1.65 score from hupso.pl for:
callcenternews.pl



HTML Content


Titleccnews.pl - call center, telemarketing, telesprzedaż

Length: 52, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 988
Text/HTML 16.46 %
Headings H1 1
H2 15
H3 9
H4 7
H5 0
H6 0
H1
ccnews.pl
H2
jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera?
no i bum! mamy 100!
.bespokechat oficjalnym partnerem livechat w polsce
brak telemarketerów, więc stawiamy na automatyzację
altar contact center i wonga – studium przypadku
wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów
case studies: cludo w ccig
za przetwarzanie danych bez zgody konsumenta, grozi grzywna, a nawet więzienie
ke chce, aby telemarketerzy telefonowali z numerów o specjalnym prefiksie
jaki duży wpływ na twoje życie mieli twoi rodzice i jak dokonać w nim świadomych zmian?
firmy chętnie zatrudniają, ale z płacami nie przesadzają
wydarzenia roku 2016 – listopad i grudzień
wydarzenia roku 2016 – wrzesień i październik
wydarzenia roku 2016 – lipiec i sierpień
studiowałem kierunek contact center life
H3
 
najnowsze
case studies
quizy
prawo & obsługa klienta
customer experience
poradnik
badania rynku
dinozaury branży
H4 zamów newsletter
katalog firm
jak smakuje chmura?
badania i raporty
facebook
komentarze
technologie
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 71
Pliki CSS 24
Pliki javascript 47
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 152
Linki wewnętrzne 5
Linki zewnętrzne 147
Linki bez atrybutu Title 142
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

wyróżnione #tab-col1
ostatnie #tab-col2
popularne #tab-col3
x #
zamknij #

Linki zewnętrzne

https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
biznes http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
personal branding http://ccnews.pl/poradniki/personal-branding/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
praca http://ccnews.pl/praca/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
raporty http://ccnews.pl/raporty/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
- http://ccnews.pl/
aktualności http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
wyzwanie 100 dni http://ccnews.pl/memy/
słownik http://ccnews.pl/slownik
raporty http://ccnews.pl/raporty/
case studies http://ccnews.pl/raporty/case-studies/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
kalendarium http://ccnews.pl/wydarzenia
zapowiedzi i relacje http://ccnews.pl/event/
katalog firm http://ccnews.pl/firma/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
- -
zasoby ludzkie

jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera?

127
http://ccnews.pl/2017/01/23/jak-ryba-w-wodzie-czyli-co-cechuje-skutecznego-telemarketera/
- -
100 zasad sprzedaży

no i bum! mamy 100!

148
http://ccnews.pl/2017/01/23/no-i-bum-mamy-100/
- -
outsourcing

.bespokechat oficjalnym partnerem livechat w polsce

232
http://ccnews.pl/2017/01/20/bespokechat-oficjalnym-partnerem-livechat-w-polsce/
- -
biznes

brak telemarketerów, więc stawiamy na automatyzację

291
http://ccnews.pl/2017/01/19/brak-telemarketerow-wiec-stawiamy-na-automatyzacje/
- -
20
strategie i inwestycje

chcemy więcej od obsługi klienta. firmy odpowiadają: social media

http://ccnews.pl/2017/01/23/chcemy-wiecej-od-obslugi-klienta-firmy-odpowiadaja-social-media/
- -
127
zasoby ludzkie

jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera?

http://ccnews.pl/2017/01/23/jak-ryba-w-wodzie-czyli-co-cechuje-skutecznego-telemarketera/
- -
148
100 zasad sprzedaży

no i bum! mamy 100!

http://ccnews.pl/2017/01/23/no-i-bum-mamy-100/
- -
335
case studies

altar contact center i wonga – studium przypadku

jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie...

http://ccnews.pl/2017/01/16/altar-contact-center-i-wonga-studium-przypadku/
- -
1.5k
2
case studies

wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów

po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w...

http://ccnews.pl/2016/06/21/wosh-wosh-tragedia/
- -
2.7k
1
case studies

case studies: cludo w ccig

ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie...

http://ccnews.pl/2015/03/25/case-studies-cludo-w-ccig/
- -
642
quiz

[quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center?

http://ccnews.pl/2016/12/17/jak-dobrze-znasz-historie-technologii-wykorzystywanych-w-branzy-call-center/
- -
1.6k
quiz

[quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center!

http://ccnews.pl/2016/08/24/quiz-sprawdz-znasz-trudne-slowa-call-center/
- -
2.8k
quiz

[quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się!

http://ccnews.pl/2016/07/06/quiz-jestes-rekinem-sprzedazy-sprawdz-sie/
- -
384
prawo

za przetwarzanie danych bez zgody konsumenta, grozi grzywna, a nawet więzienie

konsultant, dzwoniąc z ofertą handlową, bez podania źródła numeru telefonu, popełnia przestępstwo. giodo ma...

http://ccnews.pl/2017/01/13/za-przetwarzanie-danych-bez-zgody-konsumenta-grozi-grzywna-a-nawet-wiezienie/
- -
940
prawo

ke chce, aby telemarketerzy telefonowali z numerów o specjalnym prefiksie

według zaproponowanego przez komisje europejską nowego prawa miałyby od przyszłego roku posługiwać się specjalnym...

http://ccnews.pl/2017/01/11/ke-chce-aby-telemarketerzy-telefonowali-z-numerow-o-specjalnym-prefiksie/
- -
4.0k
1
eksperci

mbank z efektem wow

http://ccnews.pl/2016/10/31/mbank-efektem-wow/
- -
768
eksperci

5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020

http://ccnews.pl/2016/10/28/5-glownych-trendow-rynku-customer-care-roku-2020/
- -
861
biznes

banki bardziej otwarte na niepełnosprawnych

http://ccnews.pl/2016/10/03/banki-bardziej-otwarte-niepelnosprawnych/
- -
148
100 zasad sprzedaży

no i bum! mamy 100!

http://ccnews.pl/2017/01/23/no-i-bum-mamy-100/
- -
101
sprzedaż

jak skutecznie zaplanować sprzedaż w firmie?

http://ccnews.pl/2017/01/22/jak-skutecznie-zaplanowac-sprzedaz-w-firmie/
- -
112
obsługa klienta

prowizorka, czyli 10 błędów popełnianych przez managerów

http://ccnews.pl/2017/01/21/prowizorka-czyli-10-bledow-popelnianych-przez-managerow/

☑ call center

http://ccnews.pl/firma/c/call-center

☑ contact center

http://ccnews.pl/firma/c/contact-center

☑ bazy danych

http://ccnews.pl/firma/c/bazy-danych

☑ help desk

http://ccnews.pl/firma/c/help-desk

☑ obsługa połączeń przychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-przychodzacych

☑ obsługa połączeń wychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-wychodzacych

☑ producenci i dostawcy hardware

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-hardware

☑ producenci i dostawcy software

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-software

☑ stowarzyszenia i kluby

http://ccnews.pl/firma/c/stowarzyszenia-i-kluby

☑ szkolenia

http://ccnews.pl/firma/c/szkolenia

☑ zarządzanie relacjami z klientem

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-relacjami-z-klientem

☑ doradztwo i konsulting

http://ccnews.pl/firma/c/doradztwo-i-konsulting

☑ head hunting

http://ccnews.pl/firma/c/head-hunting

☑ rekrutacja

http://ccnews.pl/firma/c/rekrutacja

☑ agencje pracy

http://ccnews.pl/firma/c/agencje-pracy

☑ zarządzanie płacami i kadrami

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-placami-i-kadrami

☑ chmura

http://ccnews.pl/firma/c/chmura

☑ pozostałe

http://ccnews.pl/firma/c/pozostale
- -
877
systemy cc

jak smakuje chmura? – odcinek 6

http://ccnews.pl/2016/11/29/smakuje-chmura-odcinek-6/
- -
697
systemy cc

jak smakuje chmura? odcinek 3

http://ccnews.pl/2016/11/15/smakuje-chmura-odcinek-3/
- -
883
systemy cc

jak smakuje chmura? – odcinek 2

http://ccnews.pl/2016/11/10/smakuje-chmura-odcinek-2/
- -
551
badania / polska

polacy chętnie pomagają, także przez sms

http://ccnews.pl/2017/01/09/polacy-chetnie-pomagaja-takze-przez-sms/
- -
282
badania / polska

moment na cyfryzację w polsce jest teraz

http://ccnews.pl/2017/01/02/moment-na-cyfryzacje-w-polsce-jest-teraz/
- -
585
badania / polska

rynek telekomunikacyjny rośnie, ale sytuacja nie jest różowa dla outsourcingu

http://ccnews.pl/2016/12/29/rynek-telekomunikacyjny-rosnie-ale-sytuacja-nie-jest-rozowa-dla-outsourcingu/
- -
67
komentarze

jaki duży wpływ na twoje życie mieli twoi rodzice i jak dokonać w nim świadomych zmian?

to niesamowite, jak wielu dorosłych ludzi ma problemy wynikające z tego, jak byli traktowani...

http://ccnews.pl/2017/01/21/jaki-duzy-wplyw-na-twoje-zycie-mieli-twoi-rodzice-i-jak-dokonac-w-nim-swiadomych-zmian/
- -
173
eksperci

firmy chętnie zatrudniają, ale z płacami nie przesadzają

w grudniu ubiegłego roku, podobnie jak w poprzednich miesiącach, dynamika wzrostu zatrudnienia w firmach...

http://ccnews.pl/2017/01/18/firmy-chetnie-zatrudniaja-ale-z-placami-nie-przesadzaja/
- -
364
komentarze

wydarzenia roku 2016 – listopad i grudzień

to już ostatnie podsumowanie roku w naszym cyklu. tym razem wybraliśmy dla was najważniejsze...

http://ccnews.pl/2016/12/31/wydarzenia-roku-2016-listopad-i-grudzien/
- -
287
komentarze

wydarzenia roku 2016 – wrzesień i październik

zbliżamy się powoli do końca roku. dlatego warto spojrzeć czasem w przeszłość, by móc...

http://ccnews.pl/2016/12/30/wydarzenia-roku-2016-wrzesien-i-pazdziernik/
- -
369
komentarze

wydarzenia roku 2016 – lipiec i sierpień

rok ma aż 12 miesięcy. my w tym czasie śledziliśmy dla was najważniejsze wydarzenia...

http://ccnews.pl/2016/12/28/wydarzenia-roku-2016-lipiec-i-sierpien/
- -
59
technologie

serwersms.pl zintegrował się z zapier

http://ccnews.pl/2017/01/23/serwersms-pl-zintegrowal-sie-z-zapier/
- -
146
telekomunikacja

t-mobile wzmacnia obsługę dla przedsiębiorców

http://ccnews.pl/2017/01/19/t-mobile-wzmacnia-obsluge-dla-przedsiebiorcow/
- -
307
telekomunikacja

ponad 1,7 mln numerów zmieniło operatora w 2016 roku

http://ccnews.pl/2017/01/18/ponad-17-mln-numerow-zmienilo-operatora-w-2016-roku/
- http://ccnews.pl/2017/01/04/raport-gartnera-pracodawcy-beda-inwestowali-w-mobilnosc/
- http://ccnews.pl/2017/01/02/moment-na-cyfryzacje-w-polsce-jest-teraz/
- http://ccnews.pl/2016/12/30/8-trendow-ktore-spowoduja-rewolucyjne-zmiany-na-swiecie/
- http://ccnews.pl/2016/12/16/co-trzeci-pracownik-oczekuje-premii-swiatecznej/
- http://ccnews.pl/2016/12/16/przeklinamy-jak-szewc-i-dobrze-nam-z-tym/
- http://ccnews.pl/2016/12/14/male-firmy-przybywa-pesymistow-i-nieufajacych-rzadowi/
- http://ccnews.pl/2016/12/13/sluzbowy-jak-prywatny-jak-wykorzystujemy-telefon-komorkowy/
- http://ccnews.pl/2016/12/02/obsluga-klienta-byc-elementem-cyfrowej-transformacji-raport-salesforce/
- http://ccnews.pl/2016/11/29/nowoczesna-komunikacja-tradycyjnych-sklepach/
- http://ccnews.pl/2016/11/21/ranking-jakosci-obslugi-klientow-bankow-wg-isc/
- -
1.4k
rozmowy

studiowałem kierunek contact center life

z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o...

http://ccnews.pl/2016/12/16/studiowalem-kierunek-contact-center-life/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
#ambasadorcc tweets https://twitter.com/hashtag/ambasadorcc
o nas http://ccnews.pl/onas
reklama http://ccnews.pl/onas/reklama/
patronaty medialne http://ccnews.pl/onas/patronaty-medialne/
współpraca http://ccnews.pl/onas/wspolpraca/
kontakt http://ccnews.pl/onas/kontakt/

Zdjęcia

Zdjęcia 95
Zdjęcia bez atrybutu ALT 93
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 95
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/logo_ccn-transparentne2.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-450x270.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-1000x600.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/livechat_screen-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/livechat_screen-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/notatka_laptop-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/notatka_laptop-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/uniqa_adamswietochowski-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/uniqa_adamswietochowski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/lzegarek-legeartis-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/lzegarek-legeartis-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komisja_europejska-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komisja_europejska-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/kalkulator_liczenie-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/kalkulator_liczenie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/korporator_12-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/korporator_12-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/plaza_sms_telefon_kobieta-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/plaza_sms_telefon_kobieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/01/simkartygsm-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/01/simkartygsm-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/15h-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/15h-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_11-12-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_11-12-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_09-10-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_09-10-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_07-08-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_07-08-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/zapier_serwersms-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/zapier_serwersms-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mironowicz-drozd-tmobile-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mironowicz-drozd-tmobile-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/play_salon-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/play_salon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/logo_ccn-disclame.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-450x270.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-1000x600.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/livechat_screen-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/livechat_screen-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/notatka_laptop-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/notatka_laptop-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/uniqa_adamswietochowski-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/uniqa_adamswietochowski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/ryba_szybkosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/lzegarek-legeartis-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/lzegarek-legeartis-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komisja_europejska-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komisja_europejska-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/100-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/kalkulator_liczenie-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/kalkulator_liczenie-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/korporator_12-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/korporator_12-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/plaza_sms_telefon_kobieta-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/plaza_sms_telefon_kobieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/01/simkartygsm-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2015/01/simkartygsm-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/15h-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/15h-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/notatnik_biuro_praca-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_11-12-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_11-12-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_09-10-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_09-10-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_07-08-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/rok_caly_07-08-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/zapier_serwersms-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/zapier_serwersms-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mironowicz-drozd-tmobile-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mironowicz-drozd-tmobile-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/play_salon-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/play_salon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/bank_sejf-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

biznes in-house outsourcing powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci rozmowy telemarketerzy poradniki jakość obsługa klienta personal branding raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność praca prawo raporty badania / polska badania / zagranica technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja ccnews.pl aktualności in-house outsourcing technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja powierzchnie biurowe prawo strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci telemarketerzy rozmowy poradniki jakość obsługa klienta raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność wyzwanie 100 dni słownik raporty case studies badania / polska badania / zagranica kalendarium zapowiedzi i relacje katalog firm wyróżnione ostatnie popularne zasoby ludzkie jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera? 127 100 zasad sprzedaży no i bum! mamy 100! 148 outsourcing .bespokechat oficjalnym partnerem livechat w polsce 232 biznes brak telemarketerów, więc stawiamy na automatyzację 291   najnowsze 20 strategie i inwestycje chcemy więcej od obsługi klienta. firmy odpowiadają: social media 127 zasoby ludzkie jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera? 148 100 zasad sprzedaży no i bum! mamy 100! case studies 335 case studies altar contact center i wonga – studium przypadku jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie... 1.5k 2 case studies wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w... 2.7k 1 case studies case studies: cludo w ccig ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie... quizy 642 quiz [quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center? 1.6k quiz [quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center! 2.8k quiz [quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się! prawo & obsługa klienta 384 prawo za przetwarzanie danych bez zgody konsumenta, grozi grzywna, a nawet więzienie konsultant, dzwoniąc z ofertą handlową, bez podania źródła numeru telefonu, popełnia przestępstwo. giodo ma... 940 prawo ke chce, aby telemarketerzy telefonowali z numerów o specjalnym prefiksie według zaproponowanego przez komisje europejską nowego prawa miałyby od przyszłego roku posługiwać się specjalnym... customer experience 4.0k 1 eksperci mbank z efektem wow 768 eksperci 5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020 861 biznes banki bardziej otwarte na niepełnosprawnych poradnik 148 100 zasad sprzedaży no i bum! mamy 100! 101 sprzedaż jak skutecznie zaplanować sprzedaż w firmie? 112 obsługa klienta prowizorka, czyli 10 błędów popełnianych przez managerów zamów newsletter bezpłatnie dwa razy w tygodniu i bez spamu na twojej skrzynce. jaką firmę reprezentujesz?* in-house outsourcing media organizacja technologie inne * dlaczego o to pytamy? bo wkrótce chcemy dostarczać newslettery sprofilowane. katalog firm ☑ call center ☑ contact center ☑ bazy danych ☑ help desk ☑ obsługa połączeń przychodzących ☑ obsługa połączeń wychodzących ☑ producenci i dostawcy hardware ☑ producenci i dostawcy software ☑ stowarzyszenia i kluby ☑ szkolenia ☑ zarządzanie relacjami z klientem ☑ doradztwo i konsulting ☑ head hunting ☑ rekrutacja ☑ agencje pracy ☑ zarządzanie płacami i kadrami ☑ chmura ☑ pozostałe jak smakuje chmura? 877 systemy cc jak smakuje chmura? – odcinek 6 697 systemy cc jak smakuje chmura? odcinek 3 883 systemy cc jak smakuje chmura? – odcinek 2 badania i raporty 551 badania / polska polacy chętnie pomagają, także przez sms 282 badania / polska moment na cyfryzację w polsce jest teraz 585 badania / polska rynek telekomunikacyjny rośnie, ale sytuacja nie jest różowa dla outsourcingu facebook komentarze 67 komentarze jaki duży wpływ na twoje życie mieli twoi rodzice i jak dokonać w nim świadomych zmian? to niesamowite, jak wielu dorosłych ludzi ma problemy wynikające z tego, jak byli traktowani... 173 eksperci firmy chętnie zatrudniają, ale z płacami nie przesadzają w grudniu ubiegłego roku, podobnie jak w poprzednich miesiącach, dynamika wzrostu zatrudnienia w firmach... 364 komentarze wydarzenia roku 2016 – listopad i grudzień to już ostatnie podsumowanie roku w naszym cyklu. tym razem wybraliśmy dla was najważniejsze... 287 komentarze wydarzenia roku 2016 – wrzesień i październik zbliżamy się powoli do końca roku. dlatego warto spojrzeć czasem w przeszłość, by móc... 369 komentarze wydarzenia roku 2016 – lipiec i sierpień rok ma aż 12 miesięcy. my w tym czasie śledziliśmy dla was najważniejsze wydarzenia... technologie 59 technologie serwersms.pl zintegrował się z zapier 146 telekomunikacja t-mobile wzmacnia obsługę dla przedsiębiorców 307 telekomunikacja ponad 1,7 mln numerów zmieniło operatora w 2016 roku badania rynku raport gartnera: pracodawcy będą inwestowali w mobilność moment na cyfryzację w polsce jest teraz 8 trendów, które spowodują rewolucyjne zmiany na świecie co trzeci pracownik oczekuje premii świątecznej przeklinamy jak szewc i …dobrze nam z tym małe firmy – przybywa pesymistów i nieufających rządowi służbowy jak prywatny. jak wykorzystujemy telefon komórkowy? obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji – raport salesforce nowoczesna komunikacja w tradycyjnych sklepach ranking jakości obsługi klientów banków wg isc dinozaury branży 1.4k rozmowy studiowałem kierunek contact center life z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o... --> wydawca: belocal polska sp. z o.o. ul. lindleya 16 lok. 301 02-013 warszawa nip: 7010493628 krs: 0000565170 tel. (+48) 790 759 066 ccnews.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na polskim rynku cc. od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku cc i bpo. #ambasadorcc tweets o nas reklama patronaty medialne współpraca kontakt copyright © 2006 - 2017 by: belocal polska sp. z o.o. do góry podsumowanie wydarzeńzamów darmowe podsumowanie wydarzeń branży customer care i call center w polsce. otrzymasz ebooka "#zaczatowani, czyli obsługa klient na czacie"! submit twój adres nigdy nie będzie udostępniany innym podmiotom. x ta strona korzysta z ciasteczek. dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.zamknij


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 946

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.7% (35)
jak - 2.33% (22)
- 1.9% (18)
klient - 1.37% (13)
- 1.37% (13)
center - 1.06% (10)
sprzedaż - 1.06% (10)
dni - 1.06% (10)
rok - 1.06% (10)
roku - 0.95% (9)
100 - 0.95% (9)
klienta - 0.95% (9)
badania - 0.95% (9)
obsługa - 0.85% (8)
firm - 0.85% (8)
- 0.85% (8)
czy - 0.74% (7)
komentarze - 0.74% (7)
quiz - 0.74% (7)
polska - 0.74% (7)
się - 0.74% (7)
raport - 0.74% (7)
dla - 0.63% (6)
studies - 0.63% (6)
bez - 0.63% (6)
sprzedaży - 0.63% (6)
polsce - 0.63% (6)
contact - 0.63% (6)
outsourcing - 0.63% (6)
case - 0.63% (6)
czyli - 0.53% (5)
customer - 0.53% (5)
chmura - 0.53% (5)
obsługi - 0.53% (5)
że - 0.53% (5)
systemy - 0.53% (5)
zasad - 0.53% (5)
ale - 0.53% (5)
technologie - 0.53% (5)
wydarzenia - 0.53% (5)
prawo - 0.53% (5)
eksperci - 0.53% (5)
komunikacja - 0.53% (5)
przez - 0.42% (4)
ludzkie - 0.42% (4)
branży - 0.42% (4)
call - 0.42% (4)
nam - 0.42% (4)
telekomunikacja - 0.42% (4)
2016 - 0.42% (4)
zasoby - 0.42% (4)
rynku - 0.42% (4)
nas - 0.42% (4)
smakuje - 0.42% (4)
jest - 0.42% (4)
chmura? - 0.42% (4)
telefon - 0.32% (3)
in-house - 0.32% (3)
odcinek - 0.32% (3)
[quiz] - 0.32% (3)
tym - 0.32% (3)
podsumowanie - 0.32% (3)
poradnik - 0.32% (3)
biznes - 0.32% (3)
warto - 0.32% (3)
ich - 0.32% (3)
więc - 0.32% (3)
bum! - 0.32% (3)
mamy - 0.32% (3)
raporty - 0.32% (3)
media - 0.32% (3)
telemarketerzy - 0.32% (3)
rozmowy - 0.32% (3)
firmy - 0.32% (3)
100! - 0.32% (3)
inwestycje - 0.32% (3)
148 - 0.32% (3)
strategie - 0.32% (3)
praca - 0.21% (2)
nim - 0.21% (2)
raportowanie - 0.21% (2)
życie - 0.21% (2)
twoje - 0.21% (2)
zagranica - 0.21% (2)
bezpieczeństwo - 0.21% (2)
teraz - 0.21% (2)
sprzęt - 0.21% (2)
cyfryzację - 0.21% (2)
moment - 0.21% (2)
sms - 0.21% (2)
produktywność - 0.21% (2)
najważniejsze - 0.21% (2)
was - 0.21% (2)
jakość - 0.21% (2)
poradniki - 0.21% (2)
ccnews.pl - 0.21% (2)
belocal - 0.21% (2)
sp. - 0.21% (2)
o.o. - 0.21% (2)
polskim - 0.21% (2)
lat - 0.21% (2)
dostarcza - 0.21% (2)
biurowe - 0.21% (2)
wydarzeń - 0.21% (2)
powierzchnie - 0.21% (2)
korzysta - 0.21% (2)
chętnie - 0.21% (2)
wdrożenie - 0.21% (2)
katalog - 0.21% (2)
dobrze - 0.21% (2)
numerów - 0.21% (2)
popełnia - 0.21% (2)
danych - 0.21% (2)
sprawdź - 0.21% (2)
chcemy - 0.21% (2)
znasz - 0.21% (2)
klienta. - 0.21% (2)
127 - 0.21% (2)
ccig - 0.21% (2)
klienta, - 0.21% (2)
altar - 0.21% (2)
czasie - 0.21% (2)
klientów - 0.21% (2)
wonga - 0.21% (2)
specjalnym - 0.21% (2)
telemarketera? - 0.21% (2)
ostatnie - 0.21% (2)
wodzie, - 0.21% (2)
ryba - 0.21% (2)
wosh - 0.21% (2)
zarządzanie - 0.21% (2)
dostawcy - 0.21% (2)
producenci - 0.21% (2)
połączeń - 0.21% (2)
dwa - 0.21% (2)
experience - 0.21% (2)
newsletter - 0.21% (2)
zamów - 0.21% (2)
cechuje - 0.21% (2)
care - 0.21% (2)
skutecznego - 0.21% (2)
trendów - 0.21% (2)
płacami - 0.21% (2)
badania / - 0.74% (7)
obsługa klient - 0.63% (6)
w polsce - 0.63% (6)
case studies - 0.63% (6)
contact center - 0.63% (6)
zasad sprzedaży - 0.53% (5)
/ polska - 0.53% (5)
obsługa klienta - 0.53% (5)
systemy cc - 0.53% (5)
100 zasad - 0.53% (5)
call center - 0.42% (4)
jak smakuje - 0.42% (4)
smakuje chmura? - 0.42% (4)
zasoby ludzkie - 0.42% (4)
i inwestycje - 0.32% (3)
sprzedaży no - 0.32% (3)
i bum! - 0.32% (3)
quiz [quiz] - 0.32% (3)
mamy 100! - 0.32% (3)
roku 2016 - 0.32% (3)
cc jak - 0.32% (3)
bum! mamy - 0.32% (3)
komentarze wydarzenia - 0.32% (3)
wydarzenia roku - 0.32% (3)
2016 – - 0.32% (3)
strategie i - 0.32% (3)
komentarze eksperci - 0.21% (2)
podsumowanie wydarzeń - 0.21% (2)
chmura? – - 0.21% (2)
polskim rynku - 0.21% (2)
obsługi klienta. - 0.21% (2)
belocal polska - 0.21% (2)
jest teraz - 0.21% (2)
na cyfryzację - 0.21% (2)
producenci i - 0.21% (2)
dla was - 0.21% (2)
– odcinek - 0.21% (2)
2 badania - 0.21% (2)
moment na - 0.21% (2)
cyfryzację w - 0.21% (2)
polsce jest - 0.21% (2)
na twoje - 0.21% (2)
☑ zarządzanie - 0.21% (2)
raportowanie sprzedaż - 0.21% (2)
i dostawcy - 0.21% (2)
ludzkie jak - 0.21% (2)
sprzedaży produktywność - 0.21% (2)
bezpieczeństwo sprzęt - 0.21% (2)
inwestycje zasoby - 0.21% (2)
ludzkie komentarze - 0.21% (2)
jakość obsługa - 0.21% (2)
sprzedaż 100 - 0.21% (2)
poradniki jakość - 0.21% (2)
polska badania - 0.21% (2)
/ zagranica - 0.21% (2)
katalog firm - 0.21% (2)
ryba w - 0.21% (2)
☑ producenci - 0.21% (2)
wodzie, czyli - 0.21% (2)
co cechuje - 0.21% (2)
skutecznego telemarketera? - 0.21% (2)
jak ryba - 0.21% (2)
w wodzie, - 0.21% (2)
czyli co - 0.21% (2)
cechuje skutecznego - 0.21% (2)
altar contact - 0.21% (2)
148 100 - 0.21% (2)
center ☑ - 0.21% (2)
☑ obsługa - 0.21% (2)
center w - 0.21% (2)
badania / polska - 0.53% (5)
100 zasad sprzedaży - 0.53% (5)
bum! mamy 100! - 0.32% (3)
systemy cc jak - 0.32% (3)
komentarze wydarzenia roku - 0.32% (3)
roku 2016 – - 0.32% (3)
wydarzenia roku 2016 - 0.32% (3)
i bum! mamy - 0.32% (3)
strategie i inwestycje - 0.32% (3)
sprzedaży no i - 0.32% (3)
cc jak smakuje - 0.32% (3)
zasad sprzedaży no - 0.32% (3)
☑ obsługa połączeń - 0.21% (2)
producenci i dostawcy - 0.21% (2)
i inwestycje zasoby - 0.21% (2)
smakuje chmura? – - 0.21% (2)
moment na cyfryzację - 0.21% (2)
w polsce jest - 0.21% (2)
dla was najważniejsze - 0.21% (2)
chmura? – odcinek - 0.21% (2)
wodzie, czyli co - 0.21% (2)
148 100 zasad - 0.21% (2)
cechuje skutecznego telemarketera? - 0.21% (2)
ludzkie komentarze eksperci - 0.21% (2)
jak ryba w - 0.21% (2)
co cechuje skutecznego - 0.21% (2)
w wodzie, czyli - 0.21% (2)
ludzkie jak ryba - 0.21% (2)
poradniki jakość obsługa - 0.21% (2)
zasoby ludzkie komentarze - 0.21% (2)
systemy cc telekomunikacja - 0.21% (2)
technologie bezpieczeństwo sprzęt - 0.21% (2)
bezpieczeństwo sprzęt systemy - 0.21% (2)
/ polska badania - 0.21% (2)
sprzedaż 100 zasad - 0.21% (2)
jakość obsługa klienta - 0.21% (2)
sp. z o.o. - 0.21% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.