1.67 score from hupso.pl for:
iabpolska.pl



HTML Content


Titleiab polska | związek pracodawców branży internetowej

Length: 52, Words: 9
Description iab polska zrzesza największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Length: 104, Words: 14
Keywords iab, interactive, internet, konferencje, szkolenia, standardy, dobre praktyki, raporty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1005
Text/HTML 16.65 %
Headings H1 1
H2 6
H3 19
H4 11
H5 1
H6 0
H1
H2
newsletter
aktualności
wydarzenia
kalendarz
publikacje
członkowie
H3
akredytacja dimaq: aula polska
weź udział w interact amsterdam 2017
akredytacja dimaq: mobile trends conference & awards
zmiana w radzie nadzorczej iab polska
raport: wkład reklamy w europejską gospodarkę
the digitals dołącza do iab polska
nowy projekt rozporządzenia eprivacy z bezwzględną polityką ochrony danych użytkowników
#1 iab futulab: virtual reality – zapraszamy na spotkanie
konkurs na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego
#1 iab futulab: virtual reality
vi edycja internet week
iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016
przewodnik po reklamie natywnej
raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce
raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel
iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem
biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
raport iab: zjawisko blokowania reklam
iab/pwc adex 2016’q1: reklama online wciąż na fali wznoszącej
H4 interaktywna mapa podmiotów internetowych 2016/2017 już dostępna !
wygraj studia podyplomowe z marketingu internetowego w sgh!
o iab
linki
standardy i dobre praktyki
standardy reklamy display
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne
dołącz do nas w społecznościach
H5 weź udział w konkursie na najlepszą pracę dyplomową.
H6
strong
badania i publikacje
edukacja i szkolnictwo
legislacja
b
i
em
Bolds strong 3
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 48
Pliki CSS 21
Pliki javascript 27
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 128
Linki wewnętrzne 10
Linki zewnętrzne 118
Linki bez atrybutu Title 113
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

#
menu
#
#
#
#
#
#
#
#

Linki zewnętrzne

"polityce cookies" http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-cookies/

-

http://iab.org.pl
http://www.twitter.com/iabpolska
https://www.facebook.com/iabpolska
http://plus.google.com/+iabpolska/
http://www.linkedin.com/company/iab-poland
http://www.youtube.com/user/iabpolska
http://iab.org.pl/feed
aktualności http://iab.org.pl/aktualnosci/
o iab http://iab.org.pl/o-iab/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/komunikaty-prasowe/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
firmy
 członkowskie
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/
członkowie http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/
korzyści z członkostwa http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/korzysci-z-czlonkostwa/
grupy robocze http://iab.org.pl/grupy-robocze/
mapa podmiotów internetowych http://iab.org.pl/mapa/
przystąp do iab polska http://iab.org.pl/przystap-do-iab-polska/
standardy
 i dobre praktyki
http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/
badania
 i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/
wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/
kluczowe wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/kluczowe-wydarzenia/
kalendarz http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/
patronaty i akredytacje http://iab.org.pl/patronaty-i-akredytacje/
edukacja http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/
dimaq http://iab.org.pl/dimaq/
szkolenia http://iab.org.pl/szkolenia/
projekty z uczelniami http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/kierunki-studiow/
inicjatywy i legislacja http://iab.org.pl/legislacja/
adblocki http://iab.org.pl/adblocki/
reklamuj świadomie http://iab.org.pl/reklamuj-swiadomie/
oglądaj legalne http://iab.org.pl/ogladaj-legalne/
cookies http://iab.org.pl/legislacja/cookies/
acta http://iab.org.pl/legislacja/acta/
stanowiska iab polska http://iab.org.pl/legislacja/stanowiska/
pobierz> http://iab.org.pl/mapa/
weź udział > http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/konkurs-na-najlepsza-prace-dyplomowa-z-marketingu-internetowego/
zdobądź certyfikat> https://www.dimaq.pl/

aktualności

http://iab.org.pl/aktualnosci/

akredytacja dimaq: aula polska

aula polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. iab polska przyznał inicjatywie akredytację dimaq.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-aula-polska/

weź udział w interact amsterdam 2017

w imieniu iab europe serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w interact amsterdam 2017, który odbędzie się 23-24 maja w...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/wez-udzial-w-interact-amsterdam-2017/

akredytacja dimaq: mobile trends conference & awards

bądź w krakowie 8-10 marca 2017! wydarzenie objęliśmy akredytacją dimaq oraz patronatem iab polska.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-mobile-trends-conference-awards/

zmiana w radzie nadzorczej iab polska

wojciech kowalczyk, zastępca dyrektora ds. produktu i internetu w tvp, został nowym członkiem rady nadzorczej iab polska. zastąpił...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/zmiana-w-radzie-nadzorczej-iab-polska-2/

raport: wkład reklamy w europejską gospodarkę

opracowanie wskazuje, że reklama znacząco napędza pkb w całej europie, rozwija innowacje oraz wspiera jakość zatrudnienia.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/raport-wklad-reklamy-w-europejska-gospodarke/

the digitals dołącza do iab polska

do grona członków iab polska dołącza agencja komunikacji online the digitals.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/the-digitals-dolacza-do-iab-polska/

nowy projekt rozporządzenia eprivacy z bezwzględną polityką ochrony danych użytkowników

komisja europejska w nowym projekcie proponuje zaostrzenie polityki prywatności w sieci.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/nowy-projekt-rozporzadzenia-eprivacy-z-bezwzgledna-polityka-ochrony-danych-uzytkownikow/

#1 iab futulab: virtual reality – zapraszamy na spotkanie

zapraszamy 26 stycznia na pierwsze z cyklu spotkanie pod hasłem, które upłynie pod hasłem virtual reality.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/1-iab-futulab-virtual-reality-zapraszamy-na-spotkanie/

wydarzenia

http://iab.org.pl/wydarzenia/

konkurs na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego

zapraszamy do udziału w piątej edycji konkursu! zgłoszenia przyjmujemy do 23 stycznia 2017.
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/konkurs-na-najlepsza-prace-dyplomowa-z-marketingu-internetowego/

#1 iab futulab: virtual reality

[rejestarcja zakończona – limit miejsc wyczerpany] iab futulab to nowy cykl nieformalnych spotkań skupionych wokół najnowszych technologii wykorzystywanych w...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/1-iab-futulab-virtual-reality/

vi edycja internet week

-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/vi-edycja-internet-week/
zobacz
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/

publikacje

http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q3-25-mld-zl-na-reklame-online-po-trzech-kwartalach-2016/

przewodnik po reklamie natywnej

iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-reklamie-natywnej/

raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce

trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-perspektywy-rozwojowe-reklamy-online-w-polsce/

raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel

już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/mobilny_audyt_reklamodawcow_finanse_handel/

iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iab-pwc-adex-2016h1-reklama-online-nadal-z-dwucyfrowym-wzrostem/

biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/biznes-w-sieci-cyfrowe-narzedzia-przedsiebiorczosci/

raport iab: zjawisko blokowania reklam

badanie iab polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-zjawisko-blokowania-reklam/

iab/pwc adex 2016’q1: reklama online wciąż na fali wznoszącej

w pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q1-reklama-online-wciaz-na-fali-wznoszacej/

badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

badania i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

edukacja i szkolnictwo
http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/

legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

legislacja
http://iab.org.pl/legislacja/

członkowie

http://iab.org.pl/czlonkowie/czlonkowie
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/codemedia-sa/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/the-nets-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/facebook-poland/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/dialogix-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/experience-ten/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/smebusiness/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/loyalty-partner-polska-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/agora-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/12464-2/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/mobiem/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/mosqi-to/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/mexad-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/mcnetwork/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/plasma-media/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/walk/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/lionbridge-poland/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/provident-polska/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/money-pl-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/7728-2/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/verseo/
dołącz
http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab-polska/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/o-iab/komunikaty-prasowe/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
przystąp do iab http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab/
polityka prywatności http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-prywatnosci/
wiki http://iab.org.pl/wiki/
forum dyskusyjne http://forum.iabpolska.pl/
konferencja forum iab http://www.forumiab.pl/
mixx awards & conference http://www.mixx-awards.pl/
oglądaj legalne http://ogladaj-legalne.pl/
komentuj. nie obrazaj http://www.komentujnieobrazaj.pl/
wszystko o ciasteczkach http://wszystkoociasteczkach.pl/
standardy reklamy display http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/standardy-reklamy-display/
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/kdp-vod-nieletni/
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/reklamuj-swiadomie/
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/nowy-kodeks-dobrych-praktyk-seo-od-iab-polska-2/
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/wzor-briefu-kreatywnego-aplikacje-mobilne/
obserwuj @iabpolska https://twitter.com/iabpolska
http://www.brand24.pl/
http://www.freshmail.pl/
http://www.newspoint.pl/
http://www.o-m.pl/
http://www.pwc.pl/
http://www.sotrender.pl/
- http://biuropodrozyreklamy.eu

Zdjęcia

Zdjęcia 65
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 65
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/iab_logo_142x146.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/mapa-2016-slider.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/konkurs-slider.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/dimaq-1212x449-slider-czer-2016-e1469450502941.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/aula_470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/ineract-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/mobile-trends-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2013/12/rada_nadzorcza-630x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/ob81yj0-630x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/the-digitals-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/ocifb70-630x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/futulab-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/konkurs-470x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/futulab-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/internet-week-news-1-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/adexq3-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/przewodnik-po-reklamie-natywnej-iab-polska-630x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/raport_perspektywy-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/audyt_mini-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/iab_pwc_adex_2016h1_infografika_ini-420x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/raport-iab_biznes-w-sieci-www-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/08/adb1-512x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/08/adex2016q1.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/codemia_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/codemia_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/thenets-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/thenets.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/facebook-poland-sp.-z-o.o.-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/facebook-poland-sp.-z-o.o..jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/dialogix_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/dialogix_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/experience-ten-sp.-z-o.o.-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/experience-ten-sp.-z-o.o..jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/04/smebusiness_310x124-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/04/smebusiness_310x124.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/payback_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/payback_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/agora_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/agora_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/nuntius-logo-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/nuntius-logo.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mobiem_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mobiem_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/mosqi.to--310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/mosqi.to-.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mexad_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mexad_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/mcn-248x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/mcn.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/plasma_media_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/plasma_media_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/walk_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/walk_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/lionbridge-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/lionbridge.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/04/provident_logo_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/04/provident_logo_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/money_pl_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/money_pl_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo_tarsago_310x124px_01-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo_tarsago_310x124px_01.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/09/verseo-logo_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/09/verseo-logo.png
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/bpr_logo.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w państwa urządzeniu końcowym. możecie państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. więcej szczegółów w naszej "polityce cookies". menu aktualności o iab « powrót o nas zespół rada nadzorcza statut komunikaty prasowe kontakt firmy członkowskie « powrót członkowie korzyści z członkostwa grupy robocze mapa podmiotów internetowych przystąp do iab polska standardy i dobre praktyki badania i publikacje « powrót wydarzenia « powrót kluczowe wydarzenia kalendarz patronaty i akredytacje edukacja « powrót dimaq szkolenia projekty z uczelniami inicjatywy i legislacja « powrót adblocki reklamuj świadomie oglądaj legalne cookies acta stanowiska iab polska interaktywna mapa podmiotów internetowych 2016/2017 już dostępna ! pobierz> wygraj studia podyplomowe z marketingu internetowego w sgh! weź udział w konkursie na najlepszą pracę dyplomową. weź udział > zdobądź certyfikat> newsletter zapisz się do naszego newslettera. aktualności akredytacja dimaq: aula polska aula polska to społeczność skupiona wokół regularnych spotkań poświęconych promocji kultury przedsiębiorczości technologicznej. iab polska przyznał inicjatywie akredytację dimaq. weź udział w interact amsterdam 2017 w imieniu iab europe serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w interact amsterdam 2017, który odbędzie się 23-24 maja w... akredytacja dimaq: mobile trends conference & awards bądź w krakowie 8-10 marca 2017! wydarzenie objęliśmy akredytacją dimaq oraz patronatem iab polska. zmiana w radzie nadzorczej iab polska wojciech kowalczyk, zastępca dyrektora ds. produktu i internetu w tvp, został nowym członkiem rady nadzorczej iab polska. zastąpił... raport: wkład reklamy w europejską gospodarkę opracowanie wskazuje, że reklama znacząco napędza pkb w całej europie, rozwija innowacje oraz wspiera jakość zatrudnienia. the digitals dołącza do iab polska do grona członków iab polska dołącza agencja komunikacji online the digitals. nowy projekt rozporządzenia eprivacy z bezwzględną polityką ochrony danych użytkowników komisja europejska w nowym projekcie proponuje zaostrzenie polityki prywatności w sieci. #1 iab futulab: virtual reality – zapraszamy na spotkanie zapraszamy 26 stycznia na pierwsze z cyklu spotkanie pod hasłem, które upłynie pod hasłem virtual reality. wydarzenia konkurs na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego zapraszamy do udziału w piątej edycji konkursu! zgłoszenia przyjmujemy do 23 stycznia 2017. #1 iab futulab: virtual reality [rejestarcja zakończona – limit miejsc wyczerpany] iab futulab to nowy cykl nieformalnych spotkań skupionych wokół najnowszych technologii wykorzystywanych w... vi edycja internet week zobacz kalendarz sprawdź kalendarz wydarzeń iab polska przeprowadzone przez iab polska badanie „prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne. - dr wojciech r. wiewiórowski publikacje iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 przewodnik po reklamie natywnej iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie... raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego... raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku... iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej... biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz... raport iab: zjawisko blokowania reklam badanie iab polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu... iab/pwc adex 2016’q1: reklama online wciąż na fali wznoszącej w pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej... badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe. badania i publikacje edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej. edukacja i szkolnictwo legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży. legislacja członkowie dołącz wszystkie czołowe digitalowe firmy są już w iab polska. a ty? o iab kontakt o nas zespół rada nadzorcza komunikaty prasowe patronat iab --> statut przystąp do iab praca i praktyki --> blog --> polityka prywatności linki wiki forum dyskusyjne konferencja forum iab mixx awards & conference oglądaj legalne komentuj. nie obrazaj wszystko o ciasteczkach standardy i dobre praktyki standardy reklamy display kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne dołącz do nas w społecznościach obserwuj @iabpolska partnerzy iab.org.pl: wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 iab polska projekt i realizacja:


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 899

One word

Two words phrases

Three words phrases

iab - 4% (36)
polska - 2.56% (23)
reklam - 2.22% (20)
nie - 2% (18)
reklamy - 1.11% (10)
2016 - 1% (9)
- 1% (9)
- 1% (9)
online - 1% (9)
oraz - 1% (9)
pod - 0.89% (8)
internet - 0.89% (8)
przy - 0.78% (7)
się - 0.78% (7)
nas - 0.78% (7)
raport - 0.78% (7)
polsce - 0.67% (6)
praktyk - 0.67% (6)
powrót - 0.67% (6)
cookies - 0.56% (5)
publikacje - 0.56% (5)
nowy - 0.56% (5)
2017 - 0.56% (5)
przez - 0.56% (5)
dimaq - 0.56% (5)
dołącz - 0.44% (4)
sieci - 0.44% (4)
polska. - 0.44% (4)
zmiany - 0.44% (4)
marketingu - 0.44% (4)
już - 0.44% (4)
zapraszamy - 0.44% (4)
udział - 0.44% (4)
europe - 0.44% (4)
branży - 0.44% (4)
legislacja - 0.44% (4)
że - 0.44% (4)
edukacja - 0.44% (4)
prezentuje - 0.44% (4)
badania - 0.44% (4)
pwc - 0.44% (4)
aktywne - 0.44% (4)
roku - 0.44% (4)
iab/pwc - 0.33% (3)
przedsiębiorczości - 0.33% (3)
projekt - 0.33% (3)
tak - 0.33% (3)
konkurs - 0.33% (3)
adex - 0.33% (3)
nich - 0.33% (3)
jak - 0.33% (3)
virtual - 0.33% (3)
reklama - 0.33% (3)
reality - 0.33% (3)
spotkań - 0.33% (3)
mln - 0.33% (3)
wartość - 0.33% (3)
kalendarz - 0.33% (3)
dotyczących - 0.33% (3)
one - 0.33% (3)
więcej - 0.33% (3)
--> - 0.33% (3)
zespół - 0.33% (3)
patronat - 0.33% (3)
interaktywnej - 0.33% (3)
szkolnictwo - 0.33% (3)
sekcji - 0.33% (3)
standardy - 0.33% (3)
praktyki - 0.33% (3)
wydarzenia - 0.33% (3)
futulab - 0.33% (3)
weź - 0.33% (3)
biznes - 0.33% (3)
współpracy - 0.22% (2)
instytucje - 0.22% (2)
edycja - 0.22% (2)
dobrych - 0.22% (2)
kodeks - 0.22% (2)
forum - 0.22% (2)
wzrostu, - 0.22% (2)
badanie - 0.22% (2)
wskazuje - 0.22% (2)
ten - 0.22% (2)
pozyskując - 0.22% (2)
skupionych - 0.22% (2)
więcej... - 0.22% (2)
polsce. - 0.22% (2)
narzędzia - 0.22% (2)
ponad - 0.22% (2)
jest - 0.22% (2)
działu - 0.22% (2)
rynku - 0.22% (2)
prezentujemy - 0.22% (2)
prawie - 0.22% (2)
zanotowała - 0.22% (2)
rozwojowe - 0.22% (2)
perspektywy - 0.22% (2)
reklamie - 0.22% (2)
natywnej - 0.22% (2)
cyfrowe - 0.22% (2)
przewodnik - 0.22% (2)
naszej - 0.22% (2)
cykl - 0.22% (2)
mapa - 0.22% (2)
pracę - 0.22% (2)
najlepszą - 0.22% (2)
internetowego - 0.22% (2)
legalne - 0.22% (2)
oglądaj - 0.22% (2)
świadomie - 0.22% (2)
reklamuj - 0.22% (2)
dobre - 0.22% (2)
przystąp - 0.22% (2)
internetowych - 0.22% (2)
podmiotów - 0.22% (2)
członkowie - 0.22% (2)
akredytacja - 0.22% (2)
firmy - 0.22% (2)
kontakt - 0.22% (2)
prasowe - 0.22% (2)
komunikaty - 0.22% (2)
statut - 0.22% (2)
nadzorcza - 0.22% (2)
rada - 0.22% (2)
aktualności - 0.22% (2)
ustawień - 0.22% (2)
bez - 0.22% (2)
tym - 0.22% (2)
usług - 0.22% (2)
newsletter - 0.22% (2)
dimaq: - 0.22% (2)
dyplomową - 0.22% (2)
całej - 0.22% (2)
hasłem - 0.22% (2)
pierwsze - 0.22% (2)
stycznia - 0.22% (2)
spotkanie - 0.22% (2)
futulab: - 0.22% (2)
prywatności - 0.22% (2)
użytkowników - 0.22% (2)
ochrony - 0.22% (2)
agencja - 0.22% (2)
dołącza - 0.22% (2)
witryny - 0.22% (2)
the - 0.22% (2)
nowym - 0.22% (2)
aula - 0.22% (2)
został - 0.22% (2)
internetu - 0.22% (2)
wojciech - 0.22% (2)
nadzorczej - 0.22% (2)
bądź - 0.22% (2)
awards - 0.22% (2)
conference - 0.22% (2)
w... - 0.22% (2)
który - 0.22% (2)
amsterdam - 0.22% (2)
interact - 0.22% (2)
wokół - 0.22% (2)
digitals - 0.22% (2)
iab polska - 2.22% (20)
« powrót - 0.67% (6)
w polsce - 0.67% (6)
reklamy online - 0.56% (5)
online w - 0.56% (5)
i publikacje - 0.56% (5)
w sieci - 0.44% (4)
marketingu i - 0.44% (4)
badania i - 0.44% (4)
iab polska. - 0.44% (4)
weź udział - 0.33% (3)
virtual reality - 0.33% (3)
iab/pwc adex - 0.33% (3)
2016 roku - 0.33% (3)
iab futulab - 0.33% (3)
edukacja i - 0.33% (3)
do iab - 0.33% (3)
w sekcji - 0.33% (3)
– cyfrowe - 0.22% (2)
i dobre - 0.22% (2)
interaktywnej w - 0.22% (2)
rozwojowe reklamy - 0.22% (2)
w polsce. - 0.22% (2)
wartość reklamy - 0.22% (2)
skupionych w - 0.22% (2)
polsce zanotowała - 0.22% (2)
współpracy z - 0.22% (2)
zł więcej... - 0.22% (2)
biznes w - 0.22% (2)
sieci – - 0.22% (2)
cyfrowe narzędzia - 0.22% (2)
polska prezentuje - 0.22% (2)
perspektywy rozwojowe - 0.22% (2)
ustawień dotyczących - 0.22% (2)
po reklamie - 0.22% (2)
akredytacja dimaq: - 0.22% (2)
zespół rada - 0.22% (2)
komunikaty prasowe - 0.22% (2)
podmiotów internetowych - 0.22% (2)
przystąp do - 0.22% (2)
standardy i - 0.22% (2)
dobre praktyki - 0.22% (2)
reklamuj świadomie - 0.22% (2)
oglądaj legalne - 0.22% (2)
mapa podmiotów - 0.22% (2)
marketingu internetowego - 0.22% (2)
na najlepszą - 0.22% (2)
aula polska - 0.22% (2)
reklamie natywnej - 0.22% (2)
udział w - 0.22% (2)
interact amsterdam - 0.22% (2)
zapraszamy do - 0.22% (2)
nadzorczej iab - 0.22% (2)
reklamy w - 0.22% (2)
the digitals - 0.22% (2)
#1 iab - 0.22% (2)
futulab: virtual - 0.22% (2)
najlepszą pracę - 0.22% (2)
iab futulab: - 0.22% (2)
zmiany ustawień - 0.22% (2)
przewodnik po - 0.22% (2)
kodeks dobrych - 0.22% (2)
edukacja i szkolnictwo - 0.33% (3)
zmiany ustawień dotyczących - 0.22% (2)
raport iab polska - 0.22% (2)
zespół rada nadzorcza - 0.22% (2)
interaktywnej w polsce. - 0.22% (2)
sieci – cyfrowe - 0.22% (2)
iab polska prezentuje - 0.22% (2)
cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości - 0.22% (2)
w sieci – - 0.22% (2)
w polsce zanotowała - 0.22% (2)
wartość reklamy online - 0.22% (2)
rozwojowe reklamy online - 0.22% (2)
nas zespół rada - 0.22% (2)
przewodnik po reklamie - 0.22% (2)
iab futulab: virtual - 0.22% (2)
#1 iab futulab: - 0.22% (2)
nadzorczej iab polska - 0.22% (2)
interact amsterdam 2017 - 0.22% (2)
weź udział w - 0.22% (2)
na najlepszą pracę - 0.22% (2)
z marketingu internetowego - 0.22% (2)
przystąp do iab - 0.22% (2)
mapa podmiotów internetowych - 0.22% (2)
standardy i dobre - 0.22% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.