2.19 score from hupso.pl for:
pedagogszkolny.pl



HTML Content


Titlepedagog szkolny - news

Length: 22, Words: 4
Description praca pedagoga szkolnego : zadania i obowi?zki, uregulowania prawne, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, diagnoza,scenariusze zaj??, instytucje wsp?pracuj?ce

Length: 161, Words: 20
Keywords pedagog szkolny, pedagog, pomoc materialna, pomoc psychologiczna, wychowanie, opieka, profilaktyka, dzieci, dostosowanie wymaga?
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 3391
Text/HTML 21.94 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r.
po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami.
w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y.
do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c.
je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki
o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy.
a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
b
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r.
po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami.
w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y.
do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c.
je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki
o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy.
a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
i
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
:: 
nawigacja
aktualnie online
ostatnie komentarze

ostatnio poruszane tematy
temat
obejrze?
odpowiedzi
ostatni post
komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r.
po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami.
w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y.
do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c.
je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki
o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy.
a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne
1
logowanie
ostatnie artyku?y
shoutbox
ostatnio na forum
najnowsze tematy
najciekawsze tematy
em
Bolds strong 31
b 31
i 31
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 8
Pliki CSS 1
Pliki javascript 7
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 192
Linki wewnętrzne 174
Linki zewnętrzne 18
Linki bez atrybutu Title 144
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

strona g??wna index.php
artyku?y i scenariusze zaj?? articles.php
news news.php
linki weblinks.php
forum forum/index.php
szukaj search.php
mapa strony viewpage.php?page_id=48
regulamin viewpage.php?page_id=102
strona g??wna index.php
charakterystyka zawodu viewpage.php?page_id=1
warunki zatrudnienia viewpage.php?page_id=3
wymagane kwalifikacje viewpage.php?page_id=5
dokumentacja viewpage.php?page_id=6
awans zawodowy viewpage.php?page_id=91
pomoc materialna viewpage.php?page_id=7
pomoc psych-ped. viewpage.php?page_id=10
diagnoza viewpage.php?page_id=17
dostosowanie wymaga? viewpage.php?page_id=71
problemy w nauce-?wiczenia viewpage.php?page_id=119
sprawdzian/egzamin viewpage.php?page_id=118
odpowiedzialno?? nieletnich viewpage.php?page_id=26
plac?wki specjalistyczne viewpage.php?page_id=24
ksi??ki viewpage.php?page_id=28
inne viewpage.php?page_id=172
artyku?y i scenariusze zaj?? articles.php
news news.php
linki weblinks.php
forum forum/index.php
pliki do pobrania downloads.php
akty prawne viewpage.php?page_id=33
szukaj search.php
kontakt contact.php
nowak zofia profile.php?lookup=89176
ciekawy przypadek jaki... articles.php?article_id=144
w?a?nie przeprowadzi?a... articles.php?article_id=59
to by?o w krakowie, mi... articles.php?article_id=141
tak wiem o takiej mo?l... articles.php?article_id=141
mia?em przypadek pierw... articles.php?article_id=141
nie jest problemem co ... news.php?readmore=1051
powy?ej to oczywi?cie ... news.php?readmore=1051
witam. do??czam do dys... news.php?readmore=1051
no tak..to co robi nau... news.php?readmore=1051
kochani ! 20 godzinn... news.php?readmore=1051
a ja zaczynam dopiero ... viewpage.php?page_id=168
?wietne, z tego co pis... viewpage.php?page_id=109
dzi?kuj? , pomys?owe i... viewpage.php?page_id=109
fantastyczna! viewpage.php?page_id=109
super!!! viewpage.php?page_id=109
reforma forum/viewthread.php?thread_id=4109&pid=39321#post_39321
reszta profile.php?lookup=465
obserwacja zachowa? uczni?w forum/viewthread.php?thread_id=2766&pid=39320#post_39320
joanna profile.php?lookup=99
szkolny program profilaktyki forum/viewthread.php?thread_id=856&pid=39319#post_39319
kasiamisia profile.php?lookup=16031
zwolnienie z nauki drugiego... forum/viewthread.php?thread_id=1313&pid=39314#post_39314
kazimierz profile.php?lookup=1
nauczanie indywidualne forum/viewthread.php?thread_id=1702&pid=39308#post_39308
monikakg profile.php?lookup=63308
witamy psycholog?w szkolnych forum/viewthread.php?thread_id=672&pid=39298#post_39298
poziomka2 profile.php?lookup=957
wsp?praca z s?dem/kuratorami forum/viewthread.php?thread_id=1413&pid=39292#post_39292
monikakg profile.php?lookup=63308
mam te kwalifikacje? forum/viewthread.php?thread_id=1843&pid=39277#post_39277
majka123 profile.php?lookup=13061
zaj?cia (nie)specjalistyczne forum/viewthread.php?thread_id=1127&pid=39252#post_39252
ina profile.php?lookup=381
wniosek dyrektora do poradni forum/viewthread.php?thread_id=1733&pid=39240#post_39240
reszta profile.php?lookup=465
petycja- wysy?amy od ponied... forum/viewthread.php?thread_id=2834&pid=39229#post_39229
jaskolka profile.php?lookup=10952
od g??wnego administratora forum/viewthread.php?thread_id=695&pid=39228#post_39228
kazimierz profile.php?lookup=1
rodzic w wi?zieniu forum/viewthread.php?thread_id=4160&pid=39160#post_39160
tomek profile.php?lookup=712
nagminne sp?nienia forum/viewthread.php?thread_id=4158&pid=39150#post_39150
kasia7 profile.php?lookup=403
usprawiedliwienia w szkole forum/viewthread.php?thread_id=2587&pid=39128#post_39128
reszta profile.php?lookup=465
zast?pstwa realizowane prze... forum/viewthread.php?thread_id=3214&pid=39063#post_39063
kazimierz profile.php?lookup=1
licencjat, magisterka i wyn... forum/viewthread.php?thread_id=1803&pid=39057#post_39057
akinorew profile.php?lookup=11924
respektowanie opinii forum/viewthread.php?thread_id=436&pid=39043#post_39043
kazimierz profile.php?lookup=1
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
0 komentarzy news.php?readmore=1052#comments
- print.php?type=n&item_id=1052
kazimierz profile.php?lookup=1
20 komentarzy news.php?readmore=1051#comments
- print.php?type=n&item_id=1051
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
3 komentarzy news.php?readmore=1050#comments
- print.php?type=n&item_id=1050
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
1 komentarz news.php?readmore=1049#comments
- print.php?type=n&item_id=1049
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
7 komentarzy news.php?readmore=1048#comments
- print.php?type=n&item_id=1048
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
34 komentarzy news.php?readmore=1047#comments
- print.php?type=n&item_id=1047
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
3 komentarzy news.php?readmore=1046#comments
- print.php?type=n&item_id=1046
kazimierz profile.php?lookup=1
0 komentarzy news.php?readmore=1045#comments
- print.php?type=n&item_id=1045
- news_cats.php?cat_id=17
kazimierz profile.php?lookup=1
4 komentarzy news.php?readmore=1044#comments
- print.php?type=n&item_id=1044
- news_cats.php?cat_id=24
kazimierz profile.php?lookup=1
12 komentarzy news.php?readmore=1043#comments
- print.php?type=n&item_id=1043
kazimierz profile.php?lookup=1
1 komentarz news.php?readmore=1042#comments
- print.php?type=n&item_id=1042
2 news.php?rowstart=11
3 news.php?rowstart=22
4 news.php?rowstart=33
91 news.php?rowstart=990
zarejestruj si? register.php
nowe has?o lostpassword.php
mucha27 profile.php?lookup=11471
mucha27 profile.php?lookup=11471
kazimierz profile.php?lookup=1
konstancja profile.php?lookup=13856
konstancja profile.php?lookup=13856
reszta profile.php?lookup=465
reszta profile.php?lookup=465
reszta profile.php?lookup=465
toja profile.php?lookup=13654
ina profile.php?lookup=381
ina profile.php?lookup=381
ina profile.php?lookup=381
amadej1 profile.php?lookup=5879
reszta profile.php?lookup=465
ewa1444 profile.php?lookup=12778
kazimierz profile.php?lookup=1
mmaria profile.php?lookup=8654
ina profile.php?lookup=381
mmaria profile.php?lookup=8654
aneczka89 profile.php?lookup=7952
archiwum shoutboksa infusions/shoutbox_panel/shoutbox_archive.php
reforma forum/viewthread.php?thread_id=4109
obserwacja zachowa? ... forum/viewthread.php?thread_id=2766
szkolny program prof... forum/viewthread.php?thread_id=856
zwolnienie z nauki d... forum/viewthread.php?thread_id=1313
nauczanie indywidualne forum/viewthread.php?thread_id=1702
projekt nowego ro... forum/viewthread.php?thread_id=606
petycja- wysy?amy... forum/viewthread.php?thread_id=2834
godziny pedagoga ... forum/viewthread.php?thread_id=1766
zaj?cia rewalidac... forum/viewthread.php?thread_id=516
zatrudnienie peda... forum/viewthread.php?thread_id=47

Linki zewnętrzne

forum dla rodzic?w http://pedagogszkolny.pl/forum/index.php
zach?cam do polubienia nas na facebook'u http://www.facebook.com/pages/pedagogszkolnypl/300524709978553
- http://www.facebook.com/pages/pedagogszkolnypl/300524709978553
serwisy.gazetaprawna.pl http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1019632,zmiany-w-karcie-nauczyciela-przywileje.html
www.solidarnosc.org.pl http://www.solidarnosc.org.pl/oswiata/index.php/prezyduim-skoiw/2724-komunikat-z-obrad-grupy-roboczej-do-spraw-czasu-i-warunkow-pracy-nauczycieli-powoanej-przez-zespo-do-spraw-statusu-zawodowego-pracownikow-owiaty-warszawa-3-lutego-2017-r.html
forsal.pl http://forsal.pl/artykuly/892182,dzieci-pierdoly-hodujemy-zombie-ktore-nie-wiedza-kim-sa-i-dokad-zmierzaja.html
serwisy.gazetaprawna.pl http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1015859,ocena-z-zachowania-nie-wplywa-na-stypendium.html
www.sp4piastow.pl http://www.sp4piastow.pl/
www.gazetaprawna.pl http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1004418,broniarz-domagamy-sie-wycofania-reformy-oswiaty-znp-ostrzega-przed-strajkiem-w-marcu.html
serwisy.gazetaprawna.pl http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1002209,reforma-oswiaty-trzecioklasisci-szkola.html
www.polskieradio.pl http://www.polskieradio.pl/7/473/artykul/1572360,likwidacja-gimnazjow-szefowa-men-anna-zalewska-zaden-nauczyciel-nie-straci-pracy
reformaedukacji.men.gov.pl http://reformaedukacji.men.gov.pl/o-reformie/nauczyciel-i-dyrektor/nauczyciele-przeksztalcanych-szkol.html
http://wiadomosci.
..aid=118aef
http://wiadomosci.wp.pl/kat,142874,title,kuratoria-probuja-zastraszyc-dyrektorow-szkol-wirtualna-polska-dotarla-do-waznego-dokumentu,wid,18711361,wiadomosc.html?ticaid=118aef
http://wiadomosci.
..aid=118aef
http://wiadomosci.wp.pl/kat,142874,title,kuratoria-probuja-zastraszyc-dyrektorow-szkol-wirtualna-polska-dotarla-do-waznego-dokumentu,wid,18711361,wiadomosc.html?ticaid=118aef
http://www.znp.ed.
..auczycieli
http://www.znp.edu.pl/element/2997/waloryzacja_wynagrodzen_nauczycieli
http://serwisy.ga.
..ileje.html
http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/1019632,zmiany-w-karcie-nauczyciela-przywileje.html
nick jones http://php-fusion.co.uk/news.php
harly http://php-fusion.openworld.dk/

Zdjęcia

Zdjęcia 230
Zdjęcia bez atrybutu ALT 160
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 210
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

themes/brightcopper/images/darksilver_03.png
themes/brightcopper/images/darksilver_06.png
../foto2/b.jpg
themes/brightcopper/images/darksilver_11.png
themes/brightcopper/images/darksilver_13.png
themes/brightcopper/images/darksilver_23.png
themes/brightcopper/images/darksilver_27.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/panel_off.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
../foto2/facebook.jpg
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/men.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/solidarnosc.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/yes.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/bad.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/gim11.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/duda1.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/ruletka.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/znp.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
../foto2/sejm.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/imagenotfound.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/zalewska.jpg
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/printer.gif
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/smiley/smile.gif
images/smiley/wink.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/bullet.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/spacer.png
images/spacer.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilver_34.png
themes/brightcopper/images/darksilver_38.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

themes/brightcopper/images/darksilver_03.png
themes/brightcopper/images/darksilver_06.png
../foto2/b.jpg
themes/brightcopper/images/darksilver_11.png
themes/brightcopper/images/darksilver_13.png
themes/brightcopper/images/darksilver_23.png
themes/brightcopper/images/darksilver_27.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/panel_off.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/bullet.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
../foto2/facebook.jpg
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/forum/folder.gif
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/men.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/solidarnosc.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/yes.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/bad.png
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/gim11.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/duda1.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/ruletka.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/znp.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/sejm.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/darksilverfooter_05.png
../foto2/zalewska.jpg
images/darksilverfooter_06.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
infusions/shoutbox_panel/images/offline.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_01.png
images/darksilverfooter_02.png
themes/brightcopper/images/darksilverfooter_04.png
images/spacer.png
images/spacer.png
images/spacer.png
themes/brightcopper/images/darksilver_34.png
themes/brightcopper/images/darksilver_38.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

issn 2081 - 6375 :: strona g??wna :: artyku?y i scenariusze zaj?? :: news :: linki :: forum :: szukaj :: mapa strony :: regulamin nawigacja strona g??wna charakterystyka zawodu warunki zatrudnienia wymagane kwalifikacje dokumentacja awans zawodowy pomoc materialna pomoc psych-ped. diagnoza dostosowanie wymaga? problemy w nauce-?wiczenia sprawdzian/egzamin odpowiedzialno?? nieletnich plac?wki specjalistyczne ksi??ki inne artyku?y i scenariusze zaj?? news linki forum pliki do pobrania akty prawne szukaj kontakt aktualnie online go?ci online: 5 u?ytkownik?w online: 0 ??cznie u?ytkownik?w: 20,826 najnowszy u?ytkownik: nowak zofia ostatnie komentarze scenariusze ciekawy przypadek jaki... w?a?nie przeprowadzi?a... to by?o w krakowie, mi... tak wiem o takiej mo?l... mia?em przypadek pierw... zdj?cia brak komentarzy newsy nie jest problemem co ... powy?ej to oczywi?cie ... witam. do??czam do dys... no tak..to co robi nau... kochani ! 20 godzinn... artyku?y a ja zaczynam dopiero ... ?wietne, z tego co pis... dzi?kuj? , pomys?owe i... fantastyczna! super!!! zapraszam do wsp?tworzenia strony. do dodawania news?w, link?w, artyku??w i scenariuszy ( po zalogowaniu, zak?adki: dodaj link, dodaj artyku? lub scenariusz, dodaj newsa ) oraz do odpowiedzi na pytania pojawiaj?ce si? na forum. forum dla rodzic?w zach?cam do polubienia nas na facebook'u ostatnio poruszane tematy temat obejrze? odpowiedzi ostatni post reforma zatrudnienie 11712 280 reszta 25. luty 2017 12:19 obserwacja zachowa? uczni?w dokumentacja 313 10 joanna 24. luty 2017 23:33 szkolny program profilaktyki profilaktyka 9806 133 kasiamisia 24. luty 2017 17:48 zwolnienie z nauki drugiego... pomoc psychologiczno-pedagogiczna 3024 68 kazimierz 24. luty 2017 12:51 nauczanie indywidualne dydaktyka 5913 149 monikakg 24. luty 2017 12:27 witamy psycholog?w szkolnych sprawy techniczne i formalne 1413 29 poziomka2 23. luty 2017 12:10 wsp?praca z s?dem/kuratorami wychowanie 1051 36 monikakg 23. luty 2017 09:28 mam te kwalifikacje? zatrudnienie 5389 152 majka123 21. luty 2017 12:59 zaj?cia (nie)specjalistyczne pomoc psychologiczno-pedagogiczna 4060 67 ina 16. luty 2017 18:14 wniosek dyrektora do poradni pomoc psychologiczno-pedagogiczna 775 24 reszta 14. luty 2017 10:59 petycja- wysy?amy od ponied... zatrudnienie 29925 550 jaskolka 13. luty 2017 09:58 od g??wnego administratora sprawy techniczne i formalne 16088 394 kazimierz 13. luty 2017 09:13 rodzic w wi?zieniu pomoc psychologiczno-pedagogiczna 175 11 tomek 04. luty 2017 15:09 nagminne sp?nienia wychowanie 208 14 kasia7 03. luty 2017 20:42 usprawiedliwienia w szkole pomoc psychologiczno-pedagogiczna 881 39 reszta 03. luty 2017 08:25 zast?pstwa realizowane prze... zatrudnienie 4011 59 kazimierz 29. stycze? 2017 11:16 licencjat, magisterka i wyn... szkolenia, kampanie, programy 203 2 akinorew 28. stycze? 2017 10:27 respektowanie opinii pomoc psychologiczno-pedagogiczna 5702 115 kazimierz 24. stycze? 2017 17:27 zmiany w karcie? zmiany w karcie? osoby zatrudnione w plac?wkach opieku?czo-wychowawczych, kt?re do 2 stycznia 2014 r. mog?y korzysta? z uprawnie? nauczycielskich, maj? szanse zn?w je odzyska?. resort edukacji, przy okazji zmian dotycz?cych finansowania o?wiaty i tych dotycz?cych statusu nauczycieli, chce te? wobec takich os?b przywr?ci? kart? nauczyciela. dotyczy?oby to tylko tej grupy, kt?ra wci?? pracuje i kt?ra korzysta?a z jej przywilej?w. zmiany nie obejm? pracownik?w, kt?rzy byli zatrudniani na podstawie kodeksu pracy. planuje si? r?wnie?, by pedagodzy, psycholodzy, doradcy zawodowi, a tak?e inni tzw. nauczyciele specjali?ci, mieli zagwarantowan? w karcie wysoko?? tygodniowego pensum. ?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl kazimierz dnia 20. luty 2017 · 0 komentarzy · 59 czyta? · pensum specjalist?w pensum specjalist?w komunikat z obrad grupy roboczej do spraw czasu i warunk?w pracy nauczycieli - powo?anej przez zesp? do spraw statusu zawodowego pracownik?w o?wiaty warszawa, 3 lutego 2017 r. [...] po dokonaniu wprowadzenia przez przedstawicieli men zaproponowane zosta?y wst?pne koncepcje dotycz?ce pensum dydaktycznego tzw. nauczycieli specjalist?w, tj. psycholog?w, pedagog?w, doradc?w zawodowych, logoped?w i nauczycieli wspomagaj?cych. najbardziej sporne by?o w czasie dyskusji doj?cie do ustalenia proporcji mi?dzy pensum a pozosta?ym czasem pracy. po d?ugiej i emocjonalnej dyskusji wywo?anej przez przedstawicieli korporacji samorz?dowej (zpp) i zbli?onych pogl?dach men ze stanowiskiem strony spo?ecznej, wydaje si?, ?e jest szansa na 20-godzinne ustalenie czasu pracy z uczniami. naturalnie z wpisem do art. 42 ust. 3 kn. ale nale?y doprecyzowa? poj?cia: praca z dzieckiem a praca na rzecz dziecka. [...] kolejna cz?? spotkania dotyczy?a przeredagowania nieszcz?snego art. 42 (by w spos?b jednoznaczny unikn?? w?tpliwo?ci), dotycz?cego realizacji przez nauczycieli dodatkowych zaj?? i czynno?ci w ramach ustalonego wynagrodzenia w zakresie nieprzekraczaj?cym 40 godzin czasu pracy tygodniowo. wiele kontrowersji wzbudza?y sformu?owania: w ramach ustalonego wynagrodzenia, zaj?cia i czynno?ci... w trakcie dyskusji zaprezentowana zosta?a nast?puj?ca propozycja brzmienia art. 42 ust. 2d (kt?ry wejdzie w ?ycie od 1 wrze?nia 2017 r.) krajowej sekcji o?wiaty i wychowania nszz "solidarno??": 2d. w ramach zaj?? i czynno?ci, o kt?rych mowa w ust. 2 pkt 2 nauczyciel nie prowadzi zaj?? ?wietlicowych, zaj?? z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, dodatkowych zaj?? edukacyjnych, dla kt?rych nie zosta?a ustalona podstawa programowa oraz zaj?? rozwijaj?cych zainteresowania i uzdolnienia uczni?w, b?d?cych odr?bn? form? dzia?alno?ci dydaktyczno-wychowawczej szko?y. [...] ?r?d?o: www.solidarnosc.org.pl kazimierz dnia 08. luty 2017 · 20 komentarzy · 1828 czyta? · czy hodujemy zombie? czy hodujemy zombie? [...] ju? ponad 10 lat temu historyk literatury, eseista, profesor uniwersytetu gda?skiego stefan chwin alarmowa?, ?e b??dem wsp?czesnego modelu wychowawczego jest tyrania optymizmu, tyrania udawania, ?e wszystko b?dzie ok – tylko si? starajcie i uczcie pilnie. ?e wystarczy wiara, i? wszyscy mog? wszystko, ?e wystarczy chcie?, by m?c. jednak takie g?osy rozs?dku przegra?y z przekonaniem, i? wszyscy s? r?wni i maj? takie same szanse, a szcz?liwy cz?owiek to cz?owiek sukcesu. [...] zdolnej, inteligentnej m?odzie?y nie przyb?dzie dlatego, ?e uda?o si? wm?wi? m?odym ludziom, ?e mog? si?gn?? po nieosi?galne. 20 lat temu do szk? z matur? sz?o najwy?ej 30 proc. uczni?w po podstaw?wce. dzi? wska?nik ten si?gn?? prawie 90 proc. na rynku pojawi?a si? wi?c armia z dyplomami, niestety zbyt cz?sto bez zdolno?ci, umiej?tno?ci i pasji. – wielu ludziom robimy tym krzywd?. tej nadprodukcji magistr?w rynek nie przyjmuje, rodzi si? za to frustracja z niespe?nienia oczekiwa?, kt?rymi ?aduje si? ich od najm?odszych lat. [...] ?r?d?o:forsal.pl *artyku? kontrowersyjny, z szeregiem tez trudno nie polemizowa?, ale tym bardziej polecam lektur? ca?o?ci. kazimierz dnia 05. luty 2017 · 3 komentarzy · 301 czyta? · niegrzeczny ucze? te? mo?e dosta? stypendium niegrzeczny ucze? te? mo?e dosta? stypendium radni nie mog? uzale?nia? przyznania pieni?dzy za osi?gni?cia w nauce od oceny z zachowania. tak wynika z rozstrzygni?cia nadzorczego wojewody wielopolskiego. dotyczy?o ono uchwa?y w sprawie zasad udzielania stypendi?w dla uczni?w, kt?r? podj?a rada miejska w krobi. zastrze?enia wojewody wzbudzi? zapis, ?e to, czy ucze? otrzyma stypendium za wyniki w nauce, zale?y od uzyskania co najmniej dobrej oceny z zachowania. tymczasem w ?wietle uregulowa? art. 90t ust. 1 pkt 2 w zw. z ust. 4 ustawy o systemie o?wiaty (t.j. dz.u. z 2016 r. poz. 1943 ze zm.) jedynym dopuszczalnym kryterium przyznania pomocy na wspieranie edukacji dzieci i m?odzie?y s? ich uzdolnienia. – rada nie mo?e wi?c wprowadza? ?adnych dodatkowych kryteri?w – stwierdza zbigniew hoffmann, wojewoda wielkopolski. ?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl kazimierz dnia 04. luty 2017 · 1 komentarz · 192 czyta? · czy jeste? za likwidacj? gimnazjum? czy jeste? za likwidacj? gimnazjum? przedstawiamy wyniki ankiet przeprowadzonych na naszej stronie w roku 2015 (227 odpowiedzi) i w roku 2017 (170 odpowiedzi). wyniki przedstawiono w procentach. kazimierz dnia 11. stycze? 2017 · 7 komentarzy · 565 czyta? · czy kto? jest zdziwiony? czy kto? jest zdziwiony? prezydent andrzej duda podpisa? dwie ustawy reformuj?ce system edukacji: prawo o?wiatowe oraz przepisy wprowadzaj?ce ustaw? prawo o?wiatowe. w miejsce obecnie istniej?cych szk? maj? by?: 8-letnia szko?a podstawowa, 4-letnie liceum og?lnokszta?c?ce, 5-letnie technikum, dwustopniowe szko?y bran?owe i szko?y policealne. gimnazja maj? zosta? zlikwidowane. kazimierz dnia 09. stycze? 2017 · 34 komentarzy · 2310 czyta? · na kogo wypadnie, na tego b?c........ na kogo wypadnie, na tego b?c........ o?wiadczenie w dniu 19.12.2016 odby?o si? zebranie prezydium rady rodzic?w z dyrekcj? szko?y podstawowej nr 4, na kt?rym zosta?y om?wione nast?puj?ce zagadnienia: 1. og?lne za?o?enia reformy o?wiatowej. 2. zmiany sieci szk? w piastowie (powstanie sp 5). 3. powiadomienie o konieczno?ci przej?cia do sp 5 siedmiu oddzia??w z naszej plac?wki w roku szkolnym 2017/2018 i trzech oddzia??w w roku szkolnym 2018/2019. 4. zapoznanie z wynikami ankiety burmistrza miasta piastowa. 5. przedstawienie przez dyrektora p. stanis?awa siekierko kryteri?w typowania klas maj?cych przej?? do sp 5. 6. dyskusja nad propozycj? dyrekcji. od 1 wrze?nia 2017 roku zostaje powo?ana szko?a podstawowa nr 5, kt?ra b?dzie zlokalizowana w budynku wygasaj?cego gimnazjum nr 1. do nowo powsta?ej plac?wki wytypowane zosta?y nast?puj?cej klasy: 1a, 2f, 3a, 3b, 4b, 5b, 6c. podstawowym kryterium doboru klas by?a liczba uczni?w zamieszka?ych w pobli?u sp 5. prezydium rady rodzic?w oraz dyrektor p. stanis?aw siekierko zwracaj? si? z pro?b? o przekazanie tej informacji rodzicom przez rady oddzia?owe poszczeg?lnych klas. prosimy o rozwa?enie naszej propozycji i przedstawienie swoich ustale? wraz z konstruktywnymi rozwi?zaniami. zostan? one szczeg?owo przedyskutowane na walnym zebraniu rad oddzia?owych, kt?re odb?dzie si? w pierwszej po?owie stycznia 2017. z powa?aniem dyrektor szko?y podstawowej nr 4 stanis?aw siekierko *pogrubienie moje ?r?d?o: www.sp4piastow.pl kazimierz dnia 04. stycze? 2017 · 3 komentarzy · 547 czyta? · znp ostrzega przed strajkiem w marcu znp ostrzega przed strajkiem w marcu zwi?zek nauczycielstwa polskiego domaga si? od rz?du dw?ch rzeczy: z?o?enia w sejmie wniosku o wycofanie ustaw wprowadzaj?cych reform? o?wiaty, zwi?kszenia nak?ad?w na edukacj? i og?lnonarodowego referendum o systemie szkolnictwa - og?osi? szef znp s?awomir broniarz. jak przestrzeg?, ?e je?li postulaty zwi?zku nie zostan? spe?nione, w marcu odb?dzie si? strajk og?lnopolski. - wynika to z faktu, ?e nie chcemy by? oskar?ani o strajk dziki lub nielegalny - uzasadni? zapowied?. ustawy reformuj?ce system szkolny w polsce zosta?y uchwalone przez sejm w ubieg?ym tygodniu, a senat nie wprowadzi? do nich poprawek. je?li podpisze je prezydent, rozpocznie si? "wygaszanie" gimnazj?w. ?r?d?o: www.gazetaprawna.pl kazimierz dnia 21. grudzie? 2016 · 0 komentarzy · 294 czyta? · ?mia? si?, czy p?aka?? ?mia? si?, czy p?aka?? je?li w jednej podstaw?wce s? r?wnoleg?e trzecie lub r?wnoleg?e sz?ste klasy, samorz?d od przysz?ego roku b?dzie m?g? przenie?? niekt?rych uczni?w do innej podstaw?wki - postanowili pos?owie obraduj?cy w ?rod? na po??czonym posiedzeniu sejmowych komisji edukacji i samorz?du terytorialnego. zmiana ma u?atwi? wdra?anie przygotowanej przez ministerstwo edukacji narodowej reformy edukacji. poprawk?, kt?ra wprowadza tak? mo?liwo?? zg?osili pos?owie prawa i sprawiedliwo?ci. zak?ada ona, ?e je?li gmina prowadzi szko?? podstawow?, gdzie s? co najmniej dwie trzecie klasy lub co najmniej dwie sz?ste klasy, od wrze?nia 2017 roku, cz?? uczni?w chodz?cych do tych klas b?dzie mo?na przenie?? do innej podstaw?wki. warunkiem jest to, ?e ta druga szko?a musi powsta? w wyniku przekszta?cenia dawnego gimnazjum. uczniowie b?d? tam realizowa? pozosta?e lata nauki (do ?smej klasy). - nie mo?e by? tak, ?e samorz?d b?dzie narzeka? na przepe?nione klasy, a b?dzie mia? na terenie pusty budynek gimnazjum - argumentowa?a podczas posiedzenia komisji minister anna zalewska. o przeniesieniu uczni?w ma zdecydowa? rada gminy. takie rozwi?zanie b?dzie obowi?zywa? tak?e w kolejnych latach - obejmie wi?c r?wnie? uczni?w obecnych pierwszych, drugich, czwartych i pi?tych klas szko?y podstawowej. przenoszone z mocy ustawy nie b?d? dopiero te dzieci, kt?re p?jd? do pierwszej klasy od wrze?nia 2017 roku. ?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl *pogrubienia moje kazimierz dnia 14. grudzie? 2016 · 4 komentarzy · 721 czyta? · dla przypomnienia dla przypomnienia takie pismo skierowali?my swego czasu do men szanowna pani minister! od kilku lat ?rodowisko szkolnych pedagog?w zwraca si? do kolejnych ministr?w edukacji z postulatem ujednolicenia tygodniowej liczby godzin obowi?zuj?cego nas wymiaru zaj?? (sprawa ta dotyczy r?wnie? innych specjalist?w - psycholog?w szkolnych, logoped?w, terapeut?w pedagogicznych, doradc?w zawodowych - zatrudnionych w szko?ach). wszystkie zwi?zki zawodowe, rzecznik praw obywatelskich, liczni pos?owie ze wszystkich opcji politycznych, a tak?e niekt?re kluby parlamentarne, zainteresowa?y si? tym problemem, co zaowocowa?o mi?dzy innymi wieloma interpelacjami i zapytaniami poselskimi, petycjami i listami otwartymi. pojawi? si? r?wnie? projekt nowelizacji karty nauczyciela wniesiony do sejmu przez pos??w solidarnej polski. jeste?my jedyn? grup? zawodow? zwi?zan? bezpo?rednio z prac? z dzie?mi i m?odzie??, kt?ra nie posiada sprecyzowanych warunk?w zatrudnienia. przy jasno okre?lonej tygodniowej liczbie godzin obowi?zkowego wymiaru zaj?? dydaktycznych, wychowawczych i opieku?czych nauczycieli - dydaktyk?w (18 godzin), wychowawc?w ?wietlic (26 godzin), bibliotekarzy (30 godzin) czy nauczycieli poradni psychologiczno - pedagogicznych (20 godzin), nasze pensum ustalane jest w zale?no?ci od uchwa? w?adz samorz?dowych na 20, 22, 25, 26, 30, 36 i wi?cej godzin. zwracali?my uwag?, ?e w post?powaniu w?adz samorz?dowych, kt?re stale borykaj? si? z problemami finansowymi, norm? staje si? nadu?ywanie ich kompetencji (na podstawie art. 42 ust. 7 pkt 3 ustawy - karta nauczyciela ) w ustalaniu obowi?zuj?cego nas pensum. jego wymiar okre?lany jest czasami nawet na poziomie 40 godzin. cz?sto czynione s? r?wnie? ?oszcz?dno?ci? polegaj?ce na zwi?kszaniu pensum z jednoczesnym redukowaniem wymiaru zatrudnienia. t? zbyt swobodn? regulacj? wielokrotnie krytykowa?a chocia?by rzecznik praw obywatelskich prof. irena lipowicz. pomimo jej licznych wyst?pie? resort nie podj?? ?adnych dzia?a? legislacyjnych, kt?re rozwi?za?yby problem. nale?y podkre?li?, ?e w sytuacji kiedy w uchwa?ach organ?w prowadz?cych jeden z element?w czasu pracy tj. tygodniowy obowi?zkowy wymiar godzin zaj?? okre?lony jest na wysokim poziomie zdarza si?, ?e po uwzgl?dnieniu pozosta?ych element?w sk?adowych 40 godzinnego tygodnia pracy - innych zaj?? i czynno?ci statutowych jak r?wnie? zaj?? i czynno?ci zwi?zanych z przygotowaniem si? do zaj??, a tak?e samokszta?ceniem i doskonaleniem zawodowym - czas pracy pedagog?w (innych specjalist?w r?wnie?) przekracza dopuszczaln? ustawow? 40 godzinn? tygodniow? norm? pracy. ustosunkowuj?c si? negatywnie do omawianego problemu men pos?ugiwa?o si? nast?puj?c? argumentacj?: "ustawodawca wyposa?y? organ prowadz?cy w kompetencj? do okre?lania pensum m.in. nauczycieli pedagog?w, logoped?w, psycholog?w i doradc?w zawodowych, gdy? organ, kieruj?c si? potrzebami ?rodowiska lokalnego, mo?e kszta?towa? tygodniowy obowi?zkowy wymiar godzin zaj?? nauczycieli realizuj?cych zaj?cia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami dzieci i m?odzie?y ucz?cych si? na terenie jednostki samorz?du terytorialnego". pomijaj?c absurdalno?? tego typu argumentacji (czy w gminach, w kt?rych wyniki uczni?w na sprawdzianach np. z matematyki s? s?abe podwy?szane b?dzie pensum matematyk?w?) nale?a?oby zapyta?: w jaki spos?b organy prowadz?ce okre?laj? "rzeczywiste potrzeby dzieci i m?odzie?y ucz?cych si? na terenie jednostki samorz?du terytorialnego", jakie s? prowadzone w tym kierunku badania, jakie s? kryteria wi???ce "rzeczywiste potrzeby" z wysoko?ci? pensum (np. przest?pczo?? w?r?d m?odzie?y w rejonie "taka i taka" - pensum pedagog?w 20 godzin, przest?pczo?? " taka i taka" - pensum 22 godziny, albo - dzieci ze zdiagnozowanymi dysfunkcjami w rejonie "tyle i tyle", pensum "takie i takie" ). gdzie s? obiektywne i skategoryzowane kryteria pozafinansowe na podstawie kt?rych samorz?dy mog?yby miarodajnie i zgodnie z potrzebami dzieci okre?la? wysoko?? pensum pedagog?w szkolnych i innych specjalist?w? kolejny argument men: " w doktrynie prawa pracy uznaje si?, ?e zasada r?wno?ci praw pracownik?w w stosunku pracy wchodzi w rachub? wtedy, gdy pracownicy jednakowo pe?ni? takie same obowi?zki. a wi?c nie jest dyskryminacj? r?nicowanie praw pracownik?w, kt?rzy albo pe?ni? inne obowi?zki, albo pe?ni?c takie same obowi?zki, wype?niaj? je niejednakowo". czy to oznacza, ?e ka?dy pedagog szkolny wype?nia inne obowi?zki? przecie? mamy je - jednakowe dla wszystkich - zapisane w rozporz?dzeniu! czy wype?niamy je niejednakowo? oczywi?cie. o tyle, o ile ka?dy matematyk, fizyk, chemik, polonista wychowawca w ?wietlicy szkolnej uczy i wychowuje inaczej. szanowna pani minister. w jednym z wywiad?w, m?wi?c o konieczno?ci likwidacji tzw. "godzin karcianych", stwierdzi?a pani, ?e to niemoralne, aby zmusza? nauczycieli do pracy za darmo. i dalej, ?e nale?y uczciwie powiedzie? o braku pieni?dzy w systemie, a nie dodawa? nauczycielom dodatkowych godzin. s?owa te mo?na r?wnie? odnie?? do zr?nicowania pensum specjalist?w szkolnych w obr?bie tego samego systemu o?wiaty. jest to nie tylko niemoralne, ale te? niesprawiedliwe, powoduje poczucie nier?wno?ci, rodzi frustracj? i niepotrzebne antagonizmy w ?rodowisku. zwracamy si? do pani minister z pro?b? o ?yczliwe pochylenie si? nad t? tak istotn? dla nas spraw?. kazimierz dnia 12. grudzie? 2016 · 12 komentarzy · 1325 czyta? · ?aden nauczyciel nie straci pracy? ?aden nauczyciel nie straci pracy? ?aden nauczyciel nie straci pracy w zwi?zku ze zmian? systemu, bo liczba dzieci i oddzia??w pozostanie taka sama. - nauczycielom zostan? ustawowo zagwarantowane miejsca pracy - minister anna zalewska w wywiadzie dla „jedynki”. ?r?d?o: www.polskieradio.pl nauczyciele wygaszanych gimnazj?w, kt?rzy (bez wzgl?du na wymiar zatrudnienia): - s? zatrudnieni na podstawie mianowania, - s? zatrudnieni na podstawie umowy o prac? na czas nieokre?lony, a kt?rych dalsze zatrudnienie w roku szkolnym 2017/2018 lub 2018/2019 nie b?dzie mo?liwe ze wzgl?du na zmiany organizacyjne, zostan? przeniesieni w stan nieczynny z pocz?tkiem kolejnego roku szkolnego. w przypadku podj?cia zatrudnienia w szkole przez takiego nauczyciela stan ten ustaje. w przypadku niewyra?enia przez nauczyciela zgody na przej?cie w stan nieczynny, stosunek pracy zostanie z nim rozwi?zany z ko?cem roku szkolnego. nauczyciel b?dzie m?g? r?wnie? wyrazi? zgod? na ograniczenie zatrudnienia. ?r?d?o:reformaedukacji.men.gov.pl kazimierz dnia 09. grudzie? 2016 · 1 komentarz · 551 czyta? · strona 1 z 91: 1234...91 logowanie nazwa u?ytkownika has?o nie masz jeszcze konta? zarejestruj si? nie mo?esz si? zalogowa?? popro? o nowe has?o ostatnie artyku?y brak artyku??w shoutbox musisz zalogowa? si?, aby m?c doda? wiadomo??. mucha27 24/02/2017 http://wiadomosci. ..aid=118aef mucha27 24/02/2017 http://wiadomosci. ..aid=118aef kazimierz 23/02/2017oczywi?cie konstancja 22/02/2017kazimierzu, mog?abym? konstancja 22/02/2017hej. potrzebuj? chwilk? porozmawia? reszta 21/02/2017w czarno na bia?ym dzi? o gminie rusiec i nie wprowadzaniu dojnej zmiany reszta 21/02/2017 http://www.znp.ed. ..auczycieli reszta 21/02/201717 lutego 2017 r. w gmachu men odby?o si? spotkanie przedstawicieli ministerstwa edukacji narodowej ze zwi?zkami zawodowymi dotycz?ce rozporz?dzenia zmieniaj?cego rozporz?dzenie men w sprawie wysoko?? toja 21/02/2017witajcie. w internecie s? r?nego informacje na ten temat i zg?upia?am. czy je?li by?am na l4 do 28.06.2016 a dnia 29.06 przesz?am na macierzy?ski to nale?y mi si? trzynastka? pom?cie. ina 19/02/2017no ba, jak maj? nie oburza? ina 19/02/2017"takie dzia?ania oburzaj? samorz?dy." ina 19/02/2017przy okazji s? plany, by pedagodzy, psycholodzy, doradcy zawodowi, a tak?e inni tzw. nauczyciele specjali?ci, kt?rych jest oko?o 100 tys., mieli zagwarantowan? w karcie wysoko?? tygodniowego pensum amadej1 19/02/2017 http://serwisy.ga. ..ileje.html reszta 18/02/2017u nas 80% za, w okolicznych tak?e (gim., sp., ponadgimn.) ewa1444 18/02/2017w poniedzia?ek czeka nas referendum w sprawie strajku. jak wygl?da u was w tej sprawie ? kazimierz 16/02/2017nauczyciel nie ma obowi?zku prowadzenia dodatkowych zaj??. to jego dobra wola. dyrektor mo?e jedynie zmniejszy? lub zmniejszy? dodatek motywacyjny. mmaria 16/02/2017tak, dodatkowe zaj?cia, konkretnym nauczycielom. ina 16/02/2017my?l?, ?e w ka?dej szkole to dyrektor zatwierdza godziny. czy masz na my?li dodatkowe zaj?cia ? mmaria 16/02/2017kto u was przydziela godz w ramach pomocy psychologiczno-ped agogicznej? aneczka89 15/02/2017nie mog? si? doczeka?, a? moja dyrekcja zapozna si? z tym projektem i ?a?uj?, ?e nie b?d? mog?a zobaczy? jej miny. archiwum shoutboksa ostatnio na forum najnowsze tematy reforma obserwacja zachowa? ... szkolny program prof... zwolnienie z nauki d... nauczanie indywidualne najciekawsze tematy projekt nowego ro... [1162] petycja- wysy?amy... [550] godziny pedagoga ... [511] zaj?cia rewalidac... [502] zatrudnienie peda... [473] original theme by nick jones original style by yassineb. modyfied into brightcopper by harly 16,575,179 unikalnych wizyt


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2986

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 5.93% (177)
czy - 2.78% (83)
2017 - 1.84% (55)
si? - 1.47% (44)
... - 1.24% (37)
praw - 1.07% (32)
uczy - 1.04% (31)
tak - 1.04% (31)
men - 1% (30)
nauczyciel - 0.97% (29)
godz - 0.8% (24)
godzin - 0.7% (21)
przy - 0.64% (19)
ale - 0.64% (19)
luty - 0.64% (19)
rad - 0.6% (18)
kazimierz - 0.6% (18)
pedagog - 0.6% (18)
stan - 0.57% (17)
pracy - 0.57% (17)
pensum - 0.57% (17)
zaj?? - 0.54% (16)
jest - 0.54% (16)
nas - 0.5% (15)
spraw - 0.5% (15)
zatrudnieni - 0.47% (14)
dnia - 0.47% (14)
ina - 0.47% (14)
one - 0.44% (13)
komentarz - 0.44% (13)
b?dzie - 0.44% (13)
ich - 0.44% (13)
szkolny - 0.4% (12)
czas - 0.4% (12)
pomoc - 0.4% (12)
klas - 0.4% (12)
czyta? - 0.37% (11)
roku - 0.37% (11)
takie - 0.37% (11)
przez - 0.37% (11)
komentarzy - 0.33% (10)
r?wni - 0.33% (10)
nauczycieli - 0.33% (10)
psychologiczno - 0.33% (10)
ustaw - 0.33% (10)
uczni?w - 0.33% (10)
zosta? - 0.33% (10)
samorz?d - 0.33% (10)
przed - 0.33% (10)
tym - 0.3% (9)
?r?d?o: - 0.3% (9)
rzecz - 0.3% (9)
tego - 0.3% (9)
by? - 0.3% (9)
zmian - 0.3% (9)
psychologiczno-ped - 0.3% (9)
lat - 0.3% (9)
wi?c - 0.3% (9)
r?wnie? - 0.3% (9)
edukacji - 0.3% (9)
dla - 0.3% (9)
jak - 0.27% (8)
lub - 0.27% (8)
inne - 0.27% (8)
artyku? - 0.27% (8)
prawie - 0.27% (8)
mog? - 0.27% (8)
akty - 0.27% (8)
temat - 0.27% (8)
sprawie - 0.23% (7)
mo?e - 0.23% (7)
minister - 0.23% (7)
dzi? - 0.23% (7)
specjalist?w - 0.23% (7)
te? - 0.23% (7)
tak? - 0.23% (7)
2016 - 0.23% (7)
dzieci - 0.23% (7)
kt?rych - 0.23% (7)
system - 0.23% (7)
nad - 0.23% (7)
rodzi - 0.23% (7)
klasy - 0.23% (7)
reszta - 0.23% (7)
wymiar - 0.23% (7)
kt?re - 0.2% (6)
psychologiczno-pedagogiczna - 0.2% (6)
zatrudnienia - 0.2% (6)
tematy - 0.2% (6)
dyrektor - 0.2% (6)
[...] - 0.2% (6)
tak?e - 0.2% (6)
zosta?y - 0.2% (6)
zawodowy - 0.2% (6)
zatrudnienie - 0.2% (6)
si?, - 0.2% (6)
o?wiaty - 0.2% (6)
ust. - 0.2% (6)
maj? - 0.2% (6)
szko?y - 0.2% (6)
zaj?cia - 0.2% (6)
stycze? - 0.2% (6)
zmiany - 0.2% (6)
pedagog?w - 0.2% (6)
taka - 0.17% (5)
ramach - 0.17% (5)
strajk - 0.17% (5)
ustawy - 0.17% (5)
je?li - 0.17% (5)
gimnazjum - 0.17% (5)
rodzic - 0.17% (5)
mocy - 0.17% (5)
czynno?ci - 0.17% (5)
ostatni - 0.17% (5)
post - 0.17% (5)
czasu - 0.17% (5)
nauczyciela - 0.17% (5)
24. - 0.17% (5)
organ - 0.17% (5)
jednak - 0.17% (5)
news - 0.17% (5)
podstawie - 0.17% (5)
m?odzie?y - 0.17% (5)
forum - 0.17% (5)
kt?ra - 0.17% (5)
ten - 0.17% (5)
wprowadza - 0.17% (5)
szkolnych - 0.17% (5)
odpowiedzi - 0.17% (5)
dodatkowych - 0.17% (5)
art. - 0.17% (5)
zw. - 0.17% (5)
pani - 0.17% (5)
by?o - 0.13% (4)
argument - 0.13% (4)
zostan? - 0.13% (4)
szko?a - 0.13% (4)
wrze?nia - 0.13% (4)
nale?y - 0.13% (4)
oraz - 0.13% (4)
wyniki - 0.13% (4)
i... - 0.13% (4)
jaki - 0.13% (4)
temu - 0.13% (4)
- 0.13% (4)
pracownik?w - 0.13% (4)
karcie - 0.13% (4)
program - 0.13% (4)
tej - 0.13% (4)
artyku?y - 0.13% (4)
innych - 0.13% (4)
dotyczy - 0.13% (4)
zwraca - 0.13% (4)
szkole - 0.13% (4)
mam - 0.13% (4)
mia? - 0.13% (4)
19/02/2017 - 0.13% (4)
tam - 0.13% (4)
godzin) - 0.13% (4)
b?d? - 0.13% (4)
tych - 0.13% (4)
nasze - 0.13% (4)
pomocy - 0.13% (4)
21/02/2017 - 0.13% (4)
wysoko?? - 0.13% (4)
rz?du - 0.13% (4)
stale - 0.13% (4)
tzw. - 0.13% (4)
same - 0.13% (4)
sejm - 0.13% (4)
grudzie? - 0.13% (4)
znp - 0.13% (4)
psycholog?w - 0.13% (4)
prowadzi - 0.13% (4)
ucze? - 0.1% (3)
nauczycielom - 0.1% (3)
aby - 0.1% (3)
systemie - 0.1% (3)
?aden - 0.1% (3)
ono - 0.1% (3)
rada - 0.1% (3)
godziny - 0.1% (3)
nowe - 0.1% (3)
nauce - 0.1% (3)
najmniej - 0.1% (3)
wynika - 0.1% (3)
m?c - 0.1% (3)
radni - 0.1% (3)
straci - 0.1% (3)
stypendium - 0.1% (3)
zatrudnienia. - 0.1% (3)
ile - 0.1% (3)
prawa - 0.1% (3)
staje - 0.1% (3)
godzin. - 0.1% (3)
klasy, - 0.1% (3)
pos?owie - 0.1% (3)
samorz?du - 0.1% (3)
uchwa? - 0.1% (3)
?wietlic - 0.1% (3)
potrzebami - 0.1% (3)
terenie - 0.1% (3)
anna - 0.1% (3)
godzin), - 0.1% (3)
wymiaru - 0.1% (3)
zawodowych - 0.1% (3)
projekt - 0.1% (3)
marcu - 0.1% (3)
np. - 0.1% (3)
wype?nia - 0.1% (3)
kolejny - 0.1% (3)
jeste? - 0.1% (3)
pe?ni? - 0.1% (3)
naszej - 0.1% (3)
jednakowo - 0.1% (3)
dwie - 0.1% (3)
o?wiatowe - 0.1% (3)
rady - 0.1% (3)
stanis?aw - 0.1% (3)
podstawowej - 0.1% (3)
oddzia??w - 0.1% (3)
szkolnym - 0.1% (3)
siekierko - 0.1% (3)
albo - 0.1% (3)
polski. - 0.1% (3)
strona - 0.1% (3)
zasad - 0.1% (3)
serwisy.gazetaprawna.pl - 0.1% (3)
pkt - 0.1% (3)
logoped?w - 0.1% (3)
dyskusji - 0.1% (3)
jej - 0.1% (3)
robi - 0.1% (3)
nauczyciele - 0.1% (3)
oczywi?cie - 0.1% (3)
mowa - 0.1% (3)
nauki - 0.1% (3)
plac?wki - 0.1% (3)
kt?rzy - 0.1% (3)
pracy. - 0.1% (3)
reforma - 0.1% (3)
brak - 0.1% (3)
online - 0.1% (3)
praca - 0.1% (3)
tylko - 0.1% (3)
os?b - 0.1% (3)
dodaj - 0.1% (3)
rodzic?w - 0.1% (3)
scenariusze - 0.1% (3)
04. - 0.1% (3)
przedstawicieli - 0.1% (3)
szk? - 0.1% (3)
bez - 0.1% (3)
dotycz?ce - 0.1% (3)
doradc?w - 0.1% (3)
strony - 0.1% (3)
obowi?zkowy - 0.07% (2)
okre?lony - 0.07% (2)
jednostki - 0.07% (2)
obywatelskich - 0.07% (2)
prof. - 0.07% (2)
ucz?cych - 0.07% (2)
zgodnie - 0.07% (2)
zachowa? - 0.07% (2)
zwolnienie - 0.07% (2)
tygodniowy - 0.07% (2)
licznych - 0.07% (2)
obserwacja - 0.07% (2)
zawodowym - 0.07% (2)
element?w - 0.07% (2)
prowadz?cy - 0.07% (2)
przekracza - 0.07% (2)
poziomie - 0.07% (2)
ludziom - 0.07% (2)
jego - 0.07% (2)
prac? - 0.07% (2)
tygodniowej - 0.07% (2)
obowi?zuj?cego - 0.07% (2)
208 - 0.07% (2)
13. - 0.07% (2)
logoped?w, - 0.07% (2)
550 - 0.07% (2)
rzecznik - 0.07% (2)
wysy?amy - 0.07% (2)
wszystkich - 0.07% (2)
pojawi? - 0.07% (2)
petycja- - 0.07% (2)
14. - 0.07% (2)
poradni - 0.07% (2)
dyrektora - 0.07% (2)
nauczanie - 0.07% (2)
wychowawczych - 0.07% (2)
21. - 0.07% (2)
wychowanie - 0.07% (2)
23. - 0.07% (2)
formalne - 0.07% (2)
pedagogicznych - 0.07% (2)
techniczne - 0.07% (2)
sprawy - 0.07% (2)
w?adz - 0.07% (2)
20, - 0.07% (2)
monikakg - 0.07% (2)
indywidualne - 0.07% (2)
norm? - 0.07% (2)
samorz?dowych - 0.07% (2)
taka" - 0.07% (2)
ostatnio - 0.07% (2)
21/02/2017w - 0.07% (2)
przypadku - 0.07% (2)
zostanie - 0.07% (2)
has?o - 0.07% (2)
masz - 0.07% (2)
dokumentacja - 0.07% (2)
zalogowa? - 0.07% (2)
kwalifikacje - 0.07% (2)
mucha27 - 0.07% (2)
24/02/2017 - 0.07% (2)
http://wiadomosci. - 0.07% (2)
..aid=118aef - 0.07% (2)
konstancja - 0.07% (2)
warunki - 0.07% (2)
nieczynny - 0.07% (2)
za, - 0.07% (2)
czeka - 0.07% (2)
was - 0.07% (2)
prowadzenia - 0.07% (2)
zmniejszy? - 0.07% (2)
mmaria - 0.07% (2)
dodatkowe - 0.07% (2)
szukaj - 0.07% (2)
linki - 0.07% (2)
zapozna - 0.07% (2)
mog?a - 0.07% (2)
miny. - 0.07% (2)
d... - 0.07% (2)
szkolnego. - 0.07% (2)
przeniesieni - 0.07% (2)
"rzeczywiste - 0.07% (2)
dopiero - 0.07% (2)
potrzeby - 0.07% (2)
jakie - 0.07% (2)
kryteria - 0.07% (2)
przest?pczo?? - 0.07% (2)
rejonie - 0.07% (2)
29. - 0.07% (2)
pytania - 0.07% (2)
"takie - 0.07% (2)
samorz?dy - 0.07% (2)
artyku??w - 0.07% (2)
r?wno?ci - 0.07% (2)
gdy - 0.07% (2)
obowi?zki, - 0.07% (2)
2018/2019 - 0.07% (2)
ka?dy - 0.07% (2)
problemem - 0.07% (2)
przypadek - 0.07% (2)
niemoralne, - 0.07% (2)
ostatnie - 0.07% (2)
u?ytkownik?w - 0.07% (2)
systemu - 0.07% (2)
12. - 0.07% (2)
online: - 0.07% (2)
pracy? - 0.07% (2)
zalewska - 0.07% (2)
wzgl?du - 0.07% (2)
specjalistyczne - 0.07% (2)
03. - 0.07% (2)
resort - 0.07% (2)
28. - 0.07% (2)
cz?? - 0.07% (2)
gimnazjum? - 0.07% (2)
ankiet - 0.07% (2)
zosta?a - 0.07% (2)
wynagrodzenia - 0.07% (2)
odpowiedzi) - 0.07% (2)
kto? - 0.07% (2)
zdziwiony? - 0.07% (2)
prezydent - 0.07% (2)
ustalonego - 0.07% (2)
reformuj?ce - 0.07% (2)
spos?b - 0.07% (2)
prawo - 0.07% (2)
czasem - 0.07% (2)
kryteri?w - 0.07% (2)
mi?dzy - 0.07% (2)
09. - 0.07% (2)
kogo - 0.07% (2)
wypadnie, - 0.07% (2)
b?c........ - 0.07% (2)
dniu - 0.07% (2)
odby?o - 0.07% (2)
prezydium - 0.07% (2)
kt?rym - 0.07% (2)
nast?puj?ce - 0.07% (2)
reformy - 0.07% (2)
konieczno?ci - 0.07% (2)
zawodowych, - 0.07% (2)
likwidacj? - 0.07% (2)
?adnych - 0.07% (2)
przedstawienie - 0.07% (2)
wojewody - 0.07% (2)
bardziej - 0.07% (2)
niegrzeczny - 0.07% (2)
cz?sto - 0.07% (2)
zbyt - 0.07% (2)
dosta? - 0.07% (2)
proc. - 0.07% (2)
przyznania - 0.07% (2)
pieni?dzy - 0.07% (2)
si?gn?? - 0.07% (2)
oceny - 0.07% (2)
zachowania. - 0.07% (2)
cz?owiek - 0.07% (2)
dotyczy?o - 0.07% (2)
psychologiczno-pedagogicznej, - 0.07% (2)
wszyscy - 0.07% (2)
wystarczy - 0.07% (2)
g??wna - 0.07% (2)
wszystko - 0.07% (2)
to, - 0.07% (2)
tyrania - 0.07% (2)
ponad - 0.07% (2)
zombie? - 0.07% (2)
hodujemy - 0.07% (2)
form? - 0.07% (2)
uczni?w, - 0.07% (2)
kryterium - 0.07% (2)
uzdolnienia - 0.07% (2)
2017/2018 - 0.07% (2)
pedagog?w, - 0.07% (2)
szanowna - 0.07% (2)
statusu - 0.07% (2)
sz?ste - 0.07% (2)
m?g? - 0.07% (2)
przenie?? - 0.07% (2)
innej - 0.07% (2)
podstaw?wki - 0.07% (2)
pracownik?w, - 0.07% (2)
komisji - 0.07% (2)
narodowej - 0.07% (2)
edukacji. - 0.07% (2)
chce - 0.07% (2)
gmina - 0.07% (2)
gdzie - 0.07% (2)
mo?na - 0.07% (2)
r?wnoleg?e - 0.07% (2)
musi - 0.07% (2)
powsta? - 0.07% (2)
dotycz?cych - 0.07% (2)
okazji - 0.07% (2)
lata - 0.07% (2)
tak, - 0.07% (2)
szanse - 0.07% (2)
korzysta? - 0.07% (2)
mog?y - 0.07% (2)
kolejnych - 0.07% (2)
stycznia - 0.07% (2)
karcie? - 0.07% (2)
przypomnienia - 0.07% (2)
trzecie - 0.07% (2)
podstaw?wce - 0.07% (2)
tj. - 0.07% (2)
tygodniowego - 0.07% (2)
podstawowa - 0.07% (2)
by?a - 0.07% (2)
liczba - 0.07% (2)
lutego - 0.07% (2)
warunk?w - 0.07% (2)
pro?b? - 0.07% (2)
grupy - 0.07% (2)
obrad - 0.07% (2)
odb?dzie - 0.07% (2)
pierwszej - 0.07% (2)
moje - 0.07% (2)
pensum. - 0.07% (2)
ostrzega - 0.07% (2)
strajkiem - 0.07% (2)
p?aka?? - 0.07% (2)
zagwarantowan? - 0.07% (2)
polskiego - 0.07% (2)
mieli - 0.07% (2)
specjali?ci, - 0.07% (2)
referendum - 0.07% (2)
inni - 0.07% (2)
zwi?zku - 0.07% (2)
zawodowi, - 0.07% (2)
doradcy - 0.07% (2)
psycholodzy, - 0.07% (2)
nich - 0.07% (2)
pedagodzy, - 0.07% (2)
?mia? - 0.07% (2)
original - 0.07% (2)
luty 2017 - 0.64% (19)
czyta? · - 0.37% (11)
kazimierz dnia - 0.37% (11)
komentarzy · - 0.3% (9)
2017 · - 0.23% (7)
si? na - 0.2% (6)
stycze? 2017 - 0.2% (6)
pomoc psychologiczno-pedagogiczna - 0.2% (6)
na podstawie - 0.17% (5)
nauczyciel nie - 0.17% (5)
w roku - 0.17% (5)
w ramach - 0.17% (5)
i czynno?ci - 0.17% (5)
zaj?? i - 0.13% (4)
24. luty - 0.13% (4)
grudzie? 2016 - 0.13% (4)
dzieci i - 0.13% (4)
wrze?nia 2017 - 0.13% (4)
art. 42 - 0.13% (4)
2016 · - 0.13% (4)
w karcie - 0.13% (4)
a tak?e - 0.13% (4)
40 godzin - 0.13% (4)
si?, ?e - 0.1% (3)
pracy z - 0.1% (3)
doradc?w zawodowych - 0.1% (3)
dodatkowych zaj?? - 0.1% (3)
42 ust. - 0.1% (3)
czasu pracy - 0.1% (3)
takie same - 0.1% (3)
nie mo?e - 0.1% (3)
i m?odzie?y - 0.1% (3)
co najmniej - 0.1% (3)
· czy - 0.1% (3)
innych specjalist?w - 0.1% (3)
2017 r. - 0.1% (3)
?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl - 0.1% (3)
?e nie - 0.1% (3)
i samorz?du - 0.1% (3)
2017 roku - 0.1% (3)
na terenie - 0.1% (3)
roku szkolnym - 0.1% (3)
w sprawie - 0.1% (3)
w nauce - 0.1% (3)
?aden nauczyciel - 0.1% (3)
nie straci - 0.1% (3)
4 komentarzy - 0.07% (2)
b?dzie m?g? - 0.07% (2)
wymiaru zaj?? - 0.07% (2)
tygodniowy obowi?zkowy - 0.07% (2)
uczni?w do - 0.07% (2)
innej podstaw?wki - 0.07% (2)
obowi?zuj?cego nas - 0.07% (2)
edukacji narodowej - 0.07% (2)
pracy - - 0.07% (2)
gdzie s? - 0.07% (2)
do innej - 0.07% (2)
dla przypomnienia - 0.07% (2)
rzecznik praw - 0.07% (2)
obowi?zkowy wymiar - 0.07% (2)
nie b?d? - 0.07% (2)
godzin zaj?? - 0.07% (2)
od wrze?nia - 0.07% (2)
minister anna - 0.07% (2)
artyku?y i - 0.07% (2)
wymiar godzin - 0.07% (2)
24/02/2017 http://wiadomosci. - 0.07% (2)
wzgl?du na - 0.07% (2)
zatrudnieni na - 0.07% (2)
stan nieczynny - 0.07% (2)
zatrudnienia w - 0.07% (2)
roku szkolnego. - 0.07% (2)
1 komentarz - 0.07% (2)
zagwarantowan? w - 0.07% (2)
straci pracy? - 0.07% (2)
karcie wysoko?? - 0.07% (2)
tygodniowego pensum - 0.07% (2)
nie ma - 0.07% (2)
dodatkowe zaj?cia - 0.07% (2)
ramach pomocy - 0.07% (2)
mog? si? - 0.07% (2)
pracy w - 0.07% (2)
pracy? ?aden - 0.07% (2)
zgodnie z - 0.07% (2)
- pensum - 0.07% (2)
m?odzie?y ucz?cych - 0.07% (2)
terenie jednostki - 0.07% (2)
ucz?cych si? - 0.07% (2)
jednostki samorz?du - 0.07% (2)
jakie s? - 0.07% (2)
i taka" - 0.07% (2)
w rejonie - 0.07% (2)
si? nad - 0.07% (2)
potrzebami dzieci - 0.07% (2)
pensum pedagog?w - 0.07% (2)
albo pe?ni? - 0.07% (2)
nauczycieli do - 0.07% (2)
jest to - 0.07% (2)
pro?b? o - 0.07% (2)
sz?ste klasy, - 0.07% (2)
prezydium rady - 0.07% (2)
si?, czy - 0.07% (2)
pedagodzy, psycholodzy, - 0.07% (2)
pomocy psychologiczno-pedagogicznej, - 0.07% (2)
ust. 2 - 0.07% (2)
ramach ustalonego - 0.07% (2)
praca z - 0.07% (2)
doradc?w zawodowych, - 0.07% (2)
przez przedstawicieli - 0.07% (2)
nauczycieli - - 0.07% (2)
do spraw - 0.07% (2)
serwisy.gazetaprawna.pl kazimierz - 0.07% (2)
wysoko?? tygodniowego - 0.07% (2)
mieli zagwarantowan? - 0.07% (2)
nauczyciele specjali?ci, - 0.07% (2)
inni tzw. - 0.07% (2)
doradcy zawodowi, - 0.07% (2)
pracownik?w, kt?rzy - 0.07% (2)
hodujemy zombie? - 0.07% (2)
przy okazji - 0.07% (2)
zmiany w - 0.07% (2)
w karcie? - 0.07% (2)
w szkole - 0.07% (2)
23. luty - 0.07% (2)
i formalne - 0.07% (2)
sprawy techniczne - 0.07% (2)
psycholog?w szkolnych - 0.07% (2)
kazimierz 24. - 0.07% (2)
zwolnienie z - 0.07% (2)
obserwacja zachowa? - 0.07% (2)
nie jest - 0.07% (2)
by?o w - 0.07% (2)
strona g??wna - 0.07% (2)
czy hodujemy - 0.07% (2)
lat temu - 0.07% (2)
szkolny w - 0.07% (2)
dnia 09. - 0.07% (2)
reformuj?ce system - 0.07% (2)
?e je?li - 0.07% (2)
strajkiem w - 0.07% (2)
ostrzega przed - 0.07% (2)
z pro?b? - 0.07% (2)
stanis?aw siekierko - 0.07% (2)
szko?a podstawowa - 0.07% (2)
1 wrze?nia - 0.07% (2)
szkolnym 2017/2018 - 0.07% (2)
podstawowej nr - 0.07% (2)
rodzic?w z - 0.07% (2)
scenariusze zaj?? - 0.07% (2)
na tego - 0.07% (2)
kogo wypadnie, - 0.07% (2)
prawo o?wiatowe - 0.07% (2)
?e wystarczy - 0.07% (2)
o systemie - 0.07% (2)
si? za - 0.07% (2)
3 komentarzy - 0.07% (2)
niegrzeczny ucze? - 0.07% (2)
te? mo?e - 0.07% (2)
dosta? stypendium - 0.07% (2)
z zachowania. - 0.07% (2)
dnia 04. - 0.07% (2)
ustawy reformuj?ce - 0.07% (2)
komentarz · - 0.07% (2)
jeste? za - 0.07% (2)
likwidacj? gimnazjum? - 0.07% (2)
czy jeste? - 0.07% (2)
za likwidacj? - 0.07% (2)
kto? jest - 0.07% (2)
nauczanie indywidualne - 0.07% (2)
24. luty 2017 - 0.13% (4)
grudzie? 2016 · - 0.13% (4)
zaj?? i czynno?ci - 0.13% (4)
w roku szkolnym - 0.1% (3)
?aden nauczyciel nie - 0.1% (3)
dzieci i m?odzie?y - 0.1% (3)
art. 42 ust. - 0.1% (3)
stycze? 2017 · - 0.1% (3)
czyta? · czy - 0.1% (3)
nauczyciel nie straci - 0.1% (3)
0 komentarzy · - 0.1% (3)
2017 · 3 - 0.1% (3)
4 komentarzy · - 0.07% (2)
?mia? si?, czy - 0.07% (2)
wymiar godzin zaj?? - 0.07% (2)
obowi?zkowy wymiar godzin - 0.07% (2)
ustawy reformuj?ce system - 0.07% (2)
terenie jednostki samorz?du - 0.07% (2)
ucz?cych si? na - 0.07% (2)
· 3 komentarzy - 0.07% (2)
m?odzie?y ucz?cych si? - 0.07% (2)
na terenie jednostki - 0.07% (2)
taka" - pensum - 0.07% (2)
nie straci pracy? - 0.07% (2)
straci pracy? ?aden - 0.07% (2)
zatrudnieni na podstawie - 0.07% (2)
2016 · 1 - 0.07% (2)
24/02/2017 http://wiadomosci. ..aid=118aef - 0.07% (2)
w karcie wysoko?? - 0.07% (2)
przed strajkiem w - 0.07% (2)
i scenariusze zaj?? - 0.07% (2)
szko?y podstawowej nr - 0.07% (2)
lutego 2017 r. - 0.07% (2)
zwolnienie z nauki - 0.07% (2)
techniczne i formalne - 0.07% (2)
23. luty 2017 - 0.07% (2)
13. luty 2017 - 0.07% (2)
04. luty 2017 - 0.07% (2)
by pedagodzy, psycholodzy, - 0.07% (2)
doradcy zawodowi, a - 0.07% (2)
tak?e inni tzw. - 0.07% (2)
zagwarantowan? w karcie - 0.07% (2)
?r?d?o: serwisy.gazetaprawna.pl kazimierz - 0.07% (2)
w ramach ustalonego - 0.07% (2)
z pro?b? o - 0.07% (2)
od 1 wrze?nia - 0.07% (2)
ucze? te? mo?e - 0.07% (2)
serwisy.gazetaprawna.pl kazimierz dnia - 0.07% (2)
· 1 komentarz - 0.07% (2)
za likwidacj? gimnazjum? - 0.07% (2)
czy jeste? za - 0.07% (2)
czy kto? jest - 0.07% (2)
kogo wypadnie, na - 0.07% (2)
prezydium rady rodzic?w - 0.07% (2)
artyku?y i scenariusze - 0.07% (2)
ramach pomocy psychologiczno-ped - 0.07% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.