1.67 score from hupso.pl for:
callcenternews.pl



HTML Content


Titleccnews.pl - call center, telemarketing, telesprzedaż

Length: 52, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1096
Text/HTML 16.73 %
Headings H1 1
H2 18
H3 10
H4 7
H5 0
H6 0
H1
H2
darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie
kolejni telemarketingowi oszuści – mamy nagrania rozmów!
transcom dla sektora finansowego – nowe miejsca pracy w białymstoku
błąd w nowelizacji kodeksu pracy. pip może nakładać grzywny nawet do wysokości 30 tys. złotych
5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020
7 podstawowych zasad strategii omnichannel
jak prowadzić całościową komunikację z klientem
kolejni telemarketingowi oszuści – mamy nagrania rozmów!
będzie rozporządzenie o mediacji konsumenckiej przed uke
stawiajmy na zadowolenie klienta!
marcin grygielski: czasem do sukcesu potrzeba trochę szczęścia
anna nazarczyk (mbank): nie podłączyłam słuchawek!
nauczyłam się pokory do pracy i sukcesu
stawiajmy na zadowolenie klienta!
upadek avaya: pierwsze komentarze
głos klienta: jak ubezpieczyciel przywiązuje klientów?
pomysł z klasami call center dobry, ale spóźniony o prawie 20 lat
nie spotkanie, a forum wymiany wiedzy eksperckiej na najwyższym poziomie
H3
 
najnowsze
omnichannel
quizy
prawo & obsługa klienta
automatyzacja
customer experience
poradnik
dinozaury branży
badania rynku
H4 zamów newsletter
katalog firm
badania i raporty
facebook
komentarze
trendy 2016
technologie
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 70
Pliki CSS 23
Pliki javascript 47
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 154
Linki wewnętrzne 5
Linki zewnętrzne 149
Linki bez atrybutu Title 144
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

wyróżnione #tab-col1
ostatnie #tab-col2
popularne #tab-col3
x #
zamknij #

Linki zewnętrzne

https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
biznes http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
personal branding http://ccnews.pl/poradniki/personal-branding/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
praca http://ccnews.pl/praca/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
raporty http://ccnews.pl/raporty/
polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
- http://ccnews.pl/
aktualności http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
wyzwanie 100 dni http://ccnews.pl/memy/
słownik http://ccnews.pl/slownik
raporty http://ccnews.pl/raporty/
case studies http://ccnews.pl/raporty/case-studies/
polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
kalendarium http://ccnews.pl/wydarzenia
zapowiedzi i relacje http://ccnews.pl/event/
katalog firm http://ccnews.pl/firma/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
- -
poradniki

darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie

36
http://ccnews.pl/2016/12/09/darmowy-e-book-zaczatowani-czyli-obsluga-klienta-na-czacie/
- -
prawo

kolejni telemarketingowi oszuści – mamy nagrania rozmów!

567
2
http://ccnews.pl/2016/12/08/kolejni-telemarketingowi-oszusci-mamy-nagrania-rozmow/
- -
outsourcing

transcom dla sektora finansowego – nowe miejsca pracy w białymstoku

1.0k
http://ccnews.pl/2016/12/08/transcom-dla-sektora-finansowego-nowe-miejsca-pracy-bialymstoku/
- -
zasoby ludzkie

błąd w nowelizacji kodeksu pracy. pip może nakładać grzywny nawet do wysokości 30 tys. złotych

340
http://ccnews.pl/2016/12/08/blad-nowelizacji-kodeksu-pracy-pip-moze-nakladac-grzywny-nawet-wysokosci-30-tys-zlotych/
- -
36
poradniki

darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie

http://ccnews.pl/2016/12/09/darmowy-e-book-zaczatowani-czyli-obsluga-klienta-na-czacie/
- -
30
100 zasad sprzedaży

#68 zaskocz klienta, daj więcej niż obiecałeś

http://ccnews.pl/2016/12/09/68-zaskocz-klienta-daj-wiecej-niz-obiecales/
- -
37
telekomunikacja

za co kochamy smsy?

http://ccnews.pl/2016/12/09/za-co-kochamy-smsy/
- -
562
eksperci

5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020

niezależnie od tego, co mówimy, robimy lub myślimy – nasza branża rozwija się w...

http://ccnews.pl/2016/10/28/5-glownych-trendow-rynku-customer-care-roku-2020/
- -
2.3k
obsługa klienta

7 podstawowych zasad strategii omnichannel

omnichannel to w rzeczywistości strategia oparta na zaspokajaniu potrzeb klienta w komfortowy dla niego...

http://ccnews.pl/2016/09/19/7-podstawowych-zasad-strategii-omnichannel/
- -
1.9k
obsługa klienta

jak prowadzić całościową komunikację z klientem

w obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat...

http://ccnews.pl/2016/09/05/prowadzic-calosciowa-komunikacje-klientem/
- -
1.5k
quiz

[quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center!

http://ccnews.pl/2016/08/24/quiz-sprawdz-znasz-trudne-slowa-call-center/
- -
2.5k
quiz

[quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się!

http://ccnews.pl/2016/07/06/quiz-jestes-rekinem-sprzedazy-sprawdz-sie/
- -
2.3k
1
quiz

[quiz] czy nadajesz się do pracy „na słuchawkach”?

http://ccnews.pl/2016/06/01/quiz-nadajesz-sie-pracy-sluchawkach/
- -
567
2
prawo

kolejni telemarketingowi oszuści – mamy nagrania rozmów!

trzy dni temu tvp wyemitowała reportaż „chodzi o pieniądze”, a kolejna – lub być...

http://ccnews.pl/2016/12/08/kolejni-telemarketingowi-oszusci-mamy-nagrania-rozmow/
- -
340
prawo

będzie rozporządzenie o mediacji konsumenckiej przed uke

ministerstwo cyfryzacji opublikowało w środę projekt rozporządzenia regulujący zasady pozasądowego rozpatrywania sporów między operatorem,...

http://ccnews.pl/2016/12/02/bedzie-rozporzadzenie-o-mediacji-konsumenckiej-uke/
- -
532
rozmowy

stawiajmy na zadowolenie klienta!

o automatyzacji w obsłudze klienta, redukcji kosztów i stawianiu klienta w centrum uwagi firmy rozmawiamy z dawidem wójcickim, prezesem zarządu firmy voicetel...

http://ccnews.pl/2016/12/07/stawiajmy-zadowolenie-klienta/
- -
3.5k
1
eksperci

mbank z efektem wow

http://ccnews.pl/2016/10/31/mbank-efektem-wow/
- -
562
eksperci

5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020

http://ccnews.pl/2016/10/28/5-glownych-trendow-rynku-customer-care-roku-2020/
- -
718
biznes

banki bardziej otwarte na niepełnosprawnych

http://ccnews.pl/2016/10/03/banki-bardziej-otwarte-niepelnosprawnych/
- -
36
poradniki

darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie

http://ccnews.pl/2016/12/09/darmowy-e-book-zaczatowani-czyli-obsluga-klienta-na-czacie/
- -
30
100 zasad sprzedaży

#68 zaskocz klienta, daj więcej niż obiecałeś

http://ccnews.pl/2016/12/09/68-zaskocz-klienta-daj-wiecej-niz-obiecales/
- -
216
100 zasad sprzedaży

#67 planuj wieczorem, co zrobisz jutro

http://ccnews.pl/2016/12/08/67-planuj-wieczorem-zrobisz-jutro/

☑ call center

http://ccnews.pl/firma/c/call-center

☑ contact center

http://ccnews.pl/firma/c/contact-center

☑ bazy danych

http://ccnews.pl/firma/c/bazy-danych

☑ help desk

http://ccnews.pl/firma/c/help-desk

☑ obsługa połączeń przychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-przychodzacych

☑ obsługa połączeń wychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-wychodzacych

☑ producenci i dostawcy hardware

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-hardware

☑ producenci i dostawcy software

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-software

☑ stowarzyszenia i kluby

http://ccnews.pl/firma/c/stowarzyszenia-i-kluby

☑ szkolenia

http://ccnews.pl/firma/c/szkolenia

☑ zarządzanie relacjami z klientem

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-relacjami-z-klientem

☑ doradztwo i konsulting

http://ccnews.pl/firma/c/doradztwo-i-konsulting

☑ head hunting

http://ccnews.pl/firma/c/head-hunting

☑ rekrutacja

http://ccnews.pl/firma/c/rekrutacja

☑ agencje pracy

http://ccnews.pl/firma/c/agencje-pracy

☑ zarządzanie płacami i kadrami

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-placami-i-kadrami

☑ chmura

http://ccnews.pl/firma/c/chmura

☑ pozostałe

http://ccnews.pl/firma/c/pozostale
- -
303
polska

polscy przedsiębiorcy – jeśli już się reklamują, to 1/3 z nich nie odbiera nawet telefonów

http://ccnews.pl/2016/12/02/polscy-przedsiebiorcy-jesli-juz-sie-reklamuja-13-nich-odbiera-nawet-telefonow/
- -
344
polska

rekordowa gwiazdka: w tym roku polacy wydadzą 75 miliardów zł na święta

http://ccnews.pl/2016/11/30/rekordowa-gwiazdka-tym-roku-polacy-wydadza-75-miliardow-zl-swieta/
- -
313
polska

nowoczesna komunikacja w tradycyjnych sklepach

http://ccnews.pl/2016/11/29/nowoczesna-komunikacja-tradycyjnych-sklepach/
- -
369
rozmowy

marcin grygielski: czasem do sukcesu potrzeba trochę szczęścia

kolejnym dinozaurem branży jest marcin grygielski, dyrektor regionalny na rynek europy środkowej i wschodniej w interactive intelligence.

http://ccnews.pl/2016/11/14/marcin-grygielski-sukcesu-potrzeba-troche-szczescia/
- -
776
rozmowy

anna nazarczyk (mbank): nie podłączyłam słuchawek!

po dłuższej przerwie powracamy do cyklu mini-wywiadów "dinozaury branży". dzisiaj o byciu dinozaurem opowiada anna nazarczyk - manager wydziału obsługi korespondencji elektronicznej...

http://ccnews.pl/2016/11/08/anna-nazarczyk-mbank-podlaczylam-sluchawek/
- -
1.7k
2
rozmowy

nauczyłam się pokory do pracy i sukcesu

mariola woś – z branżą związana od 2000 roku. obecnie kierownik centrum operacyjnego w spółce datacontact center należącej do grupy datacontact. odpowiada...

http://ccnews.pl/2014/04/21/nauczylam-sie-pokory-do-pracy-i-sukcesu/
- -
532
rozmowy

stawiajmy na zadowolenie klienta!

o automatyzacji w obsłudze klienta, redukcji kosztów i stawianiu klienta w centrum uwagi firmy...

http://ccnews.pl/2016/12/07/stawiajmy-zadowolenie-klienta/
- -
1.1k
komentarze

upadek avaya: pierwsze komentarze

o planach związanych ze sprzedażą części linii produktów call center avaya pisaliśmy już w...

http://ccnews.pl/2016/11/29/upadek-avaya-pierwsze-komentarze/
- -
848
eksperci

głos klienta: jak ubezpieczyciel przywiązuje klientów?

kończyło mi się ubezpieczenie samochodu. mój ubezpieczyciel (pzu), z którego jestem bardzo zadowolona, zaproponował...

http://ccnews.pl/2016/11/29/glos-klienta-ubezpieczyciel-przywiazuje-klientow/
- -
573
eksperci

pomysł z klasami call center dobry, ale spóźniony o prawie 20 lat

każdy artykuł, każda wzmianka o naszej branży i pomyśle uruchomienia usystematyzowanego i zorganizowanego szkolnictwa...

http://ccnews.pl/2016/11/27/pomysl-klasami-call-center-dobry-spozniony-o-prawie-20/
- -
606
eksperci

nie spotkanie, a forum wymiany wiedzy eksperckiej na najwyższym poziomie

podobno pieniądze to nie wszystko. podobno. dlatego przybywa zwolenników pozafinansowego motywowania pracowników. dzieje się...

http://ccnews.pl/2016/11/23/spotkanie-a-forum-wymiany-wiedzy-eksperckiej-najwyzszym-poziomie/
- -
383
technologie

co się będzie działo w it? 5 trendów na nadchodzącą dekadę

http://ccnews.pl/2016/10/16/sie-bedzie-dzialo-it-5-trendow-nadchodzaca-dekade/
- -
2.7k
eksperci

trendy 2016: nie czas rozmowy, lecz jej efekt

http://ccnews.pl/2016/01/08/trendy-2016-nie-czas-rozmowy-lecz-jej-efekt/
- -
37
telekomunikacja

za co kochamy smsy?

http://ccnews.pl/2016/12/09/za-co-kochamy-smsy/
- -
163
systemy cc

jak smakuje chmura? – odcinek 7

http://ccnews.pl/2016/12/07/smakuje-chmura-odcinek-7-2/
- -
201
technologie

rok 2017 upłynie pod znakiem danych

http://ccnews.pl/2016/12/07/2017-uplynie-znakiem-danych/
- http://ccnews.pl/2016/12/02/obsluga-klienta-byc-elementem-cyfrowej-transformacji-raport-salesforce/
- http://ccnews.pl/2016/11/29/nowoczesna-komunikacja-tradycyjnych-sklepach/
- http://ccnews.pl/2016/11/21/ranking-jakosci-obslugi-klientow-bankow-wg-isc/
- http://ccnews.pl/2016/11/17/sila-nabywcza-mieszkancow-polski-per-capita-2016-roku-wyniosla-6-366-euro/
- http://ccnews.pl/2016/10/31/e-commerce-korzysta-komunikacji-mobilnej/
- http://ccnews.pl/2016/10/19/rosnacy-potencjal-silver-generation/
- http://ccnews.pl/2016/10/15/polacy-przyzwyczaili-sie-smartfonow/
- http://ccnews.pl/2016/08/25/mezczyzni-razy-szybciej-odbieraja-telefony/
- http://ccnews.pl/2016/07/01/2015-roku-polacy-wyslali-66-mln-sms-ow-niz-wczesniej/
- http://ccnews.pl/2016/05/17/smb-zbada-postawy-opinie-pracownikow-call-center/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
#ambasadorcc tweets https://twitter.com/hashtag/ambasadorcc
o nas http://ccnews.pl/onas
reklama http://ccnews.pl/onas/reklama/
patronaty medialne http://ccnews.pl/onas/patronaty-medialne/
współpraca http://ccnews.pl/onas/wspolpraca/
kontakt http://ccnews.pl/onas/kontakt/

Zdjęcia

Zdjęcia 100
Zdjęcia bez atrybutu ALT 98
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 100
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/logo_ccn-transparentne2.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/transcom_bstok_um-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/transcom_bstok_um-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/09/noweprawoprawnikdziecko-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/09/noweprawoprawnikdziecko-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/komputer_palec_dotyk-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/komputer_palec_dotyk-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/omnichannel-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/omnichannel-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/telefon_kobieta-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/telefon_kobieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/uke_siedziba-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/uke_siedziba-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/67-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/67-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/fachowcy-badanie-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/fachowcy-badanie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/mike_lester-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/mike_lester-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/grygielski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/grygielski-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/anna_nazarczyk2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/anna_nazarczyk2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/mariolawos-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/mariolawos-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/avaya_power-of-we-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/avaya_power-of-we-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/samochod_wypadek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/samochod_wypadek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/klasa_kredki-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/klasa_kredki-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/kawa_gazeta-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/kawa_gazeta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/doug_hazelman-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/doug_hazelman-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/trendy2016-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/trendy2016-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/odcinek_7-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/odcinek_7-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/cyber-czlowiek-internet-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/cyber-czlowiek-internet-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/silanabywcza_2016-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/komunikacja_mobilne_sms-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/dlonie_starosc_mezczyzna-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/sms_bankowosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/mezczyzna-mlody2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/usmiech_ludzie_dziewczyny-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/silanabywcza_2016-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/komunikacja_mobilne_sms-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/dlonie_starosc_mezczyzna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/sms_bankowosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/mezczyzna-mlody2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/usmiech_ludzie_dziewczyny-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/logo_ccn-disclame.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/okladka_newsletter4.jpg

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/transcom_bstok_um-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/transcom_bstok_um-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/09/noweprawoprawnikdziecko-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/09/noweprawoprawnikdziecko-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/komputer_palec_dotyk-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/komputer_palec_dotyk-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/omnichannel-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/omnichannel-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/telefon_kobieta-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/telefon_kobieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/jelen-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/uke_siedziba-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/uke_siedziba-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zaczatowani_okladka_news-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/68-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/67-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/67-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/fachowcy-badanie-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/fachowcy-badanie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/mike_lester-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/mike_lester-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/grygielski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/grygielski-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/anna_nazarczyk2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/anna_nazarczyk2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/mariolawos-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/mariolawos-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/voicetel_dawid_wojcicki--80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/avaya_power-of-we-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/avaya_power-of-we-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/samochod_wypadek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/samochod_wypadek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/klasa_kredki-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/klasa_kredki-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/kawa_gazeta-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/kawa_gazeta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/doug_hazelman-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/doug_hazelman-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/trendy2016-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/trendy2016-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sms_plecak_kolej_dworzec-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/odcinek_7-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/odcinek_7-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/cyber-czlowiek-internet-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/cyber-czlowiek-internet-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/silanabywcza_2016-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/komunikacja_mobilne_sms-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/dlonie_starosc_mezczyzna-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/sms_bankowosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/mezczyzna-mlody2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/usmiech_ludzie_dziewczyny-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/silanabywcza_2016-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/komunikacja_mobilne_sms-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/04/dlonie_starosc_mezczyzna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/sms_bankowosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/08/mezczyzna-mlody2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/usmiech_ludzie_dziewczyny-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/okladka_newsletter4.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

biznes in-house outsourcing powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci rozmowy telemarketerzy poradniki jakość obsługa klienta personal branding raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność praca prawo raporty polska zagranica technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja aktualności in-house outsourcing technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja powierzchnie biurowe prawo strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci telemarketerzy rozmowy poradniki jakość obsługa klienta raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność wyzwanie 100 dni słownik raporty case studies polska zagranica kalendarium zapowiedzi i relacje katalog firm wyróżnione ostatnie popularne poradniki darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie 36 prawo kolejni telemarketingowi oszuści – mamy nagrania rozmów! 567 2 outsourcing transcom dla sektora finansowego – nowe miejsca pracy w białymstoku 1.0k zasoby ludzkie błąd w nowelizacji kodeksu pracy. pip może nakładać grzywny nawet do wysokości 30 tys. złotych 340   najnowsze 36 poradniki darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie 30 100 zasad sprzedaży #68 zaskocz klienta, daj więcej niż obiecałeś 37 telekomunikacja za co kochamy smsy? omnichannel 562 eksperci 5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020 niezależnie od tego, co mówimy, robimy lub myślimy – nasza branża rozwija się w... 2.3k obsługa klienta 7 podstawowych zasad strategii omnichannel omnichannel to w rzeczywistości strategia oparta na zaspokajaniu potrzeb klienta w komfortowy dla niego... 1.9k obsługa klienta jak prowadzić całościową komunikację z klientem w obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat... quizy 1.5k quiz [quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center! 2.5k quiz [quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się! 2.3k 1 quiz [quiz] czy nadajesz się do pracy „na słuchawkach”? prawo & obsługa klienta 567 2 prawo kolejni telemarketingowi oszuści – mamy nagrania rozmów! trzy dni temu tvp wyemitowała reportaż „chodzi o pieniądze”, a kolejna – lub być... 340 prawo będzie rozporządzenie o mediacji konsumenckiej przed uke ministerstwo cyfryzacji opublikowało w środę projekt rozporządzenia regulujący zasady pozasądowego rozpatrywania sporów między operatorem,... automatyzacja 532 rozmowy stawiajmy na zadowolenie klienta! o automatyzacji w obsłudze klienta, redukcji kosztów i stawianiu klienta w centrum uwagi firmy rozmawiamy z dawidem wójcickim, prezesem zarządu firmy voicetel... customer experience 3.5k 1 eksperci mbank z efektem wow 562 eksperci 5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020 718 biznes banki bardziej otwarte na niepełnosprawnych poradnik 36 poradniki darmowy e-book: #zaczatowani, czyli obsługa klienta na czacie 30 100 zasad sprzedaży #68 zaskocz klienta, daj więcej niż obiecałeś 216 100 zasad sprzedaży #67 planuj wieczorem, co zrobisz jutro zamów newsletter bezpłatnie dwa razy w tygodniu i bez spamu na twojej skrzynce. jaką firmę reprezentujesz?* in-house outsourcing media organizacja technologie inne * dlaczego o to pytamy? bo wkrótce chcemy dostarczać newslettery sprofilowane. katalog firm ☑ call center ☑ contact center ☑ bazy danych ☑ help desk ☑ obsługa połączeń przychodzących ☑ obsługa połączeń wychodzących ☑ producenci i dostawcy hardware ☑ producenci i dostawcy software ☑ stowarzyszenia i kluby ☑ szkolenia ☑ zarządzanie relacjami z klientem ☑ doradztwo i konsulting ☑ head hunting ☑ rekrutacja ☑ agencje pracy ☑ zarządzanie płacami i kadrami ☑ chmura ☑ pozostałe badania i raporty 303 polska polscy przedsiębiorcy – jeśli już się reklamują, to 1/3 z nich nie odbiera nawet telefonów 344 polska rekordowa gwiazdka: w tym roku polacy wydadzą 75 miliardów zł na święta 313 polska nowoczesna komunikacja w tradycyjnych sklepach dinozaury branży 369 rozmowy marcin grygielski: czasem do sukcesu potrzeba trochę szczęścia kolejnym dinozaurem branży jest marcin grygielski, dyrektor regionalny na rynek europy środkowej i wschodniej w interactive intelligence. 776 rozmowy anna nazarczyk (mbank): nie podłączyłam słuchawek! po dłuższej przerwie powracamy do cyklu mini-wywiadów "dinozaury branży". dzisiaj o byciu dinozaurem opowiada anna nazarczyk - manager wydziału obsługi korespondencji elektronicznej... 1.7k 2 rozmowy nauczyłam się pokory do pracy i sukcesu mariola woś – z branżą związana od 2000 roku. obecnie kierownik centrum operacyjnego w spółce datacontact center należącej do grupy datacontact. odpowiada... facebook komentarze 532 rozmowy stawiajmy na zadowolenie klienta! o automatyzacji w obsłudze klienta, redukcji kosztów i stawianiu klienta w centrum uwagi firmy... 1.1k komentarze upadek avaya: pierwsze komentarze o planach związanych ze sprzedażą części linii produktów call center avaya pisaliśmy już w... 848 eksperci głos klienta: jak ubezpieczyciel przywiązuje klientów? kończyło mi się ubezpieczenie samochodu. mój ubezpieczyciel (pzu), z którego jestem bardzo zadowolona, zaproponował... 573 eksperci pomysł z klasami call center dobry, ale spóźniony o prawie 20 lat każdy artykuł, każda wzmianka o naszej branży i pomyśle uruchomienia usystematyzowanego i zorganizowanego szkolnictwa... 606 eksperci nie spotkanie, a forum wymiany wiedzy eksperckiej na najwyższym poziomie podobno pieniądze to nie wszystko. podobno. dlatego przybywa zwolenników pozafinansowego motywowania pracowników. dzieje się... trendy 2016 383 technologie co się będzie działo w it? 5 trendów na nadchodzącą dekadę 2.7k eksperci trendy 2016: nie czas rozmowy, lecz jej efekt technologie 37 telekomunikacja za co kochamy smsy? 163 systemy cc jak smakuje chmura? – odcinek 7 201 technologie rok 2017 upłynie pod znakiem danych badania rynku obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji – raport salesforce nowoczesna komunikacja w tradycyjnych sklepach ranking jakości obsługi klientów banków wg isc siła nabywcza mieszkańców polski per capita w 2016 roku wyniosła 6 366 euro jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej? rosnący potencjał silver generation polacy przyzwyczaili się do smartfonów mężczyźni dwa razy szybciej odbierają telefony w 2015 roku polacy wysłali 66 mln mniej sms-ów niż rok wcześniej smb zbada postawy i opinie pracowników call center --> wydawca: belocal polska sp. z o.o. ul. lindleya 16 lok. 301 02-013 warszawa nip: 7010493628 krs: 0000565170 tel. (+48) 790 759 066 ccnews.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na polskim rynku cc. od 10 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku cc i bpo. #ambasadorcc tweets o nas reklama patronaty medialne współpraca kontakt copyright © 2006 - 2016 by: belocal polska sp. z o.o. do góry podsumowanie wydarzeńdwa razy w tygodniu + gratis e-bookzamów darmowe podsumowanie wydarzeń branży customer care i call center w polsce. otrzymasz ebooka "#zaczatowani, czyli obsługa klient na czacie"! imię: e-mail: pobieram e-booka! x ta strona korzysta z ciasteczek. dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.zamknij


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1029

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.21% (33)
klient - 2.62% (27)
klienta - 2.04% (21)
☑ - 1.75% (18)
czy - 1.65% (17)
per - 1.55% (16)
obsługa - 1.17% (12)
dni - 1.17% (12)
się - 1.07% (11)
przed - 1.07% (11)
eksperci - 0.87% (9)
– - 0.87% (9)
sprzedaż - 0.87% (9)
rozmowy - 0.78% (8)
center - 0.78% (8)
jak - 0.78% (8)
rok - 0.78% (8)
polska - 0.68% (7)
komunikacja - 0.68% (7)
quiz - 0.68% (7)
zasad - 0.68% (7)
pod - 0.68% (7)
201 - 0.68% (7)
bez - 0.68% (7)
call - 0.58% (6)
raport - 0.58% (6)
roku - 0.58% (6)
poradnik - 0.58% (6)
customer - 0.58% (6)
firm - 0.58% (6)
ich - 0.58% (6)
prawo - 0.58% (6)
100 - 0.58% (6)
sprzedaży - 0.58% (6)
technologie - 0.58% (6)
rynku - 0.49% (5)
klienta, - 0.49% (5)
pracy - 0.49% (5)
poradniki - 0.49% (5)
branży - 0.49% (5)
nich - 0.49% (5)
ale - 0.49% (5)
komentarze - 0.49% (5)
telekomunikacja - 0.39% (4)
nas - 0.39% (4)
outsourcing - 0.39% (4)
czacie - 0.39% (4)
czyli - 0.39% (4)
dla - 0.39% (4)
#zaczatowani, - 0.39% (4)
2016 - 0.39% (4)
dwa - 0.39% (4)
omnichannel - 0.39% (4)
care - 0.29% (3)
raporty - 0.29% (3)
firmy - 0.29% (3)
zasoby - 0.29% (3)
systemy - 0.29% (3)
lub - 0.29% (3)
centrum - 0.29% (3)
trendy - 0.29% (3)
[quiz] - 0.29% (3)
jest - 0.29% (3)
lat - 0.29% (3)
in-house - 0.29% (3)
klientem - 0.29% (3)
polski - 0.29% (3)
trendów - 0.29% (3)
contact - 0.29% (3)
wow - 0.29% (3)
obsługi - 0.29% (3)
niż - 0.29% (3)
ludzkie - 0.29% (3)
daj - 0.29% (3)
darmowy - 0.29% (3)
korzysta - 0.29% (3)
e-book: - 0.29% (3)
razy - 0.29% (3)
media - 0.29% (3)
polacy - 0.29% (3)
anna - 0.19% (2)
odbiera - 0.19% (2)
nowoczesna - 0.19% (2)
zł - 0.19% (2)
dinozaurem - 0.19% (2)
dinozaury - 0.19% (2)
sukcesu - 0.19% (2)
marcin - 0.19% (2)
tradycyjnych - 0.19% (2)
sklepach - 0.19% (2)
nazarczyk - 0.19% (2)
jej - 0.19% (2)
datacontact - 0.19% (2)
euro - 0.19% (2)
że - 0.19% (2)
wydarzeń - 0.19% (2)
podsumowanie - 0.19% (2)
dostarcza - 0.19% (2)
polskim - 0.19% (2)
całości - 0.19% (2)
polsce - 0.19% (2)
tel. - 0.19% (2)
o.o. - 0.19% (2)
sp. - 0.19% (2)
belocal - 0.19% (2)
pracowników - 0.19% (2)
powierzchnie - 0.19% (2)
części - 0.19% (2)
klientów - 0.19% (2)
biurowe - 0.19% (2)
być - 0.19% (2)
strategie - 0.19% (2)
inwestycje - 0.19% (2)
efekt - 0.19% (2)
badania - 0.19% (2)
czas - 0.19% (2)
pieniądze - 0.19% (2)
podobno - 0.19% (2)
ubezpieczyciel - 0.19% (2)
avaya - 0.19% (2)
już - 0.19% (2)
jakość - 0.19% (2)
chmura - 0.19% (2)
340 - 0.19% (2)
w... - 0.19% (2)
2020 - 0.19% (2)
zagranica - 0.19% (2)
głównych - 0.19% (2)
562 - 0.19% (2)
smsy? - 0.19% (2)
kochamy - 0.19% (2)
obiecałeś - 0.19% (2)
więcej - 0.19% (2)
zaskocz - 0.19% (2)
#68 - 0.19% (2)
nawet - 0.19% (2)
rzeczywistości - 0.19% (2)
nowe - 0.19% (2)
finansowego - 0.19% (2)
567 - 0.19% (2)
rozmów! - 0.19% (2)
nagrania - 0.19% (2)
mamy - 0.19% (2)
oszuści - 0.19% (2)
telemarketingowi - 0.19% (2)
kolejni - 0.19% (2)
bezpieczeństwo - 0.19% (2)
katalog - 0.19% (2)
sprzęt - 0.19% (2)
2.3k - 0.19% (2)
potrzeb - 0.19% (2)
zarządzanie - 0.19% (2)
stawianiu - 0.19% (2)
dostawcy - 0.19% (2)
producenci - 0.19% (2)
połączeń - 0.19% (2)
danych - 0.19% (2)
telemarketerzy - 0.19% (2)
tygodniu - 0.19% (2)
newsletter - 0.19% (2)
zamów - 0.19% (2)
mbank - 0.19% (2)
experience - 0.19% (2)
uwagi - 0.19% (2)
kosztów - 0.19% (2)
praca - 0.19% (2)
redukcji - 0.19% (2)
obsłudze - 0.19% (2)
automatyzacji - 0.19% (2)
klienta! - 0.19% (2)
zadowolenie - 0.19% (2)
stawiajmy - 0.19% (2)
532 - 0.19% (2)
będzie - 0.19% (2)
trzy - 0.19% (2)
raportowanie - 0.19% (2)
sprawdź - 0.19% (2)
produktywność - 0.19% (2)
biznes - 0.19% (2)
obsługa klient - 0.97% (10)
obsługa klienta - 0.87% (9)
call center - 0.58% (6)
100 zasad - 0.49% (5)
zasad sprzedaży - 0.49% (5)
#zaczatowani, czyli - 0.39% (4)
na czacie - 0.39% (4)
czyli obsługa - 0.39% (4)
poradniki darmowy - 0.29% (3)
trendów na - 0.29% (3)
dwa razy - 0.29% (3)
klienta na - 0.29% (3)
e-book: #zaczatowani, - 0.29% (3)
zasoby ludzkie - 0.29% (3)
darmowy e-book: - 0.29% (3)
w call - 0.29% (3)
z klientem - 0.29% (3)
in-house outsourcing - 0.29% (3)
systemy cc - 0.29% (3)
klienta w - 0.29% (3)
quiz [quiz] - 0.29% (3)
w tradycyjnych - 0.19% (2)
anna nazarczyk - 0.19% (2)
nowoczesna komunikacja - 0.19% (2)
polskim rynku - 0.19% (2)
roku polacy - 0.19% (2)
☑ zarządzanie - 0.19% (2)
producenci i - 0.19% (2)
i dostawcy - 0.19% (2)
☑ producenci - 0.19% (2)
☑ obsługa - 0.19% (2)
contact center - 0.19% (2)
center ☑ - 0.19% (2)
katalog firm - 0.19% (2)
do pracy - 0.19% (2)
klienta, redukcji - 0.19% (2)
532 rozmowy - 0.19% (2)
37 telekomunikacja - 0.19% (2)
customer experience - 0.19% (2)
z o.o. - 0.19% (2)
polska sp. - 0.19% (2)
korzysta z - 0.19% (2)
tradycyjnych sklepach - 0.19% (2)
komunikacja w - 0.19% (2)
kochamy smsy? - 0.19% (2)
trendy 2016 - 0.19% (2)
stawiajmy na - 0.19% (2)
podsumowanie wydarzeń - 0.19% (2)
w centrum - 0.19% (2)
stawianiu klienta - 0.19% (2)
kosztów i - 0.19% (2)
belocal polska - 0.19% (2)
w obsłudze - 0.19% (2)
o automatyzacji - 0.19% (2)
zadowolenie klienta! - 0.19% (2)
w tygodniu - 0.19% (2)
i inwestycje - 0.19% (2)
centrum uwagi - 0.19% (2)
powierzchnie biurowe - 0.19% (2)
30 100 - 0.19% (2)
36 poradniki - 0.19% (2)
nagrania rozmów! - 0.19% (2)
– mamy - 0.19% (2)
telemarketingowi oszuści - 0.19% (2)
prawo kolejni - 0.19% (2)
cc telekomunikacja - 0.19% (2)
klienta, daj - 0.19% (2)
sprzęt systemy - 0.19% (2)
technologie bezpieczeństwo - 0.19% (2)
bezpieczeństwo sprzęt - 0.19% (2)
sprzedaży produktywność - 0.19% (2)
raportowanie sprzedaż - 0.19% (2)
poradniki jakość - 0.19% (2)
komentarze eksperci - 0.19% (2)
#68 zaskocz - 0.19% (2)
więcej niż - 0.19% (2)
i stawianiu - 0.19% (2)
oszuści – - 0.19% (2)
redukcji kosztów - 0.19% (2)
obsłudze klienta, - 0.19% (2)
automatyzacji w - 0.19% (2)
klienta! o - 0.19% (2)
na zadowolenie - 0.19% (2)
mamy nagrania - 0.19% (2)
kolejni telemarketingowi - 0.19% (2)
telekomunikacja za - 0.19% (2)
się do - 0.19% (2)
roku 2020 - 0.19% (2)
care do - 0.19% (2)
rynku customer - 0.19% (2)
5 głównych - 0.19% (2)
562 eksperci - 0.19% (2)
co kochamy - 0.19% (2)
rozmowy stawiajmy - 0.19% (2)
e-book: #zaczatowani, czyli - 0.29% (3)
obsługa klienta na - 0.29% (3)
darmowy e-book: #zaczatowani, - 0.29% (3)
czyli obsługa klienta - 0.29% (3)
o automatyzacji w - 0.19% (2)
obsłudze klienta, redukcji - 0.19% (2)
kosztów i stawianiu - 0.19% (2)
klienta w centrum - 0.19% (2)
☑ obsługa połączeń - 0.19% (2)
producenci i dostawcy - 0.19% (2)
komunikacja w tradycyjnych - 0.19% (2)
stawiajmy na zadowolenie - 0.19% (2)
i inwestycje zasoby - 0.19% (2)
klienta! o automatyzacji - 0.19% (2)
532 rozmowy stawiajmy - 0.19% (2)
w obsłudze klienta, - 0.19% (2)
redukcji kosztów i - 0.19% (2)
stawianiu klienta w - 0.19% (2)
telekomunikacja za co - 0.19% (2)
w tradycyjnych sklepach - 0.19% (2)
belocal polska sp. - 0.19% (2)
polskim rynku cc - 0.19% (2)
na zadowolenie klienta! - 0.19% (2)
care do roku - 0.19% (2)
– mamy nagrania - 0.19% (2)
czacie 30 100 - 0.19% (2)
jakość obsługa klienta - 0.19% (2)
sprzedaż 100 zasad - 0.19% (2)
sprzęt systemy cc - 0.19% (2)
inwestycje zasoby ludzkie - 0.19% (2)
prawo kolejni telemarketingowi - 0.19% (2)
oszuści – mamy - 0.19% (2)
36 poradniki darmowy - 0.19% (2)
zasad sprzedaży #68 - 0.19% (2)
kolejni telemarketingowi oszuści - 0.19% (2)
zaskocz klienta, daj - 0.19% (2)
więcej niż obiecałeś - 0.19% (2)
37 telekomunikacja za - 0.19% (2)
co kochamy smsy? - 0.19% (2)
5 głównych trendów - 0.19% (2)
na rynku customer - 0.19% (2)
ludzkie komentarze eksperci - 0.19% (2)
polska sp. z - 0.19% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.