5.00 score from hupso.pl for:
fotograff.pl



HTML Content


Titleakt artystyczny piotr schilling fotograf akty kobiece, pary

Length: 59, Words: 8
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords akt artystyczny fotografia sztuka fotograf akty kobiece pary olsztyn warszawa gda?sk tr?jmiasto
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 3658
Text/HTML 73.61 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 5
Pliki CSS 0
Pliki javascript 5
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 14
Linki wewnętrzne 1
Linki zewnętrzne 13
Linki bez atrybutu Title 11
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- galerie.htm

Linki zewnętrzne

http://www.photopr.pl
- http://stat.4u.pl/?schymon
- http://fotograff.pl/nowe/
- http://www.fotohobby.pl/
- http://www4.clustrmaps.com/counter/maps.php?url=http://www.fotograff.pl
- http://www.ekspozycje.pl
- http://ekspozycje.toplista.pl/?we=schymon
- http://fotografia.najlepsze.net/?we=schymon
- http://photo-gallery.com.pl/top/
foto - lista stron http://fotografia.listastron.pl/?we=schymon
fotografika http://fotografika.toplista.pl/?we=schymon
akt w polskiej fotografii http://akt.toplista.pl/?we=schymon
click here for more sites like ours http://www.nudephotography.biz/topnude/in.php?id=schymon

Zdjęcia

Zdjęcia 10
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 8
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

index_pliki/image295.jpg
http://adstat.4u.pl/s4u.gif
http://stat.4u.pl/cgi-bin/s.cgi?i=schymon&r=ns
http://fotograff.pl/ban/bannermicro.jpg
http://www.fotohobby.pl/images/banery/button110.gif
http://www.ekspozycje.pl/baner1.gif
http://fotografia.najlepsze.net/najlepsze.net/fotografia/button.gif
http://photo-gallery.com.pl/top/button.php?u=schymon

Zdjęcia bez atrybutu ALT

index_pliki/image295.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

--> --> fotograf, fotografia, akt, sesje zdj?ciowe, fotografia ?lubna, portfolio, portfolia, erotyka, sztuka, akt artystyczny, nagie, naga, sex, akty w ci??y, ci??a, akt pary, warszawa, olsztyn, gda?sk, tr?jmiasto 3city, gdynia, toru?, akty olsztyn akty warszawa akty gda?sk akty tr?jmiasto chcesz zrobi? prezent dla ch?opaka na walentynki, sesja zdj?ciowa na prezent, zapraszam na sesj? fotograficzn?, sesja zdj?ciowa w ci??y ideologia fotografowania go?ej dupy polega na tym, ?e to taki troch? peepshow. nie przed fotografem tylko przed sam? sob?. gra sceniczna to nie to samo, chodzi o prawdziwe emocje, o pozostanie sam na sam z w?asnym cia?em, o odrzucenie my?li o ?wiecie, o pogoni dnia codziennego i poddanie si? muzyce. jeste? tylko ty, mg?a i muzyka. takie troch? pieprzenie si? w samochodzie z nadziej? ,?e kto? nas obserwuje, a trudne w tym wszystkim jest to, aby zapomnie? o fotografie, nie s?ysze? lampy b?yskowej, zamkn?? oczy i nie widzie? ?wiata. element ekchibicjonizmu tu jest i nie ma co zaprzecza?, element kuszenia, erotyzmu ,emocji, a je?eli przy tym jest si? w stanie odlecie? totalnie i ca?kowicie to m?j cel zostanie osi?gni?ty dwakro?. chc? aby taka sesja by?a niezapomnianym prze?yciem, mo?liwe ?e erotycznym, czym? co jeszcze nie mia?o miejsca w twoim ?yciu i co mo?na wspomina? w d?ugie zimowe wieczory, patrz?c na zdj?cia na efekt, bo w ko?cu o to tu chodzi, ?eby uwieczni? pi?kne chwile w ?yciu cz?owieka. taki troch? portret psychologiczny cz?owieka przekazany za po?rednictwem cia?a i najbardziej intymnych prze?y?. sesja fotograficzna jako mentalny, wielokrotny, dwugodzinny orgazm. o to chodzi. nie jest ?atwo przekona? cz?owieka, ?eby pokaza? to co ma najbardziej intymnego. portreci?ci robi? to z ludzk? twarz?, ja chc? to robi? z cia?em. mistrzowie portretu psychologicznego rozmawiaj? z cz?owiekiem nieraz kilka godzin, a potem tworz? dzie?o. ja wol? ?eby cz?owiek porozmawia? sam ze sob?, sam ze swoim cia?em, z w?asn? seksualno?ci?, z czym? o czym w polskim puryta?skim i kurewskokonserwatywnoza?ciankowym spo?ecze?stwie, przesi?kni?tym odorem hipokryzji si? nie m?wi. lubi? kobiety naturalne, amatorki, prawdziwe, prosto z ulicy, prosto ze sklepu, prosto zza biurka, takie jakimi s? w rzeczywisto?ci, w g??bi swoich pragnie?, takie jakimi chcia?yby by?. nie plastikowe przytulanki, tylko wredne zdziry, nie wieszaki na ubrania, tylko ?wietliste promieniste anio?y. chc? dw?ch rzeczy na sesji: 1. doprowadzi? do tego, aby kobieta przed obiektywem pozby?a si? wszelkich zahamowa?, ?eby robi?a to czego nawet przed m?em nie robi, to o czym boi si? my?le?, a o czym ?ni nie?mia?o budz?c si? w ?rodku nocy ze wstydem w oczach. takie sesje si? pami?ta, gdzie ekspresja modelki wobec samej siebie jest na tyle du?a, ?e zapomina ona o fotografie. 2. chcia?bym, ?eby kobieta pokaza?a to kim naprawd? jest, nie ka?da sprz?taczka jest sprz?taczk?. znam biurwy kt?re powinny by? modelkami i modelki kt?re powinny zamiata? ulice. chc? aby jak w teatrze osoba zagra?a tylko sam? siebie, a nie wyuczon? codzienn? rol?, to kim jest na co dzie? mi?dzy 7 a 15: dom, rodzina, obiad, m jak mi?o??, wiadomo?ci paciorek i spa?. takie g?wno mnie nie obchodzi. bywanie kurw? wcale nie jest z?e, dop?ki nie prowadzi do krzywdzenia innych. bycie anio?em jest wspania?e, uniesienie w ob?okach pozwala wyzwoli? si? z codziennej rutyny i szaro?ci. fantazje s? ok je?eli pomog? rozwin?? skrzyd?a rozwin?? wn?trze. w naszym dulszczy?nianym spo?ecze?stwie, ka?dy kto si? wychyli 10cm poza og?lny poziom szamba, dostaje w ?eb. ka?dy dla kogo jego cia?o jest czym? wi?cej ni? przetw?rni? pokarmu na wysoko?yzny naw?z to zboczeniec, peda?, pedofil, komunista, pijak, z?odziej i cyklista. koniec z tym, masz pokaza? kim jeste?, a naga b?dziesz dlatego, aby ubranie nie dawa?o prostych odpowiedzi. nasze wychowanie, pieprzone konwenanse spo?eczne, ciemnogr?d, doza hipokryzji spo?ecze?stwa hamuj? wolno?? s?owa, wyznania, eskpresji w?asnych pogl?d?w, seksualno?ci itp. chcia?bym dorzuci? kamyczek do ogr?dka wyzwolenia z zachamowa? wsp?czesnego polaka. mo?e rewolucji seksualnej nie wywo?am, ale poka??, ?e mo?na si? nie ba? w?asnego cia?a, a potem, ?e mo?na si? go nawet nie wstydzi?. a je?eli chodzi o pi?kne lalki barbie - osobi?cie nie lubi?, kobieta ma by? pi?kna swoj? naturalno?ci? i emocjami, a nie pompowanym plastikiem, nie lubi? "u?miechu firmowego numer 16", wol? r?ce modelki b??dz?ce po jej ciele i przyprawiaj?ce o ostateczn? i najwi?ksz? rozkosz :) fotograf: trzeba mie? jak?? ide?, bo fotografowanie dup dla samych dup nie ma sensu, wtedy to jest tylko fotografia produktu, packshot do folderu carrefoura, kt?ry ma wszystko w magazynie. wielka promocja: ?dzisiaj do ka?dych dw?ch go?ych dup jeden cycek gratis? i to wszystko w nowej ni?szej cenie tylko 1,99 modelka: hahaha, wi?kszo?? uwa?a, ?e jednak niekoniecznie trzeba mie? jak?? ide? fotograf: trzeba mie? cel ,ide?, pomys?, kierunek - chuj z nazw?, wa?ne jest to, ?e jak co? si? robi to trzeba to robi? z g?ow?, nie my?le? g??wk? tylko g?ow?, zw?aszcza przy akcie. jak kto? fotografuje ser i krawaty to co innego modelka: przewa?nie fotografuje si? dup? w?a?nie dla dupy, ?eby jaki? facet si? pogapi? i zrobi swoje patrz?c na zdj?cie, to jest ca?a filozofia - zrobi? sztuk? a nie ch?am fotograf: to co napisa?a? to tw?j weekend i peepshow ? wysokogatunkowe, g?rnop?kowe pisma dla mechanik?w samochodowych i hydraulik?w. ja chc? aby swoje zrobi?a modelka w studiu, aby zapami?ta?a sesj? jako prze?ycie na granicy erotyki, aby by?a dumna z tego, ?e jej cia?o obecne jest w galerii sztuki obok cia?a wenus narodzonej z boticellego i panien z avignion akty olsztyn tekst z http://www.szerokikadr.pl/poradnik/artykul/fotografia_aktu # tekst?ukasz kacperczyk cz?owiek to najstarszy i najpopularniejszy temat fotograficzny, kt?ry nieodmiennie fascynuje i gwarantuje praktycznie nieograniczone mo?liwo?ci kreacji. a skoro cz?owiek, to niekoniecznie ubrany ? nagie ludzkie cia?o zawsze interesowa?o artyst?w. odpowiednio sfotografowany akt przekracza granice nago?ci i wchodzi na teren pozornie zarezerwowany dla innych temat?w. fotografia aktu to nie golizna, lecz okazja do wykazania si? kreatywno?ci?. praca z modelk? i przygotowania bardzo du?e znaczenie ma odpowiednie podej?cie do modela (w naszym wypadku ? modelki, poniewa? zajmiemy si? bardziej popularnym aktem kobiecym) i zwi?zane z tym przygotowania. w pracy z modelk? podstawowe znaczenie ma komfort fotografowanej osoby. kluczow? spraw? staje si? zaufanie do fotografa. wszystkie pozy i uj?cia najlepiej uzgodni? wcze?niej, by w trakcie sesji nie by?o ?adnych nieprzyjemnych niespodzianek. oczywi?cie do pewnego stopnia tw?rcza improwizacja jest wskazana (nie bagatelizujmy roli inspiracji), ale do tego niezb?dne jest w?a?nie zaufanie. podczas sesji nale?y wyra?a? si? jasno i bez krygowania si? ? lepsze czytelne komendy (ale nie rozkazy!) ni? d?ugie wywody fotografa pl?cz?cego si? w zeznaniach. dlatego warto zastanowi? si?, czy na pocz?tek nie zdecydowa? si? na fotografowanie modelki o pewnym do?wiadczeniu ni? np. narzeczonej (a zdawa?oby si?, ?e to najlepsze i najbardziej naturalne rozwi?zanie?) ? to przyspieszy i u?atwi prac?. je?li fotografujemy we wn?trzu, nale?y zadba?, by by?o w nim odpowiednio ciep?o. je?li robimy zdj?cia w plenerze ? niech to b?dzie miejsce ustronne, czy to ze wzgl?du na lokalizacj?, czy te? por? sesji (np. tu? po wschodzie s?o?ca). pozornie s? to rzeczy oczywiste, ale ?atwo o nich zapomnie? w ferworze przygotowa?. planujemy sesj? nie tylko pod k?tem wygody i komfortu, ale te? ze wzgl?du na aspekty fotograficzne. najlepiej prze?wiczy? techniczne aspekty na sucho ? sprawdzi? ?wiat?o, w jakim b?dziemy fotografowali, upewni? si?, jaka czu?o?? b?dzie niezb?dna do wykonania nieporuszonych zdj??. je?li wcze?niej b?dziemy wiedzieli, jakie parametry zdj?ciowe najbardziej pasuj? do danego tematu, oszcz?dzimy sobie wstydu nerwowego majstrowania w aparacie podczas sesji, a modelce dyskomfortu czekania na decyzj? zachowuj?cego si? ma?o profesjonalnie fotografa. odpowiednie przygotowanie, czyli m.in. ustalenie przynajmniej cz?ci kadr?w, pozwoli unikn?? przykrych niespodzianek. na przyk?ad w trakcie robienia zdj?? mo?e si? okaza?, ?e uj?cie, na kt?rym najbardziej nam zale?a?o, psuje nieciekawe t?o, kt?rego nijak nie da si? wyeliminowa?. nie wspomn? ju? o tak podstawowych sprawach, jak na?adowane zapasowe akumulatory i odpowiednia ilo?? miejsca na kartach pami?ci. w wypadku fotografii aktu takie rzeczy nabieraj? wi?kszego znaczenia ni? zazwyczaj, poniewa? zorganizowanie sesji wymaga nieco wi?cej zachodu ni? np. wyj?cie na miasto i zaj?cie si? fotografi? uliczn?. ju? sam fakt, ?e umawiamy si? z modelk?, nak?ada na nas pewn? odpowiedzialno?? za rezultaty. sprz?t jak w wypadku wi?kszo?ci temat?w fotograficznych r?wnie? zdj?cia aktu mo?na robi? r?norakim sprz?tem, ale oczywi?cie pewne konfiguracje same si? nasuwaj?. po pierwsze ? statyw, kt?ry nie tylko umo?liwia wykonanie nieporuszonych zdj?? przy d?ugich czasach ekspozycji, ale te? pozwala utrzyma? sta?y kadr i skupi? si? na uchwyceniu odpowiedniego wyrazu twarzy lub pozy fotografowanej osoby. po drugie ? teleobiektyw, dzi?ki kt?remu ?atwiej zachowa? komfortowy dla fotografa i modelki dystans (nawet przy du?ych zbli?eniach), pozwalaj?cy unikn?? zniekszta?ce? zwi?zanych z fotografowaniem z bliska. gdyby?my zdecydowali si? potraktowa? nagie cia?o jako materia? do tworzenia abstrakcyjnych obraz?w (patrz ni?ej), d?uga ogniskowa umo?liwi zwr?cenie uwagi widza na niewielkie detale, wydobywaj?c je z t?a dzi?ki niewielkiej g??bi ostro?ci. na pewno nie zaszkodzi zabranie ze sob? blendy, czyli odb?y?nika, kt?ry pozwoli modelowa? ?wiat?o bez konieczno?ci inwestowania w drogi sprz?t. dzi?ki blendzie z ?atwo?ci? zmi?kczymy zbyt ostre ?wiat?o po?udniowego s?o?ca lub do?wietlimy modelk?, je?li przyjdzie nam fotografowa? pod ?wiat?o. decyduj?c si? na prac? w studiu, mamy wr?cz nieograniczone mo?liwo?ci modelowania sylwetki ?wiat?em, ale to temat na osobny artyku?. co prawda zazwyczaj lustrzanki pozwalaj? na prac? szybsz? i wygodniejsz? ni? aparaty kompaktowe, ale w tym wypadku r?wnie? te drugie maj? zalety. podstawow? jest podgl?d na ?ywo i kadrowanie na ekranie lcd, co umo?liwia utrzymanie kontaktu wzrokowego z modelk? (tak wa?nego podczas sesji fotografii aktu). dzi?ki temu fotograf nie chowa si? za aparatem, co pozytywnie wp?ywa na komunikacj? z fotografowan? osob?. w czasach, gdy no?nikiem zdj?? by?a celuloidowa klisza, z tego samego wzgl?du chwalono aparaty ?rednioformatowe. w tego typu urz?dzeniach do kadrowania s?u?y? kominek, na kt?ry patrzy?o si? z g?ry (dzi? podobnie mo?na wykorzysta? odchylane ekrany lcd, w kt?re wyposa?one s? niekt?re modele cyfrowych kompakt?w). tematy tematycznie fotografia aktu ma bardzo bogaty repertuar ? w?a?ciwie jedynym wymogiem jest obecno?? nagiego cia?a. ale to, jak je sfotografujemy, to ju? zupe?nie inna para kaloszy. ogranicze? praktycznie nie ma ? jedynym mo?e by? wyobra?nia fotografa. pami?tajmy, ?e brak odzienia nie oznacza wcale erotyki. akt to nie golizna ? zreszt? to chyba jedyna rzecz, kt?r? akt nie jest. warto spr?bowa? potraktowa? ludzkie cia?o jako bry?? geometryczn? i, odpowiednio manipuluj?c o?wietleniem, efektownie wydoby? j? z ciemno?ci, staraj?c si? np. odwo?a? do malarskich mistrz?w ?wiat?ocienia. najbardziej efektowne rezultaty osi?gniemy, fotografuj?c w czerni i bieli. zreszt? ograniczenie palety barw do czerni, bieli i szaro?ci to ulubiony zabieg fotograf?w aktu. nie bez powodu wi?kszo?? zdj?? ilustruj?cych niniejszy artyku? to fotografie czarno-bia?e. nie do??, ?e w czerni i bieli ?atwiej przej?? pe?n? kontrol? nad wszystkimi aspektami zdj?cia (kolor jest pod tym wzgl?dem znacznie bardziej wymagaj?cy), ale te? ze wzgl?d?w czysto estetycznych znakomicie nadaje si? do fotografowania nagiego ludzkiego cia?a. odejmuj?c kolory, odrealniamy obraz, dystansuj?c go nieco od rzeczywisto?ci, przez co podkre?lamy kreacyjn? stron? fotografii i jej status jako pracy wizualnej, a nie mechanicznej rejestracji rzeczywisto?ci. wr??my jednak do konkretnych temat?w. ludzkie cia?o idealnie nadaje si? do wykorzystania jako materia?. wybieraj?c jaki? anatomiczny detal i zbli?aj?c si? do niego (izoluj?c go od otoczenia ? np. ma?? g??bi? ostro?ci), zbli?amy si? do fotografii makro ? cz?sto szczeg? mo?e przecie? powiedzie? wi?cej ni? szeroki plan. a skoro ju? jeste?my przy szerokich planach ? nic nie stoi na przeszkodzie, ?eby wyj?? z modelk? w plener i sfotografowa? j? np. jako ma?y, ludzki akcent na tle imponuj?cej przyrody (cho?by w?r?d faluj?cych traw). plener to znakomite miejsce do fotografowania aktu, nie tylko ze wzgl?du na interakcj? mi?dzy ludzk? sylwetk? i natur?, ale te? jako ciekawy drugi plan. akt mo?na powi?za? z fotografi? krajobrazow? r?wnie? w inny spos?b ? traktuj?c cia?o modelki jako tw?r natury (pomnik przyrody?). fotografuj?c w czerni i bieli i stosuj?c niski kontrast, mo?emy sprawi?, ?e kr?g?o?? po?ladk?w lub brzuch przybieraj? posta? nadmorskich wydm. a w tle zawsze pozostaje ?wiadomo??, ?e widz ma przed oczami drugiego cz?owieka odartego z tekstylnej zbroi tradycji cywilizacji zachodu. pami?tajmy, ?e (tak jak w wypadku innych gatunk?w fotografii) nie zawsze warto stawia? na wierno?? rzeczywisto?ci i jak najbardziej realistyczne oddanie fotografowanego obiektu. akt bardzo zyskuje na ?wiadomym zastosowaniu czysto fotograficznych ?rodk?w wyrazu i umiej?tnym wykorzystaniu b??d?w technicznych lub wad sprz?tu. dlatego nie unikajmy np. bardzo ma?ej g??bi ostro?ci ? warto umie?ci? p?aszczyzn? ostro?ci w miejscu niezwi?zanym z nago?ci?, pozostawiaj?c cia?o modelki w lekkim niedopowiedzeniu rozmycia. odpowiednio dobrany punkt ostro?ci pozwala cz?sto skutecznie wkroczy? na tereny, na kt?rych klarowno?? obrazu przestaje by? priorytetem, czyli postawi? na abstrakcj? i czysto wizualn?, oderwan? od rzeczywisto?ci gr? geometrycznych kszta?t?w. r?wnie? zniekszta?cenia wywo?ane przez bardzo kr?tk? ogniskow? obiektywu a? si? prosz?, by je kreatywnie wykorzysta? ? tak mocny efekt pozwala fotografowi z ?atwo?ci? kszta?towa? rzeczywisto?? (przynajmniej t?, kt?ra zostanie zarejestrowana na zdj?ciu). to samo mo?na powiedzie? o nierealnych kolorach wywo?anych przez odpowiednio dobrany (czytaj: pozornie nieprawid?owy) balans bieli lub np. na?o?enie filtr?w barwnych na ?r?d?o ?wiat?a sztucznego. jak si? zapewne zd??yli?cie zorientowa?, motywem przewodnim niniejszego artyku?u jest apel o brak dos?owno?ci. stosuj?c si? do niego, unikniemy niebezpiecze?stwa oskar?enia o fotografowanie golizny (kt?ra oczywi?cie sama w sobie nie jest przecie? z?a ? tyle ?e niekoniecznie na fotografii). dlatego pami?tajmy, ?e nie trzeba na zdj?ciu pokazywa? od razu ca?ej postaci. skupienie si? na jej fragmencie umo?liwia uwolnienie si? w pewnym stopniu od kszta?tu ludzkiej sylwetki i stworzenie oryginalnej kompozycji. podobnie mo?na podej?? do zagadnienia o?wietlenia i np. fotografuj?c pod ?wiat?o, nie do?wietla? modelki, lecz zdecydowa? si? na oddanie jej na zdj?ciu jako ca?kiem niedo?wietlonej (czyli czarnej) sylwety. za jako?? fotografii odpowiada wtedy odpowiednie poprowadzenie linii konturu cia?a. st?sknieni za minimalizmem mog? spr?bowa? zrobi? takie zdj?cie, na kt?rym praktycznie nic nie b?dzie wida?, a jednak b?dzie zarazem aktem i na sw?j ascetyczny spos?b efektown? kompozycj?. fotografia aktu to gatunek z jednej strony trudny i delikatny, z drugiej daj?cy du?? satysfakcj? i pozwalaj?cy fotografowi wy?y? si? kreatywnie. zabawa zaczyna si? ju? na etapie niezb?dnego planowania sesji ? liczba opcji jest ograniczona wy??cznie przez nasz? wyobra?ni?. warto spr?bowa? swoich si?, cho?by po to, ?eby przekona? si?, ?e istot? aktu nie jest wcale fotografia nago?ci i ?e brak ubrania jest tu tylko narz?dziem umo?liwiaj?cym tworzenie ciekawych obraz?w. akty olsztyn chcesz zrobi? prezent dla ch?opaka na walentynki, sesja zdj?ciowa na prezent, zapraszam na sesj? fotograficzn?, sesja w ci??y, akty pary, gda?sk, warszawa, tr?jmiasto, akty w ci??y oferta cenowa sesje mody: 1. sesja studyjna classic - czas trwania - od 2 do 4 godzin; - wykonujemy nie mniej ni? 100 uj??; - efekt sesji: 8-10 zdj?? w formacie 15x21 podklejonych na passe-partou do formatu a4 z mo?liwo?ci? wywo?ania dodatkowych zdj?? od formatu 9x13 cm do 60x90 cm za dodatkow? op?at?; - zdj?cia kolorowe, czarno-bia?e, sepia, koloryzacja; - p?yta cd ze wszystkimi wykonanymi zdj?ciami w zmniejszonej rozdzielczo?ci; - makija? wliczony w cen?; - wino lub szampan na rozgrzewk? te? w cenie - nie obowi?zkowy :) - cena ------ z?. 2. sesja studyjna mini - czas trwania - oko?o 1-2 godzin - wykonujemy do 50 uj??; - efekt sesji: 3 zdj?cia w formacie 15x21 podklejonych na passe-partou do formatu a4 z mo?liwo?ci? wywo?ania dodatkowych zdj?? od formatu 9x13 cm do 60x90 cm za dodatkow? op?at?; - zdj?cia kolorowe, czarno-bia?e, sepia, koloryzacja; - p?yta cd ze wszystkimi wykonanymi zdj?ciami w zmniejszonej rozdzielczo?ci; - makija? w?asny. - cena ------ z?. 3. sesja studyjna maxi - czas trwania 2 razy po 2-4 godziny - spotkanie po 1 sesji w celu om?wienia zdj?? i przedyskutowania pomys??w i poprawek; - wykonujemy nie mniej ni? 300 uj??; - efekt sesji: 18-20 zdj?? w formacie 15x21 podklejonych na passe-partou do formatu a4 z mo?liwo?ci? wywo?ania dodatkowych zdj?? od formatu 9x13 cm do 60x90 cm za dodatkow? op?at?; - zdj?cia kolorowe, czarno-bia?e, sepia, koloryzacja; - p?yta cd ze wszystkimi wykonanymi zdj?ciami w zmniejszonej rozdzielczo?ci; - dwukrotny makija? wliczony w cen?; - wino lub szampan na rozgrzewk? te? w cenie - nie obowi?zkowy :) - cena ------ z?. 4. sesja plenerowa outdoor - czas trwania - oko?o 2-3 godzin nie wliczaj?c dojazdu - nie mniej ni? 100 uj?? - efekt sesji: 8 zdj?? w formacie 15x21 podklejonych na passe-partou do formatu a4 z mo?liwo?ci? wywo?ania dodatkowych zdj?? od formatu 9x13 cm do 60x90 cm za dodatkow? op?at?; - zdj?cia kolorowe, czarno-bia?e, sepia, koloryzacja; - p?yta cd ze wszystkimi wykonanymi zdj?ciami w zmniejszonej rozdzielczo?ci; - makija? wliczony; - cena ------ z? + ewentualne koszty dojazdu 5. classic+outdoor - cena ------ z? 6. maxi+outdoor - cena ------ z? * na pocz?tku sesji prosimy o wra?enie zgody na ewentualne wykorzystywanie materia??w z sesji do cel?w promocji agenci photopr - w przypadku wyra?enia takiej zgody ceny mog? by? negocjowane :) * organizujemy r?wnie? sesje aktu - warunki i ceny ustalane s? indywidualnie podczas spotkania; * wszystkie zdj?cia przygotowane do wywo?ania s? obrabiane cyfrowo w programie graficznym celem korekty; * zdj?cia wywo?ywane s? na standardowym papierze fotograficznym - b?yszcz?cym lub matowym jednak istnieje mo?liwo?? wywo?ania zdj?? na papierze ozdobnym lub p??tnie; * jest oczywi?cie mo?liwo?? rezygnacji z makija?u ; * ubiory w?asne modelki ; * posiadamy pewien wyb?r rekwizyt?w - nakrycia g?owy, wachlarze, bi?uteri?, szk?o , woale jednak zach?camy do wykorzystywania przedmiot?w osobistych; * mo?emy r?wnie? za dodatkow? op?at? poleci? fryzjera z kt?rym wsp?pracujemy * podczas sesji zapewniamy intymn? atmosfer?; * oferujemy r?wnie? budow? strony internetowej osoby fotografowanej (za dodatkow? op?at?); * proponujemy r?wnie? wykonanie istotnych manipulacji zdj?ciami w celu uzyskania efekt?w specjalnych - stylizacje malarskie, projekty stron tytu?owych pism itp. *wykonuj? te? sesje zdj?ciowe w warszawie, sesje aktu, akty kobiece w warszawie, portfolio w warszawie - wtedy do ceny sesji doliczany jest koszt wynaj?cia studia w warszawie oferta - sesje fotograficzne: 1. sesja ci??owa: sesja studyjna realizowana na wz?r sesji modowej, oczywi?cie z uwypukleniem pi?knego stanu kobiety spodziewaj?cej si? dziecka. oczywi?cie sesja powinna by? realizowana wraz z tat? maluszka, tak aby pokaza? relacje rodzinne jeszcze przed narodzeniem potomka. sesja obejmowa? mog?aby zdj?cia modowe, glamour, zdj?cia w bieli?nie, elementy fotografii aktu z podkre?leniem ci?arnego brzuszka. do tego mo?na si? pokusi? o stworzenie ciekawych inscenizacji np. malowanie wyobra?onego porteru maluszka na brzuchu przez tat? itp. mo?liwe wykonanie w studiu lub w domu klienta. czas trwania oko?o 2 h. 2. sesja maluszka: obejmowa?a by zdj?cia maluszka w charakteryzacjach (kostiumach), we w?asnych ubrankach, z wykorzystaniem rekwizyt?w takich jak ulubione zabawki, ba?ki mydlane, balony itp. mo?na si? pokusi? r?wnie? (przy m?odszym - raczkuj?cym bobasie) o zdj?cia na golaska np. u rodzic?w na r?kach. takie zdj?cia maj? bardziej intymny i osobisty charakter. mo?liwe wykonanie w studiu lub w domu klienta. czas trwania oko?o 2 h. 3. obs?uga fotograficzna chrztu: wykonanie fotografii podczas chrztu w ko?ciele przy zam?wieniu dw?ch z trzech wybranych sesji - trzecia sesja gratis 4. sesja rodzinna. mo?liwa do przeprowadzenia w studiu fotograficznym lub w domu klienta. sesja studyjna, portretowa, nastawiona na pokazanie wielopokoleniowo?ci rodziny, wzajemnych relacji mi?dzy dziadkami , rodzicami i dzie?mi. bardzo ciekaw? odmian? by?aby taka sesja przeprowadzona w domu klienta z pokazaniem fragment?w, urywk?w ?ycia codziennego: wsp?lne posi?ki, zabawy, spacery itp. (na zasadzie ? dzie? z fotografem tzw. oficjalny paparazzi). 5. sesje aktu: ca?kowicie indywidualne, intymne sesje aktu. po wi?cej szczego??w prosz? o kontakt telefoniczny lub mailowy ze strony http://fotograff.pl/kontakt.htm foto - lista stron fotografika akt w polskiej fotografii click here for more sites like ours -->


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 3096

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 7.4% (229)
gra - 2.81% (87)
foto - 2.42% (75)
fotograf - 2.39% (74)
si? - 1.94% (60)
akt - 1.61% (50)
czy - 1.36% (42)
jest - 1.07% (33)
jak - 1.07% (33)
pod - 0.9% (28)
ale - 0.84% (26)
przy - 0.81% (25)
tak - 0.71% (22)
zdj?cia - 0.68% (21)
lub - 0.61% (19)
ni? - 0.61% (19)
sesji - 0.61% (19)
sesja - 0.61% (19)
for - 0.58% (18)
aktu - 0.55% (17)
ona - 0.55% (17)
sam - 0.52% (16)
nic - 0.52% (16)
by? - 0.52% (16)
kim - 0.52% (16)
robi - 0.48% (15)
zdj?? - 0.45% (14)
czas - 0.45% (14)
dla - 0.42% (13)
akty - 0.42% (13)
tym - 0.42% (13)
?ni - 0.42% (13)
taki - 0.39% (12)
tylko - 0.39% (12)
mnie - 0.39% (12)
jako - 0.36% (11)
te? - 0.36% (11)
np. - 0.36% (11)
aby - 0.36% (11)
tego - 0.36% (11)
efekt - 0.32% (10)
robi? - 0.32% (10)
mo?na - 0.32% (10)
fotografii - 0.32% (10)
bardziej - 0.32% (10)
modelki - 0.32% (10)
oczy - 0.29% (9)
mniej - 0.29% (9)
takie - 0.29% (9)
kt?ry - 0.29% (9)
kto - 0.29% (9)
sesje - 0.29% (9)
rzeczy - 0.29% (9)
r?wnie? - 0.29% (9)
chodzi - 0.26% (8)
?eby - 0.26% (8)
cel - 0.26% (8)
temat - 0.26% (8)
formatu - 0.26% (8)
fotografia - 0.26% (8)
przed - 0.26% (8)
cz?owiek - 0.26% (8)
nas - 0.26% (8)
cia?o - 0.26% (8)
stron - 0.23% (7)
najbardziej - 0.23% (7)
czym - 0.23% (7)
para - 0.23% (7)
dzie? - 0.23% (7)
inny - 0.23% (7)
pozwala - 0.23% (7)
b?dzie - 0.23% (7)
op?at? - 0.19% (6)
------ - 0.19% (6)
dup - 0.19% (6)
podczas - 0.19% (6)
wszystkim - 0.19% (6)
ludzki - 0.19% (6)
mo?e - 0.19% (6)
oczywi?cie - 0.19% (6)
trwania - 0.19% (6)
pozy - 0.19% (6)
?wiat?o - 0.19% (6)
zrobi - 0.19% (6)
sprz?t - 0.19% (6)
godzin - 0.19% (6)
cia?a - 0.19% (6)
kt?re - 0.19% (6)
bardzo - 0.19% (6)
modelk? - 0.19% (6)
cena - 0.19% (6)
mo?liwo?ci - 0.19% (6)
dodatkow? - 0.19% (6)
bieli - 0.19% (6)
wad - 0.19% (6)
wywo?ania - 0.19% (6)
nad - 0.16% (5)
itp. - 0.16% (5)
wszystkimi - 0.16% (5)
koniec - 0.16% (5)
zdj?ciami - 0.16% (5)
jej - 0.16% (5)
trzeba - 0.16% (5)
cenie - 0.16% (5)
jednak - 0.16% (5)
umo?liwi - 0.16% (5)
wykonanie - 0.16% (5)
nagie - 0.16% (5)
ludzkie - 0.16% (5)
odpowiednio - 0.16% (5)
zrobi? - 0.16% (5)
ju? - 0.16% (5)
wypadku - 0.16% (5)
studiu - 0.16% (5)
si?, - 0.16% (5)
warto - 0.16% (5)
kadr - 0.16% (5)
przez - 0.16% (5)
by?a - 0.16% (5)
fotografa - 0.16% (5)
rzeczywisto?ci - 0.16% (5)
makija? - 0.16% (5)
to, - 0.16% (5)
chc? - 0.16% (5)
ostro?ci - 0.16% (5)
sesji: - 0.16% (5)
stanie - 0.16% (5)
drugi - 0.16% (5)
studyjna - 0.16% (5)
pokaza? - 0.13% (4)
odpowiednie - 0.13% (4)
fotografuje - 0.13% (4)
olsztyn - 0.13% (4)
czyli - 0.13% (4)
sob? - 0.13% (4)
?atwo - 0.13% (4)
op?at?; - 0.13% (4)
dzi?ki - 0.13% (4)
drugie - 0.13% (4)
kolorowe, - 0.13% (4)
dlatego - 0.13% (4)
modelka - 0.13% (4)
prezent - 0.13% (4)
komfort - 0.13% (4)
formacie - 0.13% (4)
15x21 - 0.13% (4)
umo?liwia - 0.13% (4)
podklejonych - 0.13% (4)
maluszka - 0.13% (4)
passe-partou - 0.13% (4)
mo?liwo?ci? - 0.13% (4)
dodatkowych - 0.13% (4)
9x13 - 0.13% (4)
warszawie - 0.13% (4)
60x90 - 0.13% (4)
cz?owieka - 0.13% (4)
mog? - 0.13% (4)
miasto - 0.13% (4)
domu - 0.13% (4)
bez - 0.13% (4)
ci??y - 0.13% (4)
uj?? - 0.13% (4)
tle - 0.13% (4)
sesj? - 0.13% (4)
plener - 0.13% (4)
p?yta - 0.13% (4)
zmniejszonej - 0.13% (4)
rozdzielczo?ci; - 0.13% (4)
wi?cej - 0.13% (4)
koloryzacja; - 0.13% (4)
wykonanymi - 0.13% (4)
klienta - 0.13% (4)
je?li - 0.13% (4)
g??bi - 0.13% (4)
oko?o - 0.13% (4)
czerni - 0.13% (4)
fotografowanie - 0.13% (4)
staje - 0.13% (4)
mie? - 0.13% (4)
razu - 0.13% (4)
wzgl?du - 0.13% (4)
czarno-bia?e, - 0.13% (4)
samo - 0.13% (4)
sepia, - 0.13% (4)
kontakt - 0.1% (3)
nam - 0.1% (3)
t?o, - 0.1% (3)
kt?rym - 0.1% (3)
wliczony - 0.1% (3)
klienta. - 0.1% (3)
zdj?ciowe - 0.1% (3)
nim - 0.1% (3)
jakim - 0.1% (3)
outdoor - 0.1% (3)
temat?w - 0.1% (3)
spr?bowa? - 0.1% (3)
ciekawy - 0.1% (3)
tw?r - 0.1% (3)
ceny - 0.1% (3)
szeroki - 0.1% (3)
niego - 0.1% (3)
widz - 0.1% (3)
graficznym - 0.1% (3)
oddanie - 0.1% (3)
czysto - 0.1% (3)
gr? - 0.1% (3)
fotografie - 0.1% (3)
artyku? - 0.1% (3)
zdj?ciu - 0.1% (3)
fotografuj?c - 0.1% (3)
brak - 0.1% (3)
pewne - 0.1% (3)
osoby - 0.1% (3)
same - 0.1% (3)
materia? - 0.1% (3)
celu - 0.1% (3)
wykonujemy - 0.1% (3)
prac? - 0.1% (3)
pozwalaj? - 0.1% (3)
chowa - 0.1% (3)
pami?tajmy, - 0.1% (3)
gdy - 0.1% (3)
z?. - 0.1% (3)
cia?a. - 0.1% (3)
inna - 0.1% (3)
tworzenie - 0.1% (3)
strony - 0.1% (3)
uj??; - 0.1% (3)
--> - 0.1% (3)
element - 0.1% (3)
wtedy - 0.1% (3)
zdj?ciowa - 0.1% (3)
pozornie - 0.1% (3)
fotograf: - 0.1% (3)
nago?ci - 0.1% (3)
zawsze - 0.1% (3)
portret - 0.1% (3)
praktycznie - 0.1% (3)
tekst - 0.1% (3)
fotografowania - 0.1% (3)
pi?kne - 0.1% (3)
lubi? - 0.1% (3)
troch? - 0.1% (3)
czym? - 0.1% (3)
niekoniecznie - 0.1% (3)
ide? - 0.1% (3)
mo?liwe - 0.1% (3)
zostanie - 0.1% (3)
ser - 0.1% (3)
je?eli - 0.1% (3)
jeste? - 0.1% (3)
ba? - 0.1% (3)
innych - 0.1% (3)
fotografowanej - 0.1% (3)
dw?ch - 0.1% (3)
gda?sk - 0.1% (3)
warszawa - 0.1% (3)
fotografa. - 0.1% (3)
mi?dzy - 0.1% (3)
tr?jmiasto - 0.1% (3)
prosto - 0.1% (3)
wcale - 0.1% (3)
tego, - 0.1% (3)
kobieta - 0.1% (3)
ka?dy - 0.1% (3)
nawet - 0.1% (3)
?yciu - 0.06% (2)
d?ugie - 0.06% (2)
patrz?c - 0.06% (2)
stworzenie - 0.06% (2)
jeszcze - 0.06% (2)
miejsca - 0.06% (2)
mia?o - 0.06% (2)
swoich - 0.06% (2)
dobrany - 0.06% (2)
taka - 0.06% (2)
ca?kowicie - 0.06% (2)
robi?a - 0.06% (2)
kreatywnie - 0.06% (2)
jakimi - 0.06% (2)
rzeczywisto?ci, - 0.06% (2)
wol? - 0.06% (2)
hipokryzji - 0.06% (2)
cho?by - 0.06% (2)
ubrania - 0.06% (2)
spo?ecze?stwie, - 0.06% (2)
ciekawych - 0.06% (2)
kobiety - 0.06% (2)
oferta - 0.06% (2)
zapomnie? - 0.06% (2)
fotografowi - 0.06% (2)
classic - 0.06% (2)
potem - 0.06% (2)
ludzk? - 0.06% (2)
przekona? - 0.06% (2)
chodzi. - 0.06% (2)
100 - 0.06% (2)
fotograficzna - 0.06% (2)
kt?ra - 0.06% (2)
lepsze - 0.06% (2)
cen?; - 0.06% (2)
kto? - 0.06% (2)
(przy - 0.06% (2)
ch?opaka - 0.06% (2)
pism - 0.06% (2)
warszawie, - 0.06% (2)
portfolio - 0.06% (2)
chcesz - 0.06% (2)
koszt - 0.06% (2)
realizowana - 0.06% (2)
tat? - 0.06% (2)
obejmowa? - 0.06% (2)
pokusi? - 0.06% (2)
gda?sk, - 0.06% (2)
intymny - 0.06% (2)
rekwizyt?w - 0.06% (2)
osobisty - 0.06% (2)
chrztu - 0.06% (2)
gratis - 0.06% (2)
pokazanie - 0.06% (2)
warszawa, - 0.06% (2)
(na - 0.06% (2)
intymne - 0.06% (2)
prosz? - 0.06% (2)
pary, - 0.06% (2)
ci??y, - 0.06% (2)
lista - 0.06% (2)
walentynki, - 0.06% (2)
w?asne - 0.06% (2)
ty, - 0.06% (2)
fotografem - 0.06% (2)
codziennego - 0.06% (2)
dnia - 0.06% (2)
cia?em, - 0.06% (2)
prawdziwe - 0.06% (2)
czego - 0.06% (2)
wino - 0.06% (2)
szampan - 0.06% (2)
rozgrzewk? - 0.06% (2)
obowi?zkowy - 0.06% (2)
sob?. - 0.06% (2)
sam? - 0.06% (2)
mini - 0.06% (2)
mo?liwo?? - 0.06% (2)
tym, - 0.06% (2)
maxi - 0.06% (2)
dupy - 0.06% (2)
dojazdu - 0.06% (2)
fotograficzn?, - 0.06% (2)
ewentualne - 0.06% (2)
zgody - 0.06% (2)
zapraszam - 0.06% (2)
prezent, - 0.06% (2)
papierze - 0.06% (2)
fotograficznym - 0.06% (2)
fotografii) - 0.06% (2)
przyrody - 0.06% (2)
brzuch - 0.06% (2)
skoro - 0.06% (2)
przygotowania - 0.06% (2)
lecz - 0.06% (2)
temat?w. - 0.06% (2)
wymaga - 0.06% (2)
nieco - 0.06% (2)
zachodu - 0.06% (2)
fotografi? - 0.06% (2)
modelk?, - 0.06% (2)
teren - 0.06% (2)
fotograficznych - 0.06% (2)
nieograniczone - 0.06% (2)
modelki, - 0.06% (2)
czasach - 0.06% (2)
prze?ycie - 0.06% (2)
wyrazu - 0.06% (2)
studiu, - 0.06% (2)
peepshow - 0.06% (2)
zdj?cie, - 0.06% (2)
?atwiej - 0.06% (2)
dystans - 0.06% (2)
pozwalaj?cy - 0.06% (2)
potraktowa? - 0.06% (2)
swoje - 0.06% (2)
znaczenie - 0.06% (2)
poniewa? - 0.06% (2)
jaki? - 0.06% (2)
zaufanie - 0.06% (2)
niezb?dne - 0.06% (2)
niespodzianek. - 0.06% (2)
akt, - 0.06% (2)
pewnym - 0.06% (2)
by?o - 0.06% (2)
naturalne - 0.06% (2)
trakcie - 0.06% (2)
fotografujemy - 0.06% (2)
najlepiej - 0.06% (2)
wszystkie - 0.06% (2)
miejsce - 0.06% (2)
tu? - 0.06% (2)
unikn?? - 0.06% (2)
osoby. - 0.06% (2)
aspekty - 0.06% (2)
?wiat?o, - 0.06% (2)
b?dziemy - 0.06% (2)
nieporuszonych - 0.06% (2)
wcze?niej - 0.06% (2)
pracy - 0.06% (2)
sobie - 0.06% (2)
aktem - 0.06% (2)
przynajmniej - 0.06% (2)
pozwoli - 0.06% (2)
obraz?w - 0.06% (2)
niewielkie - 0.06% (2)
mo?emy - 0.06% (2)
przecie? - 0.06% (2)
r?ce - 0.06% (2)
szaro?ci - 0.06% (2)
aktu. - 0.06% (2)
chcia?bym - 0.06% (2)
seksualno?ci - 0.06% (2)
w?asnych - 0.06% (2)
dawa?o - 0.06% (2)
nadaje - 0.06% (2)
naga - 0.06% (2)
detal - 0.06% (2)
cz?sto - 0.06% (2)
powiedzie? - 0.06% (2)
ciele - 0.06% (2)
naszym - 0.06% (2)
plan. - 0.06% (2)
rozwin?? - 0.06% (2)
prowadzi - 0.06% (2)
nale?y - 0.06% (2)
aktu, - 0.06% (2)
powinny - 0.06% (2)
tyle - 0.06% (2)
siebie - 0.06% (2)
spos?b - 0.06% (2)
stosuj?c - 0.06% (2)
barw - 0.06% (2)
rezultaty - 0.06% (2)
t?a - 0.06% (2)
(tak - 0.06% (2)
w?a?nie - 0.06% (2)
?atwo?ci? - 0.06% (2)
s?o?ca - 0.06% (2)
fotografowa? - 0.06% (2)
my?le? - 0.06% (2)
sylwetki - 0.06% (2)
zazwyczaj - 0.06% (2)
g?ow?, - 0.06% (2)
aparaty - 0.06% (2)
maj? - 0.06% (2)
lcd, - 0.06% (2)
wa?ne - 0.06% (2)
jak?? - 0.06% (2)
podobnie - 0.06% (2)
wykorzysta? - 0.06% (2)
tematy - 0.06% (2)
jedynym - 0.06% (2)
nagiego - 0.06% (2)
wi?kszo?? - 0.06% (2)
modelka: - 0.06% (2)
wszystko - 0.06% (2)
ide?, - 0.06% (2)
golizna - 0.06% (2)
zreszt? - 0.06% (2)
zdecydowa? - 0.06% (2)
dodatkow? op?at? - 0.19% (6)
cena ------ - 0.19% (6)
si? na - 0.19% (6)
- cena - 0.19% (6)
za dodatkow? - 0.19% (6)
------ z? - 0.19% (6)
nie ma - 0.19% (6)
czas trwania - 0.19% (6)
z modelk? - 0.16% (5)
si? do - 0.16% (5)
jest w - 0.16% (5)
sesja studyjna - 0.16% (5)
nie jest - 0.16% (5)
zdj?ciami w - 0.16% (5)
w studiu - 0.16% (5)
formatu a4 - 0.13% (4)
dodatkow? op?at?; - 0.13% (4)
dodatkowych zdj?? - 0.13% (4)
od formatu - 0.13% (4)
zdj?cia kolorowe, - 0.13% (4)
ale te? - 0.13% (4)
9x13 cm - 0.13% (4)
do 60x90 - 0.13% (4)
na kt?ry - 0.13% (4)
op?at?; - - 0.13% (4)
czarno-bia?e, sepia, - 0.13% (4)
- zdj?cia - 0.13% (4)
koloryzacja; - - 0.13% (4)
kolorowe, czarno-bia?e, - 0.13% (4)
sepia, koloryzacja; - 0.13% (4)
ze wszystkimi - 0.13% (4)
wszystkimi wykonanymi - 0.13% (4)
mo?liwo?ci? wywo?ania - 0.13% (4)
do formatu - 0.13% (4)
passe-partou do - 0.13% (4)
z mo?liwo?ci? - 0.13% (4)
podklejonych na - 0.13% (4)
formacie 15x21 - 0.13% (4)
- efekt - 0.13% (4)
wykonanymi zdj?ciami - 0.13% (4)
- czas - 0.13% (4)
w zmniejszonej - 0.13% (4)
rozdzielczo?ci; - - 0.13% (4)
wywo?ania dodatkowych - 0.13% (4)
na passe-partou - 0.13% (4)
zdj?? od - 0.13% (4)
zmniejszonej rozdzielczo?ci; - 0.13% (4)
formatu 9x13 - 0.13% (4)
60x90 cm - 0.13% (4)
efekt sesji: - 0.13% (4)
w formacie - 0.13% (4)
15x21 podklejonych - 0.13% (4)
p?yta cd - 0.13% (4)
- p?yta - 0.13% (4)
mo?na si? - 0.13% (4)
nie tylko - 0.13% (4)
w ci??y - 0.13% (4)
w domu - 0.13% (4)
podczas sesji - 0.13% (4)
zdj?cia w - 0.13% (4)
to nie - 0.13% (4)
trwania - - 0.1% (3)
uj??; - - 0.1% (3)
- wykonujemy - 0.1% (3)
na zdj?ciu - 0.1% (3)
- makija? - 0.1% (3)
makija? wliczony - 0.1% (3)
mniej ni? - 0.1% (3)
do tego - 0.1% (3)
trzeba mie? - 0.1% (3)
prosto z - 0.1% (3)
zdj?? w - 0.1% (3)
chc? aby - 0.1% (3)
sesja zdj?ciowa - 0.1% (3)
domu klienta. - 0.1% (3)
oko?o 2 - 0.1% (3)
------ z?. - 0.1% (3)
wzgl?du na - 0.1% (3)
akty w - 0.1% (3)
i bieli - 0.1% (3)
fotografia aktu - 0.1% (3)
w czerni - 0.1% (3)
czy na - 0.1% (3)
si? za - 0.1% (3)
ludzkie cia?o - 0.1% (3)
pami?tajmy, ?e - 0.1% (3)
? nagie - 0.1% (3)
akty olsztyn - 0.1% (3)
ze wzgl?du - 0.1% (3)
fotografii aktu - 0.1% (3)
w wypadku - 0.1% (3)
zdj?cia na - 0.06% (2)
mo?liwe wykonanie - 0.06% (2)
w celu - 0.06% (2)
wliczony w - 0.06% (2)
2. sesja - 0.06% (2)
trwania oko?o - 0.06% (2)
klienta. czas - 0.06% (2)
studiu lub - 0.06% (2)
wykonanie w - 0.06% (2)
cen?; - - 0.06% (2)
by zdj?cia - 0.06% (2)
obowi?zkowy :) - 0.06% (2)
wino lub - 0.06% (2)
nie obowi?zkowy - 0.06% (2)
4. sesja - 0.06% (2)
100 uj?? - 0.06% (2)
sesji: 8 - 0.06% (2)
rozgrzewk? te? - 0.06% (2)
- oko?o - 0.06% (2)
sesje zdj?ciowe - 0.06% (2)
cenie - - 0.06% (2)
w cenie - 0.06% (2)
na rozgrzewk? - 0.06% (2)
lub szampan - 0.06% (2)
- wino - 0.06% (2)
w cen?; - 0.06% (2)
w warszawie, - 0.06% (2)
z tat? - 0.06% (2)
szampan na - 0.06% (2)
na sesj? - 0.06% (2)
wykonujemy nie - 0.06% (2)
to kim - 0.06% (2)
w trakcie - 0.06% (2)
znaczenie ma - 0.06% (2)
nago?ci i - 0.06% (2)
a skoro - 0.06% (2)
patrz?c na - 0.06% (2)
jest to, - 0.06% (2)
jak?? ide? - 0.06% (2)
wszystko w - 0.06% (2)
mie? jak?? - 0.06% (2)
fotograf: trzeba - 0.06% (2)
chodzi o - 0.06% (2)
go nawet - 0.06% (2)
?e mo?na - 0.06% (2)
wi?cej ni? - 0.06% (2)
jest na - 0.06% (2)
ni? np. - 0.06% (2)
taka sesja - 0.06% (2)
dla ch?opaka - 0.06% (2)
na walentynki, - 0.06% (2)
na prezent, - 0.06% (2)
zapraszam na - 0.06% (2)
sesj? fotograficzn?, - 0.06% (2)
a je?eli - 0.06% (2)
taki troch? - 0.06% (2)
tego, aby - 0.06% (2)
robi? z - 0.06% (2)
a potem - 0.06% (2)
sam ze - 0.06% (2)
si? nie - 0.06% (2)
takie jakimi - 0.06% (2)
rzeczy na - 0.06% (2)
zdecydowa? si? - 0.06% (2)
te? ze - 0.06% (2)
1. sesja - 0.06% (2)
modelki w - 0.06% (2)
w ci??y, - 0.06% (2)
fotograficzn?, sesja - 0.06% (2)
zrobi? prezent - 0.06% (2)
prezent, zapraszam - 0.06% (2)
zdj?ciowa na - 0.06% (2)
walentynki, sesja - 0.06% (2)
ch?opaka na - 0.06% (2)
prezent dla - 0.06% (2)
chcesz zrobi? - 0.06% (2)
aktu to - 0.06% (2)
podobnie mo?na - 0.06% (2)
nie trzeba - 0.06% (2)
odpowiednio dobrany - 0.06% (2)
od rzeczywisto?ci - 0.06% (2)
g??bi ostro?ci - 0.06% (2)
na kt?rym - 0.06% (2)
nie golizna - 0.06% (2)
nie da - 0.06% (2)
kt?ry nie - 0.06% (2)
i modelki - 0.06% (2)
cia?o jako - 0.06% (2)
z ?atwo?ci? - 0.06% (2)
ale to - 0.06% (2)
warto spr?bowa? - 0.06% (2)
cia?o modelki - 0.06% (2)
bieli i - 0.06% (2)
nadaje si? - 0.06% (2)
plan. a - 0.06% (2)
w plener - 0.06% (2)
do fotografowania - 0.06% (2)
r?wnie? w - 0.06% (2)
? dzie? - 0.06% (2)
- cena ------ - 0.19% (6)
cena ------ z? - 0.19% (6)
- czas trwania - 0.13% (4)
15x21 podklejonych na - 0.13% (4)
passe-partou do formatu - 0.13% (4)
wywo?ania dodatkowych zdj?? - 0.13% (4)
od formatu 9x13 - 0.13% (4)
cm do 60x90 - 0.13% (4)
cm za dodatkow? - 0.13% (4)
op?at?; - zdj?cia - 0.13% (4)
kolorowe, czarno-bia?e, sepia, - 0.13% (4)
koloryzacja; - p?yta - 0.13% (4)
cd ze wszystkimi - 0.13% (4)
wykonanymi zdj?ciami w - 0.13% (4)
zmniejszonej rozdzielczo?ci; - - 0.13% (4)
w domu klienta - 0.13% (4)
w zmniejszonej rozdzielczo?ci; - 0.13% (4)
podklejonych na passe-partou - 0.13% (4)
do formatu a4 - 0.13% (4)
z mo?liwo?ci? wywo?ania - 0.13% (4)
dodatkowych zdj?? od - 0.13% (4)
formatu 9x13 cm - 0.13% (4)
do 60x90 cm - 0.13% (4)
za dodatkow? op?at?; - 0.13% (4)
- zdj?cia kolorowe, - 0.13% (4)
czarno-bia?e, sepia, koloryzacja; - 0.13% (4)
- p?yta cd - 0.13% (4)
ze wszystkimi wykonanymi - 0.13% (4)
zdj?ciami w zmniejszonej - 0.13% (4)
w formacie 15x21 - 0.13% (4)
a4 z mo?liwo?ci? - 0.13% (4)
wszystkimi wykonanymi zdj?ciami - 0.13% (4)
dodatkow? op?at?; - - 0.13% (4)
- efekt sesji: - 0.13% (4)
formacie 15x21 podklejonych - 0.13% (4)
na passe-partou do - 0.13% (4)
mo?liwo?ci? wywo?ania dodatkowych - 0.13% (4)
zdj?? od formatu - 0.13% (4)
9x13 cm do - 0.13% (4)
60x90 cm za - 0.13% (4)
formatu a4 z - 0.13% (4)
sepia, koloryzacja; - - 0.13% (4)
p?yta cd ze - 0.13% (4)
zdj?cia kolorowe, czarno-bia?e, - 0.13% (4)
cena ------ z?. - 0.1% (3)
czerni i bieli - 0.1% (3)
czas trwania - - 0.1% (3)
lub w domu - 0.1% (3)
w czerni i - 0.1% (3)
ze wzgl?du na - 0.1% (3)
rozdzielczo?ci; - makija? - 0.1% (3)
to robi? z - 0.06% (2)
zdecydowa? si? na - 0.06% (2)
trzeba mie? jak?? - 0.06% (2)
walentynki, sesja zdj?ciowa - 0.06% (2)
na sesj? fotograficzn?, - 0.06% (2)
na prezent, zapraszam - 0.06% (2)
oko?o 2 h. - 0.06% (2)
klienta. czas trwania - 0.06% (2)
na walentynki, sesja - 0.06% (2)
wykonanie w studiu - 0.06% (2)
mo?na si? pokusi? - 0.06% (2)
prezent dla ch?opaka - 0.06% (2)
te? w cenie - 0.06% (2)
zdj?ciowa na prezent, - 0.06% (2)
wykonujemy nie mniej - 0.06% (2)
w cen?; - - 0.06% (2)
wino lub szampan - 0.06% (2)
na rozgrzewk? te? - 0.06% (2)
w cenie - - 0.06% (2)
nie obowi?zkowy :) - 0.06% (2)
dla ch?opaka na - 0.06% (2)
wliczony w cen?; - 0.06% (2)
zapraszam na sesj? - 0.06% (2)
- wino lub - 0.06% (2)
szampan na rozgrzewk? - 0.06% (2)
- makija? wliczony - 0.06% (2)
- nie obowi?zkowy - 0.06% (2)
:) - cena - 0.06% (2)
mniej ni? 100 - 0.06% (2)
akty w ci??y - 0.06% (2)
chcesz zrobi? prezent - 0.06% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.