5.00 score from hupso.pl for:
nowetrendy.com.pl



HTML Content


Titlenowe trendy

Length: 11, Words: 2
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 2467
Text/HTML 54.09 %
Headings H1 12
H2 3
H3 22
H4 5
H5 4
H6 0
H1
szkolenia
inspiracja
rozwój
7 206
4 564 606 zł
akademie kompetencji
obsługa klienta
zarządzanie
pro biuro
csr
zespół
rekrutacja
blog
kontakt
H2
społeczna odpowiedzialność biznesu
izabela krzyszycha
łukasz gorzym
H3
jakość i etyka zawodowa to dwie idee, które nas połączyły… a oprócz tego jeszcze przyjaźń. stawiamy na rozwój, możliwość pracy w oparciu o własne standardy i niezmienne podnoszenie swoich kompetencji. a to wszystko przekłada się na wyjątkową ofertę dla państwa firmy.
wiele osób uważa, że szkolenia nie działają. czasami mogą mieć trochę racji.
badanie potrzeb
plan i zakres akademii
realizacja
ocena działań
70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu.
budowanie bądź poprawę efektywnych standardów
budowanie funkcjonalnych procedur
szkolenia i doradztwo
badania
pytanie: "kto powinien być szefem?" jest jak pytanie: "kto w zespole powinien śpiewać partię tenora?" oczywiście ten, kto potrafi śpiewać tenorem.
jeśli chcesz zrobić dobry biznes, najpierw zatrudnij dobrą asystentkę.
csr może być źródłem innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko w nowatorski sposób wzmacniają wydajność, ale też wpływają na jakość relacji z pracodawcą.
trener – specjalista ds. merchandisingu dla fmcg
trener – specjalista ds. negocjacji handlowych
trener – specjalista ds. obsługi klienta w branży fmcg
trener – specjalista ds. merchandisingu dla fmcg
trener – specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej w branży fmcg
bony szkoleniowe
uprzejmość to szansa na większe zyski
10 przykazań wyglądu dokumentu wychodzącego
H4 oferujemy państwu przemyślany proces, który pozwoli na określenie obszarów rozwojowych, działania udoskonalające odpowiednie kompetencje i ewaluację ich skuteczności.
pragniemy zapewnić państwu kompleksowe podejście do rozwoju kompetencji w obszarze obsługi klienta, dlatego oferujemy pełną gamę działań.
nie ma dwóch takich samych firm i takich samych menadżerów, dlatego zawsze oferujemy państwu specjalnie przygotowane szkolenia i zadania rozwojowe, które idealnie pasują do specyfiki państwa organizacji.
jeśli pragną mieć państwo sprawnie działające biuro, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. w pierwszej kolejności analizujemy potrzeby, a następnie dobieramy odpowiednie rozwiązania, które usprawniają pracę administracji w ramach wszystkich stanowisk, od office menagerów począwszy, na recepcji skończywszy.
działania csr przestały być domeną tylko wielkich korporacji. coraz częściej myślą o nich też małe i średnie przedsiębiorstwa (jesteśmy tego najlepszym przykładem). jest to efektem rosnącej popularności tego tematu zarówno wśród pracowników, jak i klientów.
H5 zakres:
zasoby
budżet
czas
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 7
Pliki CSS 5
Pliki javascript 2
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 67
Linki wewnętrzne 53
Linki zewnętrzne 14
Linki bez atrybutu Title 64
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

#
akademie kompetencji #
obsluga klienta #
zarzadzanie #
pro biuro #
csr #
zespół #
blog #
kontakt #
#
akademie kompetencji #
obsluga klienta #
pro biuro #
zarzadzanie #
csr #
zespół #
blog #
kontakt #
#
#
dowiedz się więcej. zaufali_nam/dowiedz.php

szkolenie w kompleksowy sposób wprowadziło cały zespół w tryb realizacji projektu. pozwoliło na poruszenie ważnych spraw, które niejednokrotnie były później kluczowym rozwiązaniem naszych problemów.

zaufali_nam/afk.php

pani izabela krzyszycha dała się poznać, jako najwyższej klasy specjalista, ekspert z dziedzin, którymi się zajmuje. z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy ją do współpracy.

zaufali_nam/adwokaci.php

kolejny projekt fundacji koordynuje również członek zespołu nowe trendy, co już na starcie daje nam gwarancję powodzenia w jego realizacji.

zaufali_nam/husky.php

wszystkie szkolenia spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. prowadzący bez problemu nawiązywali kontakt z grupami, które szkolili. proponowane szkolenia były doskonale dopasowane do specyfiki pracy uczestników.

zaufali_nam/peps.php

przebieg dotychczasowej współpracy pozwala nam stwierdzić, iż nowe trendy to firma w najwyższym stopniu profesjonalna, doskonale przygotowana do realizacji tego typu zleceń.

zaufali_nam/rena_ii.php

zaangażowanie trenerów, gromadzenie informacji na temat systemu i warunków pracy na poszczególnych stanowiskach i konsultacje z kadrą menadżerską pozwoliły na doskonałe dopasowanie tematyki szkoleń i poruszenie dla nas najwłaściwszych zagadnień.

zaufali_nam/dwiedoliny.php

pani izabela zaprezentowała się jako doświadczony trener, który szybko nawiązuje kontakt z grupą, a także skutecznie aktywizuje uczestników do zaangażowania w ćwiczenia warsztatowe.

zaufali_nam/hrm.php

jeżeli państwa zespół nie pracuje zgodnie z oczekiwaniami firma nowe trendy może efektywnie pomóc.

zaufali_nam/adfors.php

rewelacja. to już dawno temu powinno być przeprowadzone. zupełnie inaczej otwierałbym pierwszy sklep.

zaufali_nam/hitpol.php

warto sprawdzić w czym jesteśmy mocni a nad czym musimy jeszcze popracować.

zaufali_nam/czempion.php

profesjonalne prowadzenie, a przy tym miła i swobodna atmosfera. polecam.

zaufali_nam/belvedere.php

bomba motywacyjna!

zaufali_nam/sezamek.php
blogu link do bloga
#
#

trener – specjalista ds. merchandisingu dla fmcg

clients/trener-specjalista.html

trener – specjalista ds. negocjacji handlowych

clients/trener-specjalista.html

trener – specjalista ds. obsługi klienta w branży fmcg

clients/trener-specjalista.html

trener – specjalista ds. merchandisingu dla fmcg

clients/trener-specjalista.html

trener – specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej w branży fmcg

clients/trener-specjalista.html
polityka prywatnosci #

nasze działania

blog/category/naszedzialania

obsługa klienta

blog/category/obslugaklienta

pro biuro

blog/category/biuro
lukasz.gorzym@nowetrendy.com.pl mailto:lukasz.gorzym@nowetrendy.com.pl
izabela.krzyszycha@nowetrendy.com.pl mailto:izabela.krzyszycha@nowetrendy.com.pl

Linki zewnętrzne

tutaj http://csr.nowetrendy.com.pl/index.php
- http://pl.linkedin.com/pub/izabela-krzyszycha/84/2a5/726
- http://www.goldenline.pl/izabela-krzyszycha/
- http://pl.linkedin.com/in/lukaszgorzym/
- http://www.goldenline.pl/lukasz-gorzym2/
bony szkoleniowe http://nowetrendy.com.pl/blog/bony-szkoleniowe/

przeczytaj caly wpis

http://nowetrendy.com.pl/blog/bony-szkoleniowe/
uprzejmość to szansa na większe zyski http://nowetrendy.com.pl/blog/uprzejmosc-to-szansa-na-wieksze-zyski/

przeczytaj caly wpis

http://nowetrendy.com.pl/blog/uprzejmosc-to-szansa-na-wieksze-zyski/
10 przykazań wyglądu dokumentu wychodzącego http://nowetrendy.com.pl/blog/10-przykazan-wygladu-dokumentu-wychodzacego/

przeczytaj caly wpis

http://nowetrendy.com.pl/blog/10-przykazan-wygladu-dokumentu-wychodzacego/
http://nowetrendy.com.pl/blog
- http://petronelasztela.com
- http://petronelasztela.com

Zdjęcia

Zdjęcia 21
Zdjęcia bez atrybutu ALT 21
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 21
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

img/h.png
img/mon.png
img/research.png
img/planning.png
img/training.png
img/akademiekompetencji_realizacja.png
img/ok.png
img/mg.png
img/bo.png
img/csr.png
img/ln.png
img/ln2.png
img/ln.png
img/ln2.png
img/iza.png
img/lukasz.png
img/blog_naszedzialania.png
img/blog_obslugaklienta.png
img/blog_biuro.png
img/petronelasztela.png
img/petronelasztela.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

img/h.png
img/mon.png
img/research.png
img/planning.png
img/training.png
img/akademiekompetencji_realizacja.png
img/ok.png
img/mg.png
img/bo.png
img/csr.png
img/ln.png
img/ln2.png
img/ln.png
img/ln2.png
img/iza.png
img/lukasz.png
img/blog_naszedzialania.png
img/blog_obslugaklienta.png
img/blog_biuro.png
img/petronelasztela.png
img/petronelasztela.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

you are using an outdated browser. please upgrade your browser to improve your experience. akademie kompetencji obsluga klienta zarzadzanie pro biuro csr zespół blog kontakt akademie kompetencji obsluga klienta pro biuro zarzadzanie csr zespół blog kontakt szkolenia inspiracja rozwój jakość i etyka zawodowa to dwie idee, które nas połączyły… a oprócz tego jeszcze przyjaźń. stawiamy na rozwój, możliwość pracy w oparciu o własne standardy i niezmienne podnoszenie swoich kompetencji. a to wszystko przekłada się na wyjątkową ofertę dla państwa firmy. dowiedz się więcej. 7 206 ilość przeszkolonych godzin ... i stale rośnie! 4 564 606 zł pozyskane środki w projektach ...i stale rośnie zaufali nam: ” szkolenie w kompleksowy sposób wprowadziło cały zespół w tryb realizacji projektu. pozwoliło na poruszenie ważnych spraw, które niejednokrotnie były później kluczowym rozwiązaniem naszych problemów. ” pani izabela krzyszycha dała się poznać, jako najwyższej klasy specjalista, ekspert z dziedzin, którymi się zajmuje. z pełną odpowiedzialnością rekomendujemy ją do współpracy. ” kolejny projekt fundacji koordynuje również członek zespołu nowe trendy, co już na starcie daje nam gwarancję powodzenia w jego realizacji. ” wszystkie szkolenia spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. prowadzący bez problemu nawiązywali kontakt z grupami, które szkolili. proponowane szkolenia były doskonale dopasowane do specyfiki pracy uczestników. ” przebieg dotychczasowej współpracy pozwala nam stwierdzić, iż nowe trendy to firma w najwyższym stopniu profesjonalna, doskonale przygotowana do realizacji tego typu zleceń. ” zaangażowanie trenerów, gromadzenie informacji na temat systemu i warunków pracy na poszczególnych stanowiskach i konsultacje z kadrą menadżerską pozwoliły na doskonałe dopasowanie tematyki szkoleń i poruszenie dla nas najwłaściwszych zagadnień. ” pani izabela zaprezentowała się jako doświadczony trener, który szybko nawiązuje kontakt z grupą, a także skutecznie aktywizuje uczestników do zaangażowania w ćwiczenia warsztatowe. ” jeżeli państwa zespół nie pracuje zgodnie z oczekiwaniami firma nowe trendy może efektywnie pomóc. ” rewelacja. to już dawno temu powinno być przeprowadzone. zupełnie inaczej otwierałbym pierwszy sklep. ” warto sprawdzić w czym jesteśmy mocni a nad czym musimy jeszcze popracować. ” profesjonalne prowadzenie, a przy tym miła i swobodna atmosfera. polecam. ” bomba motywacyjna! akademie kompetencji wiele osób uważa, że szkolenia nie działają. czasami mogą mieć trochę racji. badamy planujemy szkolimy oczywiście nie o wszystkich szkoleniach tu mowa, a jedynie tych, które zostały przygotowane bez gruntownego zbadania potrzeb danej firmy czy organizacji. dlatego jeśli pragną państwo rozwijać swoich pracowników w sposób kompetentny, cieszyć się wymiernymi efektami, a nie tylko krótkotrwałą poprawą to zapraszamy do dalszej lektury. więcej oferujemy państwu przemyślany proces, który pozwoli na określenie obszarów rozwojowych, działania udoskonalające odpowiednie kompetencje i ewaluację ich skuteczności. badanie potrzeb w pierwszej kolejności państwo, jako firma, dzielą się z nami swoimi przemyśleniami i potrzebami. następnie przeprowadzamy szczegółową analizę, składająca się z następujących etapów: badanie potrzeb pracowników organizacji, badanie wyjściowego poziomu kompetencji pracowników w wybranych obszarach, analiza standardów procedur, misji i wizji organizacji w obszarach objętych akademią, raport zbiorczy z badań. plan i zakres akademii skuteczne działania potrzebują przemyślanego planu i tej właśnie idei zawsze się trzymamy. po diagnozie potrzeb, przystępujemy do określenia zakresu działań, które będą podejmowane w ramach akademii. następnie opisujemy wybrane działania i ustalamy ich kolejność. pozwala to zobaczyć strukturę i powiązania pomiędzy poszczególnymi zadaniami. wiemy jak cenny jest państwa czas, dlatego dostosowujemy harmonogram do wewnętrznego kalendarza organizacji. realizacja każda firma jest inna. różni się możliwościami, warunkami, w jakich funkcjonuje, klientami oraz specyfiką pracy. to sprawia, że za każdym razem przygotowana przez nas akademia jest wyjątkowa i idealnie dopasowana do potrzeb danej organizacji. jej program opracowywany jest zgodnie z metodyką zarządzania projektami. zakres: udoskonalanie poszczególnych kompetencji wymaga różnorodnych narzędzi, dlatego w ramach akademii oferujemy państwu szeroki wybór działań rozwojowych, takich jak: gry symulacyjne, warsztaty, szkolenia, doradztwo, konsultacje, coaching, mentoring, wsparcie po szkoleniu (konsultacje, warsztaty wdrożeniowe, sesje follow-up). oraz budowanie standardów: komunikacji wewnętrznej organizacji, obsługi klienta, oceny i premiowania pracowników, jakości. zakres naszych działań jest warunkowany przez zasoby, budżet oraz czas, który firma może przeznaczyć na działania rozwojowe. wszystkie te trzy elementy są szczegółowo omawiane i dopasowywane do potrzeb klienta. zasoby dzięki nam i naszym partnerom nasi klienci dysponują znacznie większą wiedzą i kompetencjami. gdy sumują się nasze zasoby możemy znacznie więcej. dawne ograniczenia przestają być problemem. budżet pomagamy określić zakres akademii odpowiednio do środków finansowych, jakie nasi klienci chcą przeznaczyć na jej realizację. wspólnie pracujemy na szczegółowym budżecie akademii, dzięki czemu klient wie, co może osiągnąć określonym przedziale środków. czas wspólnie z naszym klientem ustalamy czas trwania akademii, w zależności od warunków wewnątrz jego organizacji i czasu potrzebnego na osiągnięcie pożądanych rezultatów. ocena działań to właśnie ten etap świadczy o skuteczności akademii, dlatego przykładamy do niego tak ogromną wagę. ewaluacja, choć mogłoby się wydawać, że powinna być elementem końcowym, obecna jest na wszystkich etapach akademii. na samym początku współpracy ustalamy z państwem częstotliwość przekazywania raportów oraz ich zawartość. dzięki temu będą państwo mogli obserwować efekty działań rozwojowych i zgłaszać swoje ewentualne uwagi, a my będziemy mogli je wprowadzać na każdym etapie procesu. zamknij jak sprawić, by klienci częściej wybierali państwa usługi lub produkty? jest sposób, który wcale nie musi być bardzo kosztowny, a na pewno jest bardziej opłacalny niż działania reklamowe. odpowiedź podsuwają zacytowane statystyki. najważniejsza jest właściwa osoba na odpowiednim miejscu i jej kompetencje. jak pomagamy o to zadbać? obsługa klienta 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu. john mckean więcej pragniemy zapewnić państwu kompleksowe podejście do rozwoju kompetencji w obszarze obsługi klienta, dlatego oferujemy pełną gamę działań. budowanie bądź poprawę efektywnych standardów standardy to w obecnych czasach słowo klucz. niestety często są one jedynie ideą, którą trudno wprowadzić w życie. dlatego wspieramy naszych klientów nie tylko w tworzeniu nowych standardów, lecz również w usprawnianiu tych, które nie funkcjonują odpowiednio. dla nas ważne jest, by ustanowione reguły były nie tyle wyuczone, co przejawiały się w codziennym zachowaniu. budowanie funkcjonalnych procedur profesjonalnej obsługi klienta nie można zapisać za pomocą wzoru, bo każdy człowiek jest inny. można jednak wprowadzić procedury, które pomogą zaoszczędzić czas przy powtarzalnych czynnościach oraz staną się spójną całością wpływającą na wizerunek marki. dzięki nim państwa klienci będą wiedzieć, czego mogą się spodziewać. szkolenia i doradztwo jedyną pewną rzeczą jest zmiana. to dotyczy również obsługi klienta. zmieniają się oczekiwania odbiorców, a co za tym idzie standardy pracy. klienci są coraz bardziej wymagający, a konkurencja stale podkręca tempo. w takiej sytuacji trzeba niezmiennie dbać o to, by pracownicy obsługujący klientów działali według najnowszych standardów oraz posiadali kompetencje, by swoje zadania wykonywać jak najlepiej. i w tym właśnie nasza głowa. badania mogłoby się zdawać, że odpowiednia obsługa klienta, to rzecz intuicyjna i niemierzalna. nic bardziej mylnego. jest wiele opracowań i badań, które wskazują, jak powinna ona przebiegać. niezmiennie poszukujemy takich informacji oraz sami organizujemy badania dla naszych klientów. zamknij zarządzanie pytanie: "kto powinien być szefem?" jest jak pytanie: "kto w zespole powinien śpiewać partię tenora?" oczywiście ten, kto potrafi śpiewać tenorem. henry ford wiemy, że oprócz naturalnych zdolności liczą się również nabyte kompetencje. są one wynikiem doświadczeń zdobywanych na drodze doskonalenia się. w tym właśnie nasza głowa, by dostarczać liderom takich właśnie bodźców, które pomogą im efektywnie nabyć potrzebną wiedzę i umiejętności. więcej nie ma dwóch takich samych firm i takich samych menadżerów, dlatego zawsze oferujemy państwu specjalnie przygotowane szkolenia i zadania rozwojowe, które idealnie pasują do specyfiki państwa organizacji. dobry menadżer musi być liderem drużyny, który wie jak ją zmotywować, zaplanować jej obowiązki, jak popracować nad błędami oraz wynagrodzić za sukcesy. nie wskóra nic sam, bez zgranego zespołu, tak jak i zespół bez niego. tylko dzięki odpowiedniej współpracy firma ma szansę na rozwój, sukces i zyski. ta zależność jest bardzo ważna. dlatego też wyspecjalizowaliśmy się w tematach niezwykle istotnych dla menadżerów, takich jak: budowanie zespołu, motywowanie i ocena pracy, motywowanie poprzez budowanie csr, coaching narzędziowy, delegowanie zadań i przekazywanie odpowiedzialności, zarządzanie zespołem projektowym, trening kreatywności, inteligencja emocjonalna lidera, zarządzania zespołem – kompendium. zamknij ci, którzy sądzą, że sekretarka to zbyt drogie w utrzymaniu i mało znaczące stanowisko, często boleśnie przekonują się w jakim błędzie byli. trudno przecenić w firmie rolę komunikacji czy zaufania, tak jak i znaczenie sekretarki przechowującej i przekazującej często kluczowe informacje. jak zatem zadbać o ten element firmy? pro biuro jeśli chcesz zrobić dobry biznes, najpierw zatrudnij dobrą asystentkę. donald trump więcej jeśli pragną mieć państwo sprawnie działające biuro, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. w pierwszej kolejności analizujemy potrzeby, a następnie dobieramy odpowiednie rozwiązania, które usprawniają pracę administracji w ramach wszystkich stanowisk, od office menagerów począwszy, na recepcji skończywszy. specjalizujemy się w takich tematach jak: profesjonalny pracownik biurowy – kompendium, zarządzanie biurem, komunikacja w biurze, profesjonalny office menager, korespondencja biurowa. zamknij csr społeczna odpowiedzialność biznesu csr może być źródłem innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko w nowatorski sposób wzmacniają wydajność, ale też wpływają na jakość relacji z pracodawcą. gary hamel konsumenci coraz częściej zwracają uwagę, czy firma, której usługę lub produkt wybierają, jest odpowiedzialna społecznie. pracownicy coraz częściej skupiają się na tym, czy ich pracodawca oferuje możliwość działań w obszarze csr. to nie przypadek, lecz fakty, które pomagamy przekuć w sukces firm i ich pracowników. wiemy to z własnej praktyki. o naszych działaniach można przeczytać na blogu lub na archiwizującej je stronie, na którą przejść można tutaj więcej działania csr przestały być domeną tylko wielkich korporacji. coraz częściej myślą o nich też małe i średnie przedsiębiorstwa (jesteśmy tego najlepszym przykładem). jest to efektem rosnącej popularności tego tematu zarówno wśród pracowników, jak i klientów. w naszej ofercie proponujemy połączenie tych dwóch grup korzyści. dla organizacji przygotowujemy program działań z obszaru csr, pozwalający na wykorzystanie potencjału firmy oraz zadbanie o jej wizerunek. natomiast dla pracowników oferujemy warsztaty budowania zespołu, oparte na społecznej odpowiedzialności biznesu i istotnych dla nich wartościach. to prawda, że ludzie angażują się bardziej w sprawy, w które wierzą i które mają dla nich sens. to właśnie doświadczenie przenosimy na pole ich pracy w organizacji. wspólne działania związane z ważnym tematem pozwalają na dostrzeżenie drzemiącego w zespole potencjału, oraz uczą jak rozwiązywać konflikty oraz osiągać zaplanowane cele. warto to wykorzystać. zamknij zespół rekrutacja izabela krzyszycha twórczyni marki „nowe trendy – szkolenia inspiracja rozwój”, którą rozwija nieprzerwanie od 2008 roku. w pracy trenerskiej opiera się na standardach polskiego towarzystwa psychologicznego i the chartered institute of personnel and development, wdrażanych przez thames valley university w londynie. akredytowany konsultant dla organizacji przy wykorzystaniu narzędzia facet5. liczba przeprowadzonych godzin szkoleniowych: około 4000. łukasz gorzym dyplomowany trener zarządzania matrik& pearson edexcel international, certyfikowany trener zarządzania projektami tspm, certyfikowany doradca extended disc, konsultant, współwłaściciel marki „nowe trendy – szkolenia, inspiracja, rozwój". szkoli w ramach zajęć przygotowujących do certyfikatu ipma 4-l-c oraz zajęć z podstaw zarządzania projektami. specjalizuje się w obszarach: zarządzania zespołem, komunikacji, kompetencji osobistych i rozwoju ludzi w organizacji. ma na swoim koncie 2500 godzin szkoleniowych. ← → dołącz do nas --> x zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami współpracy: trener – specjalista ds. merchandisingu dla fmcg trener – specjalista ds. negocjacji handlowych trener – specjalista ds. obsługi klienta w branży fmcg trener – specjalista ds. merchandisingu dla fmcg trener – specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej w branży fmcg dołącz cv (format pdf/doc) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych polityka prywatnosci blog kategoria: nasze działania bony szkoleniowe zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń z wykorzystaniem bonów szkoleniowych. jest to nowa forma dofinansowania szkoleń dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z  małopolski. poniżej zamieszczam listę naszych szkoleń objętych dofinansowaniem oraz odpowiedzi na dwa podstawowe pytania związane z bonami. nasze szkolenia: zarządzanie projektami w firmie rozproszonej (zobacz program) zarządzanie personelem sklepu (zobacz […] przeczytaj caly wpis kategoria: obsługa klienta uprzejmość to szansa na większe zyski “tajemniczy klient odwiedził 125 sieci z 18 branż. efekt? problemem sklepów jest nie tylko brak uprzejmości obsługi.” tak zaczyna się artykuł z pulsie biznesu (27 marca 2012). przytoczone przez pb badania pokazują próbkę kondycji sektora polskich usług w obszarze obsługi klienta. wynika z nich między innymi, że małe sklepy i […] przeczytaj caly wpis kategoria: pro biuro 10 przykazań wyglądu dokumentu wychodzącego kontakt osobisty w życiu zawodowym zwykle jest poprzedzany przez korespondencję. to właśnie korespondencja jest naszą wizytówką, tworzy pierwsze wrażenie o nas i o firmie, którą reprezentujemy. jeśli nie wykorzystamy właściwie tej możliwości, wówczas stracimy niepowtarzalną okazję do autoprezentacji. jak wiadomo – pierwsze wrażenie robi się tylko raz. w trakcie prowadzonych przeze […] przeczytaj caly wpis czytaj nasz blog kontakt nowe trendy - szkolenia inspiracja rozwój ul. mickiewicza 22 38-300 gorlice t: (+48) 724 919 775 t: (+48) 664 020 064 @: lukasz.gorzym@nowetrendy.com.pl @: izabela.krzyszycha@nowetrendy.com.pl thanks for message something went wrong design design


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2009

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 5.97% (120)
pro - 2.29% (46)
ją - 1.84% (37)
się - 1.64% (33)
wie - 1.64% (33)
nas - 1.59% (32)
jak - 1.39% (28)
że - 1.34% (27)
ich - 1.29% (26)
czy - 1.24% (25)
jest - 1.19% (24)
ten - 1.14% (23)
dla - 1.05% (21)
klient - 1% (20)
nasz - 1% (20)
tak - 0.95% (19)
oraz - 0.85% (17)
ona - 0.85% (17)
przy - 0.85% (17)
firm - 0.8% (16)
które - 0.8% (16)
tego - 0.75% (15)
” - 0.7% (14)
pracy - 0.65% (13)
klienta - 0.65% (13)
and - 0.65% (13)
szkolenia - 0.6% (12)
ale - 0.6% (12)
organizacji - 0.6% (12)
nic - 0.55% (11)
potrzeb - 0.55% (11)
– - 0.5% (10)
trener - 0.5% (10)
czas - 0.5% (10)
przez - 0.45% (9)
być - 0.45% (9)
działania - 0.45% (9)
one - 0.45% (9)
trendy - 0.4% (8)
pracownik - 0.4% (8)
dlatego - 0.4% (8)
tylko - 0.4% (8)
nowe - 0.4% (8)
projekt - 0.4% (8)
akademii - 0.4% (8)
naszych - 0.4% (8)
działań - 0.4% (8)
kompetencji - 0.4% (8)
csr - 0.4% (8)
właśnie - 0.35% (7)
for - 0.35% (7)
więcej - 0.35% (7)
pracowników - 0.35% (7)
biuro - 0.35% (7)
firma - 0.35% (7)
takich - 0.35% (7)
obsługi - 0.35% (7)
jako - 0.35% (7)
tych - 0.35% (7)
nam - 0.3% (6)
który - 0.3% (6)
zarządzania - 0.3% (6)
się w - 0.3% (6)
organizacji. - 0.3% (6)
zespół - 0.3% (6)
kontakt - 0.3% (6)
oferuje - 0.3% (6)
rozwój - 0.3% (6)
nad - 0.3% (6)
kto - 0.3% (6)
odpowiedzi - 0.3% (6)
nowa - 0.3% (6)
rzecz - 0.3% (6)
państwa - 0.3% (6)
specjalista - 0.3% (6)
temat - 0.3% (6)
zakres - 0.25% (5)
plan - 0.25% (5)
zamknij - 0.25% (5)
standardów - 0.25% (5)
bez - 0.25% (5)
oferujemy - 0.25% (5)
jej - 0.25% (5)
nich - 0.25% (5)
blog - 0.25% (5)
współpracy - 0.25% (5)
osób - 0.25% (5)
tym - 0.25% (5)
są - 0.25% (5)
budowanie - 0.25% (5)
może - 0.25% (5)
forma - 0.25% (5)
zarządzanie - 0.25% (5)
dzięki - 0.25% (5)
ds. - 0.25% (5)
klienci - 0.25% (5)
ci, - 0.2% (4)
państwu - 0.2% (4)
państwo - 0.2% (4)
można - 0.2% (4)
czytaj - 0.2% (4)
ramach - 0.2% (4)
kompetencje - 0.2% (4)
klientów - 0.2% (4)
izabela - 0.2% (4)
którą - 0.2% (4)
projektami - 0.2% (4)
często - 0.2% (4)
efekty - 0.2% (4)
szkoleń - 0.2% (4)
bardziej - 0.2% (4)
menadżer - 0.2% (4)
firmy - 0.2% (4)
zapraszamy - 0.2% (4)
sposób - 0.2% (4)
warto - 0.2% (4)
badania - 0.2% (4)
częściej - 0.2% (4)
etap - 0.2% (4)
pierwsze - 0.2% (4)
coraz - 0.2% (4)
mogą - 0.2% (4)
inspiracja - 0.2% (4)
fmcg - 0.2% (4)
również - 0.2% (4)
zespołu - 0.2% (4)
nasze - 0.2% (4)
jeśli - 0.2% (4)
pole - 0.2% (4)
pozwala - 0.2% (4)
zasoby - 0.15% (3)
akademii, - 0.15% (3)
rozwojowych - 0.15% (3)
naszym - 0.15% (3)
pomagamy - 0.15% (3)
you - 0.15% (3)
lub - 0.15% (3)
biznesu - 0.15% (3)
usług - 0.15% (3)
wpis - 0.15% (3)
caly - 0.15% (3)
przeczytaj - 0.15% (3)
[…] - 0.15% (3)
kategoria: - 0.15% (3)
ludzi - 0.15% (3)
szkoli - 0.15% (3)
marki - 0.15% (3)
odpowiedzialności - 0.15% (3)
grup - 0.15% (3)
produkt - 0.15% (3)
element - 0.15% (3)
musi - 0.15% (3)
firmie - 0.15% (3)
zespołem - 0.15% (3)
też - 0.15% (3)
sukces - 0.15% (3)
zespołu, - 0.15% (3)
trzy - 0.15% (3)
zadania - 0.15% (3)
dbać - 0.15% (3)
pracy. - 0.15% (3)
każdy - 0.15% (3)
procedur - 0.15% (3)
obszarze - 0.15% (3)
obsługa - 0.15% (3)
dobry - 0.15% (3)
klienta. - 0.15% (3)
zł - 0.15% (3)
program - 0.15% (3)
krzyszycha - 0.15% (3)
jesteśmy - 0.15% (3)
będą - 0.15% (3)
były - 0.15% (3)
wszystkich - 0.15% (3)
godzin - 0.15% (3)
następnie - 0.15% (3)
ustalamy - 0.15% (3)
wiemy - 0.15% (3)
bardzo - 0.15% (3)
doskonale - 0.15% (3)
temu - 0.15% (3)
obszarach - 0.15% (3)
standardy - 0.15% (3)
akademie - 0.15% (3)
komunikacji - 0.15% (3)
realizacji - 0.15% (3)
badanie - 0.15% (3)
konsultacje - 0.15% (3)
jak: - 0.15% (3)
pozwoli - 0.15% (3)
odpowiednie - 0.15% (3)
klienta, - 0.15% (3)
stale - 0.15% (3)
warsztaty - 0.15% (3)
iż - 0.15% (3)
pani - 0.1% (2)
ludzie - 0.1% (2)
„nowe - 0.1% (2)
rozwija - 0.1% (2)
związane - 0.1% (2)
pozwalają - 0.1% (2)
konsultant - 0.1% (2)
poruszenie - 0.1% (2)
pracowników, - 0.1% (2)
potencjału - 0.1% (2)
specyfiki - 0.1% (2)
mało - 0.1% (2)
zadbać - 0.1% (2)
przebieg - 0.1% (2)
zapoznania - 0.1% (2)
się z - 0.1% (2)
office - 0.1% (2)
profesjonalny - 0.1% (2)
korespondencja - 0.1% (2)
wykorzystanie - 0.1% (2)
wpływają - 0.1% (2)
wszystkie - 0.1% (2)
jego - 0.1% (2)
już - 0.1% (2)
gorzym - 0.1% (2)
średnie - 0.1% (2)
pełną - 0.1% (2)
małe - 0.1% (2)
specjalizuje - 0.1% (2)
rośnie - 0.1% (2)
naszą - 0.1% (2)
dwie - 0.1% (2)
zyski - 0.1% (2)
problemem - 0.1% (2)
jakość - 0.1% (2)
między - 0.1% (2)
osobisty - 0.1% (2)
zwykle - 0.1% (2)
zarzadzanie - 0.1% (2)
jeszcze - 0.1% (2)
wrażenie - 0.1% (2)
robi - 0.1% (2)
prowadzonych - 0.1% (2)
obsluga - 0.1% (2)
(+48) - 0.1% (2)
browser - 0.1% (2)
went - 0.1% (2)
oprócz - 0.1% (2)
rozwój, - 0.1% (2)
certyfikowany - 0.1% (2)
więcej. - 0.1% (2)
zajęć - 0.1% (2)
podstaw - 0.1% (2)
informacji - 0.1% (2)
... - 0.1% (2)
swoim - 0.1% (2)
szkoleniowych. - 0.1% (2)
dołącz - 0.1% (2)
merchandisingu - 0.1% (2)
(zobacz - 0.1% (2)
swoich - 0.1% (2)
branży - 0.1% (2)
danych - 0.1% (2)
własne - 0.1% (2)
oparciu - 0.1% (2)
przedsiębiorstw - 0.1% (2)
możliwość - 0.1% (2)
przygotowana - 0.1% (2)
popracować - 0.1% (2)
warunków - 0.1% (2)
niż - 0.1% (2)
mogli - 0.1% (2)
zawsze - 0.1% (2)
swoje - 0.1% (2)
tej - 0.1% (2)
planu - 0.1% (2)
raport - 0.1% (2)
objętych - 0.1% (2)
kompetencje. - 0.1% (2)
powinna - 0.1% (2)
organizacji, - 0.1% (2)
to, - 0.1% (2)
rozwoju - 0.1% (2)
nami - 0.1% (2)
firma, - 0.1% (2)
kolejności - 0.1% (2)
trudno - 0.1% (2)
akademii. - 0.1% (2)
mogłoby - 0.1% (2)
pierwszej - 0.1% (2)
projektami. - 0.1% (2)
przeznaczyć - 0.1% (2)
your - 0.1% (2)
konsultacje, - 0.1% (2)
szkolenia, - 0.1% (2)
nasi - 0.1% (2)
znacznie - 0.1% (2)
wymaga - 0.1% (2)
odpowiednio - 0.1% (2)
niego - 0.1% (2)
środków - 0.1% (2)
wspólnie - 0.1% (2)
idealnie - 0.1% (2)
każdym - 0.1% (2)
ocena - 0.1% (2)
czas, - 0.1% (2)
skuteczności - 0.1% (2)
wprowadzić - 0.1% (2)
lecz - 0.1% (2)
coaching - 0.1% (2)
zgodnie - 0.1% (2)
zespole - 0.1% (2)
śpiewać - 0.1% (2)
czym - 0.1% (2)
dwóch - 0.1% (2)
samych - 0.1% (2)
menadżerów, - 0.1% (2)
efektywnie - 0.1% (2)
pracuje - 0.1% (2)
"kto - 0.1% (2)
budżet - 0.1% (2)
uczestników - 0.1% (2)
poszczególnych - 0.1% (2)
tematach - 0.1% (2)
istotnych - 0.1% (2)
motywowanie - 0.1% (2)
csr, - 0.1% (2)
powinien - 0.1% (2)
pytanie: - 0.1% (2)
rozwojowych, - 0.1% (2)
trzeba - 0.1% (2)
pomogą - 0.1% (2)
wizerunek - 0.1% (2)
nim - 0.1% (2)
danej - 0.1% (2)
doradztwo - 0.1% (2)
przygotowane - 0.1% (2)
tych, - 0.1% (2)
niezmiennie - 0.1% (2)
klientów. - 0.1% (2)
jedynie - 0.1% (2)
pracownicy - 0.1% (2)
nasza - 0.1% (2)
oczywiście - 0.1% (2)
racji. - 0.1% (2)
wiele - 0.1% (2)
profesjonalne - 0.1% (2)
sami - 0.1% (2)
design - 0.1% (2)
obsługi klienta - 0.3% (6)
nowe trendy - 0.3% (6)
trener – - 0.25% (5)
– specjalista - 0.25% (5)
szkolenia i - 0.25% (5)
specjalista ds. - 0.25% (5)
się z - 0.25% (5)
nie tylko - 0.2% (4)
w ramach - 0.2% (4)
pro biuro - 0.2% (4)
kompetencji w - 0.15% (3)
zarządzania projektami - 0.15% (3)
fmcg trener - 0.15% (3)
to właśnie - 0.15% (3)
się na - 0.15% (3)
coraz częściej - 0.15% (3)
dla nas - 0.15% (3)
akademie kompetencji - 0.15% (3)
blog kontakt - 0.15% (3)
oferujemy państwu - 0.15% (3)
inspiracja rozwój - 0.15% (3)
[…] przeczytaj - 0.15% (3)
caly wpis - 0.15% (3)
w obszarze - 0.15% (3)
przeczytaj caly - 0.15% (3)
szkolenia inspiracja - 0.15% (3)
naszych szkoleń - 0.1% (2)
jest to - 0.1% (2)
dla organizacji - 0.1% (2)
dla nich - 0.1% (2)
izabela krzyszycha - 0.1% (2)
„nowe trendy - 0.1% (2)
– szkolenia - 0.1% (2)
w pracy - 0.1% (2)
organizacji przy - 0.1% (2)
pierwsze wrażenie - 0.1% (2)
wpis kategoria: - 0.1% (2)
w branży - 0.1% (2)
trener zarządzania - 0.1% (2)
się w - 0.1% (2)
ds. merchandisingu - 0.1% (2)
dla fmcg - 0.1% (2)
do zapoznania - 0.1% (2)
związane z - 0.1% (2)
w pierwszej - 0.1% (2)
w zespole - 0.1% (2)
takich jak: - 0.1% (2)
pani izabela - 0.1% (2)
potrzeb danej - 0.1% (2)
zakres akademii - 0.1% (2)
w obszarach - 0.1% (2)
pierwszej kolejności - 0.1% (2)
tych, które - 0.1% (2)
kontakt z - 0.1% (2)
stale rośnie - 0.1% (2)
do potrzeb - 0.1% (2)
i stale - 0.1% (2)
oparciu o - 0.1% (2)
pracy w - 0.1% (2)
csr zespół - 0.1% (2)
kompetencji obsluga - 0.1% (2)
zespół blog - 0.1% (2)
zarządzania projektami. - 0.1% (2)
nasi klienci - 0.1% (2)
tak jak - 0.1% (2)
tym właśnie - 0.1% (2)
i zadania - 0.1% (2)
firm i - 0.1% (2)
takich samych - 0.1% (2)
właśnie nasza - 0.1% (2)
obsluga klienta - 0.1% (2)
pytanie: "kto - 0.1% (2)
dbać o - 0.1% (2)
jest na - 0.1% (2)
obsługi klienta. - 0.1% (2)
które pomogą - 0.1% (2)
naszych klientów - 0.1% (2)
obszarze obsługi - 0.1% (2)
w oparciu - 0.1% (2)
akademii. na - 0.1% (2)
t: (+48) - 0.1% (2)
– specjalista ds. - 0.25% (5)
trener – specjalista - 0.25% (5)
[…] przeczytaj caly - 0.15% (3)
fmcg trener – - 0.15% (3)
szkolenia inspiracja rozwój - 0.15% (3)
zapraszamy do zapoznania - 0.1% (2)
ds. merchandisingu dla - 0.1% (2)
w branży fmcg - 0.1% (2)
merchandisingu dla fmcg - 0.1% (2)
kompetencji obsluga klienta - 0.1% (2)
csr zespół blog - 0.1% (2)
tak jak i - 0.1% (2)
w tym właśnie - 0.1% (2)
nie tylko w - 0.1% (2)
w ramach akademii - 0.1% (2)
” pani izabela - 0.1% (2)
zespół blog kontakt - 0.1% (2)
trendy – szkolenia - 0.1% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.