
mary profile.php?lookup=64949
nauczanie indywidualne forum/viewthread.php?thread_id=1702&pid=38819#post_38819
tomek profile.php?lookup=712
problem z uczniem forum/viewthread.php?thread_id=825&pid=38810#post_38810
teresa profile.php?lookup=119
niepe?nospr. sprz?ona forum/viewthread.php?thread_id=745&pid=38798#post_38798
kazimierz profile.php?lookup=1
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
3 komentarzy news.php?readmore=1048#comments
- print.php?type=n&item_id=1048
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
34 komentarzy news.php?readmore=1047#comments
- print.php?type=n&item_id=1047
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
3 komentarzy news.php?readmore=1046#comments
- print.php?type=n&item_id=1046
kazimierz profile.php?lookup=1
0 komentarzy news.php?readmore=1045#comments
- print.php?type=n&item_id=1045
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
4 komentarzy news.php?readmore=1044#comments
- print.php?type=n&item_id=1044
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
9 komentarzy news.php?readmore=1043#comments
- print.php?type=n&item_id=1043
kazimierz profile.php?lookup=1
1 komentarz news.php?readmore=1042#comments
- print.php?type=n&item_id=1042
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
7 komentarzy news.php?readmore=1041#comments
- print.php?type=n&item_id=1041
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
4 komentarzy news.php?readmore=1039#comments
- print.php?type=n&item_id=1039
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
czytaj wi?cej news.php?readmore=1038
1 komentarz news.php?readmore=1038#comments
- print.php?type=n&item_id=1038
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
4 komentarzy news.php?readmore=1037#comments
- print.php?type=n&item_id=1037
2 news.php?rowstart=11
3 news.php?rowstart=22
4 news.php?rowstart=33
90 news.php?rowstart=979
zarejestruj si? register.php
nowe has?o lostpassword.php
nika1 profile.php?lookup=4742
reszta profile.php?lookup=465
ina profile.php?lookup=381
a-gata profile.php?lookup=66670
kazimierz profile.php?lookup=1
reszta profile.php?lookup=465
basiaczek profile.php?lookup=1494
zetka profile.php?lookup=3458
reszta profile.php?lookup=465
reszta profile.php?lookup=465
zetka profile.php?lookup=3458
toja profile.php?lookup=13654
reszta profile.php?lookup=465
kazimierz profile.php?lookup=1
gwiazdka777 profile.php?lookup=3572
zetka profile.php?lookup=3458
toja profile.php?lookup=13654
zetka profile.php?lookup=3458
zetka profile.php?lookup=3458
mag40 profile.php?lookup=5030
archiwum shoutboksa infusions/shoutbox_panel/shoutbox_archive.php
reforma forum/viewthread.php?thread_id=4109
superwizje forum/viewthread.php?thread_id=4150
szkolny program prof... forum/viewthread.php?thread_id=856
obserwacja uczni?w forum/viewthread.php?thread_id=4153
o?wiatowy przegl?d p... forum/viewthread.php?thread_id=3135
projekt nowego ro... forum/viewthread.php?thread_id=606
petycja- wysy?amy... forum/viewthread.php?thread_id=2834
godziny pedagoga ... forum/viewthread.php?thread_id=1766
zaj?cia rewalidac... forum/viewthread.php?thread_id=516
zatrudnienie peda... forum/viewthread.php?thread_id=47

Linki zewnętrzne

forum dla rodzic?w http://pedagogszkolny.pl/forum/index.php
zach?cam do polubienia nas na facebook'u http://www.facebook.com/pages/pedagogszkolnypl/300524709978553
- http://www.facebook.com/pages/pedagogszkolnypl/300524709978553
www.sp4piastow.pl http://www.sp4piastow.pl/
www.gazetaprawna.pl http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1004418,broniarz-domagamy-sie-wycofania-reformy-oswiaty-znp-ostrzega-przed-strajkiem-w-marcu.html
serwisy.gazetaprawna.pl http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1002209,reforma-oswiaty-trzecioklasisci-szkola.html
www.polskieradio.pl http://www.polskieradio.pl/7/473/artykul/1572360,likwidacja-gimnazjow-szefowa-men-anna-zalewska-zaden-nauczyciel-nie-straci-pracy
reformaedukacji.men.gov.pl http://reformaedukacji.men.gov.pl/o-reformie/nauczyciel-i-dyrektor/nauczyciele-przeksztalcanych-szkol.html
wyborcza.pl http://wyborcza.pl/7,75968,21081352,zima-wasza-wiosna-nasza-a-potem-lato-i-v-rzeczpospolita.html
warszawa.onet.pl http://warszawa.onet.pl/warszawa-protest-nauczycieli-przeciwko-reformie-edukacji/vzmltl
http://www.gdansk.
..is,a,68403
http://www.gdansk.pl/wiadomosci/wspoltworzyl-gimnazja-dziala-w-nszz-solidarnosc-i-jest-zdecydowanym-przeciwnikiem-reformy-edukacji-pis,a,68403
nick jones http://php-fusion.co.uk/news.php
harly http://php-fusion.openworld.dk/

Zdjęcia

Zdjęcia 230
Zdjęcia bez atrybutu ALT 157
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 210
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

themes/brightcopper/images/darksilver_03.png
themes/brightcopper/images/darksilver_06.png
../foto2/b.jpg
themes/brightcopper/images/darksilver_11.png
themes/brightcopper/images/darksilver_13.png
themes/brightcopper/images/darksilver_23.png
themes/brightcopper/images/darksilver_27.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/panel_off.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
../foto2/facebook.jpg
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/gim11.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/duda1.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/ruletka.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/znp.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/sejm.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/zalewska.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/szko?a1.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/kopalnia.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/smiley/smile.gif
images/smiley/wink.gif
images/smiley/smile.gif
images/smiley/smile.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/spacer.png
images/spacer.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilver_34.png
themes/brightcopper/images/darksilver_38.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

themes/brightcopper/images/darksilver_03.png
themes/brightcopper/images/darksilver_06.png
../foto2/b.jpg
themes/brightcopper/images/darksilver_11.png
themes/brightcopper/images/darksilver_13.png
themes/brightcopper/images/darksilver_23.png
themes/brightcopper/images/darksilver_27.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/panel_off.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
../foto2/facebook.jpg
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/gim11.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/duda1.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/ruletka.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/znp.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/sejm.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/zalewska.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/szko?a1.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/kopalnia.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/spacer.png
images/spacer.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilver_34.png
themes/brightcopper/images/darksilver_38.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

issn 2081 - 6375 :: strona g??wna :: artyku?y i scenariusze zaj?? :: news :: linki :: forum :: szukaj :: mapa strony :: regulamin nawigacja strona g??wna charakterystyka zawodu warunki zatrudnienia wymagane kwalifikacje dokumentacja awans zawodowy pomoc materialna pomoc psych-ped. diagnoza dostosowanie wymaga? problemy w nauce-?wiczenia sprawdzian/egzamin odpowiedzialno?? nieletnich plac?wki specjalistyczne ksi??ki inne artyku?y i scenariusze zaj?? news linki forum pliki do pobrania akty prawne szukaj kontakt aktualnie online go?ci online: 4 u?ytkownik?w online: 0 ??cznie u?ytkownik?w: 20,933 najnowszy u?ytkownik: karolina kozicka ostatnie komentarze scenariusze ciekawy przypadek jaki... w?a?nie przeprowadzi?a... to by?o w krakowie, mi... tak wiem o takiej mo?l... mia?em przypadek pierw... zdj?cia brak komentarzy newsy najlepiej to si? rz?dz... kardamon :) rzecz tu w... "...szacunkiem dla adw... arogancja, pycha i prz... hm....pytanie pewnie n... artyku?y a ja zaczynam dopiero ... ?wietne, z tego co pis... dzi?kuj? , pomys?owe i... fantastyczna! super!!! zapraszam do wsp?tworzenia strony. do dodawania news?w, link?w, artyku??w i scenariuszy ( po zalogowaniu, zak?adki: dodaj link, dodaj artyku? lub scenariusz, dodaj newsa ) oraz do odpowiedzi na pytania pojawiaj?ce si? na forum. forum dla rodzic?w zach?cam do polubienia nas na facebook'u ostatnio poruszane tematy temat obejrze? odpowiedzi ostatni post reforma zatrudnienie 6850 157 reszta 16. stycze? 2017 09:07 superwizje szkolenia, kampanie, programy 285 11 is 15. stycze? 2017 11:15 szkolny program profilaktyki profilaktyka 9294 129 reszta 14. stycze? 2017 00:22 o?wiatowy przegl?d prasy r?no?ci 4556 71 buka 12. stycze? 2017 20:10 respektowanie opinii pomoc psychologiczno-pedagogiczna 5297 109 majlena 12. stycze? 2017 09:44 obowi?zek szkolny - pismo d... dokumentacja 6110 142 wiiollaa 10. stycze? 2017 23:02 niebieska karta pomoc psychologiczno-pedagogiczna 3029 68 kazimierz 10. stycze? 2017 18:52 zesp? aspergera pomoc psychologiczno-pedagogiczna 5634 118 majlena 10. stycze? 2017 11:53 ciekawe pomoce dydaktyczne samopomoc - prosz? o.. 907 15 reszta 08. stycze? 2017 19:43 fundacja "nieustraszone" szkolenia, kampanie, programy 290 1 miczka 02. stycze? 2017 22:47 od g??wnego administratora sprawy techniczne i formalne 15629 383 zetka 19. grudzie? 2016 12:20 brak promocji ucznia kl.v dydaktyka 762 19 majka123 16. grudzie? 2016 12:56 doskonalenie (studia, podyp... szkolenia, kampanie, programy 5168 91 nika1 16. grudzie? 2016 11:19 prezentacja kilka s??w o sobie 24485 442 mary 11. grudzie? 2016 18:48 nauczanie indywidualne dydaktyka 5392 135 tomek 11. grudzie? 2016 11:44 problem z uczniem wychowanie 3488 80 teresa 09. grudzie? 2016 10:53 niepe?nospr. sprz?ona pomoc psychologiczno-pedagogiczna 1049 37 kazimierz 07. grudzie? 2016 17:50 czy jeste? za likwidacj? gimnazjum? czy jeste? za likwidacj? gimnazjum? przedstawiamy wyniki ankiet przeprowadzonych na naszej stronie w roku 2015 (227 odpowiedzi) i w roku 2017 (170 odpowiedzi). wyniki przedstawiono w procentach. kazimierz dnia 11. stycze? 2017 · 3 komentarzy · 169 czyta? · czy kto? jest zdziwiony? czy kto? jest zdziwiony? prezydent andrzej duda podpisa? dwie ustawy reformuj?ce system edukacji: prawo o?wiatowe oraz przepisy wprowadzaj?ce ustaw? prawo o?wiatowe. w miejsce obecnie istniej?cych szk? maj? by?: 8-letnia szko?a podstawowa, 4-letnie liceum og?lnokszta?c?ce, 5-letnie technikum, dwustopniowe szko?y bran?owe i szko?y policealne. gimnazja maj? zosta? zlikwidowane. kazimierz dnia 09. stycze? 2017 · 34 komentarzy · 1675 czyta? · na kogo wypadnie, na tego b?c........ na kogo wypadnie, na tego b?c........ o?wiadczenie w dniu 19.12.2016 odby?o si? zebranie prezydium rady rodzic?w z dyrekcj? szko?y podstawowej nr 4, na kt?rym zosta?y om?wione nast?puj?ce zagadnienia: 1. og?lne za?o?enia reformy o?wiatowej. 2. zmiany sieci szk? w piastowie (powstanie sp 5). 3. powiadomienie o konieczno?ci przej?cia do sp 5 siedmiu oddzia??w z naszej plac?wki w roku szkolnym 2017/2018 i trzech oddzia??w w roku szkolnym 2018/2019. 4. zapoznanie z wynikami ankiety burmistrza miasta piastowa. 5. przedstawienie przez dyrektora p. stanis?awa siekierko kryteri?w typowania klas maj?cych przej?? do sp 5. 6. dyskusja nad propozycj? dyrekcji. od 1 wrze?nia 2017 roku zostaje powo?ana szko?a podstawowa nr 5, kt?ra b?dzie zlokalizowana w budynku wygasaj?cego gimnazjum nr 1. do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c. podstawowym kryterium doboru klas by?a liczba uczni?w zamieszka?ych w pobli?u sp 5. prezydium rady rodzic?w oraz dyrektor p. stanis?aw siekierko zwracaj? si? z pro?b? o przekazanie tej informacji rodzicom przez rady oddzia?owe poszczeg?lnych klas. prosimy o rozwa?enie naszej propozycji i przedstawienie swoich ustale? wraz z konstruktywnymi rozwi?zaniami. zostan? one szczeg?owo przedyskutowane na walnym zebraniu rad oddzia?owych, kt?re odb?dzie si? w pierwszej po?owie stycznia 2017. z powa?aniem dyrektor szko?y podstawowej nr 4 stanis?aw siekierko *pogrubienie moje ?r?d?o: www.sp4piastow.pl kazimierz dnia 04. stycze? 2017 · 3 komentarzy · 357 czyta? · znp ostrzega przed strajkiem w marcu znp ostrzega przed strajkiem w marcu zwi?zek nauczycielstwa polskiego domaga si? od rz?du dw?ch rzeczy: z?o?enia w sejmie wniosku o wycofanie ustaw wprowadzaj?cych reform? o?wiaty, zwi?kszenia nak?ad?w na edukacj? i og?lnonarodowego referendum o systemie szkolnictwa - og?osi? szef znp s?awomir broniarz. jak przestrzeg?, ?e je?li postulaty zwi?zku nie zostan? spe?nione, w marcu odb?dzie si? strajk og?lnopolski. - wynika to z faktu, ?e nie chcemy by? oskar?ani o strajk dziki lub nielegalny - uzasadni? zapowied?. ustawy reformuj?ce system szkolny w polsce zosta?y uchwalone przez sejm w ubieg?ym tygodniu, a senat nie wprowadzi? do nich poprawek. je?li podpisze je prezydent, rozpocznie si? "wygaszanie" gimnazj?w. ?r?d?o: www.gazetaprawna.pl kazimierz dnia 21. grudzie? 2016 · 0 komentarzy · 171 czyta? · ?mia? si?, czy p?aka?? ?mia? si?, czy p?aka?? je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki - postanowili pos?owie obraduj?cy w ?rod? na po??czonym posiedzeniu sejmowych komisji edukacji i samorz?du terytorialnego. zmiana ma u?atwi? wdra?anie przygotowanej przez ministerstwo edukacji narodowej reformy edukacji. poprawk?, kt?ra wprowadza tak? mo?liwo?? zg?osili pos?owie prawa i sprawiedliwo?ci. zak?ada ona, ?e je?li gmina prowadzi szko?? podstawow?, gdzie s? co najmniej dwie trzecie klasy lub co najmniej dwie sz?ste klasy, od wrze?nia 2017 roku, cz?? uczni?w chodz?cych do tych klas b?dzie mo?na przenie?? do innej podstaw?wki. warunkiem jest to, ?e ta druga szko?a musi powsta? w wyniku przekszta?cenia dawnego gimnazjum. uczniowie b?d? tam realizowa? pozosta?e lata nauki (do ?smej klasy). - nie mo?e by? tak, ?e samorz?d b?dzie narzeka? na przepe?nione klasy, a b?dzie mia? na terenie pusty budynek gimnazjum - argumentowa?a podczas posiedzenia komisji minister anna zalewska. o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy. takie rozwi?zanie b?dzie obowi?zywa? tak?e w kolejnych latach - obejmie wi?c r?wnie? uczni?w obecnych pierwszych, drugich, czwartych i pi?tych klas szko?y podstawowej. przenoszone z mocy ustawy nie b?d? dopiero te dzieci, kt?re p?jd? do pierwszej klasy od wrze?nia 2017 roku. ?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl *pogrubienia moje kazimierz dnia 14. grudzie? 2016 · 4 komentarzy · 553 czyta? · dla przypomnienia dla przypomnienia takie pismo skierowali?my swego czasu do men szanowna pani minister! od kilku lat ?rodowisko szkolnych pedagog?w zwraca si? do kolejnych ministr?w edukacji z postulatem ujednolicenia tygodniowej liczby godzin obowi?zuj?cego nas wymiaru zaj?? (sprawa ta dotyczy r?wnie? innych specjalist?w - psycholog?w szkolnych, logoped?w, terapeut?w pedagogicznych, doradc?w zawodowych - zatrudnionych w szko?ach). wszystkie zwi?zki zawodowe, rzecznik praw obywatelskich, liczni pos?owie ze wszystkich opcji politycznych, a tak?e niekt?re kluby parlamentarne, zainteresowa?y si? tym problemem, co zaowocowa?o mi?dzy innymi wieloma interpelacjami i zapytaniami poselskimi, petycjami i listami otwartymi. pojawi? si? r?wnie? projekt nowelizacji karty nauczyciela wniesiony do sejmu przez pos??w solidarnej polski. jeste?my jedyn? grup? zawodow? zwi?zan? bezpo?rednio z prac? z dzie?mi i m?odzie??, kt?ra nie posiada sprecyzowanych warunk?w zatrudnienia. przy jasno okre?lonej tygodniowej liczbie godzin obowi?zkowego wymiaru zaj?? dydaktycznych, wychowawczych i opieku?czych nauczycieli - dydaktyk?w (18 godzin), wychowawc?w ?wietlic (26 godzin), bibliotekarzy (30 godzin) czy nauczycieli poradni psychologiczno - pedagogicznych (20 godzin), nasze pensum ustalane jest w zale?no?ci od uchwa? w?adz samorz?dowych na 20, 22, 25, 26, 30, 36 i wi?cej godzin. zwracali?my uwag?, ?e w post?powaniu w?adz samorz?dowych, kt?re stale borykaj? si? z problemami finansowymi, norm? staje si? nadu?ywanie ich kompetencji (na podstawie art. 42 ust. 7 pkt 3 ustawy - karta nauczyciela ) w ustalaniu obowi?zuj?cego nas pensum. jego wymiar okre?lany jest czasami nawet na poziomie 40 godzin. cz?sto czynione s? r?wnie? ?oszcz?dno?ci? polegaj?ce na zwi?kszaniu pensum z jednoczesnym redukowaniem wymiaru zatrudnienia. t? zbyt swobodn? regulacj? wielokrotnie krytykowa?a chocia?by rzecznik praw obywatelskich prof. irena lipowicz. pomimo jej licznych wyst?pie? resort nie podj?? ?adnych dzia?a? legislacyjnych, kt?re rozwi?za?yby problem. nale?y podkre?li?, ?e w sytuacji kiedy w uchwa?ach organ?w prowadz?cych jeden z element?w czasu pracy tj. tygodniowy obowi?zkowy wymiar godzin zaj?? okre?lony jest na wysokim poziomie zdarza si?, ?e po uwzgl?dnieniu pozosta?ych element?w sk?adowych 40 godzinnego tygodnia pracy - innych zaj?? i czynno?ci statutowych jak r?wnie? zaj?? i czynno?ci zwi?zanych z przygotowaniem si? do zaj??, a tak?e samokszta?ceniem i doskonaleniem zawodowym - czas pracy pedagog?w (innych specjalist?w r?wnie?) przekracza dopuszczaln? ustawow? 40 godzinn? tygodniow? norm? pracy. ustosunkowuj?c si? negatywnie do omawianego problemu men pos?ugiwa?o si? nast?puj?c? argumentacj?: "ustawodawca wyposa?y? organ prowadz?cy w kompetencj? do okre?lania pensum m.in. nauczycieli pedagog?w, logoped?w, psycholog?w i doradc?w zawodowych, gdy? organ, kieruj?c si? potrzebami ?rodowiska lokalnego, mo?e kszta?towa? tygodniowy obowi?zkowy wymiar godzin zaj?? nauczycieli realizuj?cych zaj?cia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami dzieci i m?odzie?y ucz?cych si? na terenie jednostki samorz?du terytorialnego". pomijaj?c absurdalno?? tego typu argumentacji (czy w gminach, w kt?rych wyniki uczni?w na sprawdzianach np. z matematyki s? s?abe podwy?szane b?dzie pensum matematyk?w?) nale?a?oby zapyta?: w jaki spos?b organy prowadz?ce okre?laj? "rzeczywiste potrzeby dzieci i m?odzie?y ucz?cych si? na terenie jednostki samorz?du terytorialnego", jakie s? prowadzone w tym kierunku badania, jakie s? kryteria wi???ce "rzeczywiste potrzeby" z wysoko?ci? pensum (np. przest?pczo?? w?r?d m?odzie?y w rejonie "taka i taka" - pensum pedagog?w 20 godzin, przest?pczo?? " taka i taka" - pensum 22 godziny, albo - dzieci ze zdiagnozowanymi dysfunkcjami w rejonie "tyle i tyle", pensum "takie i takie" ). gdzie s? obiektywne i skategoryzowane kryteria pozafinansowe na podstawie kt?rych samorz?dy mog?yby miarodajnie i zgodnie z potrzebami dzieci okre?la? wysoko?? pensum pedagog?w szkolnych i innych specjalist?w? kolejny argument men: " w doktrynie prawa pracy uznaje si?, ?e zasada r?wno?ci praw pracownik?w w stosunku pracy wchodzi w rachub? wtedy, gdy pracownicy jednakowo pe?ni? takie same obowi?zki. a wi?c nie jest dyskryminacj? r?nicowanie praw pracownik?w, kt?rzy albo pe?ni? inne obowi?zki, albo pe?ni?c takie same obowi?zki, wype?niaj? je niejednakowo". czy to oznacza, ?e ka?dy pedagog szkolny wype?nia inne obowi?zki? przecie? mamy je - jednakowe dla wszystkich - zapisane w rozporz?dzeniu! czy wype?niamy je niejednakowo? oczywi?cie. o tyle, o ile ka?dy matematyk, fizyk, chemik, polonista wychowawca w ?wietlicy szkolnej uczy i wychowuje inaczej. szanowna pani minister. w jednym z wywiad?w, m?wi?c o konieczno?ci likwidacji tzw. "godzin karcianych", stwierdzi?a pani, ?e to niemoralne, aby zmusza? nauczycieli do pracy za darmo. i dalej, ?e nale?y uczciwie powiedzie? o braku pieni?dzy w systemie, a nie dodawa? nauczycielom dodatkowych godzin. s?owa te mo?na r?wnie? odnie?? do zr?nicowania pensum specjalist?w szkolnych w obr?bie tego samego systemu o?wiaty. jest to nie tylko niemoralne, ale te? niesprawiedliwe, powoduje poczucie nier?wno?ci, rodzi frustracj? i niepotrzebne antagonizmy w ?rodowisku. zwracamy si? do pani minister z pro?b? o ?yczliwe pochylenie si? nad t? tak istotn? dla nas spraw?. kazimierz dnia 12. grudzie? 2016 · 9 komentarzy · 833 czyta? · ?aden nauczyciel nie straci pracy? ?aden nauczyciel nie straci pracy? ?aden nauczyciel nie straci pracy w zwi?zku ze zmian? systemu, bo liczba dzieci i oddzia??w pozostanie taka sama. - nauczycielom zostan? ustawowo zagwarantowane miejsca pracy - minister anna zalewska w wywiadzie dla „jedynki”. ?r?d?o: www.polskieradio.pl nauczyciele wygaszanych gimnazj?w, kt?rzy (bez wzgl?du na wymiar zatrudnienia): - s? zatrudnieni na podstawie mianowania, - s? zatrudnieni na podstawie umowy o prac? na czas nieokre?lony, a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne, zostan? przeniesieni w stan nieczynny z pocz?tkiem kolejnego roku szkolnego. w przypadku podj?cia zatrudnienia w szkole przez takiego nauczyciela stan ten ustaje. w przypadku niewyra?enia przez nauczyciela zgody na przej?cie w stan nieczynny, stosunek pracy zostanie z nim rozwi?zany z ko?cem roku szkolnego. nauczyciel b?dzie m?g? r?wnie? wyrazi? zgod? na ograniczenie zatrudnienia. ?r?d?o:reformaedukacji.men.gov.pl kazimierz dnia 09. grudzie? 2016 · 1 komentarz · 397 czyta? · ****** ****** uwiedzeni neoliberalnym oszustwem wpisali?my do ustroju te same b??dy, kt?re wcze?niej pope?ni?y ameryka i wielka brytania – a to na nich si? wzorowali?my. ci, kt?rzy dzi? wychwalaj? pod niebiosa polityk? gospodarcz? iii rp, margaret thatcher i ronalda reagana, powinni do listy ich osi?gni?? politycznych dopisa? opuszczenie unii europejskiej przez wielk? brytani?, zwyci?stwo donalda trumpa oraz ukatrupienie iii?rzeczypospolitej przez pis. brak solidarno?ci spo?ecznej, wspieranie silniejszych, zgoda na to, by s?absi sami musieli si? organizowa?, zezwolenie na to, by si? radykalizowali i szukali pomocy na o?lep, ignorowanie ich, a? zwr?cili si? przeciwko pa?stwu, kt?re ich ola?o... najpowa?niejszym b??dem iii rp by? brak sensownych instytucji wsparcia spo?ecznego. to doprawdy straszna recenzja ?wier?wiecza imponuj?cego wzrostu gospodarczego, ?e ludzie po prostu t?skni? za komun?, bo dawa?a im elementarne poczucie bezpiecze?stwa socjalnego. fragment artyku?u stanis?awa skar?y?skiego ?r?d?o: wyborcza.pl kazimierz dnia 07. grudzie? 2016 · 7 komentarzy · 557 czyta? · protest nauczycieli przeciwko reformie edukacji protest nauczycieli przeciwko reformie edukacji w warszawie odby?a si? dzi? demonstracja przeciw zapowiedzianej reformie edukacji, w tym likwidacji gimnazj?w. pod has?em "nie dla chaosu w szkole" protestowali nauczyciele, rodzice i samorz?dowcy. - apelujemy do pani premier beaty szyd?o: nie burzcie tego, co mamy - m?wi? prezes znp s?awomir broniarz podczas manifestacji. zgromadzeni na placu pi?sudskiego po przem?wieniach przeszli pod budynek sejmu. ?r?d?o:warszawa.onet.pl kazimierz dnia 19. listopad 2016 · 4 komentarzy · 767 czyta? · podziemna zabawa z edukacj? - kopalnia soli w bochni. podziemna zabawa z edukacj? – kopalnia soli w bochni. nauka zazwyczaj kojarzy si? z sytuacj?, gdy ucze? siedzi z ksi??k? w r?ku b?d? s?ucha wyk?adu nauczyciela. rzeczywi?cie znaczna cz?? zaj?? lekcyjnych w szkole zdominowana jest przez czynno?ci anga?uj?ce wzrok i s?uch, cz?sto pomijane w edukacji s? natomiast sfery ruchowa i dotykowa. tymczasem metody aktywne, uczenie si? poprzez dzia?anie i w?asne zaanga?owanie s? zdecydowanie bardziej sprzyjaj?cym rozwojowi sposobem nauczania ni? przyjmowanie biernej postawy s?uchacza. tym, co u?atwia uczniom zdobywanie wiedzy, jest tak?e mo?liwo?? korzystania z metod dostosowanych do w?asnego indywidualnego stylu uczenia si?. spo?r?d przedstawicieli czterech g??wnych styl?w uczenia si? "wzrokowcy" i s?uchowcy" maj? najwi?ksze szanse efektywnie przyswoi? wiedz? przekazywan? im przez nauczycieli w typowych warunkach szkolnych. trudniej jest sprosta? temu zadaniu osobom preferuj?cym styl "czuciowy" (dotykowy) i "kinestetyczny" (ruchowy). uczniowie ci, mimo posiadanych zasob?w, s? znacznie bardziej nara?eni na do?wiadczanie niepowodze? szkolnych, a co za tym idzie w dalszej perspektywie na marginalizacj? spo?eczn?. propozycja zaj?? w oparciu o programy edukacyjne znajduj?ce si? w ofercie kopalni soli w bochni jest ciekaw? alternatyw? dla standardowych lekcji prowadzonych w obr?bie klasy szkolnej. kazimierz dnia 17. listopad 2016 · czytaj wi?cej · 1 komentarz · 467 czyta? · i sta?o si? i sta?o si? rz?d przyj?? projekty ustaw wprowadzaj?cych reform? edukacji. rz?d przyj?? projekty ustaw wprowadzaj?cych reform? edukacji, w tym zmieniaj?cych struktur? szk? w polsce, m.in. likwiduj?cych gimnazja. chodzi o dwa projekty ustaw: prawo o?wiatowe i przepisy wprowadzaj?ce prawo o?wiatowe. minister edukacji anna zalewska przedstawi?a map? drogow? reformy. kazimierz dnia 08. listopad 2016 · 4 komentarzy · 889 czyta? · strona 1 z 90: 1234...90 logowanie nazwa u?ytkownika has?o nie masz jeszcze konta? zarejestruj si? nie mo?esz si? zalogowa?? popro? o nowe has?o ostatnie artyku?y brak artyku??w shoutbox musisz zalogowa? si?, aby m?c doda? wiadomo??. nika1 16/01/2017przy ni i opinii o dysleksji rada pedagogiczna mo?e wyd?u?y? czas uczniowi na maturze? reszta 13/01/2017i pomy?le?, ?e w ubieg?ym roku cieszyli?my si? na ferie...wszyscy... ina 13/01/2017a doczytaj w rozporz?dzeniu zadania pedagoga- diagnoza a-gata 13/01/2017witam czy pedagog szkolny ma prawo wej?? na lekcj?, ?eby obserwowa? zachowanie uczni?w? jest jaki? przepis na to? kazimierz 13/01/2017na razie wprowadzono tylko zmiany "porz?dkowe", a nie merytoryczne. reszta 12/01/2017w kn stan na 12.01.2017r. naszymi godz. dalej w?ada op basiaczek 12/01/2017czy m?g?by kto? si? podzieli? jakim? fajnym scenariuszem na dzie? profilaktyki? prosz? o kontakt priv zetka 11/01/2017reszta, to moje niedowierzanie raczej by?o "niedowierzaniem retorycznym" reszta 11/01/2017to jeden z wielu przyk?ad?w reszta 11/01/2017zetka, niedowiarku http://www.gdansk. ..is,a,68403 zetka 11/01/2017wygl?da na to, ?e masz do wykorzystanie 8 tygodni urlopu wypoczynkowego. szczeg?y doczytasz w kn art. od 53 toja 11/01/2017dzi?kuj? zetko. w lecie ju? by?am na urlopie macierzy?skim wi?c to jest traktowane jako urlop normalny? przepraszam, ?e tak dopytuje. reszta 11/01/2017gratulacje! kazimierz 11/01/2017gratulacje gwiazdka777 11/01/2017mog? pom?c komu? z awansu zawodowego na dyplomowanego. udost?pni? gotow? teczk?. ocena uzyskana na rozmowie to: 10 !!!! zetka 10/01/2017zgodnie z kn nauczycielowi przys?uguje w takim przypadku urlop uzupe?niaj?cy do 8 tygodni. musisz wi?c obliczy? ile urlopu mia?a? w lecie toja 10/01/2017kochani w tamtym roku ca?e ferie by?am na chorobowym. czy powinnam dosta? ekwiwalent za niewykorzystany urlop? teraz jestem na macierzy?skim. zetka 09/01/2017o widz?, ?e kazimierz by? szybszy zetka 09/01/2017podstaw? prawn? jest w tym wypadku paragraf statutu. je?li oczywi?cie tam taki zapis macie. mag40 09/01/2017dzi?kuj?, moje zadanie jest podobne ale jak dociekliwy nauczyciel chce podstawy prawnej to jest klopot. archiwum shoutboksa ostatnio na forum najnowsze tematy reforma superwizje szkolny program prof... obserwacja uczni?w o?wiatowy przegl?d p... najciekawsze tematy projekt nowego ro... [1162] petycja- wysy?amy... [547] godziny pedagoga ... [511] zaj?cia rewalidac... [497] zatrudnienie peda... [473] original theme by nick jones original style by yassineb. modyfied into brightcopper by harly 16,203,539 unikalnych wizyt


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2772

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 5.92% (164)
czy - 2.6% (72)
si? - 1.66% (46)
2017 - 1.48% (41)
pod - 1.23% (34)
... - 1.15% (32)
men - 1.01% (28)
praw - 0.94% (26)
tak - 0.94% (26)
uczy - 0.9% (25)
nauczyciel - 0.87% (24)
jest - 0.79% (22)
stan - 0.72% (20)
dzie? - 0.69% (19)
ni? - 0.69% (19)
przy - 0.69% (19)
godzin - 0.61% (17)
pedagog - 0.61% (17)
2016 - 0.58% (16)
rz?d - 0.58% (16)
kazimierz - 0.58% (16)
ale - 0.58% (16)
szkolny - 0.54% (15)
roku - 0.47% (13)
komentarz - 0.47% (13)
edukacji - 0.47% (13)
stycze? - 0.47% (13)
klas - 0.47% (13)
ich - 0.47% (13)
one - 0.43% (12)
grudzie? - 0.43% (12)
nas - 0.43% (12)
ustaw - 0.43% (12)
rad - 0.43% (12)
dnia - 0.43% (12)
przez - 0.43% (12)
pracy - 0.43% (12)
by? - 0.43% (12)
ina - 0.4% (11)
zatrudnieni - 0.4% (11)
zaj?? - 0.4% (11)
tym - 0.4% (11)
b?dzie - 0.4% (11)
pensum - 0.4% (11)
czyta? - 0.4% (11)
taki - 0.36% (10)
akty - 0.36% (10)
komentarzy - 0.36% (10)
wi?c - 0.36% (10)
pomoc - 0.36% (10)
jak - 0.36% (10)
przed - 0.32% (9)
czas - 0.32% (9)
dla - 0.32% (9)
rzecz - 0.32% (9)
reszta - 0.32% (9)
samorz?d - 0.32% (9)
tygodni - 0.32% (9)
pani - 0.29% (8)
uczni?w - 0.29% (8)
artyku? - 0.29% (8)
r?wnie? - 0.29% (8)
dzi? - 0.29% (8)
nauczycieli - 0.29% (8)
klasy - 0.29% (8)
takie - 0.29% (8)
zetka - 0.25% (7)
kt?re - 0.25% (7)
temat - 0.25% (7)
?r?d?o: - 0.25% (7)
lub - 0.25% (7)
minister - 0.25% (7)
tego - 0.25% (7)
wymiar - 0.25% (7)
zosta? - 0.22% (6)
problem - 0.22% (6)
szkolnych - 0.22% (6)
system - 0.22% (6)
organ - 0.22% (6)
dzieci - 0.22% (6)
jaki - 0.22% (6)
psychologiczno - 0.22% (6)
urlop - 0.22% (6)
tematy - 0.22% (6)
inne - 0.22% (6)
post - 0.22% (6)
rodzi - 0.22% (6)
zatrudnienia - 0.22% (6)
program - 0.22% (6)
szkole - 0.22% (6)
wprowadza - 0.22% (6)
brak - 0.22% (6)
forum - 0.18% (5)
nauczyciela - 0.18% (5)
szko?y - 0.18% (5)
projekt - 0.18% (5)
si?, - 0.18% (5)
news - 0.18% (5)
tak? - 0.18% (5)
sejm - 0.18% (5)
o?wiatowe - 0.18% (5)
prawo - 0.18% (5)
pedagogiczna - 0.18% (5)
je?li - 0.18% (5)
soli - 0.18% (5)
tam - 0.18% (5)
taka - 0.18% (5)
12. - 0.18% (5)
lat - 0.18% (5)
gimnazjum - 0.18% (5)
ostatni - 0.18% (5)
mia? - 0.18% (5)
pedagog?w - 0.18% (5)
odpowiedzi - 0.18% (5)
rz?du - 0.14% (4)
zwraca - 0.14% (4)
specjalist?w - 0.14% (4)
to, - 0.14% (4)
tak?e - 0.14% (4)
strajk - 0.14% (4)
znp - 0.14% (4)
by?a - 0.14% (4)
musi - 0.14% (4)
moje - 0.14% (4)
zosta?y - 0.14% (4)
stanis?aw - 0.14% (4)
innych - 0.14% (4)
zostan? - 0.14% (4)
mo?e - 0.14% (4)
rady - 0.14% (4)
ci, - 0.14% (4)
19. - 0.14% (4)
psychologiczno-pedagogiczna - 0.14% (4)
same - 0.14% (4)
pe?ni? - 0.14% (4)
oraz - 0.14% (4)
argument - 0.14% (4)
zawodowy - 0.14% (4)
kt?rych - 0.14% (4)
programy - 0.14% (4)
te? - 0.14% (4)
styl - 0.14% (4)
to? - 0.14% (4)
ustawy - 0.14% (4)
scenariusze - 0.14% (4)
podstawie - 0.14% (4)
maj? - 0.14% (4)
szko?a - 0.14% (4)
przeciw - 0.14% (4)
artyku?y - 0.14% (4)
nasze - 0.14% (4)
godzin) - 0.14% (4)
b?d? - 0.11% (3)
listopad - 0.11% (3)
terenie - 0.11% (3)
temu - 0.11% (3)
"nie - 0.11% (3)
tych - 0.11% (3)
kopalni - 0.11% (3)
bochni - 0.11% (3)
projekty - 0.11% (3)
nowe - 0.11% (3)
uczniowi - 0.11% (3)
prowadzi - 0.11% (3)
prawa - 0.11% (3)
przepis - 0.11% (3)
edukacji. - 0.11% (3)
samorz?du - 0.11% (3)
reformie - 0.11% (3)
przypadku - 0.11% (3)
protest - 0.11% (3)
gdy - 0.11% (3)
godzin. - 0.11% (3)
zatrudnienia. - 0.11% (3)
staje - 0.11% (3)
czynno?ci - 0.11% (3)
potrzebami - 0.11% (3)
wymiaru - 0.11% (3)
zgodnie - 0.11% (3)
m?odzie?y - 0.11% (3)
albo - 0.11% (3)
kolejny - 0.11% (3)
jednakowo - 0.11% (3)
anna - 0.11% (3)
kt?rzy - 0.11% (3)
wype?nia - 0.11% (3)
mocy - 0.11% (3)
?aden - 0.11% (3)
straci - 0.11% (3)
zalewska - 0.11% (3)
godzin), - 0.11% (3)
ten - 0.11% (3)
iii - 0.11% (3)
ich, - 0.11% (3)
przeciwko - 0.11% (3)
pos?owie - 0.11% (3)
strona - 0.11% (3)
m?g? - 0.11% (3)
dodaj - 0.11% (3)
dyrektor - 0.11% (3)
kt?ra - 0.11% (3)
wrze?nia - 0.11% (3)
nad - 0.11% (3)
siekierko - 0.11% (3)
by?o - 0.11% (3)
w... - 0.11% (3)
szkolnym - 0.11% (3)
oddzia??w - 0.11% (3)
dzi?kuj? - 0.11% (3)
zmiany - 0.11% (3)
reformy - 0.11% (3)
podstawowej - 0.11% (3)
i... - 0.11% (3)
rodzic?w - 0.11% (3)
marcu - 0.11% (3)
reforma - 0.11% (3)
zatrudnienie - 0.11% (3)
16. - 0.11% (3)
szk? - 0.11% (3)
szkolenia, - 0.11% (3)
kampanie, - 0.11% (3)
dwie - 0.11% (3)
10. - 0.11% (3)
kto? - 0.11% (3)
naszej - 0.11% (3)
o.. - 0.11% (3)
wyniki - 0.11% (3)
jeste? - 0.11% (3)
09. - 0.11% (3)
online - 0.11% (3)
11. - 0.11% (3)
wprowadzaj?cych - 0.11% (3)
edukacj? - 0.11% (3)
nich - 0.11% (3)
plac?wki - 0.11% (3)
klasy, - 0.11% (3)
reform? - 0.11% (3)
opinii - 0.07% (2)
nauczyciele - 0.07% (2)
oczywi?cie - 0.07% (2)
wzgl?du - 0.07% (2)
przegl?d - 0.07% (2)
dalsze - 0.07% (2)
2018/2019 - 0.07% (2)
przeniesieni - 0.07% (2)
o?wiatowy - 0.07% (2)
majlena - 0.07% (2)
nieczynny - 0.07% (2)
szkolnego. - 0.07% (2)
14. - 0.07% (2)
profilaktyki - 0.07% (2)
ferie - 0.07% (2)
zostanie - 0.07% (2)
11/01/2017gratulacje - 0.07% (2)
****** - 0.07% (2)
- 0.07% (2)
szukaj - 0.07% (2)
superwizje - 0.07% (2)
pracy? - 0.07% (2)
karta - 0.07% (2)
pismo - 0.07% (2)
likwidacji - 0.07% (2)
ka?dy - 0.07% (2)
pedagoga - 0.07% (2)
doskonalenie - 0.07% (2)
dydaktyka - 0.07% (2)
mamy - 0.07% (2)
godziny - 0.07% (2)
ile - 0.07% (2)
szkolnej - 0.07% (2)
08. - 0.07% (2)
niemoralne, - 0.07% (2)
linki - 0.07% (2)
aby - 0.07% (2)
nauczycielom - 0.07% (2)
obr?bie - 0.07% (2)
systemu - 0.07% (2)
tylko - 0.07% (2)
p... - 0.07% (2)
prosz? - 0.07% (2)
poczucie - 0.07% (2)
chce - 0.07% (2)
zapis - 0.07% (2)
macierzy?skim - 0.07% (2)
politycznych - 0.07% (2)
by?am - 0.07% (2)
u?ytkownik?w - 0.07% (2)
bardziej - 0.07% (2)
rozporz?dzeniu - 0.07% (2)
metod - 0.07% (2)
uczenia - 0.07% (2)
diagnoza - 0.07% (2)
przypadek - 0.07% (2)
prawne - 0.07% (2)
mimo - 0.07% (2)
m?c - 0.07% (2)
ostatnie - 0.07% (2)
prowadzonych - 0.07% (2)
wzrok - 0.07% (2)
17. - 0.07% (2)
czytaj - 0.07% (2)
sta?o - 0.07% (2)
online: - 0.07% (2)
przyj?? - 0.07% (2)
zalogowa? - 0.07% (2)
chodzi - 0.07% (2)
has?o - 0.07% (2)
masz - 0.07% (2)
kontakt - 0.07% (2)
w?asne - 0.07% (2)
s?ucha - 0.07% (2)
listy - 0.07% (2)
strony - 0.07% (2)
musisz - 0.07% (2)
pis. - 0.07% (2)
sami - 0.07% (2)
ostatnio - 0.07% (2)
lecie - 0.07% (2)
pytania - 0.07% (2)
toja - 0.07% (2)
artyku??w - 0.07% (2)
edukacji, - 0.07% (2)
urlopu - 0.07% (2)
m?wi? - 0.07% (2)
bochni. - 0.07% (2)
niedowierzanie - 0.07% (2)
warunki - 0.07% (2)
broniarz - 0.07% (2)
dalej - 0.07% (2)
podziemna - 0.07% (2)
obowi?zki, - 0.07% (2)
kopalnia - 0.07% (2)
dokumentacja - 0.07% (2)
awans - 0.07% (2)
dopiero - 0.07% (2)
zabawa - 0.07% (2)
rejonie - 0.07% (2)
nika1 - 0.07% (2)
podstawowa - 0.07% (2)
strajkiem - 0.07% (2)
ostrzega - 0.07% (2)
kolejnych - 0.07% (2)
pierwszej - 0.07% (2)
odb?dzie - 0.07% (2)
tej - 0.07% (2)
przypomnienia - 0.07% (2)
czasu - 0.07% (2)
pro?b? - 0.07% (2)
szanowna - 0.07% (2)
liczba - 0.07% (2)
tygodniowej - 0.07% (2)
podczas - 0.07% (2)
obowi?zuj?cego - 0.07% (2)
stanis?awa - 0.07% (2)
przedstawienie - 0.07% (2)
psycholog?w - 0.07% (2)
szkolnych, - 0.07% (2)
logoped?w, - 0.07% (2)
doradc?w - 0.07% (2)
zawodowych - 0.07% (2)
rzecznik - 0.07% (2)
2017/2018 - 0.07% (2)
wszystkich - 0.07% (2)
konieczno?ci - 0.07% (2)
rada - 0.07% (2)
budynek - 0.07% (2)
polski. - 0.07% (2)
gdzie - 0.07% (2)
innej - 0.07% (2)
podstaw?wki - 0.07% (2)
komisji - 0.07% (2)
sz?ste - 0.07% (2)
trzecie - 0.07% (2)
r?wnoleg?e - 0.07% (2)
p?aka?? - 0.07% (2)
?mia? - 0.07% (2)
mo?liwo?? - 0.07% (2)
gimnazj?w. - 0.07% (2)
gmina - 0.07% (2)
najmniej - 0.07% (2)
g??wna - 0.07% (2)
ubieg?ym - 0.07% (2)
cz?? - 0.07% (2)
polsce - 0.07% (2)
mo?na - 0.07% (2)
wynika - 0.07% (2)
zwi?zku - 0.07% (2)
powsta? - 0.07% (2)
uczniowie - 0.07% (2)
s?awomir - 0.07% (2)
systemie - 0.07% (2)
lata - 0.07% (2)
(do - 0.07% (2)
sejmu - 0.07% (2)
prac? - 0.07% (2)
s??w - 0.07% (2)
np. - 0.07% (2)
reformuj?ce - 0.07% (2)
prezydent - 0.07% (2)
prowadz?cy - 0.07% (2)
m.in. - 0.07% (2)
zdziwiony? - 0.07% (2)
zaj?cia - 0.07% (2)
pomocy - 0.07% (2)
odpowiedzi) - 0.07% (2)
ucz?cych - 0.07% (2)
jednostki - 0.07% (2)
ankiet - 0.07% (2)
"rzeczywiste - 0.07% (2)
obowi?zkowy - 0.07% (2)
potrzeby - 0.07% (2)
jakie - 0.07% (2)
kryteria - 0.07% (2)
przest?pczo?? - 0.07% (2)
przenie?? - 0.07% (2)
taka" - 0.07% (2)
gimnazjum? - 0.07% (2)
likwidacj? - 0.07% (2)
07. - 0.07% (2)
r?wno?ci - 0.07% (2)
pracownik?w - 0.07% (2)
indywidualne - 0.07% (2)
okre?lony - 0.07% (2)
tygodniowy - 0.07% (2)
posiada - 0.07% (2)
kogo - 0.07% (2)
nast?puj?ce - 0.07% (2)
?wietlic - 0.07% (2)
prezydium - 0.07% (2)
dniu - 0.07% (2)
pedagogicznych - 0.07% (2)
b?c........ - 0.07% (2)
wypadnie, - 0.07% (2)
uchwa? - 0.07% (2)
w?adz - 0.07% (2)
samorz?dowych - 0.07% (2)
20, - 0.07% (2)
wi?cej - 0.07% (2)
stale - 0.07% (2)
przepisy - 0.07% (2)
norm? - 0.07% (2)
gimnazja - 0.07% (2)
o?wiatowe. - 0.07% (2)
art. - 0.07% (2)
wprowadzaj?ce - 0.07% (2)
poziomie - 0.07% (2)
cz?sto - 0.07% (2)
obywatelskich - 0.07% (2)
prof. - 0.07% (2)
nale?y - 0.07% (2)
jeden - 0.07% (2)
element?w - 0.07% (2)
original - 0.07% (2)
stycze? 2017 - 0.47% (13)
grudzie? 2016 - 0.43% (12)
kazimierz dnia - 0.4% (11)
czyta? · - 0.4% (11)
komentarzy · - 0.32% (9)
2016 · - 0.29% (8)
si? na - 0.25% (7)
w roku - 0.18% (5)
prawo o?wiatowe - 0.14% (4)
pomoc psychologiczno-pedagogiczna - 0.14% (4)
4 komentarzy - 0.14% (4)
2017 roku - 0.11% (3)
w bochni - 0.11% (3)
soli w - 0.11% (3)
roku szkolnym - 0.11% (3)
reformie edukacji - 0.11% (3)
nauczyciel nie - 0.11% (3)
innych specjalist?w - 0.11% (3)
listopad 2016 - 0.11% (3)
ustaw wprowadzaj?cych - 0.11% (3)
?aden nauczyciel - 0.11% (3)
na to, - 0.11% (3)
i samorz?du - 0.11% (3)
na terenie - 0.11% (3)
nie straci - 0.11% (3)
projekty ustaw - 0.11% (3)
kampanie, programy - 0.11% (3)
wprowadzaj?cych reform? - 0.11% (3)
szkolenia, kampanie, - 0.11% (3)
anna zalewska - 0.11% (3)
10. stycze? - 0.11% (3)
dzieci i - 0.11% (3)
wrze?nia 2017 - 0.11% (3)
zgodnie z - 0.11% (3)
si? nad - 0.07% (2)
w rejonie - 0.07% (2)
potrzebami dzieci - 0.07% (2)
stan nieczynny - 0.07% (2)
zatrudnieni na - 0.07% (2)
pensum pedagog?w - 0.07% (2)
takie same - 0.07% (2)
wzgl?du na - 0.07% (2)
pracy w - 0.07% (2)
straci pracy? - 0.07% (2)
albo pe?ni? - 0.07% (2)
w obr?bie - 0.07% (2)
jest to - 0.07% (2)
pracy? ?aden - 0.07% (2)
do pani - 0.07% (2)
pro?b? o - 0.07% (2)
zatrudnienia w - 0.07% (2)
artyku?y i - 0.07% (2)
roku szkolnego. - 0.07% (2)
sta?o si? - 0.07% (2)
to jest - 0.07% (2)
w lecie - 0.07% (2)
by?am na - 0.07% (2)
to, ?e - 0.07% (2)
jeden z - 0.07% (2)
pedagog szkolny - 0.07% (2)
w rozporz?dzeniu - 0.07% (2)
w ubieg?ym - 0.07% (2)
przepisy wprowadzaj?ce - 0.07% (2)
szk? w - 0.07% (2)
przyj?? projekty - 0.07% (2)
rz?d przyj?? - 0.07% (2)
i sta?o - 0.07% (2)
1 komentarz - 0.07% (2)
z edukacj? - 0.07% (2)
podziemna zabawa - 0.07% (2)
w bochni. - 0.07% (2)
kopalnia soli - 0.07% (2)
zabawa z - 0.07% (2)
s?awomir broniarz - 0.07% (2)
i taka" - 0.07% (2)
nauczycieli przeciwko - 0.07% (2)
przeciwko reformie - 0.07% (2)
protest nauczycieli - 0.07% (2)
07. grudzie? - 0.07% (2)
iii rp - 0.07% (2)
to, by - 0.07% (2)
- pensum - 0.07% (2)
si?, ?e - 0.07% (2)
jakie s? - 0.07% (2)
dnia 09. - 0.07% (2)
?e je?li - 0.07% (2)
strajkiem w - 0.07% (2)
ostrzega przed - 0.07% (2)
z pro?b? - 0.07% (2)
stanis?aw siekierko - 0.07% (2)
szko?a podstawowa - 0.07% (2)
szkolnym 2017/2018 - 0.07% (2)
podstawowej nr - 0.07% (2)
rodzic?w z - 0.07% (2)
prezydium rady - 0.07% (2)
na tego - 0.07% (2)
kogo wypadnie, - 0.07% (2)
prawo o?wiatowe. - 0.07% (2)
reformuj?ce system - 0.07% (2)
ustawy reformuj?ce - 0.07% (2)
kto? jest - 0.07% (2)
· czy - 0.07% (2)
za likwidacj? - 0.07% (2)
czy jeste? - 0.07% (2)
likwidacj? gimnazjum? - 0.07% (2)
jeste? za - 0.07% (2)
09. grudzie? - 0.07% (2)
16. grudzie? - 0.07% (2)
12. stycze? - 0.07% (2)
szkolny program - 0.07% (2)
strona g??wna - 0.07% (2)
?e nie - 0.07% (2)
szkolny w - 0.07% (2)
jednostki samorz?du - 0.07% (2)
jest w - 0.07% (2)
ucz?cych si? - 0.07% (2)
i m?odzie?y - 0.07% (2)
terenie jednostki - 0.07% (2)
m?odzie?y ucz?cych - 0.07% (2)
wymiar godzin - 0.07% (2)
tygodniowy obowi?zkowy - 0.07% (2)
i czynno?ci - 0.07% (2)
pracy - - 0.07% (2)
scenariusze zaj?? - 0.07% (2)
godzin zaj?? - 0.07% (2)
obowi?zkowy wymiar - 0.07% (2)
rzecznik praw - 0.07% (2)
a tak?e - 0.07% (2)
si?, czy - 0.07% (2)
doradc?w zawodowych - 0.07% (2)
wymiaru zaj?? - 0.07% (2)
obowi?zuj?cego nas - 0.07% (2)
dla przypomnienia - 0.07% (2)
od wrze?nia - 0.07% (2)
minister anna - 0.07% (2)
nie mo?e - 0.07% (2)
do innej - 0.07% (2)
co najmniej - 0.07% (2)
gdzie s? - 0.07% (2)
innej podstaw?wki - 0.07% (2)
b?dzie m?g? - 0.07% (2)
sz?ste klasy, - 0.07% (2)
na forum - 0.07% (2)
grudzie? 2016 · - 0.18% (5)
4 komentarzy · - 0.14% (4)
stycze? 2017 · - 0.11% (3)
2016 · 4 - 0.11% (3)
nauczyciel nie straci - 0.11% (3)
?aden nauczyciel nie - 0.11% (3)
w roku szkolnym - 0.11% (3)
listopad 2016 · - 0.11% (3)
szkolenia, kampanie, programy - 0.11% (3)
10. stycze? 2017 - 0.11% (3)
czy jeste? za - 0.07% (2)
zatrudnieni na podstawie - 0.07% (2)
na terenie jednostki - 0.07% (2)
taka" - pensum - 0.07% (2)
nie straci pracy? - 0.07% (2)
straci pracy? ?aden - 0.07% (2)
12. stycze? 2017 - 0.07% (2)
na to, by - 0.07% (2)
terenie jednostki samorz?du - 0.07% (2)
przeciwko reformie edukacji - 0.07% (2)
protest nauczycieli przeciwko - 0.07% (2)
zabawa z edukacj? - 0.07% (2)
· 1 komentarz - 0.07% (2)
projekty ustaw wprowadzaj?cych - 0.07% (2)
przyj?? projekty ustaw - 0.07% (2)
m?odzie?y ucz?cych si? - 0.07% (2)
ucz?cych si? na - 0.07% (2)
za likwidacj? gimnazjum? - 0.07% (2)
szko?y podstawowej nr - 0.07% (2)
3 komentarzy · - 0.07% (2)
czy kto? jest - 0.07% (2)
kogo wypadnie, na - 0.07% (2)
prezydium rady rodzic?w - 0.07% (2)
07. grudzie? 2016 - 0.07% (2)
z pro?b? o - 0.07% (2)
· 3 komentarzy - 0.07% (2)
dzieci i m?odzie?y - 0.07% (2)
przed strajkiem w - 0.07% (2)
ustawy reformuj?ce system - 0.07% (2)
16. grudzie? 2016 - 0.07% (2)
?mia? si?, czy - 0.07% (2)
artyku?y i scenariusze - 0.07% (2)
wymiar godzin zaj?? - 0.07% (2)
obowi?zkowy wymiar godzin - 0.07% (2)
i scenariusze zaj?? - 0.07% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.