2.39 score from hupso.pl for:
brief.pl



HTML Content


Titlebrief :: marketing i sprzedaż | reklama | media | pr |

Length: 54, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords marketing, sprzedaż, reklama, media, pr, kampanie reklamowe, brief, grzegorz kiszluk, promocje, reklamy, narzędzia do prowadzenia biznesu
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1263
Text/HTML 23.87 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 13
Pliki CSS 3
Pliki javascript 10
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 89
Linki wewnętrzne 88
Linki zewnętrzne 1
Linki bez atrybutu Title 88
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- index.html
brief.pl- dzial,briefpl.html
magazyn- dzial,magazyn.html
brief tv- dzial,brief_tv.html
brief for poland- dzial,brief_for_poland.html
aktualności kategoria,aktualnosci.html
ludzie kategoria,ludzie.html
inspiracje kategoria,inspiracje.html
technologie kategoria,technologie.html
csr kategoria,csr.html
wiedza kategoria,wiedza.html
- artykul,4463,uzytkownicy_snapchata_wysla_snapy_z_aplikacji_uber.html
użytkownicy snapchata wyślą snapy z aplikacji uber artykul,4463,uzytkownicy_snapchata_wysla_snapy_z_aplikacji_uber.html
artykul,4463,uzytkownicy_snapchata_wysla_snapy_z_aplikacji_uber.html
- artykul,4462,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dr_irena_eris.html
kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dr ireną eris artykul,4462,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dr_irena_eris.html
artykul,4462,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dr_irena_eris.html
- artykul,4461,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dariuszem_zukiem_ceo_business_link_poland.html
kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dariuszem żukiem, ceo business link poland artykul,4461,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dariuszem_zukiem_ceo_business_link_poland.html
artykul,4461,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dariuszem_zukiem_ceo_business_link_poland.html
- artykul,4460,sprzedaz_od_pierwszego_policzenia_jak_usprawnic_dzialanie_crm-u.html
sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie crm-u? artykul,4460,sprzedaz_od_pierwszego_policzenia_jak_usprawnic_dzialanie_crm-u.html
artykul,4460,sprzedaz_od_pierwszego_policzenia_jak_usprawnic_dzialanie_crm-u.html
- artykul,4458,branded_content_czyli_content_w_sluzbie_markom_rozmowa_z_tomaszem_dlawichowskim_z_timecode_film_production.html
branded content, czyli content w służbie markom. rozmowa z tomaszem dławichowskim z timecode film production artykul,4458,branded_content_czyli_content_w_sluzbie_markom_rozmowa_z_tomaszem_dlawichowskim_z_timecode_film_production.html
artykul,4458,branded_content_czyli_content_w_sluzbie_markom_rozmowa_z_tomaszem_dlawichowskim_z_timecode_film_production.html
jak mierzyć skuteczność działań w inf... artykul,4455,jak_mierzyc_skutecznosc_dzialan_w_influencer_marketingu.html
artykul,4455,jak_mierzyc_skutecznosc_dzialan_w_influencer_marketingu.html
jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu? artykul,4455,jak_mierzyc_skutecznosc_dzialan_w_influencer_marketingu.html
jak mierzyć skuteczność działań w inf... artykul,4456,jak_mierzyc_skutecznosc_dzialan_w_influencer_marketingu.html
artykul,4456,jak_mierzyc_skutecznosc_dzialan_w_influencer_marketingu.html
jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu? artykul,4456,jak_mierzyc_skutecznosc_dzialan_w_influencer_marketingu.html
biznes to ludzie i etyka. rozmowa z r... artykul,4439,biznes_to_ludzie_i_etyka_rozmowa_z_radca_prawnym_piotrem_staroniem.html
artykul,4439,biznes_to_ludzie_i_etyka_rozmowa_z_radca_prawnym_piotrem_staroniem.html
biznes to ludzie i etyka. rozmowa z radcą prawnym, piotrem staroniem artykul,4439,biznes_to_ludzie_i_etyka_rozmowa_z_radca_prawnym_piotrem_staroniem.html
zapraszamy na konferencję "ethical co... artykul,4454,zapraszamy_na_konferencje_ethical_code_marketingu_bezposredniego_-_tendencje_regulacyjne_i_dobre_praktyki.html
artykul,4454,zapraszamy_na_konferencje_ethical_code_marketingu_bezposredniego_-_tendencje_regulacyjne_i_dobre_praktyki.html
zapraszamy na konferencję "ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki" artykul,4454,zapraszamy_na_konferencje_ethical_code_marketingu_bezposredniego_-_tendencje_regulacyjne_i_dobre_praktyki.html
największy uniwersytet z doliny krzem... artykul,4453,najwiekszy_uniwersytet_z_doliny_krzemowej_tworzy_spolecznosc_w_polsce.html
artykul,4453,najwiekszy_uniwersytet_z_doliny_krzemowej_tworzy_spolecznosc_w_polsce.html
największy uniwersytet z doliny krzemowej tworzy społeczność w polsce artykul,4453,najwiekszy_uniwersytet_z_doliny_krzemowej_tworzy_spolecznosc_w_polsce.html
5 trendów marketingowych w sektorze f... artykul,4452,5_trendow_marketingowych_w_sektorze_fintech_na_2017_rok.html
artykul,4452,5_trendow_marketingowych_w_sektorze_fintech_na_2017_rok.html
5 trendów marketingowych w sektorze fintech na 2017 rok artykul,4452,5_trendow_marketingowych_w_sektorze_fintech_na_2017_rok.html
uber zatrudnia nowego eksperta w obsz... artykul,4451,uber_zatrudnia_nowego_eksperta_w_obszarze_sztucznej_inteligencji.html
artykul,4451,uber_zatrudnia_nowego_eksperta_w_obszarze_sztucznej_inteligencji.html
uber zatrudnia nowego eksperta w obszarze sztucznej inteligencji artykul,4451,uber_zatrudnia_nowego_eksperta_w_obszarze_sztucznej_inteligencji.html
kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z mi... artykul,4450,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_mikolajem_plackiem_prezesem_grupy_oknoplast.html
artykul,4450,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_mikolajem_plackiem_prezesem_grupy_oknoplast.html
kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z mikołajem plackiem, prezesem grupy oknoplast artykul,4450,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_mikolajem_plackiem_prezesem_grupy_oknoplast.html
20% globalnych budżetów reklamowych t... artykul,4449,20_globalnych_budzetow_reklamowych_trafia_do_google_i_facebooka.html
artykul,4449,20_globalnych_budzetow_reklamowych_trafia_do_google_i_facebooka.html
20% globalnych budżetów reklamowych trafia do google i facebooka artykul,4449,20_globalnych_budzetow_reklamowych_trafia_do_google_i_facebooka.html
- artykul,4462,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dr_irena_eris.html
kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dr ireną eris artykul,4462,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dr_irena_eris.html
- artykul,4461,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dariuszem_zukiem_ceo_business_link_poland.html
kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dariuszem żukiem, ceo business link poland artykul,4461,kapitula_50_kreatywnych_rozmowa_z_dariuszem_zukiem_ceo_business_link_poland.html
- artykul,4463,uzytkownicy_snapchata_wysla_snapy_z_aplikacji_uber.html
użytkownicy snapchata wyślą snapy z aplikacji uber artykul,4463,uzytkownicy_snapchata_wysla_snapy_z_aplikacji_uber.html
- artykul,4289,gwozdziem_w_mozg_-_regulamin_konkursu.html
"gwoździem w mózg" - regulamin konkursu artykul,4289,gwozdziem_w_mozg_-_regulamin_konkursu.html
- artykul,4239,wyczekiwani_innowatorzy_isaacsona_juz_w_polskich_ksiegarniach.html
wyczekiwani „innowatorzy” isaacsona już w polskich księgarniach artykul,4239,wyczekiwani_innowatorzy_isaacsona_juz_w_polskich_ksiegarniach.html
- artykul,4229,powstaje_kompendium_wiedzy_na_temat_influencer_marketingu.html
powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu artykul,4229,powstaje_kompendium_wiedzy_na_temat_influencer_marketingu.html
- artykul,4223,7_konkurs_spotow_reklamowych_-_camerimage_zaprasza.html
7. konkurs spotów reklamowych - camerimage zaprasza artykul,4223,7_konkurs_spotow_reklamowych_-_camerimage_zaprasza.html
- artykul,4216,rozmowy_o_startupach_5_juz_26_pazdziernika_w_lodzi.html
rozmowy o startupach #5 już 26 października w łodzi artykul,4216,rozmowy_o_startupach_5_juz_26_pazdziernika_w_lodzi.html
- artykul,4460,sprzedaz_od_pierwszego_policzenia_jak_usprawnic_dzialanie_crm-u.html
sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie crm-u? artykul,4460,sprzedaz_od_pierwszego_policzenia_jak_usprawnic_dzialanie_crm-u.html
- artykul,4448,od_pomyslu_do_firmy_european_start-up_days_szansa_dla_stu_najlepszych_start-upow_na_biznesowy_sukces.html
od pomysłu do firmy – european start-up days szansą dla stu najlepszych start-upów na biznesowy sukces artykul,4448,od_pomyslu_do_firmy_european_start-up_days_szansa_dla_stu_najlepszych_start-upow_na_biznesowy_sukces.html
- artykul,4186,50-tka_kreatywnych_z_multikino_media_-_inauguracja.html
"50-tka kreatywnych z multikino media" - inauguracja artykul,4186,50-tka_kreatywnych_z_multikino_media_-_inauguracja.html
- artykul,3951,szkolenie_lean_startup_-_poznaj_strategie_i_narzedzia_wykorzystywane_przez_startupy_gwarantujace_sukces_w_twoim_biznesie.html
szkolenie lean startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w twoim biznesie. artykul,3951,szkolenie_lean_startup_-_poznaj_strategie_i_narzedzia_wykorzystywane_przez_startupy_gwarantujace_sukces_w_twoim_biznesie.html
- artykul,3866,lean_startup_program_szkolenia.html
lean startup – program szkolenia artykul,3866,lean_startup_program_szkolenia.html
zapisz się #
praca strona,praca.html
polityka prywatności strona,polityka_prywatnosci.html
reklama strona,reklama.html
partnerzy brief strona,partnerzy_brief.html
kreatywni 2015 strona,kreatywni_2015.html
prenumerata prenumerata.html
rss rss.xml
kontakt kontakt.html

Linki zewnętrzne

- http://www.brief.pl/rss.xml

Zdjęcia

Zdjęcia 38
Zdjęcia bez atrybutu ALT 6
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 38
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=685771391471685&ev=noscript
_images/img_logo_brief_header.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/icon_rss.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/snapchat%20global%20launch_%20product%20screens%20%28eta%29.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/drirenaeris2.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/img_3121.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/max_1200x630_clean.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/tomaszdla.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/depositphotos_38239339_m-1.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/depositphotos_38239339_m-1.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/radcapiotrstaron.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/170510%20smb%20konferencja%202017%20fb%201920x1080%203.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/singularity_u_warsaw_chapter_white_3_lines_md.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/apppp.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/raquel-final-small-4.jpeg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/placekm.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/fot_pexels.jpg
_images/img_ajax.gif
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/drirenaeris2.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/img_3121.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/snapchat%20global%20launch_%20product%20screens%20%28eta%29.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/unnamed.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/wi_i_obw_front.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/ebook-influencer-marketing.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/camerimage_kspot_www_745x533.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/lto.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/max_1200x630_clean.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/esd%202016%20%281%29.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/fottttt.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/dominika/lean.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/weronika-dominika/fotolia_81854552_subscription_monthly_m.jpg
_images/img_banner_3.jpg
_images/img_logo_brief_small.png
_images/img_logo_brief_footer.gif

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=685771391471685&ev=noscript
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_banner_3.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

brief.pl magazyn brief tv brief for poland aktualności ludzie inspiracje technologie csr wiedza brief.pl / technologie użytkownicy snapchata wyślą snapy z aplikacji uber 24/05/2017 od środy, 24 maja użytkownicy ubera korzystający również ze snapchata będą mogli podzielić się swoim aktualnym statusem ze znajomymi w nietypowy sposób. uber w swojej aplikacji wprowadził bowiem nową funkcję, integrującą możliwości ubera oraz snapchata. brief.pl / ludzie kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dr ireną eris 23/05/2017 jaka jest świadomość dotycząca produktów polskiego pochodzenia poza granicami naszego kraju? jakie czynniki mogą okazać się pomocne przy budowaniu stabilnego biznesu i co wpływa korzystnie na komunikację marketingową marki? w kontynuacji cyklu przedstawiającego kapitułę 7. edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie rozmawiamy z dr ireną eris. brief.pl / ludzie kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dariuszem żukiem, ceo business link poland 22/05/2017 czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w polsce? w ramach cyklu wywiadów przedstawiającego kapitułę 7. edycji 50 najbardziej kreatywnych w biznesie rozmawiamy z dariuszem żukiem, ceo business link poland. brief.pl / eventy sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie crm-u? 19/05/2017 z relacjami sprzedażowymi jest jak ze związkami – każda jest inna. jednak te, które dobrze działają, odznaczają się pewnymi cechami wspólnymi. znajomość tych parametrów pozwala ulepszyć funkcjonowanie wielu spółek – mówi bartosz majewski współzałożyciel i dyrektor sprzedaży w righthello. brief.pl / ludzie branded content, czyli content w służbie markom. rozmowa z tomaszem dławichowskim z timecode film production 18/05/2017 czym jest branded content? którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? o stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z tomaszem dławichowskim z timecode film production. brief.pl / aktualności jak mierzyć skuteczność działań w inf... 16/05/2017 jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu? zaangażowanie influencera w ciekawą kampanię to dopiero część działań związanych z wykorzystaniem lidera opinii w kampaniach. dobry marketer sprawdzi również ich skuteczność. poznaj sposoby wykorzystania performance marketingu, które pomogą ci zmierzyć rzeczywisty wpływ influencera na konwersję. brief.pl / aktualności jak mierzyć skuteczność działań w inf... 16/05/2017 jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu? zaangażowanie influencera w ciekawą kampanię to dopiero część działań związanych z wykorzystaniem lidera opinii w kampaniach. dobry marketer sprawdzi również ich skuteczność. poznaj sposoby wykorzystania performance marketingu, które pomogą ci zmierzyć rzeczywisty wpływ influencera na konwersję. brief.pl / aktualności biznes to ludzie i etyka. rozmowa z r... 12/05/2017 biznes to ludzie i etyka. rozmowa z radcą prawnym, piotrem staroniem czy uczciwość jest kluczem do sukcesu w biznesie? jak sprawdzić wiarygodność naszego kontrahenta lub zabezpieczyć się przed oszustwem? o roli relacji z ludźmi oraz etyce w biznesie z aleksandrą wójcik z firmy come creations group rozmawiał radca prawny piotr staroń. brief.pl / aktualności zapraszamy na konferencję "ethical co... 11/05/2017 zapraszamy na konferencję "ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki" już 21 czerwca w urzędzie ochrony konkurencji i konsumentów w warszawie odbędzie się konferencja pod nazwą "ethical code marketingu bezpośredniego". poniżej szczegółowy program wydarzenia. brief.pl / aktualności największy uniwersytet z doliny krzem... 11/05/2017 największy uniwersytet z doliny krzemowej tworzy społeczność w polsce singularity university to prestiżowa globalna instytucja edukacyjna założona w 2008 r. przez dr. petera h. diamandis’a i dr. ray’a kurzweil’a. misją uniwersytetu jest edukacja, inspirowanie i kształcenie liderów przyszłości z wykorzystaniem nowych technologii. ta wyjątkowa instytucja została utworzona przy współpracy największych graczy technologicznych, tj. google, apple, facebook, microsoft itp. celem nadrzędnym organizacji jest rozwiązywanie globalnych problemów ludzkości. społeczność singularityu global realizuje misję za pomocą 65 chapterów rozmieszczonych na całym świecie. brief.pl / aktualności 5 trendów marketingowych w sektorze f... 10/05/2017 5 trendów marketingowych w sektorze fintech na 2017 rok wyjście do konsumenta z innowacyjnym pomysłem nie gwarantuje firmie sukcesu. by wybić się na rynku stale rozwijających się technologii finansowych, należy zadbać o kilka ważnych aspektów marketingowych. odpowiednio rozbudowana komunikacja, dbałość o interesy klienta oraz zastosowanie usprawnień informatycznych zapewnią firmie dobry wizerunek i rozpoznawalność, które są kluczem do dalszego rozwoju i poszerzania działalności. poniżej przedstawiamy 5 trendów marketingowych, które według ekspertów loando.pl, staną się w 2017 roku „must have” każdego marketingowca w sektorze fintech. brief.pl / aktualności uber zatrudnia nowego eksperta w obsz... 09/05/2017 uber zatrudnia nowego eksperta w obszarze sztucznej inteligencji do grona ekspertów ubera pracujących nad projektem autonomicznych pojazdów dołącza profesor raquel urtasun specjalizująca się w obszarze sztucznej inteligencji. już wkrótce pokieruje ona zupełnie nowym działem, odpowiedzialnym za rozwój zaawansowanych technologii. brief.pl / ludzie kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z mi... 09/05/2017 kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z mikołajem plackiem, prezesem grupy oknoplast czy innowacyjność i kreatywność są niezbędne do odniesienia sukcesu w biznesie? jakie działania marketingowe okazują się skuteczne w przypadku konkretnych marek? rozmową z mikołajem plackiem, prezesem grupy oknoplast, rozpoczynamy cykl wywiadów przedstawiających kapitułę 7. edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. brief.pl / aktualności 20% globalnych budżetów reklamowych t... 08/05/2017 20% globalnych budżetów reklamowych trafia do google i facebooka w 2016 roku 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w google i na facebooku – wynika z raportu top thirty global media owners opublikowanego przez agencję mediową zenith. w 2012 roku udział google i facebooka w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11%, co oznacza, że 64% wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012-2016 można przypisać tym dwu firmom. załaduj więcej artykułów top artykuły kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dr ireną eris kapituła 50 kreatywnych: rozmowa z dariuszem żukiem, ceo business link poland użytkownicy snapchata wyślą snapy z aplikacji uber patronaty "gwoździem w mózg" - regulamin konkursu wyczekiwani „innowatorzy” isaacsona już w polskich księgarniach powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu 7. konkurs spotów reklamowych - camerimage zaprasza rozmowy o startupach #5 już 26 października w łodzi eventy sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie crm-u? od pomysłu do firmy – european start-up days szansą dla stu najlepszych start-upów na biznesowy sukces "50-tka kreatywnych z multikino media" - inauguracja szkolenie lean startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w twoim biznesie. lean startup – program szkolenia / newsletter e-mail: imię: nazwisko: firma: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez b4p sp. z o.o. z siedzibą w warszawie przy ul. konduktorskiej 4/2, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od b4p sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym. zapisz się copyright © 2008-2017 b4p sp. z o.o. all rights reserved. praca polityka prywatności reklama partnerzy brief kreatywni 2015 prenumerata rss kontakt


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1070

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 2.9% (31)
brief - 1.68% (18)
2017 - 1.59% (17)
brief.pl - 1.4% (15)
się - 1.31% (14)
jak - 1.21% (13)
czy - 1.12% (12)
biznes - 1.12% (12)
przed - 0.93% (10)
kreatywnych - 0.93% (10)
aktualności - 0.84% (9)
rozmowa - 0.84% (9)
global - 0.75% (8)
jest - 0.75% (8)
przy - 0.75% (8)
uber - 0.75% (8)
ich - 0.65% (7)
ludzie - 0.65% (7)
- 0.65% (7)
marketingu - 0.65% (7)
biznesie - 0.65% (7)
influencer - 0.65% (7)
że - 0.65% (7)
for - 0.56% (6)
mierzyć - 0.56% (6)
kreatywnych: - 0.56% (6)
ona - 0.56% (6)
kapituła - 0.56% (6)
skuteczność - 0.56% (6)
działań - 0.56% (6)
które - 0.47% (5)
reklamowych - 0.47% (5)
marketingowych - 0.47% (5)
sukces - 0.47% (5)
startup - 0.47% (5)
globalnych - 0.47% (5)
przez - 0.37% (4)
influencera - 0.37% (4)
dobry - 0.37% (4)
sprzedaż - 0.37% (4)
google - 0.37% (4)
poland - 0.37% (4)
content - 0.37% (4)
snapchata - 0.37% (4)
już - 0.37% (4)
code - 0.37% (4)
oraz - 0.37% (4)
mogą - 0.37% (4)
rok - 0.37% (4)
trendów - 0.28% (3)
cykl - 0.28% (3)
pod - 0.28% (3)
sektorze - 0.28% (3)
uniwersytet - 0.28% (3)
f... - 0.28% (3)
"ethical - 0.28% (3)
roku - 0.28% (3)
- 0.28% (3)
wpływ - 0.28% (3)
sprawdzi - 0.28% (3)
wykorzystaniem - 0.28% (3)
poznaj - 0.28% (3)
sukcesu - 0.28% (3)
technologii - 0.28% (3)
budżetów - 0.28% (3)
edycji - 0.28% (3)
kapitułę - 0.28% (3)
zaprasza - 0.28% (3)
najbardziej - 0.28% (3)
rozmawiamy - 0.28% (3)
business - 0.28% (3)
ceo - 0.28% (3)
żukiem, - 0.28% (3)
b4p - 0.28% (3)
eris - 0.28% (3)
sp. - 0.28% (3)
o.o. - 0.28% (3)
użytkownicy - 0.28% (3)
aplikacji - 0.28% (3)
ubera - 0.28% (3)
ireną - 0.28% (3)
również - 0.28% (3)
link - 0.28% (3)
dariuszem - 0.28% (3)
największy - 0.28% (3)
20% - 0.28% (3)
branded - 0.28% (3)
2008 - 0.19% (2)
instytucja - 0.19% (2)
technologii. - 0.19% (2)
nad - 0.19% (2)
biznesie. - 0.19% (2)
dr. - 0.19% (2)
singularity - 0.19% (2)
grupy - 0.19% (2)
doliny - 0.19% (2)
e-mail - 0.19% (2)
społeczność - 0.19% (2)
prezesem - 0.19% (2)
mikołajem - 0.19% (2)
plackiem, - 0.19% (2)
polsce - 0.19% (2)
lean - 0.19% (2)
stu - 0.19% (2)
eksperta - 0.19% (2)
firmie - 0.19% (2)
09/05/2017 - 0.19% (2)
nowego - 0.19% (2)
zatrudnia - 0.19% (2)
top - 0.19% (2)
ekspertów - 0.19% (2)
media - 0.19% (2)
oknoplast - 0.19% (2)
obszarze - 0.19% (2)
konkurs - 0.19% (2)
facebooka - 0.19% (2)
start-up - 0.19% (2)
inteligencji - 0.19% (2)
sztucznej - 0.19% (2)
2016 - 0.19% (2)
2012 - 0.19% (2)
fintech - 0.19% (2)
reklamę - 0.19% (2)
sposoby - 0.19% (2)
tomaszem - 0.19% (2)
dławichowskim - 0.19% (2)
crm-u? - 0.19% (2)
działanie - 0.19% (2)
policzenia - 0.19% (2)
usprawnić - 0.19% (2)
timecode - 0.19% (2)
film - 0.19% (2)
marek - 0.19% (2)
inf... - 0.19% (2)
który - 0.19% (2)
działania - 0.19% (2)
production - 0.19% (2)
markom - 0.19% (2)
pierwszego - 0.19% (2)
eventy - 0.19% (2)
świadomość - 0.19% (2)
naszego - 0.19% (2)
jaka - 0.19% (2)
snapy - 0.19% (2)
technologie - 0.19% (2)
wyślą - 0.19% (2)
jakie - 0.19% (2)
biznesu - 0.19% (2)
rankingu - 0.19% (2)
wywiadów - 0.19% (2)
przedstawiającego - 0.19% (2)
cyklu - 0.19% (2)
komunikację - 0.19% (2)
marketingową - 0.19% (2)
16/05/2017 - 0.19% (2)
marketingu? - 0.19% (2)
biznesie? - 0.19% (2)
firmy - 0.19% (2)
kluczem - 0.19% (2)
etyka. - 0.19% (2)
rzeczywisty - 0.19% (2)
konwersję. - 0.19% (2)
prawny - 0.19% (2)
piotr - 0.19% (2)
warszawie - 0.19% (2)
poniżej - 0.19% (2)
bezpośredniego - 0.19% (2)
11/05/2017 - 0.19% (2)
zapraszamy - 0.19% (2)
konferencję - 0.19% (2)
zmierzyć - 0.19% (2)
pomogą - 0.19% (2)
część - 0.19% (2)
związanych - 0.19% (2)
dopiero - 0.19% (2)
kampanię - 0.19% (2)
zaangażowanie - 0.19% (2)
ciekawą - 0.19% (2)
lidera - 0.19% (2)
opinii - 0.19% (2)
performance - 0.19% (2)
marketingu, - 0.19% (2)
wykorzystania - 0.19% (2)
skuteczność. - 0.19% (2)
kampaniach. - 0.19% (2)
marketer - 0.19% (2)
program - 0.19% (2)
brief.pl / - 1.31% (14)
rozmowa z - 0.84% (9)
/ aktualności - 0.75% (8)
50 kreatywnych: - 0.56% (6)
kreatywnych: rozmowa - 0.56% (6)
kapituła 50 - 0.56% (6)
w biznesie - 0.56% (6)
w influencer - 0.37% (4)
jak mierzyć - 0.37% (4)
skuteczność działań - 0.37% (4)
mierzyć skuteczność - 0.37% (4)
działań w - 0.37% (4)
/ ludzie - 0.37% (4)
najbardziej kreatywnych - 0.28% (3)
z wykorzystaniem - 0.28% (3)
5 trendów - 0.28% (3)
globalnych budżetów - 0.28% (3)
dr ireną - 0.28% (3)
budżetów reklamowych - 0.28% (3)
kapitułę 7. - 0.28% (3)
ludzie i - 0.28% (3)
w sektorze - 0.28% (3)
trendów marketingowych - 0.28% (3)
b4p sp. - 0.28% (3)
z o.o. - 0.28% (3)
ireną eris - 0.28% (3)
influencer marketingu - 0.28% (3)
rozmawiamy z - 0.28% (3)
dariuszem żukiem, - 0.28% (3)
link poland - 0.28% (3)
50 najbardziej - 0.28% (3)
ludzie kapituła - 0.28% (3)
kreatywnych w - 0.28% (3)
7. edycji - 0.28% (3)
ceo business - 0.28% (3)
z dariuszem - 0.28% (3)
żukiem, ceo - 0.28% (3)
business link - 0.28% (3)
code marketingu - 0.19% (2)
konferencję "ethical - 0.19% (2)
i etyka. - 0.19% (2)
największy uniwersytet - 0.19% (2)
to ludzie - 0.19% (2)
z doliny - 0.19% (2)
zapraszamy na - 0.19% (2)
w warszawie - 0.19% (2)
biznesie? jak - 0.19% (2)
etyka. rozmowa - 0.19% (2)
zmierzyć rzeczywisty - 0.19% (2)
biznes to - 0.19% (2)
kluczem do - 0.19% (2)
na konwersję. - 0.19% (2)
wpływ influencera - 0.19% (2)
sukcesu w - 0.19% (2)
pomogą ci - 0.19% (2)
obszarze sztucznej - 0.19% (2)
rankingu 50 - 0.19% (2)
w biznesie? - 0.19% (2)
marketingu, które - 0.19% (2)
prezesem grupy - 0.19% (2)
i facebooka - 0.19% (2)
na reklamę - 0.19% (2)
działanie crm-u? - 0.19% (2)
policzenia – - 0.19% (2)
od pierwszego - 0.19% (2)
eventy sprzedaż - 0.19% (2)
lean startup - 0.19% (2)
mikołajem plackiem, - 0.19% (2)
uber zatrudnia - 0.19% (2)
eksperta w - 0.19% (2)
zatrudnia nowego - 0.19% (2)
2017 rok - 0.19% (2)
nowego eksperta - 0.19% (2)
w obszarze - 0.19% (2)
jak usprawnić - 0.19% (2)
się w - 0.19% (2)
sztucznej inteligencji - 0.19% (2)
marketingowych w - 0.19% (2)
influencer marketingu? - 0.19% (2)
aktualności jak - 0.19% (2)
inf... 16/05/2017 - 0.19% (2)
z timecode - 0.19% (2)
tomaszem dławichowskim - 0.19% (2)
timecode film - 0.19% (2)
marketingu? zaangażowanie - 0.19% (2)
influencera w - 0.19% (2)
związanych z - 0.19% (2)
wykorzystaniem lidera - 0.19% (2)
część działań - 0.19% (2)
to dopiero - 0.19% (2)
ciekawą kampanię - 0.19% (2)
dławichowskim z - 0.19% (2)
z tomaszem - 0.19% (2)
edycji rankingu - 0.19% (2)
biznesie rozmawiamy - 0.19% (2)
jest świadomość - 0.19% (2)
z aplikacji - 0.19% (2)
wyślą snapy - 0.19% (2)
jaka jest - 0.19% (2)
przedstawiającego kapitułę - 0.19% (2)
usprawnić działanie - 0.19% (2)
– jak - 0.19% (2)
pierwszego policzenia - 0.19% (2)
sprzedaż od - 0.19% (2)
opinii w - 0.19% (2)
kampaniach. dobry - 0.19% (2)
dopiero część - 0.19% (2)
działań związanych - 0.19% (2)
kampanię to - 0.19% (2)
w ciekawą - 0.19% (2)
zaangażowanie influencera - 0.19% (2)
lidera opinii - 0.19% (2)
w kampaniach. - 0.19% (2)
poznaj sposoby - 0.19% (2)
ich skuteczność. - 0.19% (2)
sprawdzi również - 0.19% (2)
dobry marketer - 0.19% (2)
użytkownicy snapchata - 0.19% (2)
16/05/2017 jak - 0.19% (2)
sposoby wykorzystania - 0.19% (2)
performance marketingu, - 0.19% (2)
skuteczność. poznaj - 0.19% (2)
również ich - 0.19% (2)
marketer sprawdzi - 0.19% (2)
które pomogą - 0.19% (2)
ci zmierzyć - 0.19% (2)
w inf... - 0.19% (2)
konwersję. brief.pl - 0.19% (2)
influencera na - 0.19% (2)
rzeczywisty wpływ - 0.19% (2)
wykorzystania performance - 0.19% (2)
brief.pl / aktualności - 0.75% (8)
kreatywnych: rozmowa z - 0.56% (6)
50 kreatywnych: rozmowa - 0.56% (6)
kapituła 50 kreatywnych: - 0.56% (6)
jak mierzyć skuteczność - 0.37% (4)
skuteczność działań w - 0.37% (4)
mierzyć skuteczność działań - 0.37% (4)
żukiem, ceo business - 0.28% (3)
ceo business link - 0.28% (3)
5 trendów marketingowych - 0.28% (3)
globalnych budżetów reklamowych - 0.28% (3)
z dariuszem żukiem, - 0.28% (3)
dr ireną eris - 0.28% (3)
/ ludzie kapituła - 0.28% (3)
dariuszem żukiem, ceo - 0.28% (3)
ludzie kapituła 50 - 0.28% (3)
business link poland - 0.28% (3)
kapitułę 7. edycji - 0.28% (3)
sp. z o.o. - 0.28% (3)
z dr ireną - 0.28% (3)
50 najbardziej kreatywnych - 0.28% (3)
b4p sp. z - 0.28% (3)
"ethical code marketingu - 0.19% (2)
marketingowych w sektorze - 0.19% (2)
uniwersytet z doliny - 0.19% (2)
w biznesie? jak - 0.19% (2)
konwersję. brief.pl / - 0.19% (2)
sposoby wykorzystania performance - 0.19% (2)
ich skuteczność. poznaj - 0.19% (2)
marketingu, które pomogą - 0.19% (2)
ci zmierzyć rzeczywisty - 0.19% (2)
uber zatrudnia nowego - 0.19% (2)
wpływ influencera na - 0.19% (2)
ludzie i etyka. - 0.19% (2)
z mikołajem plackiem, - 0.19% (2)
snapchata wyślą snapy - 0.19% (2)
rozmowa z dariuszem - 0.19% (2)
z aplikacji uber - 0.19% (2)
od pierwszego policzenia - 0.19% (2)
– jak usprawnić - 0.19% (2)
marketer sprawdzi również - 0.19% (2)
na reklamę w - 0.19% (2)
w obszarze sztucznej - 0.19% (2)
obszarze sztucznej inteligencji - 0.19% (2)
prezesem grupy oknoplast - 0.19% (2)
plackiem, prezesem grupy - 0.19% (2)
i facebooka w - 0.19% (2)
nowego eksperta w - 0.19% (2)
w inf... 16/05/2017 - 0.19% (2)
influencer marketingu? zaangażowanie - 0.19% (2)
16/05/2017 jak mierzyć - 0.19% (2)
działań w inf... - 0.19% (2)
influencera w ciekawą - 0.19% (2)
kampanię to dopiero - 0.19% (2)
z wykorzystaniem lidera - 0.19% (2)
część działań związanych - 0.19% (2)
tomaszem dławichowskim z - 0.19% (2)
dławichowskim z timecode - 0.19% (2)
w biznesie rozmawiamy - 0.19% (2)
7. edycji rankingu - 0.19% (2)
jaka jest świadomość - 0.19% (2)
eventy sprzedaż od - 0.19% (2)
jak usprawnić działanie - 0.19% (2)
pierwszego policzenia – - 0.19% (2)
opinii w kampaniach. - 0.19% (2)
dobry marketer sprawdzi - 0.19% (2)
marketingu? zaangażowanie influencera - 0.19% (2)
działań w influencer - 0.19% (2)
w ciekawą kampanię - 0.19% (2)
to dopiero część - 0.19% (2)
wykorzystaniem lidera opinii - 0.19% (2)
działań związanych z - 0.19% (2)
wyślą snapy z - 0.19% (2)
/ aktualności jak - 0.19% (2)
poznaj sposoby wykorzystania - 0.19% (2)
również ich skuteczność. - 0.19% (2)
performance marketingu, które - 0.19% (2)
pomogą ci zmierzyć - 0.19% (2)
na konwersję. brief.pl - 0.19% (2)
rzeczywisty wpływ influencera - 0.19% (2)
w kampaniach. dobry - 0.19% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.