1.61 score from hupso.pl for:
callcenternews.pl



HTML Content


Titleccnews.pl - call center, telemarketing, telesprzedaż

Length: 52, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1012
Text/HTML 16.07 %
Headings H1 1
H2 15
H3 9
H4 7
H5 0
H6 0
H1
ccnews.pl
H2
setki tysięcy absolwentów wchodzą na polski rynek pracy
płocki prokurator szuka akwizytorów – naciągaczy
uke chce, aby internet szerokopasmowy był usługą powszechną
im szybciej rekrutujesz, tym więcej zyskujesz
jakość obsługi w placówce – bank millennium, getin bank, alior bank, pzu, warta, uniqa oraz orange – liderzy 1 edycji instytucji roku 2017
satysfakcjonująco to około 4000 zł na rękę
altar contact center i wonga – studium przypadku
wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów
case studies: cludo w ccig
zmiana jakości życia małych przedsiębiorców.
w pogoni za innowacyjną promocją
technologia w obsłudze klienta nie stwarza nowych barier – ona je pokonuje
jak świat nowych technologii obniża naszą efektywność?
techniki budowania i utrzymywania dobrych relacji wewnątrz cc
studiowałem kierunek contact center life
H3
 
najnowsze
badania i raporty
poradnik
case studies
customer experience
quizy
badania rynku
dinozaury branży
H4 zamów newsletter
katalog firm
prawo & obsługa klienta
sprzedaż
facebook
komentarze
technologie
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 63
Pliki CSS 23
Pliki javascript 40
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 150
Linki wewnętrzne 7
Linki zewnętrzne 143
Linki bez atrybutu Title 140
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne

https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
aktualności http://ccnews.pl/biznes/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
personal branding http://ccnews.pl/poradniki/personal-branding/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
praca http://ccnews.pl/praca/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
raporty http://ccnews.pl/raporty/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
- http://ccnews.pl/
aktualności http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
gdrp http://ccnews.pl/prawo/gdrp/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
wyzwanie 100 dni http://ccnews.pl/memy/
słownik http://ccnews.pl/slownik
raporty http://ccnews.pl/raporty/
case studies http://ccnews.pl/raporty/case-studies/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
kalendarium http://ccnews.pl/wydarzenia
zapowiedzi i relacje http://ccnews.pl/event/
katalog firm http://ccnews.pl/firma/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
- -
zasoby ludzkie

setki tysięcy absolwentów wchodzą na polski rynek pracy

desant „zetów”

343
http://ccnews.pl/2017/07/24/desant-zetow/
- -
prawo

płocki prokurator szuka akwizytorów – naciągaczy

338
http://ccnews.pl/2017/07/24/plocki-prokurator-szuka-akwizytorow-naciagaczy/
- -
telekomunikacja

uke chce, aby internet szerokopasmowy był usługą powszechną

204
http://ccnews.pl/2017/07/23/uke-chce-aby-internet-szerokopasmowy-byl-usluga-powszechna/
- -
zasoby ludzkie

im szybciej rekrutujesz, tym więcej zyskujesz

388
http://ccnews.pl/2017/07/22/im-szybciej-rekrutujesz-tym-wiecej-zyskujesz/
- -
101
telekomunikacja

zniesienie opłat za roaming to nie koniec. trwają już prace nad zmniejszeniem kosztów połączeń zagranicznych z polski

http://ccnews.pl/2017/07/25/zniesienie-oplat-za-roaming-to-nie-koniec-trwaja-juz-prace-nad-zmniejszeniem-kosztow-polaczen-zagranicznych-z-polski/
- -
182
in-house

piłkarskie e-sklepy nie grają fair. część z nich wprowadza konsumentów w błąd

http://ccnews.pl/2017/07/25/pilkarskie-e-sklepy-nie-graja-fair-czesc-z-nich-wprowadza-konsumentow-w-blad/
- -
199
strategie i inwestycje

rochalski: cyfryzacja pozwala firmom rosnąć o blisko 30 proc. szybciej

http://ccnews.pl/2017/07/25/rochalski-cyfryzacja-pozwala-firmom-rosnac-o-blisko-30-proc-szybciej/
- -
669
badania / polska

jakość obsługi w placówce – bank millennium, getin bank, alior bank, pzu, warta, uniqa oraz orange – liderzy 1 edycji instytucji roku 2017

w czerwcu br. eksperci portalu mojebankowanie.pl w ramach 3 edycji instytucji roku 2017 zbadali...

http://ccnews.pl/2017/07/03/jakosc-obslugi-w-placowce-bank-millennium-getin-bank-alior-bank-pzu-warta-uniqa-oraz-orange-liderzy-1-edycji-instytucji-roku-2017/
- -
468
badania / polska

satysfakcjonująco to około 4000 zł na rękę

dwadzieścia lat temu zarabialiśmy średnio niewiele ponad 1000 zł miesięcznie. dziś ta kwota jest...

http://ccnews.pl/2017/06/30/satysfakcjonujaco-to-okolo-4000-zl-na-reke/
- -
200
poradniki

czego boi się twój klient?

http://ccnews.pl/2017/07/23/czego-boi-sie-twoj-klient/
- -
587
sprzedaż

największy sekret telezakupów

http://ccnews.pl/2017/07/17/najwiekszy-sekret-telezakupow/
- -
288
obsługa klienta

w sektor bpo inwestują amerykanie

http://ccnews.pl/2017/07/14/w-sektor-bpo-inwestuja-amerykanie/
- -
1.3k
1
case studies

altar contact center i wonga – studium przypadku

jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie...

http://ccnews.pl/2017/01/16/altar-contact-center-i-wonga-studium-przypadku/
- -
2.8k
2
case studies

wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów

po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w...

http://ccnews.pl/2016/06/21/wosh-wosh-tragedia/
- -
3.8k
1
case studies

case studies: cludo w ccig

ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie...

http://ccnews.pl/2015/03/25/case-studies-cludo-w-ccig/
- -
377
strategie i inwestycje

do 2021 r. rynek zarządzania doświadczeniem klienta wzrośnie do 13,18 miliarda dolarów

http://ccnews.pl/2017/07/20/do-2021-r-rynek-zarzadzania-doswiadczeniem-klienta-wzrosnie-do-1318-miliarda-dolarow/
- -
736
obsługa klienta

sześć filarów cx mających wpływ na nps

http://ccnews.pl/2017/05/29/szesc-filarow-cx-majacych-wplyw-na-nps/
- -
481
badania / polska

banki i ubezpieczyciele wolą nowych klientów

http://ccnews.pl/2017/05/10/banki-i-ubezpieczyciele-wola-nowych-klientow/
- -
1.2k
quiz

[quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center?

http://ccnews.pl/2016/12/17/jak-dobrze-znasz-historie-technologii-wykorzystywanych-w-branzy-call-center/
- -
2.2k
quiz

[quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center!

http://ccnews.pl/2016/08/24/quiz-sprawdz-znasz-trudne-slowa-call-center/
- -
3.4k
quiz

[quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się!

http://ccnews.pl/2016/07/06/quiz-jestes-rekinem-sprzedazy-sprawdz-sie/

☑ call center

http://ccnews.pl/firma/c/call-center

☑ contact center

http://ccnews.pl/firma/c/contact-center

☑ bazy danych

http://ccnews.pl/firma/c/bazy-danych

☑ help desk

http://ccnews.pl/firma/c/help-desk

☑ obsługa połączeń przychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-przychodzacych

☑ obsługa połączeń wychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-wychodzacych

☑ producenci i dostawcy hardware

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-hardware

☑ producenci i dostawcy software

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-software

☑ stowarzyszenia i kluby

http://ccnews.pl/firma/c/stowarzyszenia-i-kluby

☑ szkolenia

http://ccnews.pl/firma/c/szkolenia

☑ zarządzanie relacjami z klientem

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-relacjami-z-klientem

☑ doradztwo i konsulting

http://ccnews.pl/firma/c/doradztwo-i-konsulting

☑ head hunting

http://ccnews.pl/firma/c/head-hunting

☑ rekrutacja

http://ccnews.pl/firma/c/rekrutacja

☑ agencje pracy

http://ccnews.pl/firma/c/agencje-pracy

☑ zarządzanie płacami i kadrami

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-placami-i-kadrami

☑ chmura

http://ccnews.pl/firma/c/chmura

☑ pozostałe

http://ccnews.pl/firma/c/pozostale
- -
338
prawo

płocki prokurator szuka akwizytorów – naciągaczy

http://ccnews.pl/2017/07/24/plocki-prokurator-szuka-akwizytorow-naciagaczy/
- -
204
telekomunikacja

uke chce, aby internet szerokopasmowy był usługą powszechną

http://ccnews.pl/2017/07/23/uke-chce-aby-internet-szerokopasmowy-byl-usluga-powszechna/
- -
249
prawo

łatwiej o hot-spota i likwidacja stałego polubownego sądu konsumenckiego

http://ccnews.pl/2017/07/22/latwiej-o-hot-spota-i-likwidacja-stalego-polubownego-sadu-konsumenckiego/
- -
200
poradniki

czego boi się twój klient?

http://ccnews.pl/2017/07/23/czego-boi-sie-twoj-klient/
- -
587
sprzedaż

największy sekret telezakupów

http://ccnews.pl/2017/07/17/najwiekszy-sekret-telezakupow/
- -
651
sprzedaż

jak sprzedawać bez wciskania?

http://ccnews.pl/2017/07/13/jak-sprzedawac-bez-wciskania/
- -
502
eksperci

zmiana jakości życia małych przedsiębiorców.

mały przedsiębiorca w biznesie ma trudne życie. zazwyczaj osobiście kontroluje prowadzoną działalność gospodarczą lub...

http://ccnews.pl/2017/07/17/zmiana-jakosci-zycia-malych-przedsiebiorcow/
- -
444
eksperci

w pogoni za innowacyjną promocją

z każdej strony jesteśmy zalewani falą innowacyjności. właściciele firm, managerowie, inwestorzy i marketingowcy tworzą...

http://ccnews.pl/2017/07/14/w-pogoni-za-innowacyjna-promocja/
- -
536
eksperci

technologia w obsłudze klienta nie stwarza nowych barier – ona je pokonuje

dlaczego technologia jest taka istotna? bo bez niej nie byłoby call center. klientów nadal...

http://ccnews.pl/2017/07/08/technologia-w-obsludze-klienta-nie-stwarza-nowych-barier-ona-je-pokonuje/
- -
592
eksperci

jak świat nowych technologii obniża naszą efektywność?

w 2016 r. internet osiągnął 1 zettabajt danych, a dziennie wchłaniamy 34 gigabajty informacji....

http://ccnews.pl/2017/07/06/jak-swiat-nowych-technologii-obniza-nasza-efektywnosc/
- -
842
eksperci

techniki budowania i utrzymywania dobrych relacji wewnątrz cc

nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center to ludzie młodzi, często...

http://ccnews.pl/2017/07/05/techniki-budowania-i-utrzymywania-dobrych-relacji-wewnatrz-cc/
- -
101
telekomunikacja

zniesienie opłat za roaming to nie koniec. trwają już prace nad zmniejszeniem kosztów połączeń zagranicznych z polski

http://ccnews.pl/2017/07/25/zniesienie-oplat-za-roaming-to-nie-koniec-trwaja-juz-prace-nad-zmniejszeniem-kosztow-polaczen-zagranicznych-z-polski/
- -
125
technologie

przemysł turystyczny i wczasowicze przestali bać się chmur

http://ccnews.pl/2017/07/24/przemysl-turystyczny-i-wczasowicze-przestali-bac-sie-chmur/
- -
250
systemy cc

księżna kate na wideoczacie

http://ccnews.pl/2017/07/24/ksiezna-kate-na-wideoczacie/
- http://ccnews.pl/2017/05/17/polacy-nie-potrafia-juz-czekac-w-kolejce/
- http://ccnews.pl/2017/05/05/trwale-bezrobotni-niegotowi-do-rozpoczecia-pracy/
- http://ccnews.pl/2017/05/05/zadbaj-o-to-aby-twoj-system-cc-mialo-interfejs-api/
- http://ccnews.pl/2017/04/25/firmy-zbyt-wolno-w-stosunku-do-oczekiwan-klientow-wdrazaja-technologie/
- http://ccnews.pl/2017/04/25/polski-konsument-jest-patriota-jak-do-niego-dotrzec/
- http://ccnews.pl/2017/04/07/raport-daymakera-polska-ma-najlepsza-jakosc-obslugi-klienta-w-sklepach-sieciowych/
- http://ccnews.pl/2017/03/31/90-proc-polakow-twierdzi-ze-internet-ulatwia-kontakt-z-bliskimi/
- http://ccnews.pl/2017/03/27/cyfrowi-konsumenci-nie-wybaczaja-bledow-customer-experience-warunkiem-utrzymania-sie-na-rynku/
- http://ccnews.pl/2017/03/21/sms-y-popularne-wsrod-seniorow-w-polsce/
- http://ccnews.pl/2017/03/16/swiatowy-dzien-konsumenta-polacy-nie-czytaja-umow-powodem-brak-czasu/
- -
2.1k
rozmowy

studiowałem kierunek contact center life

z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o...

http://ccnews.pl/2016/12/16/studiowalem-kierunek-contact-center-life/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
#ambasadorcc tweets https://twitter.com/hashtag/ambasadorcc
o nas http://ccnews.pl/onas
reklama http://ccnews.pl/onas/reklama/
patronaty medialne http://ccnews.pl/onas/patronaty-medialne/
współpraca http://ccnews.pl/onas/wspolpraca/
kontakt http://ccnews.pl/onas/kontakt/

Zdjęcia

Zdjęcia 95
Zdjęcia bez atrybutu ALT 93
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 95
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/logo_ccnews.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/wojsko_polskie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/wojsko_polskie-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rekrutacja_szybkosc-450x270.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rekrutacja_szybkosc-1000x600.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/telefon_stadion-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/telefon_stadion-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rochalski-oex-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rochalski-oex-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/instytucja_roku-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/instytucja_roku-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/06/4000pln-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/06/4000pln-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/panorama_warszawa-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/panorama_warszawa-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/cx_glowy-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/cx_glowy-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/6_filarow_cx-nps2-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/6_filarow_cx-nps2-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/adr_uke-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/adr_uke-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/thank-you-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/thank-you-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/tarcza-strzaly-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/tarcza-strzaly-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/jajko_innowacje-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/jajko_innowacje-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czlowiek_technologia-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czlowiek_technologia-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2013/12/twarzrobottechnologieczlowiek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2013/12/twarzrobottechnologieczlowiek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/krzysztof_niewidziajlo_cludo-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/krzysztof_niewidziajlo_cludo-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/wakacje-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/wakacje-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czat_ksiezna_kate-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czat_ksiezna_kate-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/logo_ccn-disclame.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/wojsko_polskie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/wojsko_polskie-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rekrutacja_szybkosc-450x270.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rekrutacja_szybkosc-1000x600.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/telefon_stadion-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/telefon_stadion-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rochalski-oex-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/rochalski-oex-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/instytucja_roku-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/instytucja_roku-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/06/4000pln-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/06/4000pln-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/panorama_warszawa-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/panorama_warszawa-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/cx_glowy-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/cx_glowy-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/6_filarow_cx-nps2-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/6_filarow_cx-nps2-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/04/gwiazdkiklientocena-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/przestepca_lom-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/marcin_cichy-uke-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/adr_uke-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/adr_uke-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czego-boja-sie-klienci-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/zrzut-ekranu-2017-07-17-o-14.57.26-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/thank-you-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/thank-you-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/tarcza-strzaly-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/tarcza-strzaly-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/jajko_innowacje-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/jajko_innowacje-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czlowiek_technologia-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czlowiek_technologia-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2013/12/twarzrobottechnologieczlowiek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2013/12/twarzrobottechnologieczlowiek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/krzysztof_niewidziajlo_cludo-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/krzysztof_niewidziajlo_cludo-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/unia_europejska_ue-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/wakacje-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2008/06/wakacje-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czat_ksiezna_kate-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/07/czat_ksiezna_kate-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/kolejka_ulica-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2014/04/kolejkaludzieczekanie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/05/api-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/sms_lotnisko_komorka_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/04/polska-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/sklep-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/internet_warszawa-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/mezczyzna_50-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/03/jak_podpisujemy_umowy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

aktualności komentarze eksperci rozmowy telemarketerzy poradniki jakość obsługa klienta personal branding raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność praca prawo raporty badania / polska badania / zagranica technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja ccnews.pl aktualności admnistracja publiczna in-house outsourcing technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci telemarketerzy rozmowy poradniki prawo gdrp jakość klient w urzędzie obsługa klienta raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność wyzwanie 100 dni słownik raporty case studies badania / polska badania / zagranica kalendarium zapowiedzi i relacje katalog firm wyróżnione ostatnie popularne zasoby ludzkie setki tysięcy absolwentów wchodzą na polski rynek pracy desant „zetów” 343 prawo płocki prokurator szuka akwizytorów – naciągaczy 338 telekomunikacja uke chce, aby internet szerokopasmowy był usługą powszechną 204 zasoby ludzkie im szybciej rekrutujesz, tym więcej zyskujesz 388   najnowsze 101 telekomunikacja zniesienie opłat za roaming to nie koniec. trwają już prace nad zmniejszeniem kosztów połączeń zagranicznych z polski 182 in-house piłkarskie e-sklepy nie grają fair. część z nich wprowadza konsumentów w błąd 199 strategie i inwestycje rochalski: cyfryzacja pozwala firmom rosnąć o blisko 30 proc. szybciej badania i raporty 669 badania / polska jakość obsługi w placówce – bank millennium, getin bank, alior bank, pzu, warta, uniqa oraz orange – liderzy 1 edycji instytucji roku 2017 w czerwcu br. eksperci portalu mojebankowanie.pl w ramach 3 edycji instytucji roku 2017 zbadali... 468 badania / polska satysfakcjonująco to około 4000 zł na rękę dwadzieścia lat temu zarabialiśmy średnio niewiele ponad 1000 zł miesięcznie. dziś ta kwota jest... poradnik 200 poradniki czego boi się twój klient? 587 sprzedaż największy sekret telezakupów 288 obsługa klienta w sektor bpo inwestują amerykanie case studies 1.3k 1 case studies altar contact center i wonga – studium przypadku jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie... 2.8k 2 case studies wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w... 3.8k 1 case studies case studies: cludo w ccig ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie... customer experience 377 strategie i inwestycje do 2021 r. rynek zarządzania doświadczeniem klienta wzrośnie do 13,18 miliarda dolarów 736 obsługa klienta sześć filarów cx mających wpływ na nps 481 badania / polska banki i ubezpieczyciele wolą nowych klientów quizy 1.2k quiz [quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center? 2.2k quiz [quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center! 3.4k quiz [quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się! zamów newsletter bezpłatnie dwa razy w tygodniu i bez spamu na twojej skrzynce. jaką firmę reprezentujesz?* in-house outsourcing media organizacja technologie inne * dlaczego o to pytamy? bo wkrótce chcemy dostarczać newslettery sprofilowane. katalog firm ☑ call center ☑ contact center ☑ bazy danych ☑ help desk ☑ obsługa połączeń przychodzących ☑ obsługa połączeń wychodzących ☑ producenci i dostawcy hardware ☑ producenci i dostawcy software ☑ stowarzyszenia i kluby ☑ szkolenia ☑ zarządzanie relacjami z klientem ☑ doradztwo i konsulting ☑ head hunting ☑ rekrutacja ☑ agencje pracy ☑ zarządzanie płacami i kadrami ☑ chmura ☑ pozostałe prawo & obsługa klienta 338 prawo płocki prokurator szuka akwizytorów – naciągaczy 204 telekomunikacja uke chce, aby internet szerokopasmowy był usługą powszechną 249 prawo łatwiej o hot-spota i likwidacja stałego polubownego sądu konsumenckiego sprzedaż 200 poradniki czego boi się twój klient? 587 sprzedaż największy sekret telezakupów 651 sprzedaż jak sprzedawać bez wciskania? facebook komentarze 502 eksperci zmiana jakości życia małych przedsiębiorców. mały przedsiębiorca w biznesie ma trudne życie. zazwyczaj osobiście kontroluje prowadzoną działalność gospodarczą lub... 444 eksperci w pogoni za innowacyjną promocją z każdej strony jesteśmy zalewani falą innowacyjności. właściciele firm, managerowie, inwestorzy i marketingowcy tworzą... 536 eksperci technologia w obsłudze klienta nie stwarza nowych barier – ona je pokonuje dlaczego technologia jest taka istotna? bo bez niej nie byłoby call center. klientów nadal... 592 eksperci jak świat nowych technologii obniża naszą efektywność? w 2016 r. internet osiągnął 1 zettabajt danych, a dziennie wchłaniamy 34 gigabajty informacji.... 842 eksperci techniki budowania i utrzymywania dobrych relacji wewnątrz cc nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center to ludzie młodzi, często... technologie 101 telekomunikacja zniesienie opłat za roaming to nie koniec. trwają już prace nad zmniejszeniem kosztów połączeń zagranicznych z polski 125 technologie przemysł turystyczny i wczasowicze przestali bać się chmur 250 systemy cc księżna kate na wideoczacie badania rynku polacy nie potrafią już czekać w kolejce trwale bezrobotni niegotowi do rozpoczęcia pracy zadbaj o to, aby twój system cc miał interfejs api firmy zbyt wolno, w stosunku do oczekiwań klientów, wdrażają technologie polski konsument jest patriotą. jak do niego dotrzeć? raport daymakera: polska ma najlepszą jakość obsługi klienta w sklepach sieciowych 90 proc. polaków twierdzi, że internet ułatwia kontakt z bliskimi cyfrowi konsumenci nie wybaczają błędów – customer experience warunkiem utrzymania się na rynku sms-y popularne wśród seniorów w polsce światowy dzień konsumenta: polacy nie czytają umów – powodem brak czasu dinozaury branży 2.1k rozmowy studiowałem kierunek contact center life z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o... wydawca: belocal polska sp. z o.o. ul. lindleya 16 lok. 301 02-013 warszawa nip: 7010493628 krs: 0000565170 tel. (+48) 790 759 066 ccnews.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na polskim rynku cc. od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku cc i bpo. #ambasadorcc tweets o nas reklama patronaty medialne współpraca kontakt copyright © 2006 - 2017 by: belocal polska sp. z o.o. do góry ta strona korzysta z ciasteczek. dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.zamknijnie zgadzam się


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 952

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 4.62% (44)
klient - 2% (19)
- 1.89% (18)
jak - 1.26% (12)
się - 1.26% (12)
klienta - 1.16% (11)
center - 1.16% (11)
sprzedaż - 0.95% (9)
dni - 0.95% (9)
badania - 0.95% (9)
eksperci - 0.84% (8)
bez - 0.84% (8)
- 0.84% (8)
polska - 0.84% (8)
obsługa - 0.74% (7)
quiz - 0.74% (7)
czy - 0.74% (7)
telekomunikacja - 0.63% (6)
raport - 0.63% (6)
studies - 0.63% (6)
case - 0.63% (6)
że - 0.63% (6)
firm - 0.63% (6)
polski - 0.63% (6)
prawo - 0.63% (6)
technologie - 0.63% (6)
contact - 0.63% (6)
poradnik - 0.53% (5)
call - 0.53% (5)
obsługi - 0.53% (5)
ona - 0.53% (5)
jest - 0.53% (5)
bank - 0.53% (5)
internet - 0.53% (5)
rynku - 0.42% (4)
nad - 0.42% (4)
poradniki - 0.42% (4)
czego - 0.42% (4)
jakość - 0.42% (4)
roku - 0.42% (4)
customer - 0.42% (4)
połączeń - 0.42% (4)
system - 0.42% (4)
klientów - 0.42% (4)
nas - 0.42% (4)
100 - 0.42% (4)
twój - 0.32% (3)
[quiz] - 0.32% (3)
największy - 0.32% (3)
2017 - 0.32% (3)
sprzedaży - 0.32% (3)
już - 0.32% (3)
branży - 0.32% (3)
200 - 0.32% (3)
ludzkie - 0.32% (3)
raporty - 0.32% (3)
dwa - 0.32% (3)
- 0.32% (3)
experience - 0.32% (3)
in-house - 0.32% (3)
pracy - 0.32% (3)
konsument - 0.32% (3)
outsourcing - 0.32% (3)
strategie - 0.32% (3)
zasoby - 0.32% (3)
inwestycje - 0.32% (3)
polsce - 0.32% (3)
nowych - 0.32% (3)
komentarze - 0.32% (3)
systemy - 0.32% (3)
ich - 0.32% (3)
był - 0.32% (3)
aby - 0.32% (3)
niej - 0.32% (3)
rozmowy - 0.32% (3)
klienta, - 0.21% (2)
znasz - 0.21% (2)
warto - 0.21% (2)
technologii - 0.21% (2)
korzysta - 0.21% (2)
ccig - 0.21% (2)
dlaczego - 0.21% (2)
sp. - 0.21% (2)
belocal - 0.21% (2)
technologia - 0.21% (2)
strony - 0.21% (2)
życie. - 0.21% (2)
świat - 0.21% (2)
chmur - 0.21% (2)
kontakt - 0.21% (2)
niego - 0.21% (2)
polacy - 0.21% (2)
o... - 0.21% (2)
mały - 0.21% (2)
651 - 0.21% (2)
newsletter - 0.21% (2)
polskim - 0.21% (2)
jesteś - 0.21% (2)
dostarcza - 0.21% (2)
trudne - 0.21% (2)
media - 0.21% (2)
danych - 0.21% (2)
zarządzanie - 0.21% (2)
dostawcy - 0.21% (2)
o.o. - 0.21% (2)
producenci - 0.21% (2)
sprawdź - 0.21% (2)
edycji - 0.21% (2)
naciągaczy - 0.21% (2)
338 - 0.21% (2)
akwizytorów - 0.21% (2)
szuka - 0.21% (2)
prokurator - 0.21% (2)
uke - 0.21% (2)
chce, - 0.21% (2)
204 - 0.21% (2)
szybciej - 0.21% (2)
powszechną - 0.21% (2)
usługą - 0.21% (2)
szerokopasmowy - 0.21% (2)
płocki - 0.21% (2)
rynek - 0.21% (2)
produktywność - 0.21% (2)
praca - 0.21% (2)
zasad - 0.21% (2)
raportowanie - 0.21% (2)
telemarketerzy - 0.21% (2)
zagranica - 0.21% (2)
bezpieczeństwo - 0.21% (2)
popularne - 0.21% (2)
katalog - 0.21% (2)
ccnews.pl - 0.21% (2)
sprzęt - 0.21% (2)
101 - 0.21% (2)
zniesienie - 0.21% (2)
boi - 0.21% (2)
klient? - 0.21% (2)
dziś - 0.21% (2)
lat - 0.21% (2)
instytucji - 0.21% (2)
587 - 0.21% (2)
sekret - 0.21% (2)
wonga - 0.21% (2)
wdrożenie - 0.21% (2)
altar - 0.21% (2)
bpo - 0.21% (2)
telezakupów - 0.21% (2)
aktualności - 0.21% (2)
bank, - 0.21% (2)
trwają - 0.21% (2)
prace - 0.21% (2)
koniec. - 0.21% (2)
roaming - 0.21% (2)
opłat - 0.21% (2)
zmniejszeniem - 0.21% (2)
kosztów - 0.21% (2)
proc. - 0.21% (2)
nich - 0.21% (2)
część - 0.21% (2)
zagranicznych - 0.21% (2)
wosh - 0.21% (2)
badania / - 0.74% (7)
contact center - 0.63% (6)
/ polska - 0.53% (5)
call center - 0.53% (5)
obsługa klienta - 0.53% (5)
zasoby ludzkie - 0.32% (3)
strategie i - 0.32% (3)
obsługi klienta - 0.32% (3)
quiz [quiz] - 0.32% (3)
i inwestycje - 0.32% (3)
w polsce - 0.32% (3)
customer experience - 0.32% (3)
☑ zarządzanie - 0.21% (2)
telekomunikacja uke - 0.21% (2)
prokurator szuka - 0.21% (2)
akwizytorów – - 0.21% (2)
i dostawcy - 0.21% (2)
prawo płocki - 0.21% (2)
center ☑ - 0.21% (2)
w call - 0.21% (2)
altar contact - 0.21% (2)
chce, aby - 0.21% (2)
obsługa połączeń - 0.21% (2)
producenci i - 0.21% (2)
☑ producenci - 0.21% (2)
roaming to - 0.21% (2)
polska sp. - 0.21% (2)
jak do - 0.21% (2)
z polski - 0.21% (2)
z o.o. - 0.21% (2)
polskim rynku - 0.21% (2)
się na - 0.21% (2)
rynku cc - 0.21% (2)
połączeń zagranicznych - 0.21% (2)
zmniejszeniem kosztów - 0.21% (2)
telekomunikacja zniesienie - 0.21% (2)
był usługą - 0.21% (2)
opłat za - 0.21% (2)
nie koniec. - 0.21% (2)
prace nad - 0.21% (2)
trwają już - 0.21% (2)
internet szerokopasmowy - 0.21% (2)
twój klient? - 0.21% (2)
płocki prokurator - 0.21% (2)
na polski - 0.21% (2)
sprzedaży produktywność - 0.21% (2)
szuka akwizytorów - 0.21% (2)
– naciągaczy - 0.21% (2)
szerokopasmowy był - 0.21% (2)
aby internet - 0.21% (2)
uke chce, - 0.21% (2)
100 zasad - 0.21% (2)
raportowanie sprzedaż - 0.21% (2)
/ zagranica - 0.21% (2)
polska badania - 0.21% (2)
zasad sprzedaży - 0.21% (2)
technologie bezpieczeństwo - 0.21% (2)
sprzęt systemy - 0.21% (2)
in-house outsourcing - 0.21% (2)
cc telekomunikacja - 0.21% (2)
usługą powszechną - 0.21% (2)
101 telekomunikacja - 0.21% (2)
roku 2017 - 0.21% (2)
edycji instytucji - 0.21% (2)
instytucji roku - 0.21% (2)
poradniki czego - 0.21% (2)
boi się - 0.21% (2)
największy sekret - 0.21% (2)
587 sprzedaż - 0.21% (2)
sprzedaż 100 - 0.21% (2)
jakość obsługi - 0.21% (2)
zagranicznych z - 0.21% (2)
to nie - 0.21% (2)
za roaming - 0.21% (2)
zniesienie opłat - 0.21% (2)
koniec. trwają - 0.21% (2)
już prace - 0.21% (2)
kosztów połączeń - 0.21% (2)
nad zmniejszeniem - 0.21% (2)
1 case - 0.21% (2)
strategie i inwestycje - 0.32% (3)
poradniki czego boi - 0.21% (2)
edycji instytucji roku - 0.21% (2)
się twój klient? - 0.21% (2)
zagranicznych z polski - 0.21% (2)
587 sprzedaż największy - 0.21% (2)
belocal polska sp. - 0.21% (2)
☑ producenci i - 0.21% (2)
☑ obsługa połączeń - 0.21% (2)
altar contact center - 0.21% (2)
zmniejszeniem kosztów połączeń - 0.21% (2)
już prace nad - 0.21% (2)
prawo płocki prokurator - 0.21% (2)
100 zasad sprzedaży - 0.21% (2)
bezpieczeństwo sprzęt systemy - 0.21% (2)
/ polska badania - 0.21% (2)
szuka akwizytorów – - 0.21% (2)
uke chce, aby - 0.21% (2)
nie koniec. trwają - 0.21% (2)
za roaming to - 0.21% (2)
telekomunikacja zniesienie opłat - 0.21% (2)
internet szerokopasmowy był - 0.21% (2)
sprzedaż 100 zasad - 0.21% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.