2.39 score from hupso.pl for:
e-marketing.pl



HTML Content


Titlee-marketing - marketing internetowy, księgarnia marketingowa

Length: 60, Words: 7
Description e-marketing - marketing internetowy - e-learning - baza wiedzy o marketingu internetowym - artykuły, księgarnia marketingowa, badania marketingowe, dokumentacje, literatura, wiadomości, newsy, forum dyskusyjne, informacje nt. e-biznes, e-handel, e-crm...

Length: 254, Words: 32
Keywords e-marketing, marketing, e-biznes, e-learning, marketing internetowy, marketing w internecie, marketing w sieci, artykuły, newsy, e-handel, marketing wirtualny, electronic marketing, handel elektroniczny, e-commerce, e-biznes, e-business, emarketing, e-brands, e-marketplaces, e-klient, e-crm, badania marketingowe, startegie marketingowe
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1764
Text/HTML 23.93 %
Headings H1 2
H2 8
H3 23
H4 0
H5 0
H6 0
H1
aktualności
artykuły
H2
kontakt
warto wiedzieć
raporty
case study
wdrażamy:
newsletter
praca z jobpilot
polecamy
H3
monitoring działań pracowników kluczem do sukcesu?
aż 1 500 000 złotych przekazane organizacjom charytatywnym przez firmę wawel podczas gali finałowej akcji „z miłości do radości”
storytelling, livestreaming i youtuberzy zbliżają hotele do ich klientów
divante ecommerce software house dzieli się wiedzą o magento na rynku brytyjskim
piosenki o miłości, które się nie starzeją, czyli walentynki na youtube
gazeta.pl na walentynki
walentynki xxi w. czyli miłość w czasach globalnej smartfonizacji
premiera nowej serii "pary" w walentynki w romance tv
wyróżnij się albo zgiń – jak zbudować silną markę na polskim rynku?
blik - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodziny
eksperci: w sieci lepiej jak najrzadziej podawać swoje dane
42% marketerów wciąż nie segmentuje listy odbiorców.
lojalność chińskiego e-konsumenta
warto wiedzieć: ciemna strona internetu rzeczy
nadeszła era cyfrowego merchandisingu
warto wiedzieć: jak robić pr w czasie rzeczywistym
raport: m-commerce: najlepsze dopiero przed nami
wirtualne bardziej realne
warto wiedzieć: jak aktywizować klientów, którzy od dłuższego czasu nie kupują?
5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną
wolność gospodarcza dla e-biznesu
komunikacja pokolenia y w oparciu o chińskie komunikatory
e-commerce w chinach
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 8
Pliki CSS 1
Pliki javascript 7
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 78
Linki wewnętrzne 73
Linki zewnętrzne 5
Linki bez atrybutu Title 78
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

start /index.php
aktualności /news.php
artykuły /artyk.php
warto wiedzieć /artyk.php
forum /forum.php
1
ciemna strona internetu rzeczy /artyk/ciemna-strona-internetu-rzeczy.php
jak robić pr w czasie rzeczywistym /artyk/jak-robic-pr-w-czasie-rzeczywistym.php
dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci? /artyk/dlaczego-klienci-e-sklepow-nie-finalizuja-zakupow.php
5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną /artyk/jak-wypromowac-aplikacje-mobilna.php
jak aktywizować klientów, którzy od dłuższego czasu nie kupują? /artyk/jak-aktywizowac-klientow.php
social media – miejsce kreowania wizerunku firmy czy generator kryzysów? /artyk/social-media-kreowanie-wizerunku-firmy-czy-generator-kryzysow.php
polacy lubią się bać, a halloween to dobry pretekst /artyk/polacy-lubia-sie-bac.php
m-commerce: najlepsze dopiero przed nami /artyk/m-commerce-najlepsze-dopiero-przed-nami.php
kot simona - 10 000 fanów na facebooku /artyk/case_study_1.php
konkurs hasbro - 52 000 e-uczestników /artyk/case_study_2.php
monitoring działań pracowników kluczem do sukcesu? news.php?fid=news&selitem=2658#2658
>>> news.php?fid=news&selitem=2658#2658
aż 1 500 000 złotych przekazane organizacjom charytatywnym przez firmę wawel podczas gali finałowej akcji „z miłości do radości” news.php?fid=news&selitem=2657#2657
>>> news.php?fid=news&selitem=2657#2657
storytelling, livestreaming i youtuberzy zbliżają hotele do ich klientów news.php?fid=news&selitem=2656#2656
>>> news.php?fid=news&selitem=2656#2656
divante ecommerce software house dzieli się wiedzą o magento na rynku brytyjskim news.php?fid=news&selitem=2655#2655
>>> news.php?fid=news&selitem=2655#2655
piosenki o miłości, które się nie starzeją, czyli walentynki na youtube news.php?fid=news&selitem=2654#2654
>>> news.php?fid=news&selitem=2654#2654
gazeta.pl na walentynki news.php?fid=news&selitem=2653#2653
>>> news.php?fid=news&selitem=2653#2653
walentynki xxi w. czyli miłość w czasach globalnej smartfonizacji news.php?fid=news&selitem=2652#2652
>>> news.php?fid=news&selitem=2652#2652
premiera nowej serii "pary" w walentynki w romance tv news.php?fid=news&selitem=2651#2651
>>> news.php?fid=news&selitem=2651#2651
wyróżnij się albo zgiń – jak zbudować silną markę na polskim rynku? news.php?fid=news&selitem=2650#2650
>>> news.php?fid=news&selitem=2650#2650
blik - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodziny news.php?fid=news&selitem=2649#2649
>>> news.php?fid=news&selitem=2649#2649
eksperci: w sieci lepiej jak najrzadziej podawać swoje dane news.php?fid=news&selitem=2648#2648
>>> news.php?fid=news&selitem=2648#2648
42% marketerów wciąż nie segmentuje listy odbiorców. news.php?fid=news&selitem=2647#2647
>>> news.php?fid=news&selitem=2647#2647
lojalność chińskiego e-konsumenta artyk/lojalnosc-chinskiego-e-konsumenta.php
- artyk/lojalnosc-chinskiego-e-konsumenta.php
>>> artyk/lojalnosc-chinskiego-e-konsumenta.php
warto wiedzieć: ciemna strona internetu rzeczy artyk/ciemna-strona-internetu-rzeczy.php
- artyk/ciemna-strona-internetu-rzeczy.php
>>> artyk/ciemna-strona-internetu-rzeczy.php
nadeszła era cyfrowego merchandisingu artyk/nadeszla-era-cyfrowego-merchandisingu.php
- artyk/nadeszla-era-cyfrowego-merchandisingu.php
>>> artyk/nadeszla-era-cyfrowego-merchandisingu.php
warto wiedzieć: jak robić pr w czasie rzeczywistym artyk/jak-robic-pr-w-czasie-rzeczywistym.php
- artyk/jak-robic-pr-w-czasie-rzeczywistym.php
>>> artyk/jak-robic-pr-w-czasie-rzeczywistym.php
raport: m-commerce: najlepsze dopiero przed nami artyk/m-commerce-najlepsze-dopiero-przed-nami.php
- artyk/m-commerce-najlepsze-dopiero-przed-nami.php
>>> artyk/m-commerce-najlepsze-dopiero-przed-nami.php
wirtualne bardziej realne artyk/wirtualne-bardziej-realne.php
- artyk/wirtualne-bardziej-realne.php
>>> artyk/wirtualne-bardziej-realne.php
warto wiedzieć: jak aktywizować klientów, którzy od dłuższego czasu nie kupują? artyk/jak-aktywizowac-klientow.php
- artyk/jak-aktywizowac-klientow.php
>>> artyk/jak-aktywizowac-klientow.php
5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną artyk/jak-wypromowac-aplikacje-mobilna.php
- artyk/jak-wypromowac-aplikacje-mobilna.php
>>> artyk/jak-wypromowac-aplikacje-mobilna.php
wolność gospodarcza dla e-biznesu artyk/wolnosc-dla-e-biznesu.php
- artyk/wolnosc-dla-e-biznesu.php
>>> artyk/wolnosc-dla-e-biznesu.php
komunikacja pokolenia y w oparciu o chińskie komunikatory artyk/komunikatory-chinskie.php
- artyk/komunikatory-chinskie.php
>>> artyk/komunikatory-chinskie.php
e-commerce w chinach artyk/e-commerce-w-chinach.php
- artyk/e-commerce-w-chinach.php
>>> artyk/e-commerce-w-chinach.php

Linki zewnętrzne

- http://www.e-marketing.pl/index.php
- http://www.woodpol.com.pl
- http://www.przejrzyjchloniaka.pl
justyna adamczyk http://www.justyna-adamczyk.pl
- http://www.e-marketing.pl

Zdjęcia

Zdjęcia 15
Zdjęcia bez atrybutu ALT 1
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 15
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

/img_new/emarketing_logo.png
../img_new/justyna-adamczyk.jpg
artyk/lojalnosc-chinskiego-e-konsumenta-ico.jpg
artyk/ciemna-strona-internetu-rzeczy-ico.jpg
artyk/nadeszla-era-cyfrowego-merchandisingu-ico-2.jpg
artyk/jak-robic-pr-w-czasie-rzeczywistym-ico.jpg
artyk/m-commerce-najlepsze-dopiero-przed-nami-ico.jpg
artyk/wirtualne-bardziej-realne-ico.jpg
artyk/jak-aktywizowac-klientow-ico.jpg
artyk/jak-wypromowac-aplikacje-mobilna.jpg
artyk/uwolnic-e-biznes-ico.jpg
artyk/komunikatory-chinskie-ico.png
artyk/e-commerce-w-chinach-ico.jpg
/img_new/logo-mam-haka-na-raka.jpg
/img_new/adr1nv.gif

Zdjęcia bez atrybutu ALT

/img_new/adr1nv.gif

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

startaktualnościartykuływarto wiedziećforum wirtualny doradca: otwórz panel dialogu --> kontakt justyna adamczyk redaktor naczelna warto wiedzieć ciemna strona internetu rzeczy nowe jak robić pr w czasie rzeczywistym nowe dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci? nowe 5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną jak aktywizować klientów, którzy od dłuższego czasu nie kupują? social media – miejsce kreowania wizerunku firmy czy generator kryzysów? pliki cookies – ważne zmiany! nowe --> pliki cookies – ważne zmiany! twój e-mail trafił do spam-u? 5 aplikacji on-line strona powitalna serwisu zakupy grupowe internet w rekrutacji dobre praktyki csr tuning marki na facebooku jak dobrać serwer? portale społecznościowe lojalny e-klient telepraca dla aktywnych seniorów? internet w sytuacji kryzysowej marki nowy rok - nowa kariera --> raporty polacy lubią się bać, a halloween to dobry pretekst nowe m-commerce: najlepsze dopiero przed nami nowe e-commerce w polsce 2013 kim są polscy blogerzy? jak przygotować skuteczny mailing? (eyetracking) bezpieczeństwo w e-sklepach [pdf] polski rynek nieruchomości - marzec 2011 [pdf] spamerzy zbierają siły... rok 2010 okiem pośrednika [pdf] --> case study kot simona - 10 000 fanów na facebooku konkurs hasbro - 52 000 e-uczestników wdrażamy: projekty www kampanie marketingowe platformy e-learningowe systemy contact-center firmowy intranet aktualności 20.02.2017monitoring działań pracowników kluczem do sukcesu?według badań przeprowadzonych przez cbos 7% zatrudnionych dorabia do pensji w godzinach pracy, a 28% korzysta z internetu w celach niezwiązanych z pracą1. przeglądanie stron, śledzenie portali społecznościowych, wykonywanie dodatkowych zleceń – możliwości na wykorzystanie czasu w pracy jest mnóstwo. a w ten sposób firmy tracą część przychodu. >>>20.02.2017aż 1 500 000 złotych przekazane organizacjom charytatywnym przez firmę wawel podczas gali finałowej akcji „z miłości do radości”wawel przekazał wsparcie finansowe o łącznej wartości 1 500 000 zł na rzecz pięciu polskich organizacji dobroczynnych podczas finału akcji „z miłości do radości”. inicjatywa zaangażowała ponad 100 000 użytkowników. uroczyste ogłoszenie wyników programu miało miejsce podczas gali finałowej, która odbyła się 16 lutego 2017 w centrum kongresowym ice w krakowie. >>>16.02.2017storytelling, livestreaming i youtuberzy zbliżają hotele do ich klientówsukces w branży hotelarskiej w dużej mierze zależy od skutecznego dotarcia do klienta, a wpływ na jego proces decyzyjny mają dziś nowoczesne narzędzia marketingowe. jak wynika z raportu „hotel marketing & technology trends”, przygotowanego przez ekspertów profitroom przy współpracy z firmą doradczą deloitte, w najbliższym czasie marketing w sektorze hotelarskim będzie opierał się na skutecznym wykorzystaniu internetu i mediów społecznościowych, w tym storytellingu, livestreamingu oraz współpracy influencerami, czyli wpływowymi twórcami opinii. >>>16.02.2017divante ecommerce software house dzieli się wiedzą o magento na rynku brytyjskimspółka divante, która zrealizowała pierwsze projekty na rynku brytyjskim w 2016 roku nawiązała partnerstwo z organizacją non-profit london magento users, zrzeszającą londyńską społeczność magento oraz firmami, które dostarczają rozwiązań związanych z tą technologią. współpraca z dotmailer, klevu i nu-hi przewiduje cykl spotkań w londynie skierowanych do ecommerce managerów, właścicieli biznesów internetowych, marketerów oraz programistów. >>>15.02.2017piosenki o miłości, które się nie starzeją, czyli walentynki na youtubegdybyście mieli wyobrazić sobie romantyczną walentynkową kolację, jaki obraz od razu przyszedłby wam do głowy? zapalone świece, na stole róże w wazonie, z głośników płynie nastrojowa muzyka…- nastrojowa, czyli jaka? jak się okazuje, są utwory, których internauci na całym świecie najchętniej słuchają właśnie 14 lutego. >>>15.02.2017gazeta.pl na walentynkijaki jest przepis na szczęśliwy i trwały związek? co sprawia, że ludzie potrafią szczęśliwie przeżyć razem całe życie? po co nam miłość? specjalnie na walentynki redakcja gazeta.pl przygotowała wiele artykułów i wyjątkowe materiały wideo, które wczoraj, 14 lutego br. użytkownicy portalu mogli oglądać m.in. w serwisach kobieta.gazeta.pl i weekend.gazeta.pl. >>>14.02.2017walentynki xxi w. czyli miłość w czasach globalnej smartfonizacjinowoczesne technologie są obecne w każdej dziedzinie naszego życia. chociaż może nie zdajemy sobie z tego sprawy, obecne są także w naszym życiu uczuciowym. w dobie globalnej smartfonizacji diametralnie zmieniły sposoby poznawania ludzi, flirtowania i romansowania. w dzień św. walentego zakochane pary będą wyznawać sobie miłość na różne sposoby, część spotka się z ukochaną osobą osobiście, ale są też i tacy, którzy miłość wyznają sobie w wiadomości tekstowej. >>>14.02.2017premiera nowej serii "pary" w walentynki w romance tv14 lutego romance tv zaplanował specjalne pasmo programowe, w którym widzowie obejrzą premierowo „pary” – serię filmów krótkometrażowych, zaprezentowanych na zeszłorocznym festiwalu berlinale. w każdym z odcinków produkcji tv arte przedstawiona jest historia jednej pary, która spotyka się na kozetce u terapeuty. seria ta, emitowana będzie przez cały dzień 14 lutego. kolejne odsłony serii widzowie obejrzą w dzień kobiet, 8 marca. >>>13.02.2017wyróżnij się albo zgiń – jak zbudować silną markę na polskim rynku?budowanie silnej marki to wyzwanie dla firm, które chcą utrzymać dobrą pozycję na rynku przez długie lata, a nie tylko zaistnieć na nim przez moment. na co zwrócić szczególną uwagę przy kreowaniu własnego brandu? przede wszystkim trzeba być konsekwentnym, dbać o jakość oferowanych produktów lub usług oraz wyróżnić się wśród innych. >>>13.02.2017blik - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodzinyponad 10 milionów transakcji i prawie 3,5 miliona użytkowników - to bilans dwóch lat funkcjonowania blika, największego systemu płatności mobilnych w polsce. blikiem możemy dziś płacić w całym polskim e-commerce, wypłacać pieniądze z większości bankomatów, dokonywać przelewów na wskazany numer telefonu, płacić w sklepach stacjonarnych, kupować bilety w środkach komunikacji miejskiej, realizować transakcje podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem i regulować rachunki. >>>10.02.2017eksperci: w sieci lepiej jak najrzadziej podawać swoje dane7 lutrgo w polsce po raz trzynasty był obchodzony dzień bezpiecznego internetu. eksperci ostrzegają, że jednym z najpopularniejszych oszustw internetowych jest phishing, czyli podszywanie się przez hakerów pod inne osoby w celu wyłudzenia informacji. >>>10.02.201742% marketerów wciąż nie segmentuje listy odbiorców.według zeszłorocznego raportu getresponse i smart insights "state of email marketing 2016", prawie połowa firm zapomina o segmentacji listy odbiorców, a co trzecia nie optymalizuje wysyłanych wiadomości. eksperci getresponse postanowili sprawdzić, czy marketerzy zmienili swoje praktyki, rozpoczynając prace nad kolejną edycją globalnego badania rynku. >>> artykuły 14.02.2017 walentynkowe zwyczaje polaków z okazji walentynek serwis prezentmarzeń zapytał ponad 2900 polaków jak spędzają ten dzień, co chcieliby dostać w prezencie i jak postrzegają święto zakochanych. wyniki zrealizowanego badania pokazują, iż ponad 70% zapytanych polaków obchodzi walentynki. dla co trzeciego respondenta celebrowanie tego święta to dowód miłości...>>> --> 13.02.2017 lojalność chińskiego e-konsumenta justyna adamczyk czy w globalnym e-świecie nowoczesnej i świadomej konsumpcji istnieje miejsce na prawdziwą lojalność chińskiego klienta? w jaki sposób odmienna kultura rysuje obraz egzotycznych preferencji? artykuł przedstawia studium lojalności opartej na kanwie azjatyckiej mentalności konsumenckiej...>>> 10.02.2017 warto wiedzieć: ciemna strona internetu rzeczy według przewidywań gartnera do 2020 roku na świecie będzie ponad 20 miliardów urządzeń z kategorii internetu rzeczy. z punktu widzenia firm w nadchodzących latach najistotniejszą dziedziną związaną z iot będzie jego bezpieczeństwo...>>> 03.11.2016 nadeszła era cyfrowego merchandisingu justyna adamczyk żyjemy w świecie globalnego marketingu gdzie realny obraz zachowań konsumenta dyktowany jest przez nowoczesne technologie. teraz już nie wystarczy tylko rzeczywiste odwoływanie się do świadomości klienta w celu sprowokowania go do zakupu. nadeszła era cyfrowego merchandisingu, który w innowacyjny sposób poprowadzi go przez kreatywne meandry marketingu handlowego...>>> 01.11.2016 skąd wywodzi się dzień wszystkich świętych? dzień wszystkich świętych jest obchodzony 1 listopada przede wszystkim w krajach, gdzie przeważają katolicy. zgodnie z nauką kościoła, dzień ten jest "uroczystością tych, którzy są zbawieni i cieszą się wieczną szczęśliwością w niebie"...>>> 31.10.2016 raporty: polacy lubią się bać, a halloween to dobry pretekst dzisiaj halloween, którego nieodłączne atrybuty to wydrążona dynia i obowiązkowy dreszczyk emocji. często właśnie tego dnia spotykamy się ze znajomymi na wspólne oglądanie horrorów lub imprezę z przebraniami prosto z krainy grozy. jednak jak pokazują wyniki sondy zrealizowanej przez serwis prezentmarzeń, lubimy się bać nie tylko tego dnia...>>>--> 31.10.2016 warto wiedzieć: jak robić pr w czasie rzeczywistym małgorzata twardochleb można powiedzieć, że jedną z zalet internetu jest to, iż dzięki niemu komunikacja ma prędkość światła. wysłanie newsa trwa tylko kilka sekund, a obejrzeć go mogą odbiorcy na całym świecie. w dzisiejszych czasach, aby być skutecznym trzeba działać natychmiast – w czasie rzeczywistym. w jaki sposób tworzyć pr w czasie rzeczywistym? ...>>> 27.10.2016 raport: m-commerce: najlepsze dopiero przed nami magdalena wymazała o segmencie mobile w e-commerce mówi i myśli każdy manager zajmujący się sprzedażą. nic dziwnego - rynek zakupów mobilnych rośnie we wszystkich rozwiniętych gospodarkach w dwucyfrowym tempie. gdy jednak zapytano 500 managerów międzynarodowych firm o to, czy...>>> 24.10.2016 wirtualne bardziej realne justyna adamczyk biznes uplasowany w wirtualnym świecie stał się niezwykle trudną do wylansowania sztuką. wobec tysięcy podobnych przedsięwzięć trudno odnaleźć w mackach wirtualnej pajęczyny to co jest najważniejsze i najlepsze. w kontekście tej filozofii nastąpiła diametralna zamiana ról. to świat wirtualny śmiało wkroczył na rzeczywistą arenę w poszukiwaniu optymalnego przepisu na sukces...>>> 23.10.2016 warto wiedzieć: jak aktywizować klientów, którzy od dłuższego czasu nie kupują? joanna kubica w bazie każdego sklepu internetowego znajduje się grupa „nieaktywnych” klientów, którzy od dłuższego czasu nie przejawiają aktywności zakupowej. procentowo ich liczba może się wahać od kilku do nawet kilkudziesięciu procent, w zależności od branży, wielkości sklepu oraz jego rozpoznawalności. jak zwiększyć przychody e-biznesu poprzez aktywizację tej grupy?...>>> 22.10.2016 5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną joanna kubica 3/4 polaków korzysta z aplikacji mobilnych. możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż klienci kupujący online za pośrednictwem laptopa czy komputera stacjonarnego...>>> 21.10.2015 wolność gospodarcza dla e-biznesu justyna adamczyk na tle przemian zachodzących w globalnym e-handlu omówiono inicjatywę mającą na celu ustanowienie nowej formy działalności gospodarczej zapewniającej konkurencyjność polskiego e-biznesu. czy jest w polsce możliwa sprzedaż towarów i usług w internecie bez rejestrowania działalności i prowadzenia ewidencji, składania deklaracji podatkowych, bez zus, cit i vat z 3% podatkiem od obrotu? >>> 06.10.2015 komunikacja pokolenia y w oparciu o chińskie komunikatory justyna adamczyk preferencje komunikacyjne młodego pokolenia (y) opierają się na wyszukanych oczekiwaniach zmierzających do osiągnięcia zamierzonego celu. skoncentrowane są one na szybkości, elastyczności i przyjemności wynikających z wielowarstwowego działania...>>> 19.09.2015 e-commerce w chinach justyna adamczyk jesteśmy naocznymi świadkami transformacji gospodarczej chin, światowego centrum e-commerce. jego potęga opiera się na fundamentalnych determinantach, do których niewątpliwie należą: wielkość populacji, wzrost gospodarczy kraju, oraz rosnąca klasa średnia z coraz wyższymi preferencjami nabywczymi...>>> 26.05.2015 e-commerce: 5 błędów, przez które firmy tracą klientów joanna kubica rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. ich skutkiem może być utrata klientów. jakich błędów unikać?...>>> 11.09.2014 raport imm na temat wykorzystania treści z social media przez media tradycyjne magdalena grabarczyk-tokaj prasa, radio i telewizja coraz chętniej korzystają z treści zamieszczanych w mediach społecznościowych. social media traktowane są niczym agencja informacyjna oferująca: darmowe materiały wideo, natychmiastowe newsy i gotowe „human stories”...>>> 18.08.2014 wirtualny trener - pierwszy prawdziwie interaktywny e-learning maciej stanusch e – learning to jedna z współczesnych form kształcenia, która dzięki rozwojowi nowoczesnych technik informatycznych, na stale zagościła w domach wielu konsumentów. obecne rozwiązania informatyczne spowodowały, iż ta metoda nauczania jest nie tylko znacznie tańsza...>>> 11.06.2014 o designie dziecięcym w sklepach internetowych karolina bartnik-kura czym właściwie jest design? czy tylko modnym słowem czy wartością? co niesie ze sobą w odniesieniu do produktów przygotowywanych dla dzieci? gdzie szukać, co kupować, gdzie i jak sprzedawać?...>>> 10.03.2014 smart marketing – czyli jak mobile rozpycha się na rynku marek dornowski przeciętny użytkownik smartfona w polsce patrzy na jego ekran 150 razy dziennie. około 58% polaków boi się wyjścia z domu bez swojej „komórki”, a 63% z nas wolałoby na tydzień zrezygnować ze słodyczy niż oddać do depozytu swój smartfon. to dane, które mówią nam jedno. nasze nawyki korzystania z sieci zmieniają się i te zmiany muszą znaleźć odbicie w strategiach marketingowych...>>> 02.08.2013 czas surferów alicja pietrowska internet to obecnie jeden z głównych kanałów dystrybucyjnych. potencjał‚ w nim tkwiący to wyzwanie dla działów sprzeży firm meblowych, nowe rozwiązania i możliwości. co skłania przedsiębiorców do handlu w internecie? z pewnością teoretyczna łatwość sprzedaży, mniejsze koszty utrzymania i większa grupa docelowa klientów. jak jest naprawdę?...>>> 04.04.2013 pliki cookies – ważne zmiany dla wszystkich sklepów i serwisów internetowych zbigniew forjasz od 22 marca br. zaczęło obowiązywać nowe prawo dotyczące prywatności w internecie. najwięcej zmian dotyczy tzw. plików cookies. znowelizowane regulacje dostosują polskie przepisy do wymogów ue. wymagają też wprowadzenia zmian w regulaminach lub w polityce prywatności e-sklepów i serwisów internetowych...>>> 29.11.2012 zarządzanie relacjami z klientami justyna adamczyk coraz częściej rozważania na temat zarządzania skupiają się wokół crm. środki masowego przekazu aktywnie propagują pojęcie crm, zaś kadry kierownicze zapowiadają wprowadzenie restrukturyzacji w firmach. przekształceniom ulega większość procesów i kompetencji pracowników...>>> 24.10.2012 handel w internecie - cz. i justyna adamczyk aby handel w internecie przyniósł jak najwięcej korzyści, firmy powinny skoncentrować się na kompleksowych działaniach. obejmują one nie tylko wizualizację i funkcjonalność strony internetowej, ale także aspekty związane ze skrupulatną obsługą klienta...>>> 15.10.2012 twój e-mail trafił do spam-u? michał mucha jednym z głównych zadań administratorów serwerów jest ochrona poczty e-mail przed niechcianymi informacjami, reklamami i oprogramowaniem szpiegującym. stosowane przez nich filtry antyspamowe blokują również niektóre nieszkodliwe wiadomości...>>> 20.07.2012 e-marketing w branży meblowej alicja pietrowska w branży meblowej działania promocyjne w ramach e-marketingu są wciąż jeszcze na wczesnym etapie rozwoju. specjaliści przewidują jednak wielkie zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwami wywołane wpływem internetu...>>> 11.07.2012 systemy klasy crm w działaniach marketingowych laura nawrocka systemy crm pozwalają na gromadzenie, przechowywanie i analizowanie danych o kliencie, jego potrzebach i historii kontaktu z nim. poprawnie zbudowana baza jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich działów w firmie, w tym także marketingu...>>> 04.07.2012 coaching w biznesie, czyli nowe możliwości rozwoju kariery paulina szymborska-karcz coaching opiera się na prostym założeniu: każdy człowiek posiada ogromny potencjał i aby się rozwijać musi go w sobie odnaleźć, dobrze poznać, zrozumieć oraz odpowiednio ukierunkować. w tym właśnie pomaga coach...>>> 27.07.2011 najnowsze trendy w marketingu: inbound marketing agata kowalska i katarzyna orzeł firmy, które chcą skutecznie przebić się przez reklamowy szum i naprawdę dotrzeć do ludzi, muszą całkowicie zmienić swoje dotychczasowe myślenie o marketingu. tradycyjne techniki marketingowe już dawno utraciły swoją skuteczność...>>> 06.07.2011 prawo do anonimowości w internecie, czyli czym są dane osobowe i jak je chronić? agata kowalska i katarzyna orzeł internet jest aktualnie największym źródłem informacji i platformą przekazywania danych. wkroczyliśmy w czasy, gdy nie potrafimy się już się bez niego obejść. jest on między innymi prężnym narzędziem marketingowym, informacyjnym i wypiera z rynku popularne media typu telewizja czy prasa. jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe sklepy internetowe. niestety, za zmianami idzie utrata anonimowości...>>> 16.06.2011 prawa użytkowników serwisów społecznościowych, czyli co zrobić, gdy ktoś ukradnie moje zdjęcie lub podszyje się pode mnie w internecie? dorota kusak --> nk.pl i facebook to dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowe w polsce, a liczba ich użytkowników stale rośnie. z badania megapanel pbi/gemius wynika, że w styczniu nk.pl miał 12,3 miliona, podczas gdy polski facebook miał niemal 9,9 miliona użytkowników. niestety wraz z liczbą użytkowników wzrasta liczba przypadków naruszeń ich praw. w poradniku przygotowanym przez radców prawnych z kancelarii chabasiewicz kowalska i partnerzy z krakowa, podpowiadamy, jakie prawa mają polscy internauci i w jaki sposób mogą się chronić przed ich naruszeniami...>>> 06.05.2011 po co zmieniać już istniejącą firmową stronę internetową? dorota kusak w ciągu ostatnich kilku lat internet rozwija się w zadziwiająco szybkim tempie. nieustannie pojawiają się nowe technologie, nowe standardy projektowania stron internetowych, nowe funkcjonalności. zmieniają się normy obejmujące ogólny wygląd witryn, style, szatę graficzną oraz kanony web usability. mimo to wielu właścicieli serwisów internetowych nie widzi potrzeby dokonywania w nich zmian...>>> 12.04.2011 e-learning marketing jako sposób na skuteczny pr justyna adamczyk zdawałoby się, że serwisy społecznościowe, blogi, fora dyskusyjne dostarczają różnych treści i trudno byłoby próbować popularyzacji nowego modelu wiedzy, bez ryzyka powtarzania tego co już istnieje. okazuje się jednak, że tak nie jest. użytkownicy internetu stale odczuwają deficyt wartościowej wiedzy podanej w przyjaznej formie...>>> 21.03.2011 dobra domena buduje wartość strony arnold adamczyk użytkownicy internetu doskonale rozumieją, że dostęp do krótkich słów w adresach domenowych dawno się wyczerpał. nie jest już dla nikogo tajemnicą, że pozyskanie dobrego adresu może być bardzo kosztowne. a to oznacza, że posiadanie atrakcyjnej domeny podnosi rangę firmy....>>> 14.03.2011 targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu sylwia vogel badania na temat rynku e-commerce w polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez internet standard, pokazują ponad 25 proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych...>>> 02.03.2011 błędy w benchmarkingu aneta surmiak w ostatnich latach obserwuje się znaczny wzrost zainteresowania tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania, w tym benchmarkingiem. pod obcobrzmiącą nazwą kryje się filozofia działania oparta na uczeniu się od najlepszych...>>> 23.02.2011 komunikacja w przestrzeni realnej i wirtualnej paulina szymborska-karcz nastała era społeczeństwa informacyjnego, a internet stał się podstawowym medium, towarzyszącym większości ludzi w życiu codziennym. używa się go podczas pracy, nauki i rozrywki...>>> 18.01.2011 nowoczesne spojrzenie na e-branding justyna adamczyk synergia wynikająca z postępującej roli internetu i siły współczesnego marketingu wykreowała nowoczesny obraz e-brandingu. jego celem jest intensyfikacja działań zorientowanych na aktywną komunikację ze świadomym klientem...>>> 19.11.2010 rola bota we współczesnym internecie justyna adamczyk obecnie klienci poszukują innowacyjnych rozwiązań oraz wartości dodanej. kryterium wpisującym się w nowoczesny model zarządzania stroną internetową może być wszechstronne wykorzystanie botów...>>> --> 30.08.2010 internet - nałóg xxi wieku paulina szymborska-karcz internet jest narzędziem niezwykle praktycznym, funkcjonalnym i pomocnym w życiu codziennym i zawodowym. nie wszyscy jednak potrafią korzystać z niego mądrze...>>> 06.05.2010 miłość z internetu paulina szymborska-karcz tradycyjne listy wypierane są przez e-maile. weekendowe wyjścia ze znajomymi do pubu, zastępują leniwe, samotne godziny przed komputerem. ludzie coraz więcej pracują, nie starcza im czasu na rozrywkę, zawieranie znajomości, a nawet... na miłość...>>> 11.01.2010 dobra reklama internetowa justyna adamczyk w ubiegłym roku firma badawcza gemius sa* udostępniła raport pt. "stosunek internautów do reklamy". przedstawiony obraz nie napawa optymizmem reklamodawców on-line...>>> 03.11.2009 dwa oblicza reklamy internetowej justyna adamczyk większość publikacji ukazuje reklamę internetową w pejoratywnym świetle. wskazuje na jej inwazyjny charakter oraz ekspansję z jaką opanowuje kolejne nisze sieciowe...>>> 30.08.2009 ewolucja internetowych botów justyna adamczyk w internecie coraz częściej można spotkać wirtualnych doradców, agentów i sprzedawców. są nimi boty przybierające zazwyczaj postać ludzką. mają być naszymi sieciowymi przewodnikami i pomocnikami w selekcji najistotniejszych informacji i w wyborze najlepszej oferty...>>> --> 27.07.2009 w kierunku product placement anna adamska w połowie maja jeden z domów mediowych ogłosił, że mimo bardziej optymistycznych zapowiedzi, w polsce spada jednak wartość rynku reklamowego. nakłady na reklamę w pierwszym kwartale 2009 roku zmniejszyły się o ponad 5 procent w porównaniu do... >>> 07.05.2009 internet o polskim product placement anna adamska w ostatnim czasie coraz więcej mówi się o niestandardowym sposobie promocji jakim jest product placement. rośnie zainteresowanie sposobem jego zastosowania, a równocześnie rezultatami, które przynosi... >>> 09.03.2009 web 3.0 źródłem nowej wiedzy justyna adamczyk dzisiaj już nie wystarczy możliwość szybkiej interakcji i prostego wyszukiwania informacji. internet podsuwa nam web 3.0. nowy trend ukazujący innowacyjny wymiar nowych technologii i nowoczesnej filozofii... >>> 21.01.2009 symbole w internecie justyna adamczyk postępująca popularyzacja internetu spowodowała, że zmieniły się nie tylko trendy w sieci, ale także oczekiwania użytkowników wobec stron internetowych. nie wystarczy już teraz strona wyposażona w imponujące zasoby i interesujące kompozycje graficzne... >>> --> newsletter zaprenumeruj bezpłatny e-biuletyn: praca z jobpilot szukaj oferty pracy: polecamy --> aramed: apteczka pierwszej pomocy --> --> copyright © 1999-2017 electronic-marketing justyna adamczyk redakcja: justyna adamczyk, ul. limbowa 4, 83-010 rotmanka, e-mail:


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 3129

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.71% (116)
czy - 2.11% (66)
>>> - 1.89% (59)
się - 1.85% (58)
...>>> - 1.34% (42)
internet - 1.34% (42)
jak - 1.09% (34)
raz - 0.96% (30)
ale - 0.93% (29)
że - 0.89% (28)
pod - 0.8% (25)
jest - 0.77% (24)
era - 0.74% (23)
marketing - 0.7% (22)
czas - 0.7% (22)
adamczyk - 0.64% (20)
ich - 0.64% (20)
firm - 0.64% (20)
justyna - 0.61% (19)
przed - 0.58% (18)
przez - 0.58% (18)
nowe - 0.58% (18)
oraz - 0.54% (17)
nic - 0.54% (17)
2017 - 0.54% (17)
przy - 0.51% (16)
form - 0.51% (16)
tego - 0.42% (13)
internetu - 0.42% (13)
stron - 0.42% (13)
--> - 0.42% (13)
wart - 0.42% (13)
tym - 0.42% (13)
- 0.38% (12)
kim - 0.35% (11)
nad - 0.35% (11)
2011 - 0.35% (11)
warto - 0.35% (11)
nas - 0.32% (10)
internecie - 0.32% (10)
dla - 0.32% (10)
rzecz - 0.32% (10)
korzysta - 0.32% (10)
serwis - 0.32% (10)
które - 0.32% (10)
czyli - 0.32% (10)
- 0.32% (10)
2016 - 0.32% (10)
rynku - 0.29% (9)
użytkownik - 0.29% (9)
zmian - 0.29% (9)
internetowych - 0.29% (9)
polski - 0.29% (9)
bez - 0.29% (9)
dzień - 0.29% (9)
rzeczy - 0.29% (9)
jaki - 0.26% (8)
marketingu - 0.26% (8)
- 0.26% (8)
tylko - 0.26% (8)
już - 0.26% (8)
tak - 0.26% (8)
użytkowników - 0.26% (8)
polsce - 0.26% (8)
rok - 0.26% (8)
lat - 0.26% (8)
- 0.26% (8)
jedna - 0.26% (8)
jego - 0.26% (8)
2009 - 0.26% (8)
jednak - 0.22% (7)
ponad - 0.22% (7)
coraz - 0.22% (7)
lub - 0.22% (7)
e-commerce - 0.22% (7)
raport - 0.22% (7)
nim - 0.22% (7)
firmy - 0.22% (7)
nowa - 0.22% (7)
ten - 0.22% (7)
e-mail - 0.22% (7)
klientów - 0.22% (7)
3.0 - 0.19% (6)
świecie - 0.19% (6)
pracy - 0.19% (6)
sposób - 0.19% (6)
obraz - 0.19% (6)
sieci - 0.19% (6)
nowoczesne - 0.19% (6)
nam - 0.19% (6)
roku - 0.19% (6)
więcej - 0.19% (6)
wiedzieć - 0.19% (6)
biznes - 0.19% (6)
podczas - 0.19% (6)
smart - 0.19% (6)
może - 0.19% (6)
być - 0.19% (6)
miłość - 0.19% (6)
media - 0.19% (6)
walentynki - 0.19% (6)
sobie - 0.19% (6)
czasie - 0.19% (6)
system - 0.16% (5)
gdy - 0.16% (5)
lutego - 0.16% (5)
wirtualny - 0.16% (5)
one - 0.16% (5)
zmiany - 0.16% (5)
anna - 0.16% (5)
którzy - 0.16% (5)
ludzi - 0.16% (5)
czasu - 0.16% (5)
dane - 0.16% (5)
marki - 0.16% (5)
polaków - 0.16% (5)
działania - 0.16% (5)
będzie - 0.16% (5)
wszystkich - 0.16% (5)
klienta - 0.16% (5)
2010 - 0.16% (5)
000 - 0.16% (5)
2015 - 0.16% (5)
gazeta.pl - 0.13% (4)
mobilnych - 0.13% (4)
aby - 0.13% (4)
swoje - 0.13% (4)
cały - 0.13% (4)
bać - 0.13% (4)
wiadomości - 0.13% (4)
celu - 0.13% (4)
gdzie - 0.13% (4)
badania - 0.13% (4)
który - 0.13% (4)
pary - 0.13% (4)
mówi - 0.13% (4)
artykuł - 0.13% (4)
także - 0.13% (4)
wartości - 0.13% (4)
nich - 0.13% (4)
mnie - 0.13% (4)
miał - 0.13% (4)
ważne - 0.13% (4)
cookies - 0.13% (4)
temat - 0.13% (4)
learning - 0.13% (4)
informacji - 0.13% (4)
czym - 0.13% (4)
nowy - 0.13% (4)
nowoczesny - 0.13% (4)
opiera - 0.13% (4)
akcji - 0.13% (4)
miłości - 0.13% (4)
skuteczny - 0.13% (4)
która - 0.13% (4)
najlepsze - 0.13% (4)
szymborska-karcz - 0.13% (4)
klienci - 0.13% (4)
trend - 0.13% (4)
crm - 0.13% (4)
wynika - 0.13% (4)
strona - 0.13% (4)
rzeczywistym - 0.13% (4)
facebook - 0.13% (4)
serwisów - 0.13% (4)
mają - 0.13% (4)
branży - 0.13% (4)
wiedzy - 0.13% (4)
paulina - 0.13% (4)
kowalska - 0.1% (3)
14.02.2017 - 0.1% (3)
13.02.2017 - 0.1% (3)
źródłem - 0.1% (3)
kubica - 0.1% (3)
wciąż - 0.1% (3)
web - 0.1% (3)
osoby - 0.1% (3)
eksperci - 0.1% (3)
internetową - 0.1% (3)
był - 0.1% (3)
starcza - 0.1% (3)
firma - 0.1% (3)
product - 0.1% (3)
placement - 0.1% (3)
procent - 0.1% (3)
sklepach - 0.1% (3)
miliona - 0.1% (3)
praca - 0.1% (3)
dobra - 0.1% (3)
polskie - 0.1% (3)
strony - 0.1% (3)
wirtualne - 0.1% (3)
sprzedaż - 0.1% (3)
każdy - 0.1% (3)
manager - 0.1% (3)
mniej - 0.1% (3)
rośnie - 0.1% (3)
niż - 0.1% (3)
e-biznesu - 0.1% (3)
wzrost - 0.1% (3)
nawet - 0.1% (3)
stał - 0.1% (3)
tej - 0.1% (3)
świat - 0.1% (3)
joanna - 0.1% (3)
kilku - 0.1% (3)
chińskie - 0.1% (3)
komunikacja - 0.1% (3)
zarządzania - 0.1% (3)
stale - 0.1% (3)
10.02.2017 - 0.1% (3)
wiedzieć: - 0.1% (3)
według - 0.1% (3)
liczba - 0.1% (3)
sklepów - 0.1% (3)
wystarczy - 0.1% (3)
e-learning - 0.1% (3)
reklamy - 0.1% (3)
innowacyjny - 0.1% (3)
tradycyjne - 0.1% (3)
treści - 0.1% (3)
dnia - 0.1% (3)
pokazują - 0.1% (3)
internetowej - 0.1% (3)
płatności - 0.1% (3)
listy - 0.1% (3)
największy - 0.1% (3)
społecznościowe - 0.1% (3)
spotka - 0.1% (3)
social - 0.1% (3)
miejsce - 0.1% (3)
życiu - 0.1% (3)
pliki - 0.1% (3)
obecne - 0.1% (3)
technologie - 0.1% (3)
użytkownicy - 0.1% (3)
aplikacji - 0.1% (3)
przepis - 0.1% (3)
właśnie - 0.1% (3)
- 0.1% (3)
nowej - 0.1% (3)
halloween - 0.1% (3)
magento - 0.1% (3)
wpływ - 0.1% (3)
nami - 0.1% (3)
2013 - 0.1% (3)
500 - 0.1% (3)
możliwości - 0.1% (3)
społecznościowych, - 0.1% (3)
[pdf] - 0.1% (3)
rynek - 0.1% (3)
marketingowe - 0.1% (3)
systemy - 0.1% (3)
dłuższego - 0.1% (3)
całym - 0.1% (3)
polskim - 0.1% (3)
robić - 0.1% (3)
klientów, - 0.1% (3)
ta, - 0.1% (3)
trzeba - 0.1% (3)
handlu - 0.06% (2)
internecie? - 0.06% (2)
m-commerce: - 0.06% (2)
pretekst - 0.06% (2)
marca - 0.06% (2)
prawo - 0.06% (2)
prywatności - 0.06% (2)
najwięcej - 0.06% (2)
dobry - 0.06% (2)
wskazówek - 0.06% (2)
wypromować - 0.06% (2)
roli - 0.06% (2)
częściej - 0.06% (2)
działów - 0.06% (2)
większość - 0.06% (2)
handel - 0.06% (2)
obejmują - 0.06% (2)
lubią - 0.06% (2)
polacy - 0.06% (2)
e-marketing - 0.06% (2)
meblowej - 0.06% (2)
raporty - 0.06% (2)
aktywnych - 0.06% (2)
działaniach - 0.06% (2)
marketingowych - 0.06% (2)
bać, - 0.06% (2)
jeden - 0.06% (2)
zakupów - 0.06% (2)
niesie - 0.06% (2)
kontakt - 0.06% (2)
internetowych. - 0.06% (2)
projekty - 0.06% (2)
oczekiwania - 0.06% (2)
nowoczesnych - 0.06% (2)
technik - 0.06% (2)
wielu - 0.06% (2)
nowych - 0.06% (2)
ciemna - 0.06% (2)
rozwiązania - 0.06% (2)
bezpieczeństwo - 0.06% (2)
sobą - 0.06% (2)
głównych - 0.06% (2)
polscy - 0.06% (2)
wyjścia - 0.06% (2)
e-sklepów - 0.06% (2)
nasze - 0.06% (2)
korzystania - 0.06% (2)
zmieniają - 0.06% (2)
adamska - 0.06% (2)
muszą - 0.06% (2)
dopiero - 0.06% (2)
alicja - 0.06% (2)
pietrowska - 0.06% (2)
obecnie - 0.06% (2)
danych - 0.06% (2)
facebooku - 0.06% (2)
botów - 0.06% (2)
zmiany! - 0.06% (2)
trafił - 0.06% (2)
dwa - 0.06% (2)
serwisy - 0.06% (2)
twój - 0.06% (2)
niestety - 0.06% (2)
radców - 0.06% (2)
chronić - 0.06% (2)
aplikację - 0.06% (2)
reklama - 0.06% (2)
ostatnich - 0.06% (2)
rozwija - 0.06% (2)
mobilną - 0.06% (2)
nk.pl - 0.06% (2)
mimo - 0.06% (2)
jako - 0.06% (2)
codziennym - 0.06% (2)
okazuje - 0.06% (2)
aktywizować - 0.06% (2)
model - 0.06% (2)
wartość - 0.06% (2)
dostęp - 0.06% (2)
skuteczne - 0.06% (2)
kupują? - 0.06% (2)
błędy - 0.06% (2)
siły - 0.06% (2)
gemius - 0.06% (2)
kusak - 0.06% (2)
e-branding - 0.06% (2)
marketingu. - 0.06% (2)
coaching - 0.06% (2)
rozwoju - 0.06% (2)
praktyki - 0.06% (2)
dobre - 0.06% (2)
posiada - 0.06% (2)
potencjał - 0.06% (2)
trendy - 0.06% (2)
agata - 0.06% (2)
zakupy - 0.06% (2)
katarzyna - 0.06% (2)
orzeł - 0.06% (2)
naprawdę - 0.06% (2)
korzystają - 0.06% (2)
dorota - 0.06% (2)
jej - 0.06% (2)
dawno - 0.06% (2)
anonimowości - 0.06% (2)
reklamę - 0.06% (2)
on-line - 0.06% (2)
niego - 0.06% (2)
między - 0.06% (2)
narzędziem - 0.06% (2)
wypiera - 0.06% (2)
pojawiają - 0.06% (2)
prawa - 0.06% (2)
spam-u? - 0.06% (2)
pierwszy - 0.06% (2)
reklamowy - 0.06% (2)
chętniej - 0.06% (2)
merchandisingu - 0.06% (2)
wyniki - 0.06% (2)
naszym - 0.06% (2)
lojalność - 0.06% (2)
chińskiego - 0.06% (2)
globalnym - 0.06% (2)
nowoczesnej - 0.06% (2)
istnieje - 0.06% (2)
globalnej - 0.06% (2)
czasach - 0.06% (2)
latach - 0.06% (2)
nadeszła - 0.06% (2)
xxi - 0.06% (2)
cyfrowego - 0.06% (2)
br. - 0.06% (2)
smartfonizacji - 0.06% (2)
konsumenta - 0.06% (2)
teraz - 0.06% (2)
wideo, - 0.06% (2)
materiały - 0.06% (2)
redakcja - 0.06% (2)
potrafią - 0.06% (2)
ludzie - 0.06% (2)
sprawia, - 0.06% (2)
świętych - 0.06% (2)
31.10.2016 - 0.06% (2)
dzisiaj - 0.06% (2)
znajomymi - 0.06% (2)
lutego. - 0.06% (2)
prezentmarzeń - 0.06% (2)
zmieniły - 0.06% (2)
to, - 0.06% (2)
internetu. - 0.06% (2)
obchodzi - 0.06% (2)
prawie - 0.06% (2)
produktów - 0.06% (2)
wszystkim - 0.06% (2)
płacić - 0.06% (2)
większości - 0.06% (2)
numer - 0.06% (2)
przede - 0.06% (2)
kupować - 0.06% (2)
chcą - 0.06% (2)
wyzwanie - 0.06% (2)
kolejne - 0.06% (2)
obchodzony - 0.06% (2)
jednym - 0.06% (2)
sposoby - 0.06% (2)
spotyka - 0.06% (2)
arte - 0.06% (2)
obejrzą - 0.06% (2)
widzowie - 0.06% (2)
informacji. - 0.06% (2)
romance - 0.06% (2)
panel - 0.06% (2)
getresponse - 0.06% (2)
serii - 0.06% (2)
wiadomości. - 0.06% (2)
też - 0.06% (2)
globalnego - 0.06% (2)
ludzi, - 0.06% (2)
artykuły - 0.06% (2)
można - 0.06% (2)
dzięki - 0.06% (2)
telewizja - 0.06% (2)
prowadzenia - 0.06% (2)
dziś - 0.06% (2)
możliwość - 0.06% (2)
proces - 0.06% (2)
livestreaming - 0.06% (2)
jeszcze - 0.06% (2)
centrum - 0.06% (2)
tle - 0.06% (2)
formy - 0.06% (2)
działalności - 0.06% (2)
gospodarczej - 0.06% (2)
miało - 0.06% (2)
użytkowników. - 0.06% (2)
„z - 0.06% (2)
pokolenia - 0.06% (2)
raportu - 0.06% (2)
finałowej - 0.06% (2)
gali - 0.06% (2)
wawel - 0.06% (2)
część - 0.06% (2)
tracą - 0.06% (2)
wykorzystanie - 0.06% (2)
usług - 0.06% (2)
utrata - 0.06% (2)
klientów. - 0.06% (2)
błędów - 0.06% (2)
pracy, - 0.06% (2)
pracowników - 0.06% (2)
działań - 0.06% (2)
aktualności - 0.06% (2)
narzędzia - 0.06% (2)
współpracy - 0.06% (2)
internauci - 0.06% (2)
managerów - 0.06% (2)
trwa - 0.06% (2)
mogą - 0.06% (2)
których - 0.06% (2)
natychmiast - 0.06% (2)
nastrojowa - 0.06% (2)
magdalena - 0.06% (2)
mobile - 0.06% (2)
wam - 0.06% (2)
marketerów - 0.06% (2)
internetowych, - 0.06% (2)
właścicieli - 0.06% (2)
tempie. - 0.06% (2)
związanych - 0.06% (2)
rozwiązań - 0.06% (2)
grupa - 0.06% (2)
bardziej - 0.06% (2)
realne - 0.06% (2)
dostarczają - 0.06% (2)
brytyjskim - 0.06% (2)
niezwykle - 0.06% (2)
wobec - 0.06% (2)
trudno - 0.06% (2)
odnaleźć - 0.06% (2)
wirtualnej - 0.06% (2)
pierwsze - 0.06% (2)
filozofii - 0.06% (2)
ecommerce - 0.06% (2)
skutecznym - 0.06% (2)
sklepu - 0.06% (2)
oferty - 0.06% (2)
justyna adamczyk - 0.61% (19)
się w - 0.29% (9)
w internecie - 0.29% (9)
w polsce - 0.26% (8)
się na - 0.26% (8)
nie tylko - 0.16% (5)
w czasie - 0.13% (4)
>>> --> - 0.13% (4)
się o - 0.13% (4)
czasie rzeczywistym - 0.13% (4)
paulina szymborska-karcz - 0.13% (4)
na rynku - 0.13% (4)
i serwisów - 0.1% (3)
w branży - 0.1% (3)
się nie - 0.1% (3)
social media - 0.1% (3)
kowalska i - 0.1% (3)
w jaki - 0.1% (3)
warto wiedzieć: - 0.1% (3)
internetu rzeczy - 0.1% (3)
nie wystarczy - 0.1% (3)
e-commerce w - 0.1% (3)
– ważne - 0.1% (3)
jaki sposób - 0.1% (3)
klientów, którzy - 0.1% (3)
od dłuższego - 0.1% (3)
czasu nie - 0.1% (3)
cookies – - 0.1% (3)
coraz więcej - 0.1% (3)
pliki cookies - 0.1% (3)
którzy od - 0.1% (3)
dłuższego czasu - 0.1% (3)
adamczyk w - 0.1% (3)
joanna kubica - 0.1% (3)
treści z - 0.06% (2)
reklamy internetowej - 0.06% (2)
w sklepach - 0.06% (2)
opiera się - 0.06% (2)
czyli jak - 0.06% (2)
nie kupują? - 0.06% (2)
wyjścia z - 0.06% (2)
jeden z - 0.06% (2)
aktywizować klientów, - 0.06% (2)
coraz częściej - 0.06% (2)
strona internetu - 0.06% (2)
i justyna - 0.06% (2)
a liczba - 0.06% (2)
ale także - 0.06% (2)
już nie - 0.06% (2)
web 3.0 - 0.06% (2)
adamska w - 0.06% (2)
placement anna - 0.06% (2)
ze znajomymi - 0.06% (2)
z internetu - 0.06% (2)
życiu codziennym - 0.06% (2)
w życiu - 0.06% (2)
użytkownicy internetu - 0.06% (2)
serwisy społecznościowe - 0.06% (2)
handel w - 0.06% (2)
pojawiają się - 0.06% (2)
internet jest - 0.06% (2)
jak je - 0.06% (2)
katarzyna orzeł - 0.06% (2)
trendy w - 0.06% (2)
wciąż jeszcze - 0.06% (2)
branży meblowej - 0.06% (2)
z głównych - 0.06% (2)
trafił do - 0.06% (2)
twój e-mail - 0.06% (2)
wiedzieć: jak - 0.06% (2)
dzień wszystkich - 0.06% (2)
dopiero przed - 0.06% (2)
halloween to - 0.06% (2)
miłości do - 0.06% (2)
akcji „z - 0.06% (2)
na rzecz - 0.06% (2)
000 zł - 0.06% (2)
„z miłości - 0.06% (2)
podczas gali - 0.06% (2)
korzysta z - 0.06% (2)
przed nami - 0.06% (2)
najlepsze dopiero - 0.06% (2)
dobry pretekst - 0.06% (2)
bać, a - 0.06% (2)
internetu i - 0.06% (2)
lubią się - 0.06% (2)
na facebooku - 0.06% (2)
internet w - 0.06% (2)
do spam-u? - 0.06% (2)
e-mail trafił - 0.06% (2)
ważne zmiany! - 0.06% (2)
jak aktywizować - 0.06% (2)
aplikację mobilną - 0.06% (2)
jak wypromować - 0.06% (2)
5 wskazówek - 0.06% (2)
marketing w - 0.06% (2)
całym świecie - 0.06% (2)
m-commerce: najlepsze - 0.06% (2)
lojalność chińskiego - 0.06% (2)
to dobry - 0.06% (2)
a halloween - 0.06% (2)
się bać, - 0.06% (2)
polacy lubią - 0.06% (2)
wszystkich świętych - 0.06% (2)
jak robić - 0.06% (2)
go przez - 0.06% (2)
era cyfrowego - 0.06% (2)
ciemna strona - 0.06% (2)
w globalnym - 0.06% (2)
w celu - 0.06% (2)
sprawia, że - 0.06% (2)
się przez - 0.06% (2)
płacić w - 0.06% (2)
miliona użytkowników - 0.06% (2)
przede wszystkim - 0.06% (2)
wyzwanie dla - 0.06% (2)
widzowie obejrzą - 0.06% (2)
romance tv - 0.06% (2)
w dzień - 0.06% (2)
globalnej smartfonizacji - 0.06% (2)
miłość w - 0.06% (2)
na walentynki - 0.06% (2)
praca z - 0.06% (2)
klientów, którzy od - 0.1% (3)
dłuższego czasu nie - 0.1% (3)
justyna adamczyk w - 0.1% (3)
w jaki sposób - 0.1% (3)
którzy od dłuższego - 0.1% (3)
– ważne zmiany - 0.1% (3)
i serwisów internetowych - 0.1% (3)
cookies – ważne - 0.1% (3)
pr w czasie - 0.1% (3)
twój e-mail trafił - 0.06% (2)
i justyna adamczyk - 0.06% (2)
ciemna strona internetu - 0.06% (2)
w branży meblowej - 0.06% (2)
agata kowalska i - 0.06% (2)
pojawiają się nowe - 0.06% (2)
internecie justyna adamczyk - 0.06% (2)
w życiu codziennym - 0.06% (2)
placement anna adamska - 0.06% (2)
kowalska i katarzyna - 0.06% (2)
już nie wystarczy - 0.06% (2)
halloween to dobry - 0.06% (2)
lubią się bać, - 0.06% (2)
5 wskazówek jak - 0.06% (2)
wypromować aplikację mobilną - 0.06% (2)
jak aktywizować klientów, - 0.06% (2)
czasu nie kupują? - 0.06% (2)
– ważne zmiany! - 0.06% (2)
trafił do spam-u? - 0.06% (2)
a halloween to - 0.06% (2)
się bać, a - 0.06% (2)
m-commerce: najlepsze dopiero - 0.06% (2)
e-commerce w polsce - 0.06% (2)
„z miłości do - 0.06% (2)
na rynku brytyjskim - 0.06% (2)
era cyfrowego merchandisingu - 0.06% (2)
robić pr w - 0.06% (2)
product placement anna - 0.06% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.