5.00 score from hupso.pl for:
algorytm.org



HTML Content


Titlealgorytmy i struktury danych

Length: 28, Words: 4
Description strona poświęcona algorytmom i strukturom danych. do opisów algorytmów dodajemy przykłady i implementacje w c++, c#, javie, delphi, php oraz wielu innych. znajdziesz tutaj zarówno proste algorytmy sortowania, arytmetyczne jak i bardziej zaawansowane metody numeryczne, algorytmy wykorzystywane w sztucznej inteligencji i grafice oraz wiele innych.

Length: 347, Words: 51
Keywords algorytm, struktury danych, implementacja, c, c++, delphi, java, grafy, algorytmy grafowe, arytmetyka, grafika, geometria, procedury numeryczne, wzajemne wykluczanie, sztuczna inteligencja, przetwarzanie, tekstów, wyszukiwanie, kryptografia, sortowanie, przykłady, implementacje
Robots index, follow
Charset UTF-8
Og Meta - Title pusty
Og Meta - Description pusty
Og Meta - Site name pusty
Tytuł powinien zawierać pomiędzy 10 a 70 znaków (ze spacjami), a mniej niż 12 słów w długości.
Meta opis powinien zawierać pomiędzy 50 a 160 znaków (łącznie ze spacjami), a mniej niż 24 słów w długości.
Kodowanie znaków powinny być określone , UTF-8 jest chyba najlepszy zestaw znaków, aby przejść z powodu UTF-8 jest bardziej międzynarodowy kodowaniem.
Otwarte obiekty wykresu powinny być obecne w stronie internetowej (więcej informacji na temat protokołu OpenGraph: http://ogp.me/)

SEO Content

Words/Characters 1902
Text/HTML 52.23 %
Headings H1 0
H2 0
H3 0
H4 0
H5 0
H6 0
H1
H2
H3
H4
H5
H6
strong
b
i
em
Bolds strong 0
b 0
i 0
em 0
Zawartość strony internetowej powinno zawierać więcej niż 250 słów, z stopa tekst / kod jest wyższy niż 20%.
Pozycji używać znaczników (h1, h2, h3, ...), aby określić temat sekcji lub ustępów na stronie, ale zwykle, użyj mniej niż 6 dla każdego tagu pozycje zachować swoją stronę zwięzły.
Styl używać silnych i kursywy znaczniki podkreślić swoje słowa kluczowe swojej stronie, ale nie nadużywać (mniej niż 16 silnych tagi i 16 znaczników kursywy)

Statystyki strony

twitter:title pusty
twitter:description pusty
google+ itemprop=name pusty
Pliki zewnętrzne 4
Pliki CSS 1
Pliki javascript 3
Plik należy zmniejszyć całkowite odwołanie plików (CSS + JavaScript) do 7-8 maksymalnie.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Linki 58
Linki wewnętrzne 56
Linki zewnętrzne 2
Linki bez atrybutu Title 58
Linki z atrybutem NOFOLLOW 0
Linki - Użyj atrybutu tytuł dla każdego łącza. Nofollow link jest link, który nie pozwala wyszukiwarkom boty zrealizują są odnośniki no follow. Należy zwracać uwagę na ich użytkowania

Linki wewnętrzne

faq /faq.html
reklama /reklama.html
kontakt /kontakt/kontakty/www-algorytm-org.html
start /
algorytmy /algorytmy/
struktury danych /struktury-danych/
kurs algorytmiki /kurs-algorytmiki/
praktyka /praktyka/
wzorce projektowe /wzorce-projektowe/
prawo it /prawo-it/
mapa serwisu /mapa-serwisu.html
historia strony /historia-strony.html
współautorzy /wspolautorzy.html
forum /forum-mainmenu-79/view-forumlist.html
narzędzia /narzedzia/
napisz artykuł /napisz-artykul.html
szukaj /szukaj.html
przypomnieć login/hasło? /twoje-konto/lostpassword.html
zarejestruj się /twoje-konto/registers.html
artykuły /pl/rss-artykuly.html
implementacje /pl/rss-implementacje.html
komentarze /index2.php?option=com_jcomments&task=rss_full&no_html=1
forum /pl/rss-forum.html
narzędzia do generowania grafów /narzedzia/edytor-grafow.html
narzędzia do generowania schematów blokowych /narzedzia/edytor-schematow-blokowych.html
narzędzia do generowania wzorów matematycznych /narzedzia/edytor-rownan.html
wyznaczanie daty wielkanocy - metoda meeusa/jonesa/butchera /przetwarzanie-dat/wyznaczanie-daty-wielkanocy-metoda-meeusa-jonesa-butchera.html
morphing /przetwarzanie-obrazow/morphing.html
liczby automorficzne /algorytmy-arytmetyczne/liczby-automorficzne.html
retinex /przetwarzanie-obrazow/retinex.html
naprzemienność dużych i małych liter w tekście /dla-poczatkujacych/naprzemiennosc-duzych-i-malych-liter-w-tekscie.html
schematy blokowe /kurs-algorytmiki/schematy-blokowe.html
numer dowodu osobistego /numery-identyfikacyjne/numer-dowodu-osobistego.html
sortowanie szybkie (quicksort) /algorytmy-sortowania/sortowanie-szybkie-quicksort.html
sortowanie bąbelkowe (bubblesort) /algorytmy-sortowania/sortowanie-babelkowe-bubblesort.html
grafy i ich reprezentacje /klasyczne/grafy-i-ich-reprezentacje.html
algorytm cohena-sutherlanda /geometria-obliczeniowa/algorytm-cohena-sutherlanda.html
buddhabrot /fraktale/buddhabrot.html
sepia /przetwarzanie-obrazow/sepia.html
zbiory mandelbrot'a wyższych rzędów /fraktale/zbiory-mandelbrota-wyzszych-rzedow.html
liczby automorficzne /algorytmy-arytmetyczne/liczby-automorficzne.html

Linki zewnętrzne

wersja offline serwisu przeznaczona na urządzenia z systemem android https://play.google.com/store/apps/details?id=org.algorytm.site
wspomóż rozwój serwisu http://www.algorytm.org/darowizna.html

Zdjęcia

Zdjęcia 7
Zdjęcia bez atrybutu ALT 0
Zdjęcia bez atrybutu TITLE 2
Korzystanie Obraz ALT i TITLE atrybutu dla każdego obrazu.

Zdjęcia bez atrybutu TITLE

/images/stories/logo.png
/./images/donate.png

Zdjęcia bez atrybutu ALT

empty

Ranking:


Alexa Traffic
Daily Global Rank Trend
Daily Reach (Percent)









Majestic SEO











Text on page:

faq reklama kontakt start start   algorytmy struktury danych kurs algorytmiki praktyka wzorce projektowe prawo it   mapa serwisu historia strony współautorzy   forum narzędzia napisz artykuł szukaj   użytkownik hasło pamiętaj mnie przypomnieć login/hasło? nie masz konta? zarejestruj się baza wiedzy wersja offline serwisu przeznaczona na urządzenia z systemem android darowizny wspomóż rozwój serwisu nagłówki rss artykuły implementacje komentarze forum bookmarki sonda implementacji w jakim języku programowania poszukujesz? c/c++ c# delphi/pascal java java script python php inny news po pewnym okresie delikatnego 'zaniedbania' serwisu zaczynam robić porządki! na pierwszy ogień idą: - komentarze czekające na akceptację (jeszcze 24 sztuki) - postaram się w najbliższym czasie przejrzeć wszystkie wasze wpisy i poprawić zgłoszone błędy bądź odpowiedzieć jeżeli zgłoszone uwagi takowymi nie są, - przesłane implementacje (jeszcze 52 sztuki), - przesłane artykuły. nowa wersja aplikacji na urządzenia mobilne z systemem android została wydana. obecnie trwają prace nad aplikacją na urządzenia z systemem windows. serwis algorytmy i struktury danych powstał na przełomie lat 2000 i 2001. postanowiliśmy stworzyć witrynę wyłącznie o algorytmach i konsekwentnie ją rozbudowywać. chcieliśmy stworzyć stronę z materiałami dostępnymi również w podręcznikach, lecz opisanymi dużo prościej, mniej formalnie, z przykładami oraz implementacją. na stronach serwisu znajdziesz setki artykułów z dołączonymi rysunkami, zdjęciami i schematami blokowymi. istniejące opisy cały czas uzupełniamy i poprawiamy zgodnie z waszymi sugestiami. oprócz szczegółowych opisów metod oraz przykładów ich użycia znajdziesz tutaj ponad tysiąc implementacji w wielu językach programowania. każdy z artykułów może być komentowany. możesz podzielić się uwagami na temat algorytmu, podać dodatkowe przykłady, informacje, przypadki szczególne, itp... z całej zawartości serwisu możesz korzystać bez żadnych opłat i rejestracji! wygeneruj graf uruchomiliśmy autorski skrypt pozwalający szybko i sprawnie tworzyć reprezentacje graficzną grafów. przy jego pomocy tworzyć można zarówno grafy skierowane jak i nieskierowane. każdy wierzchołek oraz krawędź może być oznaczona wybraną etykietą oraz kolorem. używając tego narzędzia troszczysz się jedynie o zdefiniowanie zbioru wierzchołków i krawędzi, całą pracę polegającą na takim graficznym ustawieniu elementów by przecięć pomiędzy krawędziami było jak najmniej, by całość wyglądała schludnie i przejrzyście załatwia za ciebie program. twoja decyzja polega jedynie na wybraniu preferowanej orientacji grafu (pozioma lub pionowa). wyjściowy obraz może być zapisany w jednym z kilku formatów do wyboru. zapraszamy do skorzystania z narzędzia do generowania grafów wygeneruj schemat blokowy na naszych stronach znajdziesz kolejny autorski skrypt. tym razem jest to narzędzie pozwalające szybko i sprawnie tworzyć schematy blokowe. przy jego pomocy tworzysz zbiór bloków wykonywalnych oraz decyzji. w kolejnym kroku definiujesz ich zawartość oraz ich następniki czyli bloki/decyzje, które mają być wykonywane jako następne. przed wygenerowaniem schematu skrypt sprawdzi czy wszystkie wejścia i wyjścia z bloków są przypisane. używając tego narzędzia skupiasz się na logice tworzonego schematu blokowego, żmudną pracę polegającą na odpowiednim ułożeniu elementów, by całość wyglądała schludnie i przejrzyście wykonuje za ciebie program. wyjściowy schemat może być zapisany w jednym z kilku formatów do wyboru. zapraszamy do skorzystania z narzędzia do generowania schematów blokowych wygeneruj wzór matematyczny udostępniliśmy narzędzie do graficznego tworzenia i generowania wzorów matematycznych w programie latex. dzięki niemu w prosty sposób wygenerować można nawet skomplikowane wzory wykorzystujące macierze, pierwiastki, indeksy górne, dolne a także wiele innych. tworzenie wzoru polega na wybieraniu gotowych wzorców prezentowanych w formie graficznej. wyjściowy wzór może być zapisany w jednym z kilku formatów do wyboru. zapraszamy do skorzystania z narzędzia do generowania wzorów matematycznych weź udział w powstawaniu strony uruchomiliśmy możliwość dodawania implementacji do zamieszczonych algorytmów, metod i struktur danych przez wszystkich zarejestrowanych użytkowników portalu. całość została zintegrowana z systemem informacji o użytkownikach dzięki czemu, potencjalny pracodawca po jednym kliknięciu na nazwisko twórcy ma dostęp do wszystkich jego artykułów, implementacji, komentarzy oraz wpisów na forum. każdy zarejestrowany użytkownik może również dodawać własne artykuły. nowości wyznaczanie daty wielkanocy - metoda meeusa/jonesa/butchera wielkanoc jest tak zwanym świętem ruchomym - oznacza to, że każdego roku występuje w inny dzień. definicja mówi, iż przypada ona w pierwszą niedzielę po pierwszej pełni księżyca przypadającej po równonocy wiosennej. w 1991 roku jean meeus opublikował sposób na obliczanie daty wielkanocy. można uznać tą metodę za lepszą od metody gaussa (index.php?option=com_content&task=view&id=225&itemid=28), ponieważ nie ma od niej wyjątków i nie wymaga... morphing morphing - płynne przechodzenie jednego obrazu w drugi. zadaniem jest półautomatyczna transformacja jednego obrazu w drugi a zwłaszcza uzyskanie obrazów pośrednich dla pewnego λ z zakresu co oznacza stopień zawartości drugiego obrazka w obrazie wynikowym. na przykład dla λ = 0.4 obraz wynikowy składa się w 60% z pierwszego i 40% z drugiego obrazu. nazywamy to interpolacją. dla λ mniejszego niż zero lub większego niż jeden będziemy mieli do czynienia z... liczby automorficzne liczbami automorficznymi nazywamy takie liczby, które podniesione do kwadratu zawierają w końcówce samą siebie. np. 52 = 25, 62 = 36. ciekawostką jest to że, liczby automorficzne w zapisie dziesiętnym zawsze kończą się na 5 lub 6. czy liczba naturalna n o dowolnej podstawie m jest automorficzna można sprawdzić za pomocą następującego równania: n=n^2... retinex często robiąc zdjęcia, na których są zarówno obszary mocno oświetlone jak i te położone w cieniu trudno jest dobrać tak parametry by wszystkie szczegóły były dobrze widoczne. w efekcie albo dobrze oświetlona część zdjęcia jest prześwietlona, albo szczegóły pozostające w cieniu nie są widoczne. a przecież ludzkie oko doskonale radzi sobie w takich sytuacjach. przykładem może być tutaj zdjęcie ciemnego pokoju oświetlonego jedynie małą stojącą lampą, albo zdjęcie krajobrazu... naprzemienność dużych i małych liter w tekście w artykule tym pokażę wam jak można z tekstu bez formatowania, zrobić tekst, w którym na przemian są duże i małe litery. na przykład: normalny tekst: to jest bardzo prosty algorytm dzialajacy na tekscie wyjście: to jest bardzo prosty algorytm dzialajacy na tekscie jak widzimy wyjście ma swoje formatowanie: litera duża, litera mała, litera duża, itd... (spacja jest traktowana jak litera, więc nie widać tutaj zmiany, tylko następne się zachowują... najczęściej czytane schematy blokowe schematy blokowe są tzw. metajęzykiem. oznacza to, że jest to język bardzo ogólny, służy do opisywania algorytmów w taki sposób, by na jego podstawie można było je zaimplementować w każdym języku. częściami składowymi schematów blokowych są proste figury geometryczne, np. prostokąt, romb, koło, równoległobok itd... w tych figurach umieszczamy warunki oraz proste instrukcje, przy czym mogą być one związane z jakimś konkretnym językiem... numer dowodu osobistego dowód osobisty jest dokumentem stwierdzającym tożsamość osoby i poświadczającym jej obywatelstwo. jak każdy dokument posiada unikalny identyfikator w tym przypadku jest to seria i numer dowodu. seria dowodu to 3 litery które w trakcie sprawdzania jego cyfry kontrolnej zamienia się na wartości liczbowe wg poniższego wzoru: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz 1011121314151617181920212223242526272829303132333435... sortowanie szybkie (quicksort) algorytm sorotwania szybkiego jest uważany za najszybszy algorytm dla danych losowych. zasada jego działania opiera się o metodę dziel i zwyciężaj (index.php?option=com_content&task=view&id=63&itemid=26). zbiór danych zostaje podzielony na dwa podzbiory i każdy z nich jest sortowany niezależnie od drugiego. dla zadanej tablicy a[l..p] wybieramy element v=a[l] i przeszukujemy resztę tablicy (tzn. a[l+1..p]) tak długo, aż nie znajdziemy... sortowanie bąbelkowe (bubblesort) jest to jeden z prostszych algorytmów sortowania. sprawdzamy całą tablicę od końca, jeżeli trafimy na parę elementów, w której większy poprzedza mniejszy to zamieniamy je miejscami. po przejściu całej tablicy znów zaczynamy przeszukiwać tą tablicę od końca. czynność powtarzamy tak długo aż podczas sprawdzania całej tablicy, nie zajdzie ani jedna zamiana elementów. realizuje się to najczęściej za pomocą zmiennej logicznej. algorytm nosi... grafy i ich reprezentacje na początek kilka definicji: w informatyce grafem nazywamy strukturę g=(v, e) składającą się z węzłów (wierzchołków, oznaczanych przez v) wzajemnie połączonych za pomocą krawędzi (oznaczonych przez e). grafy dzielimy na grafy skierowane i nieskierowane: graph [rankdir="td"]; edge... najwyżej oceniane algorytm cohena-sutherlanda załóżmy, że mamy dany pewien zbiór odcinków oraz okno, które definiuje nam obszar widziany przez użytkownika. w zależności od wielkości okna oraz jego położenia część odcinków znajdzie się w oknie - powinna zostać pokazana, a część znajdzie się poza oknem - nie powinna być brana pod uwagę. takie zadanie sprawnie można rozwiązać za pomocą algorytmu cohena-sutherlanda. końce odcinków zakodujemy zgodnie z rysunkiem poniżej:... buddhabrot buddhabrot jest fraktalem zbudowanym w oparciu o zbiór mandelbrot'a (index.php?option=com_content&task=view&id=232&itemid=28). jego nazwa pochodzi od podobieństwa do obrazu buddy, siedzącego w pozie medytacyjnej. technikę uzyskania tego obrazu odkryła i opisała w roku 1993 melinda green. najpierw przypomnijmy sobie definicję zbióru mandelbrota. jest to zbiór liczb zespolonych p takich, że ciąg liczb zespolonych z0, z1, z2, ...... sepia sepia jest jedną z technik tonowania odbitek fotograficznych. jest to obraz o charakterystycznym brązowym zabarwieniu. aby wykonać obraz w sepii należy najpierw obraz kolorowy przekształcić w obraz o odcieniach szarości (index.php?option=com_content catid=34 id=291). następnie dokonuje się koloryzacji tego obrazu określoną barwą. w tym celu odczytuje się barwę piksela dla obrazu w odcieniach szarości. później dokonuje się wyodrębnienia każdej składowej r,... zbiory mandelbrot'a wyższych rzędów na podstawie zbioru mandelbrota (index.php?option=com_content&task=view&id=232&itemid=28) definiuje się zbiory mandelbrota wyższych rzędów. proces generowania przybliżeń takich zbiorów przebiega identycznie jak w przypadku zbioru mandelbrota. modyfikacji podlega jedynie sposób generowania ciągu liczb zespolonych z0, z1, z2, ..., dla danego punktu p na płaszczyźnie zespolonej. dokładnie rzecz biorąc zmienia... liczby automorficzne liczbami automorficznymi nazywamy takie liczby, które podniesione do kwadratu zawierają w końcówce samą siebie. np. 52 = 25, 62 = 36. ciekawostką jest to że, liczby automorficzne w zapisie dziesiętnym zawsze kończą się na 5 lub 6. czy liczba naturalna n o dowolnej podstawie m jest automorficzna można sprawdzić za pomocą następującego równania: n=n^2... www.algorytm.org (c) 2000-2016


Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1525

One word

Two words phrases

Three words phrases

nie - 4.26% (65)
ani - 2.56% (39)
ją - 1.77% (27)
jest - 1.7% (26)
że - 1.57% (24)
się - 1.44% (22)
przy - 1.18% (18)
obraz - 1.11% (17)
algorytm - 1.05% (16)
tak - 0.98% (15)
pod - 0.98% (15)
graf - 0.92% (14)
liczb - 0.92% (14)
aż - 0.85% (13)
czy - 0.85% (13)
oko - 0.79% (12)
ich - 0.72% (11)
one - 0.72% (11)
jak - 0.72% (11)
schemat - 0.66% (10)
oraz - 0.66% (10)
ona - 0.66% (10)
może - 0.59% (9)
być - 0.59% (9)
jego - 0.52% (8)
taki - 0.52% (8)
można - 0.52% (8)
obrazu - 0.52% (8)
serwis - 0.46% (7)
dla - 0.46% (7)
niej - 0.46% (7)
liter - 0.46% (7)
są - 0.46% (7)
mnie - 0.46% (7)
artykuł - 0.46% (7)
iż - 0.46% (7)
które - 0.39% (6)
zbiór - 0.39% (6)
każdy - 0.39% (6)
przykład - 0.39% (6)
dany - 0.39% (6)
znajdzie - 0.39% (6)
narzędzia - 0.39% (6)
liczby - 0.39% (6)
generowania - 0.39% (6)
język - 0.39% (6)
serwisu - 0.39% (6)
php - 0.39% (6)
metod - 0.39% (6)
element - 0.33% (5)
użytkownik - 0.33% (5)
tego - 0.33% (5)
tworzyć - 0.33% (5)
dziel - 0.33% (5)
danych - 0.33% (5)
przez - 0.33% (5)
(index.php?option=com_content - 0.33% (5)
drugi - 0.33% (5)
pomocą - 0.33% (5)
wam - 0.33% (5)
tym - 0.26% (4)
blokowy - 0.26% (4)
blokowe - 0.26% (4)
grafy - 0.26% (4)
skierowane - 0.26% (4)
jednym - 0.26% (4)
elementów - 0.26% (4)
tablicy - 0.26% (4)
sposób - 0.26% (4)
lub - 0.26% (4)
jedynie - 0.26% (4)
polega - 0.26% (4)
litera - 0.26% (4)
roku - 0.26% (4)
struktur - 0.26% (4)
liczba - 0.26% (4)
oznacza - 0.26% (4)
systemem - 0.26% (4)
temat - 0.26% (4)
mandelbrota - 0.26% (4)
niż - 0.26% (4)
automorficzne - 0.26% (4)
implementacji - 0.26% (4)
nazywamy - 0.26% (4)
mniej - 0.26% (4)
podstawie - 0.26% (4)
wszystkie - 0.2% (3)
bardzo - 0.2% (3)
tą - 0.2% (3)
schematy - 0.2% (3)
takich - 0.2% (3)
takie - 0.2% (3)
dowodu - 0.2% (3)
sprawnie - 0.2% (3)
zespolonych - 0.2% (3)
np. - 0.2% (3)
sprawdzi - 0.2% (3)
inny - 0.2% (3)
algorytmów - 0.2% (3)
matematyczny - 0.2% (3)
prosty - 0.2% (3)
artykuły - 0.2% (3)
urządzenia - 0.2% (3)
zbiory - 0.2% (3)
dostęp - 0.2% (3)
forum - 0.2% (3)
wielkanoc - 0.2% (3)
nowa - 0.2% (3)
część - 0.2% (3)
skorzystania - 0.2% (3)
artykułów - 0.2% (3)
odcinków - 0.2% (3)
wartości - 0.2% (3)
całość - 0.2% (3)
definiuje - 0.2% (3)
zdjęcia - 0.2% (3)
zbioru - 0.2% (3)
całej - 0.2% (3)
czas - 0.2% (3)
nam - 0.2% (3)
wygeneruj - 0.2% (3)
tutaj - 0.2% (3)
drugiego - 0.2% (3)
krawędzi - 0.2% (3)
znajdziesz - 0.2% (3)
wyjściowy - 0.2% (3)
zapisany - 0.2% (3)
skrypt - 0.2% (3)
albo - 0.2% (3)
kilku - 0.2% (3)
formatów - 0.2% (3)
wyboru. - 0.2% (3)
zapraszamy - 0.2% (3)
naturalna - 0.13% (2)
dowolnej - 0.13% (2)
sprawdzić - 0.13% (2)
automorficzna - 0.13% (2)
zdjęcie - 0.13% (2)
dobrze - 0.13% (2)
następującego - 0.13% (2)
równania: - 0.13% (2)
n=n^2... - 0.13% (2)
sobie - 0.13% (2)
oświetlone - 0.13% (2)
widoczne. - 0.13% (2)
cieniu - 0.13% (2)
szczegóły - 0.13% (2)
start - 0.13% (2)
dzialajacy - 0.13% (2)
z0, - 0.13% (2)
zadanie - 0.13% (2)
algorytmu - 0.13% (2)
buddhabrot - 0.13% (2)
mandelbrot'a - 0.13% (2)
najpierw - 0.13% (2)
mandelbrota. - 0.13% (2)
ciąg - 0.13% (2)
z1, - 0.13% (2)
obszar - 0.13% (2)
z2, - 0.13% (2)
sepia - 0.13% (2)
technik - 0.13% (2)
odcieniach - 0.13% (2)
szarości - 0.13% (2)
dokonuje - 0.13% (2)
wyższych - 0.13% (2)
rzędów - 0.13% (2)
powinna - 0.13% (2)
cohena-sutherlanda - 0.13% (2)
tekscie - 0.13% (2)
dokument - 0.13% (2)
wyjście - 0.13% (2)
duża, - 0.13% (2)
itd... - 0.13% (2)
następne - 0.13% (2)
najczęściej - 0.13% (2)
proste - 0.13% (2)
numer - 0.13% (2)
przypadku - 0.13% (2)
długo - 0.13% (2)
seria - 0.13% (2)
litery - 0.13% (2)
kończą - 0.13% (2)
zamienia - 0.13% (2)
sortowanie - 0.13% (2)
szybkie - 0.13% (2)
nich - 0.13% (2)
tablicę - 0.13% (2)
sprawdzania - 0.13% (2)
daty - 0.13% (2)
zawsze - 0.13% (2)
autorski - 0.13% (2)
również - 0.13% (2)
stronach - 0.13% (2)
opisy - 0.13% (2)
zgodnie - 0.13% (2)
możesz - 0.13% (2)
zawartości - 0.13% (2)
bez - 0.13% (2)
uruchomiliśmy - 0.13% (2)
szybko - 0.13% (2)
2000 - 0.13% (2)
reprezentacje - 0.13% (2)
pomocy - 0.13% (2)
zarówno - 0.13% (2)
używając - 0.13% (2)
wierzchołków - 0.13% (2)
całą - 0.13% (2)
pracę - 0.13% (2)
polegającą - 0.13% (2)
było - 0.13% (2)
stworzyć - 0.13% (2)
lat - 0.13% (2)
schludnie - 0.13% (2)
programowania - 0.13% (2)
struktury - 0.13% (2)
strony - 0.13% (2)
hasło - 0.13% (2)
wersja - 0.13% (2)
android - 0.13% (2)
implementacje - 0.13% (2)
komentarze - 0.13% (2)
jakim - 0.13% (2)
języku - 0.13% (2)
java - 0.13% (2)
nad - 0.13% (2)
zaczynam - 0.13% (2)
robić - 0.13% (2)
(jeszcze - 0.13% (2)
sztuki) - 0.13% (2)
zgłoszone - 0.13% (2)
jeżeli - 0.13% (2)
przesłane - 0.13% (2)
artykuły. - 0.13% (2)
została - 0.13% (2)
wyglądała - 0.13% (2)
przejrzyście - 0.13% (2)
dziesiętnym - 0.13% (2)
podniesione - 0.13% (2)
morphing - 0.13% (2)
jednego - 0.13% (2)
wynikowy - 0.13% (2)
składa - 0.13% (2)
obrazu. - 0.13% (2)
jeden - 0.13% (2)
liczbami - 0.13% (2)
automorficznymi - 0.13% (2)
liczby, - 0.13% (2)
kwadratu - 0.13% (2)
meeus - 0.13% (2)
zawierają - 0.13% (2)
końcówce - 0.13% (2)
samą - 0.13% (2)
siebie. - 0.13% (2)
25, - 0.13% (2)
36. - 0.13% (2)
ciekawostką - 0.13% (2)
że, - 0.13% (2)
zapisie - 0.13% (2)
metodę - 0.13% (2)
pełni - 0.13% (2)
ciebie - 0.13% (2)
blokowych - 0.13% (2)
program. - 0.13% (2)
grafów - 0.13% (2)
kolejny - 0.13% (2)
narzędzie - 0.13% (2)
bloków - 0.13% (2)
przed - 0.13% (2)
schematu - 0.13% (2)
elementów, - 0.13% (2)
schematów - 0.13% (2)
wzór - 0.13% (2)
przypada - 0.13% (2)
wzorów - 0.13% (2)
matematycznych - 0.13% (2)
dzięki - 0.13% (2)
wzoru - 0.13% (2)
wszystkich - 0.13% (2)
zarejestrowany - 0.13% (2)
algorytmy - 0.13% (2)
wielkanocy - 0.13% (2)
to, - 0.13% (2)
(index.php?option=com_content&task=view&id=232&itemid=28) - 0.13% (2)
jest to - 0.52% (8)
może być - 0.39% (6)
za pomocą - 0.33% (5)
się w - 0.26% (4)
liczby automorficzne - 0.26% (4)
m jest - 0.26% (4)
z systemem - 0.26% (4)
się na - 0.26% (4)
na urządzenia - 0.2% (3)
obrazu w - 0.2% (3)
nie ma - 0.2% (3)
jednym z - 0.2% (3)
zapisany w - 0.2% (3)
z narzędzia - 0.2% (3)
kilku formatów - 0.2% (3)
do wyboru. - 0.2% (3)
zapraszamy do - 0.2% (3)
skorzystania z - 0.2% (3)
narzędzia do - 0.2% (3)
do generowania - 0.2% (3)
wyboru. zapraszamy - 0.2% (3)
do skorzystania - 0.2% (3)
formatów do - 0.2% (3)
z kilku - 0.2% (3)
każdy z - 0.2% (3)
w jednym - 0.2% (3)
być zapisany - 0.2% (3)
a część - 0.2% (3)
sprawdzić za - 0.13% (2)
liczba naturalna - 0.13% (2)
dowolnej podstawie - 0.13% (2)
automorficzna można - 0.13% (2)
w cieniu - 0.13% (2)
pomocą następującego - 0.13% (2)
równania: n=n^2... - 0.13% (2)
to jest - 0.13% (2)
prosty algorytm - 0.13% (2)
jest bardzo - 0.13% (2)
nie są - 0.13% (2)
dzialajacy na - 0.13% (2)
na tekscie - 0.13% (2)
bardzo prosty - 0.13% (2)
o zbiór - 0.13% (2)
wyższych rzędów - 0.13% (2)
dokonuje się - 0.13% (2)
odcieniach szarości - 0.13% (2)
obraz o - 0.13% (2)
z1, z2, - 0.13% (2)
zespolonych z0, - 0.13% (2)
tego obrazu - 0.13% (2)
znajdzie się - 0.13% (2)
algorytm dzialajacy - 0.13% (2)
tak długo - 0.13% (2)
tablicę od - 0.13% (2)
numer dowodu - 0.13% (2)
schematów blokowych - 0.13% (2)
w taki - 0.13% (2)
oznacza to, - 0.13% (2)
litera duża, - 0.13% (2)
6. czy - 0.13% (2)
nazywamy takie - 0.13% (2)
zawsze kończą - 0.13% (2)
polegającą na - 0.13% (2)
pracę polegającą - 0.13% (2)
tego narzędzia - 0.13% (2)
jego pomocy - 0.13% (2)
za ciebie - 0.13% (2)
schludnie i - 0.13% (2)
całość wyglądała - 0.13% (2)
używając tego - 0.13% (2)
wyglądała schludnie - 0.13% (2)
grafy skierowane - 0.13% (2)
przy jego - 0.13% (2)
i sprawnie - 0.13% (2)
autorski skrypt - 0.13% (2)
urządzenia z - 0.13% (2)
systemem android - 0.13% (2)
- przesłane - 0.13% (2)
by całość - 0.13% (2)
i przejrzyście - 0.13% (2)
zapisie dziesiętnym - 0.13% (2)
podniesione do - 0.13% (2)
automorficzne w - 0.13% (2)
że, liczby - 0.13% (2)
36. ciekawostką - 0.13% (2)
np. 52 - 0.13% (2)
samą siebie. - 0.13% (2)
w końcówce - 0.13% (2)
kwadratu zawierają - 0.13% (2)
liczby, które - 0.13% (2)
ciebie program. - 0.13% (2)
liczbami automorficznymi - 0.13% (2)
dla λ - 0.13% (2)
na przykład - 0.13% (2)
to, że - 0.13% (2)
wzorów matematycznych - 0.13% (2)
matematycznych w - 0.13% (2)
generowania wzorów - 0.13% (2)
zbioru mandelbrota - 0.13% (2)
do skorzystania z - 0.2% (3)
z narzędzia do - 0.2% (3)
formatów do wyboru. - 0.2% (3)
jednym z kilku - 0.2% (3)
być zapisany w - 0.2% (3)
narzędzia do generowania - 0.2% (3)
do wyboru. zapraszamy - 0.2% (3)
z kilku formatów - 0.2% (3)
zapisany w jednym - 0.2% (3)
zapraszamy do skorzystania - 0.2% (3)
skorzystania z narzędzia - 0.2% (3)
wyboru. zapraszamy do - 0.2% (3)
kilku formatów do - 0.2% (3)
w jednym z - 0.2% (3)
może być zapisany - 0.2% (3)
o dowolnej podstawie - 0.13% (2)
m jest automorficzna - 0.13% (2)
lub 6. czy - 0.13% (2)
się na 5 - 0.13% (2)
dziesiętnym zawsze kończą - 0.13% (2)
liczba naturalna n - 0.13% (2)
z systemem android - 0.13% (2)
można sprawdzić za - 0.13% (2)
to że, liczby - 0.13% (2)
pomocą następującego równania: - 0.13% (2)
jest bardzo prosty - 0.13% (2)
algorytm dzialajacy na - 0.13% (2)
zespolonych z0, z1, - 0.13% (2)
automorficzne w zapisie - 0.13% (2)
generowania wzorów matematycznych - 0.13% (2)
36. ciekawostką jest - 0.13% (2)
końcówce samą siebie. - 0.13% (2)
kwadratu zawierają w - 0.13% (2)
które podniesione do - 0.13% (2)
nazywamy takie liczby, - 0.13% (2)
automorficzne liczbami automorficznymi - 0.13% (2)
jednego obrazu w - 0.13% (2)
na urządzenia z - 0.13% (2)
wzorów matematycznych w - 0.13% (2)
wyglądała schludnie i - 0.13% (2)
schludnie i przejrzyście - 0.13% (2)
by całość wyglądała - 0.13% (2)
używając tego narzędzia - 0.13% (2)
liczb zespolonych z0, - 0.13% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

Copyright © 2015-2016 hupso.pl. All rights reserved. FB | +G | Twitter

Hupso.pl jest serwisem internetowym, w którym jednym kliknieciem możesz szybko i łatwo sprawdź stronę www pod kątem SEO. Oferujemy darmowe pozycjonowanie stron internetowych oraz wycena domen i stron internetowych. Prowadzimy ranking polskich stron internetowych oraz ranking stron alexa.