1.63 score from hupso.pl for:
callcenternews.pl



HTML Content


Titleccnews.pl - call center, telemarketing, telesprzedaż

Length: 52, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 981
Text/HTML 16.30 %
Headings H1 1
H2 15
H3 9
H4 7
H5 0
H6 0
H1
ccnews.pl
H2
telemarketerzy roku 2017 wybrani!
najlepsze projekty telemarketingowe – złota słuchawka 2017
dziewięć trendów w obsłudze klienta, które musisz znać
obcokrajowcy na pokładzie. onboarding dla firm
omnichannel po polsku
pracodawcy nie wiedzą, ile trwa proces onboardingu
altar contact center i wonga – studium przypadku
wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów
case studies: cludo w ccig
czy branżę customer care czeka automatyzacja?
zróbmy coś dla branży
ponad 80 proc. internautów poleca znajomym sprawdzone produkty
hity kwietnia
anna szawro (pzu): klienci nie chcą być angażowani w czasochłonne procesy
studiowałem kierunek contact center life
H3
 
najnowsze
badania i raporty
poradnik
case studies
customer experience
quizy
badania rynku
dinozaury branży
H4 zamów newsletter
katalog firm
prawo & obsługa klienta
sprzedaż
facebook
komentarze
technologie
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 55
Pliki CSS 19
Pliki javascript 36
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 153
Linki wewnętrzne 5
Linki zewnętrzne 148
Linki bez atrybutu Title 143
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

wyróżnione #tab-col1
ostatnie #tab-col2
popularne #tab-col3
zamknij #
nie zgadzam się #

Linki zewnętrzne

https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
biznes http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
personal branding http://ccnews.pl/poradniki/personal-branding/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
praca http://ccnews.pl/praca/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
raporty http://ccnews.pl/raporty/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
- http://ccnews.pl/
aktualności http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
gdrp http://ccnews.pl/prawo/gdrp/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
wyzwanie 100 dni http://ccnews.pl/memy/
słownik http://ccnews.pl/slownik
raporty http://ccnews.pl/raporty/
case studies http://ccnews.pl/raporty/case-studies/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
kalendarium http://ccnews.pl/wydarzenia
zapowiedzi i relacje http://ccnews.pl/event/
katalog firm http://ccnews.pl/firma/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
- -
eventy

telemarketerzy roku 2017 wybrani!

738
http://ccnews.pl/2017/05/25/telemarketerzy-roku-2017-wybrani/
- -
eventy

najlepsze projekty telemarketingowe – złota słuchawka 2017

813
http://ccnews.pl/2017/05/25/najlepsze-projekty-telemarketingowe-zlota-sluchawka-2017/
- -
obsługa klienta

dziewięć trendów w obsłudze klienta, które musisz znać

510
http://ccnews.pl/2017/05/25/dziewiec-trendow-w-obsludze-klienta-ktore-musisz-znac/
- -
zasoby ludzkie

obcokrajowcy na pokładzie. onboarding dla firm

502
http://ccnews.pl/2017/05/25/obcokrajowcy-na-pokladzie-onboarding-dla-firm/
- -
200
in-house

alior bank jako pierwszy w polsce wprowadza weryfikację wideo

http://ccnews.pl/2017/05/27/alior-bank-jako-pierwszy-w-polsce-wprowadza-weryfikacje-wideo/
- -
96
technologie

genesys wprowadza g-nine do swojej platformy obsługi klienta

http://ccnews.pl/2017/05/26/genesys-wprowadza-g-nine-do-swojej-platformy-obslugi-klienta/
- -
209
zasoby ludzkie

agencje pracy dla ukrainy. pewna praca dla naszych sąsiadów

http://ccnews.pl/2017/05/26/agencje-pracy-dla-ukrainy-pewna-praca-dla-naszych-sasiadow/
- -
216
badania / polska

omnichannel po polsku

jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez lizard media, firmę specjalizującą...

http://ccnews.pl/2017/05/24/omnichannel-po-polsku/
- -
708
badania / polska

pracodawcy nie wiedzą, ile trwa proces onboardingu

szybkie wdrożenie to kluczowy moment nie tylko dla nowego pracownika, ale również znaczny wzrost...

http://ccnews.pl/2017/05/18/pracodawcy-nie-wiedza-ile-trwa-proces-onboardingu/
- -
510
obsługa klienta

dziewięć trendów w obsłudze klienta, które musisz znać

http://ccnews.pl/2017/05/25/dziewiec-trendow-w-obsludze-klienta-ktore-musisz-znac/
- -
345
obsługa klienta

jak optymalizować procesy obsługi klienta?

http://ccnews.pl/2017/05/24/jak-optymalizowac-procesy-obslugi-klienta/
- -
322
sprzedaż

11 tipów jak zwiększyć konwersję potencjalnych klientów na płacących

http://ccnews.pl/2017/05/24/11-tipow-jak-zwiekszyc-konwersje-potencjalnych-klientow-na-placacych/
- -
1.1k
1
case studies

altar contact center i wonga – studium przypadku

jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie...

http://ccnews.pl/2017/01/16/altar-contact-center-i-wonga-studium-przypadku/
- -
2.5k
2
case studies

wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów

po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w...

http://ccnews.pl/2016/06/21/wosh-wosh-tragedia/
- -
3.5k
1
case studies

case studies: cludo w ccig

ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie...

http://ccnews.pl/2015/03/25/case-studies-cludo-w-ccig/
- -
355
badania / polska

banki i ubezpieczyciele wolą nowych klientów

http://ccnews.pl/2017/05/10/banki-i-ubezpieczyciele-wola-nowych-klientow/
- -
1.3k
eksperci

japoński standard obsługi klienta

http://ccnews.pl/2017/04/25/japonski-standard-obslugi-klienta/
- -
374
sprzedaż

kupić cyfrowo, dotknąć naprawdę. wielokanałowość zmienia świat zakupów

http://ccnews.pl/2017/04/12/kupic-cyfrowo-dotknac-naprawde-wielokanalowosc-zmienia-swiat-zakupow/
- -
1.0k
quiz

[quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center?

http://ccnews.pl/2016/12/17/jak-dobrze-znasz-historie-technologii-wykorzystywanych-w-branzy-call-center/
- -
2.1k
quiz

[quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center!

http://ccnews.pl/2016/08/24/quiz-sprawdz-znasz-trudne-slowa-call-center/
- -
3.3k
quiz

[quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się!

http://ccnews.pl/2016/07/06/quiz-jestes-rekinem-sprzedazy-sprawdz-sie/

☑ call center

http://ccnews.pl/firma/c/call-center

☑ contact center

http://ccnews.pl/firma/c/contact-center

☑ bazy danych

http://ccnews.pl/firma/c/bazy-danych

☑ help desk

http://ccnews.pl/firma/c/help-desk

☑ obsługa połączeń przychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-przychodzacych

☑ obsługa połączeń wychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-wychodzacych

☑ producenci i dostawcy hardware

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-hardware

☑ producenci i dostawcy software

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-software

☑ stowarzyszenia i kluby

http://ccnews.pl/firma/c/stowarzyszenia-i-kluby

☑ szkolenia

http://ccnews.pl/firma/c/szkolenia

☑ zarządzanie relacjami z klientem

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-relacjami-z-klientem

☑ doradztwo i konsulting

http://ccnews.pl/firma/c/doradztwo-i-konsulting

☑ head hunting

http://ccnews.pl/firma/c/head-hunting

☑ rekrutacja

http://ccnews.pl/firma/c/rekrutacja

☑ agencje pracy

http://ccnews.pl/firma/c/agencje-pracy

☑ zarządzanie płacami i kadrami

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-placami-i-kadrami

☑ chmura

http://ccnews.pl/firma/c/chmura

☑ pozostałe

http://ccnews.pl/firma/c/pozostale
- -
143
prawo

mama na etacie, czyli czego może oczekiwać kobieta od swojego pracodawcy?

http://ccnews.pl/2017/05/26/mama-na-etacie-czyli-czego-moze-oczekiwac-kobieta-od-swojego-pracodawcy/
- -
81
prawo

problem ze zwrotem zakupów w e-sklepie? niedozwolone klauzule.

http://ccnews.pl/2017/05/26/problem-ze-zwrotem-zakupow-w-e-sklepie-niedozwolone-klauzule/
- -
227
gdrp

dane osobowe na wagę złota?

http://ccnews.pl/2017/05/25/dane-osobowe-na-wage-zlota/
- -
322
sprzedaż

11 tipów jak zwiększyć konwersję potencjalnych klientów na płacących

http://ccnews.pl/2017/05/24/11-tipow-jak-zwiekszyc-konwersje-potencjalnych-klientow-na-placacych/
- -
799
sprzedaż

mogę być winna grosik?

http://ccnews.pl/2017/05/04/moge-byc-winna-grosik/
- -
1.3k
sprzedaż

nieruchomości i telemarketing – jak to pogodzić?

http://ccnews.pl/2017/04/25/nieruchomosci-i-telemarketing-jak-to-pogodzic/
- -
783
1
eksperci

czy branżę customer care czeka automatyzacja?

gdy w 2006 roku próbowałem przekonywać pewnego szefa outsourcingowego call center, aby inwestował w...

http://ccnews.pl/2017/05/23/czy-branze-customer-care-czeka-automatyzacja/
- -
374
eksperci

zróbmy coś dla branży

odkąd pamiętam – każdy z nas powtarza, że chciałby wiedzieć przynajmniej tyle, ile wie...

http://ccnews.pl/2017/05/16/zrobmy-cos-dla-branzy/
- -
364
eksperci

ponad 80 proc. internautów poleca znajomym sprawdzone produkty

siła rekomendacji zyskuje na znaczeniu wśród internautów. ponad 80 proc. konsumentów korzystających z sieci...

http://ccnews.pl/2017/05/10/ponad-80-proc-internautow-poleca-znajomym-sprawdzone-produkty/
- -
284
komentarze

hity kwietnia

kwiecień w naszej redakcji był wyjątkowo krótki, bo przerwany świętami. niemniej jednak udało się...

http://ccnews.pl/2017/05/08/hity-kwietnia/
- -
2.1k
rozmowy

anna szawro (pzu): klienci nie chcą być angażowani w czasochłonne procesy

o automatyzacji w contact center, botach, social mediach i o wzajemnym przenikaniu się różnych...

http://ccnews.pl/2017/05/05/anna-szawro-pzu-klienci-nie-chca-byc-angazowani-w-czasochlonne-procesy/
- -
96
technologie

genesys wprowadza g-nine do swojej platformy obsługi klienta

http://ccnews.pl/2017/05/26/genesys-wprowadza-g-nine-do-swojej-platformy-obslugi-klienta/
- -
336
bezpieczeństwo

350 na godzinę – czyli zatrważająca liczba nowych złośliwych aplikacji na androida

http://ccnews.pl/2017/05/23/350-na-godzine-czyli-zatrwazajaca-liczba-nowych-zlosliwych-aplikacji-na-androida/
- -
331
technologie

jeszcze 2-3 lata i zamiast kasy w sklepie wystarczy telefon

http://ccnews.pl/2017/05/22/jeszcze-2-3-lata-i-zamiast-kasy-w-sklepie-wystarczy-telefon/
- http://ccnews.pl/2017/05/17/polacy-nie-potrafia-juz-czekac-w-kolejce/
- http://ccnews.pl/2017/05/05/trwale-bezrobotni-niegotowi-do-rozpoczecia-pracy/
- http://ccnews.pl/2017/05/05/zadbaj-o-to-aby-twoj-system-cc-mialo-interfejs-api/
- http://ccnews.pl/2017/04/25/firmy-zbyt-wolno-w-stosunku-do-oczekiwan-klientow-wdrazaja-technologie/
- http://ccnews.pl/2017/04/25/polski-konsument-jest-patriota-jak-do-niego-dotrzec/
- http://ccnews.pl/2017/04/07/raport-daymakera-polska-ma-najlepsza-jakosc-obslugi-klienta-w-sklepach-sieciowych/
- http://ccnews.pl/2017/03/31/90-proc-polakow-twierdzi-ze-internet-ulatwia-kontakt-z-bliskimi/
- http://ccnews.pl/2017/03/27/cyfrowi-konsumenci-nie-wybaczaja-bledow-customer-experience-warunkiem-utrzymania-sie-na-rynku/
- http://ccnews.pl/2017/03/21/sms-y-popularne-wsrod-seniorow-w-polsce/
- http://ccnews.pl/2017/03/16/swiatowy-dzien-konsumenta-polacy-nie-czytaja-umow-powodem-brak-czasu/
- -
1.8k
rozmowy

studiowałem kierunek contact center life

z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o...

http://ccnews.pl/2016/12/16/studiowalem-kierunek-contact-center-life/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
#ambasadorcc tweets https://twitter.com/hashtag/ambasadorcc
o nas http://ccnews.pl/onas
reklama http://ccnews.pl/onas/reklama/
patronaty medialne http://ccnews.pl/onas/patronaty-medialne/
współpraca http://ccnews.pl/onas/wspolpraca/
kontakt http://ccnews.pl/onas/kontakt/

Zdjęcia

Zdjęcia 95
Zdjęcia bez atrybutu ALT 93
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 95
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/logo_ccnews.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/telemarketer_roku_plucinski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/telemarketer_roku_plucinski-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/zlota-sluchawka_2017-pzu-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/zlota-sluchawka_2017-pzu-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/pracaludzie-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/pracaludzie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/aliorbank_siedziba-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/aliorbank_siedziba-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/praca_rekrutacja-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/praca_rekrutacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/11/omnichannel-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/11/omnichannel-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/dziecko_ciekawosc-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/dziecko_ciekawosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/optymalizacja-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/optymalizacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/thulium_japonia2-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/thulium_japonia2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/mama_praca_dziecko_komputer-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/mama_praca_dziecko_komputer-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/03/laptopecommerce-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/03/laptopecommerce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/deloitte_jmiernik-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/deloitte_jmiernik-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/koszyk_zakupy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/koszyk_zakupy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/bałtyk_poznan-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/bałtyk_poznan-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/automatyzacja-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/automatyzacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/benchmark_smb-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/benchmark_smb-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/rekomendacje-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/rekomendacje-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/hity_miesiaca_kwiecien2017-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/hity_miesiaca_kwiecien2017-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/pzu_anna-szawro-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/pzu_anna-szawro-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/android-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/android-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/logo_ccn-disclame.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/telemarketer_roku_plucinski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/telemarketer_roku_plucinski-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/zlota-sluchawka_2017-pzu-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/zlota-sluchawka_2017-pzu-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/pracaludzie-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/pracaludzie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/aliorbank_siedziba-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/aliorbank_siedziba-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/praca_rekrutacja-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/praca_rekrutacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/11/omnichannel-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/11/omnichannel-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/dziecko_ciekawosc-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/dziecko_ciekawosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/thulium_przeglad1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/optymalizacja-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/optymalizacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/thulium_japonia2-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/thulium_japonia2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/mama_praca_dziecko_komputer-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/mama_praca_dziecko_komputer-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/03/laptopecommerce-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/03/laptopecommerce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/deloitte_jmiernik-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/deloitte_jmiernik-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/czerwony_telefon_mezczyzna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/koszyk_zakupy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/koszyk_zakupy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/bałtyk_poznan-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/bałtyk_poznan-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/automatyzacja-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/automatyzacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/benchmark_smb-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/benchmark_smb-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/rekomendacje-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/rekomendacje-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/hity_miesiaca_kwiecien2017-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/hity_miesiaca_kwiecien2017-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/pzu_anna-szawro-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/pzu_anna-szawro-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/cx17indy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/android-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/android-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/wozek_sklepowy_zakupy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

biznes in-house outsourcing powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci rozmowy telemarketerzy poradniki jakość obsługa klienta personal branding raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność praca prawo raporty badania / polska badania / zagranica technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja ccnews.pl aktualności in-house outsourcing technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci telemarketerzy rozmowy poradniki prawo gdrp jakość obsługa klienta raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność wyzwanie 100 dni słownik raporty case studies badania / polska badania / zagranica kalendarium zapowiedzi i relacje katalog firm wyróżnione ostatnie popularne eventy telemarketerzy roku 2017 wybrani! 738 eventy najlepsze projekty telemarketingowe – złota słuchawka 2017 813 obsługa klienta dziewięć trendów w obsłudze klienta, które musisz znać 510 zasoby ludzkie obcokrajowcy na pokładzie. onboarding dla firm 502   najnowsze 200 in-house alior bank jako pierwszy w polsce wprowadza weryfikację wideo 96 technologie genesys wprowadza g-nine do swojej platformy obsługi klienta 209 zasoby ludzkie agencje pracy dla ukrainy. pewna praca dla naszych sąsiadów badania i raporty 216 badania / polska omnichannel po polsku jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez lizard media, firmę specjalizującą... 708 badania / polska pracodawcy nie wiedzą, ile trwa proces onboardingu szybkie wdrożenie to kluczowy moment nie tylko dla nowego pracownika, ale również znaczny wzrost... poradnik 510 obsługa klienta dziewięć trendów w obsłudze klienta, które musisz znać 345 obsługa klienta jak optymalizować procesy obsługi klienta? 322 sprzedaż 11 tipów jak zwiększyć konwersję potencjalnych klientów na płacących case studies 1.1k 1 case studies altar contact center i wonga – studium przypadku jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie... 2.5k 2 case studies wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w... 3.5k 1 case studies case studies: cludo w ccig ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie... customer experience 355 badania / polska banki i ubezpieczyciele wolą nowych klientów 1.3k eksperci japoński standard obsługi klienta 374 sprzedaż kupić cyfrowo, dotknąć naprawdę. wielokanałowość zmienia świat zakupów quizy 1.0k quiz [quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center? 2.1k quiz [quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center! 3.3k quiz [quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się! zamów newsletter bezpłatnie dwa razy w tygodniu i bez spamu na twojej skrzynce. jaką firmę reprezentujesz?* in-house outsourcing media organizacja technologie inne * dlaczego o to pytamy? bo wkrótce chcemy dostarczać newslettery sprofilowane. katalog firm ☑ call center ☑ contact center ☑ bazy danych ☑ help desk ☑ obsługa połączeń przychodzących ☑ obsługa połączeń wychodzących ☑ producenci i dostawcy hardware ☑ producenci i dostawcy software ☑ stowarzyszenia i kluby ☑ szkolenia ☑ zarządzanie relacjami z klientem ☑ doradztwo i konsulting ☑ head hunting ☑ rekrutacja ☑ agencje pracy ☑ zarządzanie płacami i kadrami ☑ chmura ☑ pozostałe prawo & obsługa klienta 143 prawo mama na etacie, czyli czego może oczekiwać kobieta od swojego pracodawcy? 81 prawo problem ze zwrotem zakupów w e-sklepie? niedozwolone klauzule. 227 gdrp dane osobowe na wagę złota? sprzedaż 322 sprzedaż 11 tipów jak zwiększyć konwersję potencjalnych klientów na płacących 799 sprzedaż mogę być winna grosik? 1.3k sprzedaż nieruchomości i telemarketing – jak to pogodzić? facebook komentarze 783 1 eksperci czy branżę customer care czeka automatyzacja? gdy w 2006 roku próbowałem przekonywać pewnego szefa outsourcingowego call center, aby inwestował w... 374 eksperci zróbmy coś dla branży odkąd pamiętam – każdy z nas powtarza, że chciałby wiedzieć przynajmniej tyle, ile wie... 364 eksperci ponad 80 proc. internautów poleca znajomym sprawdzone produkty siła rekomendacji zyskuje na znaczeniu wśród internautów. ponad 80 proc. konsumentów korzystających z sieci... 284 komentarze hity kwietnia kwiecień w naszej redakcji był wyjątkowo krótki, bo przerwany świętami. niemniej jednak udało się... 2.1k rozmowy anna szawro (pzu): klienci nie chcą być angażowani w czasochłonne procesy o automatyzacji w contact center, botach, social mediach i o wzajemnym przenikaniu się różnych... technologie 96 technologie genesys wprowadza g-nine do swojej platformy obsługi klienta 336 bezpieczeństwo 350 na godzinę – czyli zatrważająca liczba nowych złośliwych aplikacji na androida 331 technologie jeszcze 2-3 lata i zamiast kasy w sklepie wystarczy telefon badania rynku polacy nie potrafią już czekać w kolejce trwale bezrobotni niegotowi do rozpoczęcia pracy zadbaj o to, aby twój system cc miał interfejs api firmy zbyt wolno, w stosunku do oczekiwań klientów, wdrażają technologie polski konsument jest patriotą. jak do niego dotrzeć? raport daymakera: polska ma najlepszą jakość obsługi klienta w sklepach sieciowych 90 proc. polaków twierdzi, że internet ułatwia kontakt z bliskimi cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów – customer experience warunkiem utrzymania się na rynku sms-y popularne wśród seniorów w polsce światowy dzień konsumenta: polacy nie czytają umów – powodem brak czasu dinozaury branży 1.8k rozmowy studiowałem kierunek contact center life z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o... wydawca: belocal polska sp. z o.o. ul. lindleya 16 lok. 301 02-013 warszawa nip: 7010493628 krs: 0000565170 tel. (+48) 790 759 066 ccnews.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na polskim rynku cc. od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku cc i bpo. #ambasadorcc tweets o nas reklama patronaty medialne współpraca kontakt copyright © 2006 - 2017 by: belocal polska sp. z o.o. do góry ta strona korzysta z ciasteczek. dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.zamknijnie zgadzam się


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 921

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.37% (31)
- 1.95% (18)
klienta - 1.74% (16)
jak - 1.52% (14)
sprzedaż - 1.19% (11)
center - 1.19% (11)
badania - 1.09% (10)
czy - 0.98% (9)
że - 0.87% (8)
polska - 0.87% (8)
obsługa - 0.87% (8)
obsługi - 0.87% (8)
technologie - 0.87% (8)
bez - 0.76% (7)
contact - 0.76% (7)
- 0.76% (7)
quiz - 0.76% (7)
case - 0.65% (6)
firm - 0.65% (6)
dla - 0.65% (6)
eksperci - 0.65% (6)
dni - 0.65% (6)
studies - 0.65% (6)
raport - 0.65% (6)
się - 0.65% (6)
nas - 0.65% (6)
outsourcing - 0.54% (5)
klientów - 0.54% (5)
prawo - 0.54% (5)
customer - 0.54% (5)
rozmowy - 0.43% (4)
trwa - 0.43% (4)
klienta, - 0.43% (4)
in-house - 0.43% (4)
ale - 0.43% (4)
rynku - 0.43% (4)
zasoby - 0.43% (4)
komentarze - 0.43% (4)
polsce - 0.43% (4)
call - 0.43% (4)
jako - 0.43% (4)
lat - 0.43% (4)
media - 0.43% (4)
ludzkie - 0.43% (4)
branży - 0.43% (4)
ich - 0.33% (3)
produkty - 0.33% (3)
pracy - 0.33% (3)
proces - 0.33% (3)
wprowadza - 0.33% (3)
polski - 0.33% (3)
experience - 0.33% (3)
[quiz] - 0.33% (3)
system - 0.33% (3)
proc. - 0.33% (3)
czyli - 0.33% (3)
konsument - 0.33% (3)
korzysta - 0.33% (3)
poradnik - 0.33% (3)
wdrożenie - 0.33% (3)
raporty - 0.33% (3)
praca - 0.33% (3)
100 - 0.33% (3)
jakość - 0.33% (3)
200 - 0.33% (3)
bezpieczeństwo - 0.33% (3)
telemarketerzy - 0.33% (3)
2017 - 0.33% (3)
sprzedaży - 0.33% (3)
telemarketing - 0.22% (2)
czeka - 0.22% (2)
center, - 0.22% (2)
produktywność - 0.22% (2)
aby - 0.22% (2)
być - 0.22% (2)
2006 - 0.22% (2)
zarządzanie - 0.22% (2)
dwa - 0.22% (2)
newsletter - 0.22% (2)
sprawdź - 0.22% (2)
2.1k - 0.22% (2)
zagranica - 0.22% (2)
połączeń - 0.22% (2)
wie... - 0.22% (2)
dostawcy - 0.22% (2)
producenci - 0.22% (2)
czego - 0.22% (2)
internautów - 0.22% (2)
o.o. - 0.22% (2)
sp. - 0.22% (2)
belocal - 0.22% (2)
kontakt - 0.22% (2)
polskim - 0.22% (2)
strategie - 0.22% (2)
powierzchnie - 0.22% (2)
biurowe - 0.22% (2)
dostarcza - 0.22% (2)
internet - 0.22% (2)
inwestycje - 0.22% (2)
sklepie - 0.22% (2)
wśród - 0.22% (2)
zasad - 0.22% (2)
sprzęt - 0.22% (2)
raportowanie - 0.22% (2)
polacy - 0.22% (2)
niego - 0.22% (2)
jest - 0.22% (2)
poradniki - 0.22% (2)
ponad - 0.22% (2)
znasz - 0.22% (2)
obsłudze - 0.22% (2)
które - 0.22% (2)
musisz - 0.22% (2)
ile - 0.22% (2)
trendów - 0.22% (2)
dziewięć - 0.22% (2)
zwiększyć - 0.22% (2)
tipów - 0.22% (2)
322 - 0.22% (2)
procesy - 0.22% (2)
znać - 0.22% (2)
pracodawcy - 0.22% (2)
platformy - 0.22% (2)
swojej - 0.22% (2)
g-nine - 0.22% (2)
genesys - 0.22% (2)
agencje - 0.22% (2)
onboarding - 0.22% (2)
firmę - 0.22% (2)
przez - 0.22% (2)
510 - 0.22% (2)
omnichannel - 0.22% (2)
konwersję - 0.22% (2)
potencjalnych - 0.22% (2)
1.3k - 0.22% (2)
nowych - 0.22% (2)
gdrp - 0.22% (2)
katalog - 0.22% (2)
374 - 0.22% (2)
świat - 0.22% (2)
bank - 0.22% (2)
telekomunikacja - 0.22% (2)
ccnews.pl - 0.22% (2)
zakupów - 0.22% (2)
ccig - 0.22% (2)
w... - 0.22% (2)
roku - 0.22% (2)
altar - 0.22% (2)
płacących - 0.22% (2)
złota - 0.22% (2)
wonga - 0.22% (2)
wosh - 0.22% (2)
warto - 0.22% (2)
popularne - 0.22% (2)
eventy - 0.22% (2)
systemy - 0.22% (2)
contact center - 0.76% (7)
obsługi klienta - 0.76% (7)
badania / - 0.76% (7)
case studies - 0.65% (6)
obsługa klienta - 0.65% (6)
/ polska - 0.54% (5)
w polsce - 0.43% (4)
zasoby ludzkie - 0.43% (4)
customer experience - 0.33% (3)
quiz [quiz] - 0.33% (3)
☑ obsługa - 0.22% (2)
☑ producenci - 0.22% (2)
center ☑ - 0.22% (2)
altar contact - 0.22% (2)
katalog firm - 0.22% (2)
i dostawcy - 0.22% (2)
80 proc. - 0.22% (2)
się na - 0.22% (2)
belocal polska - 0.22% (2)
polskim rynku - 0.22% (2)
polacy nie - 0.22% (2)
procesy o - 0.22% (2)
☑ zarządzanie - 0.22% (2)
ponad 80 - 0.22% (2)
producenci i - 0.22% (2)
tipów jak - 0.22% (2)
bezpieczeństwo sprzęt - 0.22% (2)
systemy cc - 0.22% (2)
klienta dziewięć - 0.22% (2)
trendów w - 0.22% (2)
sprzedaży produktywność - 0.22% (2)
100 zasad - 0.22% (2)
i inwestycje - 0.22% (2)
komentarze eksperci - 0.22% (2)
raportowanie sprzedaż - 0.22% (2)
obsłudze klienta, - 0.22% (2)
które musisz - 0.22% (2)
biurowe strategie - 0.22% (2)
zwiększyć konwersję - 0.22% (2)
potencjalnych klientów - 0.22% (2)
sprzedaż 11 - 0.22% (2)
swojej platformy - 0.22% (2)
96 technologie - 0.22% (2)
genesys wprowadza - 0.22% (2)
g-nine do - 0.22% (2)
na płacących - 0.22% (2)
badania / polska - 0.54% (5)
klientów na płacących - 0.22% (2)
1 case studies - 0.22% (2)
zwiększyć konwersję potencjalnych - 0.22% (2)
11 tipów jak - 0.22% (2)
dziewięć trendów w - 0.22% (2)
obsłudze klienta, które - 0.22% (2)
altar contact center - 0.22% (2)
☑ obsługa połączeń - 0.22% (2)
w polsce w - 0.22% (2)
polskim rynku cc - 0.22% (2)
polska sp. z - 0.22% (2)
do swojej platformy - 0.22% (2)
producenci i dostawcy - 0.22% (2)
genesys wprowadza g-nine - 0.22% (2)
swojej platformy obsługi - 0.22% (2)
wprowadza g-nine do - 0.22% (2)
/ polska badania - 0.22% (2)
bezpieczeństwo sprzęt systemy - 0.22% (2)
sprzedaż 100 zasad - 0.22% (2)
jakość obsługa klienta - 0.22% (2)
i inwestycje zasoby - 0.22% (2)
ludzkie komentarze eksperci - 0.22% (2)
technologie bezpieczeństwo sprzęt - 0.22% (2)
systemy cc telekomunikacja - 0.22% (2)
klienta, które musisz - 0.22% (2)
96 technologie genesys - 0.22% (2)
trendów w obsłudze - 0.22% (2)
obsługa klienta dziewięć - 0.22% (2)
badania / zagranica - 0.22% (2)
powierzchnie biurowe strategie - 0.22% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.