1.81 score from hupso.pl for:
marketing-news.pl



HTML Content


Titlemarketing przy kawie

Length: 20, Words: 3
Description przewodnik dla poszukujących rzetelnej wiedzy o marketingu i reklamie. prezentuje nowe trendy, objaśnia przyczyny sukcesów i porażek, porządkuje wiedzę. inspiruje do przemyśleń i refleksji. mobilizuje do działania.

Length: 214, Words: 34
Keywords reklama, marketing, social media, branding, zarządzanie marką, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy, badania marketingowe, public relations, marketing polityczny
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title exist
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name exist
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1303
Text/HTML 18.14 %
Headings H1 0
H2 46
H3 10
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
giganci w sieci – e-pr-owe wpadki
espresso
grupa ergo hestia wybrała spark foundry do obsługi mediowej
bakoma twist z kampanią „sięgaj po więcej!” z udziałem influencerów
spadły przychody twittera z reklam, nie przybywa też użytkowników
samsung promuje galaxy a driftowaniem
facebook zamknął drugi kwartał 2017 r. powyżej oczekiwań
forbet sponsorem klubu piłkarskiego śląsk wrocław
zalando z programem premium za 19 euro rocznie
czas wolny polacy spędzają w realu – analiza gemiusa
liczba dnia
to się czyta
klient i agencja marketingowa. może jednak stały związek?
5 prostych sposobów, które pomogą na scenie niedoświadczonemu mówcy
serce i rozum w komunikacji
pióra do wynajęcia. czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?
umarł statoil, niech żyje circle k
po pięćdziesiątce znikasz z reklam. strategia czy błąd reklamodawców?
jak przełamać attention crash? opowiadaj szybciej!
czym harry potter oczarował milenialsów?
reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!
co to za marcel? przez niego publicis rezygnuje z konkursów reklamowych
druk online – wygoda i ogromne możliwości
ambienty na piątkę, czyli 5 razy n
na gorąco
reklama to people business
klient i agencja marketingowa. może jednak stały związek?
lewandowski bierze milion złotych za udział w reklamie
czy zbliża się kres aplikacji mobilnych?
uokik wszczął postępowanie przeciwko polkomtelowi w sprawie czatu towarzyskiego
reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!
co to za marcel? przez niego publicis rezygnuje z konkursów reklamowych
przychody klubów ekstraklasy w ciągu ostatniej dekady. raport deloitte
marketing przy kawie przechodzi metamorfozę
rozmowy przy kawie
personalia
kamil bolek dyrektorem marketingu w lifetube

tarik hassan nowym dyrektorem marketingu w firmie politan. grzegorz barszcz wiceprezesem
marcin kowalczyk prezesem compress
wydarzenia
newsletter
zamów bezpłatnie
szukasz pracownika?
organizujesz wydarzenie?
masz ciekawy temat?
nasi partnerzy
H3
ziewam
marta
drobiażdżek
paweł
mpr
pw
mk
easydor
jacek szlak
pliki cookies
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title exist
twitter:description exist
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 16
Pliki CSS 3
Pliki javascript 13
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 92
Linki wewnętrzne 20
Linki zewnętrzne 72
Linki bez atrybutu Title 92
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

zaloguj /logowanie/
#
espresso /espresso
artykuły /artykuly/
wywiady /wywiady/
personalia /personalia/
wydarzenia /wydarzenia/
zaloguj /logowanie/
rek
lama
#
to się czyta /lista-artykulow/wszystkie/
na gorąco /na-goraco/
rozmowy przy kawie /wywiady/
personalia /personalia/
wydarzenia /wydarzenia/
newsletter #
zwiń #
dodaj ogłoszenie /szukasz-pracownika/
zdobądź uczestników /wydarzenia/#wpromo
daj nam znać /masz-ciekawy-temat/
rss /feed/

Linki zewnętrzne

- https://marketingprzykawie.pl
https://www.facebook.com/marketingprzykawie
https://twitter.com/mrktngprzykawie
https://www.youtube.com/user/ogladamyreklamypl
https://www.linkedin.com/company/marketing-przy-kawie
https://marketingprzykawie.pl/feed/
---- https://marketingprzykawie.pl/artykuly/giganci-w-sieci-e-pr-owe-wpadki/
giganci w sieci – e-pr-owe wpadki https://marketingprzykawie.pl/artykuly/giganci-w-sieci-e-pr-owe-wpadki/
espresso https://marketingprzykawie.pl/espresso/
  • 0
  • 0
28.07.2017

grupa ergo hestia wybrała spark foundry do obsługi mediowej

https://marketingprzykawie.pl/espresso/grupa-ergo-hestia-wybrala-spark-foundry-obslugi-mediowej/
  • 0
  • 0
28.07.2017

bakoma twist z kampanią „sięgaj po więcej!” z udziałem influencerów

https://marketingprzykawie.pl/espresso/bakoma-twist-kampania-siegaj-wiecej-udzialem-influencerow/
  • 0
  • 0
28.07.2017

spadły przychody twittera z reklam, nie przybywa też użytkowników

https://marketingprzykawie.pl/espresso/spadly-przychody-twittera-reklam-przybywa-tez-uzytkownikow/
  • 0
  • 0
28.07.2017

samsung promuje galaxy a driftowaniem

https://marketingprzykawie.pl/espresso/samsung-promuje-galaxy-a-driftowaniem/
  • 0
  • 0
27.07.2017

facebook zamknął drugi kwartał 2017 r. powyżej oczekiwań

https://marketingprzykawie.pl/espresso/facebook-zamknal-drugi-kwartal-2017-r-powyzej-oczekiwan/
  • 0
  • 0
27.07.2017

forbet sponsorem klubu piłkarskiego śląsk wrocław

https://marketingprzykawie.pl/espresso/forbet-sponsorem-klubu-pilkarskiego-slask-wroclaw/
  • 0
  • 0
27.07.2017

zalando z programem premium za 19 euro rocznie

https://marketingprzykawie.pl/espresso/zalando-programem-premium-19-euro-rocznie/
  • 0
  • 0
27.07.2017

czas wolny polacy spędzają w realu – analiza gemiusa

https://marketingprzykawie.pl/espresso/czas-wolny-polacy-spedzaja-realu-analiza-gemiusa/
poprzednie https://marketingprzykawie.pl/espresso/page/2/
22,7 mld dol. https://marketingprzykawie.pl/espresso/google-21-proc-wzrostem-przychodow/
tyle wyniosły przychody google z reklam w drugim kwartale 2017 r. https://marketingprzykawie.pl/espresso/google-21-proc-wzrostem-przychodow/
klient i agencja marketingowa. może jednak stały związek? https://marketingprzykawie.pl/artykuly/klient-agencja-marketingowa-moze-jednak-staly-zwiazek/
5 prostych sposobów, które pomogą na scenie niedoświadczonemu mówcy https://marketingprzykawie.pl/artykuly/5-prostych-sposobow-ktore-pomoga-scenie-niedoswiadczonemu-mowcy/
serce i rozum w komunikacji https://marketingprzykawie.pl/artykuly/serce-rozum-komunikacji/
pióra do wynajęcia. czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż? https://marketingprzykawie.pl/artykuly/piora-wynajecia-platne-komentarze-online-zwiekszaja-sprzedaz/
umarł statoil, niech żyje circle k https://marketingprzykawie.pl/artykuly/umarl-statoil-zyje-circle-k/
po pięćdziesiątce znikasz z reklam. strategia czy błąd reklamodawców? https://marketingprzykawie.pl/artykuly/piecdziesiatce-znikasz-reklam-strategia-blad-reklamodawcow/
jak przełamać attention crash? opowiadaj szybciej! https://marketingprzykawie.pl/artykuly/przelamac-attention-crash-opowiadaj-szybciej/
czym harry potter oczarował milenialsów? https://marketingprzykawie.pl/artykuly/czym-harry-potter-oczarowal-milenialsow/
reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka! https://marketingprzykawie.pl/artykuly/reklamo-znasz-lepiej-niz-wlasna-matka/
co to za marcel? przez niego publicis rezygnuje z konkursów reklamowych https://marketingprzykawie.pl/artykuly/marcel-niego-publicis-rezygnuje-konkursow-reklamowych/
druk online – wygoda i ogromne możliwości https://marketingprzykawie.pl/artykuly/druk-online-wygoda-ogromne-mozliwosci/
ambienty na piątkę, czyli 5 razy n https://marketingprzykawie.pl/artykuly/ambienty-piatke-czyli-5-razy-n/
reklama to people business https://marketingprzykawie.pl/wywiady/reklama-people-business/?showcomments=true#comment-8881
klient i agencja marketingowa. może jednak stały związek? https://marketingprzykawie.pl/artykuly/klient-agencja-marketingowa-moze-jednak-staly-zwiazek/?showcomments=true#comment-8880
lewandowski bierze milion złotych za udział w reklamie https://marketingprzykawie.pl/espresso/lewandowski-bierze-milion-zlotych-udzial-reklamie/?showcomments=true#comment-8877
czy zbliża się kres aplikacji mobilnych? https://marketingprzykawie.pl/espresso/zbliza-sie-kres-aplikacji-mobilnych/?showcomments=true#comment-8876
uokik wszczął postępowanie przeciwko polkomtelowi w sprawie czatu towarzyskiego https://marketingprzykawie.pl/espresso/uokik-wszczal-postepowanie-przeciwko-polkomtelowi-w-sprawie-czatu-towarzyskiego/?showcomments=true#comment-8874
reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka! https://marketingprzykawie.pl/artykuly/reklamo-znasz-lepiej-niz-wlasna-matka/?showcomments=true#comment-8872
co to za marcel? przez niego publicis rezygnuje z konkursów reklamowych https://marketingprzykawie.pl/artykuly/marcel-niego-publicis-rezygnuje-konkursow-reklamowych/?showcomments=true#comment-8871
przychody klubów ekstraklasy w ciągu ostatniej dekady. raport deloitte https://marketingprzykawie.pl/espresso/ciagu-ostatnich-10-przychody-klubow-ekstraklasy-wyniosly-36-mld-zl-raport-deloitte/?showcomments=true#comment-8870
marketing przy kawie przechodzi metamorfozę https://marketingprzykawie.pl/espresso/marketing-przy-kawie-przechodzi-metamorfoze/?showcomments=true#comment-8869
-
rafał baran reklama to people business

- o sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji bridge2fun mówi rafał baran, prezes 4fun media

https://marketingprzykawie.pl/wywiady/reklama-people-business/
kamil bolek dyrektorem marketingu w lifetube https://marketingprzykawie.pl/personalia/kamil-bolek-dyrektorem-marketingu-lifetube/
tarik hassan nowym dyrektorem marketingu w firmie politan. grzegorz barszcz wiceprezesem https://marketingprzykawie.pl/personalia/tarik-hassan-nowym-dyrektorem-marketingu-w-firmie-politan-grzegorz-barszcz-wiceprezesem/
marcin kowalczyk prezesem compress https://marketingprzykawie.pl/personalia/marcin-kowalczyk-prezesem-compress/
kongres online marketing 28.09.2017, warszawa https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/kongres-online-marketing/
konferencja i love marketing 25-26.10.2017, warszawa https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/konferencja-love-marketing/
facebook ads – pakiet szkoleń 29-30.08.2017, warszawa https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/facebook-ads-pakiet-szkolen/
google analytics – pakiet szkoleń 6-7.09.2017, warszawa https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/google-analytics-pakiet-szkolen/
seo – pakiet szkoleń 24-25.08.2017, warszawa https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/seo-pakiet-szkolen/
google adwords – pakiet szkoleń 21-23.08.2017, warszawa https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/google-adwords-pakiet-szkolen/
- http://freshmail.pl/
- http://www.openresearch.pl/
- http://ssm.edu.pl/
- https://marketingprzykawie.pl
espresso https://marketingprzykawie.pl/espresso/
artykuły https://marketingprzykawie.pl/artykuly/
wywiady https://marketingprzykawie.pl/wywiady/
personalia https://marketingprzykawie.pl/personalia/
wydarzenia https://marketingprzykawie.pl/wydarzenia/
kontakt z redakcją https://marketingprzykawie.pl/kontakt/
współpraca reklamowa https://marketingprzykawie.pl/wspolpraca-reklamowa/
partnerzy https://marketingprzykawie.pl/partnerzy/
ochrona prywatności https://marketingprzykawie.pl/ochrona-prywatnosci/
youtube https://www.youtube.com/user/ogladamyreklamypl
linkedin https://www.linkedin.com/company/marketing-przy-kawie
twitter https://twitter.com/marketingnewspl
facebook https://www.facebook.com/marketingprzykawie
issuu http://issuu.com/marketing-news
- http://sohaus.pl/
- http://www.edisonda.pl/
dowiedz się więcej. https://marketingprzykawie.pl/ochrona-prywatnosci/

Zdjęcia

Zdjęcia 24
Zdjęcia bez atrybutu ALT 3
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 24
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/text/marketing_przy_kawie.png
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2008/01/astroturfing_large.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2008/01/astroturfing_medium.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2008/01/astroturfing_small.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2008/01/astroturfing_mobile.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/avatar_1.gif
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/11/no6dktix-150x150.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/banner_3.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2017/07/rafal_baran.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2016/10/tomasz-gregorczyk.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/pic/typewriter_newsletter_close.png
/wp-content/themes/mpk/file/freshamil-footer-logo.png
/wp-content/themes/mpk/file/open_research_footer.png
/wp-content/themes/mpk/file/sar.png
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/text/marketing_przy_kawie_stopka.png
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/text/sohaus.png
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/text/edisonda.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/banner_3.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/uploads/2017/07/rafal_baran.jpg
https://marketingprzykawie.pl/wp-content/themes/mpk/img/text/marketing_przy_kawie_stopka.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

wprowadź co najmniej 3 znaki. zaloguj espressoartykuływywiadypersonaliawydarzeniazaloguj duża czarnagiganci w sieci – e-pr-owe wpadki szymon szymczykespresso 0 0 28.07.2017grupa ergo hestia wybrała spark foundry do obsługi mediowej 0 0 28.07.2017bakoma twist z kampanią „sięgaj po więcej!” z udziałem influencerów 0 0 28.07.2017spadły przychody twittera z reklam, nie przybywa też użytkowników 0 0 28.07.2017samsung promuje galaxy a driftowaniem 0 0 27.07.2017facebook zamknął drugi kwartał 2017 r. powyżej oczekiwań 0 0 27.07.2017forbet sponsorem klubu piłkarskiego śląsk wrocław 0 0 27.07.2017zalando z programem premium za 19 euro rocznie rek lama 0 0 27.07.2017czas wolny polacy spędzają w realu – analiza gemiusa poprzednie liczba dnia22,7 mld dol.tyle wyniosły przychody google z reklam w drugim kwartale 2017 r. to się czyta obsługa klienta klient i agencja marketingowa. może jednak stały związek? 0 0 2 wiele firm nie ma agencji do stałej obsługi. albo chwilowo ma, ale już sprawdza, czy u sąsiada trawa nie jest bardziej zielona. świadczy o tym liczba ogłaszanych przetargów czy konkursów na obsługę marketingową. tymczasem stała współpraca ma dla klienta sporo zalet. public relations 5 prostych sposobów, które pomogą na scenie niedoświadczonemu mówcy 0 0 0 przyznawanie się do porażek, odwoływanie się do osobistych doświadczeń, ostrożne posługiwanie się humorem. te zabiegi mogą pomóc w różnych sytuacjach. także w czasie prezentacji biznesowych. felieton serce i rozum w komunikacji 0 0 0 człowiek jest jedną wielką emocją. to truizm, ale jakże istotny w marketingu. oddziaływanie na „rozum” z pominięciem „serca” nie zaprowadzi nas daleko. warto sobie to jeszcze raz przypomnieć. marketing społecznościowy pióra do wynajęcia. czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż? 0 0 0 płatne komentarze to dla wielu plaga internetu. dla innych narzędzie – tanie, szybkie i łatwo dostępne. reklamodawcy płacą za fałszywą szeptankę. nie wiadomo tylko, czy zwiększają sprzedaż proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu. obsługa klienta umarł statoil, niech żyje circle k 0 0 0 doszło do nieuniknionego. po pięciu latach od zakupu sieci statoil przez koncern alimentation couche-tard znana marka stacji paliw zmieniła nazwę na circle k. „cyrkiel” wchodzi na miejsce brandu niezwykle popularnego. badania marketingowe po pięćdziesiątce znikasz z reklam. strategia czy błąd reklamodawców? 0 0 0 badanie mec pokazało, że osoby po 50. roku życia znikają z reklam. dlaczego jednak tak się dzieje? na to już nie daje pełnej odpowiedzi. ma ona związek z tym, jak postrzegamy samych siebie i z jakimi bohaterami reklam się identyfikujemy. content marketing jak przełamać attention crash? opowiadaj szybciej! 0 0 0 życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. to efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. odbiorca gubi się w nich. nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. tak następuje attention crash – zjawisko załamania się uwagi użytkownika sieci. zarządzanie marką czym harry potter oczarował milenialsów? 0 0 0 dwadzieścia lat temu na półkach w księgarniach wylądował pierwszy tom przygód harry’ego pottera. czarodziej zawładnął umysłami młodych wówczas milenialsów. z każdą kolejną częścią liczba fanów rosła, a potter stał się kimś więcej niż tylko bohaterem z zaczarowanego uniwersum. analityka internetowa reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka! 0 0 1 dokąd zmierza reklama internetowa? odpowiedź na to pytanie jest zarazem fascynująca i przerażająca. jednego możemy być pewni. wyświetlanie kreacji na chybił trafił i nachalne formaty reklamowe utrudniające internaucie życie odejdą w końcu do lamusa. firmy co to za marcel? przez niego publicis rezygnuje z konkursów reklamowych 0 0 1 publicis wycofał się z udziału we wszystkich konkursach reklamowych w 2018 roku. chce oszczędzać, a wygospodarowane środki zainwestuje w marcela – wewnętrzną platformę ai. marketing bezpośredni artykuł sponsorowany druk online – wygoda i ogromne możliwości 0 0 0 zakupy przez internet stały się codziennością. internauci zamawiają dla siebie sprzęt elektroniczny, książki czy muzykę. firmy realizują online zakupy do biur, zamawiają tłumaczenia, korzystają z księgowości internetowej. ambient media ambienty na piątkę, czyli 5 razy n 0 0 0 czasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie woow. to woow może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. prawdziwe ambienty na piątkę. na gorąco 2 dni temu ziewamkolejny mentor adwertajzingu...reklama to people business 2 dni temu marta@ami: sytuacja przedstawiona przeze mnie zachodzi w nomono/flov. faktycznie w każdej firmie wygląda to inaczej. i życzmy sobie zmian. mam natomiast receptę na syndrom zbytniej pewności: rozliczenie godzinowe bądź od dzieła zamiast ryczałtu miesięcznego ;)klient i agencja marketingowa. może jednak stały związek? 2 dni temu drobiażdżek...ale dla mieszkańca smaczny. nie ma ulicy twardego w warszawie. jest twarda.lewandowski bierze milion złotych za udział w reklamie 2 tygodnie temu pawełzauważyłem to już dosć dawno. przeglądarki stanowią doskonały interfejs pod takie aplikacje, implementują logikę, canvas i są wielowątkowe. dlatego w swojej firmie (informatyczna) nie poszedłem drogą aplikacji mobilnych tylko aplikacji na przeglądarkę. rozwijam ten kierunek już od kilku lat.czy zbliża się kres aplikacji mobilnych? 3 tygodnie temu mprbardzo dobrze. trzeba to wreszcie ukrócić takie wprowadzanie klientów "w maliny".uokik wszczął postępowanie przeciwko polkomtelowi w sprawie czatu towarzyskiego 3 tygodnie temu pwciekawym rozwiązaniem jest danie wyboru. masz adblocka? widzisz fragment tekst. rezygnujesz z funkcji blokowania - dostajesz całość. to łatwiejsze do zaakceptowania niż paywallereklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka! 3 tygodnie temu mkświetny ciekawy art. poszerzymy horyzonty.co to za marcel? przez niego publicis rezygnuje z konkursów reklamowych 3 tygodnie temu easydorjagiellonia ma już sponsora głównego. jest nim sts.przychody klubów ekstraklasy w ciągu ostatniej dekady. raport deloitte 3 tygodnie temu jacek szlak@aga: cały czas dopracowujemy różne elementy serwisu. nad newsletterem będziemy również się zastanawiać. na razie zbieramy uwagi, wszelkie są bardzo cenne.marketing przy kawie przechodzi metamorfozę rozmowy przy kawie rafał baran reklama to people business o sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji bridge2fun mówi rafał baran, prezes 4fun media reklama personalia kamil bolek dyrektorem marketingu w lifetubetarik hassan nowym dyrektorem marketingu w firmie politan. grzegorz barszcz wiceprezesemmarcin kowalczyk prezesem compresswydarzenia kongres online marketing 28.09.2017, warszawa konferencja i love marketing 25-26.10.2017, warszawa facebook ads – pakiet szkoleń 29-30.08.2017, warszawa google analytics – pakiet szkoleń 6-7.09.2017, warszawa seo – pakiet szkoleń 24-25.08.2017, warszawa google adwords – pakiet szkoleń 21-23.08.2017, warszawa newsletter zwiń zamów bezpłatnie zapisz się * wyrażam zgodę na włączenie do zbioru i przetwarzanie moich danych osobowych w celach promocji i marketingu działalności prowadzonej przez pallad media sc z siedzibą w krakowie (30-535), ul. krakusa 8/12, świadczonych usług oraz oferowanych produktów. wyrażam również zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu promocji ofert klientów pallad media sc. jestem świadom tego, że przysługuje mi prawo do kontroli przetwarzania danych, które mnie dotyczą, a także prawo ich poprawiania. * stosownie do art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. zamawiając subskrypcję wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od pallad media sc oraz jej klientów na adres elektroniczny podany w formularzu. szukasz pracownika? dodaj ogłoszenieorganizujesz wydarzenie? zdobądź uczestnikówmasz ciekawy temat? daj nam znaćnasi partnerzy espressoartykuływywiadypersonaliawydarzeniakontakt z redakcjąwspółpraca reklamowapartnerzyochrona prywatnościyoutubersslinkedintwitterfacebookissuu copyright 2010 pallad media sc wdrożenie: projekt serwisu: pliki cookiesserwis wykorzystuje pliki cookies. korzystając ze strony wyrażasz na to zgodę. dowiedz się więcej.ok, rozumiem


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1148

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 5.31% (61)
rek - 2.18% (25)
reklam - 1.92% (22)
się - 1.83% (21)
2017 - 1.39% (16)
że - 1.31% (15)
marketing - 1.31% (15)
dni - 1.22% (14)
czy - 1.13% (13)
- 0.87% (10)
temu - 0.87% (10)
przy - 0.87% (10)
ona - 0.78% (9)
tak - 0.78% (9)
ale - 0.7% (8)
klient - 0.7% (8)
media - 0.61% (7)
jest - 0.61% (7)
dla - 0.61% (7)
raz - 0.61% (7)
nas - 0.52% (6)
mnie - 0.52% (6)
internet - 0.52% (6)
przez - 0.52% (6)
czas - 0.52% (6)
warszawa - 0.52% (6)
lama - 0.52% (6)
lat - 0.52% (6)
stał - 0.52% (6)
tygodnie - 0.52% (6)
firm - 0.52% (6)
reklama - 0.44% (5)
już - 0.44% (5)
zgodę - 0.35% (4)
online - 0.35% (4)
taki - 0.35% (4)
pakiet - 0.35% (4)
- 0.35% (4)
ich - 0.35% (4)
ten - 0.35% (4)
szkoleń - 0.35% (4)
niż - 0.35% (4)
pallad - 0.35% (4)
reklamowy - 0.35% (4)
public - 0.35% (4)
daj - 0.35% (4)
ambient - 0.35% (4)
marketingu - 0.35% (4)
jak - 0.35% (4)
może - 0.35% (4)
przychody - 0.26% (3)
potter - 0.26% (3)
tylko - 0.26% (3)
więcej - 0.26% (3)
klientów - 0.26% (3)
zamawiają - 0.26% (3)
aplikacji - 0.26% (3)
sieci - 0.26% (3)
udział - 0.26% (3)
pod - 0.26% (3)
firmie - 0.26% (3)
artykuł - 0.26% (3)
publicis - 0.26% (3)
uwagi - 0.26% (3)
rezygnuje - 0.26% (3)
reklamowych - 0.26% (3)
ciekawy - 0.26% (3)
personalia - 0.26% (3)
google - 0.26% (3)
danych - 0.26% (3)
dnia - 0.26% (3)
facebook - 0.26% (3)
tym - 0.26% (3)
konkursów - 0.26% (3)
wyrażam - 0.26% (3)
stały - 0.26% (3)
jednak - 0.26% (3)
lub - 0.26% (3)
oraz - 0.26% (3)
klienta - 0.26% (3)
prezes - 0.26% (3)
rozum - 0.26% (3)
związek - 0.26% (3)
liczba - 0.26% (3)
usług - 0.17% (2)
mobilnych - 0.17% (2)
prawo - 0.17% (2)
takie - 0.17% (2)
bądź - 0.17% (2)
elektroniczny - 0.17% (2)
jej - 0.17% (2)
promocji - 0.17% (2)
drogą - 0.17% (2)
przetwarzanie - 0.17% (2)
partnerzy - 0.17% (2)
pliki - 0.17% (2)
prezesem - 0.17% (2)
dyrektorem - 0.17% (2)
rafał - 0.17% (2)
kawie - 0.17% (2)
bardzo - 0.17% (2)
również - 0.17% (2)
danie - 0.17% (2)
baran - 0.17% (2)
masz - 0.17% (2)
newsletter - 0.17% (2)
sytuacja - 0.17% (2)
art. - 0.17% (2)
osobowych - 0.17% (2)
reklamo, - 0.17% (2)
wiadomo - 0.17% (2)
sprzedaż - 0.17% (2)
zwiększają - 0.17% (2)
komentarze - 0.17% (2)
płatne - 0.17% (2)
circle - 0.17% (2)
statoil - 0.17% (2)
attention - 0.17% (2)
siebie - 0.17% (2)
roku - 0.17% (2)
reklam. - 0.17% (2)
sobie - 0.17% (2)
także - 0.17% (2)
agencja - 0.17% (2)
obsługa - 0.17% (2)
drugi - 0.17% (2)
obsługi - 0.17% (2)
marketingowa. - 0.17% (2)
związek? - 0.17% (2)
mogą - 0.17% (2)
które - 0.17% (2)
współpraca - 0.17% (2)
agencji - 0.17% (2)
życie - 0.17% (2)
efekt - 0.17% (2)
zakupy - 0.17% (2)
internauci - 0.17% (2)
niego - 0.17% (2)
marcel? - 0.17% (2)
firmy - 0.17% (2)
korzystają - 0.17% (2)
ambienty - 0.17% (2)
people - 0.17% (2)
dobrze - 0.17% (2)
woow - 0.17% (2)
czasem - 0.17% (2)
formaty - 0.17% (2)
matka! - 0.17% (2)
harry - 0.17% (2)
crash - 0.17% (2)
który - 0.17% (2)
internetowej - 0.17% (2)
tom - 0.17% (2)
internetowa - 0.17% (2)
własna - 0.17% (2)
lepiej - 0.17% (2)
znasz - 0.17% (2)
zaloguj - 0.17% (2)
business - 0.17% (2)
tygodnie temu - 0.52% (6)
3 tygodnie - 0.44% (5)
pakiet szkoleń - 0.35% (4)
– pakiet - 0.35% (4)
z reklam - 0.35% (4)
pallad media - 0.35% (4)
zgodę na - 0.26% (3)
dni temu - 0.26% (3)
people business - 0.17% (2)
marketingu w - 0.17% (2)
reklama to - 0.17% (2)
rafał baran - 0.17% (2)
stały związek? - 0.17% (2)
przy kawie - 0.17% (2)
może jednak - 0.17% (2)
agencja marketingowa. - 0.17% (2)
obsługa klienta - 0.17% (2)
osobowych w - 0.17% (2)
danych osobowych - 0.17% (2)
klient i - 0.17% (2)
warszawa google - 0.17% (2)
z konkursów - 0.17% (2)
publicis rezygnuje - 0.17% (2)
niego publicis - 0.17% (2)
rezygnuje z - 0.17% (2)
marcel? przez - 0.17% (2)
niż własna - 0.17% (2)
reklamo, znasz - 0.17% (2)
mnie lepiej - 0.17% (2)
konkursów reklamowych - 0.17% (2)
ambienty na - 0.17% (2)
za marcel? - 0.17% (2)
przez niego - 0.17% (2)
płatne komentarze - 0.17% (2)
z reklam. - 0.17% (2)
to people - 0.17% (2)
to już - 0.17% (2)
– pakiet szkoleń - 0.35% (4)
przez niego publicis - 0.17% (2)
to za marcel? - 0.17% (2)
rezygnuje z konkursów - 0.17% (2)
reklama to people - 0.17% (2)
wyrażam zgodę na - 0.17% (2)
lepiej niż własna - 0.17% (2)
danych osobowych w - 0.17% (2)
może jednak stały - 0.17% (2)
mnie lepiej niż - 0.17% (2)
jednak stały związek? - 0.17% (2)
za marcel? przez - 0.17% (2)
niego publicis rezygnuje - 0.17% (2)
i agencja marketingowa. - 0.17% (2)
z konkursów reklamowych - 0.17% (2)
agencja marketingowa. może - 0.17% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.