1.65 score from hupso.pl for:
databroker.pl



HTML Content


Title databroker – bazy danych, contact center, programy lojalnosciowe, bpo

Length: 75, Words: 8
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 570
Text/HTML 16.47 %
Headings H1 0
H2 5
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
programy wsparcia sprzedaży i promocji
panel klienta
wyszukiwarki
nasi klienci
aktualności
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 19
Pliki CSS 7
Pliki javascript 12
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 48
Linki wewnętrzne 1
Linki zewnętrzne 47
Linki bez atrybutu Title 48
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

top ^ #

Linki zewnętrzne

- http://databroker.pl/pl/start
- http://databroker.pl/en/start
- http://databroker.pl
- http://www.facebook.com/databroker
- http://www.youtube.com/user/databrokersa?feature=watch
o firmie http://databroker.pl/pl/start/o-firmie
produkty i usługi http://databroker.pl/pl/start/produkty-i-usługi
blog ekspercki http://databroker.pl/pl/blog
doświadczenie http://databroker.pl/pl/start/doświadczenie
aktualności http://databroker.pl/pl/news
kontakt http://databroker.pl/pl/start/kontakt
programy wsparcia sprzedaży i promocji http://databroker.pl/pl/start/programy-wsparcia-sprzedaży-i-promocji
bazy danych
-
http://databroker.pl/pl/start/bazy-danych
contact center
-
http://databroker.pl/pl/start/contact-center
programy lojalnościowe
-
http://databroker.pl/pl/start/programy-lojalnościowe
business process outsourcing (bpo)
-
http://databroker.pl/pl/start/business-process-outsourcing
 wyszukiwarka kodów pocztowych  http://databroker.pl/pl/db-wyszukiwarka-kodow
 wyszukiwarka indeksów branżowych  http://databroker.pl/pl/db-wyszukiwarka-indeksow
http://databroker.pl/databroker/images/clients/activia.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/adobe-logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/altadis_logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/aviva_new.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/banklogo_ing.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/dashofer.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/ksm1.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/lg-logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/logo_action.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/logo_garnier.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/logo_lotos.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/logo_puratos_pl_pl.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/logo_wrigley.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/clients/wip_logo.jpg
opracowanie metod analitycznych wykorzystujących przetwarzanie asocjacyjne danych na potrzeby: uczenia maszynowego oraz opracowania założeń dla rozwiązań automatyzujących procesy komunikacji z klientem w kanałach mail, chat, social chat. http://databroker.pl/pl/news/718169856,opracowanie-metod-analitycznych-wykorzystujacych-przetwarzanie-asocjacyjne-danych-na-potrzeby--uczenia-maszynowego-oraz-opracowania-zalożen-dla-rozwiazan-automatyzujacych-procesy-komunikacji-z-klientem-w-kanalach-mail--chat--social-chat--
 więcej >  http://databroker.pl/pl/blog/718169856,opracowanie-metod-analitycznych-wykorzystujacych-przetwarzanie-asocjacyjne-danych-na-potrzeby--uczenia-maszynowego-oraz-opracowania-zalożen-dla-rozwiazan-automatyzujacych-procesy-komunikacji-z-klientem-w-kanalach-mail--chat--social-chat--
opracowanie metod analitycznych wykorzystujących przetwarzanie asocjacyjne danych na potrzeby: analizy języka naturalnego. http://databroker.pl/pl/news/435763717,opracowanie-metod-analitycznych-wykorzystujacych-przetwarzanie-asocjacyjne-danych-na-potrzeby--analizy-jezyka-naturalnego--
 więcej >  http://databroker.pl/pl/blog/435763717,opracowanie-metod-analitycznych-wykorzystujacych-przetwarzanie-asocjacyjne-danych-na-potrzeby--analizy-jezyka-naturalnego--
databroker s.a. uruchomił platformę customer service automation http://databroker.pl/pl/news/189660808,databroker-s-a--uruchomil-platforme-customer-service-automation-
 więcej >  http://databroker.pl/pl/news/189660808,databroker-s-a--uruchomil-platforme-customer-service-automation-
customer service automation – optymalizacja obsługi klienta http://databroker.pl/pl/news/210661894,customer-service-automation-–-optymalizacja-obslugi-klienta
 więcej >  http://databroker.pl/pl/blog/210661894,customer-service-automation-–-optymalizacja-obslugi-klienta
o firmie http://databroker.pl/pl/start/o-firmie
produkty i usługi http://databroker.pl/pl/start/produkty-i-usługi
blog ekspercki http://databroker.pl/pl/blog
doświadczenie http://databroker.pl/pl/start/doświadczenie
aktualności http://databroker.pl/pl/news
kontakt http://databroker.pl/pl/start/kontakt
mapa strony http://databroker.pl/pl/site-map

Zdjęcia

Zdjęcia 13
Zdjęcia bez atrybutu ALT 11
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 13
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

/databroker/images/pl.png
/databroker/images/en.png
/databroker/images/databroker_logo.jpg
/databroker/images/f.jpg
/databroker/images/yt.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/bazy.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/contact_center_logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/programy_lojalnosciowe_logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/bpo_logo.jpg
../databroker/images/progressimage.gif
http://databroker.pl/files/490/img/1/databroker-s-a--uruchomil-platforme-customer-service-automation-
http://databroker.pl/files/491/img/1/customer-service-automation-%e2%80%93-optymalizacja-obslugi-klienta
../databroker/images/progressimage.gif

Zdjęcia bez atrybutu ALT

/databroker/images/pl.png
/databroker/images/en.png
/databroker/images/databroker_logo.jpg
/databroker/images/f.jpg
/databroker/images/yt.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/bazy.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/contact_center_logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/programy_lojalnosciowe_logo.jpg
http://databroker.pl/databroker/images/bpo_logo.jpg
../databroker/images/progressimage.gif
../databroker/images/progressimage.gif

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

o firmie•produkty i usługi•blog ekspercki •doświadczenie•aktualności•kontakt programy wsparcia sprzedaży i promocji bazy danych contact center programy lojalnościowe business process outsourcing (bpo) panel klienta login: hasło: " onclick="javascript:webform_dopostbackwithoptions(new webform_postbackoptions("ctl00$contentplaceholder1$ctl00$ctrllogging$butlogin", "", true, "loggingvg", "", false, false))" id="contentplaceholder1_ctl00_ctrllogging_butlogin" class="button_right" /> proszę czekać... wyszukiwarki wyszukiwarka kodów pocztowych wyszukiwarka indeksów branżowych nasi klienci aktualności opracowanie metod analitycznych wykorzystujących przetwarzanie asocjacyjne danych na potrzeby: uczenia maszynowego oraz opracowania założeń dla rozwiązań automatyzujących procesy komunikacji z klientem w kanałach mail, chat, social chat. 2015.09.25 komponent opracowany i opisany w ramach prac badawczo rozwojowych (kolejny szablon wnioskowania asocjacyjnego), pozwolił na wypracowanie cech systemu informatycznego, które można utożsamić z umiejętnościami i kompetencjami w procesie przyswajania nowej wiedzy - komponent ten odpowiedzialny będzie za zdolność do samo-uczenia i automatycznego programowania nowych funkcji systemu. więcej > opracowanie metod analitycznych wykorzystujących przetwarzanie asocjacyjne danych na potrzeby: analizy języka naturalnego. 2015.06.30 znane i funkcjonujące w literaturze naukowej i technicznej modele pamięci asocjacyjnych, oparte są na sieciach neuronowych (np. sieć hopfielda, hamminga, hiltona, sieci bam). przedstawiony w dokumencie model, chociaż oparty na koncepcji sieci (lub raczej samoorganizującego się grafu), z obliczeniami neuronowymi nie ma nic wspólnego i na poziomie strukturalnym, nie odwołuje się do żadnych analogii biologicznych. więcej > databroker s.a. uruchomił platformę customer service automation 2015.01.10 databroker s.a. wszedł w segment automatycznego zarządzania procesami obsługi klienta dzięki uruchomieniu oprogramowania customer service automation. automatyzacja pozwala na wzrost efektywności w zakresie masowej komunikacji, w przypadku e-maili do 80%, w przypadku chatów do 50%, a co najmniej 30% połączeń telefonicznych realizować bez udziału konsultanta. wykorzystanie oprogramowania klasy customer service automation ogranicza koszty obsługi klienta o 50%. więcej > customer service automation – optymalizacja obsługi klienta 2015.01.09 coraz częściej do naszego profesjonalnego języka trafiają określenia z języka angielskiego , zawierające słowo „automation” (ang. „automatyzacja”). najbardziej rozpowszechnione jest określenie „marketing automation”, które określa automatyzację procesów związanych z marketingiem realizowanym w internecie , za pomocą specjalistycznego oprogramowania. działania marketingowe firmy prowadzą do tego, aby potencjalnie zainteresowany klient trafił do biura obsługi klienta (lub innej struktury obsługującej zainteresowanych klientów) i aby tam został obsłużony. na etapie kontaktu firmy z zainteresowanym klientem przechodzimy do rozwiązań z zakresu customer service automation. nie dajmy się jednak zwieść określeniu „automatyzacja”. nadal kluczową rolę w kontaktach z klientami firmy mają pracownicy, ich umiejętności i kompetencje, jednakże profesjonalne narzędzia customer service automation dają zespołowi obsługi klienta szansę na efektywniejszą prace. z perspektywy firmy działania zespołu obsługi klienta wyposażonego w narzędzia customer service automation są szybsze, efektywniejsze, produktywniejsze i mierzalne. więcej > " onclick="javascript:webform_dopostbackwithoptions(new webform_postbackoptions("ctl00$contentplaceholder1$ctl00$ctrlmultinews$ctrlpaging$butpagenext", "", true, "", "", false, false))" id="contentplaceholder1_ctl00_ctrlmultinews_ctrlpaging_butpagenext" class="button" /> proszę czekać... top ^ contact center warszawa adres ul. elektoralna 12a 00-139 warszawa tel fax (+48) 22 451 28 28 (+48) 22 343 08 58 e-mail databroker@databroker.pl contact center lublin adres ul. nałęczowska 30 lok. 207 20-701 lublin tel fax (+48) 81 524 38 50 (+48) 81 524 38 50 e-mail lublin@databroker.pl wszelkie prawa zastrzeżone © databroker 2010 o firmie produkty i usługi blog ekspercki doświadczenie aktualności kontakt mapa strony


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 487

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.49% (17)
klient - 2.46% (12)
automation - 1.85% (9)
prac - 1.64% (8)
klienta - 1.64% (8)
ten - 1.64% (8)
service - 1.44% (7)
customer - 1.44% (7)
obsługi - 1.23% (6)
databroker - 1.23% (6)
"", - 1.03% (5)
nic - 1.03% (5)
więcej - 0.82% (4)
firmy - 0.82% (4)
programowania - 0.82% (4)
kontakt - 0.82% (4)
(+48) - 0.82% (4)
języka - 0.62% (3)
sieci - 0.62% (3)
się - 0.62% (3)
lublin - 0.62% (3)
zainteresowany - 0.62% (3)
aktualności - 0.62% (3)
e-mail - 0.62% (3)
produkty - 0.62% (3)
oprogramowania - 0.62% (3)
automatyzacja - 0.62% (3)
center - 0.62% (3)
contact - 0.62% (3)
asocjacyjne - 0.62% (3)
danych - 0.62% (3)
tel - 0.62% (3)
doświadczenie - 0.41% (2)
usługi - 0.41% (2)
przypadku - 0.41% (2)
blog - 0.41% (2)
aby - 0.41% (2)
działania - 0.41% (2)
firmie - 0.41% (2)
524 - 0.41% (2)
fax - 0.41% (2)
tam - 0.41% (2)
jednak - 0.41% (2)
umiejętności - 0.41% (2)
narzędzia - 0.41% (2)
warszawa - 0.41% (2)
adres - 0.41% (2)
ul. - 0.41% (2)
profesjonalne - 0.41% (2)
ekspercki - 0.41% (2)
automation. - 0.41% (2)
przetwarzanie - 0.41% (2)
onclick="javascript:webform_dopostbackwithoptions(new - 0.41% (2)
true, - 0.41% (2)
false, - 0.41% (2)
false))" - 0.41% (2)
proszę - 0.41% (2)
czekać... - 0.41% (2)
wyszukiwarka - 0.41% (2)
opracowanie - 0.41% (2)
metod - 0.41% (2)
analitycznych - 0.41% (2)
wykorzystujących - 0.41% (2)
potrzeby: - 0.41% (2)
s.a. - 0.41% (2)
uczenia - 0.41% (2)
oraz - 0.41% (2)
rozwiązań - 0.41% (2)
komunikacji - 0.41% (2)
klientem - 0.41% (2)
komponent - 0.41% (2)
systemu - 0.41% (2)
które - 0.41% (2)
automatycznego - 0.41% (2)
nowych - 0.41% (2)
są - 0.41% (2)
programy - 0.41% (2)
(lub - 0.41% (2)
customer service - 1.44% (7)
service automation - 1.44% (7)
obsługi klienta - 1.23% (6)
więcej > - 0.82% (4)
contact center - 0.62% (3)
tel fax - 0.41% (2)
i usługi - 0.41% (2)
524 38 - 0.41% (2)
(+48) 81 - 0.41% (2)
81 524 - 0.41% (2)
fax (+48) - 0.41% (2)
(+48) 22 - 0.41% (2)
"", true, - 0.41% (2)
adres ul. - 0.41% (2)
narzędzia customer - 0.41% (2)
false, false))" - 0.41% (2)
w przypadku - 0.41% (2)
na potrzeby: - 0.41% (2)
asocjacyjne danych - 0.41% (2)
wykorzystujących przetwarzanie - 0.41% (2)
metod analitycznych - 0.41% (2)
/> proszę - 0.41% (2)
blog ekspercki - 0.41% (2)
/> proszę czekać... - 0.41% (2)
analitycznych wykorzystujących przetwarzanie - 0.41% (2)
asocjacyjne danych na - 0.41% (2)
metod analitycznych wykorzystujących - 0.41% (2)
przetwarzanie asocjacyjne danych - 0.41% (2)
customer service automation. - 0.41% (2)
narzędzia customer service - 0.41% (2)
"", false, false))" - 0.41% (2)
524 38 50 - 0.41% (2)
(+48) 81 524 - 0.41% (2)
produkty i usługi - 0.41% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.