2.57 score from hupso.pl for:
brief.pl



HTML Content


Titlebrief :: marketing i sprzedaż | reklama | media | pr |

Length: 54, Words: 7
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords marketing, sprzedaż, reklama, media, pr, kampanie reklamowe, brief, grzegorz kiszluk, promocje, reklamy, narzędzia do prowadzenia biznesu
Robots
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1503
Text/HTML 25.67 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 13
Pliki CSS 3
Pliki javascript 10
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 91
Linki wewnętrzne 90
Linki zewnętrzne 1
Linki bez atrybutu Title 90
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

- index.html
brief.pl- dzial,briefpl.html
magazyn- dzial,magazyn.html
brief tv- dzial,brief_tv.html
brief for poland- dzial,brief_for_poland.html
aktualności kategoria,aktualnosci.html
ludzie kategoria,ludzie.html
inspiracje kategoria,inspiracje.html
technologie kategoria,technologie.html
csr kategoria,csr.html
wiedza kategoria,wiedza.html
- artykul,4333,jak_uzywac_hashtagow.html
jak używać hashtagów? artykul,4333,jak_uzywac_hashtagow.html
artykul,4333,jak_uzywac_hashtagow.html
- artykul,4332,youtube_ads_leaderboard_2016_-_roczne_zestawienie_najpopularniejszych_reklam_na_youtube.html
youtube ads leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na youtube artykul,4332,youtube_ads_leaderboard_2016_-_roczne_zestawienie_najpopularniejszych_reklam_na_youtube.html
artykul,4332,youtube_ads_leaderboard_2016_-_roczne_zestawienie_najpopularniejszych_reklam_na_youtube.html
- artykul,4331,marketingowe_rozgrywki_poza_boiskiem_rozmowa_z_grzegorzem_krychowiakiem.html
(marketingowe) rozgrywki poza boiskiem
. rozmowa z grzegorzem krychowiakiem artykul,4331,marketingowe_rozgrywki_poza_boiskiem_rozmowa_z_grzegorzem_krychowiakiem.html
artykul,4331,marketingowe_rozgrywki_poza_boiskiem_rozmowa_z_grzegorzem_krychowiakiem.html
- artykul,4330,ranking_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie_zgloszenia_ruszyly.html
ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. zgłoszenia ruszyły! artykul,4330,ranking_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie_zgloszenia_ruszyly.html
artykul,4330,ranking_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie_zgloszenia_ruszyly.html
- artykul,4328,miastotworczy_charakter_biznesu_wywiad_z_adamem_ringerem_prezesem_green_caff_nero.html
miastotwórczy charakter biznesu. wywiad z adamem ringerem, prezesem green caffè nero artykul,4328,miastotworczy_charakter_biznesu_wywiad_z_adamem_ringerem_prezesem_green_caff_nero.html
artykul,4328,miastotworczy_charakter_biznesu_wywiad_z_adamem_ringerem_prezesem_green_caff_nero.html
wychowaj sobie konsumenta artykul,4268,wychowaj_sobie_konsumenta.html
artykul,4268,wychowaj_sobie_konsumenta.html
wychowaj sobie konsumenta artykul,4268,wychowaj_sobie_konsumenta.html
oddaj pracownikom władzę artykul,3975,oddaj_pracownikom_wladze.html
artykul,3975,oddaj_pracownikom_wladze.html
oddaj pracownikom władzę artykul,3975,oddaj_pracownikom_wladze.html
desk.works - jak to z tą wyceną było artykul,4329,deskworks_-_jak_to_z_ta_wycena_bylo.html
artykul,4329,deskworks_-_jak_to_z_ta_wycena_bylo.html
desk.works - jak to z tą wyceną było artykul,4329,deskworks_-_jak_to_z_ta_wycena_bylo.html
podsumowanie roku 2016 w mobile artykul,4327,podsumowanie_roku_2016_w_mobile.html
artykul,4327,podsumowanie_roku_2016_w_mobile.html
podsumowanie roku 2016 w mobile artykul,4327,podsumowanie_roku_2016_w_mobile.html
porozmawiajmy o pieniądzach. wywiad z... artykul,4326,porozmawiajmy_o_pieniadzach_wywiad_z_michalem_szafranskim.html
artykul,4326,porozmawiajmy_o_pieniadzach_wywiad_z_michalem_szafranskim.html
porozmawiajmy o pieniądzach. wywiad z michałem szafrańskim artykul,4326,porozmawiajmy_o_pieniadzach_wywiad_z_michalem_szafranskim.html
stoczniowy biznes z misją. wywiad z b... artykul,4325,stoczniowy_biznes_z_misja_wywiad_z_bartlomiejem_zientkiem_z_green_dream_boats.html
artykul,4325,stoczniowy_biznes_z_misja_wywiad_z_bartlomiejem_zientkiem_z_green_dream_boats.html
stoczniowy biznes z misją. wywiad z bartłomiejem zientkiem z green dream boats artykul,4325,stoczniowy_biznes_z_misja_wywiad_z_bartlomiejem_zientkiem_z_green_dream_boats.html
customer obsession oczami ubera. wywi... artykul,4323,customer_obsession_oczami_ubera_wywiad_z_kacprem_winiarczykiem_i_krzysztofem_radoszewskim.html
artykul,4323,customer_obsession_oczami_ubera_wywiad_z_kacprem_winiarczykiem_i_krzysztofem_radoszewskim.html
customer obsession oczami ubera. wywiad z kacprem winiarczykiem i krzysztofem radoszewskim artykul,4323,customer_obsession_oczami_ubera_wywiad_z_kacprem_winiarczykiem_i_krzysztofem_radoszewskim.html
cztery najczęściej zadawane pytania o... artykul,4324,cztery_najczesciej_zadawane_pytania_o_programy_lojalnosciowe.html
artykul,4324,cztery_najczesciej_zadawane_pytania_o_programy_lojalnosciowe.html
cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe artykul,4324,cztery_najczesciej_zadawane_pytania_o_programy_lojalnosciowe.html
telewizja xxi wieku. wywiad z kenneth... artykul,4320,telewizja_xxi_wieku_wywiad_z_kennethem_lowe.html
artykul,4320,telewizja_xxi_wieku_wywiad_z_kennethem_lowe.html
telewizja xxi wieku. wywiad z kennethem lowe artykul,4320,telewizja_xxi_wieku_wywiad_z_kennethem_lowe.html
- artykul,4333,jak_uzywac_hashtagow.html
jak używać hashtagów? artykul,4333,jak_uzywac_hashtagow.html
- artykul,4268,wychowaj_sobie_konsumenta.html
wychowaj sobie konsumenta artykul,4268,wychowaj_sobie_konsumenta.html
- artykul,4332,youtube_ads_leaderboard_2016_-_roczne_zestawienie_najpopularniejszych_reklam_na_youtube.html
youtube ads leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na youtube artykul,4332,youtube_ads_leaderboard_2016_-_roczne_zestawienie_najpopularniejszych_reklam_na_youtube.html
- artykul,4331,marketingowe_rozgrywki_poza_boiskiem_rozmowa_z_grzegorzem_krychowiakiem.html
(marketingowe) rozgrywki poza boiskiem
. rozmowa z grzegorzem krychowiakiem artykul,4331,marketingowe_rozgrywki_poza_boiskiem_rozmowa_z_grzegorzem_krychowiakiem.html
- artykul,4289,gwozdziem_w_mozg_-_regulamin_konkursu.html
"gwoździem w mózg" - regulamin konkursu artykul,4289,gwozdziem_w_mozg_-_regulamin_konkursu.html
- artykul,4239,wyczekiwani_innowatorzy_isaacsona_juz_w_polskich_ksiegarniach.html
wyczekiwani „innowatorzy” isaacsona już w polskich księgarniach artykul,4239,wyczekiwani_innowatorzy_isaacsona_juz_w_polskich_ksiegarniach.html
- artykul,4229,powstaje_kompendium_wiedzy_na_temat_influencer_marketingu.html
powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu artykul,4229,powstaje_kompendium_wiedzy_na_temat_influencer_marketingu.html
- artykul,4223,7_konkurs_spotow_reklamowych_-_camerimage_zaprasza.html
7. konkurs spotów reklamowych - camerimage zaprasza artykul,4223,7_konkurs_spotow_reklamowych_-_camerimage_zaprasza.html
- artykul,4216,rozmowy_o_startupach_5_juz_26_pazdziernika_w_lodzi.html
rozmowy o startupach #5 już 26 października w łodzi artykul,4216,rozmowy_o_startupach_5_juz_26_pazdziernika_w_lodzi.html
- artykul,4186,50-tka_kreatywnych_z_multikino_media_-_inauguracja.html
"50-tka kreatywnych z multikino media" - inauguracja artykul,4186,50-tka_kreatywnych_z_multikino_media_-_inauguracja.html
- artykul,3951,szkolenie_lean_startup_-_poznaj_strategie_i_narzedzia_wykorzystywane_przez_startupy_gwarantujace_sukces_w_twoim_biznesie.html
szkolenie lean startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w twoim biznesie. artykul,3951,szkolenie_lean_startup_-_poznaj_strategie_i_narzedzia_wykorzystywane_przez_startupy_gwarantujace_sukces_w_twoim_biznesie.html
- artykul,3866,lean_startup_program_szkolenia.html
lean startup – program szkolenia artykul,3866,lean_startup_program_szkolenia.html
- artykul,3456,analityka_w_content_marketingu_-_program_szkolenia.html
analityka w content marketingu - program szkolenia artykul,3456,analityka_w_content_marketingu_-_program_szkolenia.html
- artykul,3806,juz_za_kilka_godzin_poznamy_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie.html
już za kilka godzin poznamy 50 najbardziej kreatywnych w biznesie artykul,3806,juz_za_kilka_godzin_poznamy_50_najbardziej_kreatywnych_w_biznesie.html
zapisz się #
praca strona,praca.html
polityka prywatności strona,polityka_prywatnosci.html
reklama strona,reklama.html
partnerzy brief strona,partnerzy_brief.html
kreatywni 2015 strona,kreatywni_2015.html
prenumerata prenumerata.html
rss rss.xml
kontakt kontakt.html

Linki zewnętrzne

- http://www.brief.pl/rss.xml

Zdjęcia

Zdjęcia 39
Zdjęcia bez atrybutu ALT 6
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 39
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

https://www.facebook.com/tr?id=685771391471685&ev=noscript
_images/img_logo_brief_header.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/icon_rss.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/hashtagi.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/oooooooooop.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/kjkjkjkjkj.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/14232573_1315194775157752_8595817154154822451_n.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/fot.olga%20kazimierczak%202%20%28westwing%29.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/justyna/wp3.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/dominika/fotolia_94982455_subscription_monthly_m.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/15970272_1853407384872376_2123484410_n.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/ipad-820272_960_720.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/michal_szafranski_9.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/yhgshdvkkl.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/uber.png
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/justyna/analityka.jpg
img%2carticle%2csquare%2c/_files/img_sites/ada_k/dsc_5370%20%281%29.jpg
_images/img_ajax.gif
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/hashtagi.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/wp3.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/oooooooooop.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/kjkjkjkjkj.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/unnamed.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/wi_i_obw_front.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/ebook-influencer-marketing.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/camerimage_kspot_www_745x533.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/lto.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/ada_k/fottttt.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/dominika/lean.png
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/weronika-dominika/fotolia_81854552_subscription_monthly_m.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/justyna/analityka.jpg
img%2carticle%2csquaresmall%2c/_files/img_sites/fotolia/winner%20m.jpg
_images/img_banner_3.jpg
_images/img_logo_brief_small.png
_images/img_logo_brief_footer.gif

Zdjęcia bez atrybutu ALT

https://www.facebook.com/tr?id=685771391471685&ev=noscript
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_top_menu_active.png
_images/img_banner_3.jpg

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

brief.pl magazyn brief tv brief for poland aktualności ludzie inspiracje technologie csr wiedza brief.pl / aktualności jak używać hashtagów? 18/01/2017 hashtagi królują zarówno na instagramie jak i na twitterze. niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści. brief.pl / aktualności youtube ads leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na youtube 18/01/2017 youtube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z polski, jak i całej europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: czego... magazyn / aktualności (marketingowe) rozgrywki poza boiskiem
. rozmowa z grzegorzem krychowiakiem 17/01/2017 na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. o marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada grzegorz krychowiak, piłkarz... brief.pl / aktualności ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. zgłoszenia ruszyły! 12/01/2017 ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. kto tym razem znajdzie się w prestiżowym gronie "pięćdziesiątkowiczów" tworzących kreatywny biznes w polsce? przekonamy się podczas uroczystej gali, która zaplanowana jest na 27 kwietnia br. magazyn / ludzie miastotwórczy charakter biznesu. wywiad z adamem ringerem, prezesem green caffè nero 04/01/2017 w poprzednich latach zasiadał w zarządach kilkunastu różnych spółek. działał w wielu branżach, m.in. paliwowej. rynek gastronomii jest mu bliski od kilku lat, a dokładniej od momentu powstania pierwszej kawiarni green caffè. do biznesu podchodzi z uporem i widoczną na pierwszy rzut oka pasją. jak twierdzi, zarówno w pracy, jak i w życiu... magazyn / aktualności wychowaj sobie konsumenta 20/01/2017 wychowaj sobie konsumenta jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? w strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? mowa o użytecznej treści z górnej półki. magazyn / inspiracje oddaj pracownikom władzę 13/01/2017 oddaj pracownikom władzę czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak semco czy xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione. brief.pl / aktualności desk.works - jak to z tą wyceną było 10/01/2017 desk.works - jak to z tą wyceną było kilka razy w miesiącu docierają do nas zza oceanu informacje o wielkich sukcesach nowoczesnych startupów. wielomilionowe wyceny, wejścia na giełdę i wykupy za zawrotne sumy wydają się być tam codziennością. a u nas jak zwykle nic... magazyn / aktualności podsumowanie roku 2016 w mobile 02/01/2017 podsumowanie roku 2016 w mobile obecnie 61% polaków posiada smartfony, 23% – tablety, a 1% – smart zegarki (wg tns polska, maj 2016). 16% polaków korzysta z bankowości mobilnej. gdyby tę grupę zawęzić do polskich internautów, to 23% z nich korzysta z bankowości mobilnej. 5% internautów wykorzystuje płatności mobilne. z kolei internautów kupujących wyłącznie mobilnie jest już 13%. dynamika wzrostu penetracji smartfonów w polsce wyraźnie zwolniła, za to pogłębiła się świadomość możliwości urządzeń mobilnych. masowo korzystamy już z najpopularniejszych serwisów, sklepów i aplikacji mobilnych. magazyn / ludzie porozmawiajmy o pieniądzach. wywiad z... 02/01/2017 porozmawiajmy o pieniądzach. wywiad z michałem szafrańskim michał szafrański o pieniądzach zdaje się wiedzieć wszystko, a na pewno wystarczająco dużo, by efektywnie zarządzać swoim domowym budżetem. nie obce są mu sztuczki stosowane przez instytucje finansowe, metody oszczędzania czy zwiększania przychodów. swoją wiedzą zdecydował się podzielić, wydając kilka miesięcy temu książkę pt. „finansowy ninja”. na łamach „business in brief” opowiada zaś o tym, jak świadomość dotycząca finansów kształtuje się dzisiaj w kraju nad wisłą i dlaczego nawet dżentelmeni muszą wreszcie zacząć rozmawiać o pieniądzach… magazyn / ludzie stoczniowy biznes z misją. wywiad z b... 30/12/2016 stoczniowy biznes z misją. wywiad z bartłomiejem zientkiem z green dream boats odważny design i innowacyjne na skalę świata, ekologiczne rozwiązania – oto, co wyróżnia ich produkty na tle innych. w swojej branży są niedoścignionym wzorem. nieustannie doskonalą efekty swojej pracy i śmiało patrzą w przyszłość. mowa o green dream boats, czyli młodej polskiej stoczni produkującej ekologiczne, w pełni autonomiczne katamarany, z którymi od ostatnich dwóch lat coraz śmielej wchodzi na kolejne zagraniczne rynki. już niebawem świat ujrzy ich drugi duży projekt, czyli ekologiczny houseboat, nad którego produkcją trwają właśnie prace. tym razem w ramach cyklu poświęconego laureatom rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie rozmawiamy z jednym z twórców pomorskiej stoczni green dream boats, bartłomiejem zientkiem. magazyn / ludzie customer obsession oczami ubera. wywi... 29/12/2016 customer obsession oczami ubera. wywiad z kacprem winiarczykiem i krzysztofem radoszewskim w listopadzie świętowali dwa lata swojej obecności w polsce. przez ten czas nie tylko udało im się stworzyć tu niezależny biznes, ale też wprowadzić w swojej branży zupełnie nową jakość oferowanych usług. początki ubera w polsce nie były jednak typowe dla dużej zagranicznej korporacji. przypominały raczej launch startupu, który tworzony jest zupełnie od zera. o starcie ubera w polsce, modelu biznesowym, konkurentach, oczekiwaniach i planach na najbliższą przyszłość rozmawiamy z kacprem winiarczykiem, dyrektorem generalnym oddziału oraz krzysztofem radoszewskim, dyrektorem marketingu na polskim rynku. brief.pl / aktualności cztery najczęściej zadawane pytania o... 29/12/2016 cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe już na etapie rozważania przez firmy wdrożenia pierwszego programu lojalnościowego, pojawia się wiele pytań dotyczących organizacji, kwestii prawnych oraz technicznych. odpowiedź na nie pozwala na zrozumienie mechanizmów działania programów lojalnościowych, co ma znaczący wpływ na sukces takiego przedsięwzięcia. oto cztery najczęściej zadawane pytania przez firmy, które planują podjąć się zorganizowania programu. magazyn / ludzie telewizja xxi wieku. wywiad z kenneth... 27/12/2016 telewizja xxi wieku. wywiad z kennethem lowe jest prezesem i szefem rady nadzorczej jednego z największych koncernów telewizyjnych na świecie, scripps networks interactive. w 1994 roku zainicjował początek jednego z flagowych kanałów sieci, a mianowicie home & garden tv, który w tym roku, przez polskę wchodzi również do europy. o kreowaniu mediów, gustów odbiorców, potencjale polski na europejskim rynku medialnym i wchodzącej na nasz rynek nowej stacji lifestylowej rozmawialiśmy z kennethem lowe, prezesem sni oraz nowym właścicielem tvn. załaduj więcej artykułów top artykuły jak używać hashtagów? wychowaj sobie konsumenta youtube ads leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na youtube (marketingowe) rozgrywki poza boiskiem
. rozmowa z grzegorzem krychowiakiem patronaty "gwoździem w mózg" - regulamin konkursu wyczekiwani „innowatorzy” isaacsona już w polskich księgarniach powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu 7. konkurs spotów reklamowych - camerimage zaprasza rozmowy o startupach #5 już 26 października w łodzi eventy "50-tka kreatywnych z multikino media" - inauguracja szkolenie lean startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w twoim biznesie. lean startup – program szkolenia analityka w content marketingu - program szkolenia już za kilka godzin poznamy 50 najbardziej kreatywnych w biznesie / newsletter e-mail: imię: nazwisko: firma: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez b4p sp. z o.o. z siedzibą w warszawie przy ul. konduktorskiej 4/2, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od b4p sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym. zapisz się copyright © 2008-2017 b4p sp. z o.o. all rights reserved. praca polityka prywatności reklama partnerzy brief kreatywni 2015 prenumerata rss kontakt


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1243

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.22% (40)
wie - 1.77% (22)
się - 1.45% (18)
jak - 1.29% (16)
ich - 1.21% (15)
czy - 1.13% (14)
biznes - 0.97% (12)
2016 - 0.8% (10)
brief - 0.8% (10)
magazyn - 0.8% (10)
aktualności - 0.72% (9)
marketing - 0.72% (9)
jest - 0.64% (8)
że - 0.64% (8)
wywiad - 0.64% (8)
już - 0.56% (7)
przez - 0.56% (7)
polski - 0.56% (7)
mowa - 0.56% (7)
przy - 0.56% (7)
kreatywny - 0.48% (6)
brief.pl - 0.48% (6)
startup - 0.48% (6)
program - 0.48% (6)
ale - 0.48% (6)
ludzie - 0.48% (6)
nas - 0.4% (5)
biznesie - 0.4% (5)
oraz - 0.4% (5)
lat - 0.4% (5)
youtube - 0.4% (5)
green - 0.4% (5)
reklam - 0.4% (5)
polsce - 0.4% (5)
kreatywnych - 0.4% (5)
media - 0.4% (5)
tym - 0.32% (4)
kto - 0.32% (4)
ubera - 0.32% (4)
ten - 0.32% (4)
prezes - 0.32% (4)
sobie - 0.32% (4)
nad - 0.32% (4)
pytania - 0.32% (4)
stoczni - 0.32% (4)
- 0.32% (4)
korzysta - 0.32% (4)
swojej - 0.32% (4)
pieniądzach - 0.32% (4)
ranking - 0.32% (4)
najbardziej - 0.32% (4)
roku - 0.32% (4)
marketingu - 0.32% (4)
for - 0.32% (4)
kilka - 0.32% (4)
grzegorz - 0.24% (3)
każdy - 0.24% (3)
zadawane - 0.24% (3)
najczęściej - 0.24% (3)
cztery - 0.24% (3)
rankingu - 0.24% (3)
który - 0.24% (3)
były - 0.24% (3)
tam - 0.24% (3)
zarówno - 0.24% (3)
czas - 0.24% (3)
które - 0.24% (3)
smart - 0.24% (3)
oto - 0.24% (3)
nich - 0.24% (3)
internautów - 0.24% (3)
najpopularniejszych - 0.24% (3)
używa - 0.24% (3)
roczne - 0.24% (3)
pełni - 0.24% (3)
czyli - 0.24% (3)
dream - 0.24% (3)
sukces - 0.24% (3)
boats - 0.24% (3)
prezesem - 0.24% (3)
konsumenta - 0.24% (3)
biznesie. - 0.24% (3)
o.o. - 0.24% (3)
sp. - 0.24% (3)
wychowaj - 0.24% (3)
b4p - 0.24% (3)
rynku - 0.24% (3)
lowe - 0.24% (3)
obsession - 0.16% (2)
29/12/2016 - 0.16% (2)
lean - 0.16% (2)
używać - 0.16% (2)
inspiracje - 0.16% (2)
ubera. - 0.16% (2)
oczami - 0.16% (2)
szkolenia - 0.16% (2)
customer - 0.16% (2)
rozmawiamy - 0.16% (2)
winiarczykiem - 0.16% (2)
świat - 0.16% (2)
zagraniczne - 0.16% (2)
wchodzi - 0.16% (2)
boats, - 0.16% (2)
pracy - 0.16% (2)
efekty - 0.16% (2)
e-mail - 0.16% (2)
kacprem - 0.16% (2)
telewizja - 0.16% (2)
krzysztofem - 0.16% (2)
18/01/2017 - 0.16% (2)
wpływ - 0.16% (2)
działania - 0.16% (2)
programu - 0.16% (2)
firmy - 0.16% (2)
lojalnościowe - 0.16% (2)
o... - 0.16% (2)
xxi - 0.16% (2)
wieku. - 0.16% (2)
kennethem - 0.16% (2)
branży - 0.16% (2)
konkurs - 0.16% (2)
przyszłość - 0.16% (2)
dla - 0.16% (2)
jednego - 0.16% (2)
hashtagów? - 0.16% (2)
zupełnie - 0.16% (2)
więcej - 0.16% (2)
top - 0.16% (2)
lata - 0.16% (2)
dwa - 0.16% (2)
radoszewskim - 0.16% (2)
dyrektorem - 0.16% (2)
ads - 0.16% (2)
social - 0.16% (2)
biznesu - 0.16% (2)
bez - 0.16% (2)
firma - 0.16% (2)
możliwości - 0.16% (2)
rozgrywki - 0.16% (2)
prowadzić - 0.16% (2)
władzę - 0.16% (2)
pracownikom - 0.16% (2)
oddaj - 0.16% (2)
treści - 0.16% (2)
content - 0.16% (2)
poza - 0.16% (2)
oka - 0.16% (2)
pierwszy - 0.16% (2)
kilku - 0.16% (2)
trzy - 0.16% (2)
rynek - 0.16% (2)
nero - 0.16% (2)
caffè - 0.16% (2)
boiskiem
. - 0.16% (2)
rozmowa - 0.16% (2)
grzegorzem - 0.16% (2)
krychowiakiem - 0.16% (2)
znajdzie - 0.16% (2)
razem - 0.16% (2)
to, - 0.16% (2)
jego - 0.16% (2)
ruszyły - 0.16% (2)
zgłoszenia - 0.16% (2)
medialny - 0.16% (2)
(marketingowe) - 0.16% (2)
odpowiedzi - 0.16% (2)
ekologiczne - 0.16% (2)
zestawienie - 0.16% (2)
zientkiem - 0.16% (2)
bartłomiejem - 0.16% (2)
misją. - 0.16% (2)
stoczniowy - 0.16% (2)
opowiada - 0.16% (2)
leaderboard - 0.16% (2)
- 0.16% (2)
szafrański - 0.16% (2)
michał - 0.16% (2)
z... - 0.16% (2)
pieniądzach. - 0.16% (2)
porozmawiajmy - 0.16% (2)
mobilnych. - 0.16% (2)
świadomość - 0.16% (2)
polskich - 0.16% (2)
desk.works - 0.16% (2)
- 0.16% (2)
mobilnej. - 0.16% (2)
bankowości - 0.16% (2)
europy. - 0.16% (2)
23% - 0.16% (2)
polaków - 0.16% (2)
02/01/2017 - 0.16% (2)
mobile - 0.16% (2)
tylko - 0.16% (2)
podsumowanie - 0.16% (2)
wydają - 0.16% (2)
było - 0.16% (2)
wyceną - 0.16% (2)
- 0.16% (2)
all - 0.16% (2)
magazyn / - 0.72% (9)
/ aktualności - 0.64% (8)
wywiad z - 0.64% (8)
brief.pl / - 0.4% (5)
/ ludzie - 0.4% (5)
w polsce - 0.4% (5)
kreatywnych w - 0.32% (4)
się w - 0.32% (4)
najbardziej kreatywnych - 0.32% (4)
w biznesie - 0.32% (4)
50 najbardziej - 0.32% (4)
sobie konsumenta - 0.24% (3)
green dream - 0.24% (3)
mowa o - 0.24% (3)
dream boats - 0.24% (3)
cztery najczęściej - 0.24% (3)
zadawane pytania - 0.24% (3)
wychowaj sobie - 0.24% (3)
b4p sp. - 0.24% (3)
z o.o. - 0.24% (3)
na pierwszy - 0.16% (2)
2016 - - 0.16% (2)
zestawienie najpopularniejszych - 0.16% (2)
- roczne - 0.16% (2)
xxi wieku. - 0.16% (2)
telewizja xxi - 0.16% (2)
wieku. wywiad - 0.16% (2)
z kennethem - 0.16% (2)
jednego z - 0.16% (2)
używać hashtagów? - 0.16% (2)
leaderboard 2016 - 0.16% (2)
ads leaderboard - 0.16% (2)
roczne zestawienie - 0.16% (2)
reklam na - 0.16% (2)
najpopularniejszych reklam - 0.16% (2)
na youtube - 0.16% (2)
(marketingowe) rozgrywki - 0.16% (2)
poza boiskiem
. - 0.16% (2)
rozmowa z - 0.16% (2)
grzegorzem krychowiakiem - 0.16% (2)
lean startup - 0.16% (2)
program szkolenia - 0.16% (2)
youtube ads - 0.16% (2)
social media - 0.16% (2)
zarówno na - 0.16% (2)
ubera w - 0.16% (2)
krzysztofem radoszewskim - 0.16% (2)
pracownikom władzę - 0.16% (2)
porozmawiajmy o - 0.16% (2)
rankingu 50 - 0.16% (2)
tą wyceną - 0.16% (2)
desk.works - - 0.16% (2)
jak to - 0.16% (2)
wyceną było - 0.16% (2)
roku 2016 - 0.16% (2)
w mobile - 0.16% (2)
korzysta z - 0.16% (2)
bankowości mobilnej. - 0.16% (2)
z bankowości - 0.16% (2)
w biznesie. - 0.16% (2)
pieniądzach. wywiad - 0.16% (2)
z kacprem - 0.16% (2)
stoczniowy biznes - 0.16% (2)
z misją. - 0.16% (2)
jak używać - 0.16% (2)
to, co - 0.16% (2)
w swojej - 0.16% (2)
z grzegorzem - 0.16% (2)
boiskiem
. rozmowa - 0.16% (2)
rozgrywki poza - 0.16% (2)
rozmawiamy z - 0.16% (2)
dream boats, - 0.16% (2)
obsession oczami - 0.16% (2)
bartłomiejem zientkiem - 0.16% (2)
magazyn / ludzie - 0.4% (5)
brief.pl / aktualności - 0.4% (5)
najbardziej kreatywnych w - 0.32% (4)
kreatywnych w biznesie - 0.32% (4)
50 najbardziej kreatywnych - 0.32% (4)
cztery najczęściej zadawane - 0.24% (3)
najczęściej zadawane pytania - 0.24% (3)
wychowaj sobie konsumenta - 0.24% (3)
sp. z o.o. - 0.24% (3)
magazyn / aktualności - 0.24% (3)
boiskiem
. rozmowa z - 0.16% (2)
ubera w polsce - 0.16% (2)
2016 - roczne - 0.16% (2)
rozmowa z grzegorzem - 0.16% (2)
rozgrywki poza boiskiem
. - 0.16% (2)
jak używać hashtagów? - 0.16% (2)
wieku. wywiad z - 0.16% (2)
telewizja xxi wieku. - 0.16% (2)
zestawienie najpopularniejszych reklam - 0.16% (2)
w swojej branży - 0.16% (2)
(marketingowe) rozgrywki poza - 0.16% (2)
z kacprem winiarczykiem - 0.16% (2)
biznes z misją. - 0.16% (2)
misją. wywiad z - 0.16% (2)
youtube ads leaderboard - 0.16% (2)
pieniądzach. wywiad z - 0.16% (2)
z bankowości mobilnej. - 0.16% (2)
2016 w mobile - 0.16% (2)
z tą wyceną - 0.16% (2)
stoczniowy biznes z - 0.16% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.