1.62 score from hupso.pl for:
iabpolska.pl



HTML Content


Titleiab polska | związek pracodawców branży internetowej

Length: 52, Words: 9
Description iab polska zrzesza największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Length: 104, Words: 14
Keywords iab, interactive, internet, konferencje, szkolenia, standardy, dobre praktyki, raporty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 964
Text/HTML 16.16 %
Headings H1 1
H2 6
H3 17
H4 11
H5 2
H6 0
H1
H2
newsletter
aktualności
wydarzenia
kalendarz
publikacje
członkowie
H3
bluerank i gemius laureatami prestiżowych konkursów iab europe
iab europe adex benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro
akredytacja dimaq: filmteractive 2017
międzynarodowe sukcesy polskiego dimaq
akredytacja dimaq: semkrk #6 big
obrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje. najnowszy raport iab polska.
wsiiz rozpoczyna współpracę z iab polska – partnerstwo i certyfikat dimaq
iab/pwc adex 2016’fy: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016
forum iab 2017: 7-8 czerwca w warszawie
iab europe adex benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro
raport: internetowa kultura obrażania
iab/pwc adex 2016’fy: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016
raport: prywatność w sieci 2016/2017
raport iab polska: content marketing
iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016
przewodnik po reklamie natywnej
raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce
H4 sold out! wszystkie bilety na wydarzenie sprzedane
po co mi certyfikat dimaq?
o iab
linki
standardy i dobre praktyki
standardy reklamy display
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne
dołącz do nas w społecznościach
H5 dziękujemy za tak ogromne zainteresowanie forum iab.
zobacz film
H6
strong
badania i publikacje
edukacja i szkolnictwo
legislacja
b
i
em
Bolds strong 3
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 48
Pliki CSS 21
Pliki javascript 27
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 125
Linki wewnętrzne 10
Linki zewnętrzne 115
Linki bez atrybutu Title 110
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

#
menu
#
#
#
#
#
#
#
#

Linki zewnętrzne

"polityce cookies" https://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-cookies/

-

https://iab.org.pl
http://www.twitter.com/iabpolska
https://www.facebook.com/iabpolska
http://plus.google.com/+iabpolska/
http://www.linkedin.com/company/iab-poland
http://www.youtube.com/user/iabpolska
https://iab.org.pl/feed
aktualności https://iab.org.pl/aktualnosci/
o iab https://iab.org.pl/o-iab/
o nas https://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół https://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza https://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
statut https://iab.org.pl/o-iab/statut/
komunikaty prasowe https://iab.org.pl/komunikaty-prasowe/
kontakt https://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
firmy
 członkowskie
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/
członkowie https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/
korzyści z członkostwa https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/korzysci-z-czlonkostwa/
grupy robocze https://iab.org.pl/grupy-robocze/
mapa podmiotów internetowych https://iab.org.pl/mapa/
przystąp do iab polska https://iab.org.pl/przystap-do-iab-polska/
standardy
 i dobre praktyki
https://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/
badania
 i publikacje
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/
wydarzenia https://iab.org.pl/wydarzenia/
kluczowe wydarzenia https://iab.org.pl/wydarzenia/kluczowe-wydarzenia/
kalendarz https://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/
patronaty i akredytacje https://iab.org.pl/patronaty-i-akredytacje/
edukacja https://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/
dimaq https://iab.org.pl/dimaq/
szkolenia https://iab.org.pl/szkolenia/
projekty z uczelniami https://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/kierunki-studiow/
inicjatywy i legislacja https://iab.org.pl/legislacja/
adblocki https://iab.org.pl/adblocki/
reklamuj świadomie https://iab.org.pl/reklamuj-swiadomie/
oglądaj legalne https://iab.org.pl/ogladaj-legalne/
cookies https://iab.org.pl/legislacja/cookies/
acta https://iab.org.pl/legislacja/acta/
stanowiska iab polska https://iab.org.pl/legislacja/stanowiska/
sprawdż program > https://www.forumiab.pl
zobacz https://www.youtube.com/watch?v=tf2gx-um1xu&index=6&list=plusfkjlyujbaiudfjh5mvip8wi1jm50be&spfreload=5

aktualności

https://iab.org.pl/aktualnosci/

bluerank i gemius laureatami prestiżowych konkursów iab europe

podczas uroczystej gali kongresu interact dwóch członków iab polska: bluerank i gemius otrzymało nagrody w dwóch konkursach iab europe.
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/bluerank-i-gemius-laureatami-prestizowych-konkursow-iab-europe/

iab europe adex benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro

według najnowszego raportu iab europe adex benchmark europejski rynek reklamy online odnotował w 2016 wzrost na poziomie 12.2% względem...
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/%ef%bb%bfiab-europe-adex-benchmark-2016-europejski-rynek-reklamy-online-nadal-z-dwucyfrowym-wzrostem-i-wartoscia-ponad-40-mld-euro-2/

akredytacja dimaq: filmteractive 2017

ruszył nabór projektów do piątej edycji filmteractive market skierowany do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych.
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-filmteractive-2017/

międzynarodowe sukcesy polskiego dimaq

stworzone przez iab polska standardy certyfikacji kompetencji digital marketingu wprowadzane w 10 europejskich krajach certyfikat kompetencji e-marketingowych dimaq (digital...
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/miedzynarodowe-sukcesy-polskiego-dimaq/

akredytacja dimaq: semkrk #6 big

już 14 czerwca w krakowie odbędzie się 6. edycja semkrk – cyklu spotkań dla specjalistów z branży sem i...
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-semkrk-6-big/

obrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje. najnowszy raport iab polska.

wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania iab polska.
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/obrazamy-w-internecie-mniej-niz-nam-sie-wydaje-najnowszy-raport-iab-polska/

wsiiz rozpoczyna współpracę z iab polska – partnerstwo i certyfikat dimaq

27 kwietnia br. w warszawie podpisane zostało porozumienie między wyższą szkołą informatyki i zarządzania a związkiem pracodawców branży internetowej...
-
https://iab.org.pl/aktualnosci/wsiiz-rozpoczyna-wspolprace-z-iab-polska-partnerstwo-i-certyfikat-dimaq/

iab/pwc adex 2016’fy: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

-
https://iab.org.pl/aktualnosci/iabpwc-adex-2016fy-36-mld-zl-na-reklame-online-w-roku-2016-2/

wydarzenia

https://iab.org.pl/wydarzenia/

forum iab 2017: 7-8 czerwca w warszawie

-
https://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/forum-iab-2017/
zobacz
https://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/

publikacje

https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

iab europe adex benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro

według najnowszego raportu iab europe adex benchmark europejski rynek reklamy online odnotował w 2016 wzrost na poziomie 12.2% względem...
-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/%ef%bb%bfiab-europe-adex-benchmark-2016-europejski-rynek-reklamy-online-nadal-z-dwucyfrowym-wzrostem-i-wartoscia-ponad-40-mld-euro/

raport: internetowa kultura obrażania

wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania iab polska.
-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-internetowa-kultura-obrazania/

iab/pwc adex 2016’fy: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016fy-36-mld-zl-na-reklame-online-w-roku-2016/

raport: prywatność w sieci 2016/2017

iab polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ...
-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-prywatnosc-w-sieci-20162017/

raport iab polska: content marketing

z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-content-marketing/

iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q3-25-mld-zl-na-reklame-online-po-trzech-kwartalach-2016/

przewodnik po reklamie natywnej

iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie...
-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-reklamie-natywnej/

raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce

trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
-
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-perspektywy-rozwojowe-reklamy-online-w-polsce/

badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

badania i publikacje
https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

edukacja i szkolnictwo
https://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/

legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

legislacja
https://iab.org.pl/legislacja/

członkowie

https://iab.org.pl/czlonkowie/czlonkowie
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/carat-polska/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/plasma-media/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/performante-sp-z-o-o/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/ffw-communication/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/upgrade-marketing/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/cloud-technologies-s-a/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/agora-s-a/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/adprime/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/vml-inc/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/vercom-sp-z-o-o-redlink/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/veneo-sp-z-o-o/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/web-search-factory-polska-sp-z-o-o/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/interactions/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/optad360/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/click-ad-s-a/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/revenue-group-sp-z-o-o/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/spicy-mobile/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/adrino-pl/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/onet/
--
https://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/lionbridge-poland/
dołącz
https://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab-polska/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/o-iab/komunikaty-prasowe/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
przystąp do iab http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab/
polityka prywatności http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-prywatnosci/
wiki http://iab.org.pl/wiki/
forum dyskusyjne http://forum.iabpolska.pl/
konferencja forum iab http://www.forumiab.pl/
mixx awards & conference http://www.mixx-awards.pl/
oglądaj legalne http://ogladaj-legalne.pl/
komentuj. nie obrazaj http://www.komentujnieobrazaj.pl/
wszystko o ciasteczkach http://wszystkoociasteczkach.pl/
standardy reklamy display https://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/standardy-reklamy-display/
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie https://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/kdp-vod-nieletni/
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy https://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/reklamuj-swiadomie/
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska https://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/nowy-kodeks-dobrych-praktyk-seo-od-iab-polska-2/
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne https://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/wzor-briefu-kreatywnego-aplikacje-mobilne/
obserwuj @iabpolska https://twitter.com/iabpolska
http://www.brand24.pl/
http://www.freshmail.pl/
http://www.newspoint.pl/
http://www.o-m.pl/
http://www.pwc.pl/
http://www.sotrender.pl/
- http://biuropodrozyreklamy.eu

Zdjęcia

Zdjęcia 62
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 62
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1
https://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/iab_logo_142x146.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/04/1212x449-www.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/dimaq-film-slider.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/1324-630x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/ad-bench-news-1-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/film2017.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/dimaq-europe-470x305.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/sem-krk-news-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/kultura-obrazania-news-470x305.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/szkola-621x305.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/adex-2016-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/forum-news-1-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/ad-bench-news-1-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/kultura-obrazania-news-470x305.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/05/adex-2016-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/prywatnosc-w-sieci-news-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/raport-cm-news-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/adexq3-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/przewodnik-po-reklamie-natywnej-iab-polska-630x305.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/raport_perspektywy-470x305.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/carat-logo-nowe-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/carat-logo-nowe.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/plasma_media_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/plasma_media_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/11/performante-310x124_bw.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/11/performante.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/02/ffw_logo_310x124px-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/02/ffw_logo_310x124px.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/upgrade_marketing_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/upgrade_marketing_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/10/cloudtechnologies-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/10/cloudtechnologies.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/agora_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/agora_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/02/adprime-310x124_bw.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/02/adprime.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/vml_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/vml_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/redlink_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/redlink_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/veneo_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/veneo_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/wsf_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/wsf_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/05/interactions_310x1241-310x124_bw.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/05/interactions_310x1241.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/optad310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/optad310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/cickad_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/cickad_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/04/revenue_group_horiz_310px-310x124_bw.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/04/revenue_group_horiz_310px.png
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/02/logo_spicymobile_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/02/logo_spicymobile_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/adrino_310x124-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/adrino_310x124.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/onet-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/onet.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/lionbridge-310x124_bw.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/lionbridge.jpg
https://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/bpr_logo.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w państwa urządzeniu końcowym. możecie państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. więcej szczegółów w naszej "polityce cookies". menu aktualności o iab « powrót o nas zespół rada nadzorcza statut komunikaty prasowe kontakt firmy członkowskie « powrót członkowie korzyści z członkostwa grupy robocze mapa podmiotów internetowych przystąp do iab polska standardy i dobre praktyki badania i publikacje « powrót wydarzenia « powrót kluczowe wydarzenia kalendarz patronaty i akredytacje edukacja « powrót dimaq szkolenia projekty z uczelniami inicjatywy i legislacja « powrót adblocki reklamuj świadomie oglądaj legalne cookies acta stanowiska iab polska sold out! wszystkie bilety na wydarzenie sprzedane dziękujemy za tak ogromne zainteresowanie forum iab. sprawdż program > po co mi certyfikat dimaq? zobacz film zobacz newsletter zapisz się do naszego newslettera. aktualności bluerank i gemius laureatami prestiżowych konkursów iab europe podczas uroczystej gali kongresu interact dwóch członków iab polska: bluerank i gemius otrzymało nagrody w dwóch konkursach iab europe. iab europe adex benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro według najnowszego raportu iab europe adex benchmark europejski rynek reklamy online odnotował w 2016 wzrost na poziomie 12.2% względem... akredytacja dimaq: filmteractive 2017 ruszył nabór projektów do piątej edycji filmteractive market skierowany do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych. międzynarodowe sukcesy polskiego dimaq stworzone przez iab polska standardy certyfikacji kompetencji digital marketingu wprowadzane w 10 europejskich krajach certyfikat kompetencji e-marketingowych dimaq (digital... akredytacja dimaq: semkrk #6 big już 14 czerwca w krakowie odbędzie się 6. edycja semkrk – cyklu spotkań dla specjalistów z branży sem i... obrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje. najnowszy raport iab polska. wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania iab polska. wsiiz rozpoczyna współpracę z iab polska – partnerstwo i certyfikat dimaq 27 kwietnia br. w warszawie podpisane zostało porozumienie między wyższą szkołą informatyki i zarządzania a związkiem pracodawców branży internetowej... iab/pwc adex 2016’fy: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016 wydarzenia forum iab 2017: 7-8 czerwca w warszawie zobacz kalendarz sprawdź kalendarz wydarzeń iab polska pierwszy w pełni świadomy kontakt z klientem przekaz reklamowy zdobywa w internecie. to tam jest uwaga klienta (nie widza, a użytkownika). telewizja odgrywa natomiast rolę wzmacniającą zapamiętanie tego przekazu. w ten sposób oba media efektywnie się uzupełniają. - krzysztof beniowski publikacje iab europe adex benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euro według najnowszego raportu iab europe adex benchmark europejski rynek reklamy online odnotował w 2016 wzrost na poziomie 12.2% względem... raport: internetowa kultura obrażania wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania iab polska. iab/pwc adex 2016’fy: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016 raport: prywatność w sieci 2016/2017 iab polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ... raport iab polska: content marketing z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia... iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 przewodnik po reklamie natywnej iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie... raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego... badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe. badania i publikacje edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej. edukacja i szkolnictwo legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży. legislacja członkowie dołącz wszystkie czołowe digitalowe firmy są już w iab polska. a ty? o iab kontakt o nas zespół rada nadzorcza komunikaty prasowe patronat iab --> statut przystąp do iab praca i praktyki --> blog --> polityka prywatności linki wiki forum dyskusyjne konferencja forum iab mixx awards & conference oglądaj legalne komentuj. nie obrazaj wszystko o ciasteczkach standardy i dobre praktyki standardy reklamy display kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne dołącz do nas w społecznościach obserwuj @iabpolska partnerzy iab.org.pl: wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 iab polska projekt i realizacja:


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 867

One word

Two words phrases

Three words phrases

iab - 4.27% (37)
polska - 2.19% (19)
nie - 1.85% (16)
euro - 1.5% (13)
2016 - 1.38% (12)
europe - 1.27% (11)
reklamy - 1.27% (11)
online - 1.15% (10)
raport - 1.04% (9)
raz - 1.04% (9)
- 0.92% (8)
market - 0.92% (8)
marketing - 0.81% (7)
dimaq - 0.81% (7)
oraz - 0.81% (7)
adex - 0.81% (7)
nas - 0.81% (7)
pod - 0.69% (6)
praktyk - 0.69% (6)
powrót - 0.69% (6)
badania - 0.69% (6)
się - 0.69% (6)
publikacje - 0.58% (5)
polska. - 0.58% (5)
branży - 0.58% (5)
internecie - 0.58% (5)
ten - 0.58% (5)
cookies - 0.58% (5)
mld - 0.58% (5)
europejski - 0.58% (5)
forum - 0.46% (4)
tak - 0.46% (4)
wzrost - 0.46% (4)
tym - 0.46% (4)
zmiany - 0.46% (4)
marketingu - 0.46% (4)
projekt - 0.46% (4)
aktywne - 0.46% (4)
jest - 0.46% (4)
edukacja - 0.46% (4)
oba - 0.46% (4)
rynek - 0.46% (4)
benchmark - 0.46% (4)
przy - 0.46% (4)
standardy - 0.46% (4)
polsce - 0.46% (4)
legislacja - 0.46% (4)
przez - 0.35% (3)
raportu - 0.35% (3)
poziomie - 0.35% (3)
2017 - 0.35% (3)
reklamę - 0.35% (3)
sekcji - 0.35% (3)
szkolnictwo - 0.35% (3)
interaktywnej - 0.35% (3)
--> - 0.35% (3)
prezentuje - 0.35% (3)
nich - 0.35% (3)
- 0.35% (3)
sem - 0.35% (3)
iab/pwc - 0.35% (3)
ponad - 0.35% (3)
już - 0.35% (3)
digital - 0.35% (3)
praktyki - 0.35% (3)
że - 0.35% (3)
kontakt - 0.35% (3)
film - 0.35% (3)
zobacz - 0.35% (3)
kalendarz - 0.35% (3)
wydarzenia - 0.35% (3)
certyfikat - 0.35% (3)
polska: - 0.35% (3)
one - 0.35% (3)
dotyczących - 0.35% (3)
zespół - 0.35% (3)
istotny - 0.23% (2)
mają - 0.23% (2)
współpracy - 0.23% (2)
rada - 0.23% (2)
content - 0.23% (2)
dobrych - 0.23% (2)
nadzorcza - 0.23% (2)
prywatności - 0.23% (2)
kodeks - 0.23% (2)
raport: - 0.23% (2)
media - 0.23% (2)
pełni - 0.23% (2)
roku - 0.23% (2)
świadomie - 0.23% (2)
3,6 - 0.23% (2)
przekaz - 0.23% (2)
korzysta - 0.23% (2)
reklamuj - 0.23% (2)
tam - 0.23% (2)
usług - 0.23% (2)
dobre - 0.23% (2)
prezentujemy - 0.23% (2)
dołącz - 0.23% (2)
firmy - 0.23% (2)
członkowie - 0.23% (2)
rynku - 0.23% (2)
prasowe - 0.23% (2)
polsce. - 0.23% (2)
statut - 0.23% (2)
komunikaty - 0.23% (2)
rozwojowe - 0.23% (2)
patronat - 0.23% (2)
reklamie - 0.23% (2)
przewodnik - 0.23% (2)
witryny - 0.23% (2)
natywnej - 0.23% (2)
2016’fy: - 0.23% (2)
perspektywy - 0.23% (2)
przystąp - 0.23% (2)
został - 0.23% (2)
wpływ - 0.23% (2)
wskazują - 0.23% (2)
naszej - 0.23% (2)
projektów - 0.23% (2)
filmteractive - 0.23% (2)
dimaq: - 0.23% (2)
zakresu - 0.23% (2)
dwóch - 0.23% (2)
gemius - 0.23% (2)
aktualności - 0.23% (2)
kompetencji - 0.23% (2)
rozwiązań - 0.23% (2)
akredytacja - 0.23% (2)
względem... - 0.23% (2)
według - 0.23% (2)
nadal - 0.23% (2)
dwucyfrowym - 0.23% (2)
wzrostem - 0.23% (2)
najnowszego - 0.23% (2)
ustawień - 0.23% (2)
12.2% - 0.23% (2)
2016: - 0.23% (2)
sposób - 0.23% (2)
odnotował - 0.23% (2)
semkrk - 0.23% (2)
bluerank - 0.23% (2)
kultury - 0.23% (2)
granice - 0.23% (2)
przekraczających - 0.23% (2)
wypowiedzi - 0.23% (2)
wciąż - 0.23% (2)
legalne - 0.23% (2)
między - 0.23% (2)
warszawie - 0.23% (2)
wartością - 0.23% (2)
marginalny, - 0.23% (2)
odsetek - 0.23% (2)
przekonaniom - 0.23% (2)
spotkań - 0.23% (2)
newsletter - 0.23% (2)
edycja - 0.23% (2)
czerwca - 0.23% (2)
dla - 0.23% (2)
specjalistów - 0.23% (2)
utartym - 0.23% (2)
wbrew - 0.23% (2)
wszystkie - 0.23% (2)
iab. - 0.23% (2)
oglądaj - 0.23% (2)
iab polska - 2.08% (18)
reklamy online - 0.81% (7)
« powrót - 0.69% (6)
iab europe - 0.69% (6)
badania i - 0.69% (6)
i publikacje - 0.58% (5)
iab polska. - 0.58% (5)
w internecie - 0.58% (5)
adex benchmark - 0.46% (4)
europe adex - 0.46% (4)
online w - 0.46% (4)
rynek reklamy - 0.46% (4)
europejski rynek - 0.46% (4)
zł na - 0.35% (3)
reklamę online - 0.35% (3)
mld zł - 0.35% (3)
iab/pwc adex - 0.35% (3)
iab polska: - 0.35% (3)
raport iab - 0.35% (3)
na reklamę - 0.35% (3)
edukacja i - 0.35% (3)
w sekcji - 0.35% (3)
forum iab - 0.35% (3)
i dobre - 0.23% (2)
online odnotował - 0.23% (2)
dwucyfrowym wzrostem - 0.23% (2)
wzrost na - 0.23% (2)
poziomie 12.2% - 0.23% (2)
benchmark europejski - 0.23% (2)
w 2016 - 0.23% (2)
raportu iab - 0.23% (2)
utartym przekonaniom - 0.23% (2)
i wartością - 0.23% (2)
kodeks dobrych - 0.23% (2)
mld euro - 0.23% (2)
według najnowszego - 0.23% (2)
ponad 40 - 0.23% (2)
kultury wciąż - 0.23% (2)
z nich - 0.23% (2)
roku 2016 - 0.23% (2)
marketingu i - 0.23% (2)
po reklamie - 0.23% (2)
przewodnik po - 0.23% (2)
rozwojowe reklamy - 0.23% (2)
w polsce. - 0.23% (2)
nadal z - 0.23% (2)
interaktywnej w - 0.23% (2)
przekraczających granice - 0.23% (2)
do iab - 0.23% (2)
jest w - 0.23% (2)
internecie marginalny, - 0.23% (2)
2016’fy: 3,6 - 0.23% (2)
wskazują badania - 0.23% (2)
odsetek wypowiedzi - 0.23% (2)
3,6 mld - 0.23% (2)
z dwucyfrowym - 0.23% (2)
online nadal - 0.23% (2)
2016: europejski - 0.23% (2)
wzrostem i - 0.23% (2)
wartością ponad - 0.23% (2)
najnowszego raportu - 0.23% (2)
euro według - 0.23% (2)
40 mld - 0.23% (2)
bluerank i - 0.23% (2)
i gemius - 0.23% (2)
komunikaty prasowe - 0.23% (2)
zespół rada - 0.23% (2)
zmiany ustawień - 0.23% (2)
przystąp do - 0.23% (2)
standardy i - 0.23% (2)
oglądaj legalne - 0.23% (2)
reklamuj świadomie - 0.23% (2)
dobre praktyki - 0.23% (2)
odnotował w - 0.23% (2)
2016 wzrost - 0.23% (2)
badania iab - 0.23% (2)
marginalny, wskazują - 0.23% (2)
wciąż jest - 0.23% (2)
certyfikat dimaq - 0.23% (2)
adex 2016’fy: - 0.23% (2)
czerwca w - 0.23% (2)
w roku - 0.23% (2)
ustawień dotyczących - 0.23% (2)
granice kultury - 0.23% (2)
wypowiedzi przekraczających - 0.23% (2)
akredytacja dimaq: - 0.23% (2)
12.2% względem... - 0.23% (2)
na poziomie - 0.23% (2)
z zakresu - 0.23% (2)
polska standardy - 0.23% (2)
przekonaniom odsetek - 0.23% (2)
wbrew utartym - 0.23% (2)
benchmark 2016: - 0.23% (2)
rynek reklamy online - 0.46% (4)
europe adex benchmark - 0.46% (4)
badania i publikacje - 0.46% (4)
iab europe adex - 0.46% (4)
edukacja i szkolnictwo - 0.35% (3)
mld zł na - 0.35% (3)
zł na reklamę - 0.35% (3)
odnotował w 2016 - 0.23% (2)
wzrost na poziomie - 0.23% (2)
wbrew utartym przekonaniom - 0.23% (2)
odsetek wypowiedzi przekraczających - 0.23% (2)
adex benchmark europejski - 0.23% (2)
raportu iab europe - 0.23% (2)
wzrostem i wartością - 0.23% (2)
ponad 40 mld - 0.23% (2)
euro według najnowszego - 0.23% (2)
granice kultury wciąż - 0.23% (2)
jest w internecie - 0.23% (2)
rozwojowe reklamy online - 0.23% (2)
przystąp do iab - 0.23% (2)
nas zespół rada - 0.23% (2)
przewodnik po reklamie - 0.23% (2)
reklamę online w - 0.23% (2)
marginalny, wskazują badania - 0.23% (2)
adex 2016’fy: 3,6 - 0.23% (2)
2016: europejski rynek - 0.23% (2)
nadal z dwucyfrowym - 0.23% (2)
reklamy online nadal - 0.23% (2)
w 2016 wzrost - 0.23% (2)
na poziomie 12.2% - 0.23% (2)
iab polska standardy - 0.23% (2)
reklamy online odnotował - 0.23% (2)
benchmark europejski rynek - 0.23% (2)
40 mld euro - 0.23% (2)
według najnowszego raportu - 0.23% (2)
z dwucyfrowym wzrostem - 0.23% (2)
utartym przekonaniom odsetek - 0.23% (2)
wypowiedzi przekraczających granice - 0.23% (2)
zmiany ustawień dotyczących - 0.23% (2)
online w roku - 0.23% (2)
benchmark 2016: europejski - 0.23% (2)
2016’fy: 3,6 mld - 0.23% (2)
i certyfikat dimaq - 0.23% (2)
kultury wciąż jest - 0.23% (2)
w internecie marginalny, - 0.23% (2)
wskazują badania iab - 0.23% (2)
i wartością ponad - 0.23% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.