3.70 score from hupso.pl for:
allegro.com.pl



HTML Content


Titleallegro

Length: 7, Words: 1
Description pusty

Length: 0, Words: 0
Keywords pusty
Robots index, follow
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 2792
Text/HTML 37.02 %
Headings H1 17
H2 49
H3 115
H4 0
H5 0
H6 0
H1
event
effie awards: 2016
kampania społeczna roku: 2015
złoty spinacz: 2014
złoty spinacz: 2010
złoty spinacz: 2007
mp power awards: 2015
mp power awards: 2014
mp power awards: 2013
media trendy: 2013
european excellence award: 2011
24. gala paszportów polityki
gala finałowa „ey przedsiębiorca roku” 2016
adidas #heretocreate
„20 lat innowacji” dla wieltona
allegro z effie!
samsung irena women’s run 2016
H2
kim jesteśmy?
nagrody
nagrody > effie awards 2016
nagrody > kampania społeczna roku 2015
nagrody > złoty spinacz 2014
nagrody > złoty spinacz 2010
nagrody > złoty spinacz 2007
nagrody > mp power awards 2015
nagrody > mp power awards 2014
nagrody > mp power awards 2013
nagrody > media trendy 2013
nagrody > european excellence award 2011
klienci
aktualności

ski trip davos & klosters dla t-mobile
polish capital market londyn
grand prix f1 belgii dla cnh
wyjazd szkoleniowy sri lanka
komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen
program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil
wczoraj i dziś
verva activejet
paszporty polityki
konferencja dla otodom
piknik dla wielton
samsung irena women’s run 2016
strefa degustacji nespresso
kampania społeczna bez pitu pitu
orlen team rajd dakar
metaxa
audioriver festival
renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich
oficjalne strefy kibica ehf euro 2016
pko bank polski liga mistrzów 2015 finlandia
launch emirates airlines w polsce
20-lecie mastercard w polsce
ey przedsiębiorca roku
pzu aktywna strefa zdrowia
orlen olimpiada
plebiscyt i gala orlen polacy z werwą
portfolio
atl
btl
digital
event
incentive
pr
kontakt
H3
effie awards
kampania społeczna roku
złoty spinacz
mp power awards
media trendy
european excellence award
24. gala paszportów polityki
gala finałowa „ey przedsiębiorca roku” 2016
adidas #heretocreate
„20 lat innowacji” dla wieltona
allegro z effie!
samsung irena women’s run 2016
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
2012 – 2016
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
2012 – 2016
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
wyzwanie
realizacja
2013-2015
wyzwania
realizacja
2013-2015
wyzwanie
realizacja
2014-2015
wyzwanie
realizacja
2012-2015
wyzwanie
realizacja
wczoraj i dziś
kampania społeczna bez pitu pitu
renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich
audioriver festival
oficjalne strefy kibica ehf euro 2016
strefa degustacji nespresso
renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich
oficjalne strefy kibica ehf euro 2016
program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil
komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen
samsung irena women’s run 2016
kampania społeczna bez pitu pitu
orlen team rajd dakar
metaxa
audioriver festival
renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich
oficjalne strefy kibica ehf euro 2016
plebiscyt i gala orlen polacy z werwą
samsung irena women’s run 2016
verva activejet
paszporty polityki
konferencja dla otodom
piknik dla wielton
orlen team rajd dakar
renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich
oficjalne strefy kibica ehf euro 2016
launch emirates airlines w polsce
20-lecie mastercard w polsce
ey przedsiębiorca roku
pzu aktywna strefa zdrowia
orlen olimpiada
plebiscyt i gala orlen polacy z werwą

ski trip davos & klosters dla t-mobile
polish capital market londyn
grand prix f1 belgii dla cnh
wyjazd szkoleniowy sri lanka
pko bank polski liga mistrzów 2015 finlandia
komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen
program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil
paszporty polityki
kampania społeczna bez pitu pitu
orlen team rajd dakar
audioriver festival
renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich
oficjalne strefy kibica ehf euro 2016
plebiscyt i gala orlen polacy z werwą
H4
H5
H6
strong
realizacja:
b
realizacja:
i
em realizacja:
Bolds strong 1
b 1
i 0
em 1
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 15
Pliki CSS 11
Pliki javascript 4
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 96
Linki wewnętrzne 79
Linki zewnętrzne 17
Linki bez atrybutu Title 84
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

pl #
en #
kim jesteśmy?_ #about
aktualności_ #posts
portfolio_ #portfolios
kontakt_ #contact
kim jesteśmy?_ #section2
nagrody_ #section3
klienci_ #section4
aktualności_ #section5
portfolio_ #section6
kontakt_ #section7
2016 #slug-303
2015 #slug-143
2014 #slug-12
2010 #slug-10
2007 #slug-9
2015 #slug-8
2014 #slug-7
2013 #slug-6
2013 #slug-5
2011 #slug-4
czytaj więcej #post-321
czytaj więcej #post-318
czytaj więcej #post-313
czytaj więcej #post-308
czytaj więcej #post-300
czytaj więcej #post-230

wczoraj i dziś

#portfolio-262

kampania społeczna bez pitu pitu

#portfolio-57

renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich

#portfolio-49

audioriver festival

#portfolio-51

oficjalne strefy kibica ehf euro 2016

#portfolio-45

strefa degustacji nespresso

#portfolio-124

renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich

#portfolio-49

oficjalne strefy kibica ehf euro 2016

#portfolio-45

program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil

#portfolio-266

komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen

#portfolio-268

samsung irena women’s run 2016

#portfolio-234

kampania społeczna bez pitu pitu

#portfolio-57

orlen team rajd dakar

#portfolio-55

metaxa

#portfolio-53

audioriver festival

#portfolio-51

renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich

#portfolio-49

oficjalne strefy kibica ehf euro 2016

#portfolio-45

plebiscyt i gala orlen polacy z werwą

#portfolio-26

samsung irena women’s run 2016

#portfolio-234

verva activejet

#portfolio-255

paszporty polityki

#portfolio-249

konferencja dla otodom

#portfolio-244

piknik dla wielton

#portfolio-238

orlen team rajd dakar

#portfolio-55

renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich

#portfolio-49

oficjalne strefy kibica ehf euro 2016

#portfolio-45

launch emirates airlines w polsce

#portfolio-41

20-lecie mastercard w polsce

#portfolio-39

ey przedsiębiorca roku

#portfolio-32

pzu aktywna strefa zdrowia

#portfolio-30

orlen olimpiada

#portfolio-28

plebiscyt i gala orlen polacy z werwą

#portfolio-26

#portfolio-288

ski trip davos & klosters dla t-mobile

#portfolio-286

polish capital market londyn

#portfolio-283

grand prix f1 belgii dla cnh

#portfolio-280

wyjazd szkoleniowy sri lanka

#portfolio-281

pko bank polski liga mistrzów 2015 finlandia

#portfolio-43

komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen

#portfolio-268

program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil

#portfolio-266

paszporty polityki

#portfolio-249

kampania społeczna bez pitu pitu

#portfolio-57

orlen team rajd dakar

#portfolio-55

audioriver festival

#portfolio-51

renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich

#portfolio-49

oficjalne strefy kibica ehf euro 2016

#portfolio-45

plebiscyt i gala orlen polacy z werwą

#portfolio-26
brief@allegro.com.pl mailto:brief@allegro.com.pl
wspolpraca@allegro.com.pl mailto:wspolpraca@allegro.com.pl
kariera@allegro.com.pl mailto:kariera@allegro.com.pl
media@allegro.com.pl mailto:media@allegro.com.pl

Linki zewnętrzne

in https://www.linkedin.com/company/allegro-agency?trk=top_nav_home
vimeo https://vimeo.com/user23602797
facebook https://www.facebook.com/allegroagency/?fref=ts
- http://allegro.com.pl
zobacz film https://vimeo.com/185451410
zobacz film https://vimeo.com/182834885
zobacz film https://vimeo.com/182834885
zobacz film https://vimeo.com/158903067
zobacz film https://vimeo.com/102227591
zobacz film https://vimeo.com/102236317
zobacz film https://vimeo.com/148217699
zobacz film https://vimeo.com/102229701
zobacz film https://vimeo.com/164715173
zobacz film https://vimeo.com/142132280
in https://www.linkedin.com/company/allegro-agency?trk=top_nav_home
vimeo https://vimeo.com/user23602797
facebook https://www.facebook.com/allegroagency/?fref=ts

Zdjęcia

Zdjęcia 55
Zdjęcia bez atrybutu ALT 6
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 55
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/allegro_logo.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/10/na-www-2-1.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-zzws.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/06/www_nagrody.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/06/syrenka.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-zs-2014.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/ar_logo_black_symbol.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-2010.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-zzws.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-img.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/renault.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-mp-2015.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-mp-2014.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-mp-2013.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-mt-2013.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/1-2-791x528.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/client.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/orlen.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/pko.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/ey.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/syrenka.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/tmobile.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/ing.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/renault.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/paszporty.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/cedc.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/cnh.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/mastercard.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/nespresso.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/pge.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/anwil.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/samsung.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/bank_pekao.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/pzu.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/wielton.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/pgz.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/pgnig.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/partner/audioriver.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/afl_100116_178.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/ey_gala-przedsiębiorca-roku_2.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/12/adidas_karate.0661_male.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/12/slk_5115.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/10/na-www-2-1.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/09/samsung_347.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/afl_100116_178.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/ey_gala-przedsiębiorca-roku_2.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/12/adidas_karate.0661_male.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/12/slk_5115.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/10/na-www-2-1.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/09/samsung_347.jpg
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/wyslij-do-nas-brief.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/przeslij-nam-oferte.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/dolacz-do-nas.png
http://allegro.com.pl/wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/zapytaj-nas.png
wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/logos.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-zzws.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/06/syrenka.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/ar_logo_black_symbol.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/awards-zzws.png
http://allegro.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/renault.png
wp-content/themes/allegro-scroll/assets/images/logos.png

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

pl en kim jesteśmy?_ nagrody_ klienci_--> aktualności_ portfolio_ kontakt_ kim jesteśmy?_ nagrody_ klienci_ aktualności_ portfolio_ kontakt_ in vimeo facebook event atl / btl / pr / digital / incentive kim jesteśmy? allegro jest agencją zintegrowanej komunikacji marketingowej, założoną w 1992 roku. nasze kompetencje i doświadczenie obejmuje pełen zakres usług z dziedziny event marketingu, jak również ekspertyzę w obszarach atl, btl, pr, digital oraz incentive. tworzymy kompleksowe i indywidualne rozwiązania, niezależnie od branży czy skali projektu. dbamy o to, aby precyzyjnie dotrzeć do grup docelowych naszych klientów, z odpowiednim i skutecznym przekazem. staramy się bardziej. zrealizowaliśmy projekty w 32 krajach doświadczenie na rynku od 24 lat zrealizowaliśmy 180 projektów w 2015 stała obsługa 16 klientów nasi klienci nagrody nagrody nagrody > effie awards 2016 effie awards: 2016 w kategorii edukacja społeczna i csr – brąz za kampanię „bez pitu pitu” dla urzędu miasta st. warszawy nagrody > kampania społeczna roku 2015 kampania społeczna roku: 2015 nominacja w kategorii  kampanie instytucji publicznych za projekt „bez pitu pitu”  dla urzędu miasta st. warszawy nagrody > złoty spinacz 2014 złoty spinacz: 2014 w kategorii kultura za projekt audioriver 2013 nagrody > złoty spinacz 2010 złoty spinacz: 2010 w kategorii pr miejsc, miast i regionów – wyróżnienie za projekt chopin 2.0 – new paradigm dla m. st. warszawy nagrody > złoty spinacz 2007 złoty spinacz: 2007 w kategorii event za projekt ing renault f1 roadshow dla renault polska nagrody > mp power awards 2015 mp power awards: 2015 nominacja w kategorii event firmowy za projekt „20-lecie mastercard w polsce” dla mastercard nagrody > mp power awards 2014 mp power awards: 2014 w kategorii kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu za projekt plebiscyt i gala „polacy z werwą 2014” dla pkn orlen nagrody > mp power awards 2013 mp power awards: 2013 w kategorii event/pozostałe formy za projekt 20. jubileuszowa gala paszportów polityki dla polityka sp. z o.o. s. k. a. nagrody > media trendy 2013 media trendy: 2013 nagroda w kategorii best use of content – wyróżnienie za projekt dakar 2012 dla pkn orlen nagrody > european excellence award 2011 european excellence award: 2011 w kategorii csr za projekt bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich dla renault polska effie awards 2016 kampania społeczna roku 2015 złoty spinacz 2014 2010 2007 mp power awards 2015 2014 2013 media trendy 2013 european excellence award 2011 klienci aktualności 24. gala paszportów polityki kolejna gala z okazji rozdania paszportów polityki za nami! od sześciu lat jesteśmy producentem wykonawczym tego wyjątkowego wydarzenia dla polskiej kultury. w realizacji postawiliśmy na oryginalną, nowoczesną i dynamiczną oprawę scenograficzną, która spotkała się z dużym entuzjazmem zgromadzonych gości. gala finałowa „ey przedsiębiorca roku” 2016 już po raz trzeci byliśmy producentem uroczystej gali, nie bez powodu określanej mianem oskarów biznesu. w realizacji zastosowaliśmy innowacyjne rozwiązania multimedialne i technologiczne, które odzwierciedlały prestiżowy nastrój tego wyjątkowego, biznesowego wydarzenia. adidas #heretocreate 7 szczególnych treningów dla kobiet, 7 dyscyplin sportowych, 7 lokalizacji i 7 koncepcji kreatywnych. każdy event był niepowtarzalny pod względem oprawy i scenografii, z kolei zaskakujący dobór lokalizacji pomógł wywołać w uczestniczkach nie tylko te sportowe emocje… zobacz film „20 lat innowacji” dla wieltona 20 lat obecności na polskim rynku to doskonała okazja do celebracji. jubileusz marki wielton przybrał formę wyjątkowo imponującej i zaawansowanej technologicznie gali, którą mieliśmy przyjemność wyprodukować. goście byli pod wrażeniem – i o to nam chodziło! allegro z effie! nasza kampania społeczna „bez pitu pitu” zdobyła brązowe effie awards poland w kategorii edukacja społeczna i csr. jury doceniło przede wszystkim efekty, które przyniosła ta akcja: prawie 21 tys. nowych podatników i ponad 75 mln zł wpływów do budżetu miasta stołecznego warszawy. projekt zrealizowaliśmy dla urzędu miasta st. warszawy. samsung irena women’s run 2016 5 kilometrów malowniczej trasy i 1200 zmęczonych, ale zadowolonych uczestniczek – samsung irena women’s run już za nami! organizowaliśmy ten bieg zajmując się jego kompleksową produkcją oraz komunikacją w kanałach digital i social media. wystawiliśmy nawet własną ekipę biegową, która dzielnie reprezentowała allegro. zobacz film 24. gala paszportów polityki kolejna gala z okazji rozdania paszportów polityki za nami! od sześciu lat jesteśmy producentem wykonawczym tego wyjątkowego wydarzenia dla polskiej… czytaj więcej gala finałowa „ey przedsiębiorca roku” 2016 już po raz trzeci byliśmy producentem uroczystej gali, nie bez powodu określanej mianem oskarów biznesu. w realizacji zastosowaliśmy innowacyjne rozwiązania… czytaj więcej adidas #heretocreate 7 szczególnych treningów dla kobiet, 7 dyscyplin sportowych, 7 lokalizacji i 7 koncepcji kreatywnych. każdy event był niepowtarzalny pod względem… czytaj więcej „20 lat innowacji” dla wieltona 20 lat obecności na polskim rynku to doskonała okazja do celebracji. jubileusz marki wielton przybrał formę wyjątkowo imponującej i zaawansowanej… czytaj więcej allegro z effie! nasza kampania społeczna „bez pitu pitu” zdobyła brązowe effie awards poland w kategorii edukacja społeczna i csr. jury doceniło przede… czytaj więcej samsung irena women’s run 2016 5 kilometrów malowniczej trasy i 1200 zmęczonych, ale zadowolonych uczestniczek - samsung irena women’s run już za nami! organizowaliśmy ten… czytaj więcej ski trip davos & klosters dla t-mobile wyzwanie zapewnienie wyjątkowych wrażeń narciarskich kluczowym klientom operatora, które przyczynią sie do wywołania pozytywnych emocji związanych z marką. realizacja ściśle dopasowany i spersonalizowany pod kątem każdego z gości ski trip do elitarnego kurortu w davos, zapewnienie wyrafinowanego programu atrakcji oraz opieki na stoku przez najlepszych lokalnych instruktorów. polish capital market londyn wyzwanie promocja polskiego rynku kapitałowego wśród zagranicznych inwestorów oraz przybliżenie perspektyw w zakresie jego dalszego rozwoju. realizacja kompleksowa organizacja wyjazdu i pobytu top managementów najważniejszych polskich spółek kapitałowych, organizacja konferencji z udziałem wybitnych prelegentów, stworzenie i implementacja dedykowanego systemu kalendarza spotkań online w celu ułatwienia rozmów biznesowych. grand prix f1 belgii dla cnh wyzwanie utrwalenie bliskich relacji biznesowych w gronie kluczowych partnerów cnh, docenienie ich zaangażowania poprzez udział w wyjątkowym wydarzeniu motoryzacyjnym. realizacja kompleksowa organizacja wyjazdu do belgii, uwzględniająca udział grupy w prestiżowym grand prix formuły 1 oraz dedykowanym programie atrakcji związanych ze światem motoryzacji. wyjazd szkoleniowy sri lanka wyzwanie podsumowanie rezultatów ostatniego roku fiskalnego i docenienie wkładu kluczowych partnerów businessowych w budowę pozycji marki dell w polsce. prezentacja nowych produktów adresowanych do segmentu enterprise. realizacja kompleksowa organizacja wyjazdu na sri lankę. autorski program dedykowanych atrakcji nastawiony na eksplorację potencjału egzotycznej lokalizacji. komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen wyzwanie kompleksowa obsługa komunikacyjna strategicznych projektów sponsoringu sportowego dla pkn orlen: orlen team oraz grupa sportowa orlen realizacja wielopłaszczyznowa strategia komunikacyjna oraz jej egzekucja offline & online dla najdłużej funkcjonującego projektu sponsoringowego w polsce; kompleksowe działania komunikacyjne, doradztwo z zakresu marketingu sportowego oraz realizacja niestandardowych kampanii promocyjnych z udziałem topowych zawodników sponsorowanych przez pkn orlen program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil wyzwanie edukacja uczniów szkół rolniczych w zakresie stosowania nawozów mineralnych realizacja kompleksowy program edukacyjny oparty o metodologię edutainment, ogólnopolski roadshow po szkołach rolniczych, wykorzystujący interaktywne lekcje z udziałem ekspertów, nowoczesne i atrakcyjne materiały edukacyjne – print & digital wczoraj i dziś wyzwanie wielokanałowa kampania upamiętniającą rocznicę wybuchu powstania warszawskiego oraz zachęcająca do udziału w obchodach wydarzenia realizacja spot reklamowy, emitowany w czołowych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych verva activejet wyzwanie oficjalny launch nowej struktury teamu kolarskiego verva activejet procycling team i inauguracja kolejnego sezonu startowego realizacja spektakularna oprawa wydarzenia we wnętrzach centrum olimpijskiego w warszawie, której kulminacyjnym punktem była dynamiczna prezentacja zawodników teamu; udział znamienitych osobistości, w tym ministra sportu i turystyki oraz prezesa pkol paszporty polityki 2012 – 2016 wyzwanie organizacja i komunikacja corocznej gali wręczenia najważniejszych polskich nagród kulturalnych przyznawanych przez magazyn polityka realizacja unikalna formuła wydarzenia, oparta na włączeniu artystów z różnych dziedzin sztuki w aktywne tworzenie show scenicznego, wykorzystującego najnowsze technologie; udział najwybitniejszych gości ze świata polskiej kultury, mediów, biznesu i polityki konferencja dla otodom wyzwanie oficjalna prezentacja kolejnej edycji „rankingu inwestycji deweloperskich” oraz nagrodzenie wyróżnionych firm realizacja konferencja połączona z galą wręczenia nagród, dedykowana aranżacja przestrzeni, zaproszenie czołowych firm deweloperskich oraz mediów specjalizujących się w branży nieruchomości piknik dla wielton wyzwanie oryginalna celebracja obchodów 20-lecia firmy wielton wśród pracowników realizacja całodzienny, rodzinny piknik pod hasłem „architekci przyszłości”; stworzenie specjalnych stref atrakcji dopasowanych swoim profilem i charakterem do różnych grup wiekowych – m.in. innowacji, eksperymentów, konstruktorskiej, technologii i talentów samsung irena women’s run 2016 wyzwanie organizacja jednego z najważniejszych ogólnopolskich wydarzeń biegowych dla kobiet oraz komunikacja imprezy w kanale digital i social media realizacja kompleksowa produkcja biegu – od stworzenia spójnej linii kreatywnej, poprzez planowanie logistyczne, pozyskanie partnerów premium, organizację miasteczka biegowego, rekrutację uczestników i prowadzenie z nimi stałej komunikacji w kanale digital. efekt? 1200 uczestniczek przebiegło 5-kilometrową trasę w ścisłym centrum warszawy. zobacz film strefa degustacji nespresso wyzwanie: aktywizacja corocznego planu degustacji w centrach handlowych, stworzenie przestrzeni degustacji, która przełamie standardowe formaty kategorii kawy i nawiąże do unikalnych wartości marki   realizacja: designerska strefa nespresso , autorskie podejście do aktywacji konsumenckiej, podkreślające brand essence nespresso: ultimate coffee experience kampania społeczna bez pitu pitu wyzwanie kampania społeczna stołecznego ratusza zachęcająca mieszkańców do rozliczenia podatków pit w warszawie realizacja przewrotna komunikacja pr, atl i digital, wykorzystanie dwuznaczności idiomu „pitu pitu”, dramatyzacja konsekwencji w przypadku braku odprowadzenia podatku pit, rekordowa liczba nowych podatników, 75,4 miliona pln dodatkowych wpływów do budżetu miasta orlen team rajd dakar wyzwanie kompleksowa komunikacja udziału zawodników orlen team w najtrudniejszym rajdzie świata i poszerzenie grupy docelowej realizacja zintegrowana kampania online w wiodących serwisach społecznościowych (facebook, twitter, instagram, youtube) z wykorzystaniem popularnych youtuberów, tworzących autorską relację z rajdu, 400 tys. wyświetleń na youtube, 25 tys. nowych fanów na facebooku, 100% wzrost liczby followersów na instagramie. zobacz film metaxa wyzwanie repozycjonowanie marki na rynku polskim poprzez poszerzenie grupy docelowej o młodszy, perspektywiczny segment konsumentów realizacja komplementarne działania w kanałach offline & online, wykorzystujące potencjał najbardziej relewantnych dla grupy docelowej touchpointów, zintegrowana komunikacja w największych serwisach społecznościowych audioriver festival 2012 – 2016 wyzwanie wielokanałowa komunikacja największego festiwalu muzyki elektronicznej w polsce i komplementarnych wydarzeń okołofestiwalowych realizacja mix działań pr & digital skoncentrowanych wokół promocji muzyki elektronicznej i niezależnej, uwiarygodnienie claimu „independent worlds festival”, od 3 lat jedyny, wyprzedający się festiwal muzyczny w polsce, liczne nagrody – w tym złoty spinacz 2014 zobacz film renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich wyzwanie autorska adaptacja globalnego programu csr renault w polsce uwzględniająca specyfikę rynku lokalnego realizacja ogólnopolski program edukacyjny wykorzystujący nowoczesne i interaktywne narzędzia, kompleksowe działania pr, community relations i public affairs służące poprawie bezpieczeństwa dzieci na polskich drogach, 1 milion wyedukowanych dzieci w 13 corocznych edycjach zobacz film oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 wyzwanie kompleksowa aranżacja i obsługa oficjalnych stref kibica ehf euro 2016 oraz działania komunikacyjne dla pgnig obrót detaliczny realizacja 100 000 fanów w strefach w krakowie, gdańsku, katowicach i wrocławiu;  zintegrowana kampania online/offline, dzięki której fani mogli kibicować zawodnikom nie tylko podczas meczu, ale również poprzez kanały social media pko bank polski liga mistrzów 2015 finlandia wyzwanie finał corocznego programu motywacyjnego dla najlepszych sprzedawców i managerów sprzedaży banku pko bp realizacja nowatorska formuła motywacji i integracji 500 pracowników,  uroczyste wręczenie nagród w finlandii, warsztat motywacyjny z legendarnym trenerem skoczków narciarskich – miką kojonkoskim, autorski program atrakcji nastawiony na eksplorację potencjału lokacji launch emirates airlines w polsce wyzwanie uroczysta inauguracja pierwszego połączenia lotniczego pomiędzy warszawą a dubajem i rozpoczęcie długofalowego procesu budowania świadomości i wizerunku marki emirates w polsce realizacja cykl prestiżowych spotkań dla przedstawicieli władz, dyplomatów i branży turystycznej z udziałem rodziny królewskiej zea, najwyższe standardy aranżacji przestrzeni odpowiadające globalnym wzorcom obowiązującym na pokładach samolotów emirates 20-lecie mastercard w polsce wyzwanie celebracja 20-lecia obecności marki na polskim rynku i jej wkładu w rozwój inteligentnej bankowości oraz oryginalna eksploracja globalnej platformy „priceless surprise” realizacja efektywne podkreślenie roli mastercard polska jako pioniera innowacyjnych technologii w skali globalnej, organizacja panelu dyskusyjnego z udziałem światowej sławy futurystów, m.in. scotta steinberga, część artystyczna z najnowszymi technologiami, m.in 3 poziomowa scena ey przedsiębiorca roku 2013-2015 wyzwania organizacja finałów konkursu „przedsiębiorca roku”, posiadającego nieformalny status „oskarów biznesu” – kluczowej inicjatywy wspierającej polską przedsiębiorczość i kreującej wizerunek marki ey realizacja unikalne połączenie nowoczesnych technik multimedialnych z historyczną architekturą wyścigów konnych w warszawie, transmisja live w czołowych stacjach tv i portalach internetowych zobacz film pzu aktywna strefa zdrowia 2013-2015 wyzwanie otwarty, wizerunkowy roadshow promujący zdrowy tryb życia w okresie wakacyjnym wpisujący się w nowatorski sposób w strategię biznesową pzu realizacja mobilna strefa letnich aktywności prowadzona w 8 głównych nadmorskich kurortach, ponad 400 tysięcy uczestników w trakcie 3 edycji, ustanowienie rekordu guinnessa w jednoczesnym podbijaniu piłki plażowej zobacz film orlen olimpiada 2014-2015 wyzwanie największy sportowo-muzyczny event masowy dla pracowników grupy kapitałowej orlen, wydarzenie integrujące pracowników i spełniające kluczowe założenia strategii hr koncernu realizacja dwudniowe wydarzenie przeprowadzone na 4 sportowych arenach, angażujące 600 – osobowy zespół produkcyjny, pracujący przez ponad 6 miesięcy, 20 tysięcy uczestników z całej europy, 12 dyscyplin sportowych, 7 koncertów gwiazd zobacz film plebiscyt i gala orlen polacy z werwą 2012-2015 wyzwanie koncepcja i organizacja autorskiej inicjatywy wspierania przez pkn orlen polskiego, młodego potencjału naukowego, biznesowego i kulturalnego oraz wzmocnienie wizerunku marki orlen jako mecenasa polskich dóbr narodowych realizacja całoroczny plebiscyt osadzony na dedykowanej platformie internetowej, wykreowanie prestiżowego wydarzenia na kulturalnej mapie polski, pionierskie wykorzystanie technologii multimedialnych, zorganizowanie występów światowej sławy artystów, nagroda główna w konkursie mp power awards zobacz film portfolio wczoraj i dziś kampania społeczna bez pitu pitu renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich audioriver festival oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 strefa degustacji nespresso renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen samsung irena women’s run 2016 kampania społeczna bez pitu pitu orlen team rajd dakar metaxa audioriver festival renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 plebiscyt i gala orlen polacy z werwą samsung irena women’s run 2016 verva activejet paszporty polityki konferencja dla otodom piknik dla wielton orlen team rajd dakar renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 launch emirates airlines w polsce 20-lecie mastercard w polsce ey przedsiębiorca roku pzu aktywna strefa zdrowia orlen olimpiada plebiscyt i gala orlen polacy z werwą ski trip davos & klosters dla t-mobile polish capital market londyn grand prix f1 belgii dla cnh wyjazd szkoleniowy sri lanka pko bank polski liga mistrzów 2015 finlandia komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil paszporty polityki kampania społeczna bez pitu pitu orlen team rajd dakar audioriver festival renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 plebiscyt i gala orlen polacy z werwą --> portfolio atl btl digital event incentive pr wczoraj i dziś kampania społeczna bez pitu pitu renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich audioriver festival oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 strefa degustacji nespresso renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen samsung irena women’s run 2016 kampania społeczna bez pitu pitu orlen team rajd dakar metaxa audioriver festival renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 plebiscyt i gala orlen polacy z werwą samsung irena women’s run 2016 verva activejet paszporty polityki konferencja dla otodom piknik dla wielton orlen team rajd dakar renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 launch emirates airlines w polsce 20-lecie mastercard w polsce ey przedsiębiorca roku pzu aktywna strefa zdrowia orlen olimpiada plebiscyt i gala orlen polacy z werwą ski trip davos & klosters dla t-mobile polish capital market londyn grand prix f1 belgii dla cnh wyjazd szkoleniowy sri lanka pko bank polski liga mistrzów 2015 finlandia komunikacja projektów sponsoringowych pkn orlen program edukacyjny tropiciele mitów dla anwil paszporty polityki kampania społeczna bez pitu pitu orlen team rajd dakar audioriver festival renault bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich oficjalne strefy kibica ehf euro 2016 plebiscyt i gala orlen polacy z werwą kontakt gdzie nas znaleźć w warszawie? siedziba allegro biuro@allegro.com.pl +48 22 832 30 47 +48 22 832 30 48 ul. j. słowackiego 19a, 01-592 warszawa znajdziesz nas również w gdyni! biuro pomorze@allegro.com.pl ul. lipowa 19 , biuro nr 3 81-919 gdynia wyślij do nas brief brief@allegro.com.pl prześlij nam ofertę wspolpraca@allegro.com.pl dołącz do nas kariera@allegro.com.pl zapytaj nas media@allegro.com.pl należymy do klubu agencji eventowych przy stowarzyszeniu komunikacji marketingowej sar --> in vimeo facebook © 2016 copyrights allegro smart communications allegro spółka sp. z o.o. sp. k.; 01-592 warszawa, ul. j. słowackiego 19a; krs 0000175153; sąd rejonowy dla m. st. warszawy w warszawie, xii wydział gospodarczy krajowego rejestru sądowego; wysokość sumy komandytowej: 50.000,00 pln; nip: 113-28-31-951


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2652

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 3.73% (99)
dla - 2.07% (55)
ski - 1.62% (43)
orlen - 1.21% (32)
pit - 1.21% (32)
realizacja - 1.02% (27)
2016 - 1.02% (27)
bez - 0.98% (26)
wyzwanie - 0.94% (25)
pitu - 0.9% (24)
stref - 0.83% (22)
polski - 0.79% (21)
projekt - 0.75% (20)
raz - 0.68% (18)
czy - 0.68% (18)
ing - 0.64% (17)
kampania - 0.64% (17)
społeczna - 0.6% (16)
oraz - 0.6% (16)
tego - 0.6% (16)
się - 0.6% (16)
pod - 0.6% (16)
award - 0.6% (16)
euro - 0.6% (16)
gala - 0.57% (15)
renault - 0.57% (15)
nagrody - 0.57% (15)
- 0.57% (15)
nas - 0.53% (14)
2015 - 0.53% (14)
program - 0.49% (13)
kategorii - 0.49% (13)
run - 0.49% (13)
polsce - 0.49% (13)
awards - 0.49% (13)
allegro - 0.49% (13)
mobilność - 0.45% (12)
wszystkich - 0.45% (12)
bezpieczeństwo - 0.45% (12)
team - 0.45% (12)
kibica - 0.45% (12)
ehf - 0.45% (12)
ale - 0.45% (12)
roku - 0.41% (11)
oficjalne - 0.41% (11)
komunikacja - 0.41% (11)
lat - 0.41% (11)
event - 0.41% (11)
strefy - 0.41% (11)
udział - 0.41% (11)
polityki - 0.41% (11)
przy - 0.38% (10)
- 0.38% (10)
pkn - 0.38% (10)
media - 0.38% (10)
film - 0.38% (10)
zobacz - 0.38% (10)
rajd - 0.34% (9)
plebiscyt - 0.34% (9)
organizacja - 0.34% (9)
przez - 0.34% (9)
2013 - 0.34% (9)
strefa - 0.34% (9)
irena - 0.34% (9)
2014 - 0.34% (9)
samsung - 0.34% (9)
digital - 0.34% (9)
marki - 0.34% (9)
nam - 0.34% (9)
kim - 0.34% (9)
women’s - 0.34% (9)
ten - 0.3% (8)
audioriver - 0.3% (8)
złoty - 0.3% (8)
dakar - 0.3% (8)
wielton - 0.3% (8)
power - 0.3% (8)
polacy - 0.3% (8)
market - 0.3% (8)
festival - 0.3% (8)
werwą - 0.3% (8)
spinacz - 0.3% (8)
grup - 0.3% (8)
jest - 0.26% (7)
kompleksowa - 0.26% (7)
warszawy - 0.26% (7)
allegro. - 0.26% (7)
edukacyjny - 0.26% (7)
wydarzenia - 0.26% (7)
miast - 0.26% (7)
projektów - 0.26% (7)
rynku - 0.26% (7)
effie - 0.26% (7)
mastercard - 0.23% (6)
bieg - 0.23% (6)
wyjazd - 0.23% (6)
polskich - 0.23% (6)
przedsiębiorca - 0.23% (6)
więcej - 0.23% (6)
czytaj - 0.23% (6)
jesteśmy - 0.19% (5)
które - 0.19% (5)
pko - 0.19% (5)
bank - 0.19% (5)
emirates - 0.19% (5)
był - 0.19% (5)
sponsoringowych - 0.19% (5)
degustacji - 0.19% (5)
mitów - 0.19% (5)
tropiciele - 0.19% (5)
udziałem - 0.19% (5)
online - 0.19% (5)
csr - 0.19% (5)
pitu” - 0.19% (5)
grupy - 0.19% (5)
miasta - 0.19% (5)
st. - 0.19% (5)
anwil - 0.19% (5)
warszawie - 0.19% (5)
paszporty - 0.19% (5)
nespresso - 0.19% (5)
paszportów - 0.19% (5)
atrakcji - 0.19% (5)
spot - 0.15% (4)
show - 0.15% (4)
gali - 0.15% (4)
piknik - 0.15% (4)
firm - 0.15% (4)
verva - 0.15% (4)
konferencja - 0.15% (4)
polskim - 0.15% (4)
biznesu - 0.15% (4)
ogólnopolski - 0.15% (4)
launch - 0.15% (4)
activejet - 0.15% (4)
davos - 0.15% (4)
pracowników - 0.15% (4)
działania - 0.15% (4)
trip - 0.15% (4)
nowych - 0.15% (4)
potencjał - 0.15% (4)
sri - 0.15% (4)
poprzez - 0.15% (4)
cnh - 0.15% (4)
belgii - 0.15% (4)
finał - 0.15% (4)
grand - 0.15% (4)
gości - 0.15% (4)
wykorzystanie - 0.15% (4)
prix - 0.15% (4)
tworzenie - 0.15% (4)
sportowych - 0.15% (4)
lokalizacji - 0.15% (4)
pzu - 0.15% (4)
20-lecie - 0.15% (4)
„bez - 0.15% (4)
portfolio - 0.15% (4)
zakres - 0.15% (4)
klienci - 0.15% (4)
awards: - 0.15% (4)
edukacja - 0.15% (4)
atl - 0.15% (4)
autorski - 0.15% (4)
facebook - 0.15% (4)
producentem - 0.15% (4)
nami! - 0.15% (4)
2012 - 0.15% (4)
kultura - 0.15% (4)
już - 0.15% (4)
zintegrowana - 0.15% (4)
kontakt - 0.11% (3)
2010 - 0.11% (3)
2007 - 0.11% (3)
roadshow - 0.11% (3)
partnerów - 0.11% (3)
polska - 0.11% (3)
--> - 0.11% (3)
stworzenie - 0.11% (3)
marketingu - 0.11% (3)
najważniejszych - 0.11% (3)
wyjazdu - 0.11% (3)
przestrzeni - 0.11% (3)
londyn - 0.11% (3)
sp. - 0.11% (3)
capital - 0.11% (3)
polish - 0.11% (3)
trendy - 0.11% (3)
programu - 0.11% (3)
european - 0.11% (3)
excellence - 0.11% (3)
spinacz: - 0.11% (3)
uczestników - 0.11% (3)
urzędu - 0.11% (3)
jak - 0.11% (3)
nagród - 0.11% (3)
biuro - 0.11% (3)
prezentacja - 0.11% (3)
była - 0.11% (3)
warszawie, - 0.11% (3)
otodom - 0.11% (3)
btl - 0.11% (3)
incentive - 0.11% (3)
czołowych - 0.11% (3)
jesteśmy? - 0.11% (3)
komunikacji - 0.11% (3)
dziś - 0.11% (3)
wczoraj - 0.11% (3)
również - 0.11% (3)
szkoleniowy - 0.11% (3)
pr, - 0.11% (3)
kompleksowe - 0.11% (3)
zawodników - 0.11% (3)
branży - 0.11% (3)
ul. - 0.11% (3)
zrealizowaliśmy - 0.11% (3)
obsługa - 0.11% (3)
offline - 0.11% (3)
technologii - 0.11% (3)
potencjału - 0.11% (3)
kobiet - 0.11% (3)
aktualności - 0.11% (3)
lanka - 0.11% (3)
brąz - 0.11% (3)
2011 - 0.11% (3)
uroczyste - 0.11% (3)
liga - 0.11% (3)
airlines - 0.11% (3)
roku” - 0.11% (3)
warszawy. - 0.11% (3)
metaxa - 0.11% (3)
rozwiązania - 0.11% (3)
sportowe - 0.11% (3)
ponad - 0.11% (3)
„20 - 0.11% (3)
tys. - 0.11% (3)
obecności - 0.11% (3)
która - 0.11% (3)
gali, - 0.11% (3)
festiwal - 0.11% (3)
prestiżowy - 0.11% (3)
t-mobile - 0.11% (3)
000 - 0.11% (3)
m.in - 0.11% (3)
byli - 0.11% (3)
oskarów - 0.11% (3)
aktywna - 0.11% (3)
jubileusz - 0.11% (3)
sportowych, - 0.11% (3)
aktywne - 0.11% (3)
finlandia - 0.11% (3)
wyjątkowego - 0.11% (3)
polskiej - 0.11% (3)
olimpiada - 0.11% (3)
klosters - 0.11% (3)
uczestniczek - 0.11% (3)
mistrzów - 0.11% (3)
docelowej - 0.11% (3)
realizacji - 0.11% (3)
dyscyplin - 0.11% (3)
1200 - 0.11% (3)
social - 0.11% (3)
zdrowia - 0.11% (3)
celebracja - 0.08% (2)
20-lecia - 0.08% (2)
wśród - 0.08% (2)
marketingowej - 0.08% (2)
słowackiego - 0.08% (2)
komunikacyjne - 0.08% (2)
100 - 0.08% (2)
narciarskich - 0.08% (2)
świata - 0.08% (2)
oryginalna - 0.08% (2)
mediów - 0.08% (2)
brief - 0.08% (2)
deweloperskich - 0.08% (2)
wizerunku - 0.08% (2)
warszawa - 0.08% (2)
aranżacja - 0.08% (2)
nastawiony - 0.08% (2)
01-592 - 0.08% (2)
edycji - 0.08% (2)
kluczowe - 0.08% (2)
globalnej - 0.08% (2)
+48 - 0.08% (2)
wydarzenie - 0.08% (2)
największy - 0.08% (2)
tysięcy - 0.08% (2)
pln - 0.08% (2)
autorskie - 0.08% (2)
poszerzenie - 0.08% (2)
corocznego - 0.08% (2)
serwisach - 0.08% (2)
społecznościowych - 0.08% (2)
400 - 0.08% (2)
fanów - 0.08% (2)
segment - 0.08% (2)
wykorzystujące - 0.08% (2)
multimedialnych - 0.08% (2)
jako - 0.08% (2)
inicjatywy - 0.08% (2)
2013-2015 - 0.08% (2)
muzyki - 0.08% (2)
elektronicznej - 0.08% (2)
kanale - 0.08% (2)
muzyczny - 0.08% (2)
uwzględniająca - 0.08% (2)
public - 0.08% (2)
dzieci - 0.08% (2)
832 - 0.08% (2)
m.in. - 0.08% (2)
milion - 0.08% (2)
sławy - 0.08% (2)
światowej - 0.08% (2)
wydarzeń - 0.08% (2)
jego - 0.08% (2)
dziedzin - 0.08% (2)
kreatywnych. - 0.08% (2)
mianem - 0.08% (2)
biznesu. - 0.08% (2)
zastosowaliśmy - 0.08% (2)
innowacyjne - 0.08% (2)
biznesowego - 0.08% (2)
adidas - 0.08% (2)
#heretocreate - 0.08% (2)
szczególnych - 0.08% (2)
treningów - 0.08% (2)
kobiet, - 0.08% (2)
koncepcji - 0.08% (2)
każdy - 0.08% (2)
powodu - 0.08% (2)
niepowtarzalny - 0.08% (2)
względem - 0.08% (2)
tylko - 0.08% (2)
innowacji” - 0.08% (2)
wieltona - 0.08% (2)
doskonała - 0.08% (2)
okazja - 0.08% (2)
celebracji. - 0.08% (2)
przybrał - 0.08% (2)
formę - 0.08% (2)
wyjątkowo - 0.08% (2)
określanej - 0.08% (2)
uroczystej - 0.08% (2)
zaawansowanej - 0.08% (2)
wykorzystaniem - 0.08% (2)
nagrody_ - 0.08% (2)
aktualności_ - 0.08% (2)
portfolio_ - 0.08% (2)
kontakt_ - 0.08% (2)
klienci_ - 0.08% (2)
vimeo - 0.08% (2)
doświadczenie - 0.08% (2)
skali - 0.08% (2)
klientów - 0.08% (2)
nominacja - 0.08% (2)
wyróżnienie - 0.08% (2)
formy - 0.08% (2)
byliśmy - 0.08% (2)
polityka - 0.08% (2)
o.o. - 0.08% (2)
nagroda - 0.08% (2)
24. - 0.08% (2)
kolejna - 0.08% (2)
okazji - 0.08% (2)
rozdania - 0.08% (2)
sześciu - 0.08% (2)
wykonawczym - 0.08% (2)
finałowa - 0.08% (2)
„ey - 0.08% (2)
trzeci - 0.08% (2)
imponującej - 0.08% (2)
effie! - 0.08% (2)
różnych - 0.08% (2)
wielokanałowa - 0.08% (2)
wkładu - 0.08% (2)
kluczowych - 0.08% (2)
eksplorację - 0.08% (2)
komunikacyjna - 0.08% (2)
sportowego - 0.08% (2)
jej - 0.08% (2)
projektu - 0.08% (2)
rolniczych - 0.08% (2)
wykorzystujący - 0.08% (2)
interaktywne - 0.08% (2)
nowoczesne - 0.08% (2)
zachęcająca - 0.08% (2)
biznesowych - 0.08% (2)
udziału - 0.08% (2)
ogólnopolskich - 0.08% (2)
stacjach - 0.08% (2)
oficjalny - 0.08% (2)
teamu - 0.08% (2)
inauguracja - 0.08% (2)
centrum - 0.08% (2)
której - 0.08% (2)
tym - 0.08% (2)
wręczenia - 0.08% (2)
formuła - 0.08% (2)
artystów - 0.08% (2)
docenienie - 0.08% (2)
spotkań - 0.08% (2)
nasza - 0.08% (2)
stołecznego - 0.08% (2)
zdobyła - 0.08% (2)
brązowe - 0.08% (2)
poland - 0.08% (2)
csr. - 0.08% (2)
jury - 0.08% (2)
doceniło - 0.08% (2)
przede - 0.08% (2)
prawie - 0.08% (2)
podatników - 0.08% (2)
wpływów - 0.08% (2)
budżetu - 0.08% (2)
kilometrów - 0.08% (2)
zakresie - 0.08% (2)
malowniczej - 0.08% (2)
trasy - 0.08% (2)
zmęczonych, - 0.08% (2)
zadowolonych - 0.08% (2)
organizowaliśmy - 0.08% (2)
jesteśmy?_ - 0.08% (2)
kanałach - 0.08% (2)
zapewnienie - 0.08% (2)
związanych - 0.08% (2)
dopasowany - 0.08% (2)
najlepszych - 0.08% (2)
polskiego - 0.08% (2)
sąd - 0.08% (2)
kampania społeczna - 0.49% (13)
w polsce - 0.49% (13)
i mobilność - 0.45% (12)
pitu pitu - 0.45% (12)
mobilność dla - 0.45% (12)
dla wszystkich - 0.45% (12)
w kategorii - 0.45% (12)
ehf euro - 0.45% (12)
kibica ehf - 0.45% (12)
euro 2016 - 0.45% (12)
bezpieczeństwo i - 0.45% (12)
bez pitu - 0.41% (11)
renault bezpieczeństwo - 0.41% (11)
strefy kibica - 0.41% (11)
oficjalne strefy - 0.41% (11)
pkn orlen - 0.38% (10)
nagrody > - 0.38% (10)
zobacz film - 0.38% (10)
samsung irena - 0.34% (9)
women’s run - 0.34% (9)
za projekt - 0.34% (9)
orlen team - 0.34% (9)
irena women’s - 0.34% (9)
mp power - 0.3% (8)
z werwą - 0.3% (8)
plebiscyt i - 0.3% (8)
złoty spinacz - 0.3% (8)
power awards - 0.3% (8)
polacy z - 0.3% (8)
wszystkich oficjalne - 0.3% (8)
i gala - 0.3% (8)
program edukacyjny - 0.26% (7)
run 2016 - 0.26% (7)
rajd dakar - 0.26% (7)
gala orlen - 0.26% (7)
orlen polacy - 0.26% (7)
społeczna bez - 0.26% (7)
team rajd - 0.26% (7)
audioriver festival - 0.26% (7)
przedsiębiorca roku - 0.23% (6)
czytaj więcej - 0.23% (6)
pitu pitu” - 0.19% (5)
paszporty polityki - 0.19% (5)
mitów dla - 0.19% (5)
edukacyjny tropiciele - 0.19% (5)
z udziałem - 0.19% (5)
paszportów polityki - 0.19% (5)
tropiciele mitów - 0.19% (5)
ey przedsiębiorca - 0.19% (5)
dla anwil - 0.19% (5)
komunikacja projektów - 0.19% (5)
projektów sponsoringowych - 0.19% (5)
dla wielton - 0.19% (5)
sponsoringowych pkn - 0.19% (5)
st. warszawy - 0.19% (5)
effie awards - 0.19% (5)
„bez pitu - 0.15% (4)
verva activejet - 0.15% (4)
2016 plebiscyt - 0.15% (4)
2016 wyzwanie - 0.15% (4)
festival renault - 0.15% (4)
20 lat - 0.15% (4)
mastercard w - 0.15% (4)
w 2015 - 0.15% (4)
20-lecie mastercard - 0.15% (4)
za nami! - 0.15% (4)
pitu orlen - 0.15% (4)
ski trip - 0.15% (4)
realizacja kompleksowa - 0.15% (4)
grand prix - 0.15% (4)
piknik dla - 0.11% (3)
miasta st. - 0.11% (3)
konferencja dla - 0.11% (3)
dla kobiet - 0.11% (3)
społeczna i - 0.11% (3)
grupy docelowej - 0.11% (3)
dla urzędu - 0.11% (3)
wyjazd szkoleniowy - 0.11% (3)
przedsiębiorca roku” - 0.11% (3)
social media - 0.11% (3)
f1 belgii - 0.11% (3)
organizacja wyjazdu - 0.11% (3)
sri lanka - 0.11% (3)
market londyn - 0.11% (3)
polish capital - 0.11% (3)
wyzwanie kompleksowa - 0.11% (3)
davos & - 0.11% (3)
orlen program - 0.11% (3)
i dziś - 0.11% (3)
pko bank - 0.11% (3)
orlen olimpiada - 0.11% (3)
polski liga - 0.11% (3)
mistrzów 2015 - 0.11% (3)
polskim rynku - 0.11% (3)
launch emirates - 0.11% (3)
airlines w - 0.11% (3)
dla cnh - 0.11% (3)
w warszawie, - 0.11% (3)
pzu aktywna - 0.11% (3)
strefa zdrowia - 0.11% (3)
kategorii edukacja - 0.11% (3)
klosters dla - 0.11% (3)
aktywna strefa - 0.11% (3)
emirates airlines - 0.11% (3)
power awards: - 0.11% (3)
polityki konferencja - 0.11% (3)
dla otodom - 0.11% (3)
2015 finlandia - 0.11% (3)
liga mistrzów - 0.11% (3)
bank polski - 0.11% (3)
gala paszportów - 0.11% (3)
szkoleniowy sri - 0.11% (3)
w realizacji - 0.11% (3)
spinacz 2014 - 0.11% (3)
dla pkn - 0.11% (3)
tego wyjątkowego - 0.11% (3)
excellence award - 0.11% (3)
belgii dla - 0.11% (3)
2016 kampania - 0.11% (3)
społeczna roku - 0.11% (3)
capital market - 0.11% (3)
media trendy - 0.11% (3)
kategorii event - 0.11% (3)
warszawy nagrody - 0.11% (3)
prix f1 - 0.11% (3)
na polskim - 0.11% (3)
& klosters - 0.11% (3)
edukacja społeczna - 0.11% (3)
urzędu miasta - 0.11% (3)
trip davos - 0.11% (3)
> złoty - 0.11% (3)
wczoraj i - 0.11% (3)
złoty spinacz: - 0.11% (3)
sportowych, 7 - 0.11% (3)
degustacji nespresso - 0.11% (3)
strefa degustacji - 0.11% (3)
dla t-mobile - 0.11% (3)
do budżetu - 0.08% (2)
01-592 warszawa - 0.08% (2)
do nas - 0.08% (2)
cnh wyjazd - 0.08% (2)
& digital - 0.08% (2)
vimeo facebook - 0.08% (2)
kampania online - 0.08% (2)
ul. j. - 0.08% (2)
polityki kampania - 0.08% (2)
22 832 - 0.08% (2)
832 30 - 0.08% (2)
muzyki elektronicznej - 0.08% (2)
anwil paszporty - 0.08% (2)
+48 22 - 0.08% (2)
poszerzenie grupy - 0.08% (2)
serwisach społecznościowych - 0.08% (2)
lanka pko - 0.08% (2)
dakar metaxa - 0.08% (2)
londyn grand - 0.08% (2)
festival oficjalne - 0.08% (2)
tysięcy uczestników - 0.08% (2)
nespresso renault - 0.08% (2)
dziś kampania - 0.08% (2)
światowej sławy - 0.08% (2)
pitu renault - 0.08% (2)
wszystkich audioriver - 0.08% (2)
2016 strefa - 0.08% (2)
anwil komunikacja - 0.08% (2)
dakar audioriver - 0.08% (2)
finlandia komunikacja - 0.08% (2)
werwą ski - 0.08% (2)
polsce ey - 0.08% (2)
otodom piknik - 0.08% (2)
orlen samsung - 0.08% (2)
2016 program - 0.08% (2)
metaxa audioriver - 0.08% (2)
t-mobile polish - 0.08% (2)
autorski program - 0.08% (2)
olimpiada plebiscyt - 0.08% (2)
zdrowia orlen - 0.08% (2)
werwą samsung - 0.08% (2)
nie tylko - 0.08% (2)
roku pzu - 0.08% (2)
2016 launch - 0.08% (2)
atrakcji nastawiony - 0.08% (2)
2016 verva - 0.08% (2)
dakar renault - 0.08% (2)
na eksplorację - 0.08% (2)
wielton orlen - 0.08% (2)
polsce wyzwanie - 0.08% (2)
wizerunku marki - 0.08% (2)
activejet paszporty - 0.08% (2)
polsce 20-lecie - 0.08% (2)
kim jesteśmy?_ - 0.08% (2)
w kanale - 0.08% (2)
lokalizacji i - 0.08% (2)
uroczystej gali, - 0.08% (2)
nie bez - 0.08% (2)
powodu określanej - 0.08% (2)
mianem oskarów - 0.08% (2)
biznesu. w - 0.08% (2)
realizacji zastosowaliśmy - 0.08% (2)
innowacyjne rozwiązania - 0.08% (2)
#heretocreate 7 - 0.08% (2)
szczególnych treningów - 0.08% (2)
dla kobiet, - 0.08% (2)
7 dyscyplin - 0.08% (2)
7 koncepcji - 0.08% (2)
raz trzeci - 0.08% (2)
kreatywnych. każdy - 0.08% (2)
event był - 0.08% (2)
niepowtarzalny pod - 0.08% (2)
„20 lat - 0.08% (2)
innowacji” dla - 0.08% (2)
wieltona 20 - 0.08% (2)
lat obecności - 0.08% (2)
rynku to - 0.08% (2)
doskonała okazja - 0.08% (2)
do celebracji. - 0.08% (2)
jubileusz marki - 0.08% (2)
wielton przybrał - 0.08% (2)
byliśmy producentem - 0.08% (2)
już po - 0.08% (2)
imponującej i - 0.08% (2)
z o.o. - 0.08% (2)
jesteśmy?_ nagrody_ - 0.08% (2)
portfolio_ kontakt_ - 0.08% (2)
in vimeo - 0.08% (2)
na rynku - 0.08% (2)
roku 2015 - 0.08% (2)
nominacja w - 0.08% (2)
– wyróżnienie - 0.08% (2)
m. st. - 0.08% (2)
dla renault - 0.08% (2)
2015 nominacja - 0.08% (2)
z wykorzystaniem - 0.08% (2)
event marketingu - 0.08% (2)
trendy 2013 - 0.08% (2)
roku” 2016 - 0.08% (2)
orlen nagrody - 0.08% (2)
renault polska - 0.08% (2)
awards 2015 - 0.08% (2)
polityki kolejna - 0.08% (2)
gala z - 0.08% (2)
okazji rozdania - 0.08% (2)
od sześciu - 0.08% (2)
lat jesteśmy - 0.08% (2)
producentem wykonawczym - 0.08% (2)
wydarzenia dla - 0.08% (2)
gala finałowa - 0.08% (2)
„ey przedsiębiorca - 0.08% (2)
formę wyjątkowo - 0.08% (2)
z effie! - 0.08% (2)
i social - 0.08% (2)
jury doceniło - 0.08% (2)
to doskonała - 0.08% (2)
okazja do - 0.08% (2)
celebracji. jubileusz - 0.08% (2)
marki wielton - 0.08% (2)
przybrał formę - 0.08% (2)
wyjątkowo imponującej - 0.08% (2)
allegro z - 0.08% (2)
effie! nasza - 0.08% (2)
pitu” zdobyła - 0.08% (2)
brązowe effie - 0.08% (2)
awards poland - 0.08% (2)
i csr. - 0.08% (2)
aktualności_ portfolio_ - 0.08% (2)
dla wieltona - 0.08% (2)
związanych z - 0.08% (2)
offline & - 0.08% (2)
kompleksowe działania - 0.08% (2)
przez pkn - 0.08% (2)
w zakresie - 0.08% (2)
nowoczesne i - 0.08% (2)
wyzwanie wielokanałowa - 0.08% (2)
2012 – - 0.08% (2)
najważniejszych polskich - 0.08% (2)
się w - 0.08% (2)
wyzwanie organizacja - 0.08% (2)
kanale digital - 0.08% (2)
obecności na - 0.08% (2)
lat innowacji” - 0.08% (2)
nasza kampania - 0.08% (2)
zadowolonych uczestniczek - 0.08% (2)
społeczna „bez - 0.08% (2)
zdobyła brązowe - 0.08% (2)
poland w - 0.08% (2)
csr. jury - 0.08% (2)
doceniło przede - 0.08% (2)
tys. nowych - 0.08% (2)
wpływów do - 0.08% (2)
budżetu miasta - 0.08% (2)
5 kilometrów - 0.08% (2)
malowniczej trasy - 0.08% (2)
i 1200 - 0.08% (2)
zmęczonych, ale - 0.08% (2)
run już - 0.08% (2)
zastosowaliśmy innowacyjne - 0.08% (2)
organizowaliśmy ten - 0.08% (2)
w kanałach - 0.08% (2)
digital i - 0.08% (2)
finałowa „ey - 0.08% (2)
2016 już - 0.08% (2)
po raz - 0.08% (2)
trzeci byliśmy - 0.08% (2)
producentem uroczystej - 0.08% (2)
gali, nie - 0.08% (2)
bez powodu - 0.08% (2)
określanej mianem - 0.08% (2)
oskarów biznesu. - 0.08% (2)
j. słowackiego - 0.08% (2)
i mobilność dla - 0.45% (12)
ehf euro 2016 - 0.45% (12)
bezpieczeństwo i mobilność - 0.45% (12)
kibica ehf euro - 0.45% (12)
mobilność dla wszystkich - 0.45% (12)
bez pitu pitu - 0.41% (11)
oficjalne strefy kibica - 0.41% (11)
renault bezpieczeństwo i - 0.41% (11)
strefy kibica ehf - 0.41% (11)
irena women’s run - 0.34% (9)
samsung irena women’s - 0.34% (9)
polacy z werwą - 0.3% (8)
dla wszystkich oficjalne - 0.3% (8)
mp power awards - 0.3% (8)
plebiscyt i gala - 0.3% (8)
wszystkich oficjalne strefy - 0.3% (8)
gala orlen polacy - 0.26% (7)
kampania społeczna bez - 0.26% (7)
orlen polacy z - 0.26% (7)
i gala orlen - 0.26% (7)
społeczna bez pitu - 0.26% (7)
orlen team rajd - 0.26% (7)
tropiciele mitów dla - 0.19% (5)
sponsoringowych pkn orlen - 0.19% (5)
mitów dla anwil - 0.19% (5)
komunikacja projektów sponsoringowych - 0.19% (5)
program edukacyjny tropiciele - 0.19% (5)
edukacyjny tropiciele mitów - 0.19% (5)
20-lecie mastercard w - 0.15% (4)
audioriver festival renault - 0.15% (4)
euro 2016 plebiscyt - 0.15% (4)
pitu orlen team - 0.15% (4)
capital market londyn - 0.11% (3)
urzędu miasta st. - 0.11% (3)
nagrody > mp - 0.11% (3)
realizacja kompleksowa organizacja - 0.11% (3)
dla urzędu miasta - 0.11% (3)
w kategorii event - 0.11% (3)
f1 belgii dla - 0.11% (3)
pkn orlen program - 0.11% (3)
> złoty spinacz - 0.11% (3)
st. warszawy nagrody - 0.11% (3)
złoty spinacz 2014 - 0.11% (3)
warszawy nagrody > - 0.11% (3)
wczoraj i dziś - 0.11% (3)
klosters dla t-mobile - 0.11% (3)
kompleksowa organizacja wyjazdu - 0.11% (3)
mp power awards: - 0.11% (3)
dyscyplin sportowych, 7 - 0.11% (3)
polski liga mistrzów - 0.11% (3)
miasta st. warszawy - 0.11% (3)
społeczna i csr - 0.11% (3)
w kategorii edukacja - 0.11% (3)
strefa degustacji nespresso - 0.11% (3)
polityki konferencja dla - 0.11% (3)
trip davos & - 0.11% (3)
emirates airlines w - 0.11% (3)
na polskim rynku - 0.11% (3)
piknik dla wielton - 0.11% (3)
airlines w polsce - 0.11% (3)
dla pkn orlen - 0.11% (3)
gala paszportów polityki - 0.11% (3)
2016 kampania społeczna - 0.11% (3)
mistrzów 2015 finlandia - 0.11% (3)
bank polski liga - 0.11% (3)
polish capital market - 0.11% (3)
konferencja dla otodom - 0.11% (3)
run 2016 kampania - 0.08% (2)
wpływów do budżetu - 0.08% (2)
olimpiada plebiscyt i - 0.08% (2)
dla anwil paszporty - 0.08% (2)
i social media - 0.08% (2)
w kanale digital - 0.08% (2)
londyn grand prix - 0.08% (2)
z werwą ski - 0.08% (2)
strefa zdrowia orlen - 0.08% (2)
cnh wyjazd szkoleniowy - 0.08% (2)
sri lanka pko - 0.08% (2)
ul. j. słowackiego - 0.08% (2)
2016 wyzwanie organizacja - 0.08% (2)
zintegrowana kampania online - 0.08% (2)
2016 launch emirates - 0.08% (2)
roku pzu aktywna - 0.08% (2)
festival oficjalne strefy - 0.08% (2)
rajd dakar metaxa - 0.08% (2)
dakar audioriver festival - 0.08% (2)
nespresso renault bezpieczeństwo - 0.08% (2)
run 2016 verva - 0.08% (2)
2016 strefa degustacji - 0.08% (2)
activejet paszporty polityki - 0.08% (2)
dla wszystkich audioriver - 0.08% (2)
polsce ey przedsiębiorca - 0.08% (2)
pitu pitu renault - 0.08% (2)
polityki kampania społeczna - 0.08% (2)
+48 22 832 - 0.08% (2)
in vimeo facebook - 0.08% (2)
dakar renault bezpieczeństwo - 0.08% (2)
anwil komunikacja projektów - 0.08% (2)
2016 program edukacyjny - 0.08% (2)
aktualności_ portfolio_ kontakt_ - 0.08% (2)
przez pkn orlen - 0.08% (2)
po raz trzeci - 0.08% (2)
wieltona 20 lat - 0.08% (2)
lat innowacji” dla - 0.08% (2)
był niepowtarzalny pod - 0.08% (2)
kreatywnych. każdy event - 0.08% (2)
i 7 koncepcji - 0.08% (2)
sportowych, 7 lokalizacji - 0.08% (2)
kobiet, 7 dyscyplin - 0.08% (2)
szczególnych treningów dla - 0.08% (2)
adidas #heretocreate 7 - 0.08% (2)
realizacji zastosowaliśmy innowacyjne - 0.08% (2)
oskarów biznesu. w - 0.08% (2)
powodu określanej mianem - 0.08% (2)
gali, nie bez - 0.08% (2)
byliśmy producentem uroczystej - 0.08% (2)
roku” 2016 już - 0.08% (2)
rynku to doskonała - 0.08% (2)
2013 media trendy - 0.08% (2)
effie awards 2016 - 0.08% (2)
społeczna roku 2015 - 0.08% (2)
2015 nominacja w - 0.08% (2)
2014 w kategorii - 0.08% (2)
wyróżnienie za projekt - 0.08% (2)
pkn orlen nagrody - 0.08% (2)
paszportów polityki kolejna - 0.08% (2)
finałowa „ey przedsiębiorca - 0.08% (2)
gala z okazji - 0.08% (2)
rozdania paszportów polityki - 0.08% (2)
za nami! od - 0.08% (2)
sześciu lat jesteśmy - 0.08% (2)
producentem wykonawczym tego - 0.08% (2)
wyjątkowego wydarzenia dla - 0.08% (2)
obecności na polskim - 0.08% (2)
okazja do celebracji. - 0.08% (2)
formę wyjątkowo imponującej - 0.08% (2)
koncepcji kreatywnych. każdy - 0.08% (2)
bez powodu określanej - 0.08% (2)
mianem oskarów biznesu. - 0.08% (2)
w realizacji zastosowaliśmy - 0.08% (2)
7 szczególnych treningów - 0.08% (2)
dla kobiet, 7 - 0.08% (2)
lokalizacji i 7 - 0.08% (2)
event był niepowtarzalny - 0.08% (2)
trzeci byliśmy producentem - 0.08% (2)
innowacji” dla wieltona - 0.08% (2)
20 lat obecności - 0.08% (2)
kim jesteśmy?_ nagrody_ - 0.08% (2)
to doskonała okazja - 0.08% (2)
do celebracji. jubileusz - 0.08% (2)
marki wielton przybrał - 0.08% (2)
uroczystej gali, nie - 0.08% (2)
już po raz - 0.08% (2)
jubileusz marki wielton - 0.08% (2)
społeczna i csr. - 0.08% (2)
przybrał formę wyjątkowo - 0.08% (2)
imponującej i zaawansowanej - 0.08% (2)
effie! nasza kampania - 0.08% (2)
społeczna „bez pitu - 0.08% (2)
pitu” zdobyła brązowe - 0.08% (2)
effie awards poland - 0.08% (2)
jury doceniło przede - 0.08% (2)
przedsiębiorca roku” 2016 - 0.08% (2)
2016 5 kilometrów - 0.08% (2)
malowniczej trasy i - 0.08% (2)
1200 zmęczonych, ale - 0.08% (2)
run już za - 0.08% (2)
nami! organizowaliśmy ten - 0.08% (2)
gala finałowa „ey - 0.08% (2)
m. st. warszawy - 0.08% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.