2.51 score from hupso.pl for:
brief.pl



HTML Content


Titlebrief :: marketing i sprzedaż | reklama | media | pr |

Length: 54, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords marketing, sprzedaż, reklama, media, pr, kampanie reklamowe, brief, grzegorz kiszluk, promocje, reklamy, narzędzia do prowadzenia biznesu
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1421
Text/HTML 25.11 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 13
Pliki CSS 3
Pliki javascript 10
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 91
Linki wewnętrzne 90
Linki zewnętrzne 1
Linki bez atrybutu Title 90
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- index.html
brief.pl- dzial,briefpl.html
magazyn- dzial,magazyn.html
brief tv- dzial,brief_tv.html
brief for poland- dzial,brief_for_poland.html
aktualności kategoria,aktualnosci.html
ludzie kategoria,ludzie.html
inspiracje kategoria,inspiracje.html
technologie kategoria,technologie.html
csr kategoria,csr.html
wiedza kategoria,wiedza.html
- artykul,4354,sztuczna_inteligencja_w_biznesie_jakie_problemy_twojej_firmy_moze_rozwiazac_ai.html
sztuczna inteligencja w biznesie. jakie problemy twojej firmy może rozwiązać ai? artykul,4354,sztuczna_inteligencja_w_biznesie_jakie_problemy_twojej_firmy_moze_rozwiazac_ai.html
artykul,4354,sztuczna_inteligencja_w_biznesie_jakie_problemy_twojej_firmy_moze_rozwiazac_ai.html
- artykul,4352,efektywnosc_sponsoringu_tv_na_przykladzie_e-commerce_wywiad_z_jackiem_szymczykiem_discovery.html
efektywność sponsoringu tv na przykładzie e-commerce. wywiad z jackiem szymczykiem, discovery artykul,4352,efektywnosc_sponsoringu_tv_na_przykladzie_e-commerce_wywiad_z_jackiem_szymczykiem_discovery.html
artykul,4352,efektywnosc_sponsoringu_tv_na_przykladzie_e-commerce_wywiad_z_jackiem_szymczykiem_discovery.html
premier indii najpopularniejszym świa... artykul,4358,premier_indii_najpopularniejszym_swiatowym_przywodca_na_facebooku_trump_z_olbrzymia_liczba_obserwujacych.html
artykul,4358,premier_indii_najpopularniejszym_swiatowym_przywodca_na_facebooku_trump_z_olbrzymia_liczba_obserwujacych.html
premier indii najpopularniejszym światowym przywódcą na facebooku, trump z olbrzymią liczbą obserwujących artykul,4358,premier_indii_najpopularniejszym_swiatowym_przywodca_na_facebooku_trump_z_olbrzymia_liczba_obserwujacych.html
„witamy”, „pozdrawiamy”, a my ziewamy... artykul,4356,witamy_pozdrawiamy_a_my_ziewamy.html
artykul,4356,witamy_pozdrawiamy_a_my_ziewamy.html
„witamy”, „pozdrawiamy”, a my ziewamy… artykul,4356,witamy_pozdrawiamy_a_my_ziewamy.html
pomagając osobom starszym kreujesz wł... artykul,4355,pomagajac_osobom_starszym_kreujesz_wlasna_przyszlosc.html
artykul,4355,pomagajac_osobom_starszym_kreujesz_wlasna_przyszlosc.html
pomagając osobom starszym kreujesz własną przyszłość artykul,4355,pomagajac_osobom_starszym_kreujesz_wlasna_przyszlosc.html
e-commerce i technologie mobilne – zw... artykul,4353,e-commerce_i_technologie_mobilne_zwiazek_idealny.html
artykul,4353,e-commerce_i_technologie_mobilne_zwiazek_idealny.html
e-commerce i technologie mobilne – związek idealny? artykul,4353,e-commerce_i_technologie_mobilne_zwiazek_idealny.html
5 wskazówek, jak nadać newsletterom w... artykul,4351,5_wskazowek_jak_nadac_newsletterom_wiosenny_powiew_swiezosci.html
artykul,4351,5_wskazowek_jak_nadac_newsletterom_wiosenny_powiew_swiezosci.html
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości artykul,4351,5_wskazowek_jak_nadac_newsletterom_wiosenny_powiew_swiezosci.html
youtube'm rządzą cyber marian, dongur... artykul,4350,youtubem_rzadza_cyber_marian_donguralesko_i_red_lipstick_monster.html
artykul,4350,youtubem_rzadza_cyber_marian_donguralesko_i_red_lipstick_monster.html
youtube'm rządzą cyber marian, donguralesko i red lipstick monster artykul,4350,youtubem_rzadza_cyber_marian_donguralesko_i_red_lipstick_monster.html
trwają zapisy do v edycji social medi... artykul,4349,trwaja_zapisy_do_v_edycji_social_media_convent.html
artykul,4349,trwaja_zapisy_do_v_edycji_social_media_convent.html
trwają zapisy do v edycji social media convent artykul,4349,trwaja_zapisy_do_v_edycji_social_media_convent.html
gra o sukces / gra o biznes. transmis... artykul,4338,gra_o_sukces_gra_o_biznes_transmisja_live_z_wydarzenia_dostepna_rowniez_na_facebooku.html
artykul,4338,gra_o_sukces_gra_o_biznes_transmisja_live_z_wydarzenia_dostepna_rowniez_na_facebooku.html
gra o sukces / gra o biznes. transmisja live z wydarzenia dostępna również na facebooku! artykul,4338,gra_o_sukces_gra_o_biznes_transmisja_live_z_wydarzenia_dostepna_rowniez_na_facebooku.html
w polsce powstał pierwszy data scienc... artykul,4348,w_polsce_powstal_pierwszy_data_science_house_togetherdata.html
artykul,4348,w_polsce_powstal_pierwszy_data_science_house_togetherdata.html
w polsce powstał pierwszy data science house: togetherdata artykul,4348,w_polsce_powstal_pierwszy_data_science_house_togetherdata.html
rola prezentów w budowaniu relacji bi... artykul,4347,rola_prezentow_w_budowaniu_relacji_biznesowych.html
artykul,4347,rola_prezentow_w_budowaniu_relacji_biznesowych.html
rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych artykul,4347,rola_prezentow_w_budowaniu_relacji_biznesowych.html
znamy zwycięzcę konkursu audi digital... artykul,4346,znamy_zwyciezce_konkursu_audi_digital_innovation_startup_wdrozy_swoj_projekt_w_audi.html
artykul,4346,znamy_zwyciezce_konkursu_audi_digital_innovation_startup_wdrozy_swoj_projekt_w_audi.html
znamy zwycięzcę konkursu audi digital innovation! startup wdroży swój projekt w audi artykul,4346,znamy_zwyciezce_konkursu_audi_digital_innovation_startup_wdrozy_swoj_projekt_w_audi.html
pierwszy rok netfliksa w polsce artykul,4345,pierwszy_rok_netfliksa_w_polsce.html
artykul,4345,pierwszy_rok_netfliksa_w_polsce.html
pierwszy rok netfliksa w polsce artykul,4345,pierwszy_rok_netfliksa_w_polsce.html
- artykul,4356,witamy_pozdrawiamy_a_my_ziewamy.html
„witamy”, „pozdrawiamy”, a my ziewamy… artykul,4356,witamy_pozdrawiamy_a_my_ziewamy.html
- artykul,4352,efektywnosc_sponsoringu_tv_na_przykladzie_e-commerce_wywiad_z_jackiem_szymczykiem_discovery.html
efektywność sponsoringu tv na przykładzie e-commerce. wywiad z jackiem szymczykiem, discovery artykul,4352,efektywnosc_sponsoringu_tv_na_przykladzie_e-commerce_wywiad_z_jackiem_szymczykiem_discovery.html
- artykul,4350,youtubem_rzadza_cyber_marian_donguralesko_i_red_lipstick_monster.html
youtube'm rządzą cyber marian, donguralesko i red lipstick monster artykul,4350,youtubem_rzadza_cyber_marian_donguralesko_i_red_lipstick_monster.html
- artykul,4351,5_wskazowek_jak_nadac_newsletterom_wiosenny_powiew_swiezosci.html
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości artykul,4351,5_wskazowek_jak_nadac_newsletterom_wiosenny_powiew_swiezosci.html
- artykul,4289,gwozdziem_w_mozg_-_regulamin_konkursu.html
"gwoździem w mózg" - regulamin konkursu artykul,4289,gwozdziem_w_mozg_-_regulamin_konkursu.html
- artykul,4239,wyczekiwani_innowatorzy_isaacsona_juz_w_polskich_ksiegarniach.html
wyczekiwani „innowatorzy” isaacsona już w polskich księgarniach artykul,4239,wyczekiwani_innowatorzy_isaacsona_juz_w_polskich_ksiegarniach.html
- artykul,4229,powstaje_kompendium_wiedzy_na_temat_influencer_marketingu.html
powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu artykul,4229,powstaje_kompendium_wiedzy_na_temat_influencer_marketingu.html
- artykul,4223,7_konkurs_spotow_reklamowych_-_camerimage_zaprasza.html
7. konkurs spotów reklamowych - camerimage zaprasza artykul,4223,7_konkurs_spotow_reklamowych_-_camerimage_zaprasza.html
- artykul,4216,rozmowy_o_startupach_5_juz_26_pazdziernika_w_lodzi.html
rozmowy o startupach #5 już 26 października w łodzi artykul,4216,rozmowy_o_startupach_5_juz_26_pazdziernika_w_lodzi.html
- artykul,4186,50-tka_kreatywnych_z_multikino_media_-_inauguracja.html
"50-tka kreatywnych z multikino media" - inauguracja artykul,4186,50-tka_kreatywnych_z_multikino_media_-_inauguracja.html
- artykul,3951,szkolenie_lean_startup_-_poznaj_strategie_i_narzedzia_wykorzystywane_przez_startupy_gwarantujace_sukces_w_twoim_biznesie.html
szkolenie lean startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w twoim biznesie. artykul,3951,szkolenie_lean_startup_-_poznaj_strategie_i_narzedzia_wykorzystywane_przez_startupy_gwarantujace_sukces_w_twoim_biznesie.html
- artykul,3866,lean_startup_program_szkolenia.html
lean startup – program szkolenia artykul,3866,lean_startup_program_szkolenia.html
- artykul,3456,analityka_w_content_marketingu_-_program_szkolenia.html
analityka w content marketingu - program szkolenia artykul,3456,analityka_w_content_marketingu_-_program_szkolenia.html
- artykul,3806,juz_za_kilka_godzin_poznamy_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie.html
już za kilka godzin poznamy 50 najbardziej kreatywnych w biznesie artykul,3806,juz_za_kilka_godzin_poznamy_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie.html
zapisz się #
praca strona,praca.html
polityka prywatności strona,polityka_prywatnosci.html
reklama strona,reklama.html
partnerzy brief strona,partnerzy_brief.html
kreatywni 2015 strona,kreatywni_2015.html
prenumerata prenumerata.html
rss rss.xml
kontakt kontakt.html

Linki zewnętrzne

- http://www.brief.pl/rss.xml

Zdjęcia

Zdjęcia 39
Zdjęcia bez atrybutu ALT 6
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 39
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=685771391471685&ev=noscript
_images/img_logo_brief_header.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/icon_rss.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/sz.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/jacek%20szymczyk%20v1.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/kdlfnhkdjn.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/block.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/1-procent_grafika.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/apppp.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/block.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/hand-589488_960_720.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/smc_aula.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/16265776_1460410687302826_6658669415164373588_n.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/13600283_1710837729180415_2485097360928193146_n.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/prezent%20%c5%b9r%c3%b3d%c5%82o%20fotolia.com.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/1b.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/xyz.jpg
_images/img_ajax.gif
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/block.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/jacek%20szymczyk%20v1.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/hand-589488_960_720.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/block.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/unnamed.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/wi_i_obw_front.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/ebook-influencer-marketing.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/camerimage_kspot_www_745x533.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/lto.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/fottttt.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/dominika/lean.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/weronika-dominika/fotolia_81854552_subscription_monthly_m.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/analityka.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/fotolia/winner%20m.jpg
_images/img_banner_3.jpg
_images/img_logo_brief_small.png
_images/img_logo_brief_footer.gif

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=685771391471685&ev=noscript
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_banner_3.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

brief.pl magazyn brief tv brief for poland aktualności ludzie inspiracje technologie csr wiedza brief.pl / aktualności sztuczna inteligencja w biznesie. jakie problemy twojej firmy może rozwiązać ai? 23/02/2017 w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc nam w działaniach biznesowych? jak wykorzystać zaawansowane algorytmy w marketingu? które marki już z nich skutecznie korzystają? brief.pl / aktualności efektywność sponsoringu tv na przykładzie e-commerce. wywiad z jackiem szymczykiem, discovery 21/02/2017 w jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? o tych i innych aspektach telewizji xxi wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z jackiem szymczykiem, ad sales director discovery w polsce. magazyn / aktualności premier indii najpopularniejszym świa... 23/02/2017 premier indii najpopularniejszym światowym przywódcą na facebooku, trump z olbrzymią liczbą obserwujących premier indii, narendra modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. prezydent usa donald trump zajął drugie miejsce z 20 milionami osób obserwujących jego profil. to wnioski z najnowszego badania „światowi przywódcy na facebooku”, opracowanego przez wiodącą światową firmę branży komunikacyjnej i pr – burson-marsteller. brief.pl / aktualności „witamy”, „pozdrawiamy”, a my ziewamy... 22/02/2017 „witamy”, „pozdrawiamy”, a my ziewamy… „witamy. bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. nasz zespół kontroli jakości dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę. jeszcze raz przepraszamy za niedogodności. pozdrawiamy!”. jeśli właśnie zrobiło ci się niedobrze, czytaj dalej. brief.pl / aktualności pomagając osobom starszym kreujesz wł... 21/02/2017 pomagając osobom starszym kreujesz własną przyszłość każdy z nas będzie w podeszłym wieku, nie wszyscy jednak zdołają finansowo zabezpieczyć swoją przyszłość. również w naszym najbliższym otoczeniu są osoby samotne, opuszczone i pozbawione wsparcia. fundacja sue ryder od lat wspiera domy opieki dla osób starszych. dołącz do fundacji sue ryder. razem można więcej. brief.pl / aktualności e-commerce i technologie mobilne – zw... 21/02/2017 e-commerce i technologie mobilne – związek idealny? idziemy w mobile. mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. oczywiście w pełni mobilnych. informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu oficjalnie rozpoczęła długo wyczekiwaną erę mobile. w tej nowej rzeczywistości e-commerce powinien pokochać technologie mobilne, bo mogą one wnieść wiele wartościowego do jego życia. brief.pl / aktualności 5 wskazówek, jak nadać newsletterom w... 20/02/2017 5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną. brief.pl / aktualności youtube'm rządzą cyber marian, dongur... 17/02/2017 youtube'm rządzą cyber marian, donguralesko i red lipstick monster z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności youtuberów. potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z vlogerami. których z nich ma największy potencjał reklamowy? w analizie przygotowanej przez „press-service monitoring mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich youtuberów. raport dotyczy 2016 roku. brief.pl / aktualności trwają zapisy do v edycji social medi... 17/02/2017 trwają zapisy do v edycji social media convent dwa dni wartościowych prelekcji, spotkań z najlepszymi ekspertami z branży social media z polski i zagranicy, warsztaty, strefa wystawiennicza, konkurs na najlepszą kampanię 2016 roku oraz legendarne afterpaty - to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników 5. edycji social media convent w dniach 27-28 kwietnia 2017. na stronie www.socialmediaconvent.pl trwa właśnie sprzedaż biletów #earlybirds, rejestracja zgłoszeń do social media expo oraz do konkursu case study festival. brief.pl / aktualności gra o sukces / gra o biznes. transmis... 15/02/2017 gra o sukces / gra o biznes. transmisja live z wydarzenia dostępna również na facebooku! już w ten czwartek o godzinie 14.30 na facebooku business in brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla was wspólnie z partnerami. jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że was zaskoczymy. brief.pl / aktualności w polsce powstał pierwszy data scienc... 15/02/2017 w polsce powstał pierwszy data science house: togetherdata na fali globalnego boomu na big data jak grzyby po deszczu rosną firmy specjalizujące się w analityce wielkich zbiorów danych. przedsiębiorcy wiedzą, że jest się o co bić. wartość cyfrowych profili internautów z obszaru samej tylko unii europejskiej do 2020 roku zbliży się do okrągłego biliona euro – takie wyliczenia przedstawia boston consulting group w raporcie „the value of our digital identity”. pod względem finansowym zakodowane w strumieniach danych informacje o użytkownikach sieci będą zatem stanowiły równowartość blisko 8 proc. pkb, generowanych przez wszystkie państwa wspólnoty. samo gromadzenie i przetwarzanie danych w firmach to jednak wciąż za mało. potrzebna jest wiedza i biznesowe know-how, jak firmy mogą wykorzystać te dane w swoich procesach biznesowych i je zmonetyzować. lukę w tym zakresie chce wypełnić togetherdata, pierwszy data science house w polsce. brief.pl / aktualności rola prezentów w budowaniu relacji bi... 14/02/2017 rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie. magazyn / aktualności znamy zwycięzcę konkursu audi digital... 13/02/2017 znamy zwycięzcę konkursu audi digital innovation! startup wdroży swój projekt w audi 9 lutego w przestrzeni business link na pge narodowy odbył się finał konkursu audi digital innovation, w którym pięć start-upów prezentowało swoje projekty z zakresu digital customer experience. nagrodę główną otrzymał ross knap za projekt callpage. brief.pl / aktualności pierwszy rok netfliksa w polsce 13/02/2017 pierwszy rok netfliksa w polsce w styczniu 2016 roku stronę internetową netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (pc). jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. z analizy firmy gemius wynika, że na netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców. załaduj więcej artykułów top artykuły „witamy”, „pozdrawiamy”, a my ziewamy… efektywność sponsoringu tv na przykładzie e-commerce. wywiad z jackiem szymczykiem, discovery youtube'm rządzą cyber marian, donguralesko i red lipstick monster 5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości patronaty "gwoździem w mózg" - regulamin konkursu wyczekiwani „innowatorzy” isaacsona już w polskich księgarniach powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu 7. konkurs spotów reklamowych - camerimage zaprasza rozmowy o startupach #5 już 26 października w łodzi eventy "50-tka kreatywnych z multikino media" - inauguracja szkolenie lean startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w twoim biznesie. lean startup – program szkolenia analityka w content marketingu - program szkolenia już za kilka godzin poznamy 50 najbardziej kreatywnych w biznesie / newsletter e-mail: imię: nazwisko: firma: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez b4p sp. z o.o. z siedzibą w warszawie przy ul. konduktorskiej 4/2, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od b4p sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym. zapisz się copyright © 2008-2017 b4p sp. z o.o. all rights reserved. praca polityka prywatności reklama partnerzy brief kreatywni 2015 prenumerata rss kontakt


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1189

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.28% (39)
brief - 1.43% (17)
aktualności - 1.26% (15)
się - 1.26% (15)
brief.pl - 1.09% (13)
jak - 1.09% (13)
czy - 1.09% (13)
przy - 1.01% (12)
pod - 0.84% (10)
że - 0.67% (8)
media - 0.59% (7)
gra - 0.59% (7)
one - 0.59% (7)
przez - 0.59% (7)
- 0.59% (7)
rok - 0.59% (7)
konkurs - 0.59% (7)
nam - 0.59% (7)
social - 0.5% (6)
pierwszy - 0.5% (6)
data - 0.5% (6)
polsce - 0.5% (6)
raz - 0.5% (6)
e-commerce - 0.5% (6)
już - 0.5% (6)
for - 0.42% (5)
ten - 0.42% (5)
facebooku - 0.42% (5)
konkursu - 0.42% (5)
digital - 0.42% (5)
newsletter - 0.42% (5)
osób - 0.42% (5)
jaki - 0.42% (5)
firmy - 0.42% (5)
startup - 0.42% (5)
ale - 0.42% (5)
danych - 0.34% (4)
trwa - 0.34% (4)
technologie - 0.34% (4)
jego - 0.34% (4)
nas - 0.34% (4)
polski - 0.34% (4)
jest - 0.34% (4)
audi - 0.34% (4)
biznesie - 0.34% (4)
biznesowych - 0.34% (4)
sukces - 0.34% (4)
dni - 0.34% (4)
tak - 0.34% (4)
tym - 0.34% (4)
roku - 0.34% (4)
mobilne - 0.25% (3)
magazyn - 0.25% (3)
świeżo - 0.25% (3)
jakie - 0.25% (3)
youtube'm - 0.25% (3)
rządzą - 0.25% (3)
newsletterom - 0.25% (3)
jednak - 0.25% (3)
red - 0.25% (3)
nadać - 0.25% (3)
wskazówek, - 0.25% (3)
o.o. - 0.25% (3)
cyber - 0.25% (3)
marian, - 0.25% (3)
dla - 0.25% (3)
biznesie. - 0.25% (3)
bez - 0.25% (3)
mobile - 0.25% (3)
znamy - 0.25% (3)
rola - 0.25% (3)
2016 - 0.25% (3)
które - 0.25% (3)
convent - 0.25% (3)
edycji - 0.25% (3)
marketingu - 0.25% (3)
jackiem - 0.25% (3)
szymczykiem, - 0.25% (3)
discovery - 0.25% (3)
21/02/2017 - 0.25% (3)
sponsoring - 0.25% (3)
przekłada - 0.25% (3)
oraz - 0.25% (3)
użytkowników - 0.25% (3)
- 0.25% (3)
netfliksa - 0.25% (3)
b4p - 0.25% (3)
polskich - 0.25% (3)
relacji - 0.25% (3)
„pozdrawiamy”, - 0.25% (3)
„witamy”, - 0.25% (3)
branży - 0.25% (3)
profil - 0.25% (3)
sp. - 0.25% (3)
projekt - 0.25% (3)
najpopularniejszym - 0.25% (3)
indii - 0.25% (3)
premier - 0.25% (3)
tylko - 0.25% (3)
e-mail - 0.17% (2)
biznes. - 0.17% (2)
15/02/2017 - 0.17% (2)
transmisja - 0.17% (2)
live - 0.17% (2)
proc. - 0.17% (2)
wydarzenia - 0.17% (2)
upominki - 0.17% (2)
godzin - 0.17% (2)
szkolenia - 0.17% (2)
program - 0.17% (2)
lean - 0.17% (2)
kreatywnych - 0.17% (2)
top - 0.17% (2)
więcej - 0.17% (2)
tys. - 0.17% (2)
13/02/2017 - 0.17% (2)
zwycięzcę - 0.17% (2)
partnerami - 0.17% (2)
business - 0.17% (2)
prezentów - 0.17% (2)
house - 0.17% (2)
przetwarzanie - 0.17% (2)
samo - 0.17% (2)
sieci - 0.17% (2)
euro - 0.17% (2)
wartość - 0.17% (2)
togetherdata - 0.17% (2)
science - 0.17% (2)
powstał - 0.17% (2)
was - 0.17% (2)
budowaniu - 0.17% (2)
wiosenny - 0.17% (2)
spotkań - 0.17% (2)
wywiad - 0.17% (2)
- 0.17% (2)
nasz - 0.17% (2)
ziewamy… - 0.17% (2)
obserwujących - 0.17% (2)
trump - 0.17% (2)
przywódcą - 0.17% (2)
światowym - 0.17% (2)
polsce. - 0.17% (2)
podczas - 0.17% (2)
wieku - 0.17% (2)
telewizji - 0.17% (2)
sprzedaż - 0.17% (2)
e-commerce. - 0.17% (2)
właśnie - 0.17% (2)
przykładzie - 0.17% (2)
sponsoringu - 0.17% (2)
efektywność - 0.17% (2)
nich - 0.17% (2)
wykorzystać - 0.17% (2)
sposób - 0.17% (2)
23/02/2017 - 0.17% (2)
rozwiązać - 0.17% (2)
może - 0.17% (2)
inteligencja - 0.17% (2)
sztuczna - 0.17% (2)
wiedza - 0.17% (2)
jeśli - 0.17% (2)
pomagając - 0.17% (2)
zapisy - 0.17% (2)
w... - 0.17% (2)
trwają - 0.17% (2)
względem - 0.17% (2)
potencjał - 0.17% (2)
youtuberów. - 0.17% (2)
monster - 0.17% (2)
lipstick - 0.17% (2)
donguralesko - 0.17% (2)
17/02/2017 - 0.17% (2)
których - 0.17% (2)
jako - 0.17% (2)
świeżości - 0.17% (2)
powiew - 0.17% (2)
mogą - 0.17% (2)
osobom - 0.17% (2)
długo - 0.17% (2)
ruch - 0.17% (2)
pełni - 0.17% (2)
życia - 0.17% (2)
mobile. - 0.17% (2)
lat - 0.17% (2)
ryder - 0.17% (2)
sue - 0.17% (2)
również - 0.17% (2)
każdy - 0.17% (2)
przyszłość - 0.17% (2)
kreujesz - 0.17% (2)
starszym - 0.17% (2)
all - 0.17% (2)
/ aktualności - 1.18% (14)
brief.pl / - 1.01% (12)
w polsce - 0.5% (6)
na facebooku - 0.42% (5)
social media - 0.34% (4)
nadać newsletterom - 0.25% (3)
technologie mobilne - 0.25% (3)
5 wskazówek, - 0.25% (3)
jak nadać - 0.25% (3)
wskazówek, jak - 0.25% (3)
2016 roku - 0.25% (3)
rządzą cyber - 0.25% (3)
pierwszy data - 0.25% (3)
konkursu audi - 0.25% (3)
„pozdrawiamy”, a - 0.25% (3)
b4p sp. - 0.25% (3)
„witamy”, „pozdrawiamy”, - 0.25% (3)
z o.o. - 0.25% (3)
z jackiem - 0.25% (3)
premier indii - 0.25% (3)
jackiem szymczykiem, - 0.25% (3)
przekłada się - 0.25% (3)
najpopularniejszym światowym - 0.17% (2)
rok netfliksa - 0.17% (2)
biznesowych i - 0.17% (2)
data science - 0.17% (2)
rola prezentów - 0.17% (2)
w budowaniu - 0.17% (2)
prezentów w - 0.17% (2)
budowaniu relacji - 0.17% (2)
sukces w - 0.17% (2)
znamy zwycięzcę - 0.17% (2)
z nich - 0.17% (2)
my ziewamy… - 0.17% (2)
w jaki - 0.17% (2)
polsce powstał - 0.17% (2)
efektywność sponsoringu - 0.17% (2)
przykładzie e-commerce. - 0.17% (2)
wywiad z - 0.17% (2)
newsletterom wiosenny - 0.17% (2)
powiew świeżości - 0.17% (2)
już w - 0.17% (2)
lean startup - 0.17% (2)
program szkolenia - 0.17% (2)
w biznesie. - 0.17% (2)
sponsoringu tv - 0.17% (2)
transmisja live - 0.17% (2)
powstał pierwszy - 0.17% (2)
szymczykiem, discovery - 0.17% (2)
światowym przywódcą - 0.17% (2)
indii najpopularniejszym - 0.17% (2)
osobom starszym - 0.17% (2)
e-commerce i - 0.17% (2)
magazyn / - 0.17% (2)
i technologie - 0.17% (2)
mobilne – - 0.17% (2)
w polsce. - 0.17% (2)
jaki sposób - 0.17% (2)
wiosenny powiew - 0.17% (2)
marian, donguralesko - 0.17% (2)
na przykładzie - 0.17% (2)
lipstick monster - 0.17% (2)
sztuczna inteligencja - 0.17% (2)
zapisy do - 0.17% (2)
v edycji - 0.17% (2)
e-commerce. wywiad - 0.17% (2)
o sukces - 0.17% (2)
o biznes. - 0.17% (2)
sukces / - 0.17% (2)
live z - 0.17% (2)
przywódcą na - 0.17% (2)
pod względem - 0.17% (2)
brief.pl / aktualności - 1.01% (12)
sp. z o.o. - 0.25% (3)
5 wskazówek, jak - 0.25% (3)
przekłada się na - 0.25% (3)
„witamy”, „pozdrawiamy”, a - 0.25% (3)
rządzą cyber marian, - 0.25% (3)
konkursu audi digital - 0.25% (3)
wskazówek, jak nadać - 0.25% (3)
polsce powstał pierwszy - 0.17% (2)
data science house - 0.17% (2)
prezentów w budowaniu - 0.17% (2)
rola prezentów w - 0.17% (2)
netfliksa w polsce - 0.17% (2)
transmisja live z - 0.17% (2)
a my ziewamy… - 0.17% (2)
efektywność sponsoringu tv - 0.17% (2)
na przykładzie e-commerce. - 0.17% (2)
wywiad z jackiem - 0.17% (2)
newsletterom wiosenny powiew - 0.17% (2)
powstał pierwszy data - 0.17% (2)
tv na przykładzie - 0.17% (2)
gra o biznes. - 0.17% (2)
o sukces / - 0.17% (2)
edycji social media - 0.17% (2)
e-commerce. wywiad z - 0.17% (2)
v edycji social - 0.17% (2)
trwają zapisy do - 0.17% (2)
donguralesko i red - 0.17% (2)
nadać newsletterom wiosenny - 0.17% (2)
technologie mobilne – - 0.17% (2)
e-commerce i technologie - 0.17% (2)
osobom starszym kreujesz - 0.17% (2)
światowym przywódcą na - 0.17% (2)
premier indii najpopularniejszym - 0.17% (2)
jackiem szymczykiem, discovery - 0.17% (2)
zapisy do v - 0.17% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.