4.77 score from hupso.pl for:
jedwabista.pl



HTML Content


Titlejedwabista

Length: 10, Words: 1
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1557
Text/HTML 47.65 %
Headings H1 2
H2 4
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
jedwabista
home
H2

mój wymarzony ogród
najnowsze wpisy
archiwa
H3
H4
H5
H6
strong
internetowe narzędzia kulturalnego człowieka
po co i dlaczego?
muzyka
książki
filmy
gry
piękny dom to nie wszystko. jeżeli nasz dom sprawia niesamowite wrażenie, dobrze by było, gdyby również jego otoczenie dopełniało obrazu całości. dlatego porządnie o to zadbałem.
b
i
internetowe narzędzia kulturalnego człowieka
po co i dlaczego?
muzyka
książki
filmy
gry
piękny dom to nie wszystko. jeżeli nasz dom sprawia niesamowite wrażenie, dobrze by było, gdyby również jego otoczenie dopełniało obrazu całości. dlatego porządnie o to zadbałem.
em
Bolds strong 7
b 0
i 7
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 15
Pliki CSS 4
Pliki javascript 11
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 21
Linki wewnętrzne 3
Linki zewnętrzne 18
Linki bez atrybutu Title 21
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne

jedwabista http://jedwabista.pl/
zakładanie ogrodów łódź http://www.specgarden.pl#ogr
rola seo w promocji firmy http://jedwabista.pl/rola-seo-w-promocji-firmy2/
peeling kawitacyjny w medycynie estetycznej http://jedwabista.pl/peeling-kawitacyjny-w-medycynie-estetycznej/
6 filmów samurajskich, które nie zmuszą cię do popełnienia seppuku http://jedwabista.pl/6-filmow-samurajskich-ktore-nie-zmusza-cie-do-popelnienia-seppuku/
słodkie kłamstwa sugar mana http://jedwabista.pl/slodkie-klamstwa-sugar-mana/
co słychać u michaela j. foxa? http://jedwabista.pl/co-slychac-u-michaela-j-foxa/
sierpień 2016 http://jedwabista.pl/2016/08/
czerwiec 2016 http://jedwabista.pl/2016/06/
maj 2016 http://jedwabista.pl/2016/05/
kwiecień 2016 http://jedwabista.pl/2016/04/
marzec 2016 http://jedwabista.pl/2016/03/
luty 2016 http://jedwabista.pl/2016/02/
styczeń 2016 http://jedwabista.pl/2016/01/
grudzień 2015 http://jedwabista.pl/2015/12/
- http://www.mag-tax.pl/oferta/zwrot-podatku-z-anglii
- http://pomocdrogowa-autoserwis.pl/
- https://labambetle.pl/

Zdjęcia

Zdjęcia 6
Zdjęcia bez atrybutu ALT 0
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 6
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://jedwabista.pl/wp-includes/images/smilies/simple-smile.png
http://jedwabista.pl/wp-includes/images/smilies/simple-smile.png
http://jedwabista.pl/wp-includes/images/smilies/simple-smile.png
http://jedwabista.pl/wp-content/uploads/2016/06/mag-tax.jpg
http://jedwabista.pl/wp-content/uploads/2016/06/pomoc-drogowa.jpg
http://jedwabista.pl/wp-content/uploads/2016/12/la-bambetle.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

empty

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

skip to content jedwabista home internetowe narzędzia kulturalnego człowieka subiektywna lista portali i aplikacji internetowych, które pomogą wycisnąć więcej z pochłanianej przez ciebie kultury. po co i dlaczego? mam takie swoje małe, internetowe zboczenie – muszę mieć spożywaną kulturę gdzieś zarejestrowaną i ładnie posegregowaną. zawsze po skończeniu gry czy książki lub obejrzeniu filmu muszę wystawić ocenę, zapoznać się z recenzjami i opiniami, a czasami skomentować i powymądrzać się. ponadto cały czas włączony jest u mnie scrobbler i zdarza mi się gapić jak tuman na statystyki na last.fm – zarówno swoje jak i znajomych. podejrzewam, że wszystko to wzięło się od mojej skłonności do rywalizacji i miłości do gier wideo. ale co ja właściwie z tego mam? tego typu usługi najczęściej oferują systemy rekomendacji, które generowane są na podstawie tego, co już poznaliśmy. mnóstwo fajnych rzeczy podpatruję u znajomych. śledzę jak ewoluuje mój gust. mam dostęp do obszernej bazy danych i realnych statystyk popularności. kontakt z bogatą społecznością i tworzoną przez nich bazą recenzji i opinii. internetowych narzędzi kulturalnego człowieka jest mnóstwo, ale które wybrać? muzyka po pierwsze spotify, które niedawno wystartowało w polsce i cały czas zyskuje na popularności. oferuje dostęp do bogatej biblioteki legalnej muzyki za którą płacić właściwie nie musimy, przy czym za każde odsłuchanie kilka groszy wpada do portfela wytwórni. nie jestem pewien, ile czasu taki system pociągnie, ale korzystajmy póki możemy! społeczność działa tutaj na podobnej zasadzie, co na twitterze – możemy obserwować naszych znajomych, wykonawców, a także playlisty i interesujące aplikacje. jeśli chodzi o ogarnianie nowych płyt to spotify sprawdza się w  tej roli idealnie. chcesz być na bieżąco z dobrą muzyką? dodaj do zakładek aplikację pitchforka i co jakiś czas zaglądaj do „best new albums”. bardzo wygodne rozwiązanie. od kilku dni spotify posiada też własny system rekomendacji, ale musiałbym go dłużej przetestować, by wyrobić sobie opinię. po drugie last.fm. aplikacja rejestruje słuchaną przez ciebie muzykę (czyli scrobbluje) i tworzy automatyczne rankingi, które widoczne są na twoim profilu. jest ponadto świetnym katalogiem przeszłych i przyszłych koncertów, wykonawców, piosenek i albumów. rekomendacje działają kiepsko, ale coś tam da się z nich wyłuskać. w zamierzchłych czasach działało w polsce także radio last.fm, ale zniknęło ze względu na problemy natury prawnej. nie szkodzi – spotify i tak sprawuje się w tej roli o wiele lepiej. po trzecie musicbrainz – gdyby były ci potrzebne naprawdę szczegółowe dane. na tę chwilę jest to chyba najlepsza baza informacji o muzyce w ogóle, bardzo pomocna przy tagowaniu posiadanych na dysku plików mp3. i po czwarte discogs – strona nastawiona przede wszystkim na miłośników wydawnictw płytowych, zarówno winyli jak i cd. katalog płyt (bardzo dokładne informacje na temat poszczególnych edycji + zdjęcia), giełda i możliwość pochwalenia się swoją płytoteką. wiele osób bardzo chwali sobie rate your music, ale ja nigdy nie mogłem przemóc się do wystawiania ocen poszczególnym płytom w określonej skali. uważam, że odbieranie muzyki jest dużo bardziej subiektywne niż jakiejkolwiek innej dziedziny sztuki i słabo sprawdza się to w zestawieniu z gwiazdeczkami i plusikami. książki kilka rodzimych portali dla miłośników literatury wybiło się u nas, ale dla mnie niedoścignionym wzorem pozostanie na zawsze zagraniczne goodreads. obszerna baza danych (sprzężona z amazonem i facebookiem) to niewątpliwy plus, ale głównym atutem tej strony jest społeczność. recenzje użytkowników to często perełki i przez te kilka lat użytkowania nabyłem do nich stuprocentowego zaufania. co jeszcze? możliwość tworzenia list (np. „najbardziej przereklamowane książki”), stawianie sobie wyzwań („przeczytaj 30 książek w rok”) i schludny, elegancki wygląd. minusem dla niektórych będzie na pewno brak języka polskiego. kompletnie nie sprawdzają się też automatycznie generowane rekomendacje – do poprawki. filmy filmweb, czyli polski portal o filmach, serialach i ludziach kina, który zajmuje pod względem wielkości bazy danych drugie (!) miejsce na świecie i o którym zapewne już słyszałeś. uczucia co do niego mam mieszane. z jednej strony jest ładny, ma fajną aplikację mobilną, konkursy i przede wszystkim jest chyba najbardziej znaną w naszym kraju usługą ze wszystkich wymienionych w tym tekście. ostatni atut niesie za sobą spory minus, bo komentarze i opinie pod filmami i newsami stoją na żenująco niskim poziomie. nie zjeżdżaj na sam dół, a będzie dobrze. 😉 denerwująca bywa także moderacja, która odrzuca zgłoszenia do bazy z głupich powodów. na filmwebie można też oznaczać gry, ale jest to tylko dodatek z którego sam nie korzystam. ich katalog pozostawia zresztą wiele do życzenia. a co z imdb – największą bazą filmową na świecie? ostatni raz zaglądałem tam spory czas temu i z tego co widzę, z dobrego portalu ewoluował w jeszcze lepszy. ale co z tego, skoro na filmwebie mam masę znajomych, a osoby z kontem na imdb mogę policzyć na palcach jednej ręki? gry skoro nie filmweb, to gdzie oznaczać zaliczone gry? jakiś czas temu fajnie prosperowało playfire, ale twórcy zepsuli ten portal przez ukierunkowanie go stricte na zdobywanie osiągnięć i nowe konsole, całkowicie olewając systemy retro. przerzuciłem się więc na backloggery. portal jest bardzo minimalistyczny i ciężko mówić o jakiejkolwiek społeczności, ale w śledzeniu ukończonych gier sprawdza się znakomicie. jego podstawowe zadanie to zwrócenie twojej uwagi na szpile, które już posiadasz, ale których jeszcze nie ukończyłeś. jak na mój gust zbyt wiele rzeczy trzeba wpisywać tutaj manualnie, a w polsce słyszała o nim tylko garstka osób. niemniej polecam! that’s all, folks jest tego oczywiście znacznie więcej, ale wymieniłem przede wszystkim te usługi, których sam używam lub używałem. korzystaj z tych narzędzi, ale nie zapominaj, że statystyki, wykresy, liczniki i oceny to sprawa drugorzędna,  a najważniejsze jest czerpać z kultury przyjemność. to nic, że nie scrobbluje. 😉 chcesz coś dodać? śmiało! mój wymarzony ogród piękny dom to nie wszystko. jeżeli nasz dom sprawia niesamowite wrażenie, dobrze by było, gdyby również jego otoczenie dopełniało obrazu całości. dlatego porządnie o to zadbałem. w końcu – dom to miejsce, w którym spędzę resztę mojego całego życia, a że lubię otaczać się pięknymi rzeczami, powinien być dopracowany w najmniejszych szczegółach. od zawsze w głowie miałem pewien plan, projekt można rzec mojego ogrodu. zawsze przed oczami miałem altankę, w której mógłbym spędzać z rodziną przyjemne popołudnia i wieczory. koniecznie ogród moich marzeń musiał posiadać żywopłot – równie przycięty, idealnie zaprojektowany, wysoki – tak, by uzyskać jak najwięcej prywatności, na ile jest to tylko możliwe. moja żona życzyła sobie miejsce, w którym mogłaby sadzić swoje ulubione kwiatki. ja z kolei preferowałem rozsadzenie w rozsądnych odległościach trochę świerków, bo ich żywiczny zapach przyjemnie kojarzył mi się już od dziecka. wspólnymi siłami udało nam się dojść do pełnego porozumienia – żonie został wyznaczony odpowiedni kącik na te jej kwiatuszki, a ja mogłem rozsadzić swoje świerki tuż przy żywopłocie. plan i projekt był, pomysły na zrealizowanie naszego marzenia również – ale co dalej? przyznam, że nigdy nie miałem do czynienia z ogrodnictwem. uzgodniliśmy z żoną koszt, jaki mogliśmy przeznaczyć na założenie naszego ogrodu – mieścił się w racjonalnym dla nas budżecie – a następnie szukając wykonawcy wpisałem w google zakładanie ogrodów łódź. przyznam szczerze, wybór profesjonalistów w tej dziedzinie mały nie był. naprawdę było w czym wybierać. zdecydowaliśmy się na zawodowców o najlepszej opinii zbudowanej na podstawie komentarzy internetowych użytkowników. i to był świetny wybór! w bardzo krótkim czasie założyli nam ogród, dokładnie taki, o jakim marzyliśmy od dawna, przy czym zmieściliśmy się w zamierzonym na ten cel budżecie! teraz, zwłaszcza wieczorami, kocham mój ogród. uwielbiam wspólny czas spędzony z rodziną w naszej cudownej altance. zapach żywicy, tak przeze mnie kojarzony ze świeżością działa na mnie relaksująco. moja żona jest szczęśliwa, bo ma swój kącik, gdzie posadziła swoje kwiatki – muszę przyznać – bardzo kolorowe i bardzo pachnące. żyć nie umierać! szukaj: najnowsze wpisy rola seo w promocji firmy peeling kawitacyjny w medycynie estetycznej 6 filmów samurajskich, które nie zmuszą cię do popełnienia seppuku słodkie kłamstwa sugar mana co słychać u michaela j. foxa? archiwa sierpień 2016 czerwiec 2016 maj 2016 kwiecień 2016 marzec 2016 luty 2016 styczeń 2016 grudzień 2015 jedwabista


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1296

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 5.63% (73)
się - 1.54% (20)
ale - 1.47% (19)
że - 1.47% (19)
– - 1.31% (17)
jest - 1.31% (17)
czy - 1.16% (15)
przy - 0.93% (12)
jak - 0.93% (12)
ich - 0.77% (10)
nas - 0.77% (10)
czas - 0.77% (10)
tak - 0.77% (10)
które - 0.69% (9)
pod - 0.62% (8)
bardzo - 0.62% (8)
dni - 0.62% (8)
2016 - 0.54% (7)
mnie - 0.54% (7)
sam - 0.54% (7)
rzec - 0.54% (7)
tego - 0.54% (7)
przez - 0.54% (7)
który - 0.54% (7)
był - 0.54% (7)
nasz - 0.46% (6)
mam - 0.46% (6)
portal - 0.46% (6)
dla - 0.46% (6)
jaki - 0.46% (6)
tę - 0.39% (5)
płyt - 0.39% (5)
list - 0.39% (5)
swoje - 0.39% (5)
tej - 0.39% (5)
jego - 0.31% (4)
działa - 0.31% (4)
przed - 0.31% (4)
danych - 0.31% (4)
spotify - 0.31% (4)
sprawdza - 0.31% (4)
ogród - 0.31% (4)
więc - 0.31% (4)
posiada - 0.31% (4)
sobie - 0.31% (4)
wiele - 0.31% (4)
ocen - 0.31% (4)
system - 0.31% (4)
zawsze - 0.31% (4)
lub - 0.31% (4)
nam - 0.31% (4)
już - 0.31% (4)
mój - 0.31% (4)
gry - 0.31% (4)
bazy - 0.23% (3)
dom - 0.23% (3)
tam - 0.23% (3)
książki - 0.23% (3)
przede - 0.23% (3)
wszystkim - 0.23% (3)
katalog - 0.23% (3)
których - 0.23% (3)
bardziej - 0.23% (3)
miałem - 0.23% (3)
ten - 0.23% (3)
muszę - 0.23% (3)
gdzie - 0.23% (3)
jeszcze - 0.23% (3)
raz - 0.23% (3)
więcej - 0.23% (3)
cię - 0.23% (3)
miejsce - 0.23% (3)
tylko - 0.23% (3)
którym - 0.23% (3)
też - 0.23% (3)
last.fm - 0.23% (3)
projekt - 0.23% (3)
internetowych - 0.23% (3)
kilka - 0.23% (3)
równie - 0.23% (3)
czym - 0.23% (3)
rzeczy - 0.23% (3)
polsce - 0.23% (3)
także - 0.23% (3)
narzędzi - 0.23% (3)
ile - 0.23% (3)
jej - 0.23% (3)
są - 0.23% (3)
taki - 0.23% (3)
nich - 0.23% (3)
żona - 0.23% (3)
statystyk - 0.23% (3)
imdb - 0.15% (2)
temu - 0.15% (2)
moja - 0.15% (2)
wspólny - 0.15% (2)
wpisy - 0.15% (2)
skoro - 0.15% (2)
idealnie - 0.15% (2)
oznaczać - 0.15% (2)
można - 0.15% (2)
filmwebie - 0.15% (2)
bywa - 0.15% (2)
świetny - 0.15% (2)
kwiatki - 0.15% (2)
gust - 0.15% (2)
zapach - 0.15% (2)
dobrze - 0.15% (2)
naszego - 0.15% (2)
mojego - 0.15% (2)
miejsce, - 0.15% (2)
również - 0.15% (2)
ogrodu - 0.15% (2)
budżecie - 0.15% (2)
przyznam - 0.15% (2)
plan - 0.15% (2)
wybór - 0.15% (2)
sadzić - 0.15% (2)
pewien - 0.15% (2)
było - 0.15% (2)
opinii - 0.15% (2)
piękny - 0.15% (2)
kącik - 0.15% (2)
kultury - 0.15% (2)
korzystaj - 0.15% (2)
rodziną - 0.15% (2)
musiał - 0.15% (2)
nim - 0.15% (2)
😉 - 0.15% (2)
jedwabista - 0.15% (2)
spory - 0.15% (2)
systemy - 0.15% (2)
możemy - 0.15% (2)
tutaj - 0.15% (2)
społeczność - 0.15% (2)
muzyki - 0.15% (2)
bazą - 0.15% (2)
popularności. - 0.15% (2)
dostęp - 0.15% (2)
mnóstwo - 0.15% (2)
tego, - 0.15% (2)
podstawie - 0.15% (2)
generowane - 0.15% (2)
rekomendacji, - 0.15% (2)
usługi - 0.15% (2)
wykonawców, - 0.15% (2)
właściwie - 0.15% (2)
gier - 0.15% (2)
wszystko - 0.15% (2)
znajomych. - 0.15% (2)
zarówno - 0.15% (2)
statystyki - 0.15% (2)
cały - 0.15% (2)
ponadto - 0.15% (2)
ładnie - 0.15% (2)
ciebie - 0.15% (2)
portali - 0.15% (2)
człowieka - 0.15% (2)
kulturalnego - 0.15% (2)
znajomych, - 0.15% (2)
roli - 0.15% (2)
atut - 0.15% (2)
nigdy - 0.15% (2)
ostatni - 0.15% (2)
najbardziej - 0.15% (2)
jednej - 0.15% (2)
świecie - 0.15% (2)
polski - 0.15% (2)
czyli - 0.15% (2)
filmweb, - 0.15% (2)
będzie - 0.15% (2)
lat - 0.15% (2)
użytkowników - 0.15% (2)
strony - 0.15% (2)
jakiejkolwiek - 0.15% (2)
mogłem - 0.15% (2)
osób - 0.15% (2)
chcesz - 0.15% (2)
możliwość - 0.15% (2)
miłośników - 0.15% (2)
baza - 0.15% (2)
internetowe - 0.15% (2)
naprawdę - 0.15% (2)
gdyby - 0.15% (2)
coś - 0.15% (2)
rekomendacje - 0.15% (2)
drugie - 0.15% (2)
new - 0.15% (2)
jakiś - 0.15% (2)
aplikację - 0.15% (2)
być - 0.15% (2)
chyba - 0.15% (2)
się w - 0.39% (5)
ale co - 0.31% (4)
przede wszystkim - 0.23% (3)
się z - 0.23% (3)
jest to - 0.23% (3)
sprawdza się - 0.23% (3)
w polsce - 0.23% (3)
czas temu - 0.15% (2)
jak na - 0.15% (2)
– muszę - 0.15% (2)
mój gust - 0.15% (2)
na filmwebie - 0.15% (2)
dom to - 0.15% (2)
miejsce, w - 0.15% (2)
z rodziną - 0.15% (2)
moja żona - 0.15% (2)
to tylko - 0.15% (2)
– do - 0.15% (2)
strony jest - 0.15% (2)
na świecie - 0.15% (2)
mi się - 0.15% (2)
się do - 0.15% (2)
nigdy nie - 0.15% (2)
tej roli - 0.15% (2)
przez ciebie - 0.15% (2)
jakiś czas - 0.15% (2)
a także - 0.15% (2)
przy czym - 0.15% (2)
cały czas - 0.15% (2)
dostęp do - 0.15% (2)
na podstawie - 0.15% (2)
sadzić swoje - 0.15% (2)
jest to tylko - 0.15% (2)
miejsce, w którym - 0.15% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.