1.56 score from hupso.pl for:
iabpolska.pl



HTML Content


Titleiab polska | związek pracodawców branży internetowej

Length: 52, Words: 9
Description iab polska zrzesza największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Length: 104, Words: 14
Keywords iab, interactive, internet, konferencje, szkolenia, standardy, dobre praktyki, raporty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1130
Text/HTML 15.56 %
Headings H1 1
H2 6
H3 21
H4 11
H5 2
H6 0
H1
H2
newsletter
aktualności
wydarzenia
kalendarz
publikacje
członkowie
H3
akredytacja dimaq: festiwal seo 2017
apel the coalition fo better ads
patronat iab: sap hybris day
akredytacja dimaq: poznać i zrozumieć mobile
patronat iab: konferencja riba – rodo, innowacje, bezpieczeństwo, audyt
weź udział w badaniu iab europe na temat kpi istotnych w marketingu online
paweł kolenda z iab polska po raz 5. jurorem research awards
akredytacja dimaq: kongres online marketing
vi edycja internet week (dzień 1)
vi edycja internet week (dzień 2)
vi edycja internet week (dzień 3)
vi edycja internet week (dzień 4)
vi edycja internet week (dzień 5)
raport: prywatność w sieci 2016/2017
raport iab polska: content marketing
iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016
przewodnik po reklamie natywnej
raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce
raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel
iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem
biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
H4 vi edycja bezpłatnych warsztatów dla marketerów
po co mi certyfikat dimaq?
o iab
linki
standardy i dobre praktyki
standardy reklamy display
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne
dołącz do nas w społecznościach
H5 3-7 kwietnia 2017
zobacz film
H6
strong
badania i publikacje
edukacja i szkolnictwo
legislacja
b
i
em
Bolds strong 3
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 48
Pliki CSS 21
Pliki javascript 27
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 129
Linki wewnętrzne 10
Linki zewnętrzne 119
Linki bez atrybutu Title 114
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

#
menu
#
#
#
#
#
#
#
#

Linki zewnętrzne

"polityce cookies" http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-cookies/

-

http://iab.org.pl
http://www.twitter.com/iabpolska
https://www.facebook.com/iabpolska
http://plus.google.com/+iabpolska/
http://www.linkedin.com/company/iab-poland
http://www.youtube.com/user/iabpolska
http://iab.org.pl/feed
aktualności http://iab.org.pl/aktualnosci/
o iab http://iab.org.pl/o-iab/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/komunikaty-prasowe/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
firmy
 członkowskie
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/
członkowie http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/
korzyści z członkostwa http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/korzysci-z-czlonkostwa/
grupy robocze http://iab.org.pl/grupy-robocze/
mapa podmiotów internetowych http://iab.org.pl/mapa/
przystąp do iab polska http://iab.org.pl/przystap-do-iab-polska/
standardy
 i dobre praktyki
http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/
badania
 i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/
wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/
kluczowe wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/kluczowe-wydarzenia/
kalendarz http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/
patronaty i akredytacje http://iab.org.pl/patronaty-i-akredytacje/
edukacja http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/
dimaq http://iab.org.pl/dimaq/
szkolenia http://iab.org.pl/szkolenia/
projekty z uczelniami http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/kierunki-studiow/
inicjatywy i legislacja http://iab.org.pl/legislacja/
adblocki http://iab.org.pl/adblocki/
reklamuj świadomie http://iab.org.pl/reklamuj-swiadomie/
oglądaj legalne http://iab.org.pl/ogladaj-legalne/
cookies http://iab.org.pl/legislacja/cookies/
acta http://iab.org.pl/legislacja/acta/
stanowiska iab polska http://iab.org.pl/legislacja/stanowiska/
weź udział! http://internetweek.pl/
zobacz https://www.youtube.com/watch?v=tf2gx-um1xu&index=6&list=plusfkjlyujbaiudfjh5mvip8wi1jm50be&spfreload=5

aktualności

http://iab.org.pl/aktualnosci/

akredytacja dimaq: festiwal seo 2017

19 maja w katowicach po raz piąty odbędzie się festiwal seo – największe tego typu branżowe spotkanie w polsce....
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-festiwal-seo-2017/

apel the coalition fo better ads

the coalition for better ads wzywa branżę reklamową do zaprzestania stosowania intruzywnych formatów reklamowych, które wskazuje w swoim raporcie....
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/apel-the-coalition-fo-better-ads/

patronat iab: sap hybris day

iab polska objął patronatem sap hybris day, który upłynie pod hasłem: era customer experience, czyli jakość doświadczeń klienta ponad...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/patronat-iab-sap-hybris-day/

akredytacja dimaq: poznać i zrozumieć mobile

agencja marketingu mobilnego mobiem opracowała autorski program warsztatów dotyczących mobile marketingu pod tytułem „poznać i zrozumieć mobile”. szkolenie otrzymało...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-poznac-i-zrozumiec-mobile/

patronat iab: konferencja riba – rodo, innowacje, bezpieczeństwo, audyt

iab polska objął patronatem honorowym konferencję riba – rodo, innowacje, bezpieczeństwo, audyt, która odbędzie się 6-7 kwietnia 2017 w...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/patronat-iab-konferencja-riba-rodo-innowacje-bezpieczenstwo-audyt/

weź udział w badaniu iab europe na temat kpi istotnych w marketingu online

w imieniu iab europe zapraszamy do wypełnienia ankiety na temat kpi istotnych z punktu widzenia digital marketingu. celem badania...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/wez-udzial-w-badaniu-iab-europe-na-temat-kpi-istotnych-w-marketingu-online/

paweł kolenda z iab polska po raz 5. jurorem research awards

paweł kolenda, dyrektor ds. badań iab polska, już po raz piąty znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego iab...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/pawel-kolenda-z-iab-polska-po-raz-5-jurorem-research-awards/

akredytacja dimaq: kongres online marketing

po raz kolejny przyznaliśmy patronat honorowy iab polska oraz akredytację dimaq dla kongresu online marketing – już 30 marca...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-kongres-online-marketing/

wydarzenia

http://iab.org.pl/wydarzenia/

vi edycja internet week (dzień 1)

internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/vi-edycja-internet-week-dzien-1/

vi edycja internet week (dzień 2)

internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/13528-2/

vi edycja internet week (dzień 3)

internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/vi-edycja-internet-week-dzien-3/

vi edycja internet week (dzień 4)

internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/vi-edycja-internet-week-dzien-4/

vi edycja internet week (dzień 5)

internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/vi-edycja-internet-week-dzien-5/
zobacz
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/

publikacje

http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

raport: prywatność w sieci 2016/2017

iab polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-prywatnosc-w-sieci-20162017/

raport iab polska: content marketing

z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-content-marketing/

iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q3-25-mld-zl-na-reklame-online-po-trzech-kwartalach-2016/

przewodnik po reklamie natywnej

iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-reklamie-natywnej/

raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce

trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-perspektywy-rozwojowe-reklamy-online-w-polsce/

raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel

już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/mobilny_audyt_reklamodawcow_finanse_handel/

iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iab-pwc-adex-2016h1-reklama-online-nadal-z-dwucyfrowym-wzrostem/

biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/biznes-w-sieci-cyfrowe-narzedzia-przedsiebiorczosci/

badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

badania i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

edukacja i szkolnictwo
http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/

legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

legislacja
http://iab.org.pl/legislacja/

członkowie

http://iab.org.pl/czlonkowie/czlonkowie
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/novem-pl/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/facebook-poland/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/cs-group-polska-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/walk/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/orange-polska/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/dds-poland/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/filmweb/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/edipresse-polska/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/kinguin/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/aude-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/jellinek/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/optimal-it-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/value-media/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/mexad-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/google-polska/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/web-search-factory-polska-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/istv-media-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/7728-2/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/ringier-axel-springer-polska/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/whites/
dołącz
http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab-polska/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/o-iab/komunikaty-prasowe/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
przystąp do iab http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab/
polityka prywatności http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-prywatnosci/
wiki http://iab.org.pl/wiki/
forum dyskusyjne http://forum.iabpolska.pl/
konferencja forum iab http://www.forumiab.pl/
mixx awards & conference http://www.mixx-awards.pl/
oglądaj legalne http://ogladaj-legalne.pl/
komentuj. nie obrazaj http://www.komentujnieobrazaj.pl/
wszystko o ciasteczkach http://wszystkoociasteczkach.pl/
standardy reklamy display http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/standardy-reklamy-display/
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/kdp-vod-nieletni/
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/reklamuj-swiadomie/
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/nowy-kodeks-dobrych-praktyk-seo-od-iab-polska-2/
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/wzor-briefu-kreatywnego-aplikacje-mobilne/
obserwuj @iabpolska https://twitter.com/iabpolska
http://www.brand24.pl/
http://www.freshmail.pl/
http://www.newspoint.pl/
http://www.o-m.pl/
http://www.pwc.pl/
http://www.sotrender.pl/
- http://biuropodrozyreklamy.eu

Zdjęcia

Zdjęcia 66
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 66
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/iab_logo_142x146.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/internet-week-6-1212x449.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/dimaq-film-slider.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/festiwal-seo-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/coalition-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/sap-hybris.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/blog_dzienmobi_dimaq.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/riba_470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/ankieta-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/paweł-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/kom-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/internet-week-6-470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/internet-week-6-470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/internet-week-6-470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/internet-week-6-470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/internet-week-6-470x307-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/03/prywatnosc-w-sieci-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/raport-cm-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/adexq3-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/przewodnik-po-reklamie-natywnej-iab-polska-630x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/raport_perspektywy-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/audyt_mini-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/iab_pwc_adex_2016h1_infografika_ini-420x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/raport-iab_biznes-w-sieci-www-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/novem_logo_310x124-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/novem_logo_310x124.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/facebook-poland-sp.-z-o.o.-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/facebook-poland-sp.-z-o.o..jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/pkt_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/pkt_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/walk_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/walk_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/orange-czlonek-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/orange-czlonek.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/ddspl-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/ddspl.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/08/filmweb_logo_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/08/filmweb_logo_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/07/edipresse1-310x124_bw-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/07/edipresse1-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/kinguin-firma-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/kinguin-firma.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/09/aude-logo-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/09/aude-logo.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/10/jellinek_logo_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/10/jellinek_logo_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/optimal_it_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/optimal_it_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/07/valuemedia-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/07/valuemedia.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mexad_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mexad_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/google_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/google_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/wsf_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/wsf_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/istv_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/istv_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo_tarsago_310x124px_01-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo_tarsago_310x124px_01.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/axel_springer_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/axel_springer_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/whites-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/whites.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/bpr_logo.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w państwa urządzeniu końcowym. możecie państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. więcej szczegółów w naszej "polityce cookies". menu aktualności o iab « powrót o nas zespół rada nadzorcza statut komunikaty prasowe kontakt firmy członkowskie « powrót członkowie korzyści z członkostwa grupy robocze mapa podmiotów internetowych przystąp do iab polska standardy i dobre praktyki badania i publikacje « powrót wydarzenia « powrót kluczowe wydarzenia kalendarz patronaty i akredytacje edukacja « powrót dimaq szkolenia projekty z uczelniami inicjatywy i legislacja « powrót adblocki reklamuj świadomie oglądaj legalne cookies acta stanowiska iab polska vi edycja bezpłatnych warsztatów dla marketerów 3-7 kwietnia 2017 weź udział! po co mi certyfikat dimaq? zobacz film zobacz newsletter zapisz się do naszego newslettera. aktualności akredytacja dimaq: festiwal seo 2017 19 maja w katowicach po raz piąty odbędzie się festiwal seo – największe tego typu branżowe spotkanie w polsce.... apel the coalition fo better ads the coalition for better ads wzywa branżę reklamową do zaprzestania stosowania intruzywnych formatów reklamowych, które wskazuje w swoim raporcie.... patronat iab: sap hybris day iab polska objął patronatem sap hybris day, który upłynie pod hasłem: era customer experience, czyli jakość doświadczeń klienta ponad... akredytacja dimaq: poznać i zrozumieć mobile agencja marketingu mobilnego mobiem opracowała autorski program warsztatów dotyczących mobile marketingu pod tytułem „poznać i zrozumieć mobile”. szkolenie otrzymało... patronat iab: konferencja riba – rodo, innowacje, bezpieczeństwo, audyt iab polska objął patronatem honorowym konferencję riba – rodo, innowacje, bezpieczeństwo, audyt, która odbędzie się 6-7 kwietnia 2017 w... weź udział w badaniu iab europe na temat kpi istotnych w marketingu online w imieniu iab europe zapraszamy do wypełnienia ankiety na temat kpi istotnych z punktu widzenia digital marketingu. celem badania... paweł kolenda z iab polska po raz 5. jurorem research awards paweł kolenda, dyrektor ds. badań iab polska, już po raz piąty znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego iab... akredytacja dimaq: kongres online marketing po raz kolejny przyznaliśmy patronat honorowy iab polska oraz akredytację dimaq dla kongresu online marketing – już 30 marca... wydarzenia vi edycja internet week (dzień 1) internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i... vi edycja internet week (dzień 2) internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i... vi edycja internet week (dzień 3) internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i... vi edycja internet week (dzień 4) internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i... vi edycja internet week (dzień 5) internet week to bezpłatne warsztaty iab polska dla marketerów, które poświęcone są tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i... zobacz kalendarz sprawdź kalendarz wydarzeń iab polska przeprowadzone przez iab polska badanie „prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne. - dr wojciech r. wiewiórowski publikacje raport: prywatność w sieci 2016/2017 iab polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ... raport iab polska: content marketing z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia... iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 przewodnik po reklamie natywnej iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie... raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego... raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku... iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej... biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz... badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe. badania i publikacje edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej. edukacja i szkolnictwo legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży. legislacja członkowie dołącz wszystkie czołowe digitalowe firmy są już w iab polska. a ty? o iab kontakt o nas zespół rada nadzorcza komunikaty prasowe patronat iab --> statut przystąp do iab praca i praktyki --> blog --> polityka prywatności linki wiki forum dyskusyjne konferencja forum iab mixx awards & conference oglądaj legalne komentuj. nie obrazaj wszystko o ciasteczkach standardy i dobre praktyki standardy reklamy display kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne dołącz do nas w społecznościach obserwuj @iabpolska partnerzy iab.org.pl: wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 iab polska projekt i realizacja:


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 995

One word

Two words phrases

Three words phrases

iab - 4.02% (40)
polska - 2.61% (26)
nie - 2.51% (25)
raz - 1.41% (14)
reklamy - 1.31% (13)
internet - 1.21% (12)
marketing - 1.11% (11)
week - 1.01% (10)
- 0.9% (9)
bez - 0.9% (9)
online - 0.9% (9)
dla - 0.8% (8)
temat - 0.8% (8)
one - 0.8% (8)
się - 0.8% (8)
oraz - 0.8% (8)
raport - 0.7% (7)
- 0.7% (7)
nas - 0.7% (7)
marketingu - 0.7% (7)
patronat - 0.7% (7)
które - 0.7% (7)
edycja - 0.7% (7)
pod - 0.6% (6)
dimaq - 0.6% (6)
przy - 0.6% (6)
polsce - 0.6% (6)
2016 - 0.6% (6)
marketerów - 0.6% (6)
- 0.6% (6)
powrót - 0.6% (6)
praktyk - 0.6% (6)
rozwiązań - 0.6% (6)
już - 0.5% (5)
era - 0.5% (5)
i... - 0.5% (5)
(dzień - 0.5% (5)
bezpłatne - 0.5% (5)
warsztaty - 0.5% (5)
marketerów, - 0.5% (5)
for - 0.5% (5)
poświęcone - 0.5% (5)
tematyce - 0.5% (5)
najnowocześniejszych - 0.5% (5)
przez - 0.5% (5)
dziedzinie - 0.5% (5)
badania - 0.5% (5)
cookies - 0.5% (5)
publikacje - 0.5% (5)
aktywne - 0.4% (4)
istotny - 0.4% (4)
edukacja - 0.4% (4)
prezentuje - 0.4% (4)
legislacja - 0.4% (4)
sieci - 0.4% (4)
ponad - 0.4% (4)
nich - 0.4% (4)
2017 - 0.4% (4)
branży - 0.4% (4)
ten - 0.4% (4)
zmiany - 0.4% (4)
dotyczących - 0.4% (4)
mobile - 0.3% (3)
biznes - 0.3% (3)
standardy - 0.3% (3)
audyt - 0.3% (3)
współpracy - 0.3% (3)
europe - 0.3% (3)
że - 0.3% (3)
zespół - 0.3% (3)
--> - 0.3% (3)
polsce. - 0.3% (3)
szkolnictwo - 0.3% (3)
interaktywnej - 0.3% (3)
tak - 0.3% (3)
jak - 0.3% (3)
narzędzi - 0.3% (3)
praktyki - 0.3% (3)
kalendarz - 0.3% (3)
zobacz - 0.3% (3)
akredytacja - 0.3% (3)
dimaq: - 0.3% (3)
seo - 0.3% (3)
sekcji - 0.3% (3)
pwc - 0.3% (3)
wydarzenia - 0.3% (3)
content - 0.2% (2)
korzysta - 0.2% (2)
mobilne - 0.2% (2)
wartość - 0.2% (2)
dobrych - 0.2% (2)
cyfrowe - 0.2% (2)
polska. - 0.2% (2)
kodeks - 0.2% (2)
forum - 0.2% (2)
adex - 0.2% (2)
prywatności - 0.2% (2)
roku - 0.2% (2)
dołącz - 0.2% (2)
wpływ - 0.2% (2)
narzędzia - 0.2% (2)
przewodnik - 0.2% (2)
badanie - 0.2% (2)
przedsiębiorczości - 0.2% (2)
internautów - 0.2% (2)
iab/pwc - 0.2% (2)
rozwojowe - 0.2% (2)
instytucje - 0.2% (2)
perspektywy - 0.2% (2)
polska: - 0.2% (2)
prywatność - 0.2% (2)
prezentujemy - 0.2% (2)
rynku - 0.2% (2)
natywnej - 0.2% (2)
reklamie - 0.2% (2)
mają - 0.2% (2)
naszej - 0.2% (2)
udział - 0.2% (2)
honorowy - 0.2% (2)
przystąp - 0.2% (2)
odbędzie - 0.2% (2)
piąty - 0.2% (2)
festiwal - 0.2% (2)
newsletter - 0.2% (2)
weź - 0.2% (2)
kwietnia - 0.2% (2)
warsztatów - 0.2% (2)
legalne - 0.2% (2)
oglądaj - 0.2% (2)
świadomie - 0.2% (2)
reklamuj - 0.2% (2)
dobre - 0.2% (2)
członkowie - 0.2% (2)
coalition - 0.2% (2)
firmy - 0.2% (2)
kontakt - 0.2% (2)
prasowe - 0.2% (2)
komunikaty - 0.2% (2)
statut - 0.2% (2)
nadzorcza - 0.2% (2)
rada - 0.2% (2)
aktualności - 0.2% (2)
więcej - 0.2% (2)
ustawień - 0.2% (2)
tym - 0.2% (2)
usług - 0.2% (2)
the - 0.2% (2)
better - 0.2% (2)
kongres - 0.2% (2)
rodo, - 0.2% (2)
badawczego - 0.2% (2)
badań - 0.2% (2)
awards - 0.2% (2)
kolenda - 0.2% (2)
paweł - 0.2% (2)
digital - 0.2% (2)
istotnych - 0.2% (2)
kpi - 0.2% (2)
witryny - 0.2% (2)
w... - 0.2% (2)
bezpieczeństwo, - 0.2% (2)
innowacje, - 0.2% (2)
riba - 0.2% (2)
ads - 0.2% (2)
konferencja - 0.2% (2)
agencja - 0.2% (2)
zrozumieć - 0.2% (2)
poznać - 0.2% (2)
który - 0.2% (2)
patronatem - 0.2% (2)
objął - 0.2% (2)
day - 0.2% (2)
hybris - 0.2% (2)
sap - 0.2% (2)
iab: - 0.2% (2)
wskazuje - 0.2% (2)
projekt - 0.2% (2)
iab polska - 2.51% (25)
internet week - 1.01% (10)
vi edycja - 0.6% (6)
« powrót - 0.6% (6)
w polsce - 0.6% (6)
dziedzinie reklamy - 0.5% (5)
to bezpłatne - 0.5% (5)
warsztaty iab - 0.5% (5)
polska dla - 0.5% (5)
marketerów, które - 0.5% (5)
poświęcone są - 0.5% (5)
tematyce najnowocześniejszych - 0.5% (5)
rozwiązań w - 0.5% (5)
edycja internet - 0.5% (5)
week to - 0.5% (5)
bezpłatne warsztaty - 0.5% (5)
dla marketerów, - 0.5% (5)
które poświęcone - 0.5% (5)
są tematyce - 0.5% (5)
najnowocześniejszych rozwiązań - 0.5% (5)
w dziedzinie - 0.5% (5)
week (dzień - 0.5% (5)
reklamy i... - 0.5% (5)
i publikacje - 0.5% (5)
po raz - 0.5% (5)
online w - 0.4% (4)
w sieci - 0.4% (4)
badania i - 0.4% (4)
i... vi - 0.4% (4)
reklamy online - 0.4% (4)
edukacja i - 0.3% (3)
akredytacja dimaq: - 0.3% (3)
na temat - 0.3% (3)
w sekcji - 0.3% (3)
współpracy z - 0.3% (3)
w polsce. - 0.3% (3)
reklamie natywnej - 0.2% (2)
i dobre - 0.2% (2)
do iab - 0.2% (2)
interaktywnej w - 0.2% (2)
marketingu i - 0.2% (2)
iab/pwc adex - 0.2% (2)
po reklamie - 0.2% (2)
iab polska: - 0.2% (2)
perspektywy rozwojowe - 0.2% (2)
przewodnik po - 0.2% (2)
content marketing - 0.2% (2)
rozwojowe reklamy - 0.2% (2)
polska prezentuje - 0.2% (2)
cyfrowe narzędzia - 0.2% (2)
sieci – - 0.2% (2)
biznes w - 0.2% (2)
– cyfrowe - 0.2% (2)
ustawień dotyczących - 0.2% (2)
prywatność w - 0.2% (2)
sap hybris - 0.2% (2)
zespół rada - 0.2% (2)
komunikaty prasowe - 0.2% (2)
przystąp do - 0.2% (2)
standardy i - 0.2% (2)
dobre praktyki - 0.2% (2)
reklamuj świadomie - 0.2% (2)
oglądaj legalne - 0.2% (2)
kwietnia 2017 - 0.2% (2)
the coalition - 0.2% (2)
better ads - 0.2% (2)
patronat iab: - 0.2% (2)
polska objął - 0.2% (2)
zmiany ustawień - 0.2% (2)
poznać i - 0.2% (2)
zrozumieć mobile - 0.2% (2)
i zrozumieć - 0.2% (2)
riba – - 0.2% (2)
rodo, innowacje, - 0.2% (2)
bezpieczeństwo, audyt - 0.2% (2)
objął patronatem - 0.2% (2)
temat kpi - 0.2% (2)
iab europe - 0.2% (2)
kpi istotnych - 0.2% (2)
online marketing - 0.2% (2)
kodeks dobrych - 0.2% (2)
tematyce najnowocześniejszych rozwiązań - 0.5% (5)
vi edycja internet - 0.5% (5)
rozwiązań w dziedzinie - 0.5% (5)
są tematyce najnowocześniejszych - 0.5% (5)
marketerów, które poświęcone - 0.5% (5)
iab polska dla - 0.5% (5)
to bezpłatne warsztaty - 0.5% (5)
internet week (dzień - 0.5% (5)
w dziedzinie reklamy - 0.5% (5)
które poświęcone są - 0.5% (5)
polska dla marketerów, - 0.5% (5)
bezpłatne warsztaty iab - 0.5% (5)
internet week to - 0.5% (5)
dziedzinie reklamy i... - 0.5% (5)
najnowocześniejszych rozwiązań w - 0.5% (5)
poświęcone są tematyce - 0.5% (5)
dla marketerów, które - 0.5% (5)
warsztaty iab polska - 0.5% (5)
week to bezpłatne - 0.5% (5)
edycja internet week - 0.5% (5)
i... vi edycja - 0.4% (4)
reklamy i... vi - 0.4% (4)
online w polsce - 0.3% (3)
edukacja i szkolnictwo - 0.3% (3)
raport iab polska: - 0.2% (2)
perspektywy rozwojowe reklamy - 0.2% (2)
biznes w sieci - 0.2% (2)
– cyfrowe narzędzia - 0.2% (2)
w sieci – - 0.2% (2)
interaktywnej w polsce. - 0.2% (2)
zespół rada nadzorcza - 0.2% (2)
zmiany ustawień dotyczących - 0.2% (2)
polska po raz - 0.2% (2)
nas zespół rada - 0.2% (2)
z iab polska - 0.2% (2)
temat kpi istotnych - 0.2% (2)
rodo, innowacje, bezpieczeństwo, - 0.2% (2)
i zrozumieć mobile - 0.2% (2)
polska objął patronatem - 0.2% (2)
the coalition fo - 0.2% (2)
przystąp do iab - 0.2% (2)
standardy i dobre - 0.2% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.