1.66 score from hupso.pl for:
callcenternews.pl



HTML Content


Titleccnews.pl - call center, telemarketing, telesprzedaż

Length: 52, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description exist
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1045
Text/HTML 16.63 %
Headings H1 1
H2 15
H3 9
H4 7
H5 0
H6 0
H1
ccnews.pl
H2
nowy obowiązek dla spółek...
uokik wydał ostrzeżenie, ale od ub. roku sprawą zajmuje się kilka prokuratur w całej polsce
dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych
14% wzrost r/r ofert zatrudnienia w obsłudze klienta
w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center
uokik wydał ostrzeżenie, ale od ub. roku sprawą zajmuje się kilka prokuratur w całej polsce
altar contact center i wonga – studium przypadku
wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów
case studies: cludo w ccig
w motywacji nie ma złych pomysłów, jedynie pomysły, których teraz nie można zrealizować
przegląd cyberzagrożeń: niebezpieczne cv
walentynki i cyberprzestępczość – pocałunek na dobranoc
elastyczny czas pracy i praca zdalna to wyższa produktywność
hity stycznia na ccnews.pl
studiowałem kierunek contact center life
H3
 
najnowsze
prawo & obsługa klienta
poradnik
case studies
customer experience
quizy
badania rynku
dinozaury branży
H4 zamów newsletter
katalog firm
jak smakuje chmura?
badania i raporty
facebook
komentarze
technologie
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 55
Pliki CSS 19
Pliki javascript 36
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 152
Linki wewnętrzne 4
Linki zewnętrzne 148
Linki bez atrybutu Title 142
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

wyróżnione #tab-col1
ostatnie #tab-col2
popularne #tab-col3
zamknij #

Linki zewnętrzne

https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
biznes http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
personal branding http://ccnews.pl/poradniki/personal-branding/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
praca http://ccnews.pl/praca/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
raporty http://ccnews.pl/raporty/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
- http://ccnews.pl/
aktualności http://ccnews.pl/biznes/
in-house http://ccnews.pl/biznes/inhouse/
outsourcing http://ccnews.pl/biznes/outsourcing/
technologie http://ccnews.pl/technologie/
bezpieczeństwo http://ccnews.pl/technologie/bezpieczenstwo/
sprzęt http://ccnews.pl/technologie/sprzet/
systemy cc http://ccnews.pl/technologie/systemycc/
telekomunikacja http://ccnews.pl/technologie/telekomunikacja/
powierzchnie biurowe http://ccnews.pl/biznes/nieruchomosci/
strategie i inwestycje http://ccnews.pl/biznes/strategie/
zasoby ludzkie http://ccnews.pl/biznes/kadry/
komentarze http://ccnews.pl/komentarze/
eksperci http://ccnews.pl/komentarze/eksperci/
telemarketerzy http://ccnews.pl/komentarze/telemarketerzy/
rozmowy http://ccnews.pl/komentarze/rozmowy/
poradniki http://ccnews.pl/poradniki/
prawo http://ccnews.pl/prawo/
gdrp http://ccnews.pl/prawo/gdrp/
jakość http://ccnews.pl/poradniki/jakosc/
obsługa klienta http://ccnews.pl/poradniki/obsluga-klienta/
raportowanie http://ccnews.pl/poradniki/raportowanie/
sprzedaż http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/
100 zasad sprzedaży http://ccnews.pl/poradniki/sprzedaz/100-zasad-sprzedazy/
produktywność http://ccnews.pl/poradniki/produktywnosc/
wyzwanie 100 dni http://ccnews.pl/memy/
słownik http://ccnews.pl/slownik
raporty http://ccnews.pl/raporty/
case studies http://ccnews.pl/raporty/case-studies/
badania / polska http://ccnews.pl/raporty/polska/
badania / zagranica http://ccnews.pl/raporty/zagranica/
kalendarium http://ccnews.pl/wydarzenia
zapowiedzi i relacje http://ccnews.pl/event/
katalog firm http://ccnews.pl/firma/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
- -
prawo

nowy obowiązek dla spółek...

w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center

233
http://ccnews.pl/2017/02/22/nowy-obowiazek-dla-spolek/
- -
prawo

uokik wydał ostrzeżenie, ale od ub. roku sprawą zajmuje się kilka prokuratur w całej polsce

404
http://ccnews.pl/2017/02/21/uokik-wydal-ostrzezenie-ale-od-ub-roku-sprawa-zajmuje-sie-kilka-prokuratur-w-calej-polsce/
- -
gdrp

dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych

210
http://ccnews.pl/2017/02/21/dzieci-beda-mogly-samodzielnie-wyrazac-zgode-na-przetwarzanie-danych/
- -
zasoby ludzkie

14% wzrost r/r ofert zatrudnienia w obsłudze klienta

276
http://ccnews.pl/2017/02/20/14-wzrost-rr-ofert-zatrudnienia-w-obsludze-klienta/
- -
233
prawo

w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center

http://ccnews.pl/2017/02/22/nowy-obowiazek-dla-spolek/
- -
132
bezpieczeństwo

bezpieczeństwo informacji w sektorze fintech

http://ccnews.pl/2017/02/22/bezpieczenstwo-informacji-w-sektorze-fintech/
- -
93
zasoby ludzkie

hr biznes partner – wsparcie w drodze do sukcesu

http://ccnews.pl/2017/02/22/hr-biznes-partner-wsparcie-w-drodze-do-sukcesu/
- -
233
prawo

w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center

już wkrótce prowadzenie call center w formie spółki akcyjnej może być dużo przejrzystsze i...

http://ccnews.pl/2017/02/22/nowy-obowiazek-dla-spolek/
- -
404
prawo

uokik wydał ostrzeżenie, ale od ub. roku sprawą zajmuje się kilka prokuratur w całej polsce

uokik ostrzega: europejska grupa finansowa council, prowadząca pośrednictwo, proponuje konsumentom kredyty, których warunki nie...

http://ccnews.pl/2017/02/21/uokik-wydal-ostrzezenie-ale-od-ub-roku-sprawa-zajmuje-sie-kilka-prokuratur-w-calej-polsce/
- -
314
sprzedaż

jak używać instagram live do generowania leadów?

http://ccnews.pl/2017/02/20/jak-uzywac-instagram-live-do-generowania-leadow/
- -
898
1
jakość

czego nie powinien mówić telemarketer?

http://ccnews.pl/2017/02/18/czego-nie-powinien-mowic-telemarketer/
- -
168
obsługa klienta

reklamy w messengerze – czy czeka nas rewolucja?

http://ccnews.pl/2017/02/14/reklamy-w-messengerze-czy-czeka-nas-rewolucja/
- -
538
1
case studies

altar contact center i wonga – studium przypadku

jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie...

http://ccnews.pl/2017/01/16/altar-contact-center-i-wonga-studium-przypadku/
- -
1.8k
2
case studies

wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów

po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w...

http://ccnews.pl/2016/06/21/wosh-wosh-tragedia/
- -
3.0k
1
case studies

case studies: cludo w ccig

ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie...

http://ccnews.pl/2015/03/25/case-studies-cludo-w-ccig/
- -
537
badania / polska

co czwarty z nas on-line jest przez 24h na dobę, to wymaga ciągłych zmian w podejściu do klienta

http://ccnews.pl/2017/02/10/co-czwarty-z-nas-on-line-jest-przez-24h-na-dobe-to-wymaga-ciaglych-zmian-w-podejsciu-do-klienta/
- -
4.3k
1
eksperci

mbank z efektem wow

http://ccnews.pl/2016/10/31/mbank-efektem-wow/
- -
908
eksperci

5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020

http://ccnews.pl/2016/10/28/5-glownych-trendow-rynku-customer-care-roku-2020/
- -
766
quiz

[quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center?

http://ccnews.pl/2016/12/17/jak-dobrze-znasz-historie-technologii-wykorzystywanych-w-branzy-call-center/
- -
1.8k
quiz

[quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center!

http://ccnews.pl/2016/08/24/quiz-sprawdz-znasz-trudne-slowa-call-center/
- -
2.9k
quiz

[quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się!

http://ccnews.pl/2016/07/06/quiz-jestes-rekinem-sprzedazy-sprawdz-sie/

☑ call center

http://ccnews.pl/firma/c/call-center

☑ contact center

http://ccnews.pl/firma/c/contact-center

☑ bazy danych

http://ccnews.pl/firma/c/bazy-danych

☑ help desk

http://ccnews.pl/firma/c/help-desk

☑ obsługa połączeń przychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-przychodzacych

☑ obsługa połączeń wychodzących

http://ccnews.pl/firma/c/obsluga-polaczen-wychodzacych

☑ producenci i dostawcy hardware

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-hardware

☑ producenci i dostawcy software

http://ccnews.pl/firma/c/producenci-i-dostawcy-software

☑ stowarzyszenia i kluby

http://ccnews.pl/firma/c/stowarzyszenia-i-kluby

☑ szkolenia

http://ccnews.pl/firma/c/szkolenia

☑ zarządzanie relacjami z klientem

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-relacjami-z-klientem

☑ doradztwo i konsulting

http://ccnews.pl/firma/c/doradztwo-i-konsulting

☑ head hunting

http://ccnews.pl/firma/c/head-hunting

☑ rekrutacja

http://ccnews.pl/firma/c/rekrutacja

☑ agencje pracy

http://ccnews.pl/firma/c/agencje-pracy

☑ zarządzanie płacami i kadrami

http://ccnews.pl/firma/c/zarzadzanie-placami-i-kadrami

☑ chmura

http://ccnews.pl/firma/c/chmura

☑ pozostałe

http://ccnews.pl/firma/c/pozostale
- -
1.0k
systemy cc

jak smakuje chmura? – odcinek 6

http://ccnews.pl/2016/11/29/smakuje-chmura-odcinek-6/
- -
802
systemy cc

jak smakuje chmura? odcinek 3

http://ccnews.pl/2016/11/15/smakuje-chmura-odcinek-3/
- -
1.0k
systemy cc

jak smakuje chmura? – odcinek 2

http://ccnews.pl/2016/11/10/smakuje-chmura-odcinek-2/
- -
194
badania / polska

zarządzanie skoncentrowane na procesach przynosi wiele profitów

http://ccnews.pl/2017/02/16/zarzadzanie-skoncentrowane-na-procesach-przynosi-wiele-profitow/
- -
196
badania / polska

lekarze wolą szkolenia, konferencje i warsztaty od telefonu czy mailingu

http://ccnews.pl/2017/02/12/lekarze-wola-szkolenia-konferencje-i-warsztaty-od-telefonu-czy-mailingu/
- -
537
badania / polska

co czwarty z nas on-line jest przez 24h na dobę, to wymaga ciągłych zmian w podejściu do klienta

http://ccnews.pl/2017/02/10/co-czwarty-z-nas-on-line-jest-przez-24h-na-dobe-to-wymaga-ciaglych-zmian-w-podejsciu-do-klienta/
- -
587
rozmowy

w motywacji nie ma złych pomysłów, jedynie pomysły, których teraz nie można zrealizować

o tym jak motywować pracowników contact center, jak ich dopingować do działania i nagradzać...

http://ccnews.pl/2017/02/16/izabela-froelke-w-motywacji-nie-ma-zlych-pomyslow-jedynie-pomysly-ktorych-teraz-nie-mozna-zrealizowac/
- -
150
bezpieczeństwo

przegląd cyberzagrożeń: niebezpieczne cv

pod koniec 2016 r., na przestrzeni zaledwie dwóch tygodni, jeden z klientów barracuda networks...

http://ccnews.pl/2017/02/15/przeglad-cyberzagrozen-niebezpieczne-cv/
- -
168
eksperci

walentynki i cyberprzestępczość – pocałunek na dobranoc

legenda głosi, że święty walenty był swatem udzielającym ślubów młodym parom. działał wbrew decyzjom...

http://ccnews.pl/2017/02/14/walentynki-i-cyberprzestepczosc-pocalunek-na-dobranoc/
- -
256
eksperci

elastyczny czas pracy i praca zdalna to wyższa produktywność

elastyczne godziny pracy to coś więcej niż mamy wychodzące wcześniej z pracy, żeby odebrać...

http://ccnews.pl/2017/02/08/elastyczny-czas-pracy-i-praca-zdalna-to-wyzsza-produktywnosc/
- -
377
komentarze

hity stycznia na ccnews.pl

koniec pierwszego miesiąca nowego roku to dobry moment na podsumowanie tego, co działo się...

http://ccnews.pl/2017/02/03/hity-stycznia-na-ccnews-pl/
- -
132
bezpieczeństwo

bezpieczeństwo informacji w sektorze fintech

http://ccnews.pl/2017/02/22/bezpieczenstwo-informacji-w-sektorze-fintech/
- -
295
technologie

inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

http://ccnews.pl/2017/02/17/inwestycje-w-chmure-beda-rosly-o-blisko-19-proc-rocznie/
- -
257
technologie

4,5 mln zł na badania i rozwój wyda wkrótce unified factory

http://ccnews.pl/2017/02/16/45-mln-zl-na-badania-i-rozwoj-wyda-wkrotce-unified-factory/
- http://ccnews.pl/2017/02/12/lekarze-wola-szkolenia-konferencje-i-warsztaty-od-telefonu-czy-mailingu/
- http://ccnews.pl/2017/01/04/raport-gartnera-pracodawcy-beda-inwestowali-w-mobilnosc/
- http://ccnews.pl/2017/01/02/moment-na-cyfryzacje-w-polsce-jest-teraz/
- http://ccnews.pl/2016/12/30/8-trendow-ktore-spowoduja-rewolucyjne-zmiany-na-swiecie/
- http://ccnews.pl/2016/12/16/co-trzeci-pracownik-oczekuje-premii-swiatecznej/
- http://ccnews.pl/2016/12/16/przeklinamy-jak-szewc-i-dobrze-nam-z-tym/
- http://ccnews.pl/2016/12/14/male-firmy-przybywa-pesymistow-i-nieufajacych-rzadowi/
- http://ccnews.pl/2016/12/13/sluzbowy-jak-prywatny-jak-wykorzystujemy-telefon-komorkowy/
- http://ccnews.pl/2016/12/02/obsluga-klienta-byc-elementem-cyfrowej-transformacji-raport-salesforce/
- http://ccnews.pl/2016/11/29/nowoczesna-komunikacja-tradycyjnych-sklepach/
- -
1.5k
rozmowy

studiowałem kierunek contact center life

z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o...

http://ccnews.pl/2016/12/16/studiowalem-kierunek-contact-center-life/
https://www.facebook.com/callcenternews
http://www.twitter.com/ccnewspl
https://pinterest.com/ccnewspl/
http://google.com/+callcenternewspl
https://www.youtube.com/channel/ucyeeglpchsiardv_rpqfcjg
https://www.linkedin.com/company/callcenternews-pl?trk=top_nav_home
http://ccnews.pl/feed/rss/
#ambasadorcc tweets https://twitter.com/hashtag/ambasadorcc
o nas http://ccnews.pl/onas
reklama http://ccnews.pl/onas/reklama/
patronaty medialne http://ccnews.pl/onas/patronaty-medialne/
współpraca http://ccnews.pl/onas/wspolpraca/
kontakt http://ccnews.pl/onas/kontakt/

Zdjęcia

Zdjęcia 95
Zdjęcia bez atrybutu ALT 93
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 95
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/logo_ccn_transparentne.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/czapka_kapelusz_dziecko-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/czapka_kapelusz_dziecko-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/team_pracownicy-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/team_pracownicy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mezczyzna_komputer-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mezczyzna_komputer-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/instagram-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/instagram-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/rozmowa_robot-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/rozmowa_robot-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/messenger-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/messenger-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/hbrv_logo-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/hbrv_logo-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/izabela_froelke-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/izabela_froelke-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/wieland_alge-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/wieland_alge-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/love_klodki-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/love_klodki-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/marco_landi_polycom-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/marco_landi_polycom-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/screen_ccnews-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/screen_ccnews-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/ibm_przemek-galinski-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/ibm_przemek-galinski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/probki_chemia_badania-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/probki_chemia_badania-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/logo_ccn-disclame.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/czapka_kapelusz_dziecko-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/czapka_kapelusz_dziecko-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/team_pracownicy-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/team_pracownicy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mezczyzna_komputer-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/mezczyzna_komputer-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/malpy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/cierpienie-placz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/instagram-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/instagram-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/rozmowa_robot-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/rozmowa_robot-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/messenger-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/messenger-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/wonga_cs-vid1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/stare_buty-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/01/ccig_naglowek-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/mbank_myszka-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-300x180.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/09/miasto_lampka-80x80.png
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/tlo_digital-it-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/05/uklad_scalony-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/rekin_sprzedaz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_6-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_3a-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/odcinek_2-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/hbrv_logo-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/hbrv_logo-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/07/sms_telefon-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/izabela_froelke-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/izabela_froelke-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/wieland_alge-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/wieland_alge-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/love_klodki-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/love_klodki-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/marco_landi_polycom-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/marco_landi_polycom-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/screen_ccnews-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/screen_ccnews-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/06/security-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/ibm_przemek-galinski-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/ibm_przemek-galinski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/probki_chemia_badania-300x180.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/probki_chemia_badania-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/02/lekarz_medycyna-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/komorka_kalendarz-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2017/01/2016_stateofdigital-1-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_megatrendy-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/choinka-swieta-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/zly-krzyk-zlosc-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/sklep_wiejski-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/komorka_kobieta_kolacja-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/raport_salesforce-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/11/sklep_odziez-80x80.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-1000x600.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/12/dinozaur_jarosz2-450x270.jpg
http://ccnews.pl/wp-content/uploads/2016/10/media-mnitoring-ccn2.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

biznes in-house outsourcing powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci rozmowy telemarketerzy poradniki jakość obsługa klienta personal branding raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność praca prawo raporty badania / polska badania / zagranica technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja ccnews.pl aktualności in-house outsourcing technologie bezpieczeństwo sprzęt systemy cc telekomunikacja powierzchnie biurowe strategie i inwestycje zasoby ludzkie komentarze eksperci telemarketerzy rozmowy poradniki prawo gdrp jakość obsługa klienta raportowanie sprzedaż 100 zasad sprzedaży produktywność wyzwanie 100 dni słownik raporty case studies badania / polska badania / zagranica kalendarium zapowiedzi i relacje katalog firm wyróżnione ostatnie popularne prawo nowy obowiązek dla spółek... w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center 233 prawo uokik wydał ostrzeżenie, ale od ub. roku sprawą zajmuje się kilka prokuratur w całej polsce 404 gdrp dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych 210 zasoby ludzkie 14% wzrost r/r ofert zatrudnienia w obsłudze klienta 276   najnowsze 233 prawo w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center 132 bezpieczeństwo bezpieczeństwo informacji w sektorze fintech 93 zasoby ludzkie hr biznes partner – wsparcie w drodze do sukcesu prawo & obsługa klienta 233 prawo w branży contact center „rekordzistą” w nieskładaniu sprawozdań finansowych jest telbridge, assg i fundacja forum call center już wkrótce prowadzenie call center w formie spółki akcyjnej może być dużo przejrzystsze i... 404 prawo uokik wydał ostrzeżenie, ale od ub. roku sprawą zajmuje się kilka prokuratur w całej polsce uokik ostrzega: europejska grupa finansowa council, prowadząca pośrednictwo, proponuje konsumentom kredyty, których warunki nie... poradnik 314 sprzedaż jak używać instagram live do generowania leadów? 898 1 jakość czego nie powinien mówić telemarketer? 168 obsługa klienta reklamy w messengerze – czy czeka nas rewolucja? case studies 538 1 case studies altar contact center i wonga – studium przypadku jak przebiegało wdrożenie altar contact center w wonga? szybko i sprawnie. wdrożenie trwało zaledwie... 1.8k 2 case studies wosh wosh tragedia, czyli jak nie obsługiwać klientów po długim czasie namysłu postanowiłem, że warto mówić o złych przypadkach obsługi klienta, w... 3.0k 1 case studies case studies: cludo w ccig ccig to jedno z największych outsourcingowych contact centers w polsce, oferujące usługi w zakresie... customer experience 537 badania / polska co czwarty z nas on-line jest przez 24h na dobę, to wymaga ciągłych zmian w podejściu do klienta 4.3k 1 eksperci mbank z efektem wow 908 eksperci 5 głównych trendów na rynku customer care do roku 2020 quizy 766 quiz [quiz] jak dobrze znasz historię technologii wykorzystywanych w branży call center? 1.8k quiz [quiz] sprawdź czy znasz trudne słowa w call center! 2.9k quiz [quiz] czy jesteś rekinem sprzedaży? sprawdź się! zamów newsletter bezpłatnie dwa razy w tygodniu i bez spamu na twojej skrzynce. jaką firmę reprezentujesz?* in-house outsourcing media organizacja technologie inne * dlaczego o to pytamy? bo wkrótce chcemy dostarczać newslettery sprofilowane. katalog firm ☑ call center ☑ contact center ☑ bazy danych ☑ help desk ☑ obsługa połączeń przychodzących ☑ obsługa połączeń wychodzących ☑ producenci i dostawcy hardware ☑ producenci i dostawcy software ☑ stowarzyszenia i kluby ☑ szkolenia ☑ zarządzanie relacjami z klientem ☑ doradztwo i konsulting ☑ head hunting ☑ rekrutacja ☑ agencje pracy ☑ zarządzanie płacami i kadrami ☑ chmura ☑ pozostałe jak smakuje chmura? 1.0k systemy cc jak smakuje chmura? – odcinek 6 802 systemy cc jak smakuje chmura? odcinek 3 1.0k systemy cc jak smakuje chmura? – odcinek 2 badania i raporty 194 badania / polska zarządzanie skoncentrowane na procesach przynosi wiele profitów 196 badania / polska lekarze wolą szkolenia, konferencje i warsztaty od telefonu czy mailingu 537 badania / polska co czwarty z nas on-line jest przez 24h na dobę, to wymaga ciągłych zmian w podejściu do klienta facebook komentarze 587 rozmowy w motywacji nie ma złych pomysłów, jedynie pomysły, których teraz nie można zrealizować o tym jak motywować pracowników contact center, jak ich dopingować do działania i nagradzać... 150 bezpieczeństwo przegląd cyberzagrożeń: niebezpieczne cv pod koniec 2016 r., na przestrzeni zaledwie dwóch tygodni, jeden z klientów barracuda networks... 168 eksperci walentynki i cyberprzestępczość – pocałunek na dobranoc legenda głosi, że święty walenty był swatem udzielającym ślubów młodym parom. działał wbrew decyzjom... 256 eksperci elastyczny czas pracy i praca zdalna to wyższa produktywność elastyczne godziny pracy to coś więcej niż mamy wychodzące wcześniej z pracy, żeby odebrać... 377 komentarze hity stycznia na ccnews.pl koniec pierwszego miesiąca nowego roku to dobry moment na podsumowanie tego, co działo się... technologie 132 bezpieczeństwo bezpieczeństwo informacji w sektorze fintech 295 technologie inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie 257 technologie 4,5 mln zł na badania i rozwój wyda wkrótce unified factory badania rynku lekarze wolą szkolenia, konferencje i warsztaty od telefonu czy mailingu raport gartnera: pracodawcy będą inwestowali w mobilność moment na cyfryzację w polsce jest teraz 8 trendów, które spowodują rewolucyjne zmiany na świecie co trzeci pracownik oczekuje premii świątecznej przeklinamy jak szewc i …dobrze nam z tym małe firmy – przybywa pesymistów i nieufających rządowi służbowy jak prywatny. jak wykorzystujemy telefon komórkowy? obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji – raport salesforce nowoczesna komunikacja w tradycyjnych sklepach dinozaury branży 1.5k rozmowy studiowałem kierunek contact center life z 15-letnim dinozaurem branży contact center rozmawiamy o... wydawca: belocal polska sp. z o.o. ul. lindleya 16 lok. 301 02-013 warszawa nip: 7010493628 krs: 0000565170 tel. (+48) 790 759 066 ccnews.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na polskim rynku cc. od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku cc i bpo. #ambasadorcc tweets o nas reklama patronaty medialne współpraca kontakt copyright © 2006 - 2017 by: belocal polska sp. z o.o. do góry ta strona korzysta z ciasteczek. dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.zamknij


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 985

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.86% (38)
- 1.83% (18)
jak - 1.73% (17)
center - 1.73% (17)
klienta - 1.12% (11)
prawo - 1.12% (11)
badania - 1.12% (11)
bez - 1.02% (10)
że - 1.02% (10)
contact - 1.02% (10)
dni - 0.91% (9)
polska - 0.81% (8)
ale - 0.81% (8)
- 0.81% (8)
bezpieczeństwo - 0.71% (7)
jest - 0.71% (7)
obsługa - 0.71% (7)
quiz - 0.71% (7)
raport - 0.71% (7)
call - 0.71% (7)
nas - 0.61% (6)
roku - 0.61% (6)
czy - 0.61% (6)
studies - 0.61% (6)
branży - 0.61% (6)
case - 0.61% (6)
technologie - 0.61% (6)
sprzedaż - 0.61% (6)
eksperci - 0.61% (6)
się - 0.51% (5)
systemy - 0.51% (5)
polsce - 0.51% (5)
wyda - 0.51% (5)
chmura - 0.51% (5)
smakuje - 0.41% (4)
pod - 0.41% (4)
outsourcing - 0.41% (4)
zasoby - 0.41% (4)
ludzkie - 0.41% (4)
komentarze - 0.41% (4)
firm - 0.41% (4)
chmura? - 0.41% (4)
pracy - 0.41% (4)
rynku - 0.41% (4)
rozmowy - 0.41% (4)
customer - 0.41% (4)
obsługi - 0.3% (3)
przez - 0.3% (3)
poradnik - 0.3% (3)
odcinek - 0.3% (3)
wkrótce - 0.3% (3)
in-house - 0.3% (3)
zmian - 0.3% (3)
będą - 0.3% (3)
ich - 0.3% (3)
szkolenia - 0.3% (3)
zarządzanie - 0.3% (3)
[quiz] - 0.3% (3)
uokik - 0.3% (3)
ccnews.pl - 0.3% (3)
100 - 0.3% (3)
sprzedaży - 0.3% (3)
produktywność - 0.3% (3)
praca - 0.3% (3)
raporty - 0.3% (3)
nam - 0.3% (3)
komunikacja - 0.3% (3)
- 0.3% (3)
jakość - 0.3% (3)
„rekordzistą” - 0.3% (3)
nieskładaniu - 0.3% (3)
sprawozdań - 0.3% (3)
finansowych - 0.3% (3)
telbridge, - 0.3% (3)
telefon - 0.3% (3)
233 - 0.3% (3)
assg - 0.3% (3)
inwestycje - 0.3% (3)
fundacja - 0.3% (3)
forum - 0.3% (3)
producenci - 0.2% (2)
dostarcza - 0.2% (2)
polskim - 0.2% (2)
o.o. - 0.2% (2)
sp. - 0.2% (2)
połączeń - 0.2% (2)
dobrze - 0.2% (2)
belocal - 0.2% (2)
sprawdź - 0.2% (2)
media - 0.2% (2)
newsletter - 0.2% (2)
dwa - 0.2% (2)
znasz - 0.2% (2)
walenty - 0.2% (2)
dostawcy - 0.2% (2)
telefonu - 0.2% (2)
czas - 0.2% (2)
koniec - 0.2% (2)
trendów - 0.2% (2)
tym - 0.2% (2)
teraz - 0.2% (2)
mailingu - 0.2% (2)
warsztaty - 0.2% (2)
pracownik - 0.2% (2)
konferencje - 0.2% (2)
szkolenia, - 0.2% (2)
wolą - 0.2% (2)
lekarze - 0.2% (2)
moment - 0.2% (2)
1.0k - 0.2% (2)
zaledwie - 0.2% (2)
biznes - 0.2% (2)
czego - 0.2% (2)
wow - 0.2% (2)
katalog - 0.2% (2)
404 - 0.2% (2)
całej - 0.2% (2)
prokuratur - 0.2% (2)
kilka - 0.2% (2)
zajmuje - 0.2% (2)
sprawą - 0.2% (2)
ub. - 0.2% (2)
ostrzeżenie, - 0.2% (2)
wydał - 0.2% (2)
dla - 0.2% (2)
gdrp - 0.2% (2)
132 - 0.2% (2)
telekomunikacja - 0.2% (2)
sprzęt - 0.2% (2)
zagranica - 0.2% (2)
zasad - 0.2% (2)
raportowanie - 0.2% (2)
poradniki - 0.2% (2)
telemarketerzy - 0.2% (2)
strategie - 0.2% (2)
biurowe - 0.2% (2)
powierzchnie - 0.2% (2)
danych - 0.2% (2)
informacji - 0.2% (2)
podejściu - 0.2% (2)
złych - 0.2% (2)
ciągłych - 0.2% (2)
wymaga - 0.2% (2)
dobę, - 0.2% (2)
24h - 0.2% (2)
on-line - 0.2% (2)
czwarty - 0.2% (2)
537 - 0.2% (2)
experience - 0.2% (2)
ccig - 0.2% (2)
klienta, - 0.2% (2)
warto - 0.2% (2)
sektorze - 0.2% (2)
klientów - 0.2% (2)
wosh - 0.2% (2)
1.8k - 0.2% (2)
wdrożenie - 0.2% (2)
wonga - 0.2% (2)
altar - 0.2% (2)
168 - 0.2% (2)
mówić - 0.2% (2)
których - 0.2% (2)
być - 0.2% (2)
fintech - 0.2% (2)
korzysta - 0.2% (2)
contact center - 1.02% (10)
badania / - 0.81% (8)
call center - 0.71% (7)
/ polska - 0.61% (6)
obsługa klienta - 0.51% (5)
systemy cc - 0.51% (5)
smakuje chmura? - 0.41% (4)
w branży - 0.41% (4)
branży contact - 0.41% (4)
jak smakuje - 0.41% (4)
zasoby ludzkie - 0.41% (4)
nieskładaniu sprawozdań - 0.3% (3)
finansowych jest - 0.3% (3)
telbridge, assg - 0.3% (3)
quiz [quiz] - 0.3% (3)
i fundacja - 0.3% (3)
forum call - 0.3% (3)
cc jak - 0.3% (3)
„rekordzistą” w - 0.3% (3)
233 prawo - 0.3% (3)
center „rekordzistą” - 0.3% (3)
w polsce - 0.3% (3)
fundacja forum - 0.3% (3)
assg i - 0.3% (3)
jest telbridge, - 0.3% (3)
sprawozdań finansowych - 0.3% (3)
w nieskładaniu - 0.3% (3)
telefonu czy - 0.2% (2)
warsztaty od - 0.2% (2)
konferencje i - 0.2% (2)
wolą szkolenia, - 0.2% (2)
☑ obsługa - 0.2% (2)
czwarty z - 0.2% (2)
☑ producenci - 0.2% (2)
i dostawcy - 0.2% (2)
producenci i - 0.2% (2)
☑ zarządzanie - 0.2% (2)
– odcinek - 0.2% (2)
1.0k systemy - 0.2% (2)
chmura? – - 0.2% (2)
polska co - 0.2% (2)
biurowe strategie - 0.2% (2)
nas on-line - 0.2% (2)
w sektorze - 0.2% (2)
belocal polska - 0.2% (2)
czy mailingu - 0.2% (2)
od telefonu - 0.2% (2)
i warsztaty - 0.2% (2)
szkolenia, konferencje - 0.2% (2)
lekarze wolą - 0.2% (2)
bezpieczeństwo informacji - 0.2% (2)
jest przez - 0.2% (2)
132 bezpieczeństwo - 0.2% (2)
moment na - 0.2% (2)
podejściu do - 0.2% (2)
zmian w - 0.2% (2)
wymaga ciągłych - 0.2% (2)
dobę, to - 0.2% (2)
24h na - 0.2% (2)
center ☑ - 0.2% (2)
center w - 0.2% (2)
katalog firm - 0.2% (2)
roku sprawą - 0.2% (2)
sektorze fintech - 0.2% (2)
informacji w - 0.2% (2)
bezpieczeństwo bezpieczeństwo - 0.2% (2)
w całej - 0.2% (2)
kilka prokuratur - 0.2% (2)
zajmuje się - 0.2% (2)
od ub. - 0.2% (2)
wydał ostrzeżenie, - 0.2% (2)
ostrzeżenie, ale - 0.2% (2)
uokik wydał - 0.2% (2)
bezpieczeństwo sprzęt - 0.2% (2)
sprzedaży produktywność - 0.2% (2)
100 zasad - 0.2% (2)
raportowanie sprzedaż - 0.2% (2)
komentarze eksperci - 0.2% (2)
prawo uokik - 0.2% (2)
ale od - 0.2% (2)
do klienta - 0.2% (2)
537 badania - 0.2% (2)
w podejściu - 0.2% (2)
ciągłych zmian - 0.2% (2)
to wymaga - 0.2% (2)
na dobę, - 0.2% (2)
przez 24h - 0.2% (2)
on-line jest - 0.2% (2)
co czwarty - 0.2% (2)
customer experience - 0.2% (2)
ub. roku - 0.2% (2)
i inwestycje - 0.2% (2)
altar contact - 0.2% (2)
1 case - 0.2% (2)
całej polsce - 0.2% (2)
prokuratur w - 0.2% (2)
się kilka - 0.2% (2)
sprawą zajmuje - 0.2% (2)
polskim rynku - 0.2% (2)
badania / polska - 0.61% (6)
branży contact center - 0.41% (4)
jak smakuje chmura? - 0.41% (4)
center „rekordzistą” w - 0.3% (3)
nieskładaniu sprawozdań finansowych - 0.3% (3)
fundacja forum call - 0.3% (3)
telbridge, assg i - 0.3% (3)
sprawozdań finansowych jest - 0.3% (3)
„rekordzistą” w nieskładaniu - 0.3% (3)
w branży contact - 0.3% (3)
jest telbridge, assg - 0.3% (3)
i fundacja forum - 0.3% (3)
systemy cc jak - 0.3% (3)
telefonu czy mailingu - 0.2% (2)
i warsztaty od - 0.2% (2)
wolą szkolenia, konferencje - 0.2% (2)
smakuje chmura? – - 0.2% (2)
1.0k systemy cc - 0.2% (2)
powierzchnie biurowe strategie - 0.2% (2)
jest przez 24h - 0.2% (2)
537 badania / - 0.2% (2)
polska co czwarty - 0.2% (2)
z nas on-line - 0.2% (2)
☑ producenci i - 0.2% (2)
na dobę, to - 0.2% (2)
wymaga ciągłych zmian - 0.2% (2)
w podejściu do - 0.2% (2)
132 bezpieczeństwo bezpieczeństwo - 0.2% (2)
informacji w sektorze - 0.2% (2)
szkolenia, konferencje i - 0.2% (2)
warsztaty od telefonu - 0.2% (2)
polska sp. z - 0.2% (2)
producenci i dostawcy - 0.2% (2)
altar contact center - 0.2% (2)
podejściu do klienta - 0.2% (2)
ale od ub. - 0.2% (2)
ludzkie komentarze eksperci - 0.2% (2)
jakość obsługa klienta - 0.2% (2)
sprzedaż 100 zasad - 0.2% (2)
/ polska badania - 0.2% (2)
bezpieczeństwo sprzęt systemy - 0.2% (2)
technologie bezpieczeństwo sprzęt - 0.2% (2)
systemy cc telekomunikacja - 0.2% (2)
badania / zagranica - 0.2% (2)
uokik wydał ostrzeżenie, - 0.2% (2)
roku sprawą zajmuje - 0.2% (2)
ciągłych zmian w - 0.2% (2)
się kilka prokuratur - 0.2% (2)
w całej polsce - 0.2% (2)
bezpieczeństwo bezpieczeństwo informacji - 0.2% (2)
w sektorze fintech - 0.2% (2)
i inwestycje zasoby - 0.2% (2)
co czwarty z - 0.2% (2)
nas on-line jest - 0.2% (2)
przez 24h na - 0.2% (2)
dobę, to wymaga - 0.2% (2)
polskim rynku cc - 0.2% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.