1.69 score from hupso.pl for:
iabpolska.pl



HTML Content


Titleiab polska | związek pracodawców branży internetowej

Length: 52, Words: 9
Description iab polska zrzesza największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Length: 104, Words: 14
Keywords iab, interactive, internet, konferencje, szkolenia, standardy, dobre praktyki, raporty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 960
Text/HTML 16.89 %
Headings H1 1
H2 6
H3 16
H4 9
H5 0
H6 0
H1
H2
newsletter
aktualności
wydarzenia
kalendarz
publikacje
członkowie
H3
konkurs mixx awards 2016 rozstrzygnięty!
patronat iab polska: xiii badanie wykorzystania poczty elektronicznej
iab europe adex benchmark h1 2016. europejski rynek reklamy wzrósł o 13,4% i osiągnął wartość 18,6 mld euro
list otwarty wydawców do komisji europejskiej
white paper iab europe: efektywne wykorzystanie danych w programmatic
przedstawiamy aplikację mobilną iab polska
kapituła konkursu mixx awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonania
patronat iab polska: szkolenia online redlink
raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce
raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel
iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem
biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
raport iab: zjawisko blokowania reklam
iab/pwc adex 2016’q1: reklama online wciąż na fali wznoszącej
raport iab polska: marketing w wyszukiwarkach
raport strategiczny internet 2015-2016
H4 o iab
linki
standardy i dobre praktyki
standardy reklamy display
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne
dołącz do nas w społecznościach
H5
H6
strong
badania i publikacje
edukacja i szkolnictwo
legislacja
b
i
em
Bolds strong 3
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 48
Pliki CSS 21
Pliki javascript 27
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 126
Linki wewnętrzne 11
Linki zewnętrzne 115
Linki bez atrybutu Title 111
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne

"polityce cookies" http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-cookies/

-

http://iab.org.pl
http://www.twitter.com/iabpolska
https://www.facebook.com/iabpolska
http://plus.google.com/+iabpolska/
http://www.linkedin.com/company/iab-poland
http://www.youtube.com/user/iabpolska
http://iab.org.pl/feed
aktualności http://iab.org.pl/aktualnosci/
o iab http://iab.org.pl/o-iab/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/o-iab/komunikaty-prasowe/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
przystąp do iab polska http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab-polska/
partnerzy http://iab.org.pl/o-iab/partnerzy/
regulaminy serwisu http://iab.org.pl/o-iab/regulaminy-serwisu/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
firmy
 członkowskie
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/
członkowie http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/
korzyści z członkostwa http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/korzysci-z-czlonkostwa/
grupy robocze http://iab.org.pl/grupy-robocze/
przystąp do iab polska http://iab.org.pl/przystap-do-iab-polska/
standardy
 i dobre praktyki
http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/
badania
 i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/
wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/
kluczowe wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/kluczowe-wydarzenia/
kalendarz http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/
patronaty i akredytacje http://iab.org.pl/patronaty-i-akredytacje/
edukacja http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/
dimaq http://iab.org.pl/dimaq/
szkolenia http://iab.org.pl/szkolenia/
projekty z uczelniami http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/kierunki-studiow/
inicjatywy i legislacja http://iab.org.pl/legislacja/
adblocki http://iab.org.pl/adblocki/
reklamuj świadomie http://iab.org.pl/reklamuj-swiadomie/
oglądaj legalne http://iab.org.pl/ogladaj-legalne/
cookies http://iab.org.pl/legislacja/cookies/
acta http://iab.org.pl/legislacja/acta/
stanowiska iab polska http://iab.org.pl/legislacja/stanowiska/
zdobądź certyfikat> https://www.dimaq.pl/

aktualności

http://iab.org.pl/aktualnosci/

konkurs mixx awards 2016 rozstrzygnięty!

podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim multikino złote tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez iab polska konkursie mixx...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/konkurs-mixx-awards-2016-rozstrzygniety/

patronat iab polska: xiii badanie wykorzystania poczty elektronicznej

newslettery wracają do łask. subskrybuje je aż 88% uczestników ankiety sare, z której raport został dzisiaj opublikowany.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/patronat-iab-polska-xiii-badanie-wykorzystania-poczty-elektronicznej/

iab europe adex benchmark h1 2016. europejski rynek reklamy wzrósł o 13,4% i osiągnął wartość 18,6 mld euro

najnowszy raport adex 2016 za pierwsze półrocze wskazuje, że kanał mobilny przyczynił się do wzrostów we wszystkich formatach reklamy...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/iab-europe-adex-h1-2016-europejski-rynek-reklamy-wzrosl-o-134/

list otwarty wydawców do komisji europejskiej

europejscy wydawcy zwracają uwagę komisji europejskiej na kwestię reklamy internetowej w kontekście dyrektywy o eprywatności.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/list-otwarty-wydawcow-do-komisji-europejskiej/

white paper iab europe: efektywne wykorzystanie danych w programmatic

lista kanałów, narzędzi i platform, za pomocą których konsumenci korzystają z treści i dokonują zakupów stale się wydłuża, tworząc...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/white-paper-iab-europe-efektywne-wykorzystanie-danych-w-programmatic/

przedstawiamy aplikację mobilną iab polska

wielkoformatowe wydarzenia na małym ekranie.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/przedstawiamy-aplikacje-mobilna-iab-polska/

kapituła konkursu mixx awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonania

regulamin konkursu mixx awards przewiduje pięć kategorii specjalnych, w których przyznawane są wyróżnienia za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/mixx-awards-2016-nominacje-nagrody-specjalne/

patronat iab polska: szkolenia online redlink

iab polska obejmuje swoim patronatem cykl 4 bezpłatnych webinarów – organizowanych przez firmę redlink – poświęconych skutecznej komunikacji świątecznej...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/patronat-iab-polska-szkolenia-online-redlink/

wydarzenia

http://iab.org.pl/wydarzenia/
zobacz
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/

publikacje

http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce

trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-perspektywy-rozwojowe-reklamy-online-w-polsce/

raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel

już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/mobilny_audyt_reklamodawcow_finanse_handel/

iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iab-pwc-adex-2016h1-reklama-online-nadal-z-dwucyfrowym-wzrostem/

biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/biznes-w-sieci-cyfrowe-narzedzia-przedsiebiorczosci/

raport iab: zjawisko blokowania reklam

badanie iab polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-zjawisko-blokowania-reklam/

iab/pwc adex 2016’q1: reklama online wciąż na fali wznoszącej

w pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q1-reklama-online-wciaz-na-fali-wznoszacej/

raport iab polska: marketing w wyszukiwarkach

zapraszamy do pobrania najnowszego raportu iab polska dotyczącego działań sem.
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-marketing-w-wyszukiwarkach/

raport strategiczny internet 2015-2016

związek pracodawców branży internetowej iab polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-strategiczny-internet-2015-2016/

badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

badania i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

edukacja i szkolnictwo
http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/

legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

legislacja
http://iab.org.pl/legislacja/

członkowie

http://iab.org.pl/czlonkowie/czlonkowie
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/get-response-2/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/marketing-online-centrum-promocji-intrenetowej-piotr-guziur/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/supersam/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/future-mind-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/netsprint-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/allegro/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/sales-more-sa%e2%80%a8/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/bonnier-business-polska-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/edytor-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/makolab-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/novem-pl/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/12464-2/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/polska-agencja-prasowa/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/cube-group-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/brand-24-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/ffw-communication/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/internetowy-dom-mediowy-net-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/isobar-poland/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/havas_media/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/e-commerce-services-sp-z-o-o/
dołącz
http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab-polska/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/o-iab/komunikaty-prasowe/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
przystąp do iab http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab/
polityka prywatności http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-prywatnosci/
wiki http://iab.org.pl/wiki/
forum dyskusyjne http://forum.iabpolska.pl/
konferencja forum iab http://www.forumiab.pl/
mixx awards & conference http://www.mixx-awards.pl/
oglądaj legalne http://ogladaj-legalne.pl/
komentuj. nie obrazaj http://www.komentujnieobrazaj.pl/
wszystko o ciasteczkach http://wszystkoociasteczkach.pl/
standardy reklamy display http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/standardy-reklamy-display/
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/kdp-vod-nieletni/
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/reklamuj-swiadomie/
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/nowy-kodeks-dobrych-praktyk-seo-od-iab-polska-2/
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/wzor-briefu-kreatywnego-aplikacje-mobilne/
obserwuj @iabpolska https://twitter.com/iabpolska
http://www.brand24.pl/
http://www.freshmail.pl/
http://www.newspoint.pl/
http://www.o-m.pl/
http://www.pwc.pl/
http://www.sotrender.pl/
- http://biuropodrozyreklamy.eu

Zdjęcia

Zdjęcia 61
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 61
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/iab_logo_142x146.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/07/1212x449.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/dimaq-1212x449-slider-czer-2016-e1469450502941.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/mixx_awards_2016_logo-zajawka-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/raport_sare-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/adex_2016_h1-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/naglowek-listu-eu-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/iab-europe-using-data-effectively-in-programmatic-white-paper-november-2016-mini-470x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/app_mockup_mini-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/mixx_awards_2016_logo-zajawka-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/redlink_mini-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/raport_perspektywy-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/audyt_mini-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/iab_pwc_adex_2016h1_infografika_ini-420x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/raport-iab_biznes-w-sieci-www-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/08/adb1-512x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/08/adex2016q1.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/raport-sem-471x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/raport-strategiczny-470x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/getresponse2-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/getresponse2.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/marketing-online_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/marketing-online_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/11/supersam_logo_310x124-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/11/supersam_logo_310x124.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/future_mind_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/future_mind_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/07/netsprint-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/07/netsprint.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/allegro_group_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/allegro_group_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/sales_and_more_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/sales_and_more_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/bonnier_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/bonnier_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/gazeta_olsztynska_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/gazeta_olsztynska_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/10/makolab-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/10/makolab.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/novem_logo_310x124-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/novem_logo_310x124.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/nuntius-logo-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/nuntius-logo.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/polska-agencja-prasowa-sa-pap-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/polska-agencja-prasowa-sa-pap.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/cube_group_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/cube_group_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/brand_24_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/brand_24_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/02/ffw_logo_310x124px-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/02/ffw_logo_310x124px.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/idm_net_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/idm_net_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/05/le1_isobar-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/05/le1_isobar.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo_havas_media_group_310x124px-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo_havas_media_group_310x124px.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/e-commerce_services_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/e-commerce_services_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/bpr_logo.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w państwa urządzeniu końcowym. możecie państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. więcej szczegółów w naszej "polityce cookies". menu aktualności o iab « powrót o nas zespół rada nadzorcza komunikaty prasowe statut przystąp do iab polska partnerzy regulaminy serwisu kontakt firmy członkowskie « powrót członkowie korzyści z członkostwa grupy robocze przystąp do iab polska standardy i dobre praktyki badania i publikacje « powrót wydarzenia « powrót kluczowe wydarzenia kalendarz patronaty i akredytacje edukacja « powrót dimaq szkolenia projekty z uczelniami inicjatywy i legislacja « powrót adblocki reklamuj świadomie oglądaj legalne cookies acta stanowiska iab polska kup bilet > zdobądź certyfikat> newsletter zapisz się do naszego newslettera. aktualności konkurs mixx awards 2016 rozstrzygnięty! podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim multikino złote tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez iab polska konkursie mixx... patronat iab polska: xiii badanie wykorzystania poczty elektronicznej newslettery wracają do łask. subskrybuje je aż 88% uczestników ankiety sare, z której raport został dzisiaj opublikowany. iab europe adex benchmark h1 2016. europejski rynek reklamy wzrósł o 13,4% i osiągnął wartość 18,6 mld euro najnowszy raport adex 2016 za pierwsze półrocze wskazuje, że kanał mobilny przyczynił się do wzrostów we wszystkich formatach reklamy... list otwarty wydawców do komisji europejskiej europejscy wydawcy zwracają uwagę komisji europejskiej na kwestię reklamy internetowej w kontekście dyrektywy o eprywatności. white paper iab europe: efektywne wykorzystanie danych w programmatic lista kanałów, narzędzi i platform, za pomocą których konsumenci korzystają z treści i dokonują zakupów stale się wydłuża, tworząc... przedstawiamy aplikację mobilną iab polska wielkoformatowe wydarzenia na małym ekranie. kapituła konkursu mixx awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonania regulamin konkursu mixx awards przewiduje pięć kategorii specjalnych, w których przyznawane są wyróżnienia za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich... patronat iab polska: szkolenia online redlink iab polska obejmuje swoim patronatem cykl 4 bezpłatnych webinarów – organizowanych przez firmę redlink – poświęconych skutecznej komunikacji świątecznej... wydarzenia zobacz kalendarz sprawdź kalendarz wydarzeń iab polska przeprowadzone przez iab polska badanie „prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne. - dr wojciech r. wiewiórowski publikacje raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego... raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku... iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej... biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz... raport iab: zjawisko blokowania reklam badanie iab polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu... iab/pwc adex 2016’q1: reklama online wciąż na fali wznoszącej w pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej... raport iab polska: marketing w wyszukiwarkach zapraszamy do pobrania najnowszego raportu iab polska dotyczącego działań sem. raport strategiczny internet 2015-2016 związek pracodawców branży internetowej iab polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online. badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe. badania i publikacje edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej. edukacja i szkolnictwo legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży. legislacja członkowie dołącz wszystkie czołowe digitalowe firmy są już w iab polska. a ty? o iab kontakt o nas zespół rada nadzorcza komunikaty prasowe patronat iab --> statut przystąp do iab praca i praktyki --> blog --> polityka prywatności linki wiki forum dyskusyjne konferencja forum iab mixx awards & conference oglądaj legalne komentuj. nie obrazaj wszystko o ciasteczkach standardy i dobre praktyki standardy reklamy display kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne dołącz do nas w społecznościach obserwuj @iabpolska partnerzy iab.org.pl: wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 iab polska projekt i realizacja:


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 851

One word

Two words phrases

Three words phrases

iab - 4% (34)
polska - 2.59% (22)
reklam - 2.23% (19)
reklamy - 1.53% (13)
nie - 1.53% (13)
raport - 1.41% (12)
2016 - 1.29% (11)
– - 1.06% (9)
online - 1.06% (9)
raz - 1.06% (9)
euro - 0.94% (8)
europe - 0.82% (7)
przy - 0.82% (7)
nas - 0.82% (7)
się - 0.82% (7)
zł - 0.82% (7)
oraz - 0.82% (7)
polsce - 0.71% (6)
przez - 0.71% (6)
powrót - 0.71% (6)
praktyk - 0.71% (6)
mixx - 0.59% (5)
branży - 0.59% (5)
internet - 0.59% (5)
patronat - 0.59% (5)
cookies - 0.59% (5)
publikacje - 0.59% (5)
marketing - 0.47% (4)
europejski - 0.47% (4)
adex - 0.47% (4)
konkurs - 0.47% (4)
legislacja - 0.47% (4)
awards - 0.47% (4)
edukacja - 0.47% (4)
polska: - 0.47% (4)
wydarzenia - 0.47% (4)
że - 0.47% (4)
wartość - 0.47% (4)
aż - 0.47% (4)
prezentuje - 0.47% (4)
aktywne - 0.47% (4)
zmiany - 0.47% (4)
badania - 0.47% (4)
roku - 0.47% (4)
nich - 0.47% (4)
pod - 0.35% (3)
raportu - 0.35% (3)
tak - 0.35% (3)
biznes - 0.35% (3)
mln - 0.35% (3)
narzędzi - 0.35% (3)
sieci - 0.35% (3)
list - 0.35% (3)
pwc - 0.35% (3)
już - 0.35% (3)
one - 0.35% (3)
newsletter - 0.35% (3)
sekcji - 0.35% (3)
--> - 0.35% (3)
kalendarz - 0.35% (3)
praktyki - 0.35% (3)
standardy - 0.35% (3)
więcej - 0.35% (3)
badanie - 0.35% (3)
interaktywnej - 0.35% (3)
zespół - 0.35% (3)
szkolnictwo - 0.35% (3)
przystąp - 0.35% (3)
dotyczących - 0.35% (3)
prawie - 0.24% (2)
zanotowała - 0.24% (2)
iab/pwc - 0.24% (2)
reklama - 0.24% (2)
2015 - 0.24% (2)
ten - 0.24% (2)
forum - 0.24% (2)
kodeks - 0.24% (2)
dobrych - 0.24% (2)
prywatności - 0.24% (2)
polsce. - 0.24% (2)
wzrostu, - 0.24% (2)
pozyskując - 0.24% (2)
dołącz - 0.24% (2)
więcej... - 0.24% (2)
cyfrowe - 0.24% (2)
narzędzia - 0.24% (2)
przedsiębiorczości - 0.24% (2)
marketingu - 0.24% (2)
współpracy - 0.24% (2)
rynku - 0.24% (2)
polska. - 0.24% (2)
strategiczne - 0.24% (2)
prezentujemy - 0.24% (2)
naszej - 0.24% (2)
europejskiej - 0.24% (2)
ponad - 0.24% (2)
statut - 0.24% (2)
świadomie - 0.24% (2)
reklamuj - 0.24% (2)
szkolenia - 0.24% (2)
dobre - 0.24% (2)
członkowie - 0.24% (2)
firmy - 0.24% (2)
kontakt - 0.24% (2)
partnerzy - 0.24% (2)
prasowe - 0.24% (2)
legalne - 0.24% (2)
komunikaty - 0.24% (2)
nadzorcza - 0.24% (2)
rada - 0.24% (2)
aktualności - 0.24% (2)
ustawień - 0.24% (2)
bez - 0.24% (2)
korzystanie - 0.24% (2)
tym - 0.24% (2)
usług - 0.24% (2)
oglądaj - 0.24% (2)
kup - 0.24% (2)
rozwojowe - 0.24% (2)
konkursu - 0.24% (2)
perspektywy - 0.24% (2)
jak - 0.24% (2)
instytucje - 0.24% (2)
działań - 0.24% (2)
wskazuje - 0.24% (2)
redlink - 0.24% (2)
są - 0.24% (2)
regulamin - 0.24% (2)
mobilną - 0.24% (2)
wracają - 0.24% (2)
których - 0.24% (2)
efektywne - 0.24% (2)
internetowej - 0.24% (2)
witryny - 0.24% (2)
komisji - 0.24% (2)
mobilny - 0.24% (2)
kanał - 0.24% (2)
pierwsze - 0.24% (2)
rynek - 0.24% (2)
projekt - 0.24% (2)
iab polska - 2.47% (21)
reklamy online - 0.71% (6)
« powrót - 0.71% (6)
w polsce - 0.71% (6)
i publikacje - 0.59% (5)
online w - 0.59% (5)
mixx awards - 0.47% (4)
iab polska: - 0.47% (4)
badania i - 0.47% (4)
raport iab - 0.47% (4)
adex 2016 - 0.35% (3)
edukacja i - 0.35% (3)
w sieci - 0.35% (3)
patronat iab - 0.35% (3)
w sekcji - 0.35% (3)
przystąp do - 0.35% (3)
do iab - 0.35% (3)
sieci – - 0.24% (2)
narzędzia przedsiębiorczości - 0.24% (2)
cyfrowe narzędzia - 0.24% (2)
w polsce. - 0.24% (2)
polska prezentuje - 0.24% (2)
marketingu i - 0.24% (2)
reklamy w - 0.24% (2)
interaktywnej w - 0.24% (2)
statut przystąp - 0.24% (2)
i dobre - 0.24% (2)
– cyfrowe - 0.24% (2)
ustawień dotyczących - 0.24% (2)
mln zł - 0.24% (2)
się do - 0.24% (2)
zespół rada - 0.24% (2)
nadzorcza komunikaty - 0.24% (2)
standardy i - 0.24% (2)
dobre praktyki - 0.24% (2)
reklamuj świadomie - 0.24% (2)
oglądaj legalne - 0.24% (2)
przez iab - 0.24% (2)
wzrostu, pozyskując - 0.24% (2)
iab europe - 0.24% (2)
konkursu mixx - 0.24% (2)
rozwojowe reklamy - 0.24% (2)
zmiany ustawień - 0.24% (2)
reklama online - 0.24% (2)
roku wartość - 0.24% (2)
kodeks dobrych - 0.24% (2)
online w polsce - 0.47% (4)
badania i publikacje - 0.47% (4)
przystąp do iab - 0.35% (3)
edukacja i szkolnictwo - 0.35% (3)
zmiany ustawień dotyczących - 0.24% (2)
biznes w sieci - 0.24% (2)
zespół rada nadzorcza - 0.24% (2)
interaktywnej w polsce. - 0.24% (2)
iab polska prezentuje - 0.24% (2)
w sieci – - 0.24% (2)
– cyfrowe narzędzia - 0.24% (2)
roku wartość reklamy - 0.24% (2)
mln zł więcej... - 0.24% (2)
nas zespół rada - 0.24% (2)
perspektywy rozwojowe reklamy - 0.24% (2)
raport iab polska: - 0.24% (2)
przez iab polska - 0.24% (2)
konkursu mixx awards - 0.24% (2)
i dobre praktyki - 0.24% (2)
statut przystąp do - 0.24% (2)
nadzorcza komunikaty prasowe - 0.24% (2)
standardy i dobre - 0.24% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.