3.32 score from hupso.pl for:
geminsight.com



HTML Content


Titlegem insight | community-based product management - gem insight

Length: 62, Words: 8
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords community product management, co-creation, collaborative innovation
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 279
Text/HTML 33.20 %
Headings H1 4
H2 2
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
gem insight
innovating. together
community-based product management for insights into customers, requirements, and revenues.
see gem insight in action:
H2
recent blog posts
click to join our community!
H3
H4
H5
H6
strong
contact us
copyright © 2010 gem insight™. all rights reserved.
b
i
em
Bolds strong 2
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 4
Pliki CSS 2
Pliki javascript 2
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 20
Linki wewnętrzne 18
Linki zewnętrzne 2
Linki bez atrybutu Title 11
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

skip to main content #main-content
- /
gem insight /
login /user/login?destination=front_page
request new password /user/password
home /
solutions /main/community-based-product-management-solutions
about /collaborative-product-innovation-about
overview /collaborative-product-innovation-about
terms of service /tos
privacy policy /privacy-policy
blog /gemblog
contact us mailto:feedback@geminsight.com
what’s more important – releasing products or understanding customer needs? /gemblog/what%e2%80%99s-more-important-%e2%80%93-releasing-products-or-understanding-customer-needs
why agile is a step in the wrong direction /gemblog/why-agile-step-wrong-direction
will co-creation save product management? /gemblog/will-co-creation-save-product-management

see gem insight in action:

click to join our community!

it's a community of product managers like you who are using gem insight to help us define gem insight itself. see the product in action and tell us what you think!

completely free with no obligations.

/user/register

Linki zewnętrzne

acquia, inc. http://www.acquia.com
drupal themes http://www.topnotchthemes.com

Zdjęcia

Zdjęcia 1
Zdjęcia bez atrybutu ALT 0
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 1
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

/sites/default/files/logo.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

empty

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

skip to main content gem insight innovating. together gem insight community: login username: * password: * request new password home solutions aboutoverview terms of service privacy policy blog user warning: unknown column 'captcha_type' in 'field list' query: select module, captcha_type from drup_captcha_points where form_id = 'user_login_block' in /home1/geminsig/public_html/sites/all/modules/captcha/captcha.inc on line 65. community-based product management for insights into customers, requirements, and revenues. harness your customers' power to drive product innovation. make smarter product investments to optimize market success. increase customer satisfaction and deepen their partnership with you. through a subscription with no software installation, it's as easy as 1-2-3: engage your customers and employees as an active community - collaborate to develop the best product. get tuned in daily to the changing needs of your customers - analyze priorities, design new features, and refine work in progress. correlate customers and their needs with the financial impact of meeting those needs - drive smarter product investments like never before possible. contact us today and start engaging your customers! copyright © 2010 gem insight™. all rights reserved. recent blog posts what’s more important – releasing products or understanding customer needs? why agile is a step in the wrong direction will co-creation save product management? see gem insight in action: click to join our community! it's a community of product managers like you who are using gem insight to help us define gem insight itself. see the product in action and tell us what you think! completely free with no obligations. theme provided by acquia, inc. under gpl license from topnotchthemes drupal themes


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 259

One word

Two words phrases

Three words phrases

the - 4.25% (11)
gem - 3.47% (9)
product - 3.47% (9)
customer - 3.09% (8)
and - 3.09% (8)
you - 2.7% (7)
insight - 2.7% (7)
customers - 2.32% (6)
community - 1.93% (5)
our - 1.93% (5)
your - 1.54% (4)
needs - 1.54% (4)
with - 1.54% (4)
user - 1.16% (3)
action - 1.16% (3)
all - 1.16% (3)
theme - 1.16% (3)
for - 1.16% (3)
see - 0.77% (2)
are - 0.77% (2)
like - 0.77% (2)
what - 0.77% (2)
get - 0.77% (2)
under - 0.77% (2)
their - 0.77% (2)
it's - 0.77% (2)
investments - 0.77% (2)
smarter - 0.77% (2)
drive - 0.77% (2)
management - 0.77% (2)
from - 0.77% (2)
captcha_type - 0.77% (2)
blog - 0.77% (2)
home - 0.77% (2)
password - 0.77% (2)
new - 0.77% (2)
login - 0.77% (2)
themes - 0.77% (2)
gem insight - 2.32% (6)
product management - 0.77% (2)
smarter product - 0.77% (2)
customers and - 0.77% (2)
product investments - 0.77% (2)
in action - 0.77% (2)
with no - 0.77% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.