1.64 score from hupso.pl for:
iabpolska.pl



HTML Content


Titleiab polska | związek pracodawców branży internetowej

Length: 52, Words: 9
Description iab polska zrzesza największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Length: 104, Words: 14
Keywords iab, interactive, internet, konferencje, szkolenia, standardy, dobre praktyki, raporty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1032
Text/HTML 16.44 %
Headings H1 1
H2 6
H3 19
H4 12
H5 3
H6 0
H1
H2
newsletter
aktualności
wydarzenia
kalendarz
publikacje
członkowie
H3
akredytacja dimaq: cross digital marketing 2017
nowy raport iab polska dotyczący content marketingu już do bezpłatnego pobrania
pushad dołącza do iab polska
patronat iab: xvii sympozjum świata telekomunikacji i mediów
weź udział w badaniu na temat działań sem
witamy adnext w iab polska
kinguin w gronie członków iab polska
jak wygrać seo w 2017? weź udział w iab howto i szturmem podbij wyszukiwarki.
20. iab expert panel: prywatność w sieci
iab howto: win seo in 2017
vi edycja internet week
raport iab polska: content marketing
iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016
przewodnik po reklamie natywnej
raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce
raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel
iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem
biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości
raport iab: zjawisko blokowania reklam
H4 dowiedz się, jak wygrać seo w 2017!
zostań prelegentem forum iab 2017!
#20 iab expert panel: prywatność w sieci
o iab
linki
standardy i dobre praktyki
standardy reklamy display
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne
dołącz do nas w społecznościach
H5 już 8 marca przyjdź na iab howto!
zgłoś temat wystąpienia do 28 lutego>>
7 marca 2017
H6
strong
badania i publikacje
edukacja i szkolnictwo
legislacja
b
i
em
Bolds strong 3
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 48
Pliki CSS 21
Pliki javascript 27
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 128
Linki wewnętrzne 10
Linki zewnętrzne 118
Linki bez atrybutu Title 113
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

#
menu
#
#
#
#
#
#
#
#

Linki zewnętrzne

"polityce cookies" http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-cookies/

-

http://iab.org.pl
http://www.twitter.com/iabpolska
https://www.facebook.com/iabpolska
http://plus.google.com/+iabpolska/
http://www.linkedin.com/company/iab-poland
http://www.youtube.com/user/iabpolska
http://iab.org.pl/feed
aktualności http://iab.org.pl/aktualnosci/
o iab http://iab.org.pl/o-iab/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/komunikaty-prasowe/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
firmy
 członkowskie
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/
członkowie http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/
korzyści z członkostwa http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/korzysci-z-czlonkostwa/
grupy robocze http://iab.org.pl/grupy-robocze/
mapa podmiotów internetowych http://iab.org.pl/mapa/
przystąp do iab polska http://iab.org.pl/przystap-do-iab-polska/
standardy
 i dobre praktyki
http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/
badania
 i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/
wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/
kluczowe wydarzenia http://iab.org.pl/wydarzenia/kluczowe-wydarzenia/
kalendarz http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/
patronaty i akredytacje http://iab.org.pl/patronaty-i-akredytacje/
edukacja http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/
dimaq http://iab.org.pl/dimaq/
szkolenia http://iab.org.pl/szkolenia/
projekty z uczelniami http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/kierunki-studiow/
inicjatywy i legislacja http://iab.org.pl/legislacja/
adblocki http://iab.org.pl/adblocki/
reklamuj świadomie http://iab.org.pl/reklamuj-swiadomie/
oglądaj legalne http://iab.org.pl/ogladaj-legalne/
cookies http://iab.org.pl/legislacja/cookies/
acta http://iab.org.pl/legislacja/acta/
stanowiska iab polska http://iab.org.pl/legislacja/stanowiska/
kup bilet > http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-howto-win-seo-in-2017/
zgłoś się > https://www.forumiab.pl/zostan-prelegentem-forum-iab-2017-tematem-przewodnim-swiat-napieciem-nowy-porzadek-reklamie/
weź udział> http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/20-iab-expert-panel-prywatnosc-w-sieci/

aktualności

http://iab.org.pl/aktualnosci/

akredytacja dimaq: cross digital marketing 2017

chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu? jeśli tak, nie może cię zabraknąć 14 marca...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/akredytacja-dimaq-cross-digital-marketing-2017/

nowy raport iab polska dotyczący content marketingu już do bezpłatnego pobrania

z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/nowy-raport-iab-polska-dotyczacy-content-marketingu-juz-do-bezplatnego-pobrania/

pushad dołącza do iab polska

pushad jest startapem rozwijającym platformę do obsługi push notyfikacji w przeglądarkach internetowych.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/pushad-dolacza-do-iab-polska/

patronat iab: xvii sympozjum świata telekomunikacji i mediów

iab polska objął patronatem honorowym xvii sympozjum świata telekomunikacji i mediów, które odbędzie się 28-29 marca 2017 roku w...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/patronat-iab-xvii-sympozjum-swiata-telekomunikacji-i-mediow/

weź udział w badaniu na temat działań sem

zapraszamy do udziału w projekcie badawczym dotyczącym działań sem w marketingu.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/wez-udzial-w-badaniu-na-temat-dzialan-sem/

witamy adnext w iab polska

do grona członków iab polska dołącza adnext, grupa spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych.
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/witamy-adnext-w-iab-polska/

kinguin w gronie członków iab polska

do grona członków iab polska dołącza firma kinguin. kinguin to największy globalny rynek kluczy do gier, łączący dostawców gier video, elementów do...
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/kinguin-w-gronie-czlonkow-iab-polska/

jak wygrać seo w 2017? weź udział w iab howto i szturmem podbij wyszukiwarki.

wydarzenie stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach seo dla marketerów. już 8 marca dowiesz się, jak wygrać seo!
-
http://iab.org.pl/aktualnosci/jak-wygrac-seo-w-2017-wez-udzial-w-iab-howto-i-szturmem-podbij-wyszukiwarki/

wydarzenia

http://iab.org.pl/wydarzenia/

20. iab expert panel: prywatność w sieci

co sami internauci myślą o prywatności w sieci? czy chcą i wiedzą jak ją chronić? co ich zdaniem stanowi...
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/20-iab-expert-panel-prywatnosc-w-sieci/

iab howto: win seo in 2017

jak wygrać seo w 2017? weź udział w iab howto!       
-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-howto-win-seo-in-2017/

vi edycja internet week

-
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/vi-edycja-internet-week/
zobacz
http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/

publikacje

http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

raport iab polska: content marketing

z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-content-marketing/

iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q3-25-mld-zl-na-reklame-online-po-trzech-kwartalach-2016/

przewodnik po reklamie natywnej

iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-po-reklamie-natywnej/

raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce

trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-polska-perspektywy-rozwojowe-reklamy-online-w-polsce/

raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel

już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/mobilny_audyt_reklamodawcow_finanse_handel/

iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iab-pwc-adex-2016h1-reklama-online-nadal-z-dwucyfrowym-wzrostem/

biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/biznes-w-sieci-cyfrowe-narzedzia-przedsiebiorczosci/

raport iab: zjawisko blokowania reklam

badanie iab polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
-
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/raport-iab-zjawisko-blokowania-reklam/

badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

badania i publikacje
http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/

edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

edukacja i szkolnictwo
http://iab.org.pl/edukacja-i-szkolnictwo/

legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

legislacja
http://iab.org.pl/legislacja/

członkowie

http://iab.org.pl/czlonkowie/czlonkowie
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/kinguin/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/dds-poland/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/trnd-central-eastern-europe-kft/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/zjednoczenie-com-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/g2a-com-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/cloud-technologies-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/leadr/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/veneo-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/abi-media-holdings/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/agora-s-a/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/sas-institute-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/smebusiness/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/makolab-s-a-2/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/ogilvy-mather-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/microsoft/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/businessclick-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/viacom-international-media-networks-vimn-poland-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/business-ad-network/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/optimal-it-sp-z-o-o/
--
http://iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/czlonkowie/mullenlowe-mediahub/
dołącz
http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab-polska/
kontakt http://iab.org.pl/o-iab/kontakt/
o nas http://iab.org.pl/o-iab/o-nas/
zespół http://iab.org.pl/o-iab/zespol/
rada nadzorcza http://iab.org.pl/o-iab/rada-nadzorcza/
komunikaty prasowe http://iab.org.pl/o-iab/komunikaty-prasowe/
statut http://iab.org.pl/o-iab/statut/
przystąp do iab http://iab.org.pl/o-iab/przystap-do-iab/
polityka prywatności http://iab.org.pl/o-iab/regulamin-serwisu/polityka-prywatnosci/
wiki http://iab.org.pl/wiki/
forum dyskusyjne http://forum.iabpolska.pl/
konferencja forum iab http://www.forumiab.pl/
mixx awards & conference http://www.mixx-awards.pl/
oglądaj legalne http://ogladaj-legalne.pl/
komentuj. nie obrazaj http://www.komentujnieobrazaj.pl/
wszystko o ciasteczkach http://wszystkoociasteczkach.pl/
standardy reklamy display http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/standardy-reklamy-display/
kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/kdp-vod-nieletni/
reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/reklamuj-swiadomie/
nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/nowy-kodeks-dobrych-praktyk-seo-od-iab-polska-2/
wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne http://iab.org.pl/standardy-i-dobre-praktyki/wzor-briefu-kreatywnego-aplikacje-mobilne/
obserwuj @iabpolska https://twitter.com/iabpolska
http://www.brand24.pl/
http://www.freshmail.pl/
http://www.newspoint.pl/
http://www.o-m.pl/
http://www.pwc.pl/
http://www.sotrender.pl/
- http://biuropodrozyreklamy.eu

Zdjęcia

Zdjęcia 65
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 65
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/iab_logo_142x146.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/howto-slider.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/forum-2017-slider4.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/expert-panel-new-slider1.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/cdm-news2-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/raport-cm-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/pushad-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/sympozjum-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/ankieta-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/adnext-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/kinguin-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/howto-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/expert-panel-new-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/howto-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/internet-week-news-1-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/raport-cm-news-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/adexq3-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/12/przewodnik-po-reklamie-natywnej-iab-polska-630x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/raport_perspektywy-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/11/audyt_mini-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/iab_pwc_adex_2016h1_infografika_ini-420x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/10/raport-iab_biznes-w-sieci-www-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/08/adb1-512x305.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/kinguin-firma-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/kinguin-firma.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/ddspl-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/ddspl.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/trnd-central-eastern-europe-kft-sp.-z-o.o.--310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/trnd-central-eastern-europe-kft-sp.-z-o.o.-.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/05/logo_zjednoczenie_310x124px-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/05/logo_zjednoczenie_310x124px.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/g2astrona-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/01/g2astrona.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/10/cloudtechnologies-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/10/cloudtechnologies.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/03/leadr_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/03/leadr_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/veneo_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/veneo_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/abistrona-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/03/abistrona.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/agora_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/agora_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/09/sas-institute-logo-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/09/sas-institute-logo.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/04/smebusiness_310x124-310x124_bw.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/04/smebusiness_310x124.png
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/makolablogo310x124px-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/makolablogo310x124px.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/ogilvyandmather-189x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2016/06/ogilvyandmather-470x305.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/microsoft-sp.-z-o.o.-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2015/06/microsoft-sp.-z-o.o..jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/business_click_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/business_click_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mtv_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/mtv_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/ban_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/ban_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/optimal_it_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/optimal_it_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/lowe_media_310x124-310x124_bw.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/01/lowe_media_310x124.jpg
http://iab.org.pl/wp-content/themes/iab/img/bpr_logo.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=1083302281694788&ev=pageview&noscript=1

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w państwa urządzeniu końcowym. możecie państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. więcej szczegółów w naszej "polityce cookies". menu aktualności o iab « powrót o nas zespół rada nadzorcza statut komunikaty prasowe kontakt firmy członkowskie « powrót członkowie korzyści z członkostwa grupy robocze mapa podmiotów internetowych przystąp do iab polska standardy i dobre praktyki badania i publikacje « powrót wydarzenia « powrót kluczowe wydarzenia kalendarz patronaty i akredytacje edukacja « powrót dimaq szkolenia projekty z uczelniami inicjatywy i legislacja « powrót adblocki reklamuj świadomie oglądaj legalne cookies acta stanowiska iab polska dowiedz się, jak wygrać seo w 2017! już 8 marca przyjdź na iab howto! kup bilet > zostań prelegentem forum iab 2017! zgłoś temat wystąpienia do 28 lutego>> zgłoś się > #20 iab expert panel: prywatność w sieci 7 marca 2017 weź udział> newsletter zapisz się do naszego newslettera. aktualności akredytacja dimaq: cross digital marketing 2017 chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu? jeśli tak, nie może cię zabraknąć 14 marca... nowy raport iab polska dotyczący content marketingu już do bezpłatnego pobrania z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia... pushad dołącza do iab polska pushad jest startapem rozwijającym platformę do obsługi push notyfikacji w przeglądarkach internetowych. patronat iab: xvii sympozjum świata telekomunikacji i mediów iab polska objął patronatem honorowym xvii sympozjum świata telekomunikacji i mediów, które odbędzie się 28-29 marca 2017 roku w... weź udział w badaniu na temat działań sem zapraszamy do udziału w projekcie badawczym dotyczącym działań sem w marketingu. witamy adnext w iab polska do grona członków iab polska dołącza adnext, grupa spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych. kinguin w gronie członków iab polska do grona członków iab polska dołącza firma kinguin. kinguin to największy globalny rynek kluczy do gier, łączący dostawców gier video, elementów do... jak wygrać seo w 2017? weź udział w iab howto i szturmem podbij wyszukiwarki. wydarzenie stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach seo dla marketerów. już 8 marca dowiesz się, jak wygrać seo! wydarzenia 20. iab expert panel: prywatność w sieci co sami internauci myślą o prywatności w sieci? czy chcą i wiedzą jak ją chronić? co ich zdaniem stanowi... iab howto: win seo in 2017 jak wygrać seo w 2017? weź udział w iab howto!  vi edycja internet week zobacz kalendarz sprawdź kalendarz wydarzeń iab polska pierwszy w pełni świadomy kontakt z klientem przekaz reklamowy zdobywa w internecie. to tam jest uwaga klienta (nie widza, a użytkownika). telewizja odgrywa natomiast rolę wzmacniającą zapamiętanie tego przekazu. w ten sposób oba media efektywnie się uzupełniają. - krzysztof beniowski publikacje raport iab polska: content marketing z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia... iab/pwc adex 2016’q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 przewodnik po reklamie natywnej iab polska prezentuje przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy iab polska grupie... raport iab polska: perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce trzecia edycja raportu „perspektywy rozwojowe reklamy online w polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego... raport iab polska i mindshare: mobilny audyt reklamodawców – finanse i handel już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. w 2015 roku... iab/pwc adex 2016’h1: reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem w pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej... biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości iab polska prezentuje raport „biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z ministerstwem rozwoju, pwc oraz... raport iab: zjawisko blokowania reklam badanie iab polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu... badania i publikacje w sekcji badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne iab polska. dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. wiedza ta pozwoli ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe. badania i publikacje edukacja i szkolnictwo jednym z ważnych zadań iab jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w polsce. w sekcji edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej. edukacja i szkolnictwo legislacja w sekcji legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w polsce. zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży. legislacja członkowie dołącz wszystkie czołowe digitalowe firmy są już w iab polska. a ty? o iab kontakt o nas zespół rada nadzorcza komunikaty prasowe patronat iab --> statut przystąp do iab praca i praktyki --> blog --> polityka prywatności linki wiki forum dyskusyjne konferencja forum iab mixx awards & conference oglądaj legalne komentuj. nie obrazaj wszystko o ciasteczkach standardy i dobre praktyki standardy reklamy display kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie reklamuj świadomie – inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy nowy kodeks dobrych praktyk seo od iab polska wzór briefu kreatywnego aplikacje mobilne dołącz do nas w społecznościach obserwuj @iabpolska partnerzy iab.org.pl: wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 iab polska projekt i realizacja:


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 923

One word

Two words phrases

Three words phrases

iab - 4.33% (40)
polska - 2.38% (22)
nie - 2.06% (19)
reklam - 1.84% (17)
- 1.08% (10)
się - 1.08% (10)
marketing - 1.08% (10)
- 0.98% (9)
ich - 0.87% (8)
2017 - 0.87% (8)
reklamy - 0.87% (8)
raport - 0.87% (8)
seo - 0.76% (7)
oraz - 0.76% (7)
marketingu - 0.76% (7)
nas - 0.76% (7)
- 0.65% (6)
już - 0.65% (6)
jak - 0.65% (6)
przy - 0.65% (6)
2016 - 0.65% (6)
online - 0.65% (6)
powrót - 0.65% (6)
ten - 0.65% (6)
praktyk - 0.65% (6)
że - 0.65% (6)
sieci - 0.54% (5)
internet - 0.54% (5)
dołącz - 0.54% (5)
marca - 0.54% (5)
publikacje - 0.54% (5)
dotyczący - 0.54% (5)
udział - 0.54% (5)
polsce - 0.54% (5)
cookies - 0.54% (5)
digital - 0.43% (4)
howto - 0.43% (4)
czy - 0.43% (4)
zmiany - 0.43% (4)
branży - 0.43% (4)
weź - 0.43% (4)
wygrać - 0.43% (4)
pod - 0.43% (4)
content - 0.43% (4)
patronat - 0.43% (4)
narzędzi - 0.43% (4)
legislacja - 0.43% (4)
edukacja - 0.43% (4)
ponad - 0.43% (4)
prezentuje - 0.43% (4)
badania - 0.43% (4)
nich - 0.43% (4)
aktywne - 0.43% (4)
roku - 0.43% (4)
członków - 0.33% (3)
korzysta - 0.33% (3)
kinguin - 0.33% (3)
jest - 0.33% (3)
push - 0.33% (3)
oba - 0.33% (3)
dołącza - 0.33% (3)
stanowi - 0.33% (3)
dotyczących - 0.33% (3)
kontakt - 0.33% (3)
sekcji - 0.33% (3)
szkolnictwo - 0.33% (3)
zespół - 0.33% (3)
interaktywnej - 0.33% (3)
pwc - 0.33% (3)
standardy - 0.33% (3)
praktyki - 0.33% (3)
kalendarz - 0.33% (3)
wydarzenia - 0.33% (3)
--> - 0.33% (3)
przewodnik - 0.33% (3)
temat - 0.33% (3)
biznes - 0.33% (3)
forum - 0.33% (3)
dla - 0.22% (2)
pełni - 0.22% (2)
dobrych - 0.22% (2)
dowiesz - 0.22% (2)
edycja - 0.22% (2)
kodeks - 0.22% (2)
prywatności - 0.22% (2)
win - 0.22% (2)
polsce. - 0.22% (2)
internecie - 0.22% (2)
tam - 0.22% (2)
przekaz - 0.22% (2)
rozwojowe - 0.22% (2)
tego - 0.22% (2)
natywnej - 0.22% (2)
działu - 0.22% (2)
przez - 0.22% (2)
wartość - 0.22% (2)
mln - 0.22% (2)
cyfrowe - 0.22% (2)
narzędzia - 0.22% (2)
przedsiębiorczości - 0.22% (2)
reklamie - 0.22% (2)
rynku - 0.22% (2)
współpracy - 0.22% (2)
adex - 0.22% (2)
iab/pwc - 0.22% (2)
polska: - 0.22% (2)
perspektywy - 0.22% (2)
prezentujemy - 0.22% (2)
polska. - 0.22% (2)
media - 0.22% (2)
naszej - 0.22% (2)
2017? - 0.22% (2)
firmy - 0.22% (2)
howto! - 0.22% (2)
2017! - 0.22% (2)
się, - 0.22% (2)
legalne - 0.22% (2)
oglądaj - 0.22% (2)
świadomie - 0.22% (2)
reklamuj - 0.22% (2)
dimaq - 0.22% (2)
dobre - 0.22% (2)
przystąp - 0.22% (2)
internetowych - 0.22% (2)
członkowie - 0.22% (2)
prasowe - 0.22% (2)
zgłoś - 0.22% (2)
komunikaty - 0.22% (2)
statut - 0.22% (2)
nadzorcza - 0.22% (2)
rada - 0.22% (2)
aktualności - 0.22% (2)
więcej - 0.22% (2)
one - 0.22% (2)
ustawień - 0.22% (2)
bez - 0.22% (2)
sposób - 0.22% (2)
tym - 0.22% (2)
usług - 0.22% (2)
kup - 0.22% (2)
expert - 0.22% (2)
gier - 0.22% (2)
iab: - 0.22% (2)
firma - 0.22% (2)
działaniach - 0.22% (2)
grona - 0.22% (2)
adnext - 0.22% (2)
badawczym - 0.22% (2)
sem - 0.22% (2)
działań - 0.22% (2)
mediów - 0.22% (2)
telekomunikacji - 0.22% (2)
świata - 0.22% (2)
sympozjum - 0.22% (2)
xvii - 0.22% (2)
witryny - 0.22% (2)
panel: - 0.22% (2)
pushad - 0.22% (2)
prowadzenia... - 0.22% (2)
strategii - 0.22% (2)
deklaruje, - 0.22% (2)
1/3 - 0.22% (2)
jednocześnie - 0.22% (2)
firm, - 0.22% (2)
polskich - 0.22% (2)
80% - 0.22% (2)
nowy - 0.22% (2)
może - 0.22% (2)
newsletter - 0.22% (2)
prywatność - 0.22% (2)
projekt - 0.22% (2)
iab polska - 2.28% (21)
polska do - 0.65% (6)
« powrót - 0.65% (6)
w sieci - 0.54% (5)
w polsce - 0.54% (5)
i publikacje - 0.54% (5)
raport iab - 0.54% (5)
reklamy online - 0.43% (4)
badania i - 0.43% (4)
weź udział - 0.43% (4)
wygrać seo - 0.43% (4)
content marketing - 0.43% (4)
członków iab - 0.33% (3)
online w - 0.33% (3)
w sekcji - 0.33% (3)
content marketingu - 0.33% (3)
do iab - 0.33% (3)
przewodnik po - 0.33% (3)
udział w - 0.33% (3)
edukacja i - 0.33% (3)
iab polska: - 0.22% (2)
panel: prywatność - 0.22% (2)
reklamie natywnej - 0.22% (2)
iab expert - 0.22% (2)
po reklamie - 0.22% (2)
perspektywy rozwojowe - 0.22% (2)
i dobre - 0.22% (2)
marketingu i - 0.22% (2)
rozwojowe reklamy - 0.22% (2)
2016 roku - 0.22% (2)
w 2017? - 0.22% (2)
biznes w - 0.22% (2)
sieci – - 0.22% (2)
cyfrowe narzędzia - 0.22% (2)
polska prezentuje - 0.22% (2)
– cyfrowe - 0.22% (2)
współpracy z - 0.22% (2)
interaktywnej w - 0.22% (2)
w polsce. - 0.22% (2)
iab/pwc adex - 0.22% (2)
ustawień dotyczących - 0.22% (2)
polska dołącza - 0.22% (2)
digital marketing - 0.22% (2)
zespół rada - 0.22% (2)
komunikaty prasowe - 0.22% (2)
przystąp do - 0.22% (2)
standardy i - 0.22% (2)
dobre praktyki - 0.22% (2)
reklamuj świadomie - 0.22% (2)
oglądaj legalne - 0.22% (2)
się, jak - 0.22% (2)
już 8 - 0.22% (2)
forum iab - 0.22% (2)
expert panel: - 0.22% (2)
prywatność w - 0.22% (2)
marca 2017 - 0.22% (2)
z narzędzi - 0.22% (2)
do grona - 0.22% (2)
korzysta ponad - 0.22% (2)
80% polskich - 0.22% (2)
firm, jednocześnie - 0.22% (2)
nich deklaruje, - 0.22% (2)
że nie - 0.22% (2)
ma strategii - 0.22% (2)
xvii sympozjum - 0.22% (2)
świata telekomunikacji - 0.22% (2)
i mediów - 0.22% (2)
sympozjum świata - 0.22% (2)
telekomunikacji i - 0.22% (2)
działań sem - 0.22% (2)
zmiany ustawień - 0.22% (2)
grona członków - 0.22% (2)
kodeks dobrych - 0.22% (2)
iab polska do - 0.65% (6)
jak wygrać seo - 0.43% (4)
raport iab polska - 0.43% (4)
weź udział w - 0.33% (3)
wygrać seo w - 0.33% (3)
edukacja i szkolnictwo - 0.33% (3)
online w polsce - 0.33% (3)
członków iab polska - 0.33% (3)
1/3 z nich - 0.22% (2)
raport iab polska: - 0.22% (2)
narzędzi content marketingu - 0.22% (2)
korzysta ponad 80% - 0.22% (2)
polskich firm, jednocześnie - 0.22% (2)
zmiany ustawień dotyczących - 0.22% (2)
deklaruje, że nie - 0.22% (2)
ma strategii prowadzenia... - 0.22% (2)
seo w 2017? - 0.22% (2)
biznes w sieci - 0.22% (2)
– cyfrowe narzędzia - 0.22% (2)
w sieci – - 0.22% (2)
interaktywnej w polsce. - 0.22% (2)
zespół rada nadzorcza - 0.22% (2)
perspektywy rozwojowe reklamy - 0.22% (2)
się, jak wygrać - 0.22% (2)
prywatność w sieci - 0.22% (2)
że nie ma - 0.22% (2)
przystąp do iab - 0.22% (2)
expert panel: prywatność - 0.22% (2)
content marketingu korzysta - 0.22% (2)
ponad 80% polskich - 0.22% (2)
firm, jednocześnie 1/3 - 0.22% (2)
z nich deklaruje, - 0.22% (2)
xvii sympozjum świata - 0.22% (2)
iab expert panel: - 0.22% (2)
telekomunikacji i mediów - 0.22% (2)
sympozjum świata telekomunikacji - 0.22% (2)
polska do grona - 0.22% (2)
grona członków iab - 0.22% (2)
w 2017? weź - 0.22% (2)
udział w iab - 0.22% (2)
nas zespół rada - 0.22% (2)
standardy i dobre - 0.22% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.