2.92 score from hupso.pl for:
mediafeed.pl



HTML Content


Titlemarketing blog, media, trendy, technologie | mediafeed.pl

Length: 57, Words: 7
Description mediafeed.pl - trendy, przyszłość technologii, nowe media. autorski blog adama przeździęka.

Length: 91, Words: 15
Keywords pusty
Robots noodp
Charset UTF-8
Og Meta - Title exist
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name exist
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1118
Text/HTML 29.20 %
Headings H1 16
H2 3
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
status update
trend mhealth: czy potrzebujemy lekarza w swojej kieszeni? [rozmowa]
e-gaming, hamburgery i społeczna izolacja – wszystko w jednej kampanii
the weird and wonderful #techhumanized
sxsw 2017: kluczowe tematy i wnioski
odzież zoptymalizowana pod kątem użytkowników miasta
amy webb: naucz się słuchać i zrób z tego użytek [rozmowa podczas sxsw]
sxsw is calling: #techhumanized
mwc: kluczowe trendy
mwc 2017: (augmented+virtual) reality check
sprzeciw wyrażony przyciskiem – drugie życie amazon dash button
wateraid: hope locker
super bowl li – według mnie najważniejsze
raporty: state of the blogging industry 2017
trendwatching: public shaming w lokalnej reklamie społecznej
ces 2017: conversational interfaces i pozostałe warte uwagi innowacje
H2
newsletter
adam przeździęk
newsletter
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 45
Pliki CSS 11
Pliki javascript 34
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 73
Linki wewnętrzne 7
Linki zewnętrzne 66
Linki bez atrybutu Title 71
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki zewnętrzne

http://mediafeed.pl
trendy http://mediafeed.pl/category/trendy/
technologie http://mediafeed.pl/category/technologie/
marketing http://mediafeed.pl/category/marketing/
reklama http://mediafeed.pl/category/reklama/
badania http://mediafeed.pl/category/badania/
internet http://mediafeed.pl/category/internet/
o mnie http://mediafeed.pl/mediafeed/
współpraca http://mediafeed.pl/wspolpraca/
#techhumanized by t-mobile http://mediafeed.pl/category/techhumanized-by-t-mobile/
społeczeństwo http://mediafeed.pl/category/ludzie/
niestandardy http://mediafeed.pl/category/niestandardy/
branding http://mediafeed.pl/category/branding/
insights http://mediafeed.pl/category/insights/
https://feedly.com/i/subscription/feed/http://mediafeed.pl/feed/
https://twitter.com/adamprzezdziek
https://www.facebook.com/mediafeedpl
https://www.instagram.com/mediafeed.pl/
https://www.linkedin.com/in/przezdziek
trendy http://mediafeed.pl/category/trendy/
technologie http://mediafeed.pl/category/technologie/
marketing http://mediafeed.pl/category/marketing/
reklama http://mediafeed.pl/category/reklama/
badania http://mediafeed.pl/category/badania/
internet http://mediafeed.pl/category/internet/
#techhumanized by t-mobile http://mediafeed.pl/category/techhumanized-by-t-mobile/
społeczeństwo http://mediafeed.pl/category/ludzie/
niestandardy http://mediafeed.pl/category/niestandardy/
branding http://mediafeed.pl/category/branding/
insights http://mediafeed.pl/category/insights/
o mnie http://mediafeed.pl/mediafeed/
współpraca http://mediafeed.pl/wspolpraca/
http://mediafeed.pl/feed
https://twitter.com/adamprzezdziek
https://www.facebook.com/mediafeedpl
https://www.instagram.com/mediafeed.pl/
https://www.linkedin.com/in/przezdziek
status update http://mediafeed.pl/status-update/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/status-update/
przeczytaj http://mediafeed.pl/status-update/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/trend-mhealth-potrzebujemy-lekarza-swojej-kieszeni-rozmowa/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/e-gaming-hamburgery-spoleczna-izolacja-jednej-kampanii/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/the-weird-and-wonderful-techhumanized/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/sxsw-2017-kluczowe-tematy-wnioski/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/odziez-zoptymalizowana-katem-uzytkownikow-miasta/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/amy-webb-naucz-sie-sluchac-zrob-tego-uzytek-rozmowa-sxsw/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/sxsw-is-calling-techhumanized/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/mwc-kluczowe-trendy/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/mwc-2017-augmentedvirtual-reality-check/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/sprzeciw-wyrazony-przyciskiem-drugie-zycie-amazon-dash-button/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/wateraid-hope-locker/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/super-bowl-li-wedlug-najwazniejsze/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/raporty-state-of-the-blogging-industry-2017/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/lokalna-reklama-ambientowa-o-globalnym-zasiegu/
https://getpocket.com/save?url=http://mediafeed.pl/ces-2017-conversational-interfaces-pozostale-warte-uwagi-innowacje/
www.mediafeed.co http://www.mediafeed.co
więcej http://mediafeed.pl/mediafeed/
kontakt http://mediafeed.pl/wspolpraca/
https://feedly.com/i/subscription/feed/http://mediafeed.pl/feed/
https://www.facebook.com/mediafeedpl
https://twitter.com/adamprzezdziek
https://www.instagram.com/mediafeed.pl/
https://plus.google.com/u/0/+adamprze%c5%badzi%c4%99k/posts
https://www.youtube.com/channel/ucz-mkg5jpf3mq-sm6h6evza
https://www.linkedin.com/in/przezdziek
challenge studio http://challengestudio.pl

Zdjęcia

Zdjęcia 1
Zdjęcia bez atrybutu ALT 0
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 1
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://mediafeed.pl/wp-content/themes/mediafeed/images/cookies.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

empty

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

newsletter zostaw adres e-mail, aby śledzić najważniejsze trendy. zapisz się trendy technologie marketing reklama badania internet o mnie współpraca więcej #techhumanized by t-mobile społeczeństwo niestandardy branding insights menu i stuknij enter trendy technologie marketing reklama badania internet #techhumanized by t-mobile społeczeństwo niestandardy branding insights o mnie współpraca #techhumanized by t-mobilenowy status update gdyby ktoś zapytał mnie, gdzie ostatnio mieszkam, odpowiedziałbym: na lotniskach, stacjach kolejowych, w samolotach lub pociągach. konkludując: jeśli akurat nie mam wystąpienia, nie jestem u klientów, z którymi współpracuję lub nie rozwijam projektów, o których czasami (niestety) nie mogę... przeczytaj technologie trend mhealth: czy potrzebujemy lekarza w swojej kieszeni? [rozmowa] raz na jakiś czas każdy z nas wciela się w rolę lekarza osobistego. gdy odczuwamy nieznane dolegliwości, często naszym pierwszym krokiem na drodze do ich zdiagnozowania... raz na jakiś czas każdy z nas wciela się w rolę lekarza osobistego. gdy odczuwamy nieznane dolegliwości,... przeczytaj 34 3 25 5 1 technologie e-gaming, hamburgery i społeczna izolacja – wszystko w jednej kampanii w japonii funkcjonuje termin hikikomori, używany do określania osób, najczęściej mężczyzn, które nie opuściły swojego domu i nie weszły w interakcję... w japonii funkcjonuje termin hikikomori, używany do określania osób, najczęściej mężczyzn,... przeczytaj 37 5 20 11 1 #techhumanized by t-mobile the weird and wonderful #techhumanized od 4 lat moim podsumowaniem po south by southwest jest prezentacja ujmująca tę imprezę w bardziej wizualny sposób. najczęściej umieszczam w niej wszystko, co w jakiś... od 4 lat moim podsumowaniem po south by southwest jest prezentacja ujmująca tę imprezę w bardziej... przeczytaj 23 4 16 3 0 #techhumanized by t-mobile sxsw 2017: kluczowe tematy i wnioski po przejrzeniu kilkudziesięciu(!) stron notatek, podsumowałem nareszcie sxsw'17. nigdy nie jest to dla mnie proste zadanie, gdyż sygnałów dopatruję się wielu, ale wnioskując... po przejrzeniu kilkudziesięciu(!) stron notatek, podsumowałem nareszcie sxsw'17. nigdy nie jest to... przeczytaj 67 5 50 11 1 #techhumanized by t-mobile odzież zoptymalizowana pod kątem użytkowników miasta connected garment (lub tzw. smart clothing), czyli łączenie technologii z modą, jest obecnie jednym z trendów wiodących w branży fashion. prognozy wskazują, że... connected garment (lub tzw. smart clothing), czyli łączenie technologii z modą, jest obecnie... przeczytaj 36 3 25 7 1 #techhumanized by t-mobile amy webb: naucz się słuchać i zrób z tego użytek [rozmowa podczas sxsw] w trakcie sxsw, pomiędzy kolejnymi wykładami i prelekcjami, spotkałem i porozmawiałem przez krótką chwilę z amy webb - futurologiem, założycielką future... w trakcie sxsw, pomiędzy kolejnymi wykładami i prelekcjami, spotkałem i porozmawiałem przez... przeczytaj 48 4 36 7 1 #techhumanized by t-mobile sxsw is calling: #techhumanized od trzech lat o tej samej porze w marcu wybieram się na sxsw, by śledzić trendy i rozmawiać z ludźmi współtworzącymi branżę interaktywną. w tym roku nie będzie... od trzech lat o tej samej porze w marcu wybieram się na sxsw, by śledzić trendy i rozmawiać z ludźmi... przeczytaj 33 3 22 7 1 technologie mwc: kluczowe trendy wybierając się do barcelony na targi mobile world congress nie miałem wygórowanych oczekiwań względem tego, co tam zobaczę. impreza od zawsze kojarzyła mi się z ces... wybierając się do barcelony na targi mobile world congress nie miałem wygórowanych oczekiwań względem... przeczytaj 36 3 26 6 1 technologie mwc 2017: (augmented+virtual) reality check w ubiegłym tygodniu miałem okazję odwiedzić barcelonę przy okazji największych i najważniejszych targów technologii mobilnych - mobile world congress. szerzej swoje... w ubiegłym tygodniu miałem okazję odwiedzić barcelonę przy okazji największych i najważniejszych... przeczytaj 26 5 14 6 1 niestandardy sprzeciw wyrażony przyciskiem – drugie życie amazon dash button zaledwie wczoraj, podczas warsztatów które prowadziłem, rozmawialiśmy o urządzeniu amazon dash button i jego sukcesie w stanach zjednoczonych. mały gadżet, nazywany... zaledwie wczoraj, podczas warsztatów które prowadziłem, rozmawialiśmy o urządzeniu amazon dash button... przeczytaj 18 2 15 1 0 niestandardy wateraid: hope locker przygotowując zajęcia, które w miniony weekend prowadziłem na kierunku executive marketing, natknąłem się na case study ciekawej kampanii społecznej organizacji wateraid.... przygotowując zajęcia, które w miniony weekend prowadziłem na kierunku executive marketing, natknąłem... przeczytaj 16 3 9 4 0 reklama super bowl li – według mnie najważniejsze time flies - to zdanie przeszło mi przez myśl, gdy siadałem dziś do tego tekstu. wydawało mi się, że o poprzedniej edycji super bowl pisałem co najwyżej... time flies - to zdanie przeszło mi przez myśl, gdy siadałem dziś do tego tekstu. wydawało mi... przeczytaj 49 3 27 18 1 internet raporty: state of the blogging industry 2017 analizując blogosferę i szukając danych na jej temat, najczęściej odwołujemy się do badań, opisujących nasz rodzimy rynek (jak choćby raport "rola blogerów i youtuberów... analizując blogosferę i szukając danych na jej temat, najczęściej odwołujemy się do badań, opisujących... przeczytaj 29 3 21 4 1 niestandardy trendwatching: public shaming w lokalnej reklamie społecznej jako zdecydowany przeciwnik papierosów często pokazuję w swoich kanałach kampanie, ukierunkowane na edukację w tym zakresie. zwracam szczególną uwagę na te, wyróżniające... jako zdecydowany przeciwnik papierosów często pokazuję w swoich kanałach kampanie, ukierunkowane... przeczytaj 65 3 52 9 1 technologie ces 2017: conversational interfaces i pozostałe warte uwagi innowacje początek stycznia to w świecie technologii czas targów ces w las vegas podczas których, już od okrągłych 50 lat, prezentowane są nowości z obszaru elektroniki użytkowej... początek stycznia to w świecie technologii czas targów ces w las vegas podczas których, już od okrągłych... przeczytaj 18 2 10 5 1 adam przeździęk zajmuję się komunikacją marketingową opartą o media interaktywne i technologie. śledzę i analizuję nowe trendy, szukając ich zastosowania w działaniach promocyjnych. w branży marketingu i reklamy działam od 2003 roku, doradzam i szkolę przedsiębiorstwa w tym zakresie. jestem prelegentem oraz uczestnikiem paneli na konferencjach w polsce i zagranicą. switch to english version: www.mediafeed.co więcej kontakt newsletter zostaw maila, by śledzić najważniejsze trendy. ok społeczności: © mediafeed. wszystkie prawa zastrzeżone. realizacja projektu: challenge studio do góry strona wykorzystuje pliki cookies w celach wyłącznie statystycznych. jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies.


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 983

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 4.68% (46)
czy - 2.14% (21)
się - 1.83% (18)
przeczytaj - 1.63% (16)
mobile - 1.12% (11)
trend - 1.12% (11)
czas - 1.02% (10)
#techhumanized - 1.02% (10)
pod - 1.02% (10)
sxsw - 0.92% (9)
t-mobile - 0.81% (8)
gdy - 0.81% (8)
and - 0.81% (8)
jest - 0.81% (8)
trendy - 0.81% (8)
technologie - 0.81% (8)
ces - 0.71% (7)
niej - 0.71% (7)
tego - 0.61% (6)
marketing - 0.61% (6)
technologii - 0.51% (5)
amy - 0.51% (5)
najczęściej - 0.51% (5)
mnie - 0.51% (5)
niestandardy - 0.51% (5)
które - 0.51% (5)
lat - 0.51% (5)
przy - 0.51% (5)
podczas - 0.51% (5)
śledzić - 0.41% (4)
ich - 0.41% (4)
south - 0.41% (4)
jej - 0.41% (4)
2017 - 0.41% (4)
że - 0.41% (4)
miałem - 0.41% (4)
prowadziłem - 0.41% (4)
tym - 0.41% (4)
nas - 0.41% (4)
przez - 0.41% (4)
sxsw, - 0.41% (4)
lub - 0.41% (4)
szukając - 0.31% (3)
cookies - 0.31% (3)
congress - 0.31% (3)
targów - 0.31% (3)
world - 0.31% (3)
media - 0.31% (3)
stron - 0.31% (3)
ale - 0.31% (3)
button - 0.31% (3)
2017: - 0.31% (3)
dash - 0.31% (3)
amazon - 0.31% (3)
najważniejsze - 0.31% (3)
często - 0.31% (3)
- 0.31% (3)
reklama - 0.31% (3)
lekarza - 0.31% (3)
jakiś - 0.31% (3)
raz - 0.31% (3)
internet - 0.31% (3)
których - 0.31% (3)
adam - 0.31% (3)
przygotowując - 0.2% (2)
zajęcia, - 0.2% (2)
jego - 0.2% (2)
urządzeniu - 0.2% (2)
prowadziłem, - 0.2% (2)
rozmawialiśmy - 0.2% (2)
odwiedzić - 0.2% (2)
miniony - 0.2% (2)
świecie - 0.2% (2)
kierunku - 0.2% (2)
tygodniu - 0.2% (2)
okazję - 0.2% (2)
las - 0.2% (2)
weekend - 0.2% (2)
mediafeed. - 0.2% (2)
warsztatów - 0.2% (2)
najważniejszych - 0.2% (2)
korzystanie - 0.2% (2)
których, - 0.2% (2)
największych - 0.2% (2)
już - 0.2% (2)
okazji - 0.2% (2)
życie - 0.2% (2)
vegas - 0.2% (2)
zaledwie - 0.2% (2)
wczoraj, - 0.2% (2)
pliki - 0.2% (2)
executive - 0.2% (2)
okrągłych - 0.2% (2)
barcelonę - 0.2% (2)
marketing, - 0.2% (2)
pokazuję - 0.2% (2)
danych - 0.2% (2)
ubiegłym - 0.2% (2)
blogosferę - 0.2% (2)
analizując - 0.2% (2)
mi... - 0.2% (2)
kanałach - 0.2% (2)
swoich - 0.2% (2)
papierosów - 0.2% (2)
przeciwnik - 0.2% (2)
badań, - 0.2% (2)
raport - 0.2% (2)
opisujących - 0.2% (2)
jako - 0.2% (2)
zdecydowany - 0.2% (2)
temat, - 0.2% (2)
odwołujemy - 0.2% (2)
kampanie, - 0.2% (2)
wydawało - 0.2% (2)
bowl - 0.2% (2)
time - 0.2% (2)
flies - 0.2% (2)
super - 0.2% (2)
społecznej - 0.2% (2)
nasz - 0.2% (2)
natknąłem - 0.2% (2)
zdanie - 0.2% (2)
początek - 0.2% (2)
dziś - 0.2% (2)
tekstu. - 0.2% (2)
ukierunkowane - 0.2% (2)
siadałem - 0.2% (2)
myśl, - 0.2% (2)
zakresie. - 0.2% (2)
przeszło - 0.2% (2)
stycznia - 0.2% (2)
prelekcjami, - 0.2% (2)
określania - 0.2% (2)
osób, - 0.2% (2)
mężczyzn, - 0.2% (2)
the - 0.2% (2)
używany - 0.2% (2)
hikikomori, - 0.2% (2)
japonii - 0.2% (2)
funkcjonuje - 0.2% (2)
termin - 0.2% (2)
moim - 0.2% (2)
podsumowaniem - 0.2% (2)
bardziej - 0.2% (2)
kluczowe - 0.2% (2)
przejrzeniu - 0.2% (2)
imprezę - 0.2% (2)
- 0.2% (2)
southwest - 0.2% (2)
prezentacja - 0.2% (2)
ujmująca - 0.2% (2)
kampanii - 0.2% (2)
wszystko - 0.2% (2)
społeczeństwo - 0.2% (2)
branding - 0.2% (2)
insights - 0.2% (2)
więcej - 0.2% (2)
współpraca - 0.2% (2)
zostaw - 0.2% (2)
trendy. - 0.2% (2)
badania - 0.2% (2)
jeśli - 0.2% (2)
jestem - 0.2% (2)
odczuwamy - 0.2% (2)
nieznane - 0.2% (2)
dolegliwości, - 0.2% (2)
osobistego. - 0.2% (2)
rolę - 0.2% (2)
swojej - 0.2% (2)
każdy - 0.2% (2)
wciela - 0.2% (2)
kilkudziesięciu(!) - 0.2% (2)
notatek, - 0.2% (2)
tej - 0.2% (2)
samej - 0.2% (2)
porze - 0.2% (2)
marcu - 0.2% (2)
trzech - 0.2% (2)
webb - 0.2% (2)
newsletter - 0.2% (2)
spotkałem - 0.2% (2)
porozmawiałem - 0.2% (2)
wybieram - 0.2% (2)
rozmawiać - 0.2% (2)
wygórowanych - 0.2% (2)
oczekiwań - 0.2% (2)
względem - 0.2% (2)
targi - 0.2% (2)
barcelony - 0.2% (2)
ludźmi - 0.2% (2)
roku - 0.2% (2)
wybierając - 0.2% (2)
wykładami - 0.2% (2)
kolejnymi - 0.2% (2)
garment - 0.2% (2)
(lub - 0.2% (2)
tzw. - 0.2% (2)
connected - 0.2% (2)
nigdy - 0.2% (2)
podsumowałem - 0.2% (2)
nareszcie - 0.2% (2)
sxsw'17. - 0.2% (2)
smart - 0.2% (2)
clothing), - 0.2% (2)
[rozmowa - 0.2% (2)
trakcie - 0.2% (2)
pomiędzy - 0.2% (2)
branży - 0.2% (2)
obecnie - 0.2% (2)
czyli - 0.2% (2)
łączenie - 0.2% (2)
modą, - 0.2% (2)
mwc - 0.2% (2)
#techhumanized by - 0.81% (8)
by t-mobile - 0.81% (8)
1 #techhumanized - 0.41% (4)
1 technologie - 0.41% (4)
by śledzić - 0.41% (4)
amazon dash - 0.31% (3)
mobile world - 0.31% (3)
się na - 0.31% (3)
się w - 0.31% (3)
nie jest - 0.31% (3)
zaledwie wczoraj, - 0.2% (2)
podczas warsztatów - 0.2% (2)
prowadziłem, rozmawialiśmy - 0.2% (2)
wczoraj, podczas - 0.2% (2)
warsztatów które - 0.2% (2)
które prowadziłem, - 0.2% (2)
o urządzeniu - 0.2% (2)
przeczytaj 18 - 0.2% (2)
prowadziłem na - 0.2% (2)
kierunku executive - 0.2% (2)
marketing, natknąłem - 0.2% (2)
miniony weekend - 0.2% (2)
które w - 0.2% (2)
urządzeniu amazon - 0.2% (2)
przygotowując zajęcia, - 0.2% (2)
rozmawialiśmy o - 0.2% (2)
największych i - 0.2% (2)
w ubiegłym - 0.2% (2)
tygodniu miałem - 0.2% (2)
okazję odwiedzić - 0.2% (2)
technologie mwc - 0.2% (2)
przeczytaj 36 - 0.2% (2)
oczekiwań względem - 0.2% (2)
congress nie - 0.2% (2)
mi się - 0.2% (2)
barcelonę przy - 0.2% (2)
okazji największych - 0.2% (2)
zajęcia, które - 0.2% (2)
przy okazji - 0.2% (2)
miałem wygórowanych - 0.2% (2)
odwiedzić barcelonę - 0.2% (2)
miałem okazję - 0.2% (2)
i najważniejszych - 0.2% (2)
ubiegłym tygodniu - 0.2% (2)
1 niestandardy - 0.2% (2)
na kierunku - 0.2% (2)
do badań, - 0.2% (2)
zdecydowany przeciwnik - 0.2% (2)
papierosów często - 0.2% (2)
odwołujemy się - 0.2% (2)
temat, najczęściej - 0.2% (2)
blogosferę i - 0.2% (2)
szukając danych - 0.2% (2)
na jej - 0.2% (2)
pokazuję w - 0.2% (2)
swoich kanałach - 0.2% (2)
vegas podczas - 0.2% (2)
których, już - 0.2% (2)
od okrągłych - 0.2% (2)
targów ces - 0.2% (2)
technologii czas - 0.2% (2)
kampanie, ukierunkowane - 0.2% (2)
stycznia to - 0.2% (2)
w świecie - 0.2% (2)
mi... przeczytaj - 0.2% (2)
tekstu. wydawało - 0.2% (2)
to zdanie - 0.2% (2)
przeszło mi - 0.2% (2)
przez myśl, - 0.2% (2)
flies - - 0.2% (2)
super bowl - 0.2% (2)
weekend prowadziłem - 0.2% (2)
na targi - 0.2% (2)
executive marketing, - 0.2% (2)
gdy siadałem - 0.2% (2)
dziś do - 0.2% (2)
myśl, gdy - 0.2% (2)
siadałem dziś - 0.2% (2)
do tego - 0.2% (2)
mi przez - 0.2% (2)
zdanie przeszło - 0.2% (2)
tego tekstu. - 0.2% (2)
wydawało mi - 0.2% (2)
time flies - 0.2% (2)
w miniony - 0.2% (2)
śledzić trendy - 0.2% (2)
używany do - 0.2% (2)
określania osób, - 0.2% (2)
lat moim - 0.2% (2)
termin hikikomori, - 0.2% (2)
japonii funkcjonuje - 0.2% (2)
hikikomori, używany - 0.2% (2)
do określania - 0.2% (2)
osób, najczęściej - 0.2% (2)
podsumowaniem po - 0.2% (2)
south by - 0.2% (2)
przejrzeniu kilkudziesięciu(!) - 0.2% (2)
stron notatek, - 0.2% (2)
podsumowałem nareszcie - 0.2% (2)
t-mobile sxsw - 0.2% (2)
w bardziej - 0.2% (2)
southwest jest - 0.2% (2)
prezentacja ujmująca - 0.2% (2)
tę imprezę - 0.2% (2)
funkcjonuje termin - 0.2% (2)
w japonii - 0.2% (2)
t-mobile społeczeństwo - 0.2% (2)
niestandardy branding - 0.2% (2)
technologie marketing - 0.2% (2)
o mnie - 0.2% (2)
badania internet - 0.2% (2)
najważniejsze trendy. - 0.2% (2)
trendy technologie - 0.2% (2)
marketing reklama - 0.2% (2)
reklama badania - 0.2% (2)
społeczeństwo niestandardy - 0.2% (2)
rolę lekarza - 0.2% (2)
osobistego. gdy - 0.2% (2)
odczuwamy nieznane - 0.2% (2)
nas wciela - 0.2% (2)
każdy z - 0.2% (2)
branding insights - 0.2% (2)
raz na - 0.2% (2)
jakiś czas - 0.2% (2)
sxsw'17. nigdy - 0.2% (2)
po przejrzeniu - 0.2% (2)
pomiędzy kolejnymi - 0.2% (2)
wykładami i - 0.2% (2)
prelekcjami, spotkałem - 0.2% (2)
trakcie sxsw, - 0.2% (2)
porozmawiałem przez - 0.2% (2)
kolejnymi wykładami - 0.2% (2)
i prelekcjami, - 0.2% (2)
spotkałem i - 0.2% (2)
i porozmawiałem - 0.2% (2)
od trzech - 0.2% (2)
i rozmawiać - 0.2% (2)
z ludźmi - 0.2% (2)
wybierając się - 0.2% (2)
newsletter zostaw - 0.2% (2)
sxsw, by - 0.2% (2)
tej samej - 0.2% (2)
porze w - 0.2% (2)
marcu wybieram - 0.2% (2)
sxsw, pomiędzy - 0.2% (2)
w trakcie - 0.2% (2)
tzw. smart - 0.2% (2)
clothing), czyli - 0.2% (2)
łączenie technologii - 0.2% (2)
garment (lub - 0.2% (2)
nigdy nie - 0.2% (2)
kilkudziesięciu(!) stron - 0.2% (2)
notatek, podsumowałem - 0.2% (2)
nareszcie sxsw'17. - 0.2% (2)
z modą, - 0.2% (2)
jest obecnie - 0.2% (2)
czyli łączenie - 0.2% (2)
technologii z - 0.2% (2)
modą, jest - 0.2% (2)
smart clothing), - 0.2% (2)
(lub tzw. - 0.2% (2)
w branży - 0.2% (2)
connected garment - 0.2% (2)
do barcelony - 0.2% (2)
#techhumanized by t-mobile - 0.81% (8)
barcelonę przy okazji - 0.2% (2)
miałem okazję odwiedzić - 0.2% (2)
w ubiegłym tygodniu - 0.2% (2)
congress nie miałem - 0.2% (2)
największych i najważniejszych - 0.2% (2)
podczas warsztatów które - 0.2% (2)
miniony weekend prowadziłem - 0.2% (2)
zajęcia, które w - 0.2% (2)
urządzeniu amazon dash - 0.2% (2)
prowadziłem, rozmawialiśmy o - 0.2% (2)
targi mobile world - 0.2% (2)
do barcelony na - 0.2% (2)
się na sxsw, - 0.2% (2)
w marcu wybieram - 0.2% (2)
tej samej porze - 0.2% (2)
trzech lat o - 0.2% (2)
by śledzić trendy - 0.2% (2)
i rozmawiać z - 0.2% (2)
miałem wygórowanych oczekiwań - 0.2% (2)
world congress nie - 0.2% (2)
na targi mobile - 0.2% (2)
się do barcelony - 0.2% (2)
na kierunku executive - 0.2% (2)
- to zdanie - 0.2% (2)
czas targów ces - 0.2% (2)
w las vegas - 0.2% (2)
w świecie technologii - 0.2% (2)
początek stycznia to - 0.2% (2)
pokazuję w swoich - 0.2% (2)
podczas których, już - 0.2% (2)
stycznia to w - 0.2% (2)
których, już od - 0.2% (2)
las vegas podczas - 0.2% (2)
targów ces w - 0.2% (2)
świecie technologii czas - 0.2% (2)
przeciwnik papierosów często - 0.2% (2)
w swoich kanałach - 0.2% (2)
tekstu. wydawało mi - 0.2% (2)
dziś do tego - 0.2% (2)
myśl, gdy siadałem - 0.2% (2)
przeszło mi przez - 0.2% (2)
blogosferę i szukając - 0.2% (2)
danych na jej - 0.2% (2)
papierosów często pokazuję - 0.2% (2)
jako zdecydowany przeciwnik - 0.2% (2)
się do badań, - 0.2% (2)
temat, najczęściej odwołujemy - 0.2% (2)
rozmawiać z ludźmi - 0.2% (2)
na sxsw, by - 0.2% (2)
do określania osób, - 0.2% (2)
11 1 #techhumanized - 0.2% (2)
termin hikikomori, używany - 0.2% (2)
w japonii funkcjonuje - 0.2% (2)
gdy odczuwamy nieznane - 0.2% (2)
lat moim podsumowaniem - 0.2% (2)
po south by - 0.2% (2)
south by southwest - 0.2% (2)
moim podsumowaniem po - 0.2% (2)
ujmująca tę imprezę - 0.2% (2)
southwest jest prezentacja - 0.2% (2)
rolę lekarza osobistego. - 0.2% (2)
wciela się w - 0.2% (2)
raz na jakiś - 0.2% (2)
t-mobile społeczeństwo niestandardy - 0.2% (2)
niestandardy branding insights - 0.2% (2)
by t-mobile społeczeństwo - 0.2% (2)
czas każdy z - 0.2% (2)
nas wciela się - 0.2% (2)
każdy z nas - 0.2% (2)
na jakiś czas - 0.2% (2)
osobistego. gdy odczuwamy - 0.2% (2)
w rolę lekarza - 0.2% (2)
jest prezentacja ujmująca - 0.2% (2)
tę imprezę w - 0.2% (2)
pomiędzy kolejnymi wykładami - 0.2% (2)
w trakcie sxsw, - 0.2% (2)
przeczytaj 36 3 - 0.2% (2)
łączenie technologii z - 0.2% (2)
i prelekcjami, spotkałem - 0.2% (2)
i porozmawiałem przez - 0.2% (2)
marketing reklama badania - 0.2% (2)
marcu wybieram się - 0.2% (2)
samej porze w - 0.2% (2)
lat o tej - 0.2% (2)
smart clothing), czyli - 0.2% (2)
garment (lub tzw. - 0.2% (2)
po przejrzeniu kilkudziesięciu(!) - 0.2% (2)
nigdy nie jest - 0.2% (2)
podsumowałem nareszcie sxsw'17. - 0.2% (2)
kilkudziesięciu(!) stron notatek, - 0.2% (2)
stron notatek, podsumowałem - 0.2% (2)
nareszcie sxsw'17. nigdy - 0.2% (2)
z modą, jest - 0.2% (2)
czyli łączenie technologii - 0.2% (2)
tzw. smart clothing), - 0.2% (2)
connected garment (lub - 0.2% (2)
śledzić trendy i - 0.2% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.