4.01 score from hupso.pl for:
caq.com.pl



HTML Content


Titlecaq - computer aided quality

Length: 28, Words: 5
Description caq - jest oprogramowaniem komputerowym wspierającym pracę pionu jakości w firmach.

Length: 83, Words: 13
Keywords caq, computer aided quality, iso, quality, quality systems, quality computer system, system komputerowy dla jakości, komputerowa jakość, e-jakość, komputerowe wsparcie jakości
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 4404
Text/HTML 40.13 %
Headings H1 18
H2 1
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
www.caq.com.pl
analiza ryzyka w jakości
graficzne wsparcie jakości.
norma iso 9001:2015 i komputerowe wsparcie zarządzania.
pomiary jakościowe
zwrot z inwestycji w oprogramowanie caq
certyfikacja systemu jakości
rozwój kompetencji pracowniczych
narzędzia wspierające projektowanie wyrobu.
pomiar zadowolenia klienta
kryteria wyboru systemu caq.
nawigacja wpisów
najnowsze wpisy
tagi
polecamy
kontakt:
zapisz się do naszego newslettera
lubię tę stronę !!!
H2
caq – komputerowe wspomaganie jakości.
H3
H4
H5
H6
strong
cele biznesowe
ryzyko
analizy bieżącej sytuacji firmy
działania prewencyjne
systematyczność i systemowość podejmowanych działań
niekorzystnemu rozwojowi firmy
droga inwestycja
niewłaściwych surowców
ochrony patentowej
uregulowań prawnych
wskaźników biznesowych
płynności firmy
wadliwych półwyrobów
kompetencji pracowników
rotacja pracowników
kosztów
systemy zarządzania jakością
analiz ryzyk
procesy
systemy informatyczne
lean-qs
zintegrowane systemy informatyczne
trafne decyzje biznesowe.
jeśli ktoś nie dba zbytnio o prawdę w sprawach drobnych, nie można mu ufać w sprawach istotnych
komputerowe zarządzanie jakością
powtarzalnych działaniach
graficznego wsparcia jakości
oprogramowanie lean-cad
lean manufacturing
nanoszenie znaczników
mapę procesów
diagramów procesów
diagramów ishikawa
oprogramowanie q-cad
obróbki dokumentacji obrazowej
kontrola wejściowa i wyjściowa
kontrola w produkcji
budownictwo
dokumentacji technologiczne
kontrola wizualna
audytów produktu
laboratoria badawczo-rozwojowe
działalność edukacyjna
graficzne wspomaganie jakości
filozofią kaizen
iso serii 9000
globalnego rynku
strukturę normy
zarządzanie ryzykiem
działań zapobiegawczych
dokumentacji systemowej
dokumentu i zapisu nadzorowanego
udokumentowanej informacji
wartość dodaną organizacj
przywództwa
zarządzania wiedzą 
zarządzanie zmianą
procesami zlecanymi na zewnątrz organizacji
zarządzania ryzykiem, zmianami i wiedzą w organizacji.
systemy komputerowe
zarządzanie jakością
zarządzanie firmą
przyrządy kontrolno-pomiarowe
błędu pomiarowego
automatyzację rejestrowania wielkości pomiarowych
zdalnej komunikacji z komputerem
przyspieszenie procesu
popełnienia błędu pomiaru
popełnienia błędu zapisu danych
kosztów jakości
automatyczny dostęp
kontrola wejściowa materiałów
kontrola ostateczna wyrobu
audity produktu
kontrola pierwszych wzorów
w procesie produkcyjnym
automatyzacji zbierania danych pomiarowych
automatyzacja oceny wyników pomiarowych
oprogramowanie caq
zdolności procesu produkcyjnego
okresem zwrotu zainwestowanego kapitału
wskaźnik roi
12 – 24 miesięcy
wartość inwestycji
wielkość oszczędności
przychodów finansowych
sprzętem
oprogramowaniem
wdrożeniem
serwisem
dopasowaniami oprogramowania
spadek kosztów braków
reklamacji
kosztów nośników papierowych
kosztów zarządzania
obniżenie kosztów inwestycji
wzrost oszczędności i/lub przychodów finansowych
wzrostem przychodów
auditów klientów
okresowej oceny dostawcy
obniżenia kosztów wytworzenia wyrobów
finansowy
narzędziem informatycznym
zintegrowany system zarządzania jakością
norm iso
komunikacji wewnątrz
komunikacji zewnętrznej
procesu ciągłego doskonalenia
kosztów funkcjonowania działu jakości oraz kosztów operacyjnych firmy
skuteczności komunikacji wewnętrznej
komunikacji zewnętrznej
obniżenia kosztów funkcjonowania firmy
wprowadzeniem e-dokumentacji
obniżeniem kosztów operacyjnych
oprogramowanie caq
nie posiadających wdrożonego systemu jakości
zintegrowanego systemu zarządzania jakością
oprogramowania caq
przekierować priorytety
praca grupowa
ukierowanie na cele
komunikacja wewnętrzna,
umiejętność rozwiązywania problemów
sumienność
systematyczność
znajomości komputerowych systemów wspomagania jakości
poziom komunikacji z klientami, z dostawcami
wewnątrz samej firmy
uzupełnieniem i dopełnieniem pracy działu jakości
caq
systemy wspomagające
cad
cam
erp
pdm
plm
scm
crm
sfm
zespołów
skrócenie czasów
zarządzanie jakością
caq (computer aided quality)
oprogramowanie caq
caq
wsparcia komputerowego
oceniamy naszych dostawców
swoich dostawców
caq
zadowolenie klienta
ilość reklamacji, wyniki auditów, wielkość opóźnień dostaw, wielkość kosztów i tym samym cena wyrobów,
caq
element ciągłego doskonalenia
systemu zarządzania jakością
systemu informatycznego
zakres funkcjonalny
koszty wdrożenia
warunki umowy wdrożenia
koszty bieżącej obsługi
perspektywa rozwoju systemu
możliwość integracji
możliwość integracji
bezpieczeństwo systemu
stabilność systemu
fachowość konsultantów
warunki obsługi po wdrożeniowej
dopasowanie systemu do filozofii firmy
referencje
wagi
grupę fachowców
b
i
em
Bolds strong 170
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 19
Pliki CSS 4
Pliki javascript 15
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 217
Linki wewnętrzne 6
Linki zewnętrzne 211
Linki bez atrybutu Title 212
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

szukaj #search-container
przeskocz do treści #content

Linki zewnętrzne

- http://caq.com.pl/
www.caq.com.pl http://caq.com.pl/
caq – computer aided quality http://caq.com.pl/?page_id=2
analiza ryzyka http://caq.com.pl/?cat=93
norma iatf 17949 http://caq.com.pl/?cat=94
norma iso 9001 http://caq.com.pl/?cat=79
analiza ryzyka w jakości http://caq.com.pl/?p=315
http://caq.com.pl/?p=315
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://www.lean-qs.com/index.php/pl/strona-glowna/
lean-qs http://www.lean-qs.com/index.php/pl/strona-glowna/
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2017/06/ryzyko.gif
analiza fmea http://caq.com.pl/?tag=analiza-fmea
analiza ryzyka http://caq.com.pl/?tag=analiza-ryzyka
analiza ryzyka w jakości http://caq.com.pl/?tag=analiza-ryzyka-w-jakosci
analiza swot http://caq.com.pl/?tag=analiza-swot
cele biznesowe http://caq.com.pl/?tag=cele-biznesowe
norma iatf17949:2016 http://caq.com.pl/?tag=norma-iatf179492016
norma iso9001:2015 http://caq.com.pl/?tag=norma-iso90012015
ryzyka http://caq.com.pl/?tag=ryzyka
opis funkcjonalności systemu caq http://caq.com.pl/?cat=33
rozszerzerzenie systemu caq http://caq.com.pl/?cat=34
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
graficzne wsparcie jakości. http://caq.com.pl/?p=294
http://caq.com.pl/?p=294
prosun http://caq.com.pl/?author=1
więcej na temat programu lean-cad http://lean-soft.com/leancadp.html
więcej na temat programu q-cad http://lean-soft.com/qcadp.html
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2016/09/mapa.gif
apqp http://caq.com.pl/?tag=apqp
audit produktu http://caq.com.pl/?tag=audit-produktu
caq http://caq.com.pl/?tag=caq
computer aided quality http://caq.com.pl/?tag=computer-aided-quality
graficzne wsparcie jakości http://caq.com.pl/?tag=graficzne-wsparcie-jakosci
graficzne wsparcie zarządzania http://caq.com.pl/?tag=graficzne-wsparcie-zarzadzania
komputerowe wsparcie jakości http://caq.com.pl/?tag=komputerowe-wsparcie-jakosci
kontrola wizualna w jakości http://caq.com.pl/?tag=kontrola-wizualna-w-jakosci
norma iso 9001 http://caq.com.pl/?cat=79
normy iso http://caq.com.pl/?cat=80
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
norma iso 9001:2015 i komputerowe wsparcie zarządzania. http://caq.com.pl/?p=264
http://caq.com.pl/?p=264
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2015/01/iso9001.jpg
- http://www.lean-qs.com/index.php/pl/strona-glowna/
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2015/01/iso9001-2.jpg
cam http://caq.com.pl/?tag=cam
caq http://caq.com.pl/?tag=caq
iso 9001 http://caq.com.pl/?tag=iso-9001
iso 9001:2015 http://caq.com.pl/?tag=iso-90012015
zarządzanie ryzykiem http://caq.com.pl/?tag=zarzadzanie-ryzykiem
zarządzanie wiedzą http://caq.com.pl/?tag=zarzadzanie-wiedza
zarządzanie zmianą http://caq.com.pl/?tag=zarzadzanie-zmiana
pomiary jakościowe http://caq.com.pl/?cat=75
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
pomiary jakościowe http://caq.com.pl/?p=247
http://caq.com.pl/?p=247
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2014/09/automatyzacja-pomiarów.jpg
oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?tag=oprogramowanie-caq
oszczędności pomiarów jakościowych http://caq.com.pl/?tag=oszczednosci-pomiarow-jakosciowych
pomiary jakościowe http://caq.com.pl/?tag=pomiary-jakosciowe
przyrządy pomiarowo-kontrolne http://caq.com.pl/?tag=przyrzady-pomiarowo-kontrolne
skuteczność pomiarów http://caq.com.pl/?tag=skutecznosc-pomiarow
kalkulator roi http://caq.com.pl/?cat=71
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
zwrot z inwestycji w oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?p=225
http://caq.com.pl/?p=225
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/roi/
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2014/07/calc-roi.jpg
computer aided quality http://caq.com.pl/?tag=computer-aided-quality
kalkulator roi w oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?tag=kalkulator-roi-w-oprogramowanie-caq
kalkulator zwrotu inwestycji http://caq.com.pl/?tag=kalkulator-zwrotu-inwestycji
oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?tag=oprogramowanie-caq
zwrot z inwestycji it http://caq.com.pl/?tag=zwrot-z-inwestycji-it
certyfikacja systemu iso http://caq.com.pl/?cat=61
certyfikacja systemu jakości http://caq.com.pl/?p=202
http://caq.com.pl/?p=202
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2013/08/cert.jpg
certyfikacja iso http://caq.com.pl/?tag=certyfikacja-iso
iso http://caq.com.pl/?tag=iso
system caq http://caq.com.pl/?tag=system-caq
wymagania systemów jakości http://caq.com.pl/?tag=wymagania-systemow-jakosci
zintegrowany system zarządzania jakością http://caq.com.pl/?tag=zintegrowany-system-zarzadzania-jakoscia
rozwój kompetencji pracowniczych http://caq.com.pl/?cat=57
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
uncategorized http://caq.com.pl/?cat=1
rozwój kompetencji pracowniczych http://caq.com.pl/?p=194
http://caq.com.pl/?p=194
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2013/05/kj1.jpg
ciągłe doskonalenie http://caq.com.pl/?tag=ciagle-doskonalenie
kompetencje pracownika działu jakości http://caq.com.pl/?tag=kompetencje-pracownika-dzialu-jakosci
oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?tag=oprogramowanie-caq
poprawa komunikacji w dziale jakości http://caq.com.pl/?tag=poprawa-komunikacji-w-dziale-jakosci
wsparcie pracy działu jakości http://caq.com.pl/?tag=wsparcie-pracy-dzialu-jakosci
historia oprogramowania caq http://caq.com.pl/?cat=48
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
narzędzia wspierające projektowanie wyrobu. http://caq.com.pl/?p=179
http://caq.com.pl/?p=179
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2013/02/caq.jpg
caq http://caq.com.pl/?tag=caq
crm http://caq.com.pl/?tag=crm
erp http://caq.com.pl/?tag=erp
mrp http://caq.com.pl/?tag=mrp
oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?tag=oprogramowanie-caq
pdm http://caq.com.pl/?tag=pdm
plm http://caq.com.pl/?tag=plm
sfm http://caq.com.pl/?tag=sfm
systemy zarządzania http://caq.com.pl/?tag=systemy-zarzadzania
charakterystyka systemu caq http://caq.com.pl/?cat=46
system caq http://caq.com.pl/?cat=32
pomiar zadowolenia klienta http://caq.com.pl/?p=166
http://caq.com.pl/?p=166
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2012/12/zadowolenie.jpg
caq http://caq.com.pl/?tag=caq
computer aided quality http://caq.com.pl/?tag=computer-aided-quality
iso http://caq.com.pl/?tag=iso
iso 9001 http://caq.com.pl/?tag=iso-9001
komputerowe wspomaganie jakości http://caq.com.pl/?tag=komputerowe-wspomaganie-jakosci
zadowolenie klienta http://caq.com.pl/?tag=zadowolenie-klienta
kryteria wyboru systemu http://caq.com.pl/?cat=35
kryteria wyboru systemu caq. http://caq.com.pl/?p=131
http://caq.com.pl/?p=131
prosun http://caq.com.pl/?author=1
- http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2012/09/ocena.jpg
caq http://caq.com.pl/?tag=caq
charakterystyka http://caq.com.pl/?tag=charakterystyka
korzyści http://caq.com.pl/?tag=korzysci
koszty obsługi systemu http://caq.com.pl/?tag=koszty-obslugi-systemu
kryteria wyboru http://caq.com.pl/?tag=kryteria-wyboru
system caq http://caq.com.pl/?tag=system-caq
warunki wyboru systemu http://caq.com.pl/?tag=warunki-wyboru-systemu
2 http://caq.com.pl/?paged=2
3 http://caq.com.pl/?paged=3
następne → http://caq.com.pl/?paged=2
analiza ryzyka w jakości http://caq.com.pl/?p=315
graficzne wsparcie jakości. http://caq.com.pl/?p=294
norma iso 9001:2015 i komputerowe wsparcie zarządzania. http://caq.com.pl/?p=264
pomiary jakościowe http://caq.com.pl/?p=247
zwrot z inwestycji w oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?p=225
certyfikacja systemu jakości http://caq.com.pl/?p=202
rozwój kompetencji pracowniczych http://caq.com.pl/?p=194
narzędzia wspierające projektowanie wyrobu. http://caq.com.pl/?p=179
pomiar zadowolenia klienta http://caq.com.pl/?p=166
kryteria wyboru systemu caq. http://caq.com.pl/?p=131
systemy mes (integracja rozwiązań it i automatyki w przemyśle). http://caq.com.pl/?p=95
ewolucja nadzoru nad procesem zarządzania systemem jakości. http://caq.com.pl/?p=52
dlaczego w nowej firmie warto wdrożyć oprogramowanie caq? http://caq.com.pl/?p=50
korzyści z zastosowania systemów caq. http://caq.com.pl/?p=34
ocena dostawców. http://caq.com.pl/?p=30
kontrola wejściowa materiałów. http://caq.com.pl/?p=28
statystyczna kontrola procesu – spc http://caq.com.pl/?p=26
analiza fmea. http://caq.com.pl/?p=23
nadzór nad dokumentacją systemu jakości. http://caq.com.pl/?p=20
kaizen, czyli ciągłe doskonalenie. http://caq.com.pl/?p=17
nadzór nad wyposażeniem pomiarowym. http://caq.com.pl/?p=6
caq – computer-aided quality http://caq.com.pl/?p=1
analiza fmea http://caq.com.pl/?tag=analiza-fmea
caq http://caq.com.pl/?tag=caq
charakterystyka http://caq.com.pl/?tag=charakterystyka
ciągłe doskonalenie http://caq.com.pl/?tag=ciagle-doskonalenie
computer aided quality http://caq.com.pl/?tag=computer-aided-quality
dokumentacja systemu jakości http://caq.com.pl/?tag=dokumentacja-systemu-jakosci
e-dokumentacja http://caq.com.pl/?tag=e-dokumentacja
erp http://caq.com.pl/?tag=erp
fmea http://caq.com.pl/?tag=fmea
integracja http://caq.com.pl/?tag=integracja
iso http://caq.com.pl/?tag=iso
iso 9001 http://caq.com.pl/?tag=iso-9001
iso 14001 http://caq.com.pl/?tag=iso-14001
iso 18001 http://caq.com.pl/?tag=iso-18001
jakość http://caq.com.pl/?tag=jakosc
kaizen http://caq.com.pl/?tag=kaizen
komputerowe wsparcie jakości http://caq.com.pl/?tag=komputerowe-wsparcie-jakosci
komputerowe wspomaganie jakości http://caq.com.pl/?tag=komputerowe-wspomaganie-jakosci
kontrola jakości http://caq.com.pl/?tag=kontrola-jakosci
kontrola wejściowa materiałów http://caq.com.pl/?tag=kontrola-wejsciowa-materialow
korzyści http://caq.com.pl/?tag=korzysci
koszty obsługi systemu http://caq.com.pl/?tag=koszty-obslugi-systemu
kryteria wyboru http://caq.com.pl/?tag=kryteria-wyboru
mes http://caq.com.pl/?tag=mes
mrp http://caq.com.pl/?tag=mrp
msa http://caq.com.pl/?tag=msa
ocena dostawców http://caq.com.pl/?tag=ocena-dostawcow
oprogramowanie caq http://caq.com.pl/?tag=oprogramowanie-caq
pdm http://caq.com.pl/?tag=pdm
pełnomocnik ds systemu jakości http://caq.com.pl/?tag=pelnomocnik-ds-systemu-jakosci
plm http://caq.com.pl/?tag=plm
quality http://caq.com.pl/?tag=quality
rozszerzenie http://caq.com.pl/?tag=rozszerzenie
rozszerzenie funkcjonalności caq http://caq.com.pl/?tag=rozszerzenie-funkcjonalnosci-caq
spc http://caq.com.pl/?tag=spc
statystyczna kontrola procesu http://caq.com.pl/?tag=statystyczna-kontrola-procesu
system caq http://caq.com.pl/?tag=system-caq
systemy zarządzania http://caq.com.pl/?tag=systemy-zarzadzania
system zapewnienia jakości http://caq.com.pl/?tag=system-zapewnienia-jakosci
system zarządzania jakością http://caq.com.pl/?tag=system-zarzadzania-jakoscia
warunki wyboru systemu http://caq.com.pl/?tag=warunki-wyboru-systemu
wyposażenie kontrolno-pomiarowe http://caq.com.pl/?tag=wyposazenie-kontrolno-pomiarowe
zadowolenie klienta http://caq.com.pl/?tag=zadowolenie-klienta
zapewnienie jakości http://caq.com.pl/?tag=zapewnienie-jakosci
zarządzanie jakością http://caq.com.pl/?tag=zarzadzanie-jakoscia
- kalkulator roi – zwrotu inwestycji caq http://www.caq.com.pl/roi/
- rozpoczynanie działalności gospodarczej http://biznes-start.pl
- wycena stron www. http://wycena-stron.pl
dumnie wspierane przez wordpressa http://wordpress.org/

Zdjęcia

Zdjęcia 18
Zdjęcia bez atrybutu ALT 3
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 6
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2012/06/cropped-top1.jpg
http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2017/06/ryzyko.gif
http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2016/09/mapa.gif
http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2015/01/iso9001.jpg
http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2015/01/iso9001-2.jpg
http://pro-sun.pl/ws.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2012/06/cropped-top1.jpg
http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2014/09/automatyzacja-pomiarów.jpg
http://caq.com.pl/wp-content/uploads/2014/07/calc-roi.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

www.caq.com.pl szukaj menu główne przeskocz do treści caq – computer aided quality szukaj: analiza ryzyka, norma iatf 17949, norma iso 9001 analiza ryzyka w jakości czerwiec 18, 2017 prosun cele biznesowe towarzyszą funkcjonowaniu każdej organizacji, która za pomocą ich realizacji rozwija się na rynku i od których spełnienia zależy jej sukces. przy tej okazji każdej działalności biznesowej towarzyszy ryzyko i jest tym wyższe im mniejsza jest wiedza na temat sytuacji występującej wewnątrz i zewnątrz firmy. podejmowanie decyzji biznesowych bez przeprowadzenia gruntownej analizy bieżącej sytuacji firmy (uwzględniającej wszystkie konsekwencje ewentualnych działań), zawsze obarczone jest większym ryzykiem. jednocześnie w celu jego minimalizacji istotne jest przeprowadzenie oceny potencjalnych ryzyk i towarzyszącym ich skutków, na podstawie których powinny zostać przewidziane działania prewencyjne. celem prowadzenia analizy ryzyk jest zapewnienie stabilnej sytuacji organizacji na rynku i ważna przy tym jest systematyczność i systemowość podejmowanych działań. tylko w ten sposób organizacja będzie w stanie prowadzić świadomą działalność biznesową. sytuacje, w których analiza ryzyka mogła by zapobiec niekorzystnemu rozwojowi firmy, mogą obejmować: – zbyt droga inwestycja można mieć wpływ na utratę konkurencyjności oferowanych produktów, – zastosowanie niewłaściwych surowców, może prowadzić do wzrostu ilości reklamacji i kosztów związanych z ich obsługą, – brak ochrony patentowej stosowanych rozwiązań to potencjalna utrata korzyści z tym związanych (to również utrata potencjalnych korzyści związanych ze sprzedaży praw patentowych), – nieznajomość obowiązujących uregulowań prawnych może się wiązać z wysokimi karami (ekologia, reklamacje, podatki, wymagania w zakresie wejścia na rynek), – zbyt późno rozpoznany niekorzystny rozwój wskaźników biznesowych może mieć niekorzystny wpływ na wynik finansowy osiągany przez firmę, – utrata płynności firmy może prowadzić do upadku firmy lub do przejęcia przez konkurencję, – zastosowanie wadliwych półwyrobów produkowanych przed dostawców może prowadzić do narażenia utraty życia przez klientów firmy, – niski poziom kompetencji pracowników może mieć niekorzystne konsekwencje w zakresie bezpieczeństwa wprowadzanych i rozwijanych przez firmę nowych produktów, – duża rotacja pracowników, podobnie jak brak pracowników dostępnych na rynku pracy, może prowadzić do utraty zleceń od klientów lub do wzrostu liczby reklamacji. odpowiednio wczesne rozpoznanie każdego z powyższych ryzyk może zaoszczędzić firmie problemów, a w konsekwencji także kosztów z nimi związanych. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom biznesu systemy zarządzania jakością (w szczególności najnowsze wydania norm iso 9001:2015, iatf16949:2016, a w przyszłości także iso 14001 ) zostały poszerzone o obowiązkowe prowadzenie analiz ryzyk biznesowych działalności organizacji. analiza ryzyka musi obejmować wszystkie procesy występujące wewnątrz firmy, które mogą mieć wpływ na oferowane produkty i/lub usługi. systemy informatyczne coraz częściej wykorzystywane są jako narzędzia wspierające prowadzenie analiz ryzyka. jednym z takich rozwiązań informatycznych jest oprogramowanie lean-qs, które oferuje szereg narzędzi pozwalających na jakościowe spojrzenie na zarządzanie ryzykiem w firmie. przy okazji zintegrowane systemy informatyczne wspierają integrację przepływu i dostęp do informacji biznesowej na różnych szczeblach organizacji, co znacząco przyspiesza proces podejmowania decyzji biznesowych. im więcej wiemy na temat ryzyk, tym łatwiej i szybciej będziemy w stanie podejmować trafne decyzje biznesowe. „jeśli ktoś nie dba zbytnio o prawdę w sprawach drobnych, nie można mu ufać w sprawach istotnych” a. einstein analiza fmeaanaliza ryzykaanaliza ryzyka w jakościanaliza swotcele biznesowenorma iatf17949:2016norma iso9001:2015ryzyka opis funkcjonalności systemu caq, rozszerzerzenie systemu caq, system caq graficzne wsparcie jakości. wrzesień 8, 2016 prosun na rynku pojawia się coraz więcej kompleksowych rozwiązań wspierających komputerowe zarządzanie jakością. są to narzędzia wspomagające pracowników działu jakości w typowych i powtarzalnych działaniach związanych z różnymi procesami wewnętrznymi w firmie (podczas przygotowania dokumentacji jakościowej). w tym miejscu warto polecić dwa narzędzia do graficznego wsparcia jakości: i. oprogramowanie lean-cad powstało z myślą o stworzeniu narzędzia umożliwiającego usprawnienie pracy pracowników różnych działów w firmie, w szczególności chcących wprowadzać różne narzędzia ułatwiające pracę zgodnie z filozofią lean manufacturing (szczupłej organizacji). funkcjonalność oprogramowania lean-cad wspiera pracowników działu jakości w następujących czynnościach: – nanoszenie znaczników wraz z opisami szczegółowymi na dokumentacji produkcyjnej, jakościowej i technologicznej, – wykonywanie schematów przedstawiających mapę procesów w firmie lub organizacji, – wykonywanie diagramów procesów obejmujących zarówno procesy technologiczne, jak również procesy systemów jakości, procesy kontrolne. oprogramowanie lean-cad można również wykorzystać do opracowania diagramów ishikawa, czy innych graficznych narzędzi jakości. więcej na temat programu lean-cad ii. drugim programem komputerowym wspomagającym pracowników działu jakości jest oprogramowanie q-cad, które powstało z myślą o stworzeniu narzędzia umożliwiającego usprawnienie pracy pracowników działów jakości oraz badań i rozwoju podczas obróbki dokumentacji obrazowej. oprogramowanie q-cad może być zastosowane w następujących obszarach w firmie: – kontrola wejściowa i wyjściowa w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych (kontrola wybranych parametrów, wymiarów, cech wyrobu lub materiału), – kontrola w produkcji w szczególności branża automotive, przetwórstwo tworzyw sztucznych, przemysł spożywczy, przemysł elektroniczny, przemysł szklarski, przemysł maszynowy, przemysł drzewny, – budownictwo umożliwiając wykonywanie szacunkowych pomiarów obiektów (m.in. pomiar wymiarów zewnętrznych, pomiar kątów), – przygotowanie dokumentacji technologicznej zawierającej system znaczników (dokumentacja apqp, plany kontroli, audity produktu), – kontrola wizualna wyrobów z różnych branż (jubiler, poligrafia, firmy z branży tekstylnej, pracownie biologiczne, serwisy rtv, serwisy komputerowe, serwisy telefonii komórkowej, serwisy samochodowe), – przeprowadzenie audytów produktu (w szczególności parametrów wymagających kontroli wizualnej oraz pomiarów zewnętrznych detalu, pomiarów błędów wykonania detalu), – laboratoria badawczo-rozwojowe (szpitale, gabinety medyczne, jednostki badawcze wyższych uczelni, działy r&d w firmach), – działalność edukacyjna (szkoły, pracownie zajęć przyszkolnych, laboratoria przyszkolne). więcej na temat programu q-cad graficzne wspomaganie jakości jest częścią operacyjnej działalności każdego działu jakości w firmie i zastosowanie właściwych narzędzi z jednej strony może skrócić czasy wykonywania typowych czynności kontrolnych, auditowych, czy analitycznych, natomiast z drugiej strony może się przyczynić do zwiększenia ich skuteczności, zgodnie z filozofią kaizen (im lepiej widzimy problem, im jesteśmy bliżej problemy, tym lepiej go dostrzegamy). apqpaudit produktucaqcomputer aided qualitygraficzne wsparcie jakościgraficzne wsparcie zarządzaniakomputerowe wsparcie jakościkontrola wizualna w jakości norma iso 9001, normy iso, system caq norma iso 9001:2015 i komputerowe wsparcie zarządzania. styczeń 25, 2015 prosun normy iso serii 9000 są zdecydowanie najlepiej sprzedającymi się i najszerzej stosowanymi normami na całym świecie w zakresie systemów zarządzania jakością. w polsce norma tej serii została zaimplementowana w ponad 12.000 firm i organizacji, natomiast na całym świecie liczba wdrożeń przekracza milion. główne przyczyny zmian iso 9001 wynikają z konieczności zapewnienia zdolności organizacji do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta, wymagania ustawowe i przepisy prawne w czasach bardzo dynamicznie zmieniającego się globalnego rynku. wśród najważniejszych zmian planowanych w nowym wydaniu normy iso 9001:2015 można wymienić: zmieniono strukturę normy przez dodanie dwóch nowych punktów, które zawierać będą wyodrębnione treści z punktu 8 oraz dodatkowo zostaną przebudowane i rozbudowanie pozostałe punkty normy, dodano zarządzanie ryzykiem do wymagań normy co ma podkreślać konieczność ciągłego prowadzenia analiz otoczenia firmy (zewnętrzne wymagania prawne, zewnętrzne analizy produktów, sytuacji firmy na tle rynku, konkurencji), usunięto konieczność prowadzenia działań zapobiegawczych i zastąpiono je koniecznością zarządzania ryzykiem, co ma wymusić prowadzenie działań prewencyjnych (w szczególności dotyczy firm usługowych, które miały problemy z definiowaniem działań zapobiegawczych), zmniejszono znaczenie i rolę dokumentacji systemowej poprzez brak obowiązku ustanowienia obowiązkowych procedur i opracowania księgi jakości (obowiązek tworzenia dokumentacji jakościowej będzie występował tylko w sytuacji, kiedy organizacja uzna, że dokument mógłby spowodować niezgodność lub niepoprawne funkcjonowanie systemu), zlikwidowano definicję dokumentu i zapisu nadzorowanego i zastąpiono go pojęciem udokumentowanej informacji, co ma na przykład miejsce w przypadku zapisu elektronicznego (organizacja samodzielnie będzie mogła podejmować decyzję jakie udokumentowane informacje są dla niej niezbędne i użyteczne), zwrócono większą uwagę na prowadzenie działań dających wartość dodaną organizacji i pozwalających firmie na bardziej profesjonalne i szybsze reagowanie na zmieniające otoczenie biznesowe (konieczność stosowania różnych narzędzi biznesowych i analitycznych takich jak: analiza finansowa, analiza swot, plan marketingowy, bsc, lean, six sigma, benchmarking), zwiększono zaangażowanie kierownictwa w bieżące utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością poprzez wprowadzenie elementu przywództwa (najwyższe kierownictwo będzie odpowiedzialne za skuteczność systemu zarządzania jakością, przy jednoczesnym zniesieniu obowiązku utrzymywania w firmie funkcji pełnomocnika ds. systemu jakości), zwrócono większą uwagę na kwestie zarządzania wiedzą  w organizacji (identyfikacja i zbieranie danych, zarządzanie wiedzą, danymi historycznymi, prognozami pozwalają lepiej reagować w sytuacji dynamicznych zmian otoczenia, a dodatkowo pozwala uczyć się organizacji), z uwagi na występowanie konieczności monitorowania ryzyk biznesowych coraz większego znaczenia nabiera zarządzanie zmianą (zarówno na poziomie procesów, produktów, oraz całego otoczenia firmy), wzmocniono nadzór nad procesami zlecanymi na zewnątrz organizacji (zakupy, outsourcing) – wprowadzono konieczność dokładnego wyspecyfikowania wymagań, ich monitoring i weryfikację zgodną z opracowanymi i przyjętymi kryteriami. nowa norma iso 9001:2015 jeszcze bardziej wychodzi naprzeciw potrzebom klienta oraz integruje potrzeby i wymagania rynku. współczesne organizacje działają w bardzo dynamicznym środowisku, co stawia przed nimi nowe wyzwania. to właśnie bardzo dynamiczny rynek wpływa na podkreślenie znaczenia zarządzania ryzykiem, zmianami i wiedzą w organizacji. tak jak szybko następują zmiany w otoczeniu biznesowym, tak samo szybko będzie się musiała zmieniać organizacja i dlatego coraz większego znaczenia w zarządzaniu jakością będą nabierały systemy komputerowe wspierające zarówno zarządzanie jakością (caq – computer aided quality), jak również szerzej zarządzanie firmą (cam – computer aided manufacturing). bez szybkiego dostępu do danych biznesowych, bez możliwości przeprowadzenia szybkich analiz i bez zdolności szybkiego zarządzania zmianą, organizacja będzie miała coraz większe problemy z dopasowaniem się do zmieniającego się rynku. camcaqiso 9001iso 9001:2015zarządzanie ryzykiemzarządzanie wiedzązarządzanie zmianą pomiary jakościowe, system caq pomiary jakościowe wrzesień 26, 2014 prosun przyrządy kontrolno-pomiarowe są podstawowym narzędziem stosowanym w kontroli jakości. w sytuacji gdy wykonujemy dużo pomiarów różnych charakterystyk, możemy znacząco uprościć ten proces oraz dodatkowo zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia błędu pomiarowego. wystarczy sięgnąć po przyrządy pomiarowe umożliwiające automatyzację rejestrowania wielkości pomiarowych w aplikacjach komputerowych – posiadają one możliwość zdalnej komunikacji z komputerem, czy to za pomocą kabla, czy też bezprzewodowo (wifi, bluetooth). dzięki zastosowaniu przyrządów pomiarowych wyposażonych w zdalną komunikację możemy uzyskać następujące korzyści: – przyspieszenie procesu zbierania wyników pomiarów, – zmniejszenie prawdopodobieństwa popełnienia błędu pomiaru, – zmniejszenie prawdopodobieństwa popełnienia błędu zapisu danych pomiarowych, – zmniejszenie kosztów jakości, – automatyczny dostęp do danych pomiarowych. automatyzacja zbierania danych pomiarowych ma szczególne znaczenie w przypadku następujących czynności jakościowych: – kontrola wejściowa materiałów, – kontrola ostateczna wyrobu, – audity produktu, – kontrola pierwszych wzorów. oczywiście poza wymienionymi czynnościami możliwe jest również zastosowanie przyrządów pomiarowych w procesie produkcyjnym (bezpośrednio na stanowisku pracy). pomiary takie są szczególnie polecane w przypadku występowania konieczności wykonywania pomiarów w trakcie produkcji (kontrola 100, kontrola wyrywkowa wybranych charakterystyk lub w przypadku procesów posiadających niską zdolność cpkautomatyzacji zbierania danych pomiarowych. przy okazji zbierania danych pomiarowych możliwa jest również automatyzacja oceny wyników pomiarowych (wynik pomiarowy znajdujący się poza polem dopuszczalnej tolerancji będzie automatycznie wpływał na wynik kontroli, jak również może wymuszać podejmowanie różnych działań korekcyjnych). ponadto dzięki automatyzacji procesu zbierania danych pomiarowych nie potrzebujemy papieru: formularzy, zapisów. oprogramowanie caq ułatwia bieżącą ocenę zdolności procesów – dane pomiarowe rejestrowane są w systemie „on-line” co dodatkowo wpływa na wzrost zdolności procesu produkcyjnego (wzrasta pewność wykrycia błędów i odchyleń w procesie). oprogramowanie caqoszczędności pomiarów jakościowychpomiary jakościoweprzyrządy pomiarowo-kontrolneskuteczność pomiarów kalkulator roi, system caq zwrot z inwestycji w oprogramowanie caq lipiec 9, 2014 prosun każda inwestycja w oprogramowanie komputerowe związana jest z okresem zwrotu zainwestowanego kapitału. im krótszy jest okres odzyskania zainwestowanych środków finansowych, tym szybciej będziemy w stanie osiągać ekstra korzyści z tej inwestycji. do oceny zwrotu z inwestycji najczęściej stosuje się wskaźnik roi, który mówi jaki procentowo jest zysk z zainwestowanego przez nas kapitału. typowy okres zwrotu z inwestycji w oprogramowanie caq kształtuje się na poziomie 12 – 24 miesięcy i przede wszystkim zależy od następujących czynników: – wartość inwestycji, – wielkość oszczędności lub/i przychodów finansowych, będących wynikiem inwestycji. w przypadku wdrażania oprogramowania caq z jednej strony mamy koszty inwestycji związane ze sprzętem, oprogramowaniem, wdrożeniem, serwisem, czy niezbędnymi dopasowaniami oprogramowania do naszych potrzeb. po drugiej stronie znajdują się oszczędności i/lub przychody finansowe na które mogą się składać takie pozycje jak: spadek kosztów braków i reklamacji, redukcja kosztów nośników papierowych, czy obniżka kosztów zarządzania (skrócenie czasów przeprowadzania analiz biznesowych, czasu dostępu do danych, wdrażania nowych produktów). okres zwrotu z inwestycji może zostać skrócony zarówno poprzez obniżenie kosztów inwestycji, jak również przez wzrost oszczędności i/lub przychodów finansowych wynikających z zastosowania oprogramowania caq (ten drugi czynnik zależy przede wszystkim od skuteczności implementacji rozwiązań komputerowych na warunki firmy). zapraszamy państwa do skorzystania z kalkulatora pozwalającego na ocenę stopy zwrotu z inwestycji w oprogramowanie caq: oprócz oszczędności, które można wyliczyć wprost, mogą również pojawić się szanse związane ze wzrostem przychodów – wynikające z pozytywnej oceny firmy podczas auditów klientów lub wynikających z okresowej oceny dostawcy. z kolei spadek poziomu braków i liczby reklamacji to również możliwość obniżenia kosztów wytworzenia wyrobów. tak więc inwestycja w oprogramowanie caq może mieć wymiar zarówno finansowy, jak również może wiązać się z czynnikami trudno mierzalnymi, ale zawsze warto o niej myśleć jako szansa rozwoju i ciągłego doskonalenia firmy. computer aided qualitykalkulator roi w oprogramowanie caqkalkulator zwrotu inwestycjioprogramowanie caqzwrot z inwestycji it certyfikacja systemu iso certyfikacja systemu jakości sierpień 29, 2013 prosun oprogramowanie caq jest narzędziem informatycznym, które może doskonale wspierać funkcjonujący w firmie system zarządzania jakością, będąc jego istotnym uzupełnieniem. dlatego oczywiście firmy chcące wdrożyć zintegrowany system zarządzania jakością w pierwszej kolejności muszą kierować się wymaganiami norm iso, natomiast rozwiązania informatyczne są tylko narzędziem wspierającym je na drodze do uzyskania certyfikatu iso. w szczególności oprogramowanie caq może przyczynić się do: – poprawy skuteczności komunikacji wewnątrz firmy, – poprawy komunikacji zewnętrznej (z klientami i dostawcami firmy) – wsparcia procesu ciągłego doskonalenia, zgodnie z wymaganiami normy iso 9004, – obniżenia kosztów funkcjonowania działu jakości oraz kosztów operacyjnych firmy (w wielu obszarach związanych zarówno z bieżącą działalnością, jak również z procesami technologicznymi). poprawa skuteczności komunikacji wewnętrznej to obok przyspieszenia obiegów informacji również poprawa systematyczności pracy pracowników wszystkich działów firmy (nie tylko samego działu jakości). poprawa komunikacji zewnętrznej to przede wszystkim poprawa skuteczności funkcjonowania procesów wewnętrznych oraz profesjonalizmu podejmowanych działań (na etapie czy to obróbki reklamacji, czy też bieżącej obsługi klienta lub dostawcy). istotnym elementem jest możliwość obniżenia kosztów funkcjonowania firmy związanych z : – wprowadzeniem e-dokumentacji (czyli koszty papieru, tuszu, sprzętu komputerowego oraz materiałów biurowych), – obniżeniem kosztów operacyjnych dzięki optymalizacji procesów wewnętrznych, doskonaleniu procesów technologicznych, redukcji strat i braków czy optymalnemu wykorzystaniu czasu pracy pracowników. oprogramowanie caq oczywiście nie zastąpi w firmie certyfikatu jakości, jednakże z jednej strony może poprawić skuteczność funkcjonowania systemu jakości, a z drugiej strony w firmach nie posiadających wdrożonego systemu jakości może uporządkować obiegi i procesy wewnętrzne co w przyszłości może im ułatwić i przyspieszyć wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością. certyfikacja isoisosystem caqwymagania systemów jakościzintegrowany system zarządzania jakością rozwój kompetencji pracowniczych, system caq, uncategorized rozwój kompetencji pracowniczych maj 31, 2013 prosun zakup oprogramowania caq jest doskonałą inwestycją w rozwój kompetencji pracowników firmy, którzy dzięki jego znajomości zaczynają zupełnie inaczej myśleć o jakości i ciągłym doskonaleniu. korzystając z komputerowych narzędzi klasy caq jesteśmy w stanie zupełnie przekierować priorytety którymi kieruje się dział jakości w firmie (koncentrując się przede wszystkim na ciągłym doskonaleniu i rozwijając kompetencje w zakresie zapobiegania występowania złej jakości). oprogramowanie caq sprzyja rozwojowi takich kompetencji i umiejętności pracownika działu jakości jak: – praca grupowa, – ukierowanie na cele, – komunikacja wewnętrzna, – umiejętność rozwiązywania problemów (ciągłe doskonalenie), – sumienność, – systematyczność. jednocześnie w ogłoszeniach o pracę coraz częściej można spotkać wymagania wobec kandydatów do pracy w działach jakości w zakresie znajomości komputerowych systemów wspomagania jakości, które stają się jednym z głównych oczekiwań firm rekrutujących pracowników na stanowiska pracy związane z jakością. wymierne korzyści wdrożenia oprogramowania caq to również przejście na zupełnie nowy poziom komunikacji z klientami, z dostawcami oraz wewnątrz samej firmy. oczywiście w wielu sytuacjach zawodowych komputer nie zastąpi drugiego człowieka, komunikacji bezpośredniej, ale prawidłowo wykorzystany może stać się doskonałym uzupełnieniem i dopełnieniem pracy działu jakości. ciągłe doskonaleniekompetencje pracownika działu jakościoprogramowanie caqpoprawa komunikacji w dziale jakościwsparcie pracy działu jakości historia oprogramowania caq, system caq narzędzia wspierające projektowanie wyrobu. luty 23, 2013 prosun oprogramowanie caq jest odpowiedzią na ciągłe skracanie okresów projektowania, rozwoju i realizacji nowych produktów w różnych gałęziach przemysłu, w szczególności związanych z produkcją. do planowania wyrobów oraz procesów technologicznych bardzo często stosowane są różnego rodzaju systemy wspomagające, takie jak: – cad – computer aided design, – cam – computer aided manufacturing, – erp – enterprice resource planninig, – pdm – product data management, – plm – product lifecycle management, – scm – supply chain management, – crm – customer relationship management, – sfm – sales force management. dzięki zastosowaniu komputerów oraz oprogramowania wspierającego różne procesy związane z planowaniem nowych wyrobów w firmie uzyskujemy poprawę skuteczności zarządzania oraz integrację pracy zespołów pracujących nad wprowadzeniem nowych wyrobów na rynek. tym samym uzyskujemy skrócenie czasów realizacji procesów planistycznych, co może przynieść firmie przewagę konkurencyjną na rynku. przez długi czas brakowało narzędzia wspierającego działania służb nadzorujących zarządzanie jakością w firmie i tak pojawiło się oprogramowanie caq (computer aided quality), które doskonale wpisuje się we wspieranie działań jakościowych w firmie (na różnych etapach realizacji produktu). szczególnie wyraźnie jest to widoczne, gdy klienci – wykorzystujący oprogramowanie caq – narzucają tempo pracy swoim dostawcom, za którym służby jakości nie są w stanie nadążyć. caqcrmerpmrpoprogramowanie caqpdmplmsfmsystemy zarządzania charakterystyka systemu caq, system caq pomiar zadowolenia klienta grudzień 2, 2012 prosun coraz więcej klientów zagranicznych wykorzystuje rozwiązania caq i jednocześnie stara się zgodnie z ich duchem rozwijać swoich dostawców. szczególnie jest to widoczne w sytuacjach powtórzenia się jakiejś reklamacji, czy problemów podczas auditu u swojego dostawcy. tym samym gdy nasza firma chce nadążyć nad przyśpieszającym światem w obszarze jakości, wtedy również i ona musi przyspieszyć swoje działania, co staje się coraz trudniejsze bez wsparcia komputerowego. świat staje się coraz bardziej mobilny, a informacja dosięga nas niemal w każdym miejscu na ziemi. a wszystko to dzieje się tak szybko, że również wycofanie klienta ze współpracy z naszą firmą może nastąpić z dnia na dzień. na przykład po poważniejszej reklamacji, zawiedziony jakością naszych wyrobów klient może nas niespodziewanie odwiedzić na audicie …. i taka wizyta może mieć dla naszej firmy bardzo niekorzystne konsekwencje. tak jak sami oceniamy naszych dostawców, podobnie nasi klienci oceniają swoich dostawców (wśród których również znajduje się nasza firma). dlatego warto optymalizować nasze działania (tak jak to robi cały świat), dzięki czemu z pewnością coraz lepiej będziemy w stanie spełniać oczekiwania naszych klientów. rozwiązania caq pozwalają wyprzedzająco mierzyć zadowolenie klienta na podstawie różnych wskaźników i parametrów takich jak: ilość reklamacji, wyniki auditów, wielkość opóźnień dostaw, wielkość kosztów i tym samym cena wyrobów, itp.. poza tym systemy caq umożliwiają zbieranie danych ankietowych na temat poziomu obsługi i zadowolenia klienta, które następnie można analizować na przełomie kolejnych lat – element ciągłego doskonalenia. poprawa powyższych parametrów oraz wskaźników pozwala mieć nadzieję na korzystny kierunek rozwoju relacji z klientem i tym samym na wzrost jego zadowolenia co jest jednym z głównych wyznaczników każdego systemu zarządzania jakością serii iso. caqcomputer aided qualityisoiso 9001komputerowe wspomaganie jakościzadowolenie klienta kryteria wyboru systemu kryteria wyboru systemu caq. wrzesień 28, 2012 prosun wybór każdego systemu informatycznego to zadanie istotne z punktów widzenia interesów każdej firmy. dlatego inwestycja, którą planuje firma jest istotna nie tylko z punktu widzenia korzyści związanych z usprawnieniem obiegów wewnętrznych, ale podczas wyboru systemu warto uwzględnić wiele kryteriów wśród, których najważniejsze obejmują: – zakres funkcjonalny (zakres funkcjonalny systemu to ilość dostępnych modułów i funkcjonalności), – koszty wdrożenia (koszt obejmuje zarówno niezbędne zakupy sprzętu, licencji oprogramowania systemowego oraz samego oprogramowania caq), – warunki umowy wdrożenia (zakres i koszty obsługi systemu, w tym również obsługa serwisowa), – koszty bieżącej obsługi (to koszt licencji związanych z liczbą użytkowników), – perspektywa rozwoju systemu (nowe funkcjonalności, integracja z systemami pomiarowymi), – możliwość integracji z innymi systemami informatycznymi funkcjonującymi w firmie (erp, crm, cad/cam, scm, pdm, plm), – możliwość integracji z systemami informatycznymi klientów (elektroniczna wymiana danych), – bezpieczeństwo systemu (zastosowane bazy danych, platforma informatyczna), – stabilność systemu (w tym również nowoczesność zastosowanych rozwiązań), – fachowość konsultantów (przekłada się na szybkość i jakość wdrożenia), – warunki obsługi po wdrożeniowej (koszty i warunki obsługi, koszty rozbudowy systemu), – dopasowanie systemu do filozofii firmy (prostota obsługi, dopasowanie do wewnętrznych procedur), – referencje dostawcy systemu. po określeniu najistotniejszych kryteriów wyboru można nadać poszczególnym kryteriom wagi biorąc pod uwagę interes i cele firmy. podczas procesu wyboru systemu warto powołać do tego grupę fachowców z różnych działów firmy, którzy będą uczestniczyć w ocenie i następnie w wyborze i wdrożeniu systemu. tylko właściwe decyzje podjęte na etapie wyboru systemu mogą w przyszłości przynieść firmie korzyści, a sam proces informatyzacji procesów wewnętrznych jest jednym z istotniejszych dla każdej firmy. caqcharakterystykakorzyścikoszty obsługi systemukryteria wyborusystem caqwarunki wyboru systemu nawigacja wpisów 1 2 3 następne → caq – komputerowe wspomaganie jakości. szukaj: najnowsze wpisy analiza ryzyka w jakości graficzne wsparcie jakości. norma iso 9001:2015 i komputerowe wsparcie zarządzania. pomiary jakościowe zwrot z inwestycji w oprogramowanie caq certyfikacja systemu jakości rozwój kompetencji pracowniczych narzędzia wspierające projektowanie wyrobu. pomiar zadowolenia klienta kryteria wyboru systemu caq. systemy mes (integracja rozwiązań it i automatyki w przemyśle). ewolucja nadzoru nad procesem zarządzania systemem jakości. dlaczego w nowej firmie warto wdrożyć oprogramowanie caq? korzyści z zastosowania systemów caq. ocena dostawców. kontrola wejściowa materiałów. statystyczna kontrola procesu – spc analiza fmea. nadzór nad dokumentacją systemu jakości. kaizen, czyli ciągłe doskonalenie. nadzór nad wyposażeniem pomiarowym. caq – computer-aided quality tagianaliza fmea caq charakterystyka ciągłe doskonalenie computer aided quality dokumentacja systemu jakości e-dokumentacja erp fmea integracja iso iso 9001 iso 14001 iso 18001 jakość kaizen komputerowe wsparcie jakości komputerowe wspomaganie jakości kontrola jakości kontrola wejściowa materiałów korzyści koszty obsługi systemu kryteria wyboru mes mrp msa ocena dostawców oprogramowanie caq pdm pełnomocnik ds systemu jakości plm quality rozszerzenie rozszerzenie funkcjonalności caq spc statystyczna kontrola procesu system caq systemy zarządzania system zapewnienia jakości system zarządzania jakością warunki wyboru systemu wyposażenie kontrolno-pomiarowe zadowolenie klienta zapewnienie jakości zarządzanie jakością polecamy kalkulator roi – zwrotu inwestycji caq rozpoczynanie działalności gospodarczej wycena stron www. kontakt: biuro@caq.com.pl zapisz się do naszego newslettera email * lubię tę stronę !!! dumnie wspierane przez wordpressa


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 3504

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 6.82% (239)
jak - 2.91% (102)
- 2.48% (87)
jako - 2.4% (84)
jakości - 2.28% (80)
system - 2.23% (78)
firm - 1.71% (60)
caq - 1.71% (60)
że - 1.43% (50)
przy - 1.2% (42)
czy - 1.11% (39)
dział - 1.11% (39)
systemu - 1.06% (37)
pomiar - 1.06% (37)
się - 1.06% (37)
proces - 0.94% (33)
firmy - 0.8% (28)
pod - 0.8% (28)
ona - 0.8% (28)
iso - 0.8% (28)
może - 0.77% (27)
jest - 0.77% (27)
oprogramowanie - 0.77% (27)
oraz - 0.71% (25)
praw - 0.71% (25)
koszt - 0.68% (24)
nas - 0.68% (24)
- 0.66% (23)
analiz - 0.63% (22)
ale - 0.63% (22)
zarządzania - 0.63% (22)
ryzyk - 0.63% (22)
komputer - 0.6% (21)
klient - 0.57% (20)
również - 0.54% (19)
firmie - 0.54% (19)
norm - 0.54% (19)
tak - 0.51% (18)
tym - 0.51% (18)
nad - 0.51% (18)
jakością - 0.49% (17)
narzędzi - 0.49% (17)
sam - 0.46% (16)
ten - 0.46% (16)
niej - 0.43% (15)
kontrola - 0.43% (15)
dokument - 0.43% (15)
inwestycji - 0.4% (14)
ich - 0.4% (14)
doskonale - 0.37% (13)
analiza - 0.37% (13)
komputerowe - 0.37% (13)
pracy - 0.37% (13)
lub - 0.37% (13)
wspiera - 0.37% (13)
czas - 0.37% (13)
organizacji - 0.37% (13)
pomiarowy - 0.37% (13)
9001 - 0.37% (13)
kosztów - 0.37% (13)
klienta - 0.34% (12)
przez - 0.34% (12)
zarządzanie - 0.34% (12)
pracowników - 0.34% (12)
danych - 0.34% (12)
lat - 0.34% (12)
aided - 0.31% (11)
computer - 0.31% (11)
wyboru - 0.31% (11)
które - 0.31% (11)
procesów - 0.31% (11)
wynik - 0.31% (11)
związanych - 0.29% (10)
zwrot - 0.29% (10)
norma - 0.29% (10)
oprogramowania - 0.29% (10)
przed - 0.29% (10)
będzie - 0.29% (10)
ciągłe - 0.29% (10)
korzyści - 0.29% (10)
pomiarowych - 0.29% (10)
działu - 0.29% (10)
prosun - 0.29% (10)
nowa - 0.29% (10)
bez - 0.29% (10)
coraz - 0.29% (10)
- 0.29% (10)
różnych - 0.29% (10)
narzędzia - 0.26% (9)
ryzyka - 0.26% (9)
nowy - 0.26% (9)
systemy - 0.26% (9)
obsługi - 0.26% (9)
wspierają - 0.26% (9)
koszty - 0.26% (9)
cad - 0.26% (9)
wymagania - 0.26% (9)
prowadzenie - 0.26% (9)
wsparcie - 0.26% (9)
rynku - 0.26% (9)
działań - 0.26% (9)
quality - 0.26% (9)
dla - 0.23% (8)
biznesowych - 0.23% (8)
jakościowe - 0.23% (8)
komunikacji - 0.23% (8)
zakres - 0.23% (8)
można - 0.23% (8)
wyrobów - 0.23% (8)
reklamacji - 0.23% (8)
2015 - 0.23% (8)
stron - 0.23% (8)
pomiarów - 0.23% (8)
temat - 0.23% (8)
jakości. - 0.23% (8)
który - 0.23% (8)
plan - 0.23% (8)
warto - 0.23% (8)
zmian - 0.23% (8)
szczególności - 0.2% (7)
procesu - 0.2% (7)
cam - 0.2% (7)
zarówno - 0.2% (7)
9001:2015 - 0.2% (7)
brak - 0.2% (7)
dokumentacji - 0.2% (7)
zwrotu - 0.2% (7)
pozwala - 0.2% (7)
normy - 0.2% (7)
lean - 0.2% (7)
mieć - 0.2% (7)
sytuacji - 0.2% (7)
jakości, - 0.17% (6)
ryzykiem - 0.17% (6)
firma - 0.17% (6)
podczas - 0.17% (6)
warunki - 0.17% (6)
skuteczności - 0.17% (6)
firmy. - 0.17% (6)
więc - 0.17% (6)
drugi - 0.17% (6)
dzięki - 0.17% (6)
przemysł - 0.17% (6)
dostęp - 0.17% (6)
wspierające - 0.17% (6)
graficzne - 0.17% (6)
następują - 0.17% (6)
erp - 0.17% (6)
wzrost - 0.17% (6)
tego - 0.17% (6)
poprawa - 0.17% (6)
wpływ - 0.17% (6)
zysk - 0.17% (6)
nowych - 0.17% (6)
rozwiązań - 0.17% (6)
okres - 0.17% (6)
dostawców - 0.17% (6)
klientów - 0.17% (6)
poziom - 0.17% (6)
kompetencji - 0.17% (6)
firmy, - 0.17% (6)
produktów - 0.17% (6)
tylko - 0.17% (6)
stanie - 0.17% (6)
kryteria - 0.17% (6)
procesy - 0.17% (6)
biznesowe - 0.17% (6)
oceny - 0.14% (5)
wyrobu - 0.14% (5)
sami - 0.14% (5)
pozwalają - 0.14% (5)
oszczędności - 0.14% (5)
strony - 0.14% (5)
rozwój - 0.14% (5)
pomiarowe - 0.14% (5)
zakresie - 0.14% (5)
prowadzenia - 0.14% (5)
przypadku - 0.14% (5)
cele - 0.14% (5)
prowadzić - 0.14% (5)
działania - 0.14% (5)
mogą - 0.14% (5)
rozwoju - 0.14% (5)
organizacja - 0.14% (5)
produktu - 0.14% (5)
pomiary - 0.14% (5)
których - 0.14% (5)
działalności - 0.14% (5)
systemów - 0.14% (5)
finansowy - 0.14% (5)
więcej - 0.14% (5)
wewnętrznych - 0.14% (5)
umożliwiają - 0.14% (5)
bardzo - 0.14% (5)
reklamacji, - 0.14% (5)
ciągłego - 0.14% (5)
zbierania - 0.14% (5)
charakterystyk - 0.14% (5)
będą - 0.14% (5)
jak: - 0.14% (5)
kalkulator - 0.14% (5)
caq. - 0.14% (5)
one - 0.14% (5)
jego - 0.14% (5)
caq, - 0.14% (5)
lepiej - 0.14% (5)
zupełnie - 0.14% (5)
możliwość - 0.14% (5)
doskonalenie - 0.14% (5)
rozwija - 0.11% (4)
realizacji - 0.11% (4)
umożliwiając - 0.11% (4)
wynikają - 0.11% (4)
konieczności - 0.11% (4)
zdolności - 0.11% (4)
pdm - 0.11% (4)
zadowolenia - 0.11% (4)
wdrożenia - 0.11% (4)
kontroli - 0.11% (4)
parametrów - 0.11% (4)
plm - 0.11% (4)
samym - 0.11% (4)
wspomaganie - 0.11% (4)
zewnętrzne - 0.11% (4)
bieżące - 0.11% (4)
serwisy - 0.11% (4)
konieczność - 0.11% (4)
organizacji, - 0.11% (4)
stać - 0.11% (4)
roi - 0.11% (4)
management, - 0.11% (4)
dodatkowo - 0.11% (4)
czynności - 0.11% (4)
rynku. - 0.11% (4)
komputerowych - 0.11% (4)
takich - 0.11% (4)
jednym - 0.11% (4)
informatyczne - 0.11% (4)
musi - 0.11% (4)
cena - 0.11% (4)
funkcjonalności - 0.11% (4)
wszystkim - 0.11% (4)
jakością. - 0.11% (4)
wewnątrz - 0.11% (4)
certyfikacja - 0.11% (4)
oczywiście - 0.11% (4)
funkcjonowania - 0.11% (4)
produktów, - 0.11% (4)
inwestycja - 0.11% (4)
dostawcy - 0.11% (4)
przede - 0.11% (4)
zastosowanie - 0.11% (4)
wskaźnik - 0.11% (4)
każdego - 0.11% (4)
naszych - 0.11% (4)
związane - 0.11% (4)
lean-cad - 0.11% (4)
fmea - 0.11% (4)
materiałów - 0.11% (4)
szybko - 0.11% (4)
zastąpi - 0.11% (4)
dlatego - 0.11% (4)
działów - 0.11% (4)
zgodnie - 0.11% (4)
wejściowa - 0.11% (4)
większe - 0.11% (4)
każdej - 0.11% (4)
wiedzą - 0.11% (4)
następujących - 0.11% (4)
firmy) - 0.09% (3)
bardziej - 0.09% (3)
stosowania - 0.09% (3)
pracowniczych - 0.09% (3)
zmieniające - 0.09% (3)
nowe - 0.09% (3)
samo - 0.09% (3)
uwagę - 0.09% (3)
dynamiczny - 0.09% (3)
jaki - 0.09% (3)
doskonalenia - 0.09% (3)
typowy - 0.09% (3)
rynek - 0.09% (3)
czynnik - 0.09% (3)
rozwiązania - 0.09% (3)
przychodów - 0.09% (3)
wielkość - 0.09% (3)
braków - 0.09% (3)
problemów - 0.09% (3)
dających - 0.09% (3)
finansowych - 0.09% (3)
przyrządy - 0.09% (3)
zakup - 0.09% (3)
skuteczność - 0.09% (3)
wprowadzenie - 0.09% (3)
posiadają - 0.09% (3)
danych, - 0.09% (3)
umożliwiające - 0.09% (3)
znaczenia - 0.09% (3)
gdy - 0.09% (3)
narzędziem - 0.09% (3)
błędu - 0.09% (3)
nadzór - 0.09% (3)
wpływa - 0.09% (3)
zmianą - 0.09% (3)
takie - 0.09% (3)
obniżenia - 0.09% (3)
szczególnie - 0.09% (3)
poza - 0.09% (3)
doskonaleniu - 0.09% (3)
(na - 0.09% (3)
2013 - 0.09% (3)
zapisu - 0.09% (3)
zmniejszenie - 0.09% (3)
wymiar - 0.09% (3)
q-cad - 0.09% (3)
firmach - 0.09% (3)
jednocześnie - 0.09% (3)
element - 0.09% (3)
informacji - 0.09% (3)
będziemy - 0.09% (3)
wykonywanie - 0.09% (3)
korzystny - 0.09% (3)
charakterystyka - 0.09% (3)
branż - 0.09% (3)
procesami - 0.09% (3)
częściej - 0.09% (3)
jakościowych - 0.09% (3)
konsekwencje - 0.09% (3)
systemami - 0.09% (3)
jakościowej - 0.09% (3)
znaczników - 0.09% (3)
zadowolenie - 0.09% (3)
świat - 0.09% (3)
utrata - 0.09% (3)
cały - 0.09% (3)
nasze - 0.09% (3)
wsparcia - 0.09% (3)
2016 - 0.09% (3)
usprawnienie - 0.09% (3)
wrzesień - 0.09% (3)
manufacturing - 0.09% (3)
dopasowanie - 0.09% (3)
zbyt - 0.09% (3)
różne - 0.09% (3)
bieżącej - 0.09% (3)
wskaźników - 0.09% (3)
problemy - 0.09% (3)
prawne - 0.09% (3)
iatf - 0.09% (3)
integracja - 0.09% (3)
serii - 0.09% (3)
stosowane - 0.09% (3)
wśród - 0.09% (3)
zależy - 0.09% (3)
otoczenia - 0.09% (3)
tej - 0.09% (3)
okazji - 0.09% (3)
przyszłości - 0.09% (3)
poprzez - 0.09% (3)
i/lub - 0.09% (3)
jednej - 0.09% (3)
analizy - 0.09% (3)
wyższych - 0.09% (3)
szukaj - 0.09% (3)
niekorzystne - 0.09% (3)
natomiast - 0.09% (3)
kaizen - 0.09% (3)
drugiej - 0.09% (3)
crm - 0.09% (3)
dokumentacja - 0.09% (3)
dostawcami - 0.06% (2)
zakupy - 0.06% (2)
klientami - 0.06% (2)
licencji - 0.06% (2)
iso. - 0.06% (2)
poprawy - 0.06% (2)
certyfikatu - 0.06% (2)
integracji - 0.06% (2)
informatycznymi - 0.06% (2)
zewnętrznej - 0.06% (2)
istotniejszych - 0.06% (2)
spc - 0.06% (2)
czyli - 0.06% (2)
funkcjonujący - 0.06% (2)
będąc - 0.06% (2)
statystyczna - 0.06% (2)
mrp - 0.06% (2)
pełnomocnik - 0.06% (2)
www. - 0.06% (2)
wyposażenie - 0.06% (2)
myśleć - 0.06% (2)
rozszerzenie - 0.06% (2)
istotnym - 0.06% (2)
wdrożyć - 0.06% (2)
wagi - 0.06% (2)
interes - 0.06% (2)
systemu. - 0.06% (2)
obsługi, - 0.06% (2)
jakość - 0.06% (2)
kierować - 0.06% (2)
(koszt - 0.06% (2)
ocena - 0.06% (2)
zintegrowany - 0.06% (2)
nadzoru - 0.06% (2)
mes - 0.06% (2)
wymaganiami - 0.06% (2)
wyniki - 0.06% (2)
skrócenie - 0.06% (2)
przynieść - 0.06% (2)
uzyskujemy - 0.06% (2)
którzy - 0.06% (2)
znajomości - 0.06% (2)
służb - 0.06% (2)
klienci - 0.06% (2)
dostawców. - 0.06% (2)
widoczne - 0.06% (2)
swoich - 0.06% (2)
2012 - 0.06% (2)
którym - 0.06% (2)
wspierającego - 0.06% (2)
sfm - 0.06% (2)
projektowanie - 0.06% (2)
pracownika - 0.06% (2)
stają - 0.06% (2)
uzupełnieniem - 0.06% (2)
głównych - 0.06% (2)
wyrobu. - 0.06% (2)
kompetencje - 0.06% (2)
ciągłym - 0.06% (2)
scm - 0.06% (2)
product - 0.06% (2)
technologicznych - 0.06% (2)
nasza - 0.06% (2)
nadążyć - 0.06% (2)
samego - 0.06% (2)
obiegów - 0.06% (2)
jakości). - 0.06% (2)
caqcomputer - 0.06% (2)
etapie - 0.06% (2)
punktów - 0.06% (2)
wielu - 0.06% (2)
funkcjonalny - 0.06% (2)
operacyjnych - 0.06% (2)
kryteriów - 0.06% (2)
widzenia - 0.06% (2)
następnie - 0.06% (2)
sytuacjach - 0.06% (2)
wewnętrznych, - 0.06% (2)
swoje - 0.06% (2)
wewnętrzne - 0.06% (2)
przyspieszyć - 0.06% (2)
wdrożenie - 0.06% (2)
staje - 0.06% (2)
komputerowego - 0.06% (2)
ilość - 0.06% (2)
wprowadzeniem - 0.06% (2)
dnia - 0.06% (2)
sprzętu - 0.06% (2)
(zakres - 0.06% (2)
obowiązku - 0.06% (2)
opis - 0.06% (2)
sprawach - 0.06% (2)
decyzje - 0.06% (2)
wspomagające - 0.06% (2)
typowych - 0.06% (2)
myślą - 0.06% (2)
powstało - 0.06% (2)
miejscu - 0.06% (2)
podejmować - 0.06% (2)
szybciej - 0.06% (2)
obejmować - 0.06% (2)
organizacji. - 0.06% (2)
14001 - 0.06% (2)
występujące - 0.06% (2)
pozwalających - 0.06% (2)
znacząco - 0.06% (2)
integrację - 0.06% (2)
zintegrowane - 0.06% (2)
stworzeniu - 0.06% (2)
umożliwiającego - 0.06% (2)
wymiarów - 0.06% (2)
produkcji - 0.06% (2)
wybranych - 0.06% (2)
technologicznej - 0.06% (2)
kontroli, - 0.06% (2)
pracownie - 0.06% (2)
wizualna - 0.06% (2)
audity - 0.06% (2)
(kontrola - 0.06% (2)
usługowych - 0.06% (2)
diagramów - 0.06% (2)
filozofią - 0.06% (2)
pracę - 0.06% (2)
opracowania - 0.06% (2)
programu - 0.06% (2)
obszarach - 0.06% (2)
zastosowane - 0.06% (2)
obróbki - 0.06% (2)
najnowsze - 0.06% (2)
naprzeciw - 0.06% (2)
zawsze - 0.06% (2)
wszystkie - 0.06% (2)
przeprowadzenia - 0.06% (2)
istotne - 0.06% (2)
przeprowadzenie - 0.06% (2)
zostać - 0.06% (2)
podstawie - 0.06% (2)
potencjalnych - 0.06% (2)
decyzji - 0.06% (2)
podejmowanie - 0.06% (2)
szukaj: - 0.06% (2)
treści - 0.06% (2)
główne - 0.06% (2)
towarzyszą - 0.06% (2)
pomocą - 0.06% (2)
zewnątrz - 0.06% (2)
wyższe - 0.06% (2)
biznesowej - 0.06% (2)
zapewnienie - 0.06% (2)
systematyczność - 0.06% (2)
podobnie - 0.06% (2)
firmę - 0.06% (2)
utraty - 0.06% (2)
dostępnych - 0.06% (2)
liczby - 0.06% (2)
nimi - 0.06% (2)
także - 0.06% (2)
powyższych - 0.06% (2)
niekorzystny - 0.06% (2)
wiązać - 0.06% (2)
mogła - 0.06% (2)
działalność - 0.06% (2)
podejmowanych - 0.06% (2)
rozwojowi - 0.06% (2)
wzrostu - 0.06% (2)
(to - 0.06% (2)
stosowanych - 0.06% (2)
zewnętrznych - 0.06% (2)
błędów - 0.06% (2)
popełnienia - 0.06% (2)
prawdopodobieństwa - 0.06% (2)
wyników - 0.06% (2)
pomiarowych. - 0.06% (2)
automatyzacja - 0.06% (2)
posiadających - 0.06% (2)
występowania - 0.06% (2)
procesie - 0.06% (2)
przyrządów - 0.06% (2)
zastosowaniu - 0.06% (2)
biznesowych, - 0.06% (2)
dostępu - 0.06% (2)
szybkiego - 0.06% (2)
2014 - 0.06% (2)
kontrolno-pomiarowe - 0.06% (2)
też - 0.06% (2)
możemy - 0.06% (2)
stosowanym - 0.06% (2)
automatyzacji - 0.06% (2)
ułatwia - 0.06% (2)
czasu - 0.06% (2)
czasów - 0.06% (2)
spadek - 0.06% (2)
obniżenie - 0.06% (2)
wynikających - 0.06% (2)
dostawcy. - 0.06% (2)
auditów - 0.06% (2)
zastosowania - 0.06% (2)
znajdują - 0.06% (2)
wdrażania - 0.06% (2)
roi, - 0.06% (2)
ocenę - 0.06% (2)
bieżącą - 0.06% (2)
zainwestowanego - 0.06% (2)
kapitału. - 0.06% (2)
inwestycji, - 0.06% (2)
inwestycji. - 0.06% (2)
finansowych, - 0.06% (2)
firmą - 0.06% (2)
szerzej - 0.06% (2)
zmieniającego - 0.06% (2)
klienta, - 0.06% (2)
zapewnienia - 0.06% (2)
punktu - 0.06% (2)
wymagań - 0.06% (2)
ryzykiem, - 0.06% (2)
zastąpiono - 0.06% (2)
zapobiegawczych - 0.06% (2)
ponad - 0.06% (2)
świecie - 0.06% (2)
wykonywania - 0.06% (2)
właściwych - 0.06% (2)
laboratoria - 0.06% (2)
przyczynić - 0.06% (2)
jesteśmy - 0.06% (2)
całym - 0.06% (2)
zarządzania. - 0.06% (2)
iso, - 0.06% (2)
znaczenie - 0.06% (2)
procedur - 0.06% (2)
zbieranie - 0.06% (2)
jakością, - 0.06% (2)
analitycznych - 0.06% (2)
większego - 0.06% (2)
nabiera - 0.06% (2)
quality), - 0.06% (2)
stawia - 0.06% (2)
poziomie - 0.06% (2)
wartość - 0.06% (2)
większą - 0.06% (2)
przykład - 0.06% (2)
systemu), - 0.06% (2)
tworzenia - 0.06% (2)
jakie - 0.06% (2)
udokumentowane - 0.06% (2)
zwrócono - 0.06% (2)
niezbędne - 0.06% (2)
poziomu - 0.06% (2)
oprogramowanie caq - 0.57% (20)
w firmie - 0.4% (14)
iso 9001 - 0.34% (12)
zarządzania jakością - 0.29% (10)
system caq - 0.29% (10)
computer aided - 0.29% (10)
działu jakości - 0.29% (10)
w jakości - 0.26% (9)
w oprogramowanie - 0.23% (8)
aided quality - 0.23% (8)
wyboru systemu - 0.23% (8)
związanych z - 0.23% (8)
z inwestycji - 0.2% (7)
w szczególności - 0.2% (7)
analiza ryzyka - 0.2% (7)
oprogramowania caq - 0.17% (6)
w stanie - 0.17% (6)
iso 9001:2015 - 0.17% (6)
– computer - 0.17% (6)
– kontrola - 0.17% (6)
jak również - 0.17% (6)
norma iso - 0.17% (6)
caq – - 0.14% (5)
na rynku - 0.14% (5)
w zakresie - 0.14% (5)
na temat - 0.14% (5)
kryteria wyboru - 0.14% (5)
w przypadku - 0.14% (5)
jakości w - 0.14% (5)
zwrotu z - 0.14% (5)
rozwój kompetencji - 0.11% (4)
management, – - 0.11% (4)
normy iso - 0.11% (4)
wspomaganie jakości - 0.11% (4)
inwestycji w - 0.11% (4)
procesów w - 0.11% (4)
tym samym - 0.11% (4)
kontrola wejściowa - 0.11% (4)
zgodnie z - 0.11% (4)
pomiary jakościowe - 0.11% (4)
system zarządzania - 0.11% (4)
graficzne wsparcie - 0.11% (4)
narzędzia wspierające - 0.11% (4)
prowadzić do - 0.11% (4)
zbierania danych - 0.11% (4)
może prowadzić - 0.11% (4)
systemu zarządzania - 0.11% (4)
komputerowe wsparcie - 0.11% (4)
może mieć - 0.11% (4)
się na - 0.11% (4)
zarządzanie jakością - 0.11% (4)
komunikacji z - 0.11% (4)
caq jest - 0.11% (4)
się do - 0.11% (4)
jednym z - 0.11% (4)
przede wszystkim - 0.11% (4)
certyfikacja systemu - 0.09% (3)
komunikacji w - 0.09% (3)
2013 prosun - 0.09% (3)
i komputerowe - 0.09% (3)
nadzór nad - 0.09% (3)
w różnych - 0.09% (3)
nowych produktów - 0.09% (3)
tylko w - 0.09% (3)
procesów wewnętrznych - 0.09% (3)
jednej strony - 0.09% (3)
caq, system - 0.09% (3)
kompetencji pracowniczych - 0.09% (3)
lub do - 0.09% (3)
komputerowe wspomaganie - 0.09% (3)
(w szczególności - 0.09% (3)
w sytuacji - 0.09% (3)
jakością w - 0.09% (3)
ryzyka w - 0.09% (3)
zadowolenie klienta - 0.09% (3)
to również - 0.09% (3)
wpływ na - 0.09% (3)
do danych - 0.09% (3)
z jednej - 0.09% (3)
pracowników działu - 0.09% (3)
w przyszłości - 0.09% (3)
zwrot z - 0.09% (3)
tak jak - 0.09% (3)
jest z - 0.09% (3)
systemu caq, - 0.09% (3)
zarządzanie ryzykiem - 0.09% (3)
koszty obsługi - 0.09% (3)
będziemy w - 0.09% (3)
w firmach - 0.09% (3)
zarówno z - 0.06% (2)
komunikacji zewnętrznej - 0.06% (2)
skuteczności komunikacji - 0.06% (2)
– poprawy - 0.06% (2)
prosun oprogramowanie - 0.06% (2)
kosztów funkcjonowania - 0.06% (2)
działów firmy - 0.06% (2)
kosztów operacyjnych - 0.06% (2)
bieżącej obsługi - 0.06% (2)
czy to - 0.06% (2)
podejmowanych działań - 0.06% (2)
nie zastąpi - 0.06% (2)
jest to - 0.06% (2)
możliwość integracji - 0.06% (2)
systemami informatycznymi - 0.06% (2)
systemu warto - 0.06% (2)
z systemami - 0.06% (2)
tym również - 0.06% (2)
korzyści związanych - 0.06% (2)
– koszty - 0.06% (2)
– warunki - 0.06% (2)
różnych działów - 0.06% (2)
firmy, którzy - 0.06% (2)
statystyczna kontrola - 0.06% (2)
zarządzania system - 0.06% (2)
zwrotu inwestycji - 0.06% (2)
ocena dostawców - 0.06% (2)
kontrola procesu - 0.06% (2)
przynieść firmie - 0.06% (2)
klienta kryteria - 0.06% (2)
każdej firmy. - 0.06% (2)
każdego systemu - 0.06% (2)
pracy działu - 0.06% (2)
projektowanie wyrobu. - 0.06% (2)
jak: – - 0.06% (2)
w wielu - 0.06% (2)
z głównych - 0.06% (2)
pracownika działu - 0.06% (2)
jednocześnie w - 0.06% (2)
cam – - 0.06% (2)
nowych wyrobów - 0.06% (2)
staje się - 0.06% (2)
jest jednym - 0.06% (2)
systemu kryteria - 0.06% (2)
reklamacji, czy - 0.06% (2)
rozwiązania caq - 0.06% (2)
skrócenie czasów - 0.06% (2)
pomiar zadowolenia - 0.06% (2)
zarządzania jakością. - 0.06% (2)
następujących czynności - 0.06% (2)
wsparcie jakości. - 0.06% (2)
coraz więcej - 0.06% (2)
z myślą - 0.06% (2)
w sprawach - 0.06% (2)
przy okazji - 0.06% (2)
mieć wpływ - 0.06% (2)
prowadzenie analiz - 0.06% (2)
jest oprogramowanie - 0.06% (2)
o stworzeniu - 0.06% (2)
narzędzia umożliwiającego - 0.06% (2)
jakości jest - 0.06% (2)
jakości oraz - 0.06% (2)
w następujących - 0.06% (2)
temat programu - 0.06% (2)
więcej na - 0.06% (2)
usprawnienie pracy - 0.06% (2)
z filozofią - 0.06% (2)
oprogramowanie lean-cad - 0.06% (2)
które mogą - 0.06% (2)
wewnątrz firmy, - 0.06% (2)
– zbyt - 0.06% (2)
– zastosowanie - 0.06% (2)
do wzrostu - 0.06% (2)
będzie w - 0.06% (2)
rynku i - 0.06% (2)
za pomocą - 0.06% (2)
decyzji biznesowych - 0.06% (2)
na podstawie - 0.06% (2)
stosowanych rozwiązań - 0.06% (2)
może się - 0.06% (2)
norm iso - 0.06% (2)
iso 14001 - 0.06% (2)
analiz ryzyk - 0.06% (2)
klientów lub - 0.06% (2)
przez firmę - 0.06% (2)
firmy, – - 0.06% (2)
kompetencji pracowników - 0.06% (2)
niekorzystne konsekwencje - 0.06% (2)
kontrola wizualna - 0.06% (2)
firmy z - 0.06% (2)
danych pomiarowych. - 0.06% (2)
jest również - 0.06% (2)
na wzrost - 0.06% (2)
w procesie - 0.06% (2)
przyrządów pomiarowych - 0.06% (2)
czy też - 0.06% (2)
zmniejszenie prawdopodobieństwa - 0.06% (2)
popełnienia błędu - 0.06% (2)
2014 prosun - 0.06% (2)
na poziomie - 0.06% (2)
liczby reklamacji - 0.06% (2)
możliwość obniżenia - 0.06% (2)
caq może - 0.06% (2)
komputerowych na - 0.06% (2)
z zastosowania - 0.06% (2)
związane ze - 0.06% (2)
oszczędności i/lub - 0.06% (2)
braków i - 0.06% (2)
zmieniającego się - 0.06% (2)
organizacja będzie - 0.06% (2)
z punktu - 0.06% (2)
działań zapobiegawczych - 0.06% (2)
i zastąpiono - 0.06% (2)
jakością. w - 0.06% (2)
całym świecie - 0.06% (2)
firmie i - 0.06% (2)
drugiej strony - 0.06% (2)
wsparcie zarządzania. - 0.06% (2)
zarządzania ryzykiem, - 0.06% (2)
dokumentacji jakościowej - 0.06% (2)
coraz większego - 0.06% (2)
zarządzanie zmianą - 0.06% (2)
bardzo dynamiczny - 0.06% (2)
ryzyk biznesowych - 0.06% (2)
uwagę na - 0.06% (2)
większą uwagę - 0.06% (2)
zarządzania jakością, - 0.06% (2)
zwrócono większą - 0.06% (2)
się z - 0.06% (2)
w oprogramowanie caq - 0.2% (7)
computer aided quality - 0.2% (7)
– computer aided - 0.14% (5)
norma iso 9001 - 0.14% (5)
– kontrola w - 0.11% (4)
system zarządzania jakością - 0.11% (4)
zwrotu z inwestycji - 0.11% (4)
z inwestycji w - 0.11% (4)
inwestycji w oprogramowanie - 0.11% (4)
może prowadzić do - 0.11% (4)
kryteria wyboru systemu - 0.09% (3)
rozwój kompetencji pracowniczych - 0.09% (3)
będziemy w stanie - 0.09% (3)
analiza ryzyka w - 0.09% (3)
caq, system caq - 0.09% (3)
koszty obsługi systemu - 0.09% (3)
działu jakości w - 0.09% (3)
komputerowe wspomaganie jakości - 0.09% (3)
staje się coraz - 0.06% (2)
i tym samym - 0.06% (2)
pomiar zadowolenia klienta - 0.06% (2)
jednym z głównych - 0.06% (2)
wyboru systemu warto - 0.06% (2)
komputerowe wsparcie zarządzania. - 0.06% (2)
wspierające projektowanie wyrobu. - 0.06% (2)
komputerowe wsparcie jakości - 0.06% (2)
statystyczna kontrola procesu - 0.06% (2)
iso 9001:2015 i - 0.06% (2)
w firmie i - 0.06% (2)
w tym również - 0.06% (2)
możliwość integracji z - 0.06% (2)
– możliwość integracji - 0.06% (2)
wyboru systemu caq. - 0.06% (2)
inwestycja w oprogramowanie - 0.06% (2)
usprawnienie pracy pracowników - 0.06% (2)
zgodnie z filozofią - 0.06% (2)
więcej na temat - 0.06% (2)
stworzeniu narzędzia umożliwiającego - 0.06% (2)
z myślą o - 0.06% (2)
na rynku i - 0.06% (2)
graficzne wsparcie jakości. - 0.06% (2)
jakości w firmie - 0.06% (2)
z drugiej strony - 0.06% (2)
– zmniejszenie prawdopodobieństwa - 0.06% (2)
– kontrola wejściowa - 0.06% (2)
2013 prosun oprogramowanie - 0.06% (2)
coraz większego znaczenia - 0.06% (2)
zwrócono większą uwagę - 0.06% (2)
9001:2015 i komputerowe - 0.06% (2)
większą uwagę na - 0.06% (2)
oprogramowanie caq jest - 0.06% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.