3.01 score from hupso.pl for:
gugyl.pl



HTML Content


Titlemarcin ryk – strona lektora

Length: 33, Words: 4
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 727
Text/HTML 30.15 %
Headings H1 1
H2 5
H3 13
H4 0
H5 0
H6 1
H1
"jeden z najciekawszych tembrów młodego pokolenia"
H2
szukasz lektora?
moja drużyna
moi mentorzy
komentarze
in touch
H3
tvn
rmf fm
discovery channel
multikino
witaj! jestem głosem modnych marek. wybierają mnie agencje interaktywne i środowisko startupowe. wspieram głosem akcje charytatywne i podejmuję własne inicjatywy.
bartek klos
szymon suchoń
bartek księżyk
robert mckee
andrzej ferenc
jacek brzostyński
piotr fronczewski
założona przeze mnie pierwsza międzynarodowa grupa lektorska - prawdomówni
H4
H5
H6 na mój temat
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 20
Pliki CSS 7
Pliki javascript 13
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 24
Linki wewnętrzne 11
Linki zewnętrzne 13
Linki bez atrybutu Title 24
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

przejdź do treści #content
nagrywamy #contact
#
#
#
#
sylwia obrycka
wisława świątek
karolina wala
glos@ryku.pl mailto:glos@ryku.pl
+48 500 ryk 700 tel:+48 500 795 700

Linki zewnętrzne

- http://www.ryku.pl/
posłuchaj http://www.ryku.pl/mp3/lektor_marcin_ryk.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=5_uavvsaz8k
http://www.facebook.com/pages/robert-mckee
https://www.facebook.com/pages/andrzej-ferenc/743314409039749?ref=ts&fref=ts
https://www.facebook.com/pages/jacek-brzostyński/310733675781405?fref=ts
http://www.facebook.com/pages/piotr-fronczewski/
lektorzy zagraniczni http://www.prawdomowni.pl
http://www.facebook.com/marcinryk/
http://www.linkedin.com/in/marcinryk
http://www.instagram.com/mryku/
zerif lite http://themeisle.com/themes/zerif-lite/
wordpress http://wordpress.org/

Zdjęcia

Zdjęcia 15
Zdjęcia bez atrybutu ALT 5
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 15
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=646587455494983&ev=pageview&noscript=1
https://www.facebook.com/tr?id=646587455494983&ev=generalevent&noscript=1&cd[content_type]=page&cd[content_name]=marcin+ryk
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/logo.png
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/img_0164-2.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/img_0163-2.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/img_0165-2.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/robert-mckee-e1468509062345.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/d9de1628-6b4e-421e-b43f-103cfb7752b4-e1468508936195.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/0004dwgtro5lnf8u-c122-f4-e1468508868202.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/images-e1468508749401-1.jpeg
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/bestfilm-e1469133604946.png
http://www.ryku.pl/wp-content/uploads/2016/07/firm_10592_5fcd4a_big.jpg
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/map25-redish.png
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/envelope4-green.png
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/telephone65-blue.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=646587455494983&ev=pageview&noscript=1
https://www.facebook.com/tr?id=646587455494983&ev=generalevent&noscript=1&cd[content_type]=page&cd[content_name]=marcin+ryk
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/map25-redish.png
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/envelope4-green.png
http://www.ryku.pl/wp-content/themes/zerif-lite/images/telephone65-blue.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

przełącz nawigację przejdź do treści "jeden z najciekawszych tembrów młodego pokolenia"posłuchajnagrywamy szukasz lektora? tvn słychać mnie w blokach sponsorskich dzień dobry tvn rmf fm zapowiadam konkursy, sponsorów i reklamy produkowane przez studio rmf fm discovery channel jestem narratorem programu polscy truckersi, produkowanego przez op1. multikino czytam trailery filmów dystrybuowanych przez bestfilm. „królowa pustyni”, „dzień bastylii”, „nie ma mowy” witaj! jestem głosem modnych marek. wybierają mnie agencje interaktywne i środowisko startupowe. wspieram głosem akcje charytatywne i podejmuję własne inicjatywy. "niepowtarzalny styl czytania"wypracowałem swój styl czytania i brzmienia. dzięki temu współpracuję z markami, dla których ważna jest świeżość i profesjonalizm. docenia się mnie za entuzjazm i jasną barwę. swobodnie czuję się w brandingu, opowieściach i trailerach. jestem częścią nowego nurtu lektorskiego, w którym profesjonalne czytanie przeplata się ze spontanicznym stylem. nadaję na podobnych falach z pokoleniem lat 80' i 90'. w końcu słuchaliśmy tych samych głosów w telewizji :) opowieściangażuję ludzkim podejściem. rozczytuję intencje copywritera i oddaję to w głosie. trailery filmowew kilkanaście sekund oddaję nastrój filmu. widz wie, czy podczas filmu będzie się bał, przeżyje miłosną historię, czy krwawą akcję. brand voiceoddaję głosem nastrój marki i ożywiam jej wartości. głos lektora powtarza się we wszystkich materiałach komunikacyjnych. moja drużynaspotykam ich rano w studiu. pijemy czarną kawę i rozprawiamy nad interpretacją tekstów. z ich pomocą, nagrania brzmią świetnie i docierają do was na czas. bartek klos traffic manager głos rozsądku bartek jest często pierwszym głosem, który usłyszysz w słuchawce. dba o przepływ informacji i brief’uje klientów. szymon suchoń inżynier dźwięku mgr sztuki szymon słyszy najdrobniejszy szczegół. dba o moją dykcję, brzmienie i wie do czego służy każde pokrętło na jego wielkim, mikserskim stole. bartek księżyk reżyser nagrań artysta-muzyk bartek dba o subtelność nagrań. jest świetnym języko i kulturoznawcą. ceni szczerość. moi mentorzy głosy, umysły, ludzie. biorę przykład z najlepszych. robert mckee prawda prawda przekazu, to dla niego kluczowa wartość. dzięki londyńskiemu seminarium scenopisarskiemu, poznałem storytelling i zrozumiałem znaczenie podtekstu. andrzej ferenc błysk od najmłodszych lat głos pana andrzeja wzbudzał we mnie ciekawość do opowiadanych przez niego rzeczy. zrozumiałem, że nawet prosta treść może być pięknie przekazana. jacek brzostyński format jedno spotkanie wystarczyło, by poznać wielkość formatu pana jacka. zrozumiałem, że głos jest przedłużeniem osobowości, dlatego postanowiłem nieustannie budować własną. piotr fronczewski wyobraźnia od małego fascynowały mnie barwne kreacje pana piotra. pan kleks, ziemia obiecana, a nawet śpiewana kaczka dziwaczka kształtowały moją wrażliwość. komentarzena mój temat w trakcie rozmowy nt trailerów radiowych i telewizyjnych filmu „nie ma mowy”: „pięknie się tego słucha!” sylwia obrycka specjalista ds. marketingu i produkcji best film „młody, zdolny i ambitny. z głową pełną pomysłów i pozytywnym podejściem do wyzwań. o ciepłym, jasnym głosie, w którym uśmiech drga jak poranna rosa na źdźbłach trawy :) lubi mierzyć się z nowymi zadaniami i poszerzać granice swoich możliwości.” wisława świątek producent reklam eurozet – radio zet, antyradio, chillizet, złote przeboje ciepły, czarujący i niebanalny głos, w którym słychać kunszt wypowiedzianych słów. doskonale odzwierciedla postaci, które kreuje. z pierwszymi wypowiedzianymi słowami słychać, że profesjonalnie podchodzi do powierzonego mu zadania. słyszę go codziennie rano tuż po przebudzeniu, w ciągu dnia i wieczorem, a mimo to, słuchając go w telewizji lub radiu, uśmiecham się do siebie i pragnę więcej. jest bardzo ambitny i pełen werwy- a to właśnie takich ludzi najbardziej potrzebujemy. karolina wala narzeczona założona przeze mnie pierwsza międzynarodowa grupa lektorska - prawdomównilektorzy zagraniczni in touchnagrania odsyłamy do 24 godzin wyślijleave blank to submit truthtellers ltd halifax court fernwood business park unit 14, newark, ng24 3jp great britainglos@ryku.pl+48 500 ryk 700ryku.pl - lektor zerif lite powered by wordpress


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 583

One word

Two words phrases

Three words phrases

wie - 2.4% (14)
głos - 2.23% (13)
czy - 1.54% (9)
się - 1.54% (9)
jest - 1.37% (8)
film - 1.2% (7)
ich - 1.03% (6)
lektor - 1.03% (6)
mnie - 1.03% (6)
który - 0.86% (5)
przez - 0.86% (5)
że - 0.86% (5)
bartek - 0.69% (4)
styl - 0.69% (4)
pan - 0.69% (4)
dla - 0.69% (4)
lat - 0.69% (4)
głosem - 0.69% (4)
słychać - 0.51% (3)
dba - 0.51% (3)
pana - 0.51% (3)
filmu - 0.51% (3)
oddaję - 0.51% (3)
zrozumiałem - 0.51% (3)
jestem - 0.51% (3)
ryk - 0.51% (3)
radio - 0.51% (3)
którym - 0.51% (3)
tego - 0.34% (2)
uśmiech - 0.34% (2)
reklam - 0.34% (2)
piotr - 0.34% (2)
format - 0.34% (2)
pięknie - 0.34% (2)
podejściem - 0.34% (2)
zet, - 0.34% (2)
lub - 0.34% (2)
nawet - 0.34% (2)
ambitny - 0.34% (2)
zrozumiałem, - 0.34% (2)
ludzi - 0.34% (2)
best - 0.34% (2)
andrzej - 0.34% (2)
tvn - 0.34% (2)
niego - 0.34% (2)
nastrój - 0.34% (2)
dzień - 0.34% (2)
rmf - 0.34% (2)
produkowane - 0.34% (2)
trailery - 0.34% (2)
„nie - 0.34% (2)
mowy” - 0.34% (2)
czytania - 0.34% (2)
dzięki - 0.34% (2)
telewizji - 0.34% (2)
brand - 0.34% (2)
prawda - 0.34% (2)
lektora - 0.34% (2)
powtarza - 0.34% (2)
rano - 0.34% (2)
nad - 0.34% (2)
nagrania - 0.34% (2)
szymon - 0.34% (2)
słyszy - 0.34% (2)
moją - 0.34% (2)
nagrań - 0.34% (2)
ceni - 0.34% (2)
pierwszym - 0.34% (2)
w którym - 0.51% (3)
rmf fm - 0.34% (2)
ma mowy” - 0.34% (2)
styl czytania - 0.34% (2)
zrozumiałem, że - 0.34% (2)
„nie ma - 0.34% (2)
się z - 0.34% (2)
w telewizji - 0.34% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.